Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Radim T.
IP: uživatel15955
 Zdravím draci. Potřeboval bych poradit. Právě jsem zrenovoval Jawu 50 typ 21, problém nastal, když jsem začal se sestavováním zadního a vlastně i předního kola. Nakoupil jsem nové brzdové obložení (lepené) a kola jsou "přibržďěná" i když je lanko odpojené. Zkoušel jsem i posunout páčku do různých poloh, bez výsledku, jako by prostě bylo obložení pro buben moc "široké". Nemáte někdo podobnou zkušenost? Díky za rady, s pozdravem Radim T.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2013 18:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15956
 nej možnost je sundat paku a pakny i se štítem stočit na soustuhu...pakny..ne štít za něj to upneš...u fíka by možná stačilo to to rozumě zpilovat a nechat sednout
Datum: 09. srpna 2013 18:42
 Jo je to podle toho jakou sílu obložení nanášijou, mě to taky nepasovalo.. máš 2 možnosti buď upravit pakny tj. spilování dosedacích ploch na klíč a nebo zbroušení obložení.
Datum: 09. srpna 2013 9:58
Jméno: jura
IP: uživatel15474
 čus draci sice to nneí sem ale potřebuju radu o prostě sme jezdili na skůtrách a pka sem jel ke kamošovi a zdechl sem to a pak že pojedem na klásky tak to nastrtuju a on že nejedem tak sem to zdechl nechal a ráno že od něho jedu dom a prostě to nenastartuju :/// A je to 4T
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 20:47
 Jaký značka ? U mého to bylo většinou baterkou, ale když tak nakopnuttí přes páku to jistí
Datum: 08. srpna 2013 20:47
 Mám problém... mám v prčicích přední vidlice (zapouzdření) což mi bez opravy neprojde TK (navíc to při brždění plave jak ...) a výstružník nemám, abych si to opravil sám. Nevíte kde by mi to ve středních čechách (okolí Kolín, Kutná hora, Poděbrady, Nymburk) někdo opravil? případně komplet nová vidlice? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2013 17:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 oři nahřívání hlavně hrozí, že se futro stáhne a nebude držet v nosný trubce!
Datum: 09. srpna 2013 17:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Jednou jsem to takhle ,,nouzově'' opravil tim nahřátím ale problem byl v tom že ta vidle byla pak tak krásně natěsno že ani nepružila  )
Datum: 08. srpna 2013 23:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15953
 pokut si stim vyhraješ vule patrná nebude a vydrží to několik sezon... ale technickou s tim udělat musíš vule to nemáůůů
Datum: 08. srpna 2013 19:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u nás v Prčici žádný vidlice nemáš... jinak s tim dojeď do první okolní větší dílny, k soustružníkovi, nebo třeba i do dílen bývalých státních statků či snad jednotných zemědělských družstev, někde určitě 22mm výstružník, nebo výstružník stavitelný mít budou...
Datum: 08. srpna 2013 18:56
 no... potřeboval bych spíš něco nenouzového... jelikož se mi při opakované TK bude pravděpodobně zaměřovat na jedinou závadu... právě na ty tlumiče.... mám na to měsíc...
Datum: 08. srpna 2013 17:33
Jméno: pepa
IP: uživatel15953
 nouzově stačí trubku co jde do futer ohrat a bodnout rozpálenou do silonu ...do nových futer ..vuli to pak má minimální
Datum: 08. srpna 2013 17:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15949
 čau draci,mam takovy problem.mam čtyřkolku s elektrickym starterem a pri startovani se jen protaci(nehybe s klikovkou).kdyz zaradim rychlost,chci to roztlačit,tak sou kola porad sekle a ne a ne se protocit díky moc za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 9:03
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Čau, pokud to jen naprázdno točí startérem, tak je většinou v prdeli volnoběžka. Ten druhý problém opravdu vypadá na vylomený zub(y) v převodovce, nebo na spojkovým koši nebo na kolečku co je na klice.... Bez rozebrání se dál nedostaneš.
Datum: 08. srpna 2013 9:03
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 napadlo mě že to bude ulomený zub v převodovce nebo zadřený motor a plus ožvíkané zuby na starteru
Datum: 08. srpna 2013 8:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau...když nastavím přesnej odtrh (0,4-0,45mm), tak mi to nehází jiskru? když dám větší, tak jiskru dává....přitom je zapalovací cívka, svíčka a kondík novej..indukčku jsem taky měnil za jinou a furt nic.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 19:56
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 kladívka vypadali vpohodě, neopálené elektrody.... jinak mírná vůle na kladívku byla, ale nevím jestli by to bylo zrovna tím.....jinak předstih je přesně nastavenej
Datum: 08. srpna 2013 19:56
Jméno: standa
IP: uživatel15952
 Nešmajdá ti vačka? Je dobře nasazená? Předstih nějak v mezích? Je v HU dřík kladívka na vrcholu vačky? Chyba bude tam.
Datum: 08. srpna 2013 18:50
Jméno: Ondra
IP: uživatel15951
 Tak nech ten větší.
Datum: 08. srpna 2013 11:55
Jméno: kemos
IP: uživatel15950
 ustrihni si pasky z petlahve..dej je mezi civku a magneto,povol ju,ona skoci k magnetu,utahni a dej pryc ty pasky.tak se nastavuje vzdalenost civek
Datum: 08. srpna 2013 9:21
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 je nejdál jak se dá
Datum: 07. srpna 2013 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 povol zapalovací cívku a dej jí dál od magneta
Datum: 07. srpna 2013 22:28
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 no s velkým odtrhen to chvíli jelo, pak už zase nenastartoval....roztlačoval jsem a nic....po chvíli chytnul, ale jakoby se dusil a jikra byla nepravidelná a hodně malá... vyměnil jsem i indukční cívku a furt to stejné, tak jsem v koncích
Datum: 07. srpna 2013 22:24
 hodnoty neřeš, tím by jsi nikdy nedocílil kýženého výsledku, zkus laborovat, jak to jde vytáčet apod...
Datum: 07. srpna 2013 21:48
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nejsou opálené.... a i kdyby byly, tak by snad nedávalo jiskru při větší vzdálenosti!
Datum: 07. srpna 2013 20:40
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 všechno nove ale kladívka nechá staré opálené mrdky..
Datum: 07. srpna 2013 20:34
Jméno: Pavel
IP: uživatel15948
 Ahoj. Mám problém s motorem na mustangu. Motor vynechává a nejde do otáček a po delší jízdě zdechne úplně. Svíčku jsem vyměnil, ale nic se nezlepšilo. Karburátor vyčištěn, benzín teče dobře. Kdyby někdo poradil, díky moc! P.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 8:36
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Dej nové gufera na kliku , asi ti to saje falešný vzduch...
Datum: 08. srpna 2013 8:36
 Čau. Když se postavím před mého mustanga (před řidítka) a dám si kolo mezi nohy, tak prostě se to kolo nekýve. (hýbám řidítky a kolo stojí) Takže pak v zatáčkách, když zahnu se kolo trochu pohne do strany a hned slyším, jak dře kolo o blatník. V čem je problém a co se musí vyměnit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2013 20:40
 Má na to vliv i to jestli to máš řádně dotažený
Datum: 07. srpna 2013 20:40
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, já souhlasím z kolegou jony, že to můžou být ložiska v kolech nebo ty pouzdra,ale víc věřím tomu že to jsou ty pouzdra ve vidlicích.
Datum: 07. srpna 2013 20:08
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 buď ložisko v kole( zkus ho roztočit a uvidíš) a nebo pouzdra v tlumičích
Datum: 07. srpna 2013 19:58
 Čau. Jezdim na mém mustangovi a ujedu tak 2-3km max. a přitom to spálí 1 svíčku => ihned ztratí 60% výkonu, ale jede to ještě, pak dojedu a už to nenastartuju a svíčka se může vyhodit. Proč to takhle topí svíčky? Díky. (Už mam 3 svíčky v ..)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 19:58
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Převoďák svíčky ničí jak zmrd. Měl jsem na mustangu vyběhané simerinky a bralo mi to olej z převodovky a přesně jak spal, jel sjem pak začal zlobit i chcípat- musel sjem držet na plynu. no a když chcípl tak už nenaskočil. Svíček to zrušilo habaděj. Opravdu za týden asi patnáct dvacet kousků. Jestli máš s tímhle problém poznáš když otřeš zevnitř konec výfuku. Musíš mít zašpiněný prst od nespálenýho oleje- převoďák strašně smrdí takže to ucejtíš i s rýmou.
Datum: 08. srpna 2013 19:58
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Hodně oleje svíčku nezničí, nezničí ji ani převoďák..... Zkontroluj hladinu v plovákovce, jehlu na 2 zářez od shora a pokud je vše OK, tak případně v airboxu odšpuntuj jednu dírku aby jsi to ochudil. Pokud tam nemáš špunt tak vyvrtat 10 díru.
