slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  28  29  30  31  32  33  34  35  36  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci, jak nejlíp zatěsnit motor Jawa 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
když chceš aby to těsnilo co nejvíc , dej papír + silikon
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Když mám rovný kartery, jde tam papír. Když to někdo půlil sekerou, tak dávám silikon...
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Potřebuju aby to co nejvíc těsnilo rozdělávat to často určitě nebudu
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16351    
Po zkušenostech s "upraveným" motorem (resp. to že se sral jak to šlo a měl sem to otevřený 4x za měsíc) bych silikon nedal,je s nim moc sraní než se oškrábe....takle tam hodim papír,zavřu...otevřu,vyndam papír a nic neřešim ... tak asi tak .... jinak je asi úplně jedno,jestli dáš papír/olej a nebo papír silikon... silikon je možná lepší,když máš někde hodně dobitý kartery ...
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 12:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hmm, je to frajeřina říkat že mám těsnění pouze na vazelíně a motor nekápne, ale jaký výhody to má proti papíru na silikonu? že můžu těsnění použít opakovaně? Ta dvacka za těsnění mezi kartery mě při GO už nevytrhne a mám jistotu... samotný těsnění s vazelínou dávám pod víka i pod válce a karburátory, ale do půlek dávám vždy silikon s papírem, případně pouze silikon u motorů typu kejva a jsou suchý...
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 8:06
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechci bejt nějakej silokonovej odpůrce, ale při dobrým stavu styčných ploch je nejlepší volba papírový těsnění mázlý vazelínou
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 6:03
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
a co oboje ? tmel+papir
 
 
Datum: 31. října 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
A nebyl by lepší silikon ?
 
 
Datum: 31. října 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16350    
Namaštěnym papírem
 
 
Datum: 31. října 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, moc prosím o radu. Jaký rozměr duše si mám tady na fichtlkrámku koupit na ČZ 175/487 ? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to asi hodně obtížný to najít :-D
 
 
Datum: 30. října 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už vím, 3,25/3,50-18, stačí se jen pořádně podívat :-)
 
 
Datum: 30. října 2013 18:30
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel11962    
Zdar lidi. mam motokáru s motorem ze simsona KR 51. Ještě včera jela normálně a najednou nechce nastartovat. Občas chytne na pár vteřin a pak chcípne a taky střílí zpátky do sání. kamarádovi to střelilo do obličeje jak se koukal na karbec naštěstí se mu nic nestalo. Karburátor je ok testoval jsem ho na jinačím stroji. čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Taky to můžou dělat prasklý pístní kroužky :-)
 
 
Datum: 31. října 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Špatnej předstih :-)
 
 
Datum: 30. října 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel16344    
Zdar draci, jakým výstružníkem se mají projíždět futra ve vidlici? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
22 mm
 
 
Datum: 29. října 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: dajcek      IP: uživatel15207    
Zdar draci potřebuju poradit :-) chci si koupit sportovní vejfuk na MZ 150.Čet jsem na netu že je to prej na prd.Tak potřebuju vaše zkušenosti.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ségra ho měla na svojí MZ ETZ150. Nemělo to spodek, na cestování to nebylo. Motor už byl dost vyhoněný, ale s laďákem to mělo díru, kterou ten motor nemohl na 4-ku překonat. S origo výfukem to táhle plynule bez děr... Vyprdnul bych se na to, z origo výfukem se jezdilo líp.
 
 
Datum: 30. října 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
Zdar draci, hele nevíte čím by mohlo být zusobeno že mi mujfík nechce chytit, svička občas hází a občes ne! motor chcipá i zajizdy a už se nerozběhne a občas mi blikají světla a klakson ubec nejde nevím čím by to mohlo být... díky za všechy rady :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skoušel jsi jinou indučku ?
 
 
Datum: 29. října 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: Coti ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám rozdělaný motor a všiml jsem si že kartery jsou zevnitř popraskané na dotyk drsné, vadí to něčemu ? jak se to mohlo udělat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: Coti ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobře díky
 
 
Datum: 28. října 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel15299    
to tak u těch strojů bývá :-D taky už nejsou nejmladší :-D ale ne .. to tak má každej :-) i já
 
 
Datum: 28. října 2013 9:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je docela normální jev...
 
 
Datum: 28. října 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: benda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, chystám se na opravu předních teleskopů u mustanga, už jsem to měl sundané v létě, abych viděl v jakém to je stavu, tlumiče na můj vkus jdou moc zlehka, tak jsem nakoupil pouzdra a nové pružiny, ale pružiny jsou v těch kluzácích nalisované nevím zaboha jak je vyměnit. Nijak bych to nehrotil a vyměnil bych jen pouzdra, ale když si na místě zapružím ve vidlích zavrže a zacvaká a to už jsem je celé prolil vazelínou. Tak jestli někdo máte zkušenost tak poraďtě. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2013 8:16
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Pružiny nejsou zalisované,ale našroubované,vytoč je po závitu pružiny .
 
 
Datum: 28. října 2013 8:16
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Tohle mě dělali taky , myslím si že to je normální , ale lepší jak kdyby nechodili vůbec..
 
 
Datum: 27. října 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím draci, nevíte někdo číslo šedé barvy co je na pionýru na plechu sedla držáku cívky atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, nemáte někdo návod jak složit řadící automat ? Na jawu 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
Mám S22 stadiona karbec z s23 (15 difuzor) tyska 68, vaálec rozpilován podle "dobového doporučení" předstih 2mm. Motor dobře startuje, a po zahřatí docela jede, ale v otáčkách po chvilce začne vynechávat a přestane táhnout! Stejný problém byl už před přestavbou. Jinak jsem už odzkoušel: nová elektřina, svíčky 14-15, trysky, předstih, cívka, čistý výfuk.... Mám podezření že dík vybracim plovák špatně těsní v hrdle přívodu paliva(plovák je novej). Ale jinak mě nic už nenapadá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2013 0:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
tohle mi dělalo to pojebaný zapalování
 
 
Datum: 27. října 2013 0:50
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
Zdar nedotíká ti benzín zkus dát nádrž třeba z nějaké pet flašky bez kohoutku napřímo jelsti to bude dělat, dělamlo mi to taky
 
 
Datum: 26. října 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
zdar draci stačí dát mezi kartry jen silikon ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za předpokladu že se bude točit převodovka tak ano.
 
 
Datum: 26. října 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jo
 
 
Datum: 26. října 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel13407    
zdarec chcu se zeptat,tedka začínám renovovat jawu 555 a rám a plechy mam uz obroušeny ,tak se ptám jaký dáváte základ obyčejnou základovou barvu nebo muže být i plnič na autolak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem pro základ + plnič. :o)
 
 
Datum: 24. října 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
záleží v jakym stavu ty plechy jsou... já třeba plnič použil jenom na přední blatník, protože to bylo potřeba a jinde jsem jen zbrousil 2 vrstvy základu, nebylo potřeba na to zbytečně prát plnič... jinak záleží na plniči, jestli se dá použít přímo na holej plech, ale podle mě je stejně lepší pod něj raději dát antikorozní základ, tim nic nezkazíš...
 
 
Datum: 24. října 2013 10:44
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
krásný hladký plechy = základovka. s plničem jdou dělat divy, vyplňuje drobné nerovnosti povrchu (nepleť si to s tmelením) - nastříkat a přebrousit do zrcadlového lesku a barva je pak super.
 
 
Datum: 24. října 2013 8:46
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím o pomoc mám simson enduro a normálně šlape ale když mu dám plný tak se začne strašně dusit už si nevím vůbec rady :/ takže budu rád za každou odpověď díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych kouknul na svíčku jakmile bude bílá nebo moc světlá - tím myslim keramickej izolátor, tak je chudá směs nebo blbě dotíká benzín, nebo špatná hladina na tu je simson choulostivej :-D
 
 
Datum: 26. října 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel16310    
takovych otazek je tu strasne moc, zkus se podivat na ostatni, ja bych se podival na to jestli treba nepodfukuje hlava a jak tesni valec a krouzky, pak bych se mrkl na dotikavost benalu a v poslednim pripade asi predstih ;-)
 
 
Datum: 24. října 2013 1:46
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, vyskytl se mi menší problém s tachometrem na Jawě 20, dnes jsem jel do školy a posledních cca 100 metrů mi lítala rafička jako o život, když jsem jel zpátky, první polovinu cesty ukazoval normálně, druhou polovinu při vyšších rychlostech rafička kmitala od 80 přes kilometrovník až k dorazu, při nižších 0-80 .. chci se zeptat jestli nemáte někdo zkušenost čím to může být, jestli je něco v háji nebo tak .. bowden vedu normálně s co nejmenšími ohyby a měl by být namazaný .. předem díky, ať to jezdí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak problém úspěšně vyřešen, rozebral jsem tacháč zkontroloval a promazal soukolí a i takový ten "zvon" a začalo to šlapat lépe, zítra to ještě otestuju za světla, díky za radu.
 
 
Datum: 22. října 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Myslím že to bude špatný ozubený kolečko v tacháči.. Taky se mi to stalo...
 
 
Datum: 22. října 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
ahoj moje čz 175 450 furt zlobí nechce mi táhnout na volnoběh ji vytočím nádherně ale když zařadím tak max. na čtvrt plynu a to se táhne jak hlemýžď ať štelujikarbec jak šteluji furt je to stejny odtrh mám taky ok benzín dotíká filtr je čistej už nevím čím to může být. prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2013 11:08
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Moc bohatá směs nebo špatnej předstih. Ještě by to mohl být ucpaný výfuk. ;-)
 
 
Datum: 24. října 2013 11:08
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
při zařazené rychlosti a následném přidání plynu se udusí.
 
 
Datum: 24. října 2013 10:34
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel16310    
jeste je otazka co to udela kdyz pridas plyn, jesi to zdechne nebo se to proste nevytoci a zustaneto v urcitych otackach, nekdy muze byt chyba i v benzinu a nadrz, tak to zkontroluj jesi tam nemas vodu nebo nejaky spatny benal taky sem mel s s tím problem, za zkousku nic nedas.
 
 
Datum: 24. října 2013 1:39
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdravim, mustanga normalně na poprví nebo na podruhý našlanu, krasně vytočim jedničku, ujedu zhruba 100m kopcem, a začne se dusit, z kopce jede normálně, nevíte co stim? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chce to seštelovat karbec :-) návod na seštelování- http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 30. října 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: harry      IP: uživatel14880    
jojo taky bych to tak videl jak rika adiz , jde tam malo benzinu
 
 
Datum: 20. října 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych že tam nejde dost benzínu. Zkus do kopce přeplavit karburátor a jestli to pomůže tak si nastav hladinu plováku.
 
 
Datum: 20. října 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
zdravím, mám problém s čz 175 450 prvních 5-10 minut jízdy táhne nádherně ale pak z ničeho nic se začne dusit když přidám trochu víc plynu. když dám plyn na čtvrt otáčky tak to jede ale hrozně dlouho trvá než se dostane do otáček a pomalu hodně pomalu můžu přidávat abych mohl dále zařadit. karbec jsem včera čistil ale furt to dělá. předstih je ok. nemůže to být tím že jde málo vzduchu přes ten airbox pod sedadlem? děkuji za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
nemám benálu jde dosti ale motor se při rychlosti dusí na neutrál ne jen na 1 2 a 3 :/
 
 
Datum: 22. října 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel631    
nemáš zahnojený sítko na kohoutu? Ono to možná teče, ale jak dáš víc plynu, tak už to nestíhá dotékat...
 
 
Datum: 22. října 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
výfuk je vypálen asi 2 týdny.
 
 
Datum: 21. října 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkus výfuk
 
 
Datum: 21. října 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
vzduchovej filtr ok odtrh ok karbec byl zasranej ale ten jsem včera čistil. ujel jsem dnes cca 60 km. a pak to začalo znova ale karbec furt vypadá čistě aji trysky. už važně nevím co s tím.
 
 
Datum: 20. října 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Co odtrh? Zrovna teď jsem řešil podobnej problém a bylo to špatnym odtrhem.
 
 
Datum: 20. října 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šteloval si karbec podle příručky a čistil si filtr, resp dal si nový filtr?
 
 
Datum: 20. října 2013 16:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
zdravim všechny potrebuju poradit kde bych mohl koupit soupatko karburatoru 16N3-4 na simsona mate někdo nejaky tip kde ja jsem schanel ale nasel jsem tohle ale bojum se mi nebude pasovat:http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-simson/karburatory-a-dily-sani-simson/sada-soupatko-a-jehla-karburatoru-bvf-16-n3-simson.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
no jasny ale je to na karburator 16n3 a ja mam 16n3-4
 
 
Datum: 21. října 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč by nemělo pasovat? když je to tam napsaný, já tam taky pár dílů kupoval a vždycky bylo všechno v pořádku
 
 
Datum: 21. října 2013 17:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel14530    
Zdravím,potřeboval bych prosím vás poradit. Mám nádrž s ČZ 175/477. Je celkem rezavá,a chromy na ní už jsou taky rezavé. Rád bych jí zrenovoval,poradíte mi někdo jak na to ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2013 0:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na tom, co všechno jsi schopen si doma udělat sám...můj postup by byl takový, že bych nádrž odrbal od laku, poslal na nachromování, a poté bych si nádrž doma nalakoval...Samozřejmostí je důkladné odrezení vnitřku nádrže, například pomocí kyseliny citronové...
 
 
Datum: 19. října 2013 0:37
 
<  28  29  30  31  32  33  34  35  36  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 2:10:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu