Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kapusta01
IP: uživatel16149
 Zdravim, vlastnim jawu 250/559 panelku a ztratil jsem matici sekundarniho kolečka neboli řetězového... (ne primár ale sekundaro!) a teď ji nemohu sehnat... tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo netuší kde bych ji mohl sehnat nebo pokud ji někdo má navíc a prodal mi ji?.. a take pokud by někdo neměl rotor z fichtla vyfrézovan na rozměry klikovky z té panelky tak takebych ho koupil.. (nemám možnost si to sám vyrobit nemám na čem.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 9:48
Jméno: kapusta01
IP: uživatel16157
 zapalovani uz z casti mam stator jsem dal na stare sroubky co drzeli puvodni dynamo vyjde to tak tak.. ale pujde to staci to dole jen necim vypodlozit at je ten stator zvedlej a ta matice zkusim pohledat a vyzkousim prece tam musi neco pasovat tak dik vsem za rady
Datum: 22. září 2013 9:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 jestli ta matice má stejne stou pání na jakej klíč je je šumák ... a sam sem na 250 měl zapalování z pioníra 20 a neboj se plech tam vubec nevadí ale nouzově sem videl i překlišku je to nutne o cca 1 cm vypodložit kužel je jen delčí
Datum: 21. září 2013 22:06
Jméno: kapusta01
IP: uživatel16152
 no z fichtla bohuzek nepasuje je o dost mensi na te 250 bych to videl na 27klic tu matici .. takze nevim kde to sehnat - k tomu zeapalovani jo je to fajn ale. pro ten polni stroj az moc drahe  mam doma hodne fichtlu a vyrobene na to tyristorove zapalovani tak jsem uvazoval ze bych to napasovalna tu 250 jenomze kuzel na klice je samozrejme vetsi.. ono by to slo jeste kdyby ten rotor byl jen na tom nasazeny s vackou ale musel by byt mezi tim nejaky kus abych mel kde pridelat stator ale to nevim vubec z ceho.. z plechu by to rusilo zas stator jelikoz je magneticky takze mi prijde lepsi zvetsit prumer toho rotoru na prumer kuzelu z 250 jenze to je tak na frezku a to bohuzel.. takze pokud by nekdo mel ten rotor vyrobenej a prodal by hotak se klidne ozvete  tak tez i s tou matici piste i napady.. ja premyslel ze bych tamdal jinou ale je to jemny zavit tech je tez vic.. a ja se v tom zas tak nevyznam nerad bych pojebal zavit na tom cepu to bych pak byl v haji uz tuplem
Datum: 21. září 2013 11:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 myslím že tu matici mužeš v klidu použít z jakehokoliv fichla jsou od 50 do 350 upe stejné minimalně stoupání na hřídeli ...mohl by být jen jiný 6 hran ale to ničemu nevaví....
Datum: 21. září 2013 10:02
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 http://www.motoservis-jakuba.cz/bezbateriove-a-bezkontaktni-zapalovani-misto-dynama/
skus tohle ...jestli nesezenes
Datum: 20. září 2013 20:09
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 cus jaka muže byt přičina že mi nejde do karburatoru benzin? jedna se o babettu 210 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 17:45
Jméno: David
IP: uživatel12679
 1) Trochu bych si zkusil pohrát s hladinou v plovákovce
2) Zkontroluj taky aby jsi měl volný průchod, ten šroub jestli se dobře pamatuju je dutej a má jen na jedný straně díru, tak to nastav tak, aby ti benzín mohl téct
3) Pak už mě jen napadá seřídit bohatost šroubem bohatosti nebo
4) Přicpaný jehlový ventil
Všechno pročistit a správně nastavit a mělo by to být Ok
Datum: 22. září 2013 17:45
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 kohout čistý, hadička taky filtr taky.. jak povolím ten šroub na karburátoru co je od hadičky tak benzín teče ale prostě ve vnitř neni prostě né a né chytnou jel sem najednou se cakuckala a zdechla už jsem to nenahodil.. karburátor sem rozložil pročistil a zase složil.. nechápu proš nejde
Datum: 20. září 2013 17:28
 Tak to je snad zřejmé...ucpaný kohout, hadička, filtr, nebo ventil v karburátoru...samozřejmě za předpokladu že máš v nádrži palivo...
Datum: 20. září 2013 16:49
 Hoj. Mám problém s mojí Babettou 210. Normálně nastartuju, motor jde dobře, ale po ujettí asi 1 km nechce jít do otáček a po pár desítkách metrů zdechne úplně a už nejde ani rozšlapat. Svíčku mám novou (Pal, ještě z prvovýroby), indukční zapal. GYT (letos už druhý), zapalovací pól je přeletovanej a proměřenej od kamaráda a v pořádku. Svíčka je mokrá a venku háže normální sytou jiskru (stará byla pěkně cihlově hnědá). Ještě mě napadá čidlo na nosníku statoru, nebo novej zapalovací pól, ale nevím, abych pořád neměnil další věci a nevrážel do toho zbytečně a pak se mi to neválelo doma. Zatim cokoliv zkoušim, tak to vypadá nadějně, ale pak jí stejně tlačim po městě domu.  Moc děkuju za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 17:47
 Benzinem to neni, svička je mokrá, měl jsem i schválně povolený víčko.Dneska jsem ji zkoušel projet kolkem komína a po 200 metrech konec. Sundal jsem pravej dekl u zapalování, tam byl trošku povolenej šroubek na zapal. cívce, ten jsem dotáhnul a znovu nastartoval, což jindy nešlo, když byla ohřátá a zdechla. Nevim, jestli to bylo tim, nebo jsem zahejbal tim drátkem na snímači za tou cívkou. Ujel jsem pak asi 3 km a začala se dusit, dokud jsem nepustil plyn na doraz. Pak zase kousek jela a tak pořád dokola, dokud nezdechla úplně. Pak už jsem jí ani nerozšlapal.
Datum: 20. září 2013 17:47
Jméno: baly
IP: uživatel14122
 mě to dělalo to samí a příčina byla v nedotékání benzinu z nádrže,prostě zátka nádrže nepustila vzduch a nastal v nádži podtlak......
Datum: 20. září 2013 9:27
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 Čau prosím o radu.Mám fíka a ten je v cajku ale! na 1ku jede pěkně ale jak dám 2ku tak najednou stratí otáčky začne se dusit. jede ale pomalu. dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 18:24
Jméno: glolby.cz
IP: uživatel13743
 skus třeba tu jedničku víc vytáhnout do otáček
Datum: 20. září 2013 18:24
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 chci se zeptat jestli muzu dat rozetu z pionyra na simsona
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak o tom vůbec nepřemýšlej , u pionýra je ta rozeta úplně jina takže odpověď zní - ne nemůžeš
Datum: 20. září 2013 21:31
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 protoze je znicena ta rozeta ze simsona
Datum: 20. září 2013 18:03
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 ježiš takoví prace vždyt včechno dneska koupíš i dost atipické převody a todle akorad ti muže jít řetez šejdrem a bude po pákách jmenovitě zubech
Datum: 19. září 2013 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zatím nemám protože si mi ještě neřekl proč tam chceš rozetu z pionýra??
Datum: 19. září 2013 21:28
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 a mate nejaky napad
Datum: 19. září 2013 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čeho tím chceš docílit?třeba by se to dalo i jinak vymyslet
Datum: 19. září 2013 19:32
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 kdyz dam cep z rozety ze simsonu a dam to do pionyrske rezety tak by to mohlo pasovat ne?
Datum: 19. září 2013 19:22
 ne
Datum: 19. září 2013 18:12
Jméno: Hafis
IP: uživatel16019
 Čau. Mam helmu TORNADO T1 a hledám plexi. Prosím pomozte. Už jsem hledal 2h a prostě nevim... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 22:09
 kup si pořádnou helmu a né takového šmejda jako tornado
Datum: 18. září 2013 22:09
 Na tuto helmu seženeš plexi asi jen na nějaké burze. Taky jsem měl helmu Tornado a plexi jsem sehnal jen na burze. Uděláš líp, když si koupíš nějakou lepší helmu, protože to plexi na Tornado navic není vůbec tvrzený a lehce se poškrábe nebo praskne
Datum: 18. září 2013 20:00
Jméno: jam
IP: uživatel15729
 Zdravim potrebuju poradit mam simsona ktery nema elektrilu civka mi jiskru dava ale svicka jiskru nedava skousel jse dve svicky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 19:41
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 A VCEM ?
Datum: 18. září 2013 19:41
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 No ale jestli ti civka jiskru hází , tak bych hledal chybu v tom zbylým.
Datum: 17. září 2013 21:10
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 a dalo byse to nejak udelat bez toho tyristoru?
Datum: 17. září 2013 20:17
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 no ze nejdou svetla ze ji proste nemam vubec zavedenou kastlitlik je prazdny
Datum: 17. září 2013 20:03
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Tvoje otázka nedáva , tak docela smysl , co myslíš tím , že nemá elektriku ?
Datum: 17. září 2013 19:51
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 jo fajfku jsem taky zkousel jinou muze to byt ze ten simson nema elektriku a nemam ani tyristor muze to byt tim tim TYRISTOREM diky
Datum: 17. září 2013 19:40
Jméno: dominik
IP: uživatel16133
 Čus. Zkus vyměnit fajfku.
Datum: 17. září 2013 19:19
Jméno: Seboh
IP: uživatel16128
 Zdar draci. Mám Babettu 207 a nechce se ji do kopce. Spojkou to není ta zabírá krásné. Motor prostě v kopci ztrácí otáčky. Zkrátil jsem také koleno ale pořad jede jen 40 km/h. Co tam může byt? Gufera? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 19:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to zase není pravda,jezdil jsem s ní běžné kopce v poho...udělej výbrus bude už prostě vyhoněná
Datum: 19. září 2013 19:38
Jméno: pepa
IP: uživatel16134
 GUFERA UDĚLAT MUŽEŠ ale ono to líp nejede do kpce musíš šlapat .... mužeš susit výbrus velkou rozetu na zadek a ae šlapnout budeš muset
Datum: 17. září 2013 21:58
Jméno: Seboh
IP: uživatel16131
 Jde mi o to že ani nevyjedu kopec
Datum: 17. září 2013 16:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co by jsi chtěl víc po 207?
Datum: 17. září 2013 15:18
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16126
 Ahoj,
chtěl bych Vás požádat o radu. Mám ČZ 125/476 a vůbec nehází jiskru. Svíčku, fajfku, kabel, indukční cívku, kladívko, kondík vše jsem měnil, elektřina je natahaná nová. Myslíte že by mohl být problém v relátku?
Děkuji předem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2013 19:44
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16126
 Tak super problém vyřešenej díky moc za radu nakonec to bylo tím že kladívko kostřilo.
Datum: 21. září 2013 19:44
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16126
 Jo kdyby to ještě pomohlo tak se celkem hřeje svíčka, to tam bude asi někde zkrat že?
Děkuji
Datum: 21. září 2013 10:57
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16126
 Tak jsem to přeměřil, když zapnu klíček ta baterka dává jen 5,8V ale když není pod zátěží tak dává 6,2 tak si myslím že je nabitá dost. Fajfku a kabel jsem propípával a přerušený není. na cívce tak na 15 je napětí 5,8 V a na 1 je napětí 0,02 V.Do dynama tak na vývodu jsem naměřil 0,1 V a na kabelu od kladívka 0,02 V. A na relé jsem naměřil na B 5,8 V na M 0 V a na D 0,1 V.
Datum: 17. září 2013 17:29
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 v relátku nikoli. buď to je špatně zapojený, nebo špatně seřízený. otoč motorem až se rozpojí kladívka, zapni zapalování a změř napětí mezi kontakty (nebo použij žárovku 6V/2W) a buď naměříš 6V, nebo se žárovka rozsvítí, nebo nic. když nic, nejde ti do zapalování elektrika a hledej v kabelech nebo v cívce, nebo ve spínačce. naměříš-li hledej v seřízení, nebo v cívce, nebo ve fajfce, nebo svíčce, nebo kabelu k svíčce.
Datum: 17. září 2013 15:49
 Ahoj draci, mám tu mustanga na spravení a mám s ním problém... Motor je strašně línej, než se vytočí nějakej kvalt tak to trvá a nechce se tomu...Motor se nedusí... Na motoru jsem zkusil vyměnit- Válec,píst+kruhy,výfuk,karburátor,filtr... Všechny tyto díly z normálně fungujícího pio a žádný rozdíl jsem oproti původním dílům nezaznamenal... Kola se volně točí, klikovka i převodovka jde taky z lehka...Zkoušel jsem dát větší předstih aby to jelo "odspodu" a nic...Motor je krásně tichej, a když se roztočí tak má i dobrý otáčky... Napadají mě gufera že by foukaly, ale takovej nízkej volnoběh pravidelnej jsem ještě asi nikdy na pio neslyšel... Hulí to jen když je to studený... Benzín je čerstvej, ale mám podezření že majitel ho míchal s M2T... Když jsem zkoušel hrabat tak to na trávě v pohodě 2ku utáhne ale musí to být v maximálních otáčkách. Kdyby jstě měli nějaký nápady budu velice rád, už si stím nevím rady... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 13:59
 když daš větši přetstih tak to nepude líp od spoda ale naopak ve votáčkách
Datum: 25. října 2013 13:59
 takže pokud to dobře chápu tak odšpuntovat filtrbox a naladit tryskou  moje 21 právě taky chodí na jedničku naprdel s origo převodama, ale já mám taky 55kilo takže mě to moc necítí  Děkuji, určitě vyzkouším
Datum: 18. září 2013 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel16136
 Z popisu je to jasně filtrboxem. Zkus to naladit bez sání a uvidíš. To že je to chudý řeš jako bys ladil motor,dej větší trsyku... Taky sem měl jednu vyjetou j21. Na trysku 68 to nejelo a furt se to dusilo ač bylo vše ok. Neřešitelný! Pak sem projel trochu trysku malejma nůžkama na nechty a na jedničku šel na zadní jak simson s amatérem (pozor - na 13/55!)...od tý doby chodí 6 let bez poruchy a bez zásahu do čehokoliv. Motor origo nepůlenej,nultej výbrus,3 kroužky,origo horší spojka...když jsem to kdysi dovez tak byl zarezlej píst ve válci  a odrezil jsem to hlavou zkrz závit svíčky....ani hlava nešla dolu... Kupodivu to přes noc povolilo a vše ok. .. Komprese neskutečná....
Datum: 18. září 2013 17:23
 takže popořadě  zapalování je 30W správně zapojené cívky, je pro mě rychlejší "podezřelé" díly vyměnit za ty co vím že jsou v pořádku, benzín teče v pořádku (mustaf je takhle líný už asi 15 let, majitel měnil kroužky, svíčky, kladívka... potom to nějakej ten rok nejelo cca8 let a nádrž zrezlá kohout ucpanej, to jsem vyčistil všechno a funguje to), hlava je tam správná- nicméně děkuji za nápad protože tu jsem nezkoušel měnit a jestli podfukuje jsem nezjištoval  , co se týče těsnění tak tam jsem si jist až na gufera a klikovej prostor, ale ten motor se nezdá že by tahal faleš... koleno čistý, vypaloval ho majitel a nakonec i já protože jako první příčinu jsem viděl ucpanej výfuk- nebylo tomu tak... Teď je tam předstih co největší jde, zkoušel jsem 1,6mm i menší a ten motor jede pořád stejně, odtrh na kladivku musí být co nejmenší aby to vůbec jelo, jiskra pěkná modrá... S tou hlavou jsi mi vsadil brouka do hlavy, schválně tam zkusím dát sníženou od stejskyho, u té vím že těsní dobře  Děkuji za všechny nápady. PS: je možný že by to tahalo faleš ale přitom to z otáčkama na volnoběh nic nedělalo?
Datum: 17. září 2013 16:38
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 tedy, já bych předstih zmenšil, když chci tah motoru od spodu....
Datum: 17. září 2013 15:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co vejfukový koleno 100% čistý?
Datum: 17. září 2013 15:22
 Ještě bych překontroloval zda tě dobře těsní sání od karbece do hlavy,a pořádně udělat předstih. Zámky od pístních kroužků máš nahoře na sání ?
Datum: 17. září 2013 12:47
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ještě drobnost, předpokládám že tam máš hlavu která patří k použitému válci???? Ono to má trošku znaky malé komprese.
Datum: 17. září 2013 7:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
 dotejká ti benzín? za 30 sekund ti musí natect tři čvrtiny male nadobky od m2t ..tak mám vyskoušeno že přez hadici s kohoutem jde dost benzínu ....jinak ti nepomuže než dát menší rozetu na výstup z převodovky a skusit dát jinou trisku
Datum: 17. září 2013 7:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a jéje, pán je výměnář  bohužel se takhle dnes zpravují i auta ve značkových servisech
Datum: 17. září 2013 5:59
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zapalování je tam 30w, motor novější, z konce výroby ?
Datum: 16. září 2013 23:31
 v airboxu je pouze jedna díra zespodu originální, při zkoušení jiného airboxu kterej mám "odšpuntovanej" tak už je to chudý a dusí se to
Datum: 16. září 2013 21:53
 výfuky zkoušeny dva, jeden kuchlej, druhej origo pefektně utěsněnej, oba dva čistý.... co se týče oleje tak já osobně mám jasnou volbu čím mazat, v sérii to moc nepoznám, ale ve speciálu poznám rozdil mezi olejem za 160,- nebo za 600,- ... v řádu 1000 ot/min je rozdíl... karburátory jsem také zkoušel dva, ani jeden se neuchcává a ve vysokých to netarokuje takže si myslím že směs je dobrá, svíčky zkoušeny tři (pravdou je že ani jedna nová, ale všechny normálně fungují), zatím jsem na tom nejel nějak dlouho aby se projevila barva svíčky :-/
Datum: 16. září 2013 21:52
 No a co karburátor??? Budeš mít bohatou směs a uchcává se ti to
Datum: 16. září 2013 21:41
 skoušel si pucovat vejfuk ??? a hlava není od karbonu ? A ano proč by ho nemíchal s M2T vždyť tyto motory jsou na to zvyklé a to že si tam někdo leje dražší olej je jeho věc já mažu fechtly m2t a žádnej problém
Datum: 16. září 2013 21:25
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 16. září 2013 21:27
 Doporučil bych ti ten s tou hliníkovou matkou já mám plast a už to ruplo...
Datum: 16. září 2013 21:27
 já dávam nejradči ty s tou hliníkovou matkou podle mě to i vypadá líp , je to odolnější a více origoš
Datum: 16. září 2013 20:36
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Zdravim mam simsona a nehazi jisku svicka ale civka joskru hazi cim to muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 16:42
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Ale ten simson nema elektriku
Datum: 16. září 2013 16:42
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Asi ne ta jde
Datum: 16. září 2013 16:37
 tak třeba VN kabel, fajfka..
Datum: 16. září 2013 16:34
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Svickou asi ne skousel jsem dve
Datum: 16. září 2013 16:34
 Může to být třeba svíčkou...
Datum: 16. září 2013 16:33
 Zdar draci mám dotaz , budu kupovat cz 125 ( RV.1985) co mám udělat aby jela?? když přes 10 let stoji (v garáži) . díky Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 19:40
 Díky moc za pomoc
Datum: 17. září 2013 19:40
 Sežene se i menší baterka. Navíc podle roku výroby předpokládam že se jedná o 125/488. Ta neměla baterku v kastlíku, ale pod sedačkou. originál baterka měla 14Ah...já ale taky doporučuju třeba tu 11Ah...
Datum: 16. září 2013 19:53
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
 ono ani větší do kaslíku nenarveš..je to ta nejmenší co je k dostaní...
Datum: 15. září 2013 23:17
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Datum: 15. září 2013 19:33
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Datum: 15. září 2013 19:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kup normálně 6v 11ah stojí kolem 500
Datum: 15. září 2013 19:30
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 Teď me tak napadá jakou ( co nejlevnější ) baterii mám koupit
Datum: 15. září 2013 18:02
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 Díky moc kolečko
Datum: 15. září 2013 18:00
 Na zprovoznění postačí vyčistit a seštelovat zapalování a karburátor, a nejspíš i vyčistit nádrž a kohoutek. Dále zkontrolovat elektroinstalaci, dát baterku, a měla by jet. Pro další provoz ale bude nutné vyčistit, promazat a seřídit brzdy, vyčistit a promazat řetěz a ložiska kol. Vyměnit všechny náplně - tlumiče, převoďák...Zkontrolovat stav pneu...asi by toho bylo ještě víc, to snad ale zjistíš sám při prohlídce motorky...
Datum: 15. září 2013 17:57
Jméno: Honza
IP: uživatel15729
 potreboval bych poradit mam simsona ale nejde proslatnout motor nejezden asi 1mesic byl bez oleje ted jsem ho dam na simsona kvalty jdou ale nejde proslatnout tak jsem sundal hlavu,valec a porad nejde proslatnout nevite cim to muze byt diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 21:18
Jméno: Honza
IP: uživatel15729
 jo skusim dik
Datum: 14. září 2013 21:18
 prolejt konkorem, odrezovačem, brzdovkou...prostě si poradit s korozí, ne...
Datum: 14. září 2013 21:11
Jméno: Honza
IP: uživatel15729
 co stim
Datum: 14. září 2013 21:09
 tak asi zareznul...
Datum: 14. září 2013 21:03
Jméno: Honza
IP: uživatel15729
 jo a klikovka a pist je jemne chycen rezem
Datum: 14. září 2013 21:01
Jméno: tomasaug
IP: uživatel16093
 zdarec, jawa 23 nechce to chytnout dneska jsem měl vše rozdělaný, a nevím.. nepřišel jsem na to čím by to mohlo být, svíčka jistru háže bílo-fialovou, benzín do válce jde, akorát mezi kladívky to háže jiskru jen někdy, ale na svíčce jiskra je, motor prostě ne a ne chytnout čím to?rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2013 9:30
Jméno: tomasaug
IP: uživatel16093
 předstih nastavuju tak že najedu do HÚ změřím, přičtu 1,6 mm vrátím se zpět o 1,6mm.. vložím alobal mezi kontakty a otáčím zapalovaním dokud po utáhnutí nejde alobal vytáhnout težko ale bez roztrhnutí..svíčku jsem zkoušel
Datum: 15. září 2013 9:30
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 A taková technická... Svíčku jsi vyměnit zkusil ?
Datum: 15. září 2013 7:30
Jméno: lukas
IP: uživatel15301
 I kdyby byl kondík v hajzlu tak to musí aspoň škytnout. To mi neříkej že máš všechno seřízené a ani náznak ? Jak nastavuješ ten předstih ?
Datum: 14. září 2013 22:31
Jméno: tomasaug
IP: uživatel16093
 svička byla mokrá seřídil jsem hladinu a je to v poho palivo tam jde, ale ani to neškytne předstih a odtrh sem sežizoval, kdyby byl špatnej kondenzátor co přesně by to dělalo?  a cívka je v pravo dole, a připojená je taky doufám dobře..
Datum: 14. září 2013 21:25
 Základem je svíčka - suchá = nejde ti tam palivo, zkontrolovat kohoutek, hadičku, nastavit správně hladinu v plovákové komoře, vyčistit celý karburátor. Mokrá = moc paliva (vysoká hladina - ulejvá se) ale pravděpodobnější je zapalování - špatně nastavenej předstih, odtrh, kondenzátor .. nastav to alespoň od oka, mělo by to chytit .. máš zapalovací cívku dobře připojenou, umístěnou vpravo dole ? .. musí to alespoň škytnout .. těsní ti dobře hlava, neutíká ti komprese ?
Datum: 14. září 2013 17:50
Jméno: tomasaug
IP: uživatel16093
 nastavuju 1.6, a nic, prostě nic..ani že by to mělo tendenci chytnout vubec.
Datum: 14. září 2013 16:42
Jméno: pepa
IP: uživatel16109
 naroztlačení to nechytlo?? co předstih když to je tak hluchý???nejni moc velkej?
Datum: 14. září 2013 15:22
 Zdar draci, mam problem se svou babettaou 207 (r.v.1980) jel jsem do kopce a asi jsem ji přehřál na kopci zdechla tak jsem jí nechal vychladnout ale nejela už tejden se v tom štouram ale furt nevím už jsem tam dal novou indučku, kabel, fajfku, svičku a stator zapalovací cívku jsem měřil a je v poho, karbec jsem vičistil benal tam jde jiskru to jednou hází potom zase ne prosím o pomoc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 20:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16109
 njn si ho někde pujč a nezapomen vrátit
Datum: 14. září 2013 20:15
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 už jsem všechny dotáhl aby měli kontakt nastříkal kontaktním sprejem a furt nic napadá mě už jenom tyristor ale jsou to zase 2 stovky do neznáma
Datum: 14. září 2013 18:23
Jméno: pepa
IP: uživatel16109
 ulomene kable?skontroluj všechny koncovky zda jsou ok..
Datum: 14. září 2013 15:16
 můžete mi prosím poradit kde najdu převod náhonu tachometru? (tu celou věc co je na rozetě zadního kola) na F. krámku ji nemůžu najít. A ještě bych se rád zeptal k čemu je u toho náhonu ten šroubek co je zespoda. A případně kdybych kupoval jen hnací kolo a šnek toho náhonu, jestli je to potřeba opatlat vazelínou či nějak upravit než to smontuju dohromady. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 12:10
 on ten šnek vypadal celkem v pohodě... ohoblované bylo kolečko náhonu. Ale koupil jsem pro jistotu oboje
Datum: 14. září 2013 12:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16105
 ona se ta maznice často urazí jak směřuje dolu je tam závit a je možný že tam místo ní někdo dal šroub...
pokut chceš vše nove nezbyde než si koupit tu sadu a vše rozdělat a při montaži vše umít a namazat pokut si línej šneku sou na burzach mraky starych ohřeju si polívčičku 2 starší tu sám mám měly by byt funkční.....jinak sou toho mrtěna netu....
Datum: 13. září 2013 18:32
 jo.. tohle jsem jako jediné našel a mám v plánu to koupit  a díky za info
Datum: 13. září 2013 14:16
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hnaci_kolo_snek_tachometru2.html je to tohleto a pri výměně je potřeba to cely zapatlat vazelínou. ten šroubek ze spoda jak píšeš, je ve skutečnosti maznice, přes kterou se takovou speciální mazničkou tlačila k tomu šneku vazelína při udržbě- u většiny strojů to ale nikdo nedělal
Datum: 13. září 2013 13:56
Jméno: Seboh
IP: uživatel14260
 Ahoj draci, po dlouhe době jsem vytahl babetu 207 a jel jí projet. Jela OK a najednou zdechla. Vyměnil jsem svíčku, vyčistil trysky, vyzkoušel jsem ventil u plováku (byl OK) zkusil jestli teče benzín z nádrže (tekl  ) a ona ne a ne chytnout. Ani svíčka nebyla zalitá. Co se tam mohlo ještě ucpat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 21:38
Jméno: Seboh
IP: uživatel14260
 Ahoj, uz to jede. Tryska byla i po profouknuti ucpana. Mam ted spis problem ze spojka jak startovaci tak rozbehova je porad sepnuta. Druhy problem je ze babete se nechce do kopce. Po rovince jede paradne. Diky
Datum: 13. září 2013 21:38
 Babetty jsou na svíčky potvory, zkusil bych jich vic a jestli háže jiskru a i tak svíčka muže hažet jiskru venku ale pod tlakem ne. a kdyz to bude v pohode, zkus injekcni stirkačkou ci jinak poslat tak jedem mililitr benzinu rovnou pod svíčky a jestli ji pak rozšlapeš (lepší ji rozlapat při jízde, nez na sotjanu) tak bude chyba v karbci, kdyz benzín teče, komplet rozdelat a profoukat. Já takhle babettu nejčastejc spravuju. Rozdelam karbec, ic ucpaneho nezjistím, složím a zase jezdi- i kdyz tam mam paliv, filtr.
Datum: 13. září 2013 14:11
Jméno: Hans
IP: uživatel15931
 Zdar draci, čím to je, nebo spíše jak zemezím úniku oleje kolem startovací páky? (jawa 21) dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2013 22:47
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Není třeba si nic představovat. Stačí sundat nakopávačku, poslat tam ten kroužek, vrátit nakopávačku a je to. Žádný s*aní.
Datum: 11. září 2013 22:47
Jméno: Hans
IP: uživatel15931
 fakt ? tak toe dobre, jen si ted nejak nedokazu predstavit jak to tam napasovat Marku.. .zitra na to buudu muset kouknout
Datum: 11. září 2013 21:20
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Mám to vyzkoušený, ten co se tu prodává jak se dává zvenku. Funguje to..
Datum: 11. září 2013 21:19
 Není tam náhodou ten kroužek zasunutej okolo startovačky a na něm nalisovanej plíšek? Myslím že to jde vyndat i z venku
Datum: 11. září 2013 20:15
Jméno: Hans
IP: uživatel15931
 treba ten coe tady na fichtl kramku... tak ma v popisu... : podrobný popis: Těsnění ke strtovací páce.Dává se tam z venku.
tak nwm tedy
Datum: 11. září 2013 20:15
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Ja si myslím,že kvůli výměně toho o kroužku musíš půlit motor,abys vytáhl tu startovací hřídel.Pak jak vysuneš tu hřídel tak v bloku od kraje asi 2-3 cm je drážka a tam je ten o kroužek, ten vyloupneš ven, a zpátky do té drážky dáš ten nový a už jen nasuneš hřídel s pátky a složíš motor .
Datum: 11. září 2013 20:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo
Datum: 11. září 2013 20:04
Jméno: Hans
IP: uživatel15931
 aha a ten se tam dává normálně jen z venku? nebo jak to tam těsní ?
Datum: 11. září 2013 19:49
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, já bych řekl že je to špatným o kroužkem, vyměnit za nový o kroužek 20x16.
Datum: 11. září 2013 19:44
 Zdar draci, čím to je, že mně fechtl po projížďce ztratil sílu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2013 17:24
 Tak vypucuj karburátor dofoukej kola namaž řetěz. A tím že budeš sedět za počítačem se to nespraví
Datum: 11. září 2013 17:24
 Měl větší tah
Datum: 11. září 2013 17:10
Datum: 11. září 2013 17:06
 Jak tak koukám, tak úroveň otázek na FK roste raketově vzhůru... Zkus se zamyslet, nebo se podívej do manuálu údržby.
Datum: 11. září 2013 15:06
|



|