Datum: 08. srpna 2013 9:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Spíš zbytečně bohatá směs, jukni na hladinku, popřípadě na filtr, na trysky, jestli to někdo nevrtal... Ještě může být slabá jiskra. Olej jsem jezdil i 1:17 a se svíčkama nebyl problém.
Datum: 07. srpna 2013 21:28
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 máš moc oleje v benzínu.
Datum: 07. srpna 2013 19:57
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 Ahojte.mam jawu 05 po nastartovani krasne drzi volnobeh.dam jednicku a pridam do pulky plynu a motorka vynechava.ale kdyz se to zahreje 5-10minut tak to frci jak drak nevite co byto mohlo byt? Svicka Pal n8 super nebo pal 14r7 stejny problem...diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 21:05
Jméno: tom
IP: uživatel15965
 Skus svicku N15YC a pokud to nepomuze tak nastavit predstich a pak se podiv na svicku pokud haze slabou jiskru tak mas slabe magneto nebo nejakou civku a nebo to za studena ma male tlaky az se to zahreje tak pist a krouzky se roztahnou a vic tesni staci dat nove krousky
Datum: 12. srpna 2013 21:05
 Zdravím, mám Jawu 50 05 rok výroby '63. Měnil jsem brzdové bowdeny a je tam problém. Bubny nemají pakny zvenku, ale zevnitř. Na bowdenech jsou na konci jen závity. Vevnitř je ta pakna. Aby se obložení roztáhlo je zapotřebí za tu paknu zatáhnout. Když tam ale našroubuju ten závit, kterej tam ani celej nejde, tak ho do té pakny nedám. Tam má být klasický váleček. Nevíte co s tím? Už to mám roztáhlý dlouho a chci to dokončit, chybí mi jen toto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 11:11
 Potřebuješ bowden na 555, nebo je alternativa udělat vlastní s plynovýho lanka na dvěstěpádinu... jen uděláš na konci po nandání cínovej knedlík a jezdíš
Datum: 08. srpna 2013 11:11
Jméno: pepa
IP: uživatel15942
 ano koupil si lanka na 20 potřubuješ stejná jako 555 .... ty maj napajené na koncích jen slabe babulky ktere prostrčíš do štítu a pak si z 8 kulatiny vyrobí takove válecky aby si konec lanka do nic jen zachytil.....napiš na jawamaniji koluje tam fotka......lanka vyměnit za spravná anebo prodat někomu kdo má 20 21 mustanga
Datum: 07. srpna 2013 11:57
 musíš koupit na 555
Datum: 06. srpna 2013 23:31
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mám zato že tenhle rok měl brzdy z 555 ještě ale nevim
Datum: 06. srpna 2013 23:30
Jméno: Honza
IP: uživatel15940
 Nemáš správný bovden, máš bovden pro pozdější typy tj. 20, 21, 23. Ujasni si ještě co je to pakna. Máš v tom drobet zmatek.
Datum: 06. srpna 2013 23:18
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdar hosi mam jawu 05 za jízdy se dusy a vynechává ale na volnobech de vytocit na plno nevíte cím to muze být .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2013 13:04
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 palivo tece dobře výfuk vypálen tak před tydne kdys sem ji koupil hladina je asi ok ale jeste skontroluji . a skusím jese ty trysky jehla je ok je na 3 zarezu od hora a svíčka je červená
Datum: 06. srpna 2013 13:04
 Pročisti karburátor trisky, podiv se jestly ti nevyskočila jehla a pak asi ten výfuk svíčku zkontroluj
Datum: 06. srpna 2013 12:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15937
 ucpanej kouhot paliva či výfuk.. karburace,,,
pokut máš karburaci z 20 tak seřídit hladinu
Datum: 06. srpna 2013 12:31
 MÁM GOLFA III. DOJEL JSEM NA MÍSTO URČENÍ, DO TÉ DOBY V POHODĚ. AUTO STÁLO ASI TÝDEN A PO TÝDNU, KDYŽ JSEM CHTĚL ODEJET, NASTARTOVAL JSEM A ASI PO MINUTĚ MI MOTOR ZDECHL A UŽ NEŠEL NAHODIT. SAMOZŘEJMĚ JSEM SE MUSEL NECHAT ODTÁHNOUT. PODOTÝKÁM, ŽE DO TÉ DOBY BYLO AUTO SPOLEHLIVÉ.
NOVÉ ROZVODY MÁM UDĚLANÉ PŘED 30.000 KM, OLEJ MĚNÍM PRAVIDELNĚ, VČETNĚ FILTRŮ, I PALIVOVÉHO
A CO JSEM UDĚLAL JAKO LAIK?
VYZKOUŠEL JSEM, JESTLI JDE Z CÍVKY JISKRA - O.K.
PŘEKONTROLOVAL JSEM KABELY.
VYZKOUŠEL, JSEM JESTLI KAŽDÁ SVÍČKA HÁŽE JISKRU - O.K.
DÍVAL JSEM SE NA VZDUCHOVÝ FILTR - O.K.
VYČISTIL JSEM VÍKO ROZDĚLOVAČE
ZKONTROLOVAL JSEM PALEC ROZDĚLOVAČE
A CO DÁL?
PORAĎTE MI, CO BY TO MOHLO JEŠTĚ BÝT.
DALŠÍ, ALE UŽ DLOUHO TRVAJÍCÍ PROBLÉM S BABETOU 210:
JEZDÍ NA NÍZKOU SPOTŘEBU, ALE ODCHÁZÍ MI JEDNA SVÍČKA ZA DRUHOU.
POUŽÍVÁM SVÍČKY BRISK - NR 17 C (specielně na Babetu).
KÁMOŠ MI ŘEKL, ŽE SI MÁM KOUPIT CHAMPIONKU A BUDU JEZDIT AŽ DO ROZPADNUTÍ MOTORU A POTOM JI MŮŽU ZNOVU POUŽÍT A BUDE FUNKČNÍ DÁL.
ZAPOMĚL ALE JEJÍ OZNAČENÍ, TAKŽE KDO VÍ, JAK JE OZNAČENÁ, KOLIK STOJÍ A KDE JI SEŽENU, NAPIŠTE MI NA MŮJ E-MAIL: izjiri@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 12:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Přesně tak,taky jezdim benzin,když naftu tak jedině velkou od 2.5litru nahoru...
Datum: 08. srpna 2013 12:24
 no já nevim... diesla sem měl a moc se mi to nezamlouvá... benzín se mi líbí víc
Datum: 07. srpna 2013 21:25
 životnost?spotřeba?výkon?co víc si přát čezetáku.K tomu golfu:jaký motor?jde ti tam benzín?čerpadlo jde slyšet?na diagnostice zjistíš prd..Jawak:jiskra jde!jawa 46:u vstřikování ti benzín nemůže padat víme?
Datum: 06. srpna 2013 23:29
 petr: co je tak zlaté na TDI ?
Datum: 06. srpna 2013 22:37
Jméno: Petr
IP: uživatel9658
 Zlaté TDI
Datum: 06. srpna 2013 21:47
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Napadá mě trafo.. taky se mi to nedávno stalo.. odešlo trafo a nejevilo to ani známku života.. dal jsem jedno starší a jedu dál..
Datum: 06. srpna 2013 21:38
 startuj a do sání stříkej nějakej hořlavej sprej,,, pokud to bude mít známky života ( počítej že nepatrné) tak se ti tam nedopravuje benzín... a babetta, NR17C je docela na nic, kup N15C nebo teď do těch veder N14C od Brisku, CHampion,NGK atd... jsou citlivý mnohem víc než Brisky..
Datum: 06. srpna 2013 14:14
 Zřejmě ti padá benzín, nejlíp to zjistíš na diagnostice
Datum: 06. srpna 2013 14:03
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 zdar takže to jako vubec nenastartuješ nebo to chytne a hned chcípne? napada mě ještě halův snímač ,zapalovací cívka a benzínový čerpadlo ale nejlepší je to dat na diagnostiku.... jinak favorit mi dělal to ,že to chytlo a hned chcíplo tak mě pak napadlo vyndat hadičku zkusit nastartovat a benzin jen kapal tak sem vymenil benz. čerpadlo a v pohodě třeba to maš taky tak.....
Datum: 06. srpna 2013 10:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *jdi*
Datum: 05. srpna 2013 22:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jdu někam s Caps lockem, nikdo to číst nebude....
Datum: 05. srpna 2013 22:35
 Zdar draci,dnaska jsem chcipnul babetu a uz ji nemuzu nastartovat,zesoklo se mi kolo,ale dozadu jde tlacit.Muze mi nekdo poradit.Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 21:24
 zdar draci,potřeboval bych poradit s mojí J21 když chytne tak při čtvrtce plynu de ale když se chci rozjet a přidávám plyn tak se začne dusit a nebo když jedu zkopce tak na čtvrt plynu de ale když přidám do plnýho tak se dusí karbec sem pucoval, čím to muže být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 17:39
 díky nějak mi vyskočila jehla takže už je to OK
Datum: 04. srpna 2013 17:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15927
 ucpanej khout bordel v nadrži....ten karbec se musí i seřídit ne jen vyfoukat
Datum: 04. srpna 2013 11:50
 karbec sem pucoval
Datum: 03. srpna 2013 22:50
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 mala hladina benalu nebo ucpana tryska
Datum: 03. srpna 2013 22:37
 a nic jiného to nemuže být ? ještě před 3 dny my pionýt jezdil
Datum: 03. srpna 2013 22:27
 s předstihem sem nikdy problém neměl
Datum: 03. srpna 2013 22:26
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 moc oleja nebo předstih odtrh
Datum: 03. srpna 2013 22:17
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 prosim potřebuju poradit s 21čkou. když na volnobeh pridam plyn tož se to zadusí a chcípne, už fakt nevim, čim to je? veškeré rady ocením
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 12:25
 karbec máš vypucovaý? hlavní triska neni zacpaná?
Datum: 04. srpna 2013 12:25
Jméno: JawetákMartin
IP: uživatel5767
 Třeba ti hází svíčka malou jiskru. Nestačí to spalovat benzín a tak se to přechlastá a chcípne. Skus si koupit novou svíčku  .
A nebo to taky muže bejt jehlou v karbecu. Myslím že u pincka má být na Druhým zářezu z hora  .
Datum: 04. srpna 2013 10:20
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Zdar draci. Mam jawettu z 60tého roku mam motor po GO ,když jsem skoušel ji rozjet tak mi chytla hned na první pokus pak jsem se naní projel ,přijedu domu(10km jsem jel ) chcípnu ji a pak zas jsem se jel projet a nemělá výkon netáhla a chcípalami .... kde mam hledat problem ... dik moc rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 10:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a taky to hrdlo vzduchovýho filtru se mohlo ohřát a skřípnout je to tam takový nahovno
Datum: 04. srpna 2013 10:08
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Do karburatoru ti nejspiš nepude benzin nebo bude někde přicpanej
Datum: 03. srpna 2013 20:17
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Ještě to rozvinu když náhodou chytne tak nejde otáček ....
Datum: 03. srpna 2013 16:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15925
 neucpal se ti lauf či přívod benzínu?
Datum: 03. srpna 2013 16:27
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 NEDRŽÍ VOLNOBEH: Nazdar všetci. Všetko mám nastavené, odtrh/predstih 100%, hladina ok, sviečka ok tehlová, tesnenia karbu nové/tesné, piest a krúžky OK, palivo a prítok OK ... A STÁLE NA VOĽNOBEH OKAMŽITE ZHASNE, nech sú otáčky akékoľvek nastavené. Výkon za jazdy vyzerá byť dobrý ale neustále na neutrály musím pridávať so šúpatkom. Nakopáva výborne, hlavne za tepla, iba za studena mu to chvíľu trvá.
Ešte raz prečistím karbec ale už ma napadá asi iba falošný vzduch - netesnosť gufera alebo prasklina. Nápady a rady prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 10:14
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Jo jo,tohle guferko,investice žádná a za 30minut je hotovo...
Datum: 03. srpna 2013 10:14
Jméno: tomigany
IP: uživatel15922
 mně taky nedržel volnoběch ale na boku karburátoru jsou nějaký šroububky s jedním znich se šteluje volnoběch
Datum: 02. srpna 2013 21:39
 Mně taky dřív nedržal volnoběh měl jsem špinavý karburátor a po výměně vzducháču se mně mega zvedl výkon
Datum: 02. srpna 2013 13:36
 Šoupě, to je šoupátko? To mám tiež ako nové, skúšal som už 2 dalšie. Gufero po zapalkem - tá 17tka na klukovke, že?
Datum: 02. srpna 2013 13:02
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 na 100% máš vymletý šoupě kup si nový
Datum: 02. srpna 2013 12:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 To bude gufero,pod zapalkem,nebo jiná netěsnost když si ty otáčky dělaj co chtěj...
Datum: 02. srpna 2013 12:50
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 A už sa to zhoršilo, už ani za jazdy nemá dobrý výkon. Dusí trocha. Ale nezhasne.
Datum: 02. srpna 2013 12:47
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 Ihla asi ne, tá je jak nová. Ano, ked držím plyn napul, tak može zhasnúť, alebo si pridá nečakane a zasa ubere, bez toho aby som pohol rukadlom. Ale akonáhle ho pustím, tak hned zhasne. Musím uberať a pridávať aby nezhasol.
Datum: 02. srpna 2013 12:45
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 nebo špatna jehla, a když na neutral přidavaš plyn tak že musiš ubrat pak přidat ?a když ten plyn držiš třeba jen na pul tak to taky zdechne?
Datum: 02. srpna 2013 12:34
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 Veď práve. Niektoré gufero by to mohlo byť? Pri klukovke? Idem skontrolovať aj valec.
Datum: 02. srpna 2013 12:33
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 viděl bych to na to že ti to někde přísává vzduch
Datum: 02. srpna 2013 12:26
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 štartovaciu cievku som vymenil a žiadna zmena. Rozberám karburátor. A ešte som zabudol zdôrazniť, že za studena nie a nie naštartovať - ako keby bol prechlastaný. Keď sa zohreje, tak na brnk.
Datum: 02. srpna 2013 12:17
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 šupatko je v poriadku, motor reaguje ale aj tak hned zhasne. Z výfuku mi nestriela, naštartuje ľahko. Ale cievku možem skúsiť inú.
Datum: 02. srpna 2013 11:36
Jméno: Venca
IP: uživatel15667
 jo je to možné že to může být cívkou kamarádovy to taky občas vystřelí při startu z výfuku protože jestli je špatná cívka a dá málo výkonu svíčce na jiskru tak to nezapálí tolik směsi v motoru a něco tam zůstane a pak to bouchne.
Datum: 02. srpna 2013 11:06
 A reaguje motor nejak kdyz tocis sroubem na volnobeh? Stava se ze je prodreny soupatko prave od toho sroubu kterej je ma zvedat,takova drazka.treba tam mas takovou diru ze je padeny uplne dolu. Mrkni na to nebo zkus jiny soupe
Datum: 02. srpna 2013 10:39
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 čau, mám problém s jawou 250 panelkou, celou dobu mě krásně jezdila, ale jak jsem posledně jel tak mi jak jak jsem jel do kopca najednou jakoby se zadušovla až zdechla, tak jsem ji zkusil nakopnout chytla na 1 kop tak jsem jel dal, pak jsel ale vyřadil a zdechla a pak už nemohla chytit vždycky jen chytla a když jsem přestal přidávat plyn hned zdechla a většinou to končilo ranou do výfuku. Na základě teho střílení jsem si myslel že to bude velký předstich, tak jsem ho změřil ale je 3,4mm což velký rozhodně neni. Tak nevím čím to teda je, tak prosím o rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 8:46
Jméno: franta
IP: uživatel12326
 Čau to mi dělala čz 180 taky střelou do výfuku bylo to cívkou .
Datum: 02. srpna 2013 8:46
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 cau (jawa 21) když mám horký motor a nekde zastavím a nechám to klepat na volnobeh a pak přidám plný plyn tak se mi to zadusí a chcípne, zapalko mám seřízené tož nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 20:18
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 zdravím mám velký problám mam jawu 21 nestartuje dávám tám svíčku 14 PAL už nevím co stím je poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 14:30
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
 obvyklej ritual skusit zda dá venku jiskrzu pokut ano caknout trošku bebzínu pod svíčku zatočit a skusit nastartovat pokut slíbí je to v karburaci pokut ne předstih či zavada motoru
Datum: 02. srpna 2013 14:30
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Ty orig. svíčky už to mají za sebou kup si Brisk N15C. Určitě poštelovat to zapalování
Datum: 01. srpna 2013 21:48
 A co takhle to zapalování vyčistit, nastavit, zkontrolovat...možná by to pomohlo víc než nějaký šťourání. Potřebné informace - viz návod k obsluze...
Datum: 01. srpna 2013 20:14
Jméno: tom
IP: uživatel13429
Datum: 01. srpna 2013 20:07
 Svíčka je sice hezká, ale počítam že už bude při jejím věku trochu jetá, že? To ale jen tak na okraj. Jinak bys taky mohl napsat co jsi zkoušel. Pokud teda nenastal případ kdy jsi nevyzkoušel vůbec nic a rovnou jsi se šel zeptat...
Datum: 01. srpna 2013 20:01
|



|