Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 čus draci chci se zeptat jaký svíčky dávat do jawy 21 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 23:20
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 Brisk N15C a v zime pokud blbo chyta tak Brisk N17C
Datum: 02. srpna 2013 23:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
 ano je šílenej zmatek ve značení podle noveho brisk n15 c za stara i pal 7 pokut někde vyhrabeš novou ...i kolega se 14 7 14 8 má pravdu ...to je zas puvodní značení pal ....nověji jen N7 svíčka pal jsou ale už nesehnatelne skrachovali ...naopak brisk tábor koupíš na každe benzině
Datum: 02. srpna 2013 13:35
 PAL 14-7 nebo origo 14-8-R a ty vydrží dost, prostě origa
Datum: 01. srpna 2013 19:33
 Já tam mám celý rok Brisk Super N15C a pohoda.
Datum: 01. srpna 2013 18:50
Jméno: Jury
IP: uživatel7456
 hoj draci, chtel bych se vas zeptat, mam mensi problem mam Jawa Mustang a nehazi mi svicka jiskru, svička je ok odzkousena na motoru ktery jede, indučka ok, elektrika spravne zapojena a kdyz si dam prst do fajfky tak dostanu ranu  nevi nekdo co s tim ? ukostreny to je dobre , pecka na kladivku neni, kondik ok , dik za kazdou odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 13:05
 máš spávně odizolované kladívko?
Datum: 02. srpna 2013 13:05
 jo davam to na zapalovaci civku a , civka blize k rotoru uz nejde a porad nic :/
Datum: 01. srpna 2013 13:42
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 pises ze mas vsechno ok a proud tam jde takze jak tam davas tu cívku tak ju trochu přitlac víc k magnetu a melo by to davat víc proudu. jo a zapalovací cívka má byt na zapalování dole . a jsi si jisty ze tam davas zapalovací a ne svetelnou zapalovací má tencí dráty .
Datum: 01. srpna 2013 10:58
Jméno: Jury
IP: uživatel7456
 jo jo zkousel jsem jinou, mam 3 nahradni a ani u jedny mi to nejde , kamos mi rikal ze je mozny ze jsou zapeceny civky proto dostanu ranu do prstu ale ne na svicce je neco pravdy na tom ?
Datum: 01. srpna 2013 10:00
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 daj cívku blíž k rotoru
Datum: 01. srpna 2013 9:47
 jak vis ze je indučka ok? zkoušel jši jinou?
Datum: 31. července 2013 22:53
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci, jedu na babettě rychlostí 50km/h a v tom okamžiku mi začně něco klepat v motoru takové divné klepání dělá to jen když tu babettu hodně vytočím přes těch 50km/h. NEví někdo co by to mohlo být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 10:56
 asi tak nějak, ale neni to tim benzínem, ale těma maximálníma otáčkama a stavbou motoru, kterej už prostě víc nepustí . .
Datum: 01. srpna 2013 10:56
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 To znám  mě to dělá až při 55 km/h , je to tim že už ti nejde víc benzínu do válce tak to funguje na principu omezovače rychlosti  ....
Datum: 31. července 2013 22:09
Jméno: miras
IP: uživatel12050
 Zdar lidi nevíte někdo čím může být způsobené to že mi mustang nechce jít ''od spodu'' proste ve vysokých otáčkách jede super ale v nízkých vůbec netáhne skoro se nedá rozjet bez pomocí nohou
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 17:07
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Že by velká tryska v karbecu? de ti tam hodně paliva za nízkých otáček nebo dej jehlu na jinej zářez
Datum: 31. července 2013 17:07
 Zdar draci, postavil jsem doma ze zbytků pionýra, jde nastartovat, ale na volnoběh s sám přidává a ubírá plyn (jde z vysokých otáček na nízké až chcípne), dokonce, když jedu a uberu plyn, tak taky málem chcípne, čím to může být? Napadl mě kondenzátor. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 19:07
 Někdě ti to podsává.. kouří to?. Gufero u zapalování je ok? co karbec?
Datum: 31. července 2013 19:07
Jméno: Standa
IP: uživatel15906
 Gufera ,možná i těsnění mezi bloky
Datum: 31. července 2013 12:51
Jméno: Nuník
IP: uživatel15867
 Zdravim draci .... Mám menší problem ... Mám Jawu 21 .. a menší problem se zapalováním ... když na ( startovací cívku ) připojím kabel od indučky tak občas chytne a občas nechytá ... a když kabel přehodím na ( cívky ke světlum to jsou ty větší ) tak to šlape jako hodinky .... Cívky jsem šteloval aby byl 0.3 mm od magneta ... předstich , odtrh , a odtrh kontaktu na svíčce vše seřízeno jak má . Děkuji za rady Můj názor je že je asi špatná cívka na rotoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 22:37
Jméno: kubaa
IP: uživatel14188
 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lSgFSbsPr-I
Mužete mi poradit co mi tam ta řinčí? primar to není si myslím ten je tak pul roku novej..motor je taky po vybrusu tak 1500Km.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s řinčivým motorem jsem najezdil ještě tak 10 000 za mě jezdit dál
Datum: 01. srpna 2013 22:07
Jméno: Standa
IP: uživatel15906
 Neznělo to ještě nějak moc hrozně,ale jestli máš vakl na čepu,tak udělej pouzdro,samotnej čep to nevyřeší (ten předpokládam že šel novej s novym pístem při výbrusu). Primár muže bejt jetej taky,jestli si koupil někde levný lamely,tak už maj po zubech....i když spíš to znělo jako ojnice a kroužky... Asi bych to dál jezdil.... nějak si zaaretuj píst a zkus zahejbat klikou/pootočením magneta ... pokud se to skoro nehne a bude to bez cinknutí,tak to neřeš,a jezdi,,,,pokud tam bude už znatelnej vakl a už tady uslyšíš zřetelný cinknutí/cvaknutí tak je to na repas ojnice... Odpověď na druhou část....pokud je spodní klec už hodně v hajzlu a nebudeš to řešit,tak se jednoho dne vysype,jehly se rozletí motorem a budeš to dělat komplet - klika,ložiska,ojnice,výbrus...
Datum: 31. července 2013 11:31
Jméno: kubaa
IP: uživatel14188
 čau..no na novou ojnici nemám  ..takže když koupím pístní kroužky a pístní čep takto bude ok? Případně kdybych stím ještě jezdil muže se něco stát? děkuji
Datum: 31. července 2013 9:45
 Tak na 100% jsem slyšel čep nahoře,něco je možná i vylágrovanej čep dole a pak klasika kroužky vylítaný... Dej novou ojnici a nový kroužky a bude ticho
Datum: 31. července 2013 9:33
 zdar. Chci se zeptat jsou přední kluzáky stejné (v průměru) na jawa 21 i na mustanga ? Děkuji. mám totiž problém že se mi jeden nevrací i když je namazaný a ani tam nejde dát , nevíte čím to může být ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 22:22
 Tak tak, pokud ti to předtím fungovalo a teď to nefunguje a nic jsi s tím nedělal, tak máš ohlej kluzák nebo ohlou vidli, takže sehnat jiný rovný kluzák nebo vidli a bude to zase fungovat
Datum: 30. července 2013 22:22
 pokud to fungovalo a teď se nevrací tak ho máš ohlej
Datum: 30. července 2013 19:53
 Ideálně vem stavitelný výstružník a tim to vystruž...
Datum: 30. července 2013 19:22
 Sadra17: Jak ?
Datum: 30. července 2013 19:18
 Aha , ale před tím to šlo normálně už je to na jeté motorce
Datum: 30. července 2013 17:31
 Díky, a nevíte čím by to mohlo být ?
Datum: 30. července 2013 17:30
 vybruš si pouzdro
Datum: 30. července 2013 17:30
 Jo, jsou stejné.
Datum: 30. července 2013 17:29
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Čus draci, neví někdo čím sou odlišné babetty 210 a 215 ? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 22:06
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 215 mám doma. Jede to max 45 s obrovským větrem v zádech, takže nic moc. :-/ Kromě té jedné rychlosti je to stejný jak 210. Pokud se rozhoduješ, kterou pořídit, tak po zkušenosti z 215 bych šel radši do 210. Ta už těch 50 jede, aniž by se motor tak příšerně vytáčel
Datum: 30. července 2013 22:06
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 TAk to je pěkná blbost známý má 215, a má šlapadla jako na 210  mě třeba zajímaj výhody a nevýhody a nějaký rozdíly
Datum: 30. července 2013 17:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 rám je stejný 215 má nakopávačku a je jen 1 rychlostní nemá takový ten rychloběh.....ale zase se ti nemuže pos.aut převodovka proto je vyrobili
Datum: 30. července 2013 10:22
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 zdar, hele mujfík ma nějakou vadu. kdzž jedu tak jako vynechává jako kdyby se dusil a někdy i chípne a špatně startuje. Normálně sem jel a vystřelilo my to oba tlumiče z výfuku ak poraďte co s tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 17:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 protože se ti tam nažene tolik směsi že to bouchne v laufu.arad todle dělal se 120 šade to byli mrdy.. kam
Datum: 30. července 2013 17:06
 Měl jsem stejný problem je to v odtrhu a předstihu řádně nastav zapalování,ale do dnes mi dělá to že když jedu mám zařazenou rychlost a vypnu zapalování a pak ho zapnu tak mi to taky vystřelý tlumící přepážku z laufu
Datum: 30. července 2013 13:37
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 uchcava se ti to .... bud povoenej netěsnej ventilek anebo hladnina extremě zanesenj vzducháč či lauf.....
Datum: 30. července 2013 10:39
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 Ahojte, mam jawu 21.jezdím na ní už tak rok(po polnačkách) +- najeto tak 700Km od vybrusu....mažu pořád více,ale když jedu v plnych otáčkách tak mi něco začne praskat v motoru.Dělá to jen ve vyšších otáčkách a to na všech kvaltech.Nevíte co by to mohlo být? Díval jsem se na valec bez rýh a škrábancu.Píst jsem očistil od karbonu. kroužky byly volne nezapečené.Píst vypadal taky dobře.Jen pod kroužkama byly trochu škrábance. děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 18:30
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 Pist je sipkou k vyfuku.prevodovka pochybuju jde to z motoru.
Datum: 30. července 2013 18:30
Jméno: standa
IP: uživatel15902
 Otočenej píst ?převodovka ?
Datum: 30. července 2013 16:46
 nemůžeš mít náhodou vyběhaný bronzový futro u pístního čepu? to je jediný co mě zatim napadá, teda pokud vše ostatní máš v pořádku a seřízené
Datum: 30. července 2013 16:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 jede docela rychle
Datum: 29. července 2013 22:26
Jméno: oilmaster
IP: uživatel13546
 Zdravím, je tu někdo, kdo by mi dokázal poradit s babettou 210? Nechce se jí mco do jízdy. Když jedu na půl až třičtvrtě plynu tak to někdy jede ale když tomu dám víc, tak to začne zdechávat a někdy zdechne úplně a jindy se to vzpamatuje a potom to zase jede. První sme si myslel, že je to prázdnou nádrží, protože jsme na rezervu jezdil již 2 den ale stejně se mi nezdálo, že by vydržela jenom tak málo. Dal sem tomu plnou nádrž a stejně nic naplat. Svíčka měněna před 5 dny (Brisk N17C). Po zimě jsme s ní jezdím cca 7 dnem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 9:27
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 to samí mě dělalo ,dal jsem 15 místo 17 a paráda,v tomto teple je teplá svíčka k prdu
Datum: 30. července 2013 9:27
 ta 17 svíčka v tomto horku toho bude mít dost... aspoň 15 si příště kup
Datum: 29. července 2013 15:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 vyčisti si lauf ale spíš ti nedotejká benzín,,,vyčisti kohoutek a asi neunikneš vyplachování nadrže
Datum: 29. července 2013 11:30
Jméno: Audacious
IP: uživatel15829
 Zdarec draci, chci koupit motor z cz 175/501 (prase) no a chybi k nemu kryt zapalovani a tak by me zajimalo jestli je nutne ho mit nebo ne... motor bude v motokare takze by mi nevadilo kdyby tam ten kryt nebyl to ze by k zapalku sel bordel apod bych vyresil.. ovsem nevim jestli to nebude necemu vadit a jak je tam udelana spojka ci nejde nejak pres kryt neco jako u fichtla nebo tak neco... je to pro me takrka rozhodujici vec pred koupi motoru diky za kazdou odpoved rnrnE: kryt jsem zkousel sehnat bohuzel marne.... takze proto ma otazka jestli nebude nicemu vadit jestli tam nebude (pokud by ho nekdo mel a byl by ochotny ho prodat za solidni cenu tak bych ho klidne koupil)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 15:57
Jméno: Audacious
IP: uživatel15898
 jo jo viko ze 356 tam nevleze kvuli zapalka jsem zkousel... jinak diky vsem za pomoc urcite na to neco vyrobim nez schanet to viko..
Datum: 29. července 2013 15:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 tak y mám za to že na motor se starterem patří jinej dekl než 175... jinak to jede i bez něj a pokut si šíkovnej vybušíš tam nějakou krabici z plechu ..či překlišky.....
Datum: 29. července 2013 11:37
 mustaf: ten dekl je uplně jiný a mnohem větší než na 356
Datum: 29. července 2013 0:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spojka bude fungovat i bez krytu , slouží tam opravdu jen ke krytý, jinak v sobotu na burze bylo spoutu krytů
Datum: 28. července 2013 23:42
 čau, kdyby jsi chtěl tak mám doma kryt sice je z 356 ale mělo by to být stejné,kdyžtak se ozvi na mail.
Datum: 28. července 2013 22:37
Jméno: Pavel
IP: uživatel14254
 ahoj potřebuju poradit s 21čkou. ona mi totiž docela blbě startuje. za studena je to docela fuška ho nahodit ale po několikerého vyčištění a přehození svíček to nakonec chytne (jen když přechlastam) a za horka to vubec nedrží volnoběh (kyž vypnu motor tak to tak 10 vteřin drží ve správných otáčkách ale pak to začne chcípat) ale pak při přidání plného plynu se to na chvíli zadusí a pak rozběhne. ale když to nechám chvíli chcíplé tak to pak nemůžu nastartovat (i když to nahnu do prava) jen když to startuju s plným plynem tož se uráčí naskočit. karbec mám čistý tož nevim, prosím prosím poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 11:37
 Nejdřív si vypucuj vejfuk a pak uvidíš. A jinak volnoběh nastavíš tim prostředním šroubkem na karbecu jestly sou svíčky uchlastaný tak několik metru před dojetím domu vypni benzín aby si vyjel to co ti zbylo v karbecu pak to muže prochcávat
Datum: 29. července 2013 11:37
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 skus vyměnit gufera na klice
Datum: 28. července 2013 22:43
Jméno: Pavel
IP: uživatel14254
 tož filtr tam mam pul roku nový, předstih štelovaný profíkem před cca 1 rokem a plovákovka by měla být v poho (nepřetěká a v plných dotěká)
Datum: 28. července 2013 20:24
Jméno: radek
IP: uživatel14188
 a co vzduchový filtr? Muže to být i hladina plovakovky, zkoušel si štelovat ten předstih?
Datum: 28. července 2013 20:15
Jméno: drak
IP: uživatel14188
 ahojte,mám jawu 05...chtěl bych upravit trochu kanaly...dost jsem o tom četl že se jen přeleští nerovnosti a tak...máte nějake zkušenosti?Nebo nějake rozměry sacího a vyfukoveho kanalu? tak aby to jelo s origo karburatorem a vyfukem (doutnikem) pokud možno děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 0:30
 pokud chceš jen něco ligh tak se prvně podívej jestli jsou přefuky symetrické a né každý jinak a jinší... když budou tak jak mají být tak ohledni na hrany kanálů a přefuků... budou tam schody... vylisuj vložku a ty schodky zaprav a slícuj s přefukama... totéž udělej se sacím a výdukovým kanálem a taky slícuj kanály válce a kartrů aby byly bez schodů... vyleštit mužeš výfukový kanál... sací kanál a kanály k přefukům byl neleštil
Datum: 29. července 2013 0:30
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Tak tam dej rovnou 4K válec
Datum: 28. července 2013 22:49
 Čau draci, potřebuju poradit s mým mustangem nechce hodit ani jiskřičku ale když sundám fajfku a dám na drát palec tak mi ránu dá nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 11:59
 A z fajfky mi to ránu taky dalo
Datum: 29. července 2013 11:59
 No na válci se mi jiskra neuděláale ránu dostanu... zajímavý
Datum: 29. července 2013 11:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 někde mužeš mít studenák nalomenej kabel a místo 6 volt ti tam daj 4... obrazně řečeno jinak jiskra na kabelu pokut je položenj na valci je vždy... kabel se má přikladat cca 1 centimetr od válce a pak ma přeskočit jiskra ...tím se jistíš že ti to pálí..a tobě se mi zdá to pálí h....
vyrob novej kablík s očkama na kladívka indučku.... a pak z indučku na kostru vše odrbej od rzi a naoleluj.....
a pokut to nezabere měn od svíčky fajfky kable indučku kondík kladívka zap pol....
Datum: 29. července 2013 11:50
 Ale když dám prst na svíčku tak něco cítím ale není to tak jako z drátu
Datum: 29. července 2013 10:14
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 pokud to jde tak zkrat kabel
Datum: 28. července 2013 22:32
 to zapalkem nemuže být když to kope do prstu to musí být fajfkou nebo ten kábel není ta měd moc zatlačená vzadu že to nedošahne k tomu železu ve fajce
Datum: 28. července 2013 22:03
 Kup novů faju a mosí to jet nebo z pojízdného fechtla!
Datum: 28. července 2013 16:32
 Kladívkem to není
Datum: 28. července 2013 16:29
 Kladívko!!
Datum: 28. července 2013 16:22
 A přestalo to jít při výměně zapalování vše zůstalo původní až na ten hlavní kus zápalka
Datum: 28. července 2013 15:15
 Já přemýšlel a jinou fajfku zkusil taky
Datum: 28. července 2013 15:12
 to je taky otázka zkus zapřemýšlet nemuže být asi něco s tou fajfkou????
Datum: 28. července 2013 14:53
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 zdar, (jawa 21) když startuju za studena tak mi to obvykle vždy jen žbleptne a hned chcípne tak to udělá až po 5x prošlápnutí startovačky. když to chci rozjet tak musím tlačit.tlačím,začne to škytat a až po cca 10m se chod motoru dá do normálu. a když ho chci potom vytočit na neutrál do plných otáček tak to nejde, začne chcípat.na volnoběh drží v pohodě, karburátor mám čistý tak nevím prosim poradte (jehla na druhém zářezu) předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 22:42
Jméno: milan
IP: uživatel15889
 prečisti trysky, možno tam máš špinu
Datum: 26. července 2013 22:42
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 To startování bych viděl ve svíčce nebo v zapalování tim myslim předstih a odrh. Ten volnoběh jak nechce do votáček bude asi ucpaná tryska která se ti ucpe uplně snadno bordelem z nadrže.
Datum: 26. července 2013 20:20
 Zdar draci hele mám problém mam babettu 207 nehází jiskru z ničeho nic přestala házet je tam všechno novy krom statoru na kterým se snad nic nepokazí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 15:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15888
 co urvaný kabeli...
Datum: 26. července 2013 15:23
 Zdar draci mám spešl dotaz. Zaslechl sem, že se dá černit železo ( šrouby matky různé díly ) ve vroucim vyjetym oleji. Má stím někdo skušenost nebo zaslech něco podobného?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2013 18:14
Jméno: Matějka Alois
IP: uživatel15370
 zdravím, používám černění v oleji /vyjetý motorový/ a to tak že drobné kusy ohřeji v peci na cca. 400 st.C a po té dám na síto, které je na nádobě a to přeliji chladným /normální teplota/ olejem . Na 5 kg výrobků cca. 5 litrů oleje. pozor na oheň. po přelití olejem přikryji nádobu poklicí. Výrobky by se neměli totálně přelitím vychlsdit. Ještě jednou pozir na ohen v oleji může být větší obsah benzínu.!!!!!! Celý systém mám vyrobem z plechovek /10kg/ od barvy. M.
Datum: 27. července 2013 18:14
 Filip: V oleji se kalí ocel, to je pravda...tvrdost se tam ale nezískává pomocí nasycení povrchu uhlíkem, to by totiž trvalo dlouho (cementace se provádí při teplotě třeba 850-900st po dobu několika hodin, mechanismem cementace je difuze). Při kalení jde hlavně o schopnost oceli vytvářet jiné strukturní složky - martenzit, ten vzniká při ochlazování oceli nadkritickou rychlostí atd...Jinak ocel lze černit pomocí různých chemických sloučenin, kdyby byl zájem tak ofotim návody. Černění železa v oleji je také možné, používal jsem na to směs klasického stolního a olivového oleje a povedlo se to parádně...
Datum: 26. července 2013 1:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15885
 jo nouzově to jde akorád že radej než vařit olej kterj prská je lepsí tu součast ohřáta a hodit ji do oleje..nemusíš tak etremě aby s to zakalilo..pozor sežen si štit a rukavice ...prská to hoří je to take divoke....
Datum: 25. července 2013 22:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no myslím že tenhle způsob černění používají spíše v kovárně , něco vykovají a namočí do oleje a předmět se zbarví do černa,třeba já jsem si ve škole takhle vyráběl svícen.Jinak technologie černění bude podobná ale určitě na to bude nějaký speciální olej
Datum: 25. července 2013 22:10
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar vím akorát že vyjetým olejem jde kalit železo... daný předmět se nažhaví do ruda... spíš do bíla a hodí se do oleje. Nahřátý předmět začne pohlcovat uhlík s oleje a tím se stane předmět tvrdší ale krechčí
Datum: 25. července 2013 21:41
 My s tím natíráme trámy  ale s tím železem se mi to nějak nepozdává
Datum: 25. července 2013 21:33
 Zdravím chlapi ... potreboval by som poradiť vždy, keď som na pionieri robil defekt zhodil som koleso a bubnová brzda v zadu, čo ide dnu mi vždy pasovala ... o teraz ma tam niečo drží, nejde zasunúť dnu neviete mi poradiť, vopred ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 11:42
Jméno: Jarin
IP: uživatel15886
 Zkus povolit šroubek na lanku u bubnu, podle mě máš moc otevřené brzdové čelisti.
Datum: 26. července 2013 11:42
 co třeba se zkusit podívat co tam vadí když to zasouváš ??? my ti asi moc neporadíme
Datum: 25. července 2013 19:30
|



|