Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobrý den. Mám problém s Jawou 175. Byla udělána go motoru,vystelovane zapalovani. Asi 2x v pohode vyjela a na potreti zdechla a od te doby nic. Elektrika znovu zkontrolovana,vymenen kondenzator,civka,svičky. Před tím střílela. Neví někdo co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 14:09
Jméno: Adam
IP: uživatel16549
 Tak dnes jsem vyměnil baterku za novou,vyměnil indukční cívku i s fajfkou,svíčku (jiskru hází),jiny karburátor,kondenzátor,uhlíky v pohodě,a trochu zmenšil odtrh kladivka. Výsledek je že občas střelí do výfuku a z karburátoru.Nenapadá vás ještě něco?
Datum: 18. prosince 2013 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel16554
 Spadly kladívka,překontroluj odtrh. A nebo špatný rele. Dává to vůbec jiskru? Na svíčce! To mě taky kdysi udělala a bylo to způsobený rozhašenym rele...napřed dobrý,pak za jízdy chcípla a pak na nakopávání jen občas vystřelila a pak zdechla úplně... Na jednopólu (rele) jsem měl špatně seřízený přechody jazýčků nazpátek do klidový výchozí polohy. A občas mi tohle dělá slabá baterka...ale na roztlačení chytne hned... Tak uvidíš...
Datum: 15. prosince 2013 12:07
Jméno: filip
IP: uživatel14454
 Dvě možnosti, buď není čím zapálit nebo co zapálit.zkontroluj karburaci
Datum: 14. prosince 2013 10:02
 Co indukčka? Svíčka je mokrá? Předstih v pohodě? Zkusil si cáknout pod svíčku nebo do sání skrz karbec trochu benzínu na zkoušku?
Datum: 14. prosince 2013 8:37
Jméno: Adam
IP: uživatel16549
 Na kladívku občas zajiskří.
Datum: 13. prosince 2013 23:04
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 jo a ještě jedna věc motor za studena jde krasne ale pak se prehreje a nemá vůbec zadny vykon SIMSON
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 8:16
 co je na tom k nepochopení?píst s kruhama se roztáhne tak že vytlačí olejový film ve válci
Datum: 15. prosince 2013 8:16
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Proc by se mel Zadrit nejak nechapu
Datum: 14. prosince 2013 18:08
 nebo pokud ot mělo bejt zahřeje, tak zjisti jesi nemáš ucpanej přívod benzínu, nestíhá pak dotejkat, pokud by tohle bylo ok tak se koukni na svíčky, když budou černý tak máš bohatou směs, zahřátej motor pak nechce jet
Datum: 14. prosince 2013 16:56
 pokud se přehřeje, tak je normální že nemá výkon... pak už zbejvá jenom zadřít
Datum: 14. prosince 2013 16:45
 čau sháním zadní kyvnou vidlici na ČZ 175/477nemohu ji nikde sehnat prosím pomocte
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 21:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že je tu kdysi prodával Sesa. A pro hliníkovou kyvku jsou jiné rozpěrky, osa atd. Podobnou přestavbu už mám za sebou.
Datum: 12. prosince 2013 21:57
Jméno: pepa
IP: uživatel16545
 jedině sehnat starší i s celým rámem cca 500 kč a nebo již hliníkový odlitek ze 180 ae blbě se schání a počítej 1000
Datum: 12. prosince 2013 19:23
 Ahoj mam simsona s51 70ccm kit jednoho krásného dne jsem se byl projet a projížďka byla krásná ale v jedné vesnici jsem jel 50km/h a zdyž jsem vyjížděl z vesnice tak mi tam vjel traktor tak jsem zašlápl zadní brzdu a zastavil jsem a chcipl jsem motor. Když jsem ho znovu nastartoval na první našlápnutí tak jsem jako vždy zařadil 1 kvalt a že se rozjedu ale jelo to jenom na volnoběžné otáčky tak jsem takto dojel asi 2km do vesnice kde bydlím. Je zajímavé že motor chytá na našlápnutí před tím než jsem simsona dovezl tak mi bývalí majitel říkal že to přidřel, Ale zdálo se mi že je to vpořádku tak jsem jenom začal trošku víc mazat ale o to nejde. Od té doby mě ten simson jede jenom na volnoběh nevím co stím mam dělat poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 21:13
 Kdyby to bylo přetržene lanko tak by se to nedusilo po přidání plného plynu
Datum: 17. prosince 2013 21:13
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 klinek na simu jsem videl a zkusenosti se strihlym klinkem mam jen takovy bud to nastartuju nebo ne kdyz jo tak to jde i za plynem a ne jen na volnobeh
Datum: 14. prosince 2013 13:50
 Nemohlo by to bejt tím že se píst otáčí ? jak běhá ve válci nahoru a dolu tak se mě píst taky pootáčí jak je vychozená ojnice
Datum: 14. prosince 2013 13:24
 ta spuchřelá guma se může opravdu projevit během pár jízd, párkrát se zasitičuje a najednou si sedne o setinku jinak než je otlačená a netěsní, nepsal bych to kdybych s tím neměl zkušenost, jinak se simsonem je v čechách obecnej problém, a to ten že nesnese pro česko tak typický kutilství, sice ndr ale přesto němci, a pokud nejsme odborníci, nemá se na nic šahat, a vše po čištění složit tak jak jsme to rozebrali, pionýr má výhodu že je stavěnej na sovětskej styl, tim pádem tak nějak jede vždycky, simson bud jede dobře a nebo vůbec...
Datum: 13. prosince 2013 23:03
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
  Klínek na rotoru,nevím jestli jsi ho na simsonu viděl,se dá střihnout velice snadno... Prudce zabrzdil,chcíplo mu to a znovu ho nášlápnul... Mě se klínek střihnul právě při nášlapu,stejně jako několika mým kamarádům a pak to dělalo tuhle neplechu... Jinak souhlas,guma trysky... Blbost... Je to něco jako ''Měnil jsem spojkové lanko,a od té doby to nehází jiskru a utíká mi přední kolo''
Datum: 13. prosince 2013 22:37
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 ja nepochopim ze jednoho krasnyho dne jse najednou zniceho nic prehazely trysky spuchrela guma rostrepilo lanko strihnul klinek rotoru atd atd kdyz kujda popisuje ze se to stalo po prudkem brzdeni
Datum: 13. prosince 2013 22:12
 může být spuchřelá guma co dotěsňuje pístek sytiče  a jde ti tam supr boháč, stalo se mi to
Datum: 13. prosince 2013 16:37
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 jen taková blbost, neroztrhlo se ti lanko plynu?
Datum: 13. prosince 2013 15:19
Jméno: kotekond
IP: uživatel16546
 Koukni na pero,co drzi rotor... Muze byt strihle nebo vycochtane a rozhodi to predstih.
Datum: 13. prosince 2013 11:13
 Karburátor je v pohodě nemuže to být třeba vůlí na klice?
Datum: 13. prosince 2013 7:24
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 ale dokud ten karburator znovu nerozeberes tak se tady o tom muzem bavit tydny
Datum: 12. prosince 2013 23:06
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 ale kujda pise ze se mu to stalo pri rychlem brzdeni tak jsi myslim ze tam max. spadnul bordel a ne ze se prehazely trysky
Datum: 12. prosince 2013 23:02
 evidentně ale karburátor,já když sem jednomu z vesnice spravoval simsona tak měl ten problém že měl zpřeházený trysky, volnoběžnou, sytičovou a hlavní všelijak vzájemně zpřeházené, tak kouknout na to,z boku jsou nannich hodnoty
Datum: 12. prosince 2013 21:08
 právě že to na sitič za studena chcipne a za tepla to nereaguje
Datum: 12. prosince 2013 19:04
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 na 100% je to znečištěná hlavní tryska ještě zkus za studena podržet sytic a když to pojede tak je to ta hl. tryska
Datum: 12. prosince 2013 17:50
 Karburátor jsem celej přetěsnil tak si myslím že to karbecem nebude
Datum: 12. prosince 2013 16:38
 Taky, trysky, nebo jestli teče do karbecu dost benálu, atd... musíš zkoušet...
Datum: 12. prosince 2013 9:30
 Na Simáku nevím, u chrchla to dělá ucpaná tryska.
Datum: 12. prosince 2013 7:24
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdarvim mam tady simsona a při vyssich otáčkách strilí do vyfuku můžete mi někdo poradit?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2013 16:53
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 dneska jsem zjistil ze mi tam chybi ta vacka jak je klykovka u zapalovani VIZ:https://www.google.cz/search?q=simson&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Qi2rUrjoCuuk4ASAvIHQAQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1527&bih=868#q=simson+sn%C3%ADma%C4%8D+ot%C3%A1%C4%8Dek...&tbm=isch&undefined=undefined&facrc=_&imgdii=Sok6SeBsep7rMM%3A%3BeL5F8lPG20q0wM%3BSok6SeBsep7rMM%3A&imgrc=Sok6SeBsep7rMM%3A%3BUqu_vaa4c245wM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.baspalo.estranky.cz%252Fimg%252Fpicture%252F94%252FDSC02953.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.baspalo.estranky.cz%252Fclanky%252Fupravy_opravy%252Fsimson---magnet-a-snimac-otacek-.html%3B300%3B224
Datum: 13. prosince 2013 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel16542
 Jako první bych zkusil svíčku,fajfku a zkontroloval indučku,jestli třeba neni uvolněná a při vyšších otáčkách/vibracích si muže brnkat někde plusem o rám... A nebo snímač otáček...
Datum: 12. prosince 2013 15:57
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Když to střílí, tak je moc chudá směs.
Datum: 12. prosince 2013 15:23
 jestli ne předstih tak buď svíčka, nebo bohatá směs, ale nejsem doktor
Datum: 11. prosince 2013 20:16
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 a co třeba vadný typ svíčky? nejsou to samozápaly?
Datum: 11. prosince 2013 19:51
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 jo to jsem zkousel a porad to samy bud to nemá silu nebo to jede jak cert ale porad strily při vyssich otackach
Datum: 11. prosince 2013 17:00
 poštelovat předstih
Datum: 11. prosince 2013 16:55
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Zdravím chlapci, mám menší problém na mé Číze, no menší ne, je to celé v ha*zlu  mám problém že se mi furt dusí, za studena, za tepla, víc benzínu, míň, ať zkouším co zkouším už si nevím rady, motor je po GO, karbec čistý, čistil jsem ho asi 10x... ale když sundám sedlo nastartuju tak se furt dusí, ale jakmile dám ruku k vzducháči, tak z něho de šílený větr, a když obě ty "trubky" zakryju rukou tak de ČZtka úplně krásně, už si nevím rady, a taky když jí chci nastartovat, tak podržím cucák, na cca.5 sec, a nastartuju a dusí se, dám cucák a jde dobře, a tak to dělá furt, benzín do karbecu jde pěkně, pěkný proudek, Díky za rady, už fakt nevím co sní...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 22:15
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Tak jsem ucpal hadrou obě ty díry na sání, a jede jak nikdy, kdyby ale někdo náhodou věděl čím to je, tak když tak napište na Mejla: markus.foj@seznam.cz jinak se jedná o ČZ 175/477.1
Datum: 10. prosince 2013 22:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16530
 prostě to máš chudý ..bud saje falešnej anebo maš malo benzínu ve směsi blbe otriskování ....i tou jehlou to muže byt
Datum: 09. prosince 2013 22:31
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 jehla je na 2-3 to teď z hlavy nevím, měnil jsem to jak ponožky, když jsem to zkoušel..., směs jsem měl na 1a půl otáčky, a zkoušel jsem přidávat ubírat a pořád stejný, trysky nwm, jsou originální, zítra zjistím, jestli to někde najdu, nemělo by to sát faleš, všechno jsem těsnil, dotáhnul, všude je to utěsněný tak nwm...
Datum: 09. prosince 2013 20:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na jakym zářezu máš jehlu? jak si nastavoval volnoběžnou směs? Jaký trysky tam máš? Nesaje to někde falešnej vzduch?
Datum: 09. prosince 2013 19:16
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci jak nejlíp nalakovat rám aby to co nejvíc vydrželo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 20:11
 komaxit je supr ale nech to udělat dvouvrstvě se základem, je to speciální základ pod komaxit, pokud se to udělá bez něj tak mám zkušenost že to po nárazu odskočí, jinak je to supr věc, nehtem nemáš šanci to poškrábat a když to vemeš klíčem tak seš furt schopnej to rozleštit, a vypadá to jako normální akryl, prostě na rám bezva a pokud tě nenatáhnou tak za rám i s kyvkou si vezmou do 800kč, na plechařinu bych to ale nedával a už vůbec ne třeba na revmaplechy, přecijen to nemá tu pružnost
Datum: 05. prosince 2013 20:11
 nejlíp stím zajít do lakovny, aby ti to opískovali a pak profi nalakovali komaxitem
Datum: 04. prosince 2013 21:12
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, skládal jsem motor pionýra a ten řadič sem dal na druhý zub bude to fungovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 14:01
Jméno: Kendy
IP: uživatel16498
 Ja som ho daval na tretí zárez.. lebo ked som to mal inak tak nefungovaly všetky kvalty... ale napiš ako to ide tebe.. som zvedavý či som ja neurobil dakde chybu.
Datum: 01. prosince 2013 14:01
 No...poloha zobáčku v těch mezerách pouze určuje jaký je tam kvalt. To je v podstatě jedno kam to při skládání dáš...
Datum: 01. prosince 2013 13:16
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Ano
Datum: 01. prosince 2013 13:15
 Teď uplně nerozumim na jaký druhý zub? Bavíme se o těch zubech, co aretují kvalty?
Datum: 01. prosince 2013 13:11
 Zdravím, mám problém, když chci nakopnout Mustanga tak se prudce vytočí do otáček a pak zdechne, nevíte kde by mohl být problém? Díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 21:01
Jméno: ZdenaPospec
IP: uživatel16491
 Ok díky za rady
Datum: 01. prosince 2013 21:01
Jméno: Martin Polák
IP: uživatel16495
 Čau, tohle se mi stalo taky, povolili se mi šrouby u karburátoru, tím pádem byl volnej, nakopl jsem fichtla, ten se strašně rozeřval a chcípl a když jsem je utáhl tak to bylo zase cajk
Datum: 01. prosince 2013 9:47
Jméno: jirka
IP: uživatel16398
 čau, mě to dělalo taky a zjistil jsem, že se mě zasekévá šoupě.
Datum: 01. prosince 2013 7:22
 do otáček by mohlo dělat gufero, když je špatný tak si přisává vzduch a zvyšujou se otáčky a že zdechne může bejt přicpanej přívod benzínu, vyčistit celou palivovou soustavu a zkusit znova, pokud zůstane v otáčkách a nechcípne tak ještě přehodit gufero
Datum: 30. listopadu 2013 16:18
 Dobrý den, mám jawa 50 mustang a když ho chci nastartovat tak problafne a nic. Čím by to mohlo být? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 16:13
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Seřiď zapalko!
Datum: 02. prosince 2013 16:13
 Jde o to že jen když ho chci našloupnout tak trochu blafne a nic, když ho chci roztlačit tak ani neblafe nic.
Datum: 01. prosince 2013 11:04
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Taky trochu přemejšlejte chlapci, spojka přece neovlivní to, že to blafne a hned chcípne!  K dotazu: V tomhle chladným období je to u pionýra normální, zkus ho našlapávat vícekrát a on se za chvilku na volnoběh udrží. Jestli ne, tak to bude s nejvyšší pravděpodobností špatným předstihem.
Datum: 01. prosince 2013 9:06
 zetor: to ano , ale ty jsi psal že kloužou ale když zařadíš tak to zdechá, což kdyby klouzali tak se nerozjedeš ale nezdechne to  a slepený lamely se nemusí měnit, jinak k dotazu, pokud přívod paliva funguje tak zkoušej svíčky a nebo odtrh, ten předstih na to zas tak moc vliv nemá na to aby ti to chytlo... a taky v tomhle počasí se už moc nechce startovat asi žádnýmu fichtlu, kord když je trošku hůř naštelovanej...
Datum: 30. listopadu 2013 21:36
 konny: když motor stojí hodně dlouho a je v chladu tak se z oleje stává kaše tak se lamely můžou slepit k sobě takže žádnej blábol
Datum: 30. listopadu 2013 21:15
 liki12: pokud je karbec teda vyčištěnej a benzín dobře dotýká, tak se mrkni na předstih, jestli je dobře nastavenej
Datum: 30. listopadu 2013 20:46
 zetor: uvědomuješ si co jsi napsal za blábol???
Datum: 30. listopadu 2013 20:45
 jestli dlouho stál tak může prokluzovat spojka jestli to prokluzuje takto zkus roztlačit když chytne a zařadíš a začne pomalu chcípat tak dej novýlamely
Datum: 30. listopadu 2013 19:35
 Karbec jsem čistil a svíčku měnil
Datum: 30. listopadu 2013 17:40
Jméno: Standa
IP: uživatel16492
 Bordel v karbecu a nebo špatná svíčka
Datum: 30. listopadu 2013 16:28
Jméno: pavel
IP: uživatel12668
 Pincek, jiskra je, mokra svicka, předstih sestelovany na 0,05 1.6mm pred hu, odtrh 0.4 a stejne nechytne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 6:48
Jméno: standa
IP: uživatel16487
 Cokoliv mezi 1 až 2 mm před HU jede ! Předstih dej 1,6 ... 2 mm je zbytečně moc... Mokrá svíčka znamená mizernou jiskru
Datum: 30. listopadu 2013 6:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
 ps eště si myslím že delaš botu 16 mm je hodnota předstihu mezní skus dát 2mm v knížce je 1,9 ale desetina je chuj... prostě nevím aby nebyl realně na 1,3 mm a to nenatočíš ...abys to nezkundil tím že na menší předstih to má větší víkon....to se ladí až jídou sundaš dekl od zapalka a udelas si risky na zapalku a zkoušíš jak to jede a zapalovánim otačíš
Datum: 29. listopadu 2013 16:20
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
 stříkni benzín do válce tak ti ubyde třetina zavad dana karburaci..pokut nabehne je to v karbeci pokud ne tak motorem ..vybehlej brus gufera....
Datum: 29. listopadu 2013 15:59
 Dobrý den. chtěl bych se zeptat mustang mu hazí jiskru a teče do něj benzín ale prostě nechce chytat. Čím by to mohlo být?? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 7:33
 Tak nastav zapalko a když to nepomůže, tak to někde fouká.
Datum: 29. listopadu 2013 7:33
 Teče do karbece i pod svíčku.
Datum: 28. listopadu 2013 20:17
 Kam teče benzín? Do karbce, nebo je vlhká svíčka?
Datum: 28. listopadu 2013 7:24
 co třeba použít hlavu a podívat se na nastavení předstihu?
Datum: 27. listopadu 2013 20:31
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, napraskla mně přepážka od řetězového kolečka tak ji chci opravit čím to mám svařit nebo zalepit zkoušel sem to svařit COčkem a nejde to
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 23:09
 carodka: samozrejme.. argom a hliníkový drát.. ale kdo tohle má do ma běžně?
Datum: 30. listopadu 2013 23:09
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Cočkem jakožto stroje se to dá samozdřejmě svařit ale za použití argonu místo CO2 a hliníkový drát samozdřejmě jiný bowden...
Datum: 29. listopadu 2013 17:26
Datum: 27. listopadu 2013 20:33
 Zdar draci, co líp těsní silikon nebo papírové těsnění ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 11:16
 Takže: pokud jsou bloky v pořádku, stačí papír potřený olejem, eventuálně vazelínou a těsnění je zaručeno na 100%. Pokud je to někde bouchlý, tak silikon. Já používám paulin... všichni na něho nadávají, ale nevím proč. Naneseš minimální množství, prstem rozetřeš a je to. Těsní jak má. Jednu dobu jsem zkoušel i papír potřenej paulinem a taky to jde. Pokud nejsi prade a nevypatláš na to celou tubu, tak slouží perfektně.
Datum: 27. listopadu 2013 11:16
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Je to nejlepší na papíru zrovna jsem dodělal go motoru a olej nikde neteče klika a válec těsní jak má, papír tam dát je dobrý když to složíš špatně tak to rozděláš s papírem bez problémů ze silikonem je to hůř musíš to z toho dostat a to je na dlouho např já jsem dal silikon papír a silikon složil jsem převodovku tím stylem že místo jedničky byl neutrál znova jsem to rozložil a pak jsem jel jen na papír kdyby náhodou dnes s tím nemám jediný problém s profukováním nic. A co já vím tak v Považkách když se vyráběli pionýr tak tam taky dávali papír všude a to muselo složit tak 20 let.
Datum: 27. listopadu 2013 11:05
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jestli počítáš s rozebíráním na cestě - tak papír - po složení to zase alespoň trochu těsní. já bych to udělal takto: když to půjde tak půlky karterů na silikon (převodovka musí pěkně točit) a víko spojky papírem. jinak jsem zapřisáhlý příznivec silikonu a chlubím se tím, že mi žádný motor nerosí. vyzkoušej složit kartery jen s komplet převodovkou na sucho a sešroubuj to. vyzkoušíš, jak pracuje převodovka. točí-li se hřídele bez problémů, dal bych silikon.
Datum: 26. listopadu 2013 19:22
 já dávam vždycky malou vrstvu paulínu a mezi to papír a na to zas tenkou vrstvu paulínu a neměl jsem s tím nikdy problém
Datum: 26. listopadu 2013 18:47
 A když mám kartery dobré nepotlučené tak co mám dát ?
Datum: 26. listopadu 2013 18:40
 Nedá se jednoznačně odpovědět, někdy je vhodnější použít silikon, někdy papír a někdy kombinaci obého. Záleží na podmínkách.
Datum: 26. listopadu 2013 18:32
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Jak přesně nastavit zapalko na pionýrovi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 13:01
Jméno: pepa
IP: uživatel16459
 jednoduše mezeru mezi kladívky 04mm když je píst nahoře
dát píst cca 2 mm u 555 05 cca 3 mm dozadu před uvat a v tento okamžik povolit cele zapalko a otáčení cele časti s cívkami donutit kladívka otvírat....
to by mělo stačit aby to chytlo jemne nastavení se dělá že to skusíš projet a malinko zapalko otočit jak to pojede nejlíp...toto je asi nejmeně naročný postup...pamatuj že jiskra přesočí jak kladívka otevřou..ne sepnou..a ten zbytek už domyslíš
Datum: 24. listopadu 2013 13:01
 Taky Tě zdravím. Přesně se to dá nastavit podle návodu.
Datum: 24. listopadu 2013 12:40
 ahoj lidi mam velikej problem dovezl jsem od dědy před 2 lety babetu ríkal ze jezdila a jednoho dne ji proste nenastartoval potom uběhly 2 roky a pustil jsem se do ni vyčistil jsem jí motor a karbec , skusil jsem jiskru a jiskra byla parádní nasadil jsem svičku do hlavy a přidělal jsem fajfku a že to skusím natočit ale babeta nestartuje motor se točí ale nezapálí to směs tak teď už nevím co stím poraďte mi prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 19:36
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 jiskru to házi venku ale když se dá benzin pod svičku tak nechytne no přemešlím nad tyrytorem ale ten jsem daval z jine babety
Datum: 25. listopadu 2013 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ty kontakty na to tyrystoru pořádně očisti, odrbej je smirkem
Datum: 24. listopadu 2013 11:35
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jo...jo u mě to dělal tyristor,taky 3 roky stála ,jiskra venku byla ale nechytla , pak jsem dal nový a běžela hned na první drc...........
Datum: 24. listopadu 2013 11:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16455
 tesko soudit gfera jsou u babety často problem jak chodí na sucho.....ale musí se odelat spojka ....o dost snažší je to od zapalka ...
ale nejdřív než rozebereš pulku motru dej benzín od injekční stříačky a stříkni ho otvorem pro svíčku do válce....skus to natočit pokut to naběhne je zavada v karburaci jestli nee je to vlastní motor elektro skus a kdyžtak napiš
Datum: 23. listopadu 2013 23:09
 Maš špatny gufera měl jsem to same. svička byla mokra , ale nikdy nechytla . Rozdelal jsem spojky a hned to bylo vidět.
Datum: 23. listopadu 2013 20:50
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 to jsem nezkoušel ale nevim jakej kabel na svičku je novej a fajfka taky
Datum: 23. listopadu 2013 20:05
Jméno: mustamger
IP: uživatel15871
 To by se ti mohl někde kostřit kabel na svíčku, zkus ho omotat izolačkou a když to pude tak je to kabelem.
Datum: 23. listopadu 2013 20:04
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, čím to je že mi pionýr nestartuje za studena a když stoji např 2 dny v teple tak ho taky musím roztlačovat ale za tepla chytne na našlápnutí čím to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 12:28
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Cihlová trošku přičmoudlá
Datum: 23. listopadu 2013 12:28
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11670
 Jakou má svíčka barvu?
Datum: 23. listopadu 2013 12:16
 to že ti stojí dva dny v teple na to nemá vliv pokud to v teple neznamená 70 stupnů a víc jinak to může bejt chudá směs
Datum: 23. listopadu 2013 8:49
 Čáu chlapi .... mám problem .... fichtl mi nejede za tepla .. jak se ohřeje ztrácí výkon .... myslel jsem třeba skusit studenější svíčku ale nvm .. napadá vás neěco ?  dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 15:24
 Nastav karbec
Datum: 22. listopadu 2013 15:24
Jméno: Venca
IP: uživatel16449
 No možná zakarbonovaný fýfuk,kolénko,nebo valec z hlavou.
Datum: 22. listopadu 2013 6:23
Jméno: mata
IP: uživatel14808
 zkus tu svičku dát tam studenější
Datum: 21. listopadu 2013 22:55
 Bohatá směs?
Datum: 21. listopadu 2013 19:29
Jméno: Honza
IP: uživatel14719
 Ahoj, vím že to není ohledně fichtlů ale chtěl sem se zeptat jestli někdo používá kuklu pod helmu?? Je lepší s ní v zimě jezdit? Mám motocrosovou helmu takže myslím že by to bylo lepší když už takhle přituhuje a s jakými máte dobré zkušennosti?? Díky moc a přeji hodně najetých KM bez závad a nehod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 20:28
 ta lyžařská je dobrá
Datum: 18. listopadu 2013 20:28
 jezdím taky v kukle na lyžování
Datum: 18. listopadu 2013 17:59
 já občas v kukle jezdim a je to gut. netáhne ti na krk a helma suprově sedí na hlavě... no a samozřejmě teploučko (mám takovou tlustší army kuklu)
Datum: 18. listopadu 2013 17:44
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím, nevíte někdo jak se pájí přetržená lanka v bowdenech nebo o nějakým návodě? prej je to nějak za pomocí kyseliny mám ještě původní šedý a nechce se mi ho vyhazovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 19:12
Jméno: kuba
IP: uživatel15014
 moc díky za odpovědi
Datum: 18. listopadu 2013 19:12
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jj, opravit pájením jde jedině koncovka a to jen u méně namáhaných lanek. doporučuji na lanko nasadit měděný/mosazný kroužek/trubičku a lanko zapájet do toho. konkrétně k tvému dotazu: lanko odmastit, na pájku si připravit kapku cínu s kvalitním tavidlem, na pájený kousek lanka kápnout kyselinu chlorovodíkovou a spájet. dej si pozor na kouř - spálí oči.
Datum: 18. listopadu 2013 12:40
 Jestly je to plynový lanko na který nepůsobí velká síla tak to by spravit šlo vem si kousek prkna a do něj si vyvrtej dírku cca o něco větší jak bambulku nakonci lanka roztav pájkou cín ten dej do tý dírky pak do toho dej lanko počkej až to vychladne. Pak už jen upravíš tvar a na konci. A u rychlopalu udělej to samý nebo si vem kousek čokolády (né tý najezení tý co se s ní spojujou drátky)  oddělej z toho ten plastovej obal ten vnitřek rozřízni potom ho dej nakonec lanka a utahni šroubek
Datum: 18. listopadu 2013 9:16
 Já bych řekl, že to nejde a jestli jo, tak bych tomu určitě nevěřil
Datum: 18. listopadu 2013 6:54
|



|