slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  26  27  28  29  30  31  32  33  34  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16549    
Dobrý den. Mám problém s Jawou 175. Byla udělána go motoru,vystelovane zapalovani. Asi 2x v pohode vyjela a na potreti zdechla a od te doby nic. Elektrika znovu zkontrolovana,vymenen kondenzator,civka,svičky. Před tím střílela. Neví někdo co s tím? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16549    
Tak dnes jsem vyměnil baterku za novou,vyměnil indukční cívku i s fajfkou,svíčku (jiskru hází),jiny karburátor,kondenzátor,uhlíky v pohodě,a trochu zmenšil odtrh kladivka. Výsledek je že občas střelí do výfuku a z karburátoru.Nenapadá vás ještě něco?
 
 
Datum: 18. prosince 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16554    
Spadly kladívka,překontroluj odtrh. A nebo špatný rele. Dává to vůbec jiskru? Na svíčce! To mě taky kdysi udělala a bylo to způsobený rozhašenym rele...napřed dobrý,pak za jízdy chcípla a pak na nakopávání jen občas vystřelila a pak zdechla úplně... Na jednopólu (rele) jsem měl špatně seřízený přechody jazýčků nazpátek do klidový výchozí polohy. A občas mi tohle dělá slabá baterka...ale na roztlačení chytne hned... Tak uvidíš...
 
 
Datum: 15. prosince 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14454    
Dvě možnosti, buď není čím zapálit nebo co zapálit.zkontroluj karburaci
 
 
Datum: 14. prosince 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co indukčka? Svíčka je mokrá? Předstih v pohodě? Zkusil si cáknout pod svíčku nebo do sání skrz karbec trochu benzínu na zkoušku?
 
 
Datum: 14. prosince 2013 8:37
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16549    
Na kladívku občas zajiskří.
 
 
Datum: 13. prosince 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
jo a ještě jedna věc motor za studena jde krasne ale pak se prehreje a nemá vůbec zadny vykon SIMSON odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 8:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je na tom k nepochopení?píst s kruhama se roztáhne tak že vytlačí olejový film ve válci
 
 
Datum: 15. prosince 2013 8:16
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
Proc by se mel Zadrit nejak nechapu
 
 
Datum: 14. prosince 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo pokud ot mělo bejt zahřeje, tak zjisti jesi nemáš ucpanej přívod benzínu, nestíhá pak dotejkat, pokud by tohle bylo ok tak se koukni na svíčky, když budou černý tak máš bohatou směs, zahřátej motor pak nechce jet
 
 
Datum: 14. prosince 2013 16:56
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se přehřeje, tak je normální že nemá výkon... pak už zbejvá jenom zadřít
 
 
Datum: 14. prosince 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau sháním zadní kyvnou vidlici na ČZ 175/477nemohu ji nikde sehnat prosím pomocte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám za to, že je tu kdysi prodával Sesa. A pro hliníkovou kyvku jsou jiné rozpěrky, osa atd. Podobnou přestavbu už mám za sebou.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16545    
jedině sehnat starší i s celým rámem cca 500 kč a nebo již hliníkový odlitek ze 180 ae blbě se schání a počítej 1000
 
 
Datum: 12. prosince 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel16541    
Ahoj mam simsona s51 70ccm kit jednoho krásného dne jsem se byl projet a projížďka byla krásná ale v jedné vesnici jsem jel 50km/h a zdyž jsem vyjížděl z vesnice tak mi tam vjel traktor tak jsem zašlápl zadní brzdu a zastavil jsem a chcipl jsem motor. Když jsem ho znovu nastartoval na první našlápnutí tak jsem jako vždy zařadil 1 kvalt a že se rozjedu ale jelo to jenom na volnoběžné otáčky tak jsem takto dojel asi 2km do vesnice kde bydlím. Je zajímavé že motor chytá na našlápnutí před tím než jsem simsona dovezl tak mi bývalí majitel říkal že to přidřel, Ale zdálo se mi že je to vpořádku tak jsem jenom začal trošku víc mazat ale o to nejde. Od té doby mě ten simson jede jenom na volnoběh nevím co stím mam dělat poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel16541    
Kdyby to bylo přetržene lanko tak by se to nedusilo po přidání plného plynu
 
 
Datum: 17. prosince 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
klinek na simu jsem videl a zkusenosti se strihlym klinkem mam jen takovy bud to nastartuju nebo ne kdyz jo tak to jde i za plynem a ne jen na volnobeh
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:50
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
Nemohlo by to bejt tím že se píst otáčí ? jak běhá ve válci nahoru a dolu tak se mě píst taky pootáčí jak je vychozená ojnice
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta spuchřelá guma se může opravdu projevit během pár jízd, párkrát se zasitičuje a najednou si sedne o setinku jinak než je otlačená a netěsní, nepsal bych to kdybych s tím neměl zkušenost, jinak se simsonem je v čechách obecnej problém, a to ten že nesnese pro česko tak typický kutilství, sice ndr ale přesto němci, a pokud nejsme odborníci, nemá se na nic šahat, a vše po čištění složit tak jak jsme to rozebrali, pionýr má výhodu že je stavěnej na sovětskej styl, tim pádem tak nějak jede vždycky, simson bud jede dobře a nebo vůbec...
 
 
Datum: 13. prosince 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
:-D Klínek na rotoru,nevím jestli jsi ho na simsonu viděl,se dá střihnout velice snadno... Prudce zabrzdil,chcíplo mu to a znovu ho nášlápnul... Mě se klínek střihnul právě při nášlapu,stejně jako několika mým kamarádům a pak to dělalo tuhle neplechu... Jinak souhlas,guma trysky... Blbost... Je to něco jako ''Měnil jsem spojkové lanko,a od té doby to nehází jiskru a utíká mi přední kolo''
 
 
Datum: 13. prosince 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
ja nepochopim ze jednoho krasnyho dne jse najednou zniceho nic prehazely trysky spuchrela guma rostrepilo lanko strihnul klinek rotoru atd atd kdyz kujda popisuje ze se to stalo po prudkem brzdeni
 
 
Datum: 13. prosince 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může být spuchřelá guma co dotěsňuje pístek sytiče :-) a jde ti tam supr boháč, stalo se mi to
 
 
Datum: 13. prosince 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
jen taková blbost, neroztrhlo se ti lanko plynu?
 
 
Datum: 13. prosince 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel16546    
Koukni na pero,co drzi rotor... Muze byt strihle nebo vycochtane a rozhodi to predstih.
 
 
Datum: 13. prosince 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel16541    
Karburátor je v pohodě nemuže to být třeba vůlí na klice?
 
 
Datum: 13. prosince 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
ale dokud ten karburator znovu nerozeberes tak se tady o tom muzem bavit tydny
 
 
Datum: 12. prosince 2013 23:06
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
ale kujda pise ze se mu to stalo pri rychlem brzdeni tak jsi myslim ze tam max. spadnul bordel a ne ze se prehazely trysky
 
 
Datum: 12. prosince 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
evidentně ale karburátor,já když sem jednomu z vesnice spravoval simsona tak měl ten problém že měl zpřeházený trysky, volnoběžnou, sytičovou a hlavní všelijak vzájemně zpřeházené, tak kouknout na to,z boku jsou nannich hodnoty
 
 
Datum: 12. prosince 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel16541    
právě že to na sitič za studena chcipne a za tepla to nereaguje
 
 
Datum: 12. prosince 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
na 100% je to znečištěná hlavní tryska ještě zkus za studena podržet sytic a když to pojede tak je to ta hl. tryska
 
 
Datum: 12. prosince 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel16541    
Karburátor jsem celej přetěsnil tak si myslím že to karbecem nebude
 
 
Datum: 12. prosince 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: Fojtass ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky, trysky, nebo jestli teče do karbecu dost benálu, atd... musíš zkoušet...
 
 
Datum: 12. prosince 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na Simáku nevím, u chrchla to dělá ucpaná tryska.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
zdarvim mam tady simsona a při vyssich otáčkách strilí do vyfuku můžete mi někdo poradit????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
dneska jsem zjistil ze mi tam chybi ta vacka jak je klykovka u zapalovani VIZ:https://www.google.cz/search?q=simson&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Qi2rUrjoCuuk4ASAvIHQAQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1527&bih=868#q=simson+sn%C3%ADma%C4%8D+ot%C3%A1%C4%8Dek...&tbm=isch&undefined=undefined&facrc=_&imgdii=Sok6SeBsep7rMM%3A%3BeL5F8lPG20q0wM%3BSok6SeBsep7rMM%3A&imgrc=Sok6SeBsep7rMM%3A%3BUqu_vaa4c245wM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.baspalo.estranky.cz%252Fimg%252Fpicture%252F94%252FDSC02953.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.baspalo.estranky.cz%252Fclanky%252Fupravy_opravy%252Fsimson---magnet-a-snimac-otacek-.html%3B300%3B224
 
 
Datum: 13. prosince 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16542    
Jako první bych zkusil svíčku,fajfku a zkontroloval indučku,jestli třeba neni uvolněná a při vyšších otáčkách/vibracích si muže brnkat někde plusem o rám... A nebo snímač otáček...
 
 
Datum: 12. prosince 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Když to střílí, tak je moc chudá směs.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 15:23
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ne předstih tak buď svíčka, nebo bohatá směs, ale nejsem doktor :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
a co třeba vadný typ svíčky? nejsou to samozápaly?
 
 
Datum: 11. prosince 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
jo to jsem zkousel a porad to samy bud to nemá silu nebo to jede jak cert ale porad strily při vyssich otackach
 
 
Datum: 11. prosince 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poštelovat předstih
 
 
Datum: 11. prosince 2013 16:55
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Zdravím chlapci, mám menší problém na mé Číze, no menší ne, je to celé v ha*zlu :-D mám problém že se mi furt dusí, za studena, za tepla, víc benzínu, míň, ať zkouším co zkouším už si nevím rady, motor je po GO, karbec čistý, čistil jsem ho asi 10x... ale když sundám sedlo nastartuju tak se furt dusí, ale jakmile dám ruku k vzducháči, tak z něho de šílený větr, a když obě ty "trubky" zakryju rukou tak de ČZtka úplně krásně, už si nevím rady, a taky když jí chci nastartovat, tak podržím cucák, na cca.5 sec, a nastartuju a dusí se, dám cucák a jde dobře, a tak to dělá furt, benzín do karbecu jde pěkně, pěkný proudek, Díky za rady, už fakt nevím co sní... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Tak jsem ucpal hadrou obě ty díry na sání, a jede jak nikdy, kdyby ale někdo náhodou věděl čím to je, tak když tak napište na Mejla: markus.foj@seznam.cz jinak se jedná o ČZ 175/477.1
 
 
Datum: 10. prosince 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16530    
prostě to máš chudý ..bud saje falešnej anebo maš malo benzínu ve směsi blbe otriskování ....i tou jehlou to muže byt
 
 
Datum: 09. prosince 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
jehla je na 2-3 to teď z hlavy nevím, měnil jsem to jak ponožky, když jsem to zkoušel..., směs jsem měl na 1a půl otáčky, a zkoušel jsem přidávat ubírat a pořád stejný, trysky nwm, jsou originální, zítra zjistím, jestli to někde najdu, nemělo by to sát faleš, všechno jsem těsnil, dotáhnul, všude je to utěsněný tak nwm...
 
 
Datum: 09. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na jakym zářezu máš jehlu? jak si nastavoval volnoběžnou směs? Jaký trysky tam máš? Nesaje to někde falešnej vzduch?
 
 
Datum: 09. prosince 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci jak nejlíp nalakovat rám aby to co nejvíc vydrželo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
komaxit je supr ale nech to udělat dvouvrstvě se základem, je to speciální základ pod komaxit, pokud se to udělá bez něj tak mám zkušenost že to po nárazu odskočí, jinak je to supr věc, nehtem nemáš šanci to poškrábat a když to vemeš klíčem tak seš furt schopnej to rozleštit, a vypadá to jako normální akryl, prostě na rám bezva a pokud tě nenatáhnou tak za rám i s kyvkou si vezmou do 800kč, na plechařinu bych to ale nedával a už vůbec ne třeba na revmaplechy, přecijen to nemá tu pružnost
 
 
Datum: 05. prosince 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlíp stím zajít do lakovny, aby ti to opískovali a pak profi nalakovali komaxitem
 
 
Datum: 04. prosince 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci, skládal jsem motor pionýra a ten řadič sem dal na druhý zub bude to fungovat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16498    
Ja som ho daval na tretí zárez.. lebo ked som to mal inak tak nefungovaly všetky kvalty... ale napiš ako to ide tebe.. som zvedavý či som ja neurobil dakde chybu.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No...poloha zobáčku v těch mezerách pouze určuje jaký je tam kvalt. To je v podstatě jedno kam to při skládání dáš...
 
 
Datum: 01. prosince 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Ano
 
 
Datum: 01. prosince 2013 13:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď uplně nerozumim na jaký druhý zub? Bavíme se o těch zubech, co aretují kvalty?
 
 
Datum: 01. prosince 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: ZdenaPospec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám problém, když chci nakopnout Mustanga tak se prudce vytočí do otáček a pak zdechne, nevíte kde by mohl být problém? Díky za odpoveď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: ZdenaPospec      IP: uživatel16491    
Ok díky za rady :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: Martin Polák      IP: uživatel16495    
Čau, tohle se mi stalo taky, povolili se mi šrouby u karburátoru, tím pádem byl volnej, nakopl jsem fichtla, ten se strašně rozeřval a chcípl a když jsem je utáhl tak to bylo zase cajk :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 9:47
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16398    
čau, mě to dělalo taky a zjistil jsem, že se mě zasekévá šoupě.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 7:22
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do otáček by mohlo dělat gufero, když je špatný tak si přisává vzduch a zvyšujou se otáčky a že zdechne může bejt přicpanej přívod benzínu, vyčistit celou palivovou soustavu a zkusit znova, pokud zůstane v otáčkách a nechcípne tak ještě přehodit gufero
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: liki12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, mám jawa 50 mustang a když ho chci nastartovat tak problafne a nic. Čím by to mohlo být? Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Seřiď zapalko!
 
 
Datum: 02. prosince 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: liki12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde o to že jen když ho chci našloupnout tak trochu blafne a nic, když ho chci roztlačit tak ani neblafe nic.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 11:04
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Taky trochu přemejšlejte chlapci, spojka přece neovlivní to, že to blafne a hned chcípne! :-D K dotazu: V tomhle chladným období je to u pionýra normální, zkus ho našlapávat vícekrát a on se za chvilku na volnoběh udrží. Jestli ne, tak to bude s nejvyšší pravděpodobností špatným předstihem.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zetor: to ano , ale ty jsi psal že kloužou ale když zařadíš tak to zdechá, což kdyby klouzali tak se nerozjedeš ale nezdechne to :-) a slepený lamely se nemusí měnit, jinak k dotazu, pokud přívod paliva funguje tak zkoušej svíčky a nebo odtrh, ten předstih na to zas tak moc vliv nemá na to aby ti to chytlo... a taky v tomhle počasí se už moc nechce startovat asi žádnýmu fichtlu, kord když je trošku hůř naštelovanej...
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: zetor7245 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
konny: když motor stojí hodně dlouho a je v chladu tak se z oleje stává kaše tak se lamely můžou slepit k sobě takže žádnej blábol
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
liki12: pokud je karbec teda vyčištěnej a benzín dobře dotýká, tak se mrkni na předstih, jestli je dobře nastavenej ;-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zetor: uvědomuješ si co jsi napsal za blábol???
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: zetor7245 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli dlouho stál tak může prokluzovat spojka jestli to prokluzuje takto zkus roztlačit když chytne a zařadíš a začne pomalu chcípat tak dej novýlamely
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: liki12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbec jsem čistil a svíčku měnil
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 17:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16492    
Bordel v karbecu a nebo špatná svíčka
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel12668    
Pincek, jiskra je, mokra svicka, předstih sestelovany na 0,05 1.6mm pred hu, odtrh 0.4 a stejne nechytne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 6:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16487    
Cokoliv mezi 1 až 2 mm před HU jede ! Předstih dej 1,6 ... 2 mm je zbytečně moc... Mokrá svíčka znamená mizernou jiskru
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 6:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16485    
ps eště si myslím že delaš botu 16 mm je hodnota předstihu mezní skus dát 2mm v knížce je 1,9 ale desetina je chuj... prostě nevím aby nebyl realně na 1,3 mm a to nenatočíš ...abys to nezkundil tím že na menší předstih to má větší víkon....to se ladí až jídou sundaš dekl od zapalka a udelas si risky na zapalku a zkoušíš jak to jede a zapalovánim otačíš
 
 
Datum: 29. listopadu 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16485    
stříkni benzín do válce tak ti ubyde třetina zavad dana karburaci..pokut nabehne je to v karbeci pokud ne tak motorem ..vybehlej brus gufera....
 
 
Datum: 29. listopadu 2013 15:59
 
 
 
 
Jméno: liki12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den. chtěl bych se zeptat mustang mu hazí jiskru a teče do něj benzín ale prostě nechce chytat. Čím by to mohlo být?? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 7:33
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak nastav zapalko a když to nepomůže, tak to někde fouká.
 
 
Datum: 29. listopadu 2013 7:33
 
 
 
 
Jméno: liki12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teče do karbece i pod svíčku.
 
 
Datum: 28. listopadu 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kam teče benzín? Do karbce, nebo je vlhká svíčka?
 
 
Datum: 28. listopadu 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co třeba použít hlavu a podívat se na nastavení předstihu?
 
 
Datum: 27. listopadu 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci, napraskla mně přepážka od řetězového kolečka tak ji chci opravit čím to mám svařit nebo zalepit zkoušel sem to svařit COčkem a nejde to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
carodka: samozrejme.. argom a hliníkový drát.. ale kdo tohle má do ma běžně? ;-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Cočkem jakožto stroje se to dá samozdřejmě svařit ale za použití argonu místo CO2 a hliníkový drát samozdřejmě jiný bowden...
 
 
Datum: 29. listopadu 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi chtěl vařit hliník COčkem? ty jsi teda kapr :-D :-D :-D ... sežen někoho kdo vaří TIGem a svaří ti to
 
 
Datum: 27. listopadu 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, co líp těsní silikon nebo papírové těsnění ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže: pokud jsou bloky v pořádku, stačí papír potřený olejem, eventuálně vazelínou a těsnění je zaručeno na 100%. Pokud je to někde bouchlý, tak silikon. Já používám paulin... všichni na něho nadávají, ale nevím proč. Naneseš minimální množství, prstem rozetřeš a je to. Těsní jak má. Jednu dobu jsem zkoušel i papír potřenej paulinem a taky to jde. Pokud nejsi prade a nevypatláš na to celou tubu, tak slouží perfektně.
 
 
Datum: 27. listopadu 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Je to nejlepší na papíru zrovna jsem dodělal go motoru a olej nikde neteče klika a válec těsní jak má, papír tam dát je dobrý když to složíš špatně tak to rozděláš s papírem bez problémů ze silikonem je to hůř musíš to z toho dostat a to je na dlouho např já jsem dal silikon papír a silikon složil jsem převodovku tím stylem že místo jedničky byl neutrál znova jsem to rozložil a pak jsem jel jen na papír kdyby náhodou dnes s tím nemám jediný problém s profukováním nic. A co já vím tak v Považkách když se vyráběli pionýr tak tam taky dávali papír všude a to muselo složit tak 20 let.
 
 
Datum: 27. listopadu 2013 11:05
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jestli počítáš s rozebíráním na cestě - tak papír - po složení to zase alespoň trochu těsní. já bych to udělal takto: když to půjde tak půlky karterů na silikon (převodovka musí pěkně točit) a víko spojky papírem. jinak jsem zapřisáhlý příznivec silikonu a chlubím se tím, že mi žádný motor nerosí. vyzkoušej složit kartery jen s komplet převodovkou na sucho a sešroubuj to. vyzkoušíš, jak pracuje převodovka. točí-li se hřídele bez problémů, dal bych silikon.
 
 
Datum: 26. listopadu 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dávam vždycky malou vrstvu paulínu a mezi to papír a na to zas tenkou vrstvu paulínu a neměl jsem s tím nikdy problém
 
 
Datum: 26. listopadu 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A když mám kartery dobré nepotlučené tak co mám dát ?
 
 
Datum: 26. listopadu 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedá se jednoznačně odpovědět, někdy je vhodnější použít silikon, někdy papír a někdy kombinaci obého. Záleží na podmínkách.
 
 
Datum: 26. listopadu 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Jak přesně nastavit zapalko na pionýrovi ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16459    
jednoduše mezeru mezi kladívky 04mm když je píst nahoře dát píst cca 2 mm u 555 05 cca 3 mm dozadu před uvat a v tento okamžik povolit cele zapalko a otáčení cele časti s cívkami donutit kladívka otvírat.... to by mělo stačit aby to chytlo jemne nastavení se dělá že to skusíš projet a malinko zapalko otočit jak to pojede nejlíp...toto je asi nejmeně naročný postup...pamatuj že jiskra přesočí jak kladívka otevřou..ne sepnou..a ten zbytek už domyslíš
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky Tě zdravím. Přesně se to dá nastavit podle návodu.
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
ahoj lidi mam velikej problem dovezl jsem od dědy před 2 lety babetu ríkal ze jezdila a jednoho dne ji proste nenastartoval potom uběhly 2 roky a pustil jsem se do ni vyčistil jsem jí motor a karbec , skusil jsem jiskru a jiskra byla parádní nasadil jsem svičku do hlavy a přidělal jsem fajfku a že to skusím natočit ale babeta nestartuje motor se točí ale nezapálí to směs tak teď už nevím co stím poraďte mi prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
jiskru to házi venku ale když se dá benzin pod svičku tak nechytne no přemešlím nad tyrytorem ale ten jsem daval z jine babety
 
 
Datum: 25. listopadu 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ty kontakty na to tyrystoru pořádně očisti, odrbej je smirkem
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
jo...jo u mě to dělal tyristor,taky 3 roky stála ,jiskra venku byla ale nechytla , pak jsem dal nový a běžela hned na první drc...........
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16455    
tesko soudit gfera jsou u babety často problem jak chodí na sucho.....ale musí se odelat spojka ....o dost snažší je to od zapalka ... ale nejdřív než rozebereš pulku motru dej benzín od injekční stříačky a stříkni ho otvorem pro svíčku do válce....skus to natočit pokut to naběhne je zavada v karburaci jestli nee je to vlastní motor elektro skus a kdyžtak napiš
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: berdys      E-mail:      IP: uživatel16156    
Maš špatny gufera měl jsem to same. svička byla mokra , ale nikdy nechytla . Rozdelal jsem spojky a hned to bylo vidět.
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
to jsem nezkoušel ale nevim jakej kabel na svičku je novej a fajfka taky
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: mustamger      IP: uživatel15871    
To by se ti mohl někde kostřit kabel na svíčku, zkus ho omotat izolačkou a když to pude tak je to kabelem. :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci, čím to je že mi pionýr nestartuje za studena a když stoji např 2 dny v teple tak ho taky musím roztlačovat ale za tepla chytne na našlápnutí čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 12:28
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Cihlová trošku přičmoudlá
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 12:28
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel11670    
Jakou má svíčka barvu?
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 12:16
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
to že ti stojí dva dny v teple na to nemá vliv pokud to v teple neznamená 70 stupnů a víc jinak to může bejt chudá směs
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 8:49
 
 
 
 
Jméno: Fejfiik      E-mail:      IP: uživatel16448    
Čáu chlapi .... mám problem .... fichtl mi nejede za tepla .. jak se ohřeje ztrácí výkon .... myslel jsem třeba skusit studenější svíčku ale nvm .. napadá vás neěco ? :-) dík za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastav karbec :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel16449    
No možná zakarbonovaný fýfuk,kolénko,nebo valec z hlavou.
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 6:23
 
 
 
 
Jméno: mata      IP: uživatel14808    
zkus tu svičku dát tam studenější
 
 
Datum: 21. listopadu 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs?
 
 
Datum: 21. listopadu 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14719    
Ahoj, vím že to není ohledně fichtlů ale chtěl sem se zeptat jestli někdo používá kuklu pod helmu?? Je lepší s ní v zimě jezdit? Mám motocrosovou helmu takže myslím že by to bylo lepší když už takhle přituhuje a s jakými máte dobré zkušennosti?? Díky moc a přeji hodně najetých KM bez závad a nehod. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta lyžařská je dobrá
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdím taky v kukle na lyžování :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já občas v kukle jezdim a je to gut. netáhne ti na krk a helma suprově sedí na hlavě... no a samozřejmě teploučko (mám takovou tlustší army kuklu)
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím, nevíte někdo jak se pájí přetržená lanka v bowdenech nebo o nějakým návodě? prej je to nějak za pomocí kyseliny mám ještě původní šedý a nechce se mi ho vyhazovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel15014    
moc díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jj, opravit pájením jde jedině koncovka a to jen u méně namáhaných lanek. doporučuji na lanko nasadit měděný/mosazný kroužek/trubičku a lanko zapájet do toho. konkrétně k tvému dotazu: lanko odmastit, na pájku si připravit kapku cínu s kvalitním tavidlem, na pájený kousek lanka kápnout kyselinu chlorovodíkovou a spájet. dej si pozor na kouř - spálí oči.
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestly je to plynový lanko na který nepůsobí velká síla tak to by spravit šlo vem si kousek prkna a do něj si vyvrtej dírku cca o něco větší jak bambulku nakonci lanka roztav pájkou cín ten dej do tý dírky pak do toho dej lanko počkej až to vychladne. Pak už jen upravíš tvar a na konci. A u rychlopalu udělej to samý nebo si vem kousek čokolády (né tý najezení tý co se s ní spojujou drátky) :-D oddělej z toho ten plastovej obal ten vnitřek rozřízni potom ho dej nakonec lanka a utahni šroubek
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl, že to nejde a jestli jo, tak bych tomu určitě nevěřil :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 6:54
 
<  26  27  28  29  30  31  32  33  34  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 4:54:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu