Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karel
IP: uživatel15063
 Zdarec, potřebuju radu už jsem bezradnej, babeta dlouho nejela, vyměnil jsem tyristor, cívku, gufera, vyčistil karbec, svíčka nová, koleno výfuku vyčištěné, babeta normálně běží na volnoběh, ale jakmile přidám plyn a chci se rozjet začne se dusit a za boha nejde do otáček, když na ní sedím a chci se rozjet, laboroval jsem i s bohatostí a žádná změna. Setkal se s tím už někdo? Mě došli nápady už.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2017 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel19105
 To s tim benzinem mohu potvrdit. Vyměněná půlka střev motoru (což bylo potřeba),poopravená eletrika a ať sem dělal cokoliv,tak to nejelo... vylil jsem benzin,nalil novej a vše cajk... paradox je,že během odzkoušení babety mi došel benzín a žádnej jinej jsem neměl,tak jsem ho tam hrcnul zpátky a normálně to na něj zas jezdilo  spojky to je materiál. Nový rozšlapovky pro mě byly bez úpravy nepoužitelný a po úpravě jsem je pak stejně ještě dvakrát předělal... když začlo vše fungovat na 100% tak byly slabý jak papír... rozběhový kupodivu ani nezlobily... u řadících jsem musel zaoblit nějaký ostrý vymlácený hrany na unašeči... jinak totálně primitivní motor
Datum: 28. dubna 2017 21:27
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A stačí se ti to než se rozeběhnou dostat do provozních otáček? pokud ne musíš si s tím pohrát, je to někdy laborace. Jednou jsem s tím blbnul tak dlouho, že zabralo až odlehčení paken odvrtáním. Začaly spínat později a fungovalo to super. Ještě na co je to háklivý je starý benzín. Soused jednou Babettu pomalu rozkopal vsteky a přitom stačilo nalít čerstvý benzín.
Datum: 28. dubna 2017 10:00
Jméno: Karel
IP: uživatel11009
 No právěže, starý zabíraj od určitých otáček ale nový okamžitě s rozběhem mopedu. což nesmí.
Datum: 27. dubna 2017 20:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tam jde o to, že musí zabrat až v určitých otáčkách, pokud zabírají téměř od volnoběhu tak to nikdy nerozjedeš.
Datum: 27. dubna 2017 16:11
Jméno: Karel
IP: uživatel19102
 To jde na stojanku, pakny jsem koupil, ale ani se nerozpoji, tzv pořád berou, tak jsem tam bouchl zas ty stary, který jsou úplně stejný jak nový, ale vypnou na volnoběh
Datum: 27. dubna 2017 15:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Zkus jí roztočit na stojánku aby si měl kolo ve vzduchu.... pokud to poběží tak hledej v rozběhových paknách. Jinak karbec. Je tam všechno tak titěrné, že kolikrát ani ultrazvuk na poprvé nezabere.
Datum: 27. dubna 2017 13:52
Jméno: Karel
IP: uživatel19101
 Karbec čistý jak slovo boží. Pro jistotu jsem udělal vybrus je hodne vylitana a vyfuk ještě udělám.
Datum: 26. dubna 2017 21:04
Jméno: karlos
IP: uživatel19099
 přesně jak bych to psal já,ten samej problém a nakonec ucpanej výfuk....tak jsem ho vypálil a lítá
Datum: 26. dubna 2017 20:39
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se znovu na karburátor. Vyšroubuj trysku volnoběhu a vyčisti dírku na spodu té komůrky .Odtud jde kanálek ke šroubku štelování přídavného vzduchu a taktéž kanálek ,který ústí pod kryt vzduchového sání.
To musí být průchozí.
Datum: 19. dubna 2017 10:50
Jméno: jsem línej hledat tak se stare
IP: uživatel13627
 Jaká patří svýčka do pionýra? Jakej volej je nejlepčí do benzínu a jakej do převodovky? Jakej je RAL bílé a dalších barev. Fakt to nebudu gúglit je to moc práce. Taky mi to nejede tak co s tím mám udělat když jsem línej se v tom povrtat a něco si přečíst?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2017 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel19093
 Hledat nikoho nebaví. Že jo... Navíc nováčci jsou rádi,že se rozkoukají a vloží přízpěvek... nebyl bych tak tvrdej  Ale lenost a pohodlnost to je. Akorát si nikdo neuvědomuje,že tady neni nikdo jako moderátor,kdo by tě odkázal na jiné vlákno a nebo to po padesátý za dva měsíce smazal... kdysi jsme chtěli udělat plnohodnotný FAQ,ale nějak z toho sešlo,z nadšení ustoupilo a nedostatek volného času zvítězil.... Ovšem musim zde vytknout jednu věc a to,že na Fichtlpokecu muže vyhledávat i nepřihlášený uživatel (je to částečně i jednoduchým webovým rozhraním). A toho si nikdo neváží !! Když hledám nějaké info ohledně problematiky škoda či vw na fórech tak musím projíždět přízpěvěk po přizpěvku a stránku po stránce,protože jako neregistrovaný nemám právo vyhledávat a někde ani nemám právo vidět obrázky....
Datum: 22. dubna 2017 18:14
Jméno: jsem línej hledat takse starej
IP: uživatel13627
 Čekal jsem, kdo se konečně chytne, bohužel když se podíváte do historie tak možná polovina dotazů je přesně takových jen to prostě nepřiznají na rovinu. Furt stejné dotazy, co třeba sednout a hledat v historii diskusí?
Datum: 20. dubna 2017 10:42
Jméno: dweindibly
IP: uživatel19090
 dám 300,-
Datum: 20. dubna 2017 8:33
Jméno: Biggl
IP: uživatel18455
 Já bejt tak línej jak píšeš, tak to prodám! To dá nejmíň práce!😉
Datum: 19. dubna 2017 20:34
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 čau dělá to jenom mě nebo i ostatním že když dám nějakou položku do košíku tak se hned ukáže pozadí obrazovky (tachometry) a pak s tím už nic nejde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2017 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel19082
 Podobný problémy (i jinde) mi dělá slabý signál připojení internetu. Jak na mobilu nemam na Éčku aspoň 3 čárky ze čtyř tak mi blbne třeba mail,u FK mi taky párkrát zustalo viset pozadí a nemohlo se to přeloudovat přez košik nazpátek do nabídky zboží.
Datum: 11. dubna 2017 18:14
 Ahoj, věděl by někdo označení ložisek do předního kola na pařeza? Našel jsem toho nějak podezřele více, tak se radši ptám. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2017 16:45
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Datum: 24. dubna 2017 16:45
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar měli by tam být ložiska 6201. a dej tam zakrytý.
Datum: 24. dubna 2017 16:26
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Ahoj draci, po dlouhé jízdě cca 10 km mi nechytá stella ( motor babetta 225 ) musím počkat až vychladne. Co může být špatně? Předstih 1,2 mm odtrh 0,5 mm svíčka brisk n15c, motor jede jako drak, má sílu, vše šlape až na to, že nechytá teplej motor. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2017 20:39
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Asi popřemejšlím o nový klice i s ojnicí a budu mít klidný spaní. V zimě sem musel půlit motor kvůli divnému zvuku vracejícíse startpáky (vymáčkaná západka) při té příležitosti ložiska, gufera a těsnění. Rovnou sem měl tu kliku koupit... Jinak poslední generálka 2012 a kdybych teď nepůlil jezdím stále. Klika natočila bezmála 20 tis. Pár let mě vozila do práce  a do teď pravidelně v provozu, super stroj.
Datum: 08. dubna 2017 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel19080
 Bude vychozená,zalepil bych ji do ložisek,ale jinak by to vadit nemělo. Cinkání (pokud neni od bubnů) bude vakl v ojnici,to neni zrovna dobrý.Jinak někdy pomužou ložiska SKF který bejvaj těsnější než ZVL.. u ojky bych zkouknul jestli má vakl nahoře nebo dole. Nahoru pasuje to jehlový futro co je tu v nabídce,nemusej se tam skládat jehly jak u blbejch... u kliky bych zkouk jestli neni projetá pod spojkovym bubnem,pak odchází gufera pod bubnem a v bubnu a chvíli po výměně gufer prosakuje znova olej do spojek (tak do půl roku). Zde je 3/4 problémů babety
Datum: 08. dubna 2017 20:26
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Určitě ji zkusím vyměnit. A ještě drobnost, mám na klice axiální vůli. Když ji čapnu rukou třeba pod magnetem a zatahám za ni, je tam drobná vůle. Na volnoběho lehce klepe, jinak je to v cajku a jede dobře. Je nutné měnit kliku? Ložiska jsou nová od zimy ale klika nějak záhadně ztratila na průměru.
Datum: 08. dubna 2017 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel19080
 Tak ji zkus vyměnit,to neni zas taková investice. Měření odporu cívek neznam a ta hodnota mi nepřijde jako úlet,špatný vinutí by asi ukázalo nějakou šílenou cifru v řádu o mnoho vyššim. Jedině jestli ohřátá nezlobí...
Datum: 08. dubna 2017 17:59
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 A jo, mezera mezi cívkou a magnetem, to sem nedělal. Nic méně mám proměřeno a vyšly mi špatné hodnoty u zapalovací cívky, která by měla mít odpor 220 ohmů plus minus 10 ohmů a já naměřil 189. Ostatní hodnoty v normě.
Datum: 08. dubna 2017 11:38
Jméno: standa
IP: uživatel19079
 To nevim,nejsem babeťák,jen jsem pár motorů generálkoval,oživoval celý stroje atd... určitě bych shodil stator a nebo vytáh ven magneto a očistil snímač třeba benzínem a utřel případnou mastnotu a "železný piliny" ... to a samý magneto ... a zkontroloval bych,zda to má mezi sebou nějakej reálnej odstup/mezeru...
Datum: 07. dubna 2017 15:52
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Zajímavý je, že dokud motor nechcípnu, můžu jezdit furt i když to hází takhle slabou jiskru. Kontrolu tyristoru a indučky už sem našel ale jak zkontrolovat snímač nevím. Je na to nějaký postup?
Datum: 06. dubna 2017 19:44
Jméno: standa
IP: uživatel19077
 Napadlo mi to taky. Tyristor,snímač,indučka - něčemu vadí teplo.
Datum: 06. dubna 2017 11:32
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Stando, pokud ještě čteš tyto příspěvky tak věc se má takto: jiskru to teplý dává ale je sotva viditelná a občas jí to nedá. Takže zkusím změřit cívku a tyristor. Tak myslím, že to nakonec bude elektrika.
Datum: 05. dubna 2017 20:06
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Je fakt, že sem filtr asi dva roky nečistil, vejfuk je super čistej, ten dělám vždy před sezónou. Svíčku mám hnědou, a zkoušel sem hodnoty 14, 15, 17 a stejnej problém. Dokonce sem tam měl i japonskou Denso a ta se mi zdá nejhorší i na běžný provoz. Když to chytí, tak to maže jak má.
Datum: 04. dubna 2017 20:38
Jméno: standa
IP: uživatel19075
 To ne. Ale nemáš třeba nějak extra zaprasenej vzduchovej filtr a nebo vejfuk? Dělá to i na jinou svíčku? Když už to blafne tak se to chová jak? Normálně běží,tahne ? A nebo sotva udrží volnoběh/chcípe,nechce se mu do otáček a tak různě se zahlcuje? Na horkym motoru má svíčka jakou barvu?
Datum: 04. dubna 2017 20:21
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Ano jiskru to dává,předstih 1,5 mm sem měl a ten sem upravoval první na již zmíněných 1,2 (měřeno digitál posuvkou) ale napadlo mě mám chvilku po záběhu výbrusu a ještě mažu 1:33 jestli to nedělá vysoký obsah oleje v benzínu a nebo karbon na pístu? Je to možné?
Datum: 04. dubna 2017 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel19075
 A horký to jiskru dává? Ten předstih 1.2 mi přijde ok,ale mužeš zkusit i 1,5.
Datum: 04. dubna 2017 6:15
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Ahoj Stando, díky za odpověď. Směs sem zkoušel ale bez úspěchu. Je jiná možnost co s tím? Upravit předstih nebo podobně?
Datum: 03. dubna 2017 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel19074
 Napadá mě bohatá směs. Zkusil bych o čtvrt/půl závitu povolit štelovací šroub směsi (pokud je to teda u stelly stejný jako u b210).
Datum: 03. dubna 2017 16:31
Jméno: maraczech
IP: uživatel19057
 Zdravím, nemáte někdo návod na výměnu čepu kyvné vidlice u Jawy 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2017 20:03
Jméno: michal
IP: uživatel19068
 zdar ako to je s objednanim platenim zaslanim na slovensko cena na eura cena dopravy atd?......
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2017 7:02
 draku posila se na sr jedno u tydne, doprava stoji 8 ecek, dovazi to Sovak parcel
Datum: 29. března 2017 7:02
Jméno: Radim_cz
IP: uživatel19057
 Zdravím, čím to muže byt, že Babetta 210 špatne startuje za tepla ? Za studena startuje na drc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2017 21:34
 zdravím mám problém s mojí babetou 207 při jízdě mě to párkrát cuklo a začalo to odněkud střílel ale dojel jsem ,a na první našlápnutí opět nastartoval a jel poté asi 1km mě jela sotva 5kmh a cukala se jako by se dusila,chcípla a už jsem nenastartoval (neházela jiskru ,tak jsem ji dotáh dom a s multimetrem zjístil jsem že zapalovací pol nedával elektřinu tak jsem ho vyměnil za jiný ale tet mám problém ten že nejde nastartovat běžným způsobem ale musím chvíli šlapat a mít plnej plyn aby chytla no a když plyn pustím chcípne to samé na křižovatkách a kdekoli když zastavím - chcípne (nastartovat jde - sice s těží a jen na stojánku když je zadní kolo ve vzduchu ale nastartuju) volboběh drží jen když je opravdu hodně zahřátá ale to jen víjmečně a musí být kolo ve vzduchu - otázka zní je to zapalovacím polem ? kterej je už ze staryho motoru a je starej nebo je to něčím jiným ( před výměnou z.polu nebyl sebemenší problém. díky za odpovědi dejv
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2017 18:01
Jméno: dejv
IP: uživatel18757
 tak a je to porucha nalezena - prasklé koleno sání
Datum: 01. dubna 2017 18:01
Jméno: dejv
IP: uživatel18757
 karburátor mám dellorto téměř novej a u benzínové hadičky přidanej filtr benzínu , ale určitě se do něj podívám
Datum: 01. dubna 2017 10:26
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se na karburátor. Vyšroubuj trysku volnoběhu a podívej se na dno komůrky, jestli není ucpaná dírka.Při té příležitosti seřidˇplováky.
Datum: 01. dubna 2017 5:20
 Zdravim Draci, mam Problem se svym Fichtlem. KDyz se mi ho podari naslapnout tak bezi jen pod plynem. Jakmile mu uberu otacky (trochu plynem dolu) tak chcipne bez varovani ze sto na nulu proste jako kdyby mu dosel benzin. Celkem se drzi mozna tak pet az deste sekund. KDyz vyndam hned pote co chcipl svicku tak je mokra. Stezi jde pak znova naslapnout nekdy ani skrt. Fakt uz nevim cim to muze byt. Predstih a odtrh nastaven 1,6mm a 0,4mm. Karbos je vycisteni. Cestvej benzin danej. Jiskru hazi. Jehla je na 2. zarezu. Predem diky za odpoved. Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2017 7:10
 Zdar Draci, tak jsem to vyzkousel stema tryskama a nic. Zkousel jsem to nakopnout i se startovacim sprejem a ani skytnuti. Fakt zu nevim. Neco mi rika ze neco nesedi se zapalovanim. Predstih je dobrej. Jak poznam ze hazi jiskru i potom co je svicka uvnitr? Meril jsem nepeti pri nakopavani a dostanu Maximum 3,2 Voltu Vite nekdo jestli je to spravne nebo jestli to staci?
Datum: 23. srpna 2017 7:10
Jméno: standa
IP: uživatel19067
 Podle mě to máš klasicky ulitý. Dal bych hladinu níž,zkontroloval bych zda zavírá palivovej ventil a prošťoural bych volnoběžnej kanálek až k trysce. To nic nestojí a mužeš to udělat hned. Pak to co jsme psaly.
Datum: 28. března 2017 11:53
 Diky moc za rady. Zkusim to stema tryskama. Bohuzel to potrva pac nebydlim v CZ takze se jen tak kazdy dva mesice dosanu do Cech. Jeste jinak nejaky jiny napad co by to mohlo byt?? Diky moc
Datum: 28. března 2017 9:17
 Máš to moc bohatý. Pokud je tedy vše vyčištěný a seřízený, tak je možný, že je špatná volnoběžná tryska. Sice je na ni napsáno 38, ale někdo před tebou ji mohl při čištění protáhnout drátkem a hned budeš mít místo 38 třeba 45 a to už je problém. Zkus koupit novou volnoběžnou trysku nebo je možnost koupit i tuningové trysky 32 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a 35 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html . Před pár roky jsem taky řešil bohatou směs, vše seřízený, karbec vyčištěnej jak mechanicky, tak i ultrazvukem, koupená i nová 38 tryska a pořád se motor olejval. Koupil jsem tedy obě 32 a 35 trysky a světe div se, motor se mi podařilo naladit. Do chladného počasí je dobrá ta 35 tryska a přes léto používám tu 32. Svíčka má nyní krásnou cihlovou barvu a motor i když je fest rozpálenej, tak stačí jen vrknout do plynu a hned je v otáčkách, dříve se zadusil a až pak se s neochotou dal vytočit...
Datum: 24. března 2017 21:22
 Plovak je v pohode, lehoucky jako pirko. Hladinu porad kontroluju. Ta je dobra. No stoji na ni ze je to 38 tak nevim. Zkusim jeste jednou vyndat celej karbec a vycistit. A podivam se do toho vyfuku jak to tam vypada. Me zu fakt nic jineho nenapada.
Datum: 22. března 2017 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel19054
 Pokud máš rámcově hodnoty odtrhů a předstihu v normě tak se to prostě ulejvá. Plovák je ok? Neni těžkej,neni v něm benzin? Nezadrhává? Tryska 38 je skutečně 38 ? Vzdušnik volnoběžnýho kanálu v karbecu je průchozí? Indučka by tady problémy dělat neměla ... moje zkušenost je taková,že je úplně jedno jestli je indučka z pařeza nebo ze škodovky ...
Datum: 22. března 2017 8:20
 Hladinu jsem seridil a zkousel jsem i nizsi. Zkousel jsem to i bez filtru. POrad to same. Trysky jsou tam 38 a 68. Dnes me trklo ze tam mam 8V civku (nebo aspon na ni stoji 8V). Je to problem? Uz jsem minuly rok na ni ale jezdil i kdyz nebezel poradne. Diky moc.
Datum: 21. března 2017 19:15
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 seřiď hladinu v plovákovce, vyměň filtr sání a vyčisti vejfuk,,, co tam máš za trysky?
Datum: 21. března 2017 16:48
 Čus draci. Mám doma Mosquito a už loni to byla divočina. Krátce - špatný starty. Hlavně když to dlouho stojí. Musel jsem to tlačit třeba 100m než to vubec začlo kuckat a chytat. Pak už vše bylo ok a třeba druhej den to na první nakopnutí chytlo. Jisrku dává super, svíčka je mokrá. Zkoušel jsem samozřejmě předstihy, odtrhy. Bohužel nemám stahovák na zapalování, abych se mrknul na gufero a pod. Jinak komprese je super. \\\\r\\\\nDruhá věc je, že když už to jezdilo tak strašně pomalu padaly otáčky. Lankem plynu to nebylo. Proto jsem měl spadeno na to gufero. Indukční civku jsem myslim jinou nezkoušel, ale nemyslím si že by za to mohla. \\\\r\\\\nMáte někdo nějakej nápad po čem jít? Víc hlav, víc ví. A přitom to pak jede fakt pěkně, když už to jede  \\\\r\\\\nChudys
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2017 8:29
Jméno: standa
IP: uživatel19054
 Vyčistil bych karbec a podival bych se na volnoběžnou trysku,zda v ní není třeba smítko,vlas atd to taky způsobuje vysokej volnoběh i to,že to nechce chytit. Pokud bude karbec ok tak to gufero. A muže bejt klidně od spojky...
Datum: 22. března 2017 8:29
 Zduřte draci! Potřeboval bych pomoc (radu) mám problém se svojí ČZ 180 /487. 4
Neustále mi odchází svíčky. Projevuje se to tak, že po cca 50 km mi motor nechce jít už tak ochotně do vysokých otáček a nakonec chce jezdit jen v nižších a nesnese rychlé přidání na plno, to pak začne cukavě přidávat. Když pak potřebuji předjet auto tzn. Rychle podřadím a dám plnej plyn tak motor se jakpby zahltí prostě zdechne a musím úplně ubrat a motor se zase chytne a pak musím přidávat jen pomalu a pomalu akcelerovat přičemž již neudrží plynule nejvyšší otáčky a jde do nich jen pomalu, takže kopce jsou pak velký problém. Svíčka není ulitá ani černá, spíše cihlová motorka s ní ale chytá bezchybně. Vyměním ji a po cca 50 km opět to samé. Opatření co jsem udělal:Nová 8V indučka, nový kondík, nový palivový filtr +vzduchový filtr, nový vn kabel, nová fajfka, nová baterka. Nespočetněkrát vyčištěna profoukán čistý karburátor, nová jehla, nové šoupátko. Předstih seřízen několikrát hodinkama na setiny. Trysky v karburátoru původní, podle dokumentace správné. Motor je 6500km po GO a dělá to stále. Prosím o radu už nevím co s tím, klidně dojedu k vám na kontrolu. Svíčky kupuju v balení po deseti a vozím je v kufru. Prosím tedy o pomoc. Finanční odměna samozřejmostí(ať už bude aktivní, či pasivní)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2017 19:25
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 něco podobného mi dělala 350. než jsem zjistil, že se mi pootočila vačka a tím rozešteloval předstih.Asi to bylo blbě utažený.
Datum: 14. března 2017 19:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Co plovák? Nezasekává se, takže chvíli je velká, chvíli malá hladina. Zavírá, kdy má? Necáká ti olej z vačky na kladívko?
Datum: 14. března 2017 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel19050
 Mě napadly dvě věci. Přicpanej kohoutek (škube nejde do otáček) a nebo žere převoďák (odchází svíčka) ... ovšem mi u toho celého mate ta cihlová svíčka.
Datum: 14. března 2017 11:47
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Pokus se vyladit karburátor. Přídavný vzduch ,trysky ,jehla.
Datum: 14. března 2017 7:59
Jméno: KJ
IP: uživatel19043
 Podivte se na tento inzerát https://motorky.bazos.cz/inzerat/72368714/Nahradni-dily-Pionyr.php jak je foto pravá horní a jsou na ní kryty zadního světla a nevíte z čeho jsou ty dva pravý horní protože mám za to že jsem ho viděl na nějákých fichtech ale klasický to neni nesetkali jste se s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2017 12:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 mělo ho víc motorek např. CZ 175/477 https://www.google.cz/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjoho3OrNPSAhXIDxoKHRKtA80QjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.motorkari.cz%2Ftema%2F%3Ft%3D183604&bvm=bv.149397726,d.d2s&psig=AFQjCNHOjUiEZk0dTVcJ9vXeLXdLPS6pfA&ust=1489489938823424
Datum: 13. března 2017 12:12
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 snad na žádnýho fichtla se tyhhle světla nedávaly,,, ani na tom z odkazu neni, tam je klasika... mám za to, že je to světlo z nějaké hranaté čz nebo něčeho takového
Datum: 12. března 2017 19:58
Jméno: KJ
IP: uživatel19043
Datum: 12. března 2017 19:10
 Ahoj lidi. Neznáte nějakou dílnu kolem Liberce, kde by dělali renovace, G. O. na Jawách atd. Kdysi jsem "renovoval" Jawu 21 po technické stránce to nedopadlo zrovna slavně a teď nemám absolutně čas znovu půlit motor, přetěsnit to tmelem, vyřešit vůli v hlavě řízení a křivý kola... Doufám, že to tady někdo nebude brát jako reklamu, když mi sem napíšete na někoho kontakty, ale kdyžtak pište na mail, měl by být zobrazenej u dotazu. Nic ve zlém, ale nechci to dávat někomu, kdo si prostě jen doma opravil pár fichtlů a koho vůbec neznám, bez papíru a bez záruky, že tu motorku ještě někdy v životě uvidím  . Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2017 15:46
 Zdar. Nebyl by problém to udělat. Jsem ovšem z kladenska. Kdybys přecejenom potřeboval tak se ozvi.
Datum: 10. března 2017 15:46
 ako sa prejavuje prenikanie oleja z prevodovky do klukovky jawa 50/21 kartre parove rovne papir
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2017 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel17342
 Hrozně to kouří a svíčka je černá na uhel,nedrží volnoběh,chcípe,ulejvá se. A samozřejmně ubývá olej v převodovce. U tebe to je víceméně jasné,když jsi zaklepal gufera až na ložiska,to prolínat musí.
Datum: 30. ledna 2017 21:29
 Zdar draci...mám jawettku a potřeboval bych helfnout s renovaci. Nenajde se někdo z okolí.praha vychod. Nejlépe velke popovice...co SESA? Dík za infa
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2017 12:42
 Díky moc....zkusím
Datum: 31. ledna 2017 12:42
 na me nekoukej, ja se uz davno s toho venku  a le napis sem, kmos profik co renuvouje jen stadiky a jawety ale ma toho nad hlavu Valenta.Bob@seznam.cz
Datum: 27. ledna 2017 13:25
 Nazdar draci vraciam sa k pionieru nebol som tu asi 5 rokov  No potreboval by som helpnut. Chystám sa renovovat mojho fichtla 20/1969 konečne už na spz  no neviem ral kod modrej a sivej. Až by ste niekto vedeli bol by som rád.S pozdravom Jarda
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2017 21:13
 Dík zistil som RAL5012 aRAL6115 až by niekto nerád hladal po nete jak ja.
Datum: 13. ledna 2017 21:13
Jméno: shrekovec
IP: uživatel18957
 ahoj, potřebovaly bych vyfotit nebo koupit origo doraz řízení na pionýra 05, zatím se mi nikde nepodařilo zjistit jak má vypadat. Díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2017 18:50
 Díky za tipy, mám z boku rámu sváry od dorazu, takže to není stejný jako dvacítky, jedná se o starší provedení, který se nedělá v replice, nebo jsem ho aspoň nenašel. FB Milka Shrek
Datum: 20. ledna 2017 18:50
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Datum: 19. ledna 2017 8:53
Jméno: KH
IP: uživatel16502
 Cca do 64 roku pak už ty rámy byly defakto 20
Datum: 17. ledna 2017 10:20
Jméno: KH
IP: uživatel16502
 Tam byl tuším jako u 20 jen bel podélně vrtaný a do díry byla strčená tyčka d3mm odha a ještě s čela byla díra na šroub když byl revnáč s výliskem a ne vystřižený
Datum: 17. ledna 2017 10:18
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zrovna mám doma rám z 05 i s tím dorazem sice nevím jestli je to takhle už z výroby nebo to někdo udělal doma každopádně je to ohlej plech do dvaru profulu rámu a u krku zajištěný šroubem.. máš facebook?
Datum: 12. ledna 2017 17:59
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zdar mám problém s fichtlem, za studena přídu a na max 3 šlápnutí nastartuju, otáčky jsou tak jak by měly být ani né moc vysoký ani né moc malý takže ho nastartuju dám na stojan at se trochu ohřeje no ale asi tak do minuty běhu začne pomalu ubírat volnoběh až pak na konec uplně chcípne, šroubek volnoběhu mám skoro na doraz a vůli lanka taky skoro vyšroubovanou a pořád to dělá, ale v pohodě se rozjedu a ujedu cca 50 metrů pustím plyn a pohoda otáčky tročku jsou ale ujetu třeba cca 200m pustim plyn zmáčknu spojku a fichtl uplně chcípne a pak ho už nenastartuju vůbec možná párkrát škitně ale stejně nic takže ho nechám tak 7minut na pokoji pak přídu a hned na první nákop a zase odznova, ujedu cca 200 metru pustim plyn a chcipne uplně.. motor nově přetěsněn, nové gufera na klice, svíčka n15c, a seštělovaná hladina o trošku víc než má být ale i když byla přesně tak to taky dělalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2017 9:30
 taky my to dělalo studený to chytlo hned,pak jsem ujel pul kilometru a už jsem to nemohl nastartovat-chytlo to až to schladlo vyměnil jsem kondík bylo ok . Potom jsem koupil fichtla a ten borec co my to prodal , fichtla umyl a nejspíš to nateklo do zapalování a na rotoru se vytvořilo trochu rezu,jak se to zahřálo tak jsem to nemohl nastartovat nějakou dobu jsem na to nemohl přijít nazdar standa
Datum: 26. ledna 2017 9:30
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 furt nic ještě mě napadlo nemám tam origo filtr, je tam z plechu takový náhubek a prvně je kolečko z plechové děrované sítě pak kolečko filcu a pak zase to drátěný kolečko. nemá to třeba špatnej odpor nebo tak? fakt už nevím
Datum: 16. ledna 2017 21:07
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 tak jsem dal tu nižší hladina a je to o trošku lepší stejně to má ale tendenci klesat otáčky, tak snížit ještě víc?
Datum: 15. ledna 2017 17:25
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zkusím dát tu nižší ale nemůžu se zbavit pocitu že když dám nižší že to bude vynechávat protože tam bude mín benzinu.. zkusím kdyžtak napíšu
Datum: 14. ledna 2017 22:52
Jméno: jawasss
IP: uživatel18964
 ono seřídit hladinu tak aby to bylo na 100% dá hodně práce i zkušenému, pač tam stačí trošku přihnout a už je to vysoký pak zas trošku ubereš je to nízký, ono to fakt chce po kouskoch zkoušet až než to bude OK, jinak to je jak psal standa, když máš všecko dobře seřízený, tak studený chytá na 1. kop teplý max 3. (teplý motor musíš startovat s plymem, protože jinak tam nejde vzuduch a nechytne to).
Jestli hladinu nastavuješ podle návodu tak to většinou je vysoký, dej to o trošku níž a bude to OK.
Datum: 14. ledna 2017 21:32
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 ještě mě tak napadlo zkusit tam dát karbec z motorovky, viděl jsem to u mnoha lidí navíc se dá ladit nevím no.. nemáte s tím někdo zkušenost?
Datum: 14. ledna 2017 11:51
 Tuším, že loni jsem to tu stando s tebou řešil, použil jsem právě tu menší trysku, ale byl problém se studenými starty a po tvé radě jsem svíčku sklepl na 0,4mm a startování se hodně zlepšilo, takže je to jak píšeš, i sklepnutí svíčky na to má vliv a asi i ten předstih, kterej mám nastavenej na takovej zlatej střed, tzn. 1,7-1,8mm
Datum: 13. ledna 2017 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel18960
 Souhlas na 100%. U 60ccm seriáka jsem to řešil jakou dobu a furt blbý. Dal jsem trysku 35 a extra nízkou hladinu a přesně jako Konny,studený i teplý 1 max 2 šlápnutí. Studený to chce chvíli potůrovat. Když ho fakt hodně našpricuju (což je s nízkou hladinou a omlácenym plovákem těžký) tak chytá na první. Ale chce to fakt tu 32. U seriovky mi jela tryska 38 a fakt nízká hladina a nebo 35 a lehce nižší hladina. Dělá to hrozně moc. Jak teplý starty tak akcelerace do otáček. Chytá to,neulejvá a nehltí se to. Ale chce to mít i správně skleplou svíčku a vyladěnej předstih. Pak jede i seriovka jak pila. Holt v tom karburátoru chybí jeden seřizovací šroub  zvláštní je,že některý fichtly na to ani moc netrpěj a jiný jo a to výrazně ... je to prazvláštní stroj
Datum: 13. ledna 2017 20:53
 Jak píše standa, máš to moc bohatý. Zkus ještě snížit hladinu a uvidíš. Měl jsem stejný problém, za studena jsem startoval bez problémů a za tepla byl problém motor nakopnout a na volnoběh měl tendenci zdechat a při přidání plynu u ohřátého motoru se motor vždy zahltil a až pak se rozjel. Zkoušel jsem opravdu důkladně vyčistit karbec (i v ultrazvuku), snižoval jsem hladinu, ale nepomohlo to, svíčka byla pořád černá. Koupil jsem i novou volnoběžnou trysku (38), ale taky nic, tak jsem tady z fichtlkrámku koupil volnoběžné trysky 35 a 32, nakonec jsem zůstal u té 32 a motor jede jako pila. Svíčka má luxusní cihlovou barvu, za studena se sice motor musí hodně přeplavit, ale 2x šlápnu a motor jede. Jak napsal standa, tak asi půl minuty až minutu po studeném startu musím motor trochu tůrovat, jinak by zdechl, ale pak jede jak má, tzn. i když je motor pořádně rozpálenej, tak pak stačí jen drbnout do plynu a otáčky okamžitě letí nahoru a startování takto rozpáleného motoru je otázka 1-2 šlápnutí, takže pokud by se ti to pořád hltilo i po snížení té hladiny, tak zkus zauvažovat nad těma tryskama...
Datum: 13. ledna 2017 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel18960
 Ještě o fous níž hladinu a bude to ok.
Datum: 13. ledna 2017 6:14
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Zkontrolovat vzduchový filtr , jehlu v karbci na 2 zářez shora.Svíčku N15c
Datum: 12. ledna 2017 21:48
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 tak jsem dneska důkladně vypálil výfuk a dal tu hladinu do normální polohy fichtl valí jak z praku ještě líp jak před tím po rovince musím mít půlku plynu aby motor neměl takové otáčky parádní, za studena na první kopnutí bez plynu, ale pořád tam je problém startování za tepla to sem musel roztlačit ale chytlo to ani ne po 2 metrech ale stejně jak je to ohřátý tam mě příde že při přidání plynu se to lehce zahltí nebo tak něco třeba jedu na jedničku mám čtvrt plynu, chci zrychlit dám plnej a chvilku si to tak nějak prdí a pak se to zas rozjede do plnejch otáček, asi tak nějak no... jinak ty teplý starty bych vyřešil asi možná svíčkou.. ale nevím jakou třeba na 250 mám myslím ještě palku n17 nebo n17c ted nevím a to třeba stojí 14dní a pokaždý to chytne na první našlápnutí jak za studena tak za tepla.. tak už nevím co dál zkusit
Datum: 12. ledna 2017 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel18959
 Jasný,to sedí,vysoká hladina.
Datum: 12. ledna 2017 6:21
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 fajn takže zejtra prvně zkusím to projet a až se to ohřeje a samo od sebe chcípne tak hned vyndám svíčku a uvidím jestli bude mokrá. na tu jiskru bych asi moc nevsáze dojel jsem před 2 hodinama dom fichtla píchl o barák pak jsem přišel ani sem nepouštěl benzín a hned na první bez přidání plynu naskočil. no žkusím ještě vypálit vejfuk co to udělá příde mi že nízký otáčky nic moc třeba někdy dělá že když zařadím tak to chvilku jakoby brblá ale pak se rozjede a otáčky jsou rychle nahoru
Datum: 11. ledna 2017 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel18958
 Zkontroloval bych funkci palivového ventilu ve víku plovákovky - zda vůbec zavírá. Podle mě se to hrozně ulejvá. Pak bych dále snížil hladinu. Správně seřízenej fichtl chytá na první a první půl minutu sotva udrží volnoběh,spíš má tendenci chcípnout,po ohřátí se volnoběh ustálí a lehce klesne. Moto pak startuje na 2-3 šlápnutí max i teplý. Mě na první. Jakýkoliv zbytečný zvyšování hladiny způsobuje,že motorka teplá nejde nastartovat a ulejvá se,chcípe. Pravděpodobně zde bude v kombinaci i slabší jiskra.
Datum: 11. ledna 2017 21:04
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 to jsem udělal a ted to dělá že za studena startuju na první ale za tepla stejně volnoběch nedrží a taky když je to teplý tak to musím roztláčet
Datum: 11. ledna 2017 17:39
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Sniž hladinu v plovákové komoře. Raději míň než víc.
Datum: 11. ledna 2017 16:05
 zdar draci potřebuju poradit babeta 210 nejede když vyčistim karbec jede v pohode ale po tydnu stani zas nejede nadrž vyčištena .zkusil sem tam dat delorto a když nastartuju tak ma vysoke otačky i když šroub volnobehu uplne vyšroubuju ˇco stim neni tu nekdo pobliž Ostravy kdo by to spravil .dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 22:57
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Dle vysokých otáček na volnoběh soudím , že ti někde přisává falešný vzduch.Zkontroloval bych těsnění u kolínka karbce a potom gufeta.Když ani to nepomůže , potom bude netěsnost někde mezi blokama, ale to je méně pravděpodobné.
Datum: 26. prosince 2016 22:57
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jaký dáváš olej do benzínu a v jakém poměru ? Při delší odstávce ten olej zalepí trysku. Před odstávkou zavři přívod paliva a nech motor běžet, dokud motor sám nezhasne.
Datum: 26. prosince 2016 8:54
|



|