Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mike
IP: uživatel19276
 caf strikali ste niekto tym 2k polyuretanom zaklad vrch???vnutro pr.blatnika a podsedloveho plechu davate do farby ci nieco co sa dava na podvozky aut???diiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2017 17:43
Jméno: mike
IP: uživatel19276
 zdar aky je rodiel medzi rafom na 21tku a jawa 550/555 bo tam kde to idem objednavat maju uvedene rafik kolesa jawa 50-550/555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2017 7:23
Jméno: standa
IP: uživatel19289
 Na pařeza a třeba na babetu jsou ráfky užší tuší 1,4x16 a nebo 1,5x16. Na pio jsou 1,6x16. Není problém tam dát 1,5x16 ,v podstatě o nic nejde,jen ten ráfek bude užší. Je tuším na gumy 2,5 x16.
Datum: 17. listopadu 2017 7:23
Jméno: mike
IP: uživatel19276
 čim strikat pionira....postup diiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2017 16:54
Jméno: mike
IP: uživatel19276
 jirka-kompresor kupim zide sa bo furt nieco natieram striekam sprejom a cchcem si to urobit sam takze tak
Datum: 14. listopadu 2017 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel19288
 Je to začarovanej kruh. Já třeba stříkat neumim,proto mi to dělal známej. Napřed bych se to naučil na něčem,co mužu zmrvit a nějakou levnou barvou,nešel bych napoprvé do nejdražších variant. To muj názor.
Datum: 14. listopadu 2017 10:08
 omlouvám se předem správcům za "hrubost", nicméně Miku, dám ti stručnou radu, vem ty plechy do nejbližší lakovny v okolí, rozbij pokladničku, borcovi ukaž na vzorníku jaká barva (modrá,červená... ) se ti líbí a nech mu to tam všechno spolu s telefoním číslem na tebe až to bude hotové aby ti zavolal...v konečné fázi to bude pro tebe nejlevnější řešení v závislosti na výsledku
Datum: 13. listopadu 2017 22:27
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 Já tomu nerozumím. Dole píšeš, že nemáš kompresor, teď vybíráš barvu v plechovce a nakonec to stejně přes všechny rady foukneš sprejem... Internet jsi objevil, tak zkus do Googlu zadat míchání autolaku a je to, ne? PPG, Mobihel a pak asi jen milion dalších...
Datum: 13. listopadu 2017 20:51
Jméno: mike
IP: uživatel19276
 ja som myslel ci sa neda kupit niekde nejaka znacka uz original napr ten polyuretan maju 0.8kg 8850 dvojzlozkovy alebo som nasiel akrylat 3004 ale ci vy neviete o niecom takom no vidim ze od vas su nestrucne rady dikeles
Datum: 13. listopadu 2017 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel19287
 Michale ty seš furt jak Tydýt z reklamy. V lakovně ti to daj v kelímku a nebo v jiný nádobě na který neni napsáno nic. Mě tam třeba nalepil cedulku - vizitku "franta omáčka,lakovna v horní dolní sro + telefon" ... nevim co víc ti k tomu mam psát .
Datum: 12. listopadu 2017 10:45
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdarec To co ti namíchaj v lakovně nebo ve speciálce jsou většinou kvalitní autolaky takže bych to neřešil. Jinak v obchodě s barvama autolak v plechovkce nekoupíš, jedině sprej kterej je nic moc a nebo syntetiku. Ale když pohledáš na netu tak najdeš dvousložku akrylát na nějakých internetových schopech.
Datum: 11. listopadu 2017 15:49
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 To je těžko říct,mě když míchali barvu na Felicii,tak byla v plastovém kelímku a jediné co jsem věděl,že je to nějaká nitro-celulózová barva. Ale to nebyla dvou složka...
Vím,že akorát plnič jsem kupoval od Body,což je docela drahá značka,ale byl jsem spokojen.
Datum: 11. listopadu 2017 11:35
Jméno: mike
IP: uživatel19276
 ok kupil si ju v plechovkach znacka ?vyrobca?to je take tazke mi to sem napisat???
Datum: 10. listopadu 2017 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel19286
 My kupujeme akrylát v lakovně.
Datum: 10. listopadu 2017 7:08
Jméno: mike
IP: uživatel19276
 praveze viem co chcem len hladam po nete 2 zlozkovy akrylat a nic som nenasiel jedine z dvojzlozkovych-polyuretan zaklad vrch a epoxid zaklad vrch a akrylat nic mozes doporucit nejakeho vyrobcu ci znacku,v najblizsej dobe behnem do chemolaku no pocitam ze mi tam tiez ponuknu tie ich polyuretani co je farba ok len asi nie moc leskla.......
Datum: 09. listopadu 2017 19:09
Jméno: standa
IP: uživatel19285
 Pro tebe bude nejlepší prostě zajít někam do barev a ať ti poradí a řeknou co a jak. Já měl od začátku jasnou vizi a bylo to pro mě jednoduchý a vše jasně daný. U tebe se mi furt zdá že nevíš co vlastně chceš. Polyuretanem známej stříkal rámy u čízy a chválil siho pro odolnost,zda se používá i jaky vrchní lak nevím. Co takle z okolí vim,tak lidi dávaj hodně rám na komaxit a plechy pak klasicky dvousložkovej akrylát s tvrdidlem. To se míchá a je to dražší a kvalitnější. Já prostě koupil barvu v plechovkách,syntetika je dokonce ve značení ČSN,akrylát je tušim v RAL. Kolik máš rozpočet na to lakování?
Datum: 09. listopadu 2017 13:17
Jméno: mike
IP: uživatel19276
 ocakavam ze to bude pekne leskle odolne a asi naj kompresorom /sprej je asi naprd/otazka aku farbu kupit,polyuretan ci aku?da sa aj uz namiesana original?ci treba aby mi ju namiesali?
Datum: 08. listopadu 2017 17:45
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 No podle toho,co od toho očekáváš... Jestli nemáš vybavení,tak plnič a nějaký auto lak ve spreji. Pokud máš kompresor a pistoli,tak opět plnič(třeba dvousložkový) a barvu podle uvážení a financí. V barvách a lacích ti i namíchají co chceš.
Pokud chceš aby to stálo za to,tak ani vrchní dvousložkový lak není k zahození,už to něco vydrží.
Ale můj první pionýr je lakovaný na základ ve spreji černou alkytonkou a taky to docela funguje. Je to hold na uvážení.
Datum: 08. listopadu 2017 14:07
Jméno: michal
IP: uživatel19276
 striekanie jawky 21-stiekali ste niekto sprejom a akym????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2017 22:24
Jméno: .
IP: uživatel18943
 Uz se tu ptas aso podesaty! A odpoved jsi nekolikrat dostal. Sprej stoji za prd a je to nouzovka, vyprdni se na to. To uz to radsi vezmi stetcem.
Datum: 11. listopadu 2017 22:24
Jméno: michal
IP: uživatel19273
 caf chceme nanovo nastriekat mojho dabla akryl bol naprd cele sa to drolilo pouzil som akryl zaklad sprej+vrch 2krat+lak bezbarvy tiez to nebolo odolne benzinu chcem to urobit v domacich podmienkach sprejmi robili ste to takto niekto syntetikou????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2017 17:24
Jméno: michal
IP: uživatel19276
 ok a ak strikate kompresorom tak ake farby resp zaklad a vrch ?moze byt 2 zlozkova polyuretanka ako zaklad a aj vrch?
Datum: 02. listopadu 2017 17:24
Jméno: standa
IP: uživatel19278
 Upřímě ti řeknu,že už bych to raději udělal poctivě štětcem,hezky pomalu,každou stranu zadního plechu extra aby se to hezky slilo a nestejkalo to,hezky na plocho,klidně bych to dělal dva dny. Výsledek bude fajn a furt x krát lepší jak sprej. Pokud to samozřejmně odflákneš a humpolácky to natřeš velkym zatvrdlym štětcem a neředěnou hustou barvou tak to budeš mít za hodinu hotový a bude to vypadat šíleně. Už jsem měl po někom pio a ten si právě dal práci,udělal to hezky čistě,natřel to a bylo to hezký a tahy štětcem byly vidět minimálně. Výsledek sprejem je zoufalej.
Datum: 02. listopadu 2017 8:12
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 variant je mnoho: a) sehnat lepší plechařinu b) nátěr Hammeritem, u kladívkové varianty můžeš použít i štětec a dá se to nanášet i přímo na rez!  c) epoxidová nebo syntetická barva válečkem d) nechat otryskat + komaxit...
Datum: 01. listopadu 2017 23:32
Jméno: michal
IP: uživatel19276
 ok chcem poradit od viacerych ked striekaly ako a cym ...co nitrokombinacny sprej ten je odolny chemikaliam???2k spreje su drahe-2 zlozkove teda/ chcel by som si to nastriekat sam no nemame kompresor ani pistol tak preto spreje a davat to niekomu to bude asi tiez cez
Datum: 01. listopadu 2017 14:29
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 barva, o která píšu jako o akrylátu není žádnej sprej ani barva pro dekorativní účely... jde o dvousloškovej lak s dost dobrou mechanickou i chemickou odolností... jen tomu odpovídá i cena... syntetika je taková low cost varianta... jde jen o to, co přesně ty chceš a kolik času a peněz do toho chceš investovat... každopádně i ta obyč syntetika fouklá pistolí bude 100x lepší než sprej...
Datum: 31. října 2017 20:39
Jméno: michal
IP: uživatel19276
 neviem mal som natom akryl sprej no odolny benzinu nebol leskle to bolo pekne no lahko sa do drolilo odolne to vobec nebolo mozno to bolo tym ze som nepouzil plnic neviem-co odporucite okrem toho akrylu ...tu syntetiku ci ine a postup dakujem
Datum: 31. října 2017 19:41
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 jinak k těm barvám, záleží co má splnovat pořadovanej výsledek.... osobně jsem prostě zastáncem akrylátu, když už si s tím člověk dá tolik práce... ten lak vypadá podstatně jinak a hlavně odolnost je úplně někde jinde ... (porovnání mám, mám motorky jak v syntetice tak v akrylu)
Datum: 30. října 2017 21:13
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 na spreje se rovnou vykašli... i s bauhausovým kompresorem a pistolí za tři stovky bude výsledek úplně někde jinde... Jinak můj doporučenej postup (resp. mnou použíanej) je opravit plechařinu, pak písek /někdy je nutná po písku znovu drobná oprava/ pak to zaprášit antikorozním základem (není úplně nutnej, ale já to dělám kvůli času, běžně totiž kituju motorku třeba i dva měsíce) pak si pohraju s kytováním, na to plnič, komplet přebrousit a finiš...
Datum: 30. října 2017 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel19274
 Ne aceton = nitro = C. Ale nebylo to moc hezký a za pár let to zašlo. Co se týče přípravy pod lak tak u toho spreje nevim. Já napřed opravil rám a vybrousil sváry atd,pak jsme dali dvě vrstvy plniče,ty jsem vybrousil šmirglama c.500 pak c.1000 a nakonec za mokra c.2000 no a přes to dvě vrstvy syntetiky. První ráno druhá odpoledne. Ale to se bavíme o klasický práci. Netušim jakej je plnič ve spreji atd...
Datum: 30. října 2017 17:28
Jméno: michal
IP: uživatel19273
 a aky je postup?streknut zaklad zatmelit jamy prebrusit vsetko potom plnic prebrusit vsetko a potom lak nechat chvilu preschnut do 20min naniest vrchny transparent????????poradte
Datum: 30. října 2017 15:50
Jméno: michal
IP: uživatel19273
 stando-acetonova cize synteticka???
Datum: 30. října 2017 9:46
Jméno: standa
IP: uživatel19274
 Acetonová barva ve spreji nereagovala s benzinem. Tim jsem měl nastříkanou bandu na minifichtlu a cajk.
Datum: 29. října 2017 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel19274
 Se sprejem nemám dobrou zkušenost. To prostě nefunguje. Sprej je dobrej na šišky na adventní věnec. Prostě kompresor a pistoli. Napřed klasickej plnič,vybrousit,vyhladit. Barvu klidně syntetiku. Mam pio stříkaný syntetikou a je to moc pěkný. Neni to dokonalý jako akrylem,ale pěkný to je. Zatim je to odolný všemu  A za ty prachy
Datum: 29. října 2017 18:24
 Zdravím draku. Nevím čím to je, ale nemohu se dostat k tobě na stránky, pořád mi tam padají tachometry. Všechno zadávám dobře, a stejně se stránka udrží pár sekund a zase naskočí tacháče. Je to moje chyba ? Díky za zprávu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2017 9:09
 fuha draku,, to je kix u me a ja ho nedokazu odstranit,, jestl ito je vyhledavacem danou verzi,, stale jsme na to neprisel, kazdopadne VSE JE DOLE,STACI SJED DOLU LEBO TO POZADI VYSKOCI HNED NAHORU A DILY ZUSTANOU DOLE
Datum: 25. října 2017 9:09
Jméno: Franky
IP: uživatel14185
 Huraaa skola.... hura hura hura......................
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2017 23:05
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 V novém školním roce nás čeká klid a bezpečí.... protože Franky slouží..... Každopádně si taky jednou budu muset pořídit fabriku na děti.... aspoň to plánuju.... Zdravím po letech..
Datum: 05. září 2017 23:05
Jméno: standa
IP: uživatel19234
 Holka šla včera poprvý do školky a moc nadšená z toho nebyla,dnes jsme ji nemohly dostat domu
Datum: 05. září 2017 15:38
 tyvol,, tak ted nevim co nas v novem skolnim roce ceka,, kdyz ho zahajuje FRANKY  ja ho kazdopadne prokaucoval,,, hned prvni den jsem s malym cesou prisel posledni,, skoro se predemnou zavirali dvere,,kdyz sem v ten okamzik prostrkaval prez dvere od tridy  a mala cesu jako prvnak byly o 2 driv nez malej sesa,, za vse mohlo hledani klicu od auta,,, rafi,, to nechtejte vedet co jsem si musel vyslechnout
Datum: 05. září 2017 9:14
 Ahoj. Mám babetu 210. Po rovince, do kopce jede bez problémů. Ale, když jedu z kopce dolů, babeta začne škubat, nepřidám plyn, cuká, ale nechcípne. Občas se chytne, pak to samé. Vjede ale na rovinu a jede jak ďas. Prosím poraďte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2017 9:26
Jméno: standa
IP: uživatel19232
 Ahoj. Dělal jsem sousedovi babetu. Při odzkoušení jsem ji párkrát plně otevřel i z kopce a stalo se mi to,že jsem v plnym kotli zkusil pustit plyn a zase přidat a motor najednou jakoby "zdechnul" ale jakmile babeta trochu zpomalila tak se zase chytil a letěl. Před opravou to nedělal,byl v tak zuboženym stavu,že babeta jela 40 když se rozjela a přeřadila ,někdy nejela vůbec. Po menší GO a seřízení jsem i pokrátil koleno a babeta začla jet fakt dost slušně. Z kopce šla přes tachometrových 60km/h,ale pak se takle úmyslně a nebo neúmyslně zahltila-odstavila. Vadu jsem nikde nenašel. Ptal jsem se kámoše,co babety má již nějaký ten pátek a ten mi řek,že je to normální.... že si s tim nemam lámat hlavu .... do cca 55km/h to bylo ok ... trochu si myslím,jestli za to nemuže ten miniaturní origo karbec ... pokud vysloveně škube,tak asi nedotéká palivo...
Datum: 31. srpna 2017 9:26
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 koupim revmaplecjy na 05 , na inzeratach chtej platba predem a to ja nehci ,klasika postou ma nekdo na prodej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2017 15:07
Jméno: Jawa
IP: uživatel17437
 Zdravím potřebuju poradit s jawou 350 639 před renovaci běžela jak hodinky a teď po renovaci nechce chytnou s ničím jsem nehýbal jiskru hází svíčky NGK B8HS smrdí benzínem ani nechytne na roztlačeni nevíte co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2017 18:09
 Zkus dat Brisky.NGK jsou myslim nachylny na uliti!
Datum: 15. září 2017 18:09
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Čeho se týkala renovace ? Motor ,kastle ,elektrika ?
Datum: 24. srpna 2017 17:46
Jméno: Jawa
IP: uživatel17437
 Ano mám
Datum: 24. srpna 2017 12:29
Jméno: martin
IP: uživatel19225
 a máš správně válce s kladívky? (pravý-pravý a levý-levý)
Datum: 23. srpna 2017 21:00
 Zdravím draci mám problém že svíčka nehazi jiskru ale je dobrá a fajfka po proslapnuti kope.. prosím o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2017 19:00
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 třeba špatně ukostřené? tuším že 15 z indučky má být ukostřená nejsem si jist. ale pokud ji tak tkontroluj že jsi to ukostřil na čistý kov a ne někam na barvu jin ak zkus i tu jinou svíčku
Datum: 11. srpna 2017 19:00
Jméno: Motoman
IP: uživatel19209
 Pokud fajfka kope tak asi ta svíčka moc dobrá nebude,nemyslíš???
Datum: 10. srpna 2017 12:54
Jméno: Karel Bíma
IP: uživatel19175
 Zdravím, našel jsem na chatě starého pionýra Jawa 555 a chtěl bych se zeptat co je dobré udělat aby to chytlo a jak zjistím jestli to vůbec pojede? Nikdy jsem takhle nic neopravoval, takže v tom jsem úplný začátečník. Děkuji moc za odpovědě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2017 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel19180
 A ještě mi napadlo zkontrolovat kladívko,zda vůbec otvírá,zda v tom nejsou pavučiny a bordel a zda jsou kabely zapojený a jen se tam nepovalujou... ale to by byla už jiná kapitola... většinou jak něco čtvrt století stojí tak jsou totàl vytvrdlý gufera,špatný těsnění mezi bloky,pod válcem a tak a po pár dnech "vcelku normálního ježdění" to začne zničeho nic zlobit ... takže nakonec stejně bude rozborka ... ale každej zapelešenej stodolák většinou vcelku rozjet jde... akorát jede jen "chvíli"
Datum: 17. července 2017 20:41
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Doplním Standu - vyčistil bych rovnou i nádrž s kohoutem + nový benzín, zkrátka zkontrolovat kompletní palivovou cestu, zaschlý olej a zanesená nádrž dokážou potrápit...
Datum: 17. července 2017 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel19179
 Zdar. Základ je,zda se motor volně točí. Pak zda má kompresi. Pokud se točí,řadí a má kompresi tak rozebrat a vyčistit karbec (bude zalepenej) a zkontrolovat zda je jiskra. Pak už jen zkoušet...pokud tam jde benzin a dává to jiskru tak by to mělo jet. Pokud ne,je někde chyba...
Datum: 17. července 2017 8:16
Jméno: PetaK
IP: uživatel19148
 Zdar draci, včera se mi několikrát stala věc - jedu si a najednou to pocukává, až to zastaví. Pak to chvilku nechce nadlábnout ani rozběhnout, ale po chvíli to zase šlape - v čem mám hledat chybu? Nedokrmuje to benzín? Špína v karbecu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2017 9:46
Jméno: Petak
IP: uživatel19187
 Pio 05...
Datum: 23. července 2017 9:46
 těžko říct-co je to za stroj ?
Datum: 11. července 2017 16:04
Jméno: Marcel
IP: uživatel12628
Posl.aktualizace: 03. července 2017 20:11
Jméno: Marcel
IP: uživatel12628
 Díky
Datum: 03. července 2017 20:11
Jméno: narian
IP: uživatel19162
 používam na to kyselinu dusičnú cca 30-40% to si treba vyskúšať. Pomáha tiež nahrievať urýchľuje to proces.
Datum: 26. června 2017 21:03
Jméno: michal
IP: uživatel19153
 zdar vyzna sa tu niekde v simsonoch?mam jeden komlet motor funkcni bez karburatoru bez kablov jedine od bezkonta.zaalka ide 5 kablov a neviem aky je to ty motora teda na boku je 4 .oradite............
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2017 9:31
Jméno: standa
IP: uživatel19159
 Na to musíš přijít sám. Zkus podle roku výroby. Ten základ pro chod motoru bude stejný. Cenné informace jsem našel především na německých stránkách,ale něco se najde i v CZ.
Datum: 23. června 2017 9:31
Jméno: michal
IP: uživatel19153
 je to bezkontakt len neviem ci 6 alebo 12v.....ako to zistim?a ako zistim typ motora???chcem to len zapojit len aby motor frcal bez svetiel bez baterky atd...
Datum: 18. června 2017 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel19154
 Podle toho jestli je to kladívkáč a nebo bezkontakt. Schémata na netu najdeš. Upřesni si co máš. Měli dobíjecí monstrum a megakondik na blibkry a nebo elbu... jak se do toho dostaneš tak to pochopíš... já to jako 100% simson laik pochopil.
Datum: 17. června 2017 22:15
Jméno: čzták
IP: uživatel19147
 Zdar chlapi mám řz 175 typ 450 a mám tam karburátor 2924 když jedu na 3 nebo na 4 a držím konstantní rychlost tak začne vynechávat když přidám plyn je to ok Podle mně je chyba v bohatosti mám šroubek na směs povolit nebo utáhnou jinak jehlu mám na 2. zářezu z vrchu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2017 20:38
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 osobně bych to tipnul na bohatší směs (alespoň se obdobně chová záměrně obohacená moto v záběhu), každopádně šroubkem doladíš pouze směs na volnoběh, resp. mírně zvýšený volnoběh... zkus někam hnout jehlou
Datum: 23. června 2017 20:38
 Chlapi mám babetu 210 a při jízdě mi začalo házet zadní kolo a celý se to seklo,nejde točit s motorem,můžete mi poradit co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2017 8:10
Jméno: standa
IP: uživatel19140
 Rozebral bych to
Datum: 02. června 2017 8:10
 Ahoj,
mam takový problém, opravoval jsem Manet Korado včera.
Když jsem natahoval plynové lanko na válec, a opravoval heft na plyn, vystřelila pružina z drážky řídítkách. Nevím jak ji zpět nasadit, nebot mi tam jedna strana nikde nedrží a nevšim jsem si žádného očka, kde bych ji zasekl, tak aby se mi plyn vracel. Vím akorát, že zatočená část konce má být v plastovém válečku na heflu, ale kam dát Lkovou část, která vypadává od všeho, to nevím.
Posílám foto pružiny, která vystřelila, je na plynovém heftu na řídítkách.
https://www.motojelinek.cz/fotky48094/fotos/_vyr_37093302--Kopirovat.jpg
https://www.motojelinek.cz/fotky48094/fotos/DSCN5689.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2017 6:28
Jméno: Ventil
IP: uživatel18398
 Nazdar drajveri...Mam mustafa na kterym mi blbne trojka... Jednicka a dvojka taha paradne ve dvou po prasny ceste do kopce za dva a neubiral (ja mam cca 75kg a kamos takovej metrak ma)...Ale kdyz dam na rovine trojku tak nema tah, skube a nemuze se chytnout...Ale co s tim?? Motor jsem rozebral a vsechno v poradku... Nic mi neprislo co by to mohlo zpusobovat... Nejde mi do hlavy ze jednicka s dvojkou tahaj tak pekne at je tocim jak je tocim a po zarazeni trojky nezrychluju spis naopak... Jedine z kopce se rozjede ale to strasne skube... Prevodovka ok, spojka ok, retezovka ok, zapalovani ok...Mustang pred dvouma rokama po GO (klika, vybrus, loziska, gufera, spojka, dily v zapalku a karbecu, retezovka nova a spoustu drobnosti....) Znamej co delal celej zivot Jawy se prej s timhle nesetkal...Uz taky nevi...Tak prosim o radu vas jestli vite co by to mohlo byt...Budu opravdu rad kdyz nekdo bude vedet ja uz se s tim patlam pres rok....Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2017 21:35
Jméno: ventil
IP: uživatel18398
 Super diky...ja ten motor nastavoval uz kolikrat...ale asi se to porad radne nezdarilo....parkrat se mi povedlo ze se ta trojka trochu chytala ale skubala stale a jednicka s dvojkou zase nemeli takovy tah....takze