slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel15207    
čáu na emzetě mi něco rachtá.Při velkých otáčkách to nedělá.Motor má ten spravný výkon.Nevím si rady dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jestli to de z válce tak oddělej hlavu válec jestli tam něco neoběvíš a když ne tak budeš muset rozpulit motor a podívat se na tu kliku
 
 
Datum: 21. srpna 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
To můžou být ložiska na klice. ;-)
 
 
Datum: 21. srpna 2013 7:34
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel15207    
z válce
 
 
Datum: 20. srpna 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při jízdě ? z motoru ? nebo odkud to je těžký takhle poznat
 
 
Datum: 20. srpna 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci, ví někdo z vás kdy je Motortechna Brno, moc dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec, jo měl jsem tuhle burzu na mysli, moc děkuji.
 
 
Datum: 20. srpna 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Jestli máš na mysli toto: MotorTechna burza historických vozidel tak je to výstaviště Brno 19.10 2013 od 8hodin.
 
 
Datum: 20. srpna 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: štěpán      IP: uživatel15986    
zdarec, mám problém na mustangovi, za studena startuje na brnk, při jízdě nezdechá, nevynechává, drží volnoběh, ale jen dokud ho nechcípnu, to pak není možný ho nakopnout ani roztlačit, ale stačí vyměnit svíčku a nakopnu ho napoprvý. svíčka, kterou vyndám je černá a mokrá. mám tři svíčky - N5, N15YC, N14C a je to jedno, kterou tam dám, problém je pořád stejnej. poraďte, prosím, čím by to mohlo bejt. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: viky      IP: uživatel12914    
zkus vyměnit fajfku taky mě to dlouho zlobilo a toto pomohlo
 
 
Datum: 19. srpna 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: štěpán      IP: uživatel15986    
jehla je na druhým zářezu. zkusím to poladit. dík za tipy ;-)
 
 
Datum: 19. srpna 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
koukni na jakem zařezu maš jehlu,nebo seřid hladinu plovakovky
 
 
Datum: 18. srpna 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: combust ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vždyť sis odpověděl sám :-) černá mokrá svíčka = ulitá, jde ti tam prostě moc benzínu
 
 
Datum: 18. srpna 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11368    
Zdravím, mám problém s babettou 207. Vyčistil jsem karburátor, výfuk a svíčku, ale nechce správně fungovat, nastartuju ji se sytičem, na volnoběh drží, ale jakmile naplno otevřu plyn, tak po vyskočení sytiče vyletí do otáček a po pár vteřinách se začne dusit. Někdy se dusí deset vteřin, někdy hnedka chcípne. Bohatost jsem šteloval podle příručky, trysky jsem čistil, svíčka v pořádku. vyměnil jsem těsnění v kohoutku, sešteloval jsem plovák, ale pořád zhruba stejné. Po zahřátí se mi povedlo vyhnat motor do otáček stabilně, ale jen na stojanu, na jízdu nemá dostatečný tah. Zajimavé je, že když se rozjedu z kopce, tak jak to chytne otáčky, tak si je i se zátěží udrží. Z místa ale otáčky nedává.. Někdo poradí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 7:21
 
 
 
 
Jméno: combust ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před pár měsíci jsem taky dal nový těsnění na na sání u pařeza a ukázalo se že netěsní, musel jsem vystřihnout nový ze silnějšího papíru. Někdy se to projevuje tak že se dostává směs ven, u toho pařeza byl prostě okolo příruby kolínka olej (benál se odpařil). Apropo, jak jsou na tom gufera kliky? Nelítá to tam někde ven?
 
 
Datum: 20. srpna 2013 7:21
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11368    
nevím, jak mám teda zkontrolovat vzduch.. u karbecu jsem měnil všechna těsnění a nezdá se mi, že by někde podsávalo...
 
 
Datum: 19. srpna 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: combust ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ne, olej ve má za úlohu "nalepit" na sebe prach ale celkovou propustnost by ovlivňovat neměl
 
 
Datum: 19. srpna 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11368    
sundal jsem filtr a zjistil jsem, že ve filtrovací vložce není ten olej, jak se kape.. může to mít až tak zásadní vliv? Jakej olej se tam dává? M2T?
 
 
Datum: 19. srpna 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: combust ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měření ohmetrem je bohužel jen velmi chabá diagnostika, podle toho co jsem zjistil je kardinální průser co se týče tý krabky v tom že je tam mizernej kondenzátor, je zalitej jen do tý gumy a vedou k němu takový maličký otvory (kámošovo mělo navíc malnkou prasklinku) a tudy tam jde vlhkost (plechovej pásek okolo kondíku byl orezlej), ve finále ten nacucanej kondenzátor požere většinu energie a má to slabou jiskru. Podobně může mít problém cívka na statoru co to krmí ale ta se dá celkem slušně změřit voltmetrem - odpojit, připojit voltmetr na střídavej rozsah a šlápnout, mělo by to ukázat aspoň 50 V (efektivní hodnota). Ale stejnak si myslim že bude problém spíš v přípravě směsi protože podobně se chovaj některý mašiny když se sundá vzduchovej filtr apod.
 
 
Datum: 18. srpna 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11368    
zapalování a tyristor jsem proměřil podle údajů na stránce http://alesmarek.byl.cz/babetta/zapal.htm#předstih a všechno sedělo.. dokonce jsem šteloval předstih na střední hodnotu - asi 1,25mm...
 
 
Datum: 18. srpna 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: combust ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky by to mohlo dělat zapalování, zrovna včera jsme to se sousedem na jeho 207 taky ladili, měl vadnou tu kostku s tyristorem, startovalo to v pohodě ale jak otočil plynem tak to mělo tendence zdechat a ve vysokejch otáčkách to sem tam vynechávalo. Jinak bych to tipoval na chudou směs - možná špatná hladina, váznoucí ventil nebo plovák a nebo falešnej luft.
 
 
Datum: 18. srpna 2013 16:17
 
 
 
 
Jméno: Jenny      IP: uživatel15931    
Zdar, jelikož mi na jednadváce kloktaly predni tlumice, tak sem se rozhodl vymenit pouzdra uvnitr.... Docetl sem se, ze ma byt jedno u spodu.. a druhe pak 16cm od nej nahore.... kdyz sem vse vymlatil ven.. tak vypadly 4 pouzdra.. ve druhem tlumici byly take 4 pouzdra.... tak kolik jich tam tedy ma byt... a pripadne kde, presne maji byt.. aby to kolo nehazelo, a nekloktalo ? dik za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: Jenny      IP: uživatel15931    
Ok, ale kdyz jich tam bude vice, tak by to nemuselo vadit ne? by to mohlo drzet jeste vice
 
 
Datum: 17. srpna 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dvě v každém rameni. První dole a druhé o 16cm výše. 4 pouzdra tam byla zřejmě protože někdo již pozdra měnil a ty starý tam nechal...
 
 
Datum: 17. srpna 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
ČUs poradil by mě někdo jak rozpoznám hlavy z 05, 21,a mustanga? Jde to nějak rozpoznat? Mám na mustošu hlavu ale nevím jak poznám jestli to není třeba z 05 nechce to moc jet. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draku, Jawa 21,23 má u vnitř hlavy takový schodeček (ledvinku), a Jawa 05 ten schodeček nemá.
 
 
Datum: 17. srpna 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: Honza15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mam takovej problem na mé Babettě 210, chci nastartovat motorku tak jí mám na stojanu a chci rozšlapat a prostě šlapky se volně protáčejí, tak otočím zadní kolo kousek po zpátku v tu chvíli se "chytí" šlapky a zabere to ale jak víc třeba zaberu tak to přestane zabírat a zase se mi to volně protočí. Neví někdo co stím? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: Honza15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To musím ale koupit celou tu volnoběžku ne??
 
 
Datum: 18. srpna 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: Famo      IP: uživatel12691    
Musíš si koupit nového cvrčka na zadní kolo.
 
 
Datum: 18. srpna 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam 21čku a mam tam hlavu z Jawy 05 (jede pěkně) ale když tam dám origo hlavu (ledvinkovou z 21) tak mi to jede špatně. nevítě proč? jinak těsní dobře předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude tím, díky
 
 
Datum: 17. srpna 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15978    
tsaky nastav předstih pro 21... ten má být 1,6 2mm nula pětka má mít 3...to je velký rozdíl
 
 
Datum: 17. srpna 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
dej origo 68 jehlu na 2 zářez a musí to lítat :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2013 23:27
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tryska je 72
 
 
Datum: 16. srpna 2013 23:24
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
a jakou tam máš trysku ?
 
 
Datum: 16. srpna 2013 23:06
 
 
 
 
Jméno: Honza15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, chtěl bych se zeptat jak máte na mustangu vyřešené uchycení,stáhnutí manžety sání na karburátoru? Diky :-) ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
me tam nikdy nic nedrzelo tak sem urezal dno z takove te male pruhledne plastove flasticky podobne jako od filmu do fotaku, tak pasla uplne presne na hrdlo karbecu. Pritahl sem to normalne tou kovovou stahovackou a na to nasadi manzetu. drzi to do dneska uz nejakych6 roku :-) nevim jestli to nekdo pochopi se na srot :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
kus drátu a drží to i na závodech
 
 
Datum: 16. srpna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak originál je taková malá železná objímka, takový kroužek ktery se stáhne jakoby sám jak to tam narveš, a jiak sem tam měl třeba takovou normální železnou objímku, takový ten pásek plechu se šroubkem a drželo to upe krásně
 
 
Datum: 16. srpna 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Může špatnej předstih zapříčinit větší spotřebu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2013 13:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15972    
ano samohřejmně muže ale podle tvých dotazu tě trápín vyčovtaný motor anebo spíš bych to viděl na falešnej vzduch .... maš to prostě cele rozhozené... za mě vše vyčistit seřídit volnobě na teplem motoru .. a pak podle jízdy seřídit předstih ... udělej si risku na zapalování a kartru a skoušel s tim někam pohnout a nastavit to tak aby měl motor nej výkon)
 
 
Datum: 15. srpna 2013 13:58
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
zdar draci, čím může být že mi nedrží volnoběh? Může to byt špatnej předstih a odtrh? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: lukyy      IP: uživatel15988    
novy soupatko jak ho rychle poustite tak se tak udela dila od tpho sroubku a muses utahovat jak chveas a stejne ti to nepomuze
 
 
Datum: 19. srpna 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajdi k sexuologovi.jestli to máš ještě jen na čůrání musíš ještě počkat
 
 
Datum: 15. srpna 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš to poladit tim šroubkem co je mezy tryskama
 
 
Datum: 15. srpna 2013 14:52
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám tu jeden technickej. Jde vyměnit pouzdra v kyvný vidlici u mustanga i bez lisu ? Nebo bez lisu nsmám šanci ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel1723    
pouzi sverak tak sem to dal ja
 
 
Datum: 14. srpna 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel15490    
zdravim mam problem skladam vydlici a nejde mi nasunout kluzak do futra jako by to dřelo prvnich 10 cm je to ok pak ani za boha zkoučšel jsem to mazat ale bez vysledku mužete mi pls poradit čim to muže byt jinak futra sou puvodni a zachovala tak jsemje nemenil děkuji..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel15490    
všiml jsem jsi že jak sem je vyšroubovaval ven tak jsem nechtěne asi je trochu ty futra odřel a jsou tam takove hrbolky ryhy ve futru chci se zeptat jestli to jde nějak opravit slyšel jsem že kluzak nařat a protahnout jenomže při pokusu se mi kluzak ve futru zapečetl takže nwm..:-(rn
 
 
Datum: 14. srpna 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi 10- 15 cm dál jsou ještě jedny pouzdra tak se ti to o ně asi zasekává snaž se to nasměrovat nějak na proštředek a pokud to ani potom nepude tak oddělej nahoře ty matice posvit si tam baterkou a koukni se co tam zavazí
 
 
Datum: 13. srpna 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel15931    
Zdar kucí, co vse muze byt porouchane ve vidlici, kdyz za jizdy kolo hrozne hazi a klepe se... kdyz zvednu motorku tak vidlice div nevyjedou z pouzder celee a skoro upadne kolo... jsou uvnitr nejake uchyty nebo pouzdra, nebo tak? nwm zda to jde opravit, nebo co vse koupit nove.... mluvim o jawe 21 :-) dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano jsou špatné pouzdra, a ten odkaz nevadí protože tady na fichtlkrámku je ta stráka jako "partner" si sjed dolu u pokecu a tam máš i jiné stránky
 
 
Datum: 13. srpna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady je návod. taky sem to podle něho opravoval : http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html (doufám že nevadí že sem sem dal tenhle odkaz jestly ano tak se omlouvám)
 
 
Datum: 13. srpna 2013 0:37
 
 
 
 
Jméno: šemík      E-mail:      IP: uživatel15964    
ahoj draci,mám babetu 210 nechal jsem dělat nový výbrus,po smontování a následnému nastartování si babetka sama přidává plyn a nepravidelně běží.nemá být těsnění taky mezi válcem a hlavou motoru?děkuju za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 7:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
z výroby nee šlo by tam to co se prodává na pio trošku upravit ale toto houpání dělá spíš netěsnost ..vem štetec sklenku s benzínem a za chodu motoru potírej spoje zda nevyletí otáčky
 
 
Datum: 13. srpna 2013 7:47
 
 
 
 
Jméno: rychlopal      IP: uživatel4620    
Zdravím draci,mám velký problém který mě trápí snad měsíc a půl když nastartuju bez plynu zdechne musím ho točit do neuvěřitelných otáček aby nezdechl jinak když zdechne nenakopnu ho a sotva ho roztlačím někdy ani to se nepovede máte někdo prosím nějaký důvod nebo postřech proč to dělá jezdil jsem s ním snad 3 měsíce bez vážnéjší poruchy do školy a ani jel jak má předstih dobrý kladívko dobré kondík taky ok cívky taky co by se na ní pokazilo když je nová a karbec netknutej vše jsem zkoušel vyčistit jak trisky tak filtr kladívko a celé zapalování jen mi to pořád zdechá výfuk jsem vyškrabal a vyčistil tak že v něm nění skoro nic je průchozí téměř 100%.. může to být podfukující hlava nebo gufero u zápalka? nebo zrovna počítat s přidřetím a nebo s nějakým defektem pístu? moc vám děkuju za rady radši teď jezdím autem ale štve mě to v létě jezdit po 4řech když je teplo ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 2:24
 
 
 
 
Jméno: rychlopal      IP: uživatel4620    
Dobře skusím to gufero a válec skouknout.. jinak svíčka je mokrá to je to divné na tom, no děkuju za rady asi to stejně budu muset celé rozhodit a skouknout jinak to nejde vidím :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2013 2:24
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel5546    
a mas vzdy mokrou svicku??? jestli ne tak je problem v benzinu
 
 
Datum: 12. srpna 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: l      IP: uživatel5546    
jestli se jedna o pionyra tak vymen gufero pod zapalkem a gufero na klice ze strane spojkovych lamel.. kdyztak zkus vymenit indukcni civku, shod kdyztak valec a kukni na pist, ja osobne ho mam docela cernej aji zboku a jede krasne, pak jeste zalezi jak mas poskrabanej valec, kdyztak to znovu pretesni, pod valcem a popr. i hlinikovej krouzek hod pod hlavu.. a co sestelovani odtrhu a predstihu zapalovani?
 
 
Datum: 12. srpna 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: l      IP: uživatel5546    
ten mogul tsf na to sem ted najel 250 km na babette a bez potizi je dobrej no, pak sem koupil jakysi m2t drahy a stalo to za ho.vno, ted budu jedine kupovat oleje pres net ty znackovy, olej se nepromichal a natekl do karburatoru a musel jsme ho vycistit kompletne :/
 
 
Datum: 12. srpna 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: rychlopal      IP: uživatel4620    
jinak svíčka cihlová teda spíš hůř cihlová a závit černý od oleje.. olej 1:30 a je to MOGUL TSF ještě jednou moc děkuju za odpovědi! :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2013 2:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci chci se zeptat jestly přidřenej motor de nastartovat popřípadě jak se pozná že je přidřenej ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
sundáš 4 matice sundáš hlavu a válec a skoukneš jestli to někde nejni lízlí popř že se klika tocí volně
 
 
Datum: 12. srpna 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mam krosku s motorem jawa 21. dal jsem to do kupi ale nechce to nastartovat nereaguje na plyn alektrika je seřízená občas to brobulá ale nechytne potřebuji poradit co stímrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 8:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
skus gufero pod zapalkem a řádně utěsnit spoje od kaburace
 
 
Datum: 12. srpna 2013 8:52
 
 
 
 
Jméno: mvd      E-mail:      IP: uživatel15960    
ahoj, je zde nekdo s VESPA CIAO ?mam starsi typ 1968.potrebuji rady a zkusenosti ,moc mi to nejede.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: mvd      IP: uživatel15960    
uz to jede,bylo moc oleje v palivu a mala roztec elektrod na svicce...diky
 
 
Datum: 27. srpna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Měl jsem nějakou tu starší,ještě měla řidítka do "V" a světlo jak stará babeta. S čim máš problém? To je bezúdržbovej stroj :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Portřebuju poradit s ČZ 125 b, střílí z výfuku a dusí se a zjistil sem že se furt opalují kladívka a když je očistím šmirglem a pak to chvíli jede, když zapnu světla začne to dělat hodně brzo, jinak ujedu tak 700m, díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Jo je to v pořádku ale teď mi to už nechce chytit vubec :-( , já už to nechápu zkusím sehnat druhé zapalování kdyby byla nějaká rada která by pomohla, jo a jiskru to dává nádhernou, prostě to roztláčím a jen to párkrát žblechtne a jinak nic :-( jakákoliv rada by mi pomohla :-(
 
 
Datum: 12. srpna 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15963    
A to kladívko jsi prověřil? Izolace dobrá ?
 
 
Datum: 12. srpna 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Cívka vypadá dobře a VN kabel taky, jo a už to blbne i za studena prostě na volnoběh to jde ale jak přidám tak střílí a dusí se :-( nejde do otáček, díky za rady.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Izolace kladívka? Stav VN kabelu ?
 
 
Datum: 11. srpna 2013 12:13
 
 
 
 
Jméno: cervik      IP: uživatel10353    
A jak je na tom zapalovací cívka? Občas se stává, že po zahřátí začne probíjet - to by vysvětlovalo jiskření i střelbu.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 11:14
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Boužel už sem ho měnil a nepomohlo to. :-(
 
 
Datum: 10. srpna 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: cervik      IP: uživatel10353    
Tipuji vadný kondenzátor
 
 
Datum: 10. srpna 2013 22:41
 
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 8:53:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu