Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, omlouvám se za dotaz-nedotaz, ale potřebuju pomoc. Renovuju motorku, spěchám, protože to dělám na kšeft a mám špatnou kyvku. Termín dost hoří. Byl by někdo ochotnej mi prodat nebo i poslat poštou kyvku na kývačku 353 v dobrém stavu? Díky.
Zatím můžete kouknout jak probíhají práce http://ondragam.rajce.idnes.cz/Vaclav-renovace_Jawy_250
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2013 21:23
 Ono je to s tou základovkou lepší. nalakovat se to musí, a cenově je skoro fuk, jestli koupíš hodně jedný barvy, nebo míň dvou.
Datum: 10. září 2013 21:23
 Mě se ten lak také líbí (já osobně tam jakoby tu základovku uvnitř nemám a dneska toho celkem lituju) S tou kyvkou je to záhada, natož ještě když jsou na rajčeti fotky z rozebírání, kdy tam ta kyvka v rámu byla. nebo jestli jsi jí měnil..... Kyvka je past. Dokud je to aspoň trochu kloudný, tak to nerozebírat, celou tu část obalit do hader a šup na pískování...
Datum: 10. září 2013 18:49
 Kyvka má bůhvíproč přihnutá oka tak, že se nevejde do rámu a ani čep provlečený jedním okem se nepotká s dírou naproti. O laku nic nevím, dělal to lakýrník, já to nezkoumal, mně se to líbí.
Datum: 09. září 2013 23:20
 a co je s tou kyvkou? oválný oka pro futra? Já to rovnal přes soustruh a nechal stočit přímo futra na míru. Ale pokud honíš čas, tak je asi rychlejší sehnat jinou no. Kejvačka byla ještě celkem slušná, krom ty prasárny na rámu, ale jsou motorky, který by si takovou reno zasloužili víc, i když je pak s nima mnohem víc práce. škoda, že ji majitel nechtěl ponechat v origu, třeba jen s opravama a go motoru. Jinak práce je to dobře odvedená viz to, že tam, kde byla základovka, základovka je atd. Je to vůbec základovka??? není to imitace odstinem červeno hnědá  ? Je nějaka až moc lesklá, ale kdybys mi poradil, čím je to stříklé, budu rád
Datum: 09. září 2013 23:05
 Tak postupně.
Hlava je lehce pískovaná.
Odstraňoval jsem to louhem-hydroxid sodný-NaOH. Postačí 10%ní na 24 hodin, účinnost 98%. Nelze použít na hliník a díly, které mají dutiny a spáry. A fakt bacha. Stačí dotyk a jsou popáleniny, rukavice se o díly snadno trhnou, zásah oka je o ztrátu zraku a některý laky reagujou s tím louhem tak divoce, že tě výpary skoro porazej. Vlastní zkušenost, hodil jsem tam něco od stříbřenky a pěkně jsem lapal po dechu, pak samozřejmě poleptaný sliznice.
Skokane, tobě jsem napsal.
Datum: 09. září 2013 22:40
 zdarec, jednu bych doma našel napiš mi na mail
Datum: 09. září 2013 21:47
Jméno: petr
IP: uživatel289
 co je to za přípravek ve kterym si undával starej lak?
Datum: 09. září 2013 21:43
 Ahoj hele chtěl bych se zeptat u těch fotek čím si natíral tu hlavu válce ?
Datum: 09. září 2013 21:32
Jméno: Hafis
IP: uživatel16019
Posl.aktualizace: 09. září 2013 20:09
 Jistě
Datum: 09. září 2013 20:09
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 zdravím chci kupovat zapalovací cívku a chci se zeptat která to je já si myslím že je to ta nahoře v levo ta největší pokud je to jinak napište která je která díky 
viz foto.http://www.img.tpx.cz/uploads/c%C3%ADvky.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 18:03
 Mam jawu 21 rv. 1976 mam v levo nahoře zapalovaci v pravo nahoře svetelnou ktera je propojena se spodni civkou taky svetelnou
Datum: 08. září 2013 18:03
Datum: 08. září 2013 18:00
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 u té nahoře v levo mám zelený drátek a ten je k přednímu světlu.asi to bude ten spodní napravo páč černý dratek je k zapalování ne ?
Datum: 08. září 2013 16:46
 Je v tom trochu bordel .. to zapalování je zapojené tak jako 30w - tedy tak jak máš znázorněno - dvě světelné propojené v pravo a vlevo nahoře zapalovací. Ovšem zapalování 30w se mimo zapojení liší i rotorem označeným číslem 20-xxxx .. pokud to tak je tak je to ok, ale pokud je rotor 05-xxxx , musíš upravit pozici cívek na 20w, tedy vlevo nahoře světelná, vpravo nahoře malá světelná a vpravo dole zapalovací ..
Datum: 08. září 2013 16:42
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 nahoře v pravo je přeci světelný pol a né zapalovací ne ?
Datum: 08. září 2013 16:21
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 haloo
Datum: 08. září 2013 15:26
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 jsem z toho nějak zmatenej
Datum: 08. září 2013 11:34
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 počkat není to ta nahoře v levo ?
Datum: 08. září 2013 11:33
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 díky
Datum: 08. září 2013 11:32
 Jojo to je přesně ona v pravo nahoře
Datum: 08. září 2013 11:19
 čau draci potřebuju nutně poradit s 21čkou. startuje mi na 10-15 šlápnutí a za tepla jen když přidám plyn, a je tu problem že když jedu v plných otáčkách třeba do kopca na 1 (ale dělá to i na jiné hvalty) a v těch plných to začne něco bouchat cinkat klepat řachtat prostě rámus. a přestane to táhnout a zpomalí to. myslel sem že to bude primárním řetazem ale ten o kartery nedře tak nevím, motor má po kompletní generálce 2 000 Km. prosim poradte mi, jsem v koncích, protože se s tím nedá jezdit předstih a odtrh v poho svíčka cihlová
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 16:35
 docela jo, asi to bude to
Datum: 07. září 2013 16:35
 jehlové ložisko na ojnici je OK ? nedělá to takovej zvuk jako by bouchal plech ?
Datum: 07. září 2013 16:27
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 zdravím chci se zeptat jak oravit u fichtla pření vidlice když jedu tak pokaždé když zabrzdím tak mě kolo uhne do strany(je to tak na rozbití držky) navíc když fichtla tlačím a zatočím tak mě kolo drhne o přední blatník.četl jsem že by se měly vyměnit silon.pouzdra. tak se chci zeptat co mám teda udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 20:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
Datum: 07. září 2013 20:08
 Pružiny měnit nemusíš, ty se mění jen když už jsou unavený, čili vidle jsou moc měkký. Tvůj problém vyřeší výměna silnových pouzder. Budeš potřebovat celkem 4ks (do každé vidle 2ks). Starý pouzdra musíš vytlouct ven, pak nové pouzdro natlučeš přes prkýnko do vidle, vystružíš 22 výstružníkem (musíš si ho půjčit od nějakýho soustružníka), vystružené pouzdro pomocí třeba dřevěné hůlky zatlučeš 16cm do vidle a pak vtlučeš další nové pouzdro na kraj vidle, to opět vystružíš a máš hotovo. To samé uděláš i u druhé vidle
Datum: 07. září 2013 12:01
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 díkrn
Datum: 07. září 2013 11:25
 Jojo vymeň pouzdra a ty pružiny a před výměnou vytluč ty starý puzdra
Datum: 07. září 2013 11:19
Jméno: vita
IP: uživatel16066
 Čau lidi , mám takovej problém,koupil jsem si už druhého pincka ale s stk , jel krásně ale pak se začal dusit pokaždé když sem přidal plyn,vyměnil jsem civku a už to ani nestartuje ... nevíte prosím někdo co bych s tím mohl dělat? Odovidejte mi prosím na email - vitrusnica.brodsky@seznam.cz díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 0:27
Jméno: Jarin
IP: uživatel16076
 Indučka je nová a kabel k fajfce dostatečně dotáhnut? Po zadušení vyndej svíčku, koukni jestli je suchá nebo mokrá. Suchá málo benzínu- znovu řádně vyčistit celý karburátor a přítok paliva. Mokrá nastav řádně karburátor a pokud nepomůže, jdi po zapalování-kondenzátor, kladívko(může mít pecku), svíčka a ta indučka. Co vzduchovej filtr, ten je čistej. Pokud taky nic, tak jak píší kolegové někde to saje falešný vzduch-válec, hlava, pod karburátorem nebo tou guferou. Vyzkoušej a uvidíš.
Datum: 09. září 2013 0:27
Jméno: vita
IP: uživatel16071
 No,nádrž čistá,trysky taky,jiskra ok takže nevím,ale když ho nechám na volnobeh tak 30s tak je chvilku ok ale po chvilce se zase dusi ...
Datum: 07. září 2013 20:47
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 skus jiskru ale jak to hází jiskru tak to elektrika nejni měl si něco s motorem či karburací ted když si to tak zamotal těško soudit.... dostat to do stavu kdy dá jiskru a za mě bordel v nádrži pulku fíka demonotvat a nadrž vyčistit....to byl asi duvod proč ho někdo prodal..
Datum: 07. září 2013 10:55
Jméno: Venca
IP: uživatel15667
 Skus třeba vyčistit trisky nebo třeba magneto je špatné
Datum: 07. září 2013 8:38
Jméno: Matrosh
IP: uživatel16068
 Jde tam málo fuelu, koukni jesi někde nepřisává luft a jesi máš dost dotaženou směs, zkus dát jehlu výš a koukni jesi dobře protýká benál kohoutkem.
Datum: 07. září 2013 7:39
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Vymen gufera na klice  .....
Datum: 06. září 2013 23:24
Jméno: vita
IP: uživatel16066
 Po neuspechach sem postupně vyměnil celý karburator a pořád to samé,výfuk je úplně nový,nový koupený
Datum: 06. září 2013 23:02
Jméno: asd
IP: uživatel14530
 zkontroluj palivovou soustavu.. kohoutek,plovák,hladinu..skontroluj filtr,trysky,jehlu,vejfuk,,ale tohe bude na něco přicpanýho,jestli ti to hází
Datum: 06. září 2013 22:59
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 cus mam problem s babettou 210, nejde startovat, vyměnil jsem všechny gufera, odmastil spojky vše složil chci ji rozšlapat ale otáčí se pouze pravý buben a ten levý sebou jen cukne párkrát ale neprotočí se už si stím nevím rady týden to mám rozdělaný a furt nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 21:15
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Nemyslím, že bys řešil blbou spojku, mají na to vliv jak řadící, tak startovací pakny. Můžeš mít obráceně ten "regulační unašeč". Nejlepší je si vzít návod k obsluze, ten velkej, tam je to celý rozkreslený. Jestli už jsi zoufalej, tak zkus nasypat trošku moučkovýho cukru do bubnu řadících paken. Nebo se ti neotevíraj startovací pakny, pak řeš pružiny.
Datum: 09. září 2013 21:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 čeče víš o tom že i vtom bubnu na kilce 1od předního kola jsou 2 startovací čelisti ktere sice otvírat mužou ale pokud budou ohoblovane tak to nenastartuješ? se mi zdá že pořád řešíš blbou spojku rozdělavej tu na klice.....
Datum: 08. září 2013 14:11
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 ten kryt sem sundal a ty startovaci čelisti se pěkně roztahuji takže nevim v čem by moh být problém
Datum: 07. září 2013 17:14
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 podle mě jsou lepší těžké čelisti,zkus sundat ten kryt v tom levem bubnu aby zustaly jenom startovaci čelisti a koukni jestli se pekně roztahují ty čelisti od sebe
Datum: 07. září 2013 16:28
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 lechký nebo těžký čelisti na to nemaj vliv ..ovlivnují kdy to řadí 2 musýš dát starovací tj 1 buben od předního kola jsou tam 3 a 2 tydle startovací
Datum: 07. září 2013 13:03
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 jo mělo by to být v pořádku nemáš nějaký schéma? mám lehký čelisti .. vše by mělo být ok měl jsem to už tak 10x rozloženy a furt nic
Datum: 07. září 2013 11:37
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 nasadil si spravně ten pravej buben ? ja sem to v tydnu rozdělal a taky mi to nestartovalo tak sem to sundal a nasadil znovu a pořadně,a kladivem trochu narazil přes natrubek do to toho praveho bubnu a bylo to OK
Datum: 07. září 2013 11:00
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Takže by to mělo vyřešit novy startovací pakny? Jo a vždycky když ten buben sundám tak je na paknech mastnota ale to by snad jen prokluzovalo a necukalo to tak s tím bubnem ne? Taky by mohlo byt možná špatný gufero pod tím bubnem v karteru ne? už mě nic nenapadá proč to nestartuje když vyšroubuju svíčku tak v pohodě se to protáčí ale vrátím tam svíčku a zas sem tak kde sem byl
Datum: 07. září 2013 10:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 nový pankny pořád ti to klouže ...
Datum: 07. září 2013 10:27
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zkusil sem a výsledek byl ten že to šlo z težka šlapat ale nenastartoval sem a když sem to tlačil tak to mělo snahu už se protočit ale dělá to pořád to samé  už si stím nevím rady
Datum: 07. září 2013 7:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 skus demontovat pružiny a nastartovat
Datum: 06. září 2013 21:28
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 no nevím myslím že sou ty čelisti v pořádku... a ten stahovák bubnu mám
Datum: 06. září 2013 18:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 nemáš už sjete startovací čelisti abys je neodmastoval a oni byli po smrti....ono to nějakou mastnotu skousne když to má dost masa...... anebo jezedacky zahod pružiny sktere t je propojují......či je natahni ale ke kteremukoliv kroku potřebuješ stahovák na ten buben...a neposílal sem ti ho náhodou v odkazu?
Datum: 06. září 2013 18:35
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 když tam mám svíčku tak ten levej startovaci buben jen tak cuká, ale jak vyšroubuju svíčku tak se v pohodě točí a má snahu startovat co stím?
Datum: 06. září 2013 18:28
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 čus nevíte proč mi fichtl nejde tak od spodku na jedničku? dřív se to postavilo skoro na zadní a teD? je to takovy liný
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 7:12
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 pejsek--- hold asi jo
Datum: 07. září 2013 7:12
Jméno: pejsek
IP: uživatel16052
 hold jsi přibral
Datum: 06. září 2013 14:42
 Tak ono opravdu platí, že na debilní otázku padne debilní odpověď... Jinak. Příčinu si zkus najít prvně sám... Od seřízení sání až po nahuštění pneumatik.
Datum: 06. září 2013 8:04
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 nech si udělat výbrus  .
Datum: 05. září 2013 23:05
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 zdar sem začatečnik chtěl bych vyměnit na babette gufera jak se to dělá? musím vyndat staré gufero a potom tam dát to nové a nějak to rovnoměrně poklepat aby to tam zajelo? sorry za blbej dotaz sem fakt uplnej začátečník teprve musím pobrat nějaký zkušenosti. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 18:58
Jméno: http://www.fichtlkramek.cz/nah
IP: uživatel16063
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html na 210 je tendeleten a je to jedno ptž samohřejmě slouží i k demontáži te 1 spojky abys jí ted mohl odmastit.... jinak tu 2 k zadnímu kolu rozdělaš jednoduše po demontáží matice se ti rozpadne jen bacha at si nevysipeš jehly co jsou za bubnem převodovce
Datum: 05. září 2013 18:58
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Jedná se o babettu 210, ale gufera budu měnit u spojky celou levou stranu teče tam olej a potom jde špatně startovat a neřadí.
Datum: 05. září 2013 18:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16063
 napiš typ babety ...ptž se musí sudat spojka z leva a každý typ to má jinak...
jinak pod zapalkem se to dělá trivialně sudáš plast kryt zapalka vytočíš šroubek uprostřed rotoru a pod podložkou je zavit M8 na velký šroub na 13 klíč tím že do díry šroub zatahneš rotor sejmeš vinmeš kolík a vidíš gufero ktere vydloubneš..... namačkneš nove gufero vrátíš zpět kolíček na očistenej kužel vrátíš rotor zapalka a šroubek zakrytováním to končí...je to lechčí než na pio či motorce ....pod spojkou na 210 potřebuješ stahovák na 207 je jiny
Datum: 05. září 2013 18:00
 Staré gufero vyloupni třeba šroubovákem. Je třeba dát si pozor abys při tom nepodrápal ,,domeček,, ve kterém je uloženo. Pak místo odmasti např. acetonem a naklepni gufero nové. Hlavně no naklepni souměrně. Pak by se mělo gufero promáznout dostatečně olejem, aby se nespálilo. (např. na klikové hřídeli)
Datum: 05. září 2013 16:46
 čau bejci potřebuju poradit fichtl chytí na první šlapnutí ale jakmile dám rychlost zdechne nvm co s tim (spojka funguje ) dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 14:55
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, abys neměl slepenou spojku. Jinak jak píše provaz.
Datum: 05. září 2013 14:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 předstih je zřejmě příliš velký... příliš bohatá směs..
Datum: 05. září 2013 12:29
 a turovat bez kvaltu to jde? a když to roztlačiš, tak to jede? jestli jo, tak asi ta spojka nefunguje jak má- poptřípadě máš opravdu nízky volnoběh...
Datum: 05. září 2013 11:48
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Doporučuju vyčistit karbec hlavně trysky a zkontrolovat jestli ti do karburatoru teče benzin. Popřípadně vičistit výfuk ale to by musel bejt hodně ucpanej.
Datum: 04. září 2013 20:22
Jméno: max
IP: uživatel8746
 zdravím mám dotaz ohledně indučky. když na čz175 450 mam indučku 6V bude vadit moc když tam hodim indučku 8 nebo 12V ? asi to bude vadit ale nejsem si jist. protože přes tu 6 mi to vubec nechce hodit jiskru ale na tu 8 to aspon troch házelo jiskru. dekuji za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 20:28
 nevim kolikati je to volt ale kdyžtak skuz i 12V indučku a když to nepujde tak kup novou
Datum: 02. září 2013 20:28
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zkus koupit novou 6V
Datum: 02. září 2013 19:42
Jméno: max
IP: uživatel8746
 zdravím. mam dotaz. je možné že mi u čz 175 světla svítějí ale svíčka jiskru nehodí protože je na to slabá baterka? mam tam 6v 11w baterii. popř jaká baterie tam má být děkuji moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 9:44
Jméno: max
IP: uživatel8746
 díkz za rady zkusím se kouknout na kontakty jinak si už vážně nevím rady
Datum: 03. září 2013 9:44
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 tak zkus zapnout klíček a světla jinak na týhle čz mě vypeklo to , že byl zkorodovanej tuším + drát od baterky a dělalo to hroznou neplechu,jednou avětla svítily max někdy skoro vůbec a chytalo to spíš na roztlačení,po výměně drátu bez problému fungovalo vše
Datum: 02. září 2013 21:28
Jméno: max
IP: uživatel8746
 nemám jak to změřit :/
Datum: 02. září 2013 14:47
 Změř napětí na baterce a pak změř napětí na baterce po zapnutí klíčku. Mělo by se stále držet nad 6V. Odpovídá to?
Datum: 02. září 2013 14:22
Jméno: max
IP: uživatel8746
 kladívko je pěkny očistil jsem kondik vypadá taky good. nic jinýho než že je to baterkou nebo indučkou mně nenapadá. proto žádám o radu vás.
Datum: 02. září 2013 13:47
 V téhle čezetě jezdim baterku snad 6Ah, nevim přesně. A indukčkou to může být. První po čem jdu tak je kladívko, jeho izolace, kondík...
Datum: 02. září 2013 13:44
Jméno: max
IP: uživatel8746
 je to čz 175/450 svíčka jiskru hodí jen málokdy. dráty jsem prolezl a nikde není roztržen ani natržen prostě to nemá kde kostřit. ale jiskru mi to nechce a nechce házet. je možné že to může být indučkou?
Datum: 02. září 2013 13:43
 Záleží co je to za model čezety, zjednodušeně řečeno ale na kapacitě baterie až tak nezáleží. Mam vyzkoušeno že neni problém provoz s celodennim svícenim jak na baterku 4,5Ah tak na baterku 11Ah. Takže spíš záleží co se ti vejde do kastlíku, větší baterkou nic nezkazíš. A jestli to DOBŘE rozsvítí světla, tak to bez světel musí uživit zapalování jak prd...
Datum: 02. září 2013 13:37
Jméno: Jakub
IP: uživatel16053
 Čaute mam problem s pionyrem jak sem ho koupil tak jezdil perfektně ale jezdil sem málo pak sem ho sundal a asi tak cca za 2 měsíce sem ho nasadil zpět ale bohužel to nějak nechce a při zahřátí zdechá pry to může byt pry přidřené ale už si stím nevím rady předem za každou odpověď děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 23:25
 péro: je to hrozný, ta dnešní mládež nedokáže napsat ani jednu srozumitelnou větu!!!! Taky nechápu co sundával a pak nasazoval
Datum: 02. září 2013 23:25
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 a odkud jsi ho sundal?
Datum: 02. září 2013 21:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 za studena jede ok?to by mohla dělat indučka...
ale jestli se jen neutáhne i za studena tak maš bordel v nadrži a ucpává se ti kohout...jak ti jede be airboxu?
Datum: 02. září 2013 11:35
 Zdravím vás,
obracím se na vás s prosbou o pomoc.
Mám pro kompletní domácí renovaci Jawu 250/559 Panelku, motor po GO. Po opravě jsem na ni ujel asi 20-30 Km bez problémů. Jezdil jsem ve středních otáčkách, aby se zajely pístní koužky.
Včera, když sem se projížděl, tak sem ji na 4 dal plný plyn a chvilku jel ve vysokých otáčkách...potom normálně ubral a zmáčknul spojku, abych zbytečně nezbrzdil motorem a najednou sem uslyšel ukrutný zvuk, motor byl vytočený uplně v nejvyšších otáčkách a nijak nereagoval, tak sem rychle vypnul zapalování ale nic, motor běžel dál i při vypnutém zapalování, naštěstí sem měl zařazenou rychlost, tak sem motor udusil. znovu jsem ho potom nastartoval ale už nedrží volnoběžné otáčky...a pomalinku si "samo" přidává plyn.
Kontroloval jsem lanko plynu (nikde není zaseklé), šoupátko jde normálně dolů, žádná z trysek není vyšroubovaná, vyměnil jsem svíčku....nic ale nepomohlo, motor jde při volnoběhu do vysokých otáčkách a po přidání plynu vystřelí do maximálních, a nejde vypnout motor ani při vypnutém zapalování.
Při normální jízdě motor běží normálně...ale když uplně uběru plyn, tak cítím, že motor už tolik nebrzdí ale jakobych pořád měl trošku přidané.
Chtěl bych vás tímto poprosil o radu, jestli jste se s tím už někdy setkali...případně poradit, co bych měl vyměnit nebo vyzkoušet. V pátek mám jet na technickou prohlídku a nevím jestli to tam budu muset startovat.
Předem mockrát děkuji
Jawám zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 12:06
Jméno: petr
IP: uživatel16054
 Tohle me delalo taky a vymenil jsem gufero pod zapalovanim a vse bylo zase Ok.
Datum: 02. září 2013 12:06
 předpokladám, že jinak je elektrika ok, jakože pri normalním chodu motor chcipne, když vypneš zapalovaní a že to neházi jiskru- ale na to bys asi koukal hnedka. Jinou souhlasím s tím, že to pravděpodobně saje falešný vzduch. Popřípadě s tím spojené- jestli mas karburátor se sytičem, tak zkontroluj, zda tam nevali moc benzínu pres sytič( i když je vyplej)- ale to by se takto asi neprojevovalo- ale pro sychr zkontrolovat. Ten motor že běží dal i po vypnuti samozávalu- s tim jsem se nesetkal, ale zkusit tu jinou spíčku a možná hnout trochu se zapalovaním a zmenit predstih- podle toho jakej tam tedka mas, tak upravit...
Datum: 02. září 2013 8:59
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau tento problém jsem měl v 80letech kdy jsem tento motocykl vlastnil. Rozdělal jsem plynovou rukověť hodně jemným smírkem přebrousil a promazal, lanko jsem dal úplně nové a řádně promazal. Bowden prohlídl zda není poškozen a promazal. Kompletně vyčistil karburátor, vyměnil všechny trysky, těsnění pod karburátorem také nové a namazal tukem, vyčistil filtr sání a plovákovou komoru vyfoukal a dal nový
plovák, jehlu a pružinu Tenkrát to přišlo asi na 50kč. Ale hlavně v Brně na Jugoslávské byla prodejna kde jsi nakoupil za pár korun úplně nové zboží. Jo a bylo po problému a nikdy se závada neopakovala a taky jsem nepřišel na to proč to udělalo. Jawám zdar a opraván vzlášť. Vlastním jawu 350/640 a spokojenost. Ahoj
to proč to udělalo.
Datum: 02. září 2013 8:57
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 nejspis ti to nekde saje falesny vzduch a jak se to vytoci, tak zacnou samozapaly. takze muzes mit vypnute zapalovani, ale od rozzhavene svicky se smes porad zapaluje. takze zkontrolovat, tesneni karbec - valec, gufero pod zapalkem, mozna i tesneni pod hlavou. a dej tam nejakou hodne studenou svicku... ptz pri zabehu se motor vic hreje. a nezapomen vic mazat!!! klidne i 1:25. jawam zdar
Datum: 02. září 2013 0:59
Jméno: pejsek
IP: uživatel16052
Datum: 01. září 2013 22:35
Jméno: Slamak21
IP: uživatel5987
 Zdarec, mám Jawu 250 panel a litala mě na ní kyvná vidlice, tak jsem dotáhl ten svorník co jde skrz čep a vůle zmizela, vidlice v pohodě lehce chodí, ale jde mi o to esi s tim můžu dál jezdit nebo mě čeká výměna? Moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 8:07
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 zatím jezdi ptz se ti ta vule znovu objeví poměrně brzy...pokut to chceš mít fest čekaj tě nový futra ...ldyžtak vem z monty jawa litinový jsou nejkvalitnější
Datum: 02. září 2013 8:07
Jméno: Babeta
IP: uživatel13393
 zdravím mám doma babetu a nejde mi nastartovat jde prostě jen šlapat.prosím vás nevíte co s tím může být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 11:40
Jméno: jiři_cz
IP: uživatel15512
 Zdar, neřeš to ekologie především a šlapej, víš kolik ušetříš. Sportu Zdar Ne, že se nasereš. Ahoj
Datum: 04. září 2013 11:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 ps tendle moped ma takovou vychytávku ..má možnost vyřadit motor abys mohl jet jak na kole když se ti vysere.....
jak je rozeta z motoru je tam hliníkový křížek a ten jde zamačknout a tím vodpojíš motor a máš jakoby neutrál......vyzkoušej to
Datum: 02. září 2013 13:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 u 207 stačí povolit tam šroub uprosted středu bubnu spojky je tam ohlá podložka a3 rameným stahovákem od čongu ho stahnout.... šrobky s dražkama ani povolovat nemusíš startovací čelisti sou pod tim skusit to umít ředidlem a buben zdrsnit........anebo za 100 koupit nový...
Datum: 02. září 2013 13:28
Jméno: Babeta
IP: uživatel13393
 hranatým myslím 207 to je ,ale jak to nejde těma šlapátkama tak jsme to zkoušeli i vrtačkou svíčka hází jiskru ale nechce chytnout
Datum: 02. září 2013 12:56
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 co to skusit rozjet z kopce??? jinak napiš zda máš tu s tím kulatýmsvětlem anebo hranatym....
Datum: 02. září 2013 8:45
Jméno: Babeta
IP: uživatel13393
 .hele rozebral jsem to tam a prostě se to protáčí kdyžzaberu šlapátkem tak se to otočí ale ten vnitřek ne :/ a když chytnu za ten vnitřek otočím tak to jakože startuje.fakt nevím co stím prosím o radu
Datum: 01. září 2013 14:27
Jméno: Babeta
IP: uživatel13393
 no zkušenosti s ní nemám jen mi jí dal včera dědek,a kdyžsme na to koukali tak říkal že tam je něco vypadlího že to nepřeskakuje je tam takové kolečko na pravé straně za šlapátkem a toje jakoby vyčubaný. Omlouvám se ale jinak to popsat neumím
Datum: 01. září 2013 11:18
Jméno: Jarda
IP: uživatel16048
 Ještě mě napadlo, nevím jaké máš skušenosti s Babetama, ale můšeš mí odpojený motor na řetězovém kolečku.
Je tam bajonetová spojka.
Datum: 31. srpna 2013 20:11
Jméno: Jarda
IP: uživatel16048
 Podle toho co popisuješ bych to typoval na sjeté startovací pakny, je jedno který typ máš.
Datum: 31. srpna 2013 20:08
Jméno: Dominik
IP: uživatel15753
 Čus kluci nevím co s tím je  nejela mi jawa 21 a bylo to kondenzátorem vyměnil jsem ho a pak se posr*l další a další asi 5 kondíků jsem tam dal a ten poslední šel asi 3 tejdny a ted mi to udělalo to stejný jako když odejde znovu koupil jsem novej dal ho tam a nejde nastartovat nejde jiskra co mám dělat? pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 23:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 skus splašit kondík z rozdelovače ze šade....
Datum: 02. září 2013 23:42
Jméno: maso44
IP: uživatel13393
 zdar draci mám problém na fechtlovi mi nekope fajfka nevíte čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 22:07
 Zkoušel jsi dát jinou fajfku? Kdyžtak můžeš zkusit přiložit jen VN kabel bez fajfky k motoru a pokud přeskočí jiskra, tak je KO fajfka a budeš muset koupit novou
Datum: 30. srpna 2013 22:07
Jméno: maso44
IP: uživatel13393
 jojo že to neháže jiskru
Datum: 30. srpna 2013 17:31
 Nekope fajfka znamená co? Že to neháže jiskru?
Datum: 30. srpna 2013 13:57
Jméno: láda
IP: uživatel11657
 Ahoj, prosím o radu. Proč mi pionýr špatně startuje ? když je studenej musím ho držet ve větších otáčkách a jakoby vynechává (když vynechá tak chcípne). Jak se zahřeje jede moc pěkně, volnoběh drží a za plynem jde parádně ale jak ho chcípnu, nastartuju ho jedině na rozlačení tak po 10m.
Děkuji za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:58
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Nastav si odtrh a vyčisti zapalování , nebo si vyčisti karbec a zvedni jehlu o jeden zařez a musí jezdit
Datum: 29. srpna 2013 20:58
Jméno: Babetak
IP: uživatel12231
 Ahoj mám možnost koupit babetu typ s nakopávačkou bez šlapaček s kartičkou . motor je mrtvej prej žere olej newsaje benzín a sou prý rejhy ve válci a kostrou taky nic moc povolení vyplety vymlácení ložiska prostě vrak . mám v plánu si jí zrenovovat mám nějake díly . a má utrženej šroub od vačky v klice jak to co nejlíp vyndat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 23:02
Jméno: Babetak
IP: uživatel12231
 tak jediní co tam je noví spojky ale komplet prochcaní olejem takže odmastění . prej to startoval vrtačkou asi expert  to ten šroubek nemuže vydržet asi jí koupím a uvidím co dál . na tu renovaci se celkem teším snad se vše povede všem moc děkuju .
Datum: 29. srpna 2013 23:02
 200 bych za to dal možná ani to ne jestli to potřebuje kompletní repasi tak se ještě plácneš přes kapsu
Datum: 29. srpna 2013 22:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16045
 pulka věcí co píšeš že je robytých tam nejni.. 1500 ta zmrd..klika ....jeprušvih za 2000...1000 díly a 5 hodin prace.... já bych sehnal spíš zachovalou klidně za 5000 a se šlapkama ..tomudle navařit spojku na pevko a jezdit s tim do hospody.....
Datum: 29. srpna 2013 22:47
Jméno: Babetak
IP: uživatel12231
 kolik byjste za to dali nejvíc ?
Datum: 29. srpna 2013 20:40
|



|