slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  30  31  32  33  34  35  36  37  38  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, prosim vás, potřebuju poradit s 21čkou, je tu takový problem, když to startuju za studena tak mi to chytne tak na 2. šlápnutí a volnoběh drží v poho, i docela krásně táhne, ale jen co se zahřeje tak přestane držet volnoběh a přestane táhnout, dokonce ho musím startovat s plným plynem, ale nakonec chytne, karbec mám čistý, svíčka cihlová, zapalko seřízené, už opravdu nevim co s tím je a jestli ty závady souvisí na sobě, prosim poradte (napadlo mě ještě gufero pod zapalkem ale nevim jestli budu kvuli tomu muset pulit motor) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud střílí do karbecu, tak je špatně nastavenej předstih a taky to vypadá na bohatou směs. Jakou barvu má svíčka? Na jakém zářezu máš jehlu? Jak vysoká je hladina benzínu v plovákovce? Svíčka má mít cihlovou barvu (taková hnědá), jehla má být na druhém zářezu z vrchu a hladina musí po stlačení plováku lícovat s jeho horní hranou, tak to překontroluj a napiš jak to vypadá :-)
 
 
Datum: 07. října 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám tam svíčku brisk n15c když sem tam měl n14c tak mi to jakoby vynechávalo a nedokázal sem to vytočit, tak před 2000 km tam byla dělana GO, a ještě chci dodat že mi tu několikrát už i střelilo do karburátoru až uletěl airbox
 
 
Datum: 07. října 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Kolik to má najeto??
 
 
Datum: 07. října 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou používáš svíčku ? skus studenější například brisk n14c
 
 
Datum: 07. října 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: vendamarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám problém s mojí dvacítkou. Normalně za studena nastartuju, ale když přidám plyn tak se začne motor dusit a cuká, když se chci rozjet tak na jedničku cuká a dusí se, pak dám za dva a pak jede už v pohodě. Ale zase ve vysokejch otáčkách začne cukat i za tepla i za studena. Vubec už nevim čim to je. Benzin nově namíchanej, karbec rozebranej do šroubku vyčištěnej, trysky čisty, svíčky všechny možný odzkoušený,jiskru dává , fajfka nová, spalovací komora ve válci čistá ... Nevim čim to je ... Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15014    
Měl jsem stejný problém byl přicpaný kohoutek tekl jen malí proud
 
 
Datum: 08. října 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ale nejdřív si překontroluj jestli ti dotéká benzín, já bych to viděl na ucpaný kohoutek.
 
 
Datum: 07. října 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
nastartuj a pak ucpi sání rukou pokud to pojede i tak tak to bude faleš
 
 
Datum: 06. října 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: vendamarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seš si jistej ? :-D nechce se mi pouštět až tak do motoru :-D
 
 
Datum: 06. října 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
gufera na klice :-)
 
 
Datum: 06. října 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel15729    
zdravim chtel jsem se zeptat jestli muzu dat karbec z pionyra na simsona diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jo dej to tam, při startu to bude sát děcka z pískoviště a ten zátah to nemá ani GSXRo, já to mám a rubu s tím jednu mašinu za druhou ;-)
 
 
Datum: 06. října 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nejspíš to , že nemá karbec ze simsona, já bych ro zkusil
 
 
Datum: 05. října 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co od toho očekáváš?
 
 
Datum: 05. října 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16222    
Zdravim sve cecenske bratry...............Otazka zni .... kde sezenu tepelny izolant (zaroven jaky) v podobe 20 kulatiny ????podminka je obrobitelnost, cena, teplota 400 + ???? blika mi hlavou pertimax, bakelit - realizovatelne ?? ci kevlar, karbon ??? samodrejme ze keramika by byla epes-rades... akorad ty problemy..... spasiba odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, mám problém se svou jawou 350 634. Jde jen na jeden válec. Chodila dva roky v pohodě bez seštelování- nalítáno kolem 6000 km. Jak k tomu došlo. Jel jsem a najednou začla pri nizkým a pak i strednich točkách svitit kontrolka dobíjení a když jsem pri ceste domu vypotreboval kapacitu baterky začla chodit v nízkych otáčkách na jeden válec, takže jsme ji musel brat "u huby" abych mel motor stále v otáčkách. Prijedu domu, nabijju baterku, vycistim rotot, v rele vyčistím kontakty, které na sobe meli pecky. Nastartuju ji a jde na jeden válec stále. Baterka nabitá. Ríkal jsem si jo v pohodě, prostě se rozštelovalo na kladívkách, jenže predstih a odtrh ok. Pri chodu motoru na jeden valec a vyndané druhe svicce jiskra nádherná, pri vytočení motoru, krasne jiskri. Svicky měněny (i za NGK), kladívko vycistěno,poté jsem měnil jak kondik, tak indučku a proste to jde na jeden valec i kdyz jiskra je- nechápu. Kdyz jsem se to snazil vytocit pres ten jeden tak se mi asi dvakrát podarilo, že se druhy valec chytil, ale jakmile klesly otáčky, tak zase prestal pracovat a pri dalsim vytočení se jiz nechytil. Myslel jsem, že tohle spravit dokážu, ale prostě nevim... Díky moc za inspirujici rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2013 2:19
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, s tim dobijenim mi to delalo na moji 640 kdyz jsem mel utrzene vnitrni vinuti rotoru alternatoru, jinak by to mohlo byt i to gufero na klice a od nej se muze prodrit i vinuti rotoru dynama (to mi delala dvepade).
 
 
Datum: 04. října 2013 2:19
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju za rady, jeste ten vysokonapěťák zkusím a popřípadě vyměnim to kladívko. Jo je to pravý válec, ale olej nebo smes pod zapalováním není. Jenda65- předpokládám, že mluvíš o ČZtce 471? hele nevím jestli je to karburátorem. Nespalena směs z výfuku vyletuje ven, takze jí snad jde do válce dost, ale dík za postřeh. :-)
 
 
Datum: 03. října 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mě když 250 jde na jeden válec tak stačí jen vyčistit karburátor a hned jde i druhý. Zkus vyčistit karburátor a filtr v elektrice být problem vůbec nemusí. Bývá zanesena triska a opravdu jde jen jeden válec. Jelikož máš motor téměř stejný i karburátor jako já na 250 tak by to mohla být stejná příčina. Určitě nás informuj jak jsi pokročil.
 
 
Datum: 03. října 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13882    
je to pravej válec? pak to může být gufero. četl jsem, žes měnil svíčku, kondenzátor, indukčku. zkus i kabel s fajfkou. to že jde jiskra, neznamená, že jde ve správný čas - špatná indukčka, nebo kondenzátor. může být závada na přerušovači - probíjení. hodně zdaru. eventuálně piš na martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 03. října 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v těhle strojích abych pravdu řek se moc nevyznám sem spíš přes fichtly a tak, ale napadá mě jestli jsi kontroloval fajfku,a třeba vysoko napěťovou cívku, třeba bude problém tam ?
 
 
Datum: 03. října 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím, mám problém s mustangem (jawa) :-( nastartovat jde, ale jakmile ho chcu vytočit na volnoběh tak nejde vytočím ho jen jakby na 1/2 pul plynu a dál ho nepřetočím začne prostě cukat, a stojí na určité hranici toček a škube :-( . Čistil jsem výfuk (komplet - žádná změna); karbec (vyčištěn- žádná změna; HT-68;VT-38); předstih zkoušen (1,6-1,8 mm - nic, v současné době mám 1,6 mm), odtrh 0,4 mm; vzduchový filtr vyfoukany, zkoušeny různé krytky (s dírama a bez děr) - žádná změna; už jsem aji začal uvažovat o guferu pod zapalkem, kontrolováno a vyměněno - žádná změna; svíčka brisk N14C nebo pal N8 zkoušeny a nic :-/ už jsem zcela bezradný, napadl mě ještě kondík, nebo kladívka (kladívka OK), jinak jsem uplně v pasti, poraďte někdo prosím, jsem z toho už na prášky, nervy v kýblu,... dík za každou radu, info, nápad,... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16241    
To je jednoduchý Olouši. Např. - Když je už něco naindukovaný,kladívka seplý ale třeba v tu chvíli ztratí kabel kladívka kontakt s kladívkem,tak muže naprosto bez problému proběhnout jiskra,protože se otevře (lépe řečeno uzavře) obvod...a nebo to hodně často způsobují jiskřící kladívka (na vině problém v kondiku a nebo zapalovací cívce/vinutí)....mě třeba nejde do hlavy co jak tam muže blafnout hodně před HU a nebo skoro až v DU,ale je to tak... Jedno tyristorový zapalování mi to dělá,háže někde omylem jednu jiskru navíc a mě po přidání plynu lítá oheň z karburátoru...pokud nasadim sání,tak to vystřelí víko :-D Dlouho sem řešil,co se v motoru děje,protože to bylo "KURVA DIVNÝ"...hledal sem ulomenej píst a podobný věci....nic.. vše vypadalo ok,jiskra šla taky OK,natočil sem to a na volnoběh to předlo jak kejva...otáčky stabiláku,perfektní...po přidání plynu slabá akcelerace a rána se silným zvukový efektem :-D Když jsem už nevěděl co s tim,tak sem tam vrazil Vape a bylo ticho :-D :-D Takže tak .... často se stává že u j555 či 05 se někde uvnitř propálí obě vinutí do sebe a pak to taky různě štěká,blafe,plive,kašlá a to sou právě taky dvě a více jisker-či jiskra 3/4otáčky kliky....je to způsobený hořícími kladívky.....u tebe mohlo bejt uklepaný něco v izolaci kladívka a nebo prostě zkrat v přepínači a nebo jinde....stačí když to někdo pospájí v přepínači na prasáka,nic nezaizoluje a očko s kabelem od světelný cívky si začně ťukat na oko s kabelem z indučky na chcípání....hned je problém na světě....pokud je problém odstraněn,tak byl zjevně někde tam....hodně často bejvá v kladívku a jeho izolačních podložkách.....každej řiká,že kladívka jsou ok,ale přitom mezi ně strčil jen měrku a nezkontroloval nic... takže tak....ať se daří
 
 
Datum: 07. října 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
zdar borci... tak to mam asi taky vyresene... vytiskl jsem si schema a pustil se do toho. prvni co jsem nasel, byly prehazene civky. zapalovaci byla na jinem miste, nez na schematu. tak jsem to prehazel a natahal jsem nove draty s ockama, koncovkama, v buzirce, no poroste paradni nova elektrika. uz jsem nemel silu na to, abych hledal chybu v predchozim zapojeni, takze jsem to vyskubal a udelal cele znovu. vycistil jsem taky prepinac, takze tech zmen jsem udelal docela hodne a hlavni je, ze to pomohlo. nejde mi ale porad do hlavy, kde mohla byt ta zasadni chyba... jestli probijel prepinac, nebo to bylo tou polohou civek, nebo spatne natazenou elektrikou.... ted uz se to asi nedozvim, ale zajimal by me vas nazor, co, nebo proc to delalo takovou neplechu... a stando!!! porad me zajimaji ty dve jiskry!!! jak a proc? :-) su proste zvedavy :-) jinak fechtlu zdar!!!! ted, kdyz uz to zacalo jezdit, se muzu pustit do kompletni renovace stroje. a to bude teprve orisek... vsechno to brouseni, tmeleni, vyklepavani a zase brouseni a tmeleni... atd. zena me zabije, ale bude to krasavec :-) doufam
 
 
Datum: 07. října 2013 0:52
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
vyřešeno, bylo to poje..... kladívkem, ted zase slape krásně :-) dík ;-)
 
 
Datum: 04. října 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: olous      E-mail:      IP: uživatel1893    
zaujaly me ty dve jiskry na svicce... jak se to muze stat? pri svych nekonecnych problemech s pionyrem jsem minuly tyden dospel k podobnemu zaveru... porad jsem si myslel, ze jsou to samozapaly, ptz pri vytocenem motoru jsem vypl chcipakem elektriku a motor bezel nejakou dobu dal... pak me v zoufalstvi napadlo, sundat pri tom vytocenem motoru fajfku a najednou motor okamzite zdechl... takze jsem vyvodil, ze do svicky jde porad napeti. (jinak chcipak samozrejme funguje... kdyz je motor v nizkych otackach, tak po vypnuti hned zdechne). hned jsem si vzpomnel, jak mi fechtl palil zarovky ( i pri maximalne vzdalene civce od magneta) dokud jsem tam nedal stabilak z babety a napadlo me, ze tyhle dva nezavisle elektricke okruhy mam nekde spojene. proto mi hori zarovky a proto mi svicka pali v okamzik, kdy nema... (diky vysokym otackam nema predstih velkou roli). otazka je, kde se vezme ta druha jiskra, kdyz kladivka tuknou vzdycky jen jednou... ? chystam se udelat novou elektriku, ptz jsem pio podedil po svem patnactiletem "JA", kdy jsem o elektrice vedel jenom to, ze kope a ted se ho snazim uz od jara ozivit :-) je to boj, ale bavi me to... ale hlavne, jsem cimdal vic presvedceny, ze tam tech zavad uz moc byt nemuze :-)
 
 
Datum: 04. října 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jakoze kladivka jsem čistil dneska nekolikrat a nic :-/ uvidím zitra kupim nove a uvidím
 
 
Datum: 02. října 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
sázím na pecku na kladívkách
 
 
Datum: 02. října 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no prostě držím plyn na max a kdyz je to v 1/2 tak jakoby proste omez a dělá vrrrrrr,hhhhhh,vrrrrr,hhhh,.... (vrrrr-jede, hhhh- proste jak by se nezapalila smes (mi to prijde)) i kdyz to je blbost kdyz sem zkoušel ruzne kombinace smesi (jehla na 2. zářezu (celou dobu) a zvysovani snizovani hladiny - nic ; ucpani, otevreni airboxu nic, a pak kombinace obou taky nic :-/ do sání to nefluše, ale asi se mrknu na ty kladivka zitra :-/
 
 
Datum: 02. října 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16215    
Zkrat,indučka,kondik,kladívko,izolace kladívka,vn kabel,fajfka,svíčka ... A nebo klika brutálně lítá v ložiskách...To mužou bejt dvě jiskry na svíčce a nebo hořej kladívka ... Jakoby to fluše nazpátek do sání ? nebo dělá "hhhhhhh" a nejde přetočit?
 
 
Datum: 02. října 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Indukční cívka, kondík - nejpravděpodobnější Vn kabel, kladívko(izolace), fajfka, Benzín - krutě nízká hladina, odvzušnění, přicpanej karb
 
 
Datum: 02. října 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zapalovací? nebo indučka?
 
 
Datum: 02. října 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cívka ....
 
 
Datum: 02. října 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nn benzin dotíká v pohodě
 
 
Datum: 02. října 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestly škube tak je možný že ti nejde vzduch do nádrže a dělá se podtlak
 
 
Datum: 02. října 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: lubas59      IP: uživatel16207    
Zdravím, jakožto začínajícího trabantistu mě trápí jedna věc - studené starty naprosto bez problémů, chytne po chvilce...ale jakmile je motor ohřátý a chci ho nastartovat, tak to prostě nejde a musím rozdělat svíčky a vyfouknout směs, pak naskočí...za tepla startuji bez sytiče a když před vypnutí motoru nevypnu kohoutek a neprotůruju motor, tak nemá šanci potom naskočit. Kde může být problém? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě teda ta směs, a nebo tepelná hodnota svíček? ale spíš asi ta směs
 
 
Datum: 30. září 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16208    
A co vzduchový filtr? Čistý? Neni něco vcuclý v sání?
 
 
Datum: 30. září 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řek bych že bude bohatá směs, za studena ještě statu schopná, ale za tepla už ne
 
 
Datum: 30. září 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel14718    
Zdravím draci, prosím o radu. Chci koupit nové zadní tlumiče na pionýra (21) a potřebuju poradit. Zvažuju koupi těhle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_tlumice_pio_taiw_chrom_2ks.html a chci se zeptat, jestli něco vydrží (jízda na silnici, výjimečně polní cesta. Má někdo zkušenosti? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Radši bych si připlatil a koupil osvědčené české: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_tlumice_cr_chrom_2ks.html nemůžu si stěžovat. Chrom je kvalitní, dostávají strašnou čočku a pořád jsou jak nové. Kvalita zpracování super.
 
 
Datum: 02. října 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Mám je druhou sezónu na cestovním stroji a v pohodě, jen i když mám 90kg tak je mám na nejměkčím nastavení, aby to trošku pérovalo, ale jezdím jen po silnicích.
 
 
Datum: 30. září 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: Coti ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar prosím jaké ložiska a gufera mám dat do motoru na pionýra chcu měnit všechny nelépe link a nebo označení dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
tak prvně by bylo dobře říct jakého pionýra máš, to je totiž dost široký pojemrn
 
 
Datum: 29. září 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. září 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na starejch ložiskách a guferách snad nemáš označení? :-D
 
 
Datum: 29. září 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: jawa 21 :)      E-mail:      IP: uživatel6809    
Zdarec draci .potřebuju poradit fik mi krásně táhne na jedničku ale jak tam dám dvojku tak se začíná přidusovat a musim tam dát dvojku .Mám skusit vypálit vejfuk nebo neci jinýho .díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 10:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
co na to říct , nejdřív vše vyčisti a seřiď
 
 
Datum: 29. září 2013 10:03
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdar draci fichtl mě nechce jet, nakopnout nejde jediný čim ho rozeběhnu je, že dam jedničku a musim ho dost rychle rozjet pak se chytne, jak dam dvojku tak konec :-( přestane jet, nevite co stim? Komprese, předstih, odtrh v pořádku. Diky Jinak svička nová a jiskru hazí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: pavel258      IP: uživatel14557    
jde ti tam moc paliva,zkus posunout jehlu.,
 
 
Datum: 29. září 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Jo, zkoušell sem i jinej, když vindam svičku tak je mokrá jak prase.
 
 
Datum: 29. září 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbec je čistej a seřízenej ?
 
 
Datum: 28. září 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel16188    
Čau draci, můj fichtl je po GO (zadřel se, tak sem měnil válec, píst a klikovku plus jsem přidal pár další věcí co už byly značně v háji (sekundár primár řetěz, lamela spojky, brzdy apod. ale to je vlastně jedno). Jezdim na něm každej den do práce a u nás na Liberecku jsou celkem kopce. Jel jsem do práce jako vždy ve 2 lidech a v kopci (na 2 jsem jel tuším) se mi najednou ozvala rána někde z motoru (zespoda) a najednou klesly otáčky a změnil se výkon (k horšímu :-D ). Od tý doby nás to do kopce táhne často na 1 (dvojka je moc dlouhá) a když jedu sám, připadám si jako bych měl za sebou ještě tak půl člověka. Vůbec nejede. Jediný co jsem na tom dělal, byl posun jehly ze 3. na 2. zářez (před tou "nehodou";-). Jinak nic, jezdil jak má. V čem by mohl bejt problém? (Jehlu jsem ještě zpět na 3. zářez nedal, výfuk jsem dneska utěsnil (kdyby se něco změnilo tak to aktualizuju ;-) ). Předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Tak dej ještě krapet níž hladinu a bude držet i volnoběh ;-)
 
 
Datum: 26. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel16193    
Draci asi jsem to spravil. Utěsnil jsem výfuk u kolene tmelem a posunul jehlu zase zpátky. A přijde mi že jezdí jako dřív...tak snad...kdyby něco dám zase vědět. Díky za vaše rady ;-)
 
 
Datum: 26. září 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel16193    
Na volnoběh to často chcípá. I zahřátý. Musim furt držet trochu pod plynem. I když někdy je to náladový, že volnoběh drží dlouho, ale stejně pak chcípne. Ok kouknu k magnetu na cívky.
 
 
Datum: 26. září 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co dělá volnoběh??
 
 
Datum: 26. září 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14530    
podivej se,jestli ti civky v zapalovani neskrtaji o magneto,nebo jestli nejsou civky nebo magneto povolene
 
 
Datum: 26. září 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel16188    
Jehla tam je a píst je v celku bez známky jakýhokoliv odštípnutí. ... Píst by tam měl bejt zprávně (nedělal jsem to já, ale chlápek co tu opravuje tydle stroje). Pravdou je že po tý opravě to ve vyšších otáčkách když pustim plyn začne trochu zvonit, což vůbec nevim čim to je, ale na válec a píst jsem koukal a kroužky tam jsou a válec neni nijak poškrábanej. Já jsem na ty motory amatér, abych si to dělal sám i když vím že to neni nic těžkýho na tom fichtlu. Primitivní věci zvládám :-D . ... ale kouknu ještě jednou. Kámoš co se mnou jezdí na fichtlu navrhoval ještě že by to moh bejt blbě utěsněnej výfuk nebo zanesenej karbonem. Jenže to by nevysvětlovalo tu ránu. Kouknu na to znova. Díky za rady a další možnosti vřele vítám :-)
 
 
Datum: 25. září 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale neboj, převodovka to nebude ;-)
 
 
Datum: 25. září 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná pístní kroužek, nejspíš si na tom ale dobře, ten ulomenej kus vylít ven, dal si tam správně píst? sundej valec a uvidis snad to bude za pak kacek ;-)
 
 
Datum: 25. září 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
těžko soudit když to nevidím , mohl se vyštípnout kus pístu,nebo ti vypadla jehla z karbce a vcucla se do motoru .......
 
 
Datum: 25. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdarec, fichtl mi nějak nechce pracovat. Na jedničku ho rozjedu a jede pěkně, dam dvojku začne chcípat. Taky když spomalim a zmačknu spojku tak zdechne jako by přestala zapalovat svíčka. Nevíte co stim? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: Zrník      IP: uživatel16187    
Podele toho co tu čtu bych to také tipl na cívku nebo zaplování asi když na jedničku ho vytahneš tak je v otáčkách a bude dávat docela dost šťávi do cívky a tím pádem když dáš dvojku nebo spomalíš a pak ma nízké otáčky a proto zdechne
 
 
Datum: 25. září 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci jaký je rozdíl vy rychlosti u čz 250/455 a u čz 250/475 motory jsou stejné ale jedná se mi o kola jaký je rychlostní rozdíl. A jaké výhody maji 16 a 19 palcova kola děkuji :-) PS: při sekundáru 17z. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Mam péráka a ten má 19" kola a je to oproti klasický kejvačce horší. Vejš těžiště a menší obratnost. Ono teda manévrovatelnost s pérákem je celkově děsivá oproti "normálním" motorkám...
 
 
Datum: 26. září 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na 19" je hlavně lepší posez a celkově se mě na tom jede líp... možná to bude tim, že mám všechno v provozu na16 " a sportuku (470) zprovoznim jednou do měsíce, pak mě to vždycky nadchne :-D
 
 
Datum: 25. září 2013 7:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sportka má zase větší rozetu aby se ten rozdíl vykompenzoval, takže bych řekl že to bude cca nastejno. Jinak výhody větších kol...no líp to bere nerovnosti a v jistejch situacích je to stabilnější. Naopak menší kola se vyznačují lepší ovladatelností. Velká kola navíc zvyšují těžiště motocyklu...
 
 
Datum: 24. září 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
zdravim pisu ohledne simsona na tyrisrtor co to znamena:RT14,BRWS2,BLsipka nahoru3,BR31,SW15 vubec to nechapu jak to napojit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se na schema zapojení v dílenské příručce zkratky před číslama znamenají barvy kabelů
 
 
Datum: 25. září 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
zdravim mam takovy dotaz mam simsona napojim civku ale nejde jiskra kdyz to prilozim k hlave tak jiskra jde jako by to melo zkrat jo a zkousel jsem dve civka a porad to sami odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ja jsem to zkousel a pres prst ani tuk
 
 
Datum: 23. září 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to bude asi tím že jiskra přeskočí mezi vodiči ( kabel , hlava ) a nepřeskočí ti půlmetrová jiskra vzduchem chápeš?
 
 
Datum: 23. září 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to neviděl tak černě. Ta lihovka se dá smazat. :-]
 
 
Datum: 23. září 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Je to recese,musíš se nad to povznést,jinak budeš větší cyp jak on.... Hlavně jestli sis nevšim,tak to piču jelo,proto chápu,že škrt jawa a přepsal to na ducati :-D
 
 
Datum: 23. září 2013 14:32
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Italskou
 
 
Datum: 23. září 2013 12:37
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To byl krasnej pionir a on ho tak zkurvil.
 
 
Datum: 23. září 2013 12:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole on skrtnut jawa a prepsal na japonskou plecku,, tak to chlapec prehnal :-)
 
 
Datum: 23. září 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: Maule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím všechny. Mám fichtla 20 a chci si koupit nový ráfky i s dráty. Bylo mi řečeno, že před výpletem a vycentrováním musím vyměnit ložiska. Potřebuju poradit, jak ty ložiska vyměnit. Vyndal jsem prachovky, ségrovku, ale vyplepnout mi nejdou. Díky za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 7:55
 
 
 
 
Jméno: Maule      IP: uživatel16154    
Díky všem. Ten odkaz od Zdendy je suprový. Přes týden si seženu vše potřebný a o víkendu na to vlítnu.
 
 
Datum: 23. září 2013 7:55
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-mazani-lozisek-naboje-kola.html
 
 
Datum: 22. září 2013 13:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ohřát na 120 C a potom je musíš jakoby zevnitř vyklepnout
 
 
Datum: 22. září 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš ten hliníkový střed dostatečně ohřát...
 
 
Datum: 21. září 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: Coti ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mám mustanga, když ho nakopnu tak chvíli normalně drží volnoběh ale jak se zahřeje tak se furt vytáči do plnejch,lanko v pořádku šoupátko v karbecu je dole odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2013 13:31
 
 
 
 
Jméno: Coti ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík
 
 
Datum: 21. září 2013 13:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těsnění pod válcem, sáním, karburátorem, případně těsnění mezi kartery. Taky to může být gufero na klikové hřídeli...
 
 
Datum: 21. září 2013 13:28
 
 
 
 
Jméno: Coti ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a který
 
 
Datum: 21. září 2013 13:07
 
 
 
 
Jméno: Coti ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dělá to jen když není zařazená rychlost nebo když mám zmáčklou spojku
 
 
Datum: 21. září 2013 13:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neupřímný vzduch...špatné těsnění, gufero...
 
 
Datum: 21. září 2013 13:06
 
 
 
 
Jméno: Majkl      IP: uživatel8367    
Zdravím.Chci se zeptat mám simsona skůtra.Když nahodím motor tak jede na volnoběh normálně a jide aji vytočit do otaček,ale jak se chcu rozjet tak normálně klesnou otáčky a nejede to,dusí se to. jestli poradíte tak dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16162    
ucpanej přívod paliva?
 
 
Datum: 22. září 2013 21:59
 
<  30  31  32  33  34  35  36  37  38  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 4:52:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu