slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  38  39  40  41  42  43  44  45  46  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: diakon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AHOJTE Draci kdyz u 350 je mensi tlak v jednom valci co to muz znamenat poradte diky predem za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 10:30
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Znamená to, že v jednom válci je větší tlak a ve druhým menší. :-)
 
 
Datum: 18. července 2013 10:30
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tzn. že bude asi víc opotřebenej :-D kdo nás ještě doplní?
 
 
Datum: 17. července 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muze to znamenat to ze je v jednom vlaci nizsi komprese... boze to jdou dotazy :-D
 
 
Datum: 17. července 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: diakon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/727738-350-638.html Ahoj Draci chci se zeptat ma tahle masina trinactitisicovou hodotu ? dekuji predem za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že jsou nejspíš v řiti kroužky, klidně může bejt i výbrus nakonec to stejně skončí GO motoru ...
 
 
Datum: 17. července 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: diakon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AHOJ Draci Tet jsem mu volal rikal ze v jednom valci je mensi tlak co to znamena poradte ??diky predem za odpoved
 
 
Datum: 17. července 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
dobrá cena, ber jí
 
 
Datum: 17. července 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: Agyn      IP: uživatel15827    
Dobrá cena. Jdi do toho
 
 
Datum: 17. července 2013 14:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15826    
Na pohled ve velmi dobrém stavu. Pokud je i motorově a technicky v pořádku,tak je její hodnota až 18 000,- .... za 13 bych to bral určo... navíc má místo kladívek snímač vape...
 
 
Datum: 17. července 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel15825    
Zdravím. Mám dotaz. Bude pasovat zadní ráfek z Jawy 50 Dandy na Jawu 585 Mosquito ? Za odpověď díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2013 0:53
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12656    
Mam problem s teplyma startama..nekdy chytne na poprvi ale spis tedka vubec a musim ho rozltlacit.. Studenej chyta na prvni nakopnuti. Mam serizenej predstih,odtrh,svicky jsem zkousel N15C i N14C (obe cihlovy),karbec cistenej,hladina sestelovana,filtr novej. Prijde mi ze je vzdycky prechlastanej i kdyz stojim s vypnutym benzinem,protoze kdyz ho nakopnu a drzim plyn naplno tak se dusi a pak vylitne a slape normalne..nevim co s tim :-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
nastav menší odtrh
 
 
Datum: 18. července 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel15123    
Ja doufam ze te to uklidni:-D dik za rady:-)
 
 
Datum: 17. července 2013 15:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Hádej, co se stane s hladinou v plovákové komoře a následně i s hladinou kolem emulzní trubice když fichtla nakloníš na pravou stranu????????? A co tedy bude výsledkem toho celého???. Zkus se zamyslet, myslím, že na to příjdeš sám.
 
 
Datum: 17. července 2013 15:04
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel15123    
Ajoo:-) no tak to zkusim:-) benzin sem vypinal hned po chcipnuti.Stejnak ale by se ten benzin vypinat nemusel ne..mel byby to zavrit plovak. A jakej vyznam hraje to nakloneni?
 
 
Datum: 17. července 2013 13:45
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak než zastavíš motor tak vypni benzín a když ho startuješ za tepla tak se má naklonit na pravo je to napsany i v manuálu
 
 
Datum: 17. července 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel14    
Čau draci, potřebuju poradit s fichtlem 20. Chytá na první drc, ale jak zařadím jedničku a chci se rozjet tak zdechne. karbec je vyčištěnej, benzín teče tak nevím. Nemáte s tím nějaký zkušenosti? A ještě mám něco :-) , když ho nechám zahřát, tak jde slyšet lupání (zvuk jako když přeskakuje jiskra od elektriky) nevím od kama to přesně jde, vypadá to, že z motoru, ale jistej si nejsem. Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: jean44      E-mail:      IP: uživatel16058    
Jednoznačně kondenzátor. Měl jsem stejný problém.
 
 
Datum: 04. září 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel14    
Dik za rady už lítám zas jak drak :-) ...
 
 
Datum: 20. července 2013 9:42
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14157    
překontroluj ten výfuk ještě jednou a pak se koukni jestli ti správně spaluje svíčka... (to že hází,neznamená že jde) zkontroluj kabel od cívky a ještě zkontroluj hladinu plováku,jestli tam nejde málo nebo moc benzínu.
 
 
Datum: 18. července 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel14    
Jo výfuk s kolenem jsou čistý měl jsem je dole cca 3týdny zpět... ono to lupání není tak hrozný jen mě to přišlo divný. Spíš mě vrtá hlavou pro se nechce rozjet pře 2týdnama jsem na něm lítal jak šílenec a teď nic :-( ...
 
 
Datum: 17. července 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15823    
lupaní je subjektivní pocit..skusil si vyčistit lauf a koleno?
 
 
Datum: 16. července 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, zdědil sem motor po dědovi a chtěl sem si na něm udělat výbrus ale nemůžu sundat 2 matky z toho šroubu jak drží pokopě motor+válec+hlavu, je tam ztrhlý závit a nevim jak to sundat. je to vpravo nahoře a vlevo dole prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15209    
Ano,tak bych to udělal já...s tou svářečkou taky dobrý,tak sme sundavali štefty sání na Leonu,byly to imbusy a strhli se hlavy...brácha navařil matice a šlo to ven...
 
 
Datum: 16. července 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus zapáčit mezi válec a hlavu a zároven šroubovat
 
 
Datum: 16. července 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
jojo tak nějak bych na to taky šel
 
 
Datum: 16. července 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15823    
vzít elektrodu a svařečku a lechce to hefnout dohromady a vytočit celej svorník šroub? pilku na železo a rozříznout je?...prostě to nějak sprasit
 
 
Datum: 16. července 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: RiderMann21      IP: uživatel13868    
Ahoj, zas další problém se spojkou. Když zmáčknu spojku, tak jde hodně ztuha a když ji pustím, vrátí se jenom do půlky, dál jí musím pomoct, dále mám na páčce obrovskou vůli, když lanko nastavím na vůli cca 2mm jak má být, tak dole na motoru je páčka zmáčklá do půlky. Na motoru je nastavená dobře. Může to dělat špatné lako, už má hodně zasebou, tak jestli by to mohla být příčina. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:01
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
může se zadrhávat,může být povolenej šroubek na výku u zapalování a taky může bejt prasklá tyčka která jde odd výka až ke spojce
 
 
Datum: 18. července 2013 23:01
 
 
 
 
Jméno: RiderMann21      IP: uživatel13868    
Budu doufat, že je to tak. Dlouhou dobu stál a teď nejde. Na spojku nikdo nesahal, takže mě to hned napadlo. Skříplé není, tak asi celé nové lanko.
 
 
Datum: 16. července 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
samozřejmě že může, může se zadrhávat
 
 
Datum: 16. července 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, mám problém s tachometrem na Jawě 175. Když jedu konstantní rychlostí tak se ručička pohybuje v rozmezí 20 Km/h. Takže např. když jedu cca 70 Km/h tak ručička lítá mezi 60 a 80 Km/h. A taky když jedu třeba na 1 tak ukazuje 10 Km/h a po zařazení 2 vystřelí na 40 Km/h. Je to normální? Mám novej tachometr i náhon. Díky za reakce. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Joo díky, vyzkoušim. :-)
 
 
Datum: 16. července 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
náhon musíš pořádně promazat a hlavně si zkontroluj jestli nemáš někde moc velký ohyb
 
 
Datum: 16. července 2013 6:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jak mám vycentrovat kolo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2013 12:01
 
 
 
 
Jméno: premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda někdo neví nebo nemá fotku jak vypadá kapsička na nářadí u babety 207ky a jak je tam přidělaná? díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel15104    
Cus lidi mám takovej problém neukazuje mi tachometr a zjistil sem že je to v rychloměru na rozetě je tam vymletej ten čtyřhran jak se do toho dává ten náhon nevíte jak z toho mám vyndat ten šnek ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15093    
hech te šnek vyndat jde na jawa 5 wz cz byl náhon ale proč neveneš pajku a nepřidáš na nahon trochu cínu a neopiluješ to? neš demontovat zadní kolo a šnek.... prostě nějak potřebuješ aby to lanko nabylo..ale je to na tobě...
 
 
Datum: 14. července 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, mám takový problém na 21čce, když jedu na plný (1, 2, nebo 3) tak mi to při tech vysokých otáčkách neco ŘACHTÁ, KLÁPE, BOUCHÁ, CINKÁ. no a když to tak dělá tak to netáhne ale jen udržuje rychlost, jen co trošku zpomalím tak to přestane, a zase to táhne. ozívá se to hlavně když jedu do kopca na 1 a plný. ozývá se to zhruba nekde od spojky motor má asi po GO 1500km tak nevim. prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: lukys      E-mail:      IP: uživatel14930    
pistni krouzky
 
 
Datum: 15. července 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
aha tož to díky
 
 
Datum: 14. července 2013 9:29
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
dal bych novej řetez...
 
 
Datum: 14. července 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemůžeš mít náhodou povolenej spojkovej koš? nebo vytahanej primární řetěz?
 
 
Datum: 13. července 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Čím mám natřítřít novou barvu na plechoch aby víc vydržela a zakryli se nerovnosti existuje nějaký průhledný lak popřípadě jaké má označení ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sadra: No a k čemu myslíš že je Tempo na nové laky, které jsem tu zmiňoval?
 
 
Datum: 14. července 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tempo bych nebral, pokud je to nová barva tak jenom voskovat
 
 
Datum: 14. července 2013 0:37
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Je na ni pár jemných hrudek :X
 
 
Datum: 13. července 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli jsou na nové barvě nerovnosti tak to nezáchráníš ničim, někde se stala chyba už při lakování. A pokud je to kvalitní barva, tak jí nemusíš natírat ničim, pouze po vytvrzení, tzn po několika týdnech bych jí nakonzervoval tempem na nové laky.
 
 
Datum: 13. července 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel14740    
bojím se že to o čem mluvíš je řešení znovu zbrousit a nastříkat..... oravi laku po oprísknutí jdou dělat ale je to hraní si a ne vše jde opravit.... prostě sehnat stejnou barvu šteček s měkými chloupky a hrád si.....když tak napiš a pošli fotky....proberem to lakírničina je moje hoby
 
 
Datum: 13. července 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Co mám vše seštelovat na motoru aby jel dobře díky už si s tím nevím rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
odtrh nastav 0,04 , na svíčce 0,08 nebo mín. Jehlu na druhej zářes od zhora a bovden dotáhnout tak aby plyn hned zabíral.. kdyžtak jen s malou vůlí.Plíšek plováku nastav tak,aby se jen malinko dotýkal ventylu,když je sklopenej.Trysky určitě taky zkontroluj.
 
 
Datum: 18. července 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Díky stando netěsní mně to na klice zítra udělám GO motoru :-)
 
 
Datum: 14. července 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15817    
No a smrdí za jízdy jak po spálenejch hranolkách ? Nečoudí do bíla? To muže bejt i netěsnost bloků klikové skříně a nebo gufera pod primárem,žere olej a je černá mokrá svíčka. Muže to bejt i velká tryska,vysoká hladina,vysoko jehla,zahnojená vložka vzduchovýho filtru atd,ale to v případě že nežere převoďák.
 
 
Datum: 13. července 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Po každé jízdě mám mokrou svíčku a estě nekdy černů :X
 
 
Datum: 13. července 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
a co ten motor dělá když jede špatně ?
 
 
Datum: 13. července 2013 15:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapalování, karburátor, spojku...snad toho neni tolik aby se to muselo vypisovat...
 
 
Datum: 13. července 2013 13:58
 
 
 
 
Jméno: PavelW.      IP: uživatel12168    
Ahojte lidičky, potřeboval bych radu, mám pionýra 05, zapalování mám seštelované od oka, háže jiskru luxuně, když ale chci nakopnout tak to nejde, benzin doslova stříhá ven z karbecu..ze sání, ... svíčka je pořád suchá a jejde to ani roztlačit .. nemate prosim nejaky nápad ? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
to že háze jiskru luxusně,neznamená to,že jí to hází ve správnou chvíli.. na kladívkách si nastav 0,04 nebo 0,05 a na svíčce 0,08 nebo mín... a když to startuješ,měj tam filtr -_-
 
 
Datum: 18. července 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14869    
do začátku stříkni benzín pod svíčku a skus jestli na moment chytí...tak se ujistíž že si ten předstih trefil... pokut nechytí znovu a lepe... pokut chytí a vzdechne je to v karburaci nepíšeš jestli tam máš karburaci original či puvodní 05 pokut 05 na ní se hlaina nešteluje a je to jen o čistotě pokut stejnou jako 21 tak je třeba nastavit hladinu a vyčistit.....
 
 
Datum: 13. července 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel14157    
Zkus kompresi, stačí když vyšroubuješ svíčku dáš tam prst a prošlapneš. Mě to házelo taky benzín ven z karburátoru tak sem tohle udal zjistil sem že nemá kompresi tak sem sundal valec a hnedka sem věděl proč.
 
 
Datum: 13. července 2013 10:45
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Pls poraďte muj mustang ve vysokých otáčkách vynechává nevím čím to je, svíčka dobrá, předstih seřízen, nedávno sem měnil indučku a na chvíli to přestalo ale už je to zase to samé ale v menší míře tak už nevím pls poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
Už sem to opravil :-) děkuju za rady :-) měnil sem karbec a nepomohlo nakonec sem vrátil původní a vyměnil sem jehlu a jede už jak má byla to pouze jehla :-) děkuju za pomoc
 
 
Datum: 20. července 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
to musí být ty gufera, všechno sem udělal a zjistil sem že když je to studený tak to tolik nedělá ale jak se to zehřeje tak se na tom nedá jet :-(
 
 
Datum: 19. července 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14157    
podívej se k plováku,jestli benzín prochází ventilem.. pak se koukni jestli máš čistej kohoutek u nádrže a kdyžtak nastav odtrh.. 0,04 ebo 0,05
 
 
Datum: 18. července 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13127    
Tak gufera ...
 
 
Datum: 14. července 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Nepomohlo benzín dotěká úplně nádherně měnil sem zapalovací cívku a kondenzátor a nic nepomohlo už si s tím nevím rady i ten karb sem dneska nastavil karburátor i hladinu a spíš to nejelo tak sem to nastavil zpět a furt ten zmetek nejede jak má :-( já už fakt nevím :-(
 
 
Datum: 13. července 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15817    
Pořádně vyčisti kohout a palivovej ventil,nedotejká ti benzín...na jedničku to nedělá protože jedničku nikdo nadoraz netočí... Mě to taky dělalo...blbej kohout a prostě to nešlo přetočit přes 78... Vždycky v tom nejlepšim pochcíp,pak se po chvíli probral a pak zas jel skoro do těch 80 a pak zase znova... Normálně by mi to nevadilo,protože 75 se s tim dalo jet v klidu,jenže to bylo na motoru co jel +/- 95km/h (podle počasí,fáze měsíce,teploty asfaltu a tak :-D ) ... U mě to vyřešil kohout na kuželu z j555 ,nová líp vyvážená klika a provrtanej palivovej ventil.... U tebe bude stačit vyčistit to co sem napsal a max ještě seřídit hladinu.
 
 
Datum: 13. července 2013 17:57
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Kondenzátor vyměněm nepomohlo to, hladina zvýšena i s jehlou a taky nepohlo :-( prostě na jedničku se to dáš vytočit ale na dvojku ne dřív to dělalo taky ale jak sem už psal vyměnil sem indučku a problémy přestaly ale teď to zase začlo :-( pls poraďte nevím si rady
 
 
Datum: 13. července 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel14157    
Souhlasim s gearem tak zkus dát hladinu vejš a jehlu vejš.
 
 
Datum: 13. července 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Směs dotíká, to bude asi ten kondenzátor protože tam je jen taková mez ale když se to furt snažím vytočit tak to pochvilce přestane a točí to dál prostě jen v určitých otáčkách to blbne
 
 
Datum: 13. července 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve vysokých otáčkách ti nestačí dotýkat směs no... běžný
 
 
Datum: 12. července 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: jawak21      IP: uživatel13922    
ahoj hele tohle mi dělal vždycky kondenzátor, do stovky ho seženeš.rn
 
 
Datum: 12. července 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar,já bych řekl , že tam nestíhá dotékat benzín do karburátoru.
 
 
Datum: 12. července 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
ČUS neví někdo proč mi nejde klakson když mám zaplý světla? KDyž mám tlumený i dálkový tak netroubí ale když je vypnu tak celkem jo pořád se v tom hrabu a pořád na to nemůžu přijít dikec mo ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když máš 20 w zapalovaní (pio do roku výroby kolem 72) tak s originál zapojením by ti to se světlama troubit nemělo, ale když maš novější s 3w zapalkem, tak to troubit může i se světlama jen ale mín... :-)
 
 
Datum: 11. července 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě pionýr troubí i se světlama jen trochu míň
 
 
Datum: 11. července 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
no jo ale tak hlavně že mi to dobře svítí to je to hlavní :-)
 
 
Datum: 11. července 2013 15:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je vlastnost pionýra, né závada...
 
 
Datum: 11. července 2013 15:08
 
 
 
 
Jméno: lukys      E-mail:      IP: uživatel14930    
SPATNE ZAPOJENE KABLI V SKRINCE
 
 
Datum: 11. července 2013 15:04
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15807    
Zdar kluci, mám problém na své jawě 20 a už nevím co s tím. Vše šlapalo jak má a po týdnu jsem se chtěl projed a byl problém, motorka cukala a nejela, tak jsem zjistil, že špatně dotéká benzín, díky špatnému těsnění v kohoutku. Těsnění jsem vyměnil + vyčistil karburátor. Po namontování nastal problém se kterým si tedy už nevím rady. Motorka chytne, běží 10sekund a chcípne, ale hned opět chytne na první a znova to samé na přidání plynu reaguje až tak za půl plynem a štelování volnoběhu nejde vůbec, pořád stejné otáčky a stejná doba chodu. Zkoušel jsem moto i roztlačovat, chytne, popojede 5m a stojí. Hladina seřízena, benzín dotéká dobře( zkoušel jsem i v momentě, kdy moto chcípne vypnout přívod paliva a zkontroloval hladinu a ta byla ok), trysky jsem zkoušel i nové a stejně pořád to samé. Ještě svíčka: jiskru dává, po poslední jízdě cihlová. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
Ventil u plováku zkontroluj a nebo potom indučku..podle mě to bude dělat indučka
 
 
Datum: 18. července 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele a nějakého kamoše s pionýrem který jede dobře bez problémů nemáš? takto jsem to řešíval dřív já, když jsem neměl komplet díly a něvěděl jsem kam bych měl šáhnout. Vzal jsem karbec, na který jezdil jeden pio a dal ho na druhej stroj. Někdy jsem ani nepřepojoval lanko, takže jsem jednoho pionýra turoval na rychlopal u vedle stojícího stroje :-D
 
 
Datum: 11. července 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Zkusil bych ventil v plovakovce...
 
 
Datum: 11. července 2013 15:12
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
zovnobeh
 
 
Datum: 11. července 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15807    
Právě, že mi to nejde na rozum. Karburátor jsem vyvařoval v octové vodě a následně profukoval, můžu zkusit ještě jednou. S jehlou jsem vůbec nehejbal - druhý zářez ze shora, air box má nový filtr, zkoušeno i bez něj, pořád stejné. Svíčka je nová jetá jen 2km, teď je tedy tmavá, jiskra je krásná. No zkusím ještě ten kondenzátor a ty kladívka, ale vše tohle bylo nové najeto tak 50km. Je mi prostě záhadou, že moto chytne na první, 10sec běží a chcípne, znovu na první chytne, 10sec běží a chcípne, takhle to můžu udělat 10x za sebou, ale jak chci přidat plyn bez reakce až jak jsem psal když dám víc jak půlku.
 
 
Datum: 11. července 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, jestli si jsi jistý, že ten karburátor máš opravdu čistý a dobře seřízený tak asi začít zkoušet jiný věci.Metoda pokus-omyl. Dal jsi do správné polohy jehlu? Předpokládám, že svíčku jsi taky měnil. Svíčka je i po tech několika pokusech startování a chípaní stále cihlová? Co vzduchový filtr-tedy spíš air box-.nepřicpal jsi to náhodou někde, když jsi čistil karbec? Možná bych si pak vsadil na pecku na kladívku, či něco dalšího v elektrice- indučka- kondík. Tech chybiček může byt hodně.
 
 
Datum: 11. července 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Nemohl by mi někdo vyfotit na fichtlu jak ma dráty u hlavniho spínače a na světle jak to tam vypadá? KDyby byl někdo tak ochotnej to vyfotit a někam ty fotky dát popřípadně mi je poslat na mail bych bych vděčný . Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tvl Dominiku jestli jsi to ty, tak se ti budu 2 roky smát :-D (jestli ne, tak se omlouvám, a posílám šéma http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html )
 
 
Datum: 10. července 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
copak schema je moc složité ? :-D v klidu si k tomu sedni a zkus to ...
 
 
Datum: 10. července 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdar neví někdo jaká má být žárovka na mustangu na obrysobé světlo? to je ta menší žárovka pod tou velkou na přednim světle. tak jestli někdo neví co tam patří za žárovkuu a jak má byt zapojená diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2013 10:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
pincek když svítí netroubí... nejednoduší je prostě prasklé vlákno žarovky,,,,anebo přerušenej kabel.....od přepínače v řidítkách
 
 
Datum: 11. července 2013 10:28
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Kolečko nevíš čím by mohlo být že mi světla svítí jen když mám spínačna řidítkách v dolní poloze? KDyž je dole tak to svítí ale netroubí a jak přecvaknu do horní polohy tak nesvítí ale troubí . ani za boha nemůžu přijít co by to mohlo být všechno sem prochházel zda je to dobře zapojený a nic. mělo by se to snad přepínat mezi tlumenými a dálkovými ne?
 
 
Datum: 10. července 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtl má homologaci bez obrysovky, žádná tam není. Technika o tom poučit...
 
 
Datum: 10. července 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Já byl dnes na technické a prošel sem ale chlápek mě na to upozornoval že to tam hodně lidí nemá a že by to tam mělo být. Nemohl by mi někdo vyfotit jak má zapojenej hlavni spínač a jak to má zapojený u předního světla? Potřeboval bych to. Dík moc :-)
 
 
Datum: 10. července 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: Hanz      E-mail:      IP: uživatel15802    
Já teda nevím jestli tam nějaká vůbec byla vím že tam je na ní dírka ale myslím že tam nebyla :-)
 
 
Datum: 10. července 2013 19:34
 
<  38  39  40  41  42  43  44  45  46  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 15:31:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu