Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, jak nejlíp zatěsnit motor Jawa 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 13:09
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když chceš aby to těsnilo co nejvíc , dej papír + silikon
Datum: 03. listopadu 2013 13:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když mám rovný kartery, jde tam papír. Když to někdo půlil sekerou, tak dávám silikon...
Datum: 01. listopadu 2013 20:50
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Potřebuju aby to co nejvíc těsnilo rozdělávat to často určitě nebudu
Datum: 01. listopadu 2013 14:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16351
 Po zkušenostech s "upraveným" motorem (resp. to že se sral jak to šlo a měl sem to otevřený 4x za měsíc) bych silikon nedal,je s nim moc sraní než se oškrábe....takle tam hodim papír,zavřu...otevřu,vyndam papír a nic neřešim ... tak asi tak .... jinak je asi úplně jedno,jestli dáš papír/olej a nebo papír silikon... silikon je možná lepší,když máš někde hodně dobitý kartery ...
Datum: 01. listopadu 2013 12:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hmm, je to frajeřina říkat že mám těsnění pouze na vazelíně a motor nekápne, ale jaký výhody to má proti papíru na silikonu? že můžu těsnění použít opakovaně? Ta dvacka za těsnění mezi kartery mě při GO už nevytrhne a mám jistotu... samotný těsnění s vazelínou dávám pod víka i pod válce a karburátory, ale do půlek dávám vždy silikon s papírem, případně pouze silikon u motorů typu kejva a jsou suchý...
Datum: 01. listopadu 2013 8:06
 Nechci bejt nějakej silokonovej odpůrce, ale při dobrým stavu styčných ploch je nejlepší volba papírový těsnění mázlý vazelínou
Datum: 01. listopadu 2013 6:03
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 a co oboje ? tmel+papir
Datum: 31. října 2013 22:07
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 A nebyl by lepší silikon ?
Datum: 31. října 2013 19:48
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Namaštěnym papírem
Datum: 31. října 2013 18:04
 Ahoj, moc prosím o radu. Jaký rozměr duše si mám tady na fichtlkrámku koupit na ČZ 175/487 ? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 18:54
 Je to asi hodně obtížný to najít
Datum: 30. října 2013 18:54
 Už vím, 3,25/3,50-18, stačí se jen pořádně podívat
Datum: 30. října 2013 18:30
Jméno: Mira
IP: uživatel11962
 Zdar lidi. mam motokáru s motorem ze simsona KR 51. Ještě včera jela normálně a najednou nechce nastartovat. Občas chytne na pár vteřin a pak chcípne a taky střílí zpátky do sání. kamarádovi to střelilo do obličeje jak se koukal na karbec naštěstí se mu nic nestalo. Karburátor je ok testoval jsem ho na jinačím stroji. čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 12:43
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Taky to můžou dělat prasklý pístní kroužky
Datum: 31. října 2013 12:43
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Špatnej předstih
Datum: 30. října 2013 18:27
Jméno: mara
IP: uživatel16344
 Zdar draci, jakým výstružníkem se mají projíždět futra ve vidlici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 22:28
 22 mm
Datum: 29. října 2013 22:28
Jméno: dajcek
IP: uživatel15207
 Zdar draci potřebuju poradit  chci si koupit sportovní vejfuk na MZ 150.Čet jsem na netu že je to prej na prd.Tak potřebuju vaše zkušenosti.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 8:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ségra ho měla na svojí MZ ETZ150. Nemělo to spodek, na cestování to nebylo. Motor už byl dost vyhoněný, ale s laďákem to mělo díru, kterou ten motor nemohl na 4-ku překonat. S origo výfukem to táhle plynule bez děr... Vyprdnul bych se na to, z origo výfukem se jezdilo líp.
Datum: 30. října 2013 8:47
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 Zdar draci, hele nevíte čím by mohlo být zusobeno že mi mujfík nechce chytit, svička občas hází a občes ne! motor chcipá i zajizdy a už se nerozběhne a občas mi blikají světla a klakson ubec nejde nevím čím by to mohlo být... díky za všechy rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 14:40
 Skoušel jsi jinou indučku ?
Datum: 29. října 2013 14:40
 Zdar, mám rozdělaný motor a všiml jsem si že kartery jsou zevnitř popraskané na dotyk drsné, vadí to něčemu ? jak se to mohlo udělat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 18:26
 dobře díky
Datum: 28. října 2013 18:26
 to tak u těch strojů bývá  taky už nejsou nejmladší  ale ne .. to tak má každej  i já
Datum: 28. října 2013 9:46
 To je docela normální jev...
Datum: 28. října 2013 9:24
 Zdarec, chystám se na opravu předních teleskopů u mustanga, už jsem to měl sundané v létě, abych viděl v jakém to je stavu, tlumiče na můj vkus jdou moc zlehka, tak jsem nakoupil pouzdra a nové pružiny, ale pružiny jsou v těch kluzácích nalisované nevím zaboha jak je vyměnit. Nijak bych to nehrotil a vyměnil bych jen pouzdra, ale když si na místě zapružím ve vidlích zavrže a zacvaká a to už jsem je celé prolil vazelínou. Tak jestli někdo máte zkušenost tak poraďtě. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 8:16
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Pružiny nejsou zalisované,ale našroubované,vytoč je po závitu pružiny .
Datum: 28. října 2013 8:16
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Tohle mě dělali taky , myslím si že to je normální , ale lepší jak kdyby nechodili vůbec..
Datum: 27. října 2013 22:40
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím draci, nevíte někdo číslo šedé barvy co je na pionýru na plechu sedla držáku cívky atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 19:31
 Zdar draci, nemáte někdo návod jak složit řadící automat ? Na jawu 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 18:23
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Mám S22 stadiona karbec z s23 (15 difuzor) tyska 68, vaálec rozpilován podle "dobového doporučení" předstih 2mm. Motor dobře startuje, a po zahřatí docela jede, ale v otáčkách po chvilce začne vynechávat a přestane táhnout!
Stejný problém byl už před přestavbou. Jinak jsem už odzkoušel: nová elektřina, svíčky 14-15, trysky, předstih, cívka, čistý výfuk....
Mám podezření že dík vybracim plovák špatně těsní v hrdle přívodu paliva(plovák je novej). Ale jinak mě nic už nenapadá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 0:50
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 tohle mi dělalo to pojebaný zapalování
Datum: 27. října 2013 0:50
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
 Zdar nedotíká ti benzín zkus dát nádrž třeba z nějaké pet flašky bez kohoutku napřímo jelsti to bude dělat, dělamlo mi to taky
Datum: 26. října 2013 19:43
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 zdar draci stačí dát mezi kartry jen silikon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 11:53
 Za předpokladu že se bude točit převodovka tak ano.
Datum: 26. října 2013 11:53
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jo
Datum: 26. října 2013 10:43
Jméno: mustaf
IP: uživatel13407
 zdarec chcu se zeptat,tedka začínám renovovat jawu 555 a rám a plechy mam uz obroušeny ,tak se ptám jaký dáváte základ obyčejnou základovou barvu nebo muže být i plnič na autolak
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2013 12:52
 ja jsem pro základ + plnič. :o)
Datum: 24. října 2013 12:52
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 záleží v jakym stavu ty plechy jsou... já třeba plnič použil jenom na přední blatník, protože to bylo potřeba a jinde jsem jen zbrousil 2 vrstvy základu, nebylo potřeba na to zbytečně prát plnič... jinak záleží na plniči, jestli se dá použít přímo na holej plech, ale podle mě je stejně lepší pod něj raději dát antikorozní základ, tim nic nezkazíš...
Datum: 24. října 2013 10:44
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 krásný hladký plechy = základovka. s plničem jdou dělat divy, vyplňuje drobné nerovnosti povrchu (nepleť si to s tmelením) - nastříkat a přebrousit do zrcadlového lesku a barva je pak super.
Datum: 24. října 2013 8:46
 Prosím o pomoc mám simson enduro a normálně šlape ale když mu dám plný tak se začne strašně dusit už si nevím vůbec rady :/ takže budu rád za každou odpověď díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 19:00
 taky bych kouknul na svíčku jakmile bude bílá nebo moc světlá - tím myslim keramickej izolátor, tak je chudá směs nebo blbě dotíká benzín, nebo špatná hladina na tu je simson choulostivej
Datum: 26. října 2013 19:00
 takovych otazek je tu strasne moc, zkus se podivat na ostatni, ja bych se podival na to jestli treba nepodfukuje hlava a jak tesni valec a krouzky, pak bych se mrkl na dotikavost benalu a v poslednim pripade asi predstih
Datum: 24. října 2013 1:46
 Zdravím, vyskytl se mi menší problém s tachometrem na Jawě 20, dnes jsem jel do školy a posledních cca 100 metrů mi lítala rafička jako o život, když jsem jel zpátky, první polovinu cesty ukazoval normálně, druhou polovinu při vyšších rychlostech rafička kmitala od 80 přes kilometrovník až k dorazu, při nižších 0-80 .. chci se zeptat jestli nemáte někdo zkušenost čím to může být, jestli je něco v háji nebo tak .. bowden vedu normálně s co nejmenšími ohyby a měl by být namazaný .. předem díky, ať to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2013 19:49
 Tak problém úspěšně vyřešen, rozebral jsem tacháč zkontroloval a promazal soukolí a i takový ten "zvon" a začalo to šlapat lépe, zítra to ještě otestuju za světla, díky za radu.
Datum: 22. října 2013 19:49
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Myslím že to bude špatný ozubený kolečko v tacháči.. Taky se mi to stalo...
Datum: 22. října 2013 19:02
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 ahoj moje čz 175 450 furt zlobí nechce mi táhnout na volnoběh ji vytočím nádherně ale když zařadím tak max. na čtvrt plynu a to se táhne jak hlemýžď ať štelujikarbec jak šteluji furt je to stejny odtrh mám taky ok benzín dotíká filtr je čistej už nevím čím to může být. prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2013 11:08
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Moc bohatá směs nebo špatnej předstih. Ještě by to mohl být ucpaný výfuk.
Datum: 24. října 2013 11:08
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 při zařazené rychlosti a následném přidání plynu se udusí.
Datum: 24. října 2013 10:34
 jeste je otazka co to udela kdyz pridas plyn, jesi to zdechne nebo se to proste nevytoci a zustaneto v urcitych otackach, nekdy muze byt chyba i v benzinu a nadrz, tak to zkontroluj jesi tam nemas vodu nebo nejaky spatny benal taky sem mel s s tím problem, za zkousku nic nedas.
Datum: 24. října 2013 1:39
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdravim, mustanga normalně na poprví nebo na podruhý našlanu, krasně vytočim jedničku, ujedu zhruba 100m kopcem, a začne se dusit, z kopce jede normálně, nevíte co stim? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 11:16
Datum: 30. října 2013 11:16
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 jojo taky bych to tak videl jak rika adiz , jde tam malo benzinu
Datum: 20. října 2013 22:09
 Řekl bych že tam nejde dost benzínu. Zkus do kopce přeplavit karburátor a jestli to pomůže tak si nastav hladinu plováku.
Datum: 20. října 2013 20:47
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 zdravím, mám problém s čz 175 450 prvních 5-10 minut jízdy táhne nádherně ale pak z ničeho nic se začne dusit když přidám trochu víc plynu. když dám plyn na čtvrt otáčky tak to jede ale hrozně dlouho trvá než se dostane do otáček a pomalu hodně pomalu můžu přidávat abych mohl dále zařadit. karbec jsem včera čistil ale furt to dělá. předstih je ok. nemůže to být tím že jde málo vzduchu přes ten airbox pod sedadlem? děkuji za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2013 21:59
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 nemám benálu jde dosti ale motor se při rychlosti dusí na neutrál ne jen na 1 2 a 3 :/
Datum: 22. října 2013 21:59
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel631
 nemáš zahnojený sítko na kohoutu? Ono to možná teče, ale jak dáš víc plynu, tak už to nestíhá dotékat...
Datum: 22. října 2013 20:30
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 výfuk je vypálen asi 2 týdny.
Datum: 21. října 2013 19:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zkus výfuk
Datum: 21. října 2013 19:16
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 vzduchovej filtr ok odtrh ok karbec byl zasranej ale ten jsem včera čistil. ujel jsem dnes cca 60 km. a pak to začalo znova ale karbec furt vypadá čistě aji trysky. už važně nevím co s tím.
Datum: 20. října 2013 20:57
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Co odtrh? Zrovna teď jsem řešil podobnej problém a bylo to špatnym odtrhem.
Datum: 20. října 2013 19:43
 Šteloval si karbec podle příručky a čistil si filtr, resp dal si nový filtr?
Datum: 20. října 2013 16:56
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim všechny potrebuju poradit kde bych mohl koupit soupatko karburatoru 16N3-4 na simsona mate někdo nejaky tip kde ja jsem schanel ale nasel jsem tohle ale bojum se mi nebude pasovat:http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-simson/karburatory-a-dily-sani-simson/sada-soupatko-a-jehla-karburatoru-bvf-16-n3-simson.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2013 19:25
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 no jasny ale je to na karburator 16n3 a ja mam 16n3-4
Datum: 21. října 2013 19:25
 proč by nemělo pasovat? když je to tam napsaný, já tam taky pár dílů kupoval a vždycky bylo všechno v pořádku
Datum: 21. října 2013 17:49
 Zdravím,potřeboval bych prosím vás poradit. Mám nádrž s ČZ 175/477. Je celkem rezavá,a chromy na ní už jsou taky rezavé. Rád bych jí zrenovoval,poradíte mi někdo jak na to ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2013 0:37
 Záleží na tom, co všechno jsi schopen si doma udělat sám...můj postup by byl takový, že bych nádrž odrbal od laku, poslal na nachromování, a poté bych si nádrž doma nalakoval...Samozřejmostí je důkladné odrezení vnitřku nádrže, například pomocí kyseliny citronové...
Datum: 19. října 2013 0:37
|



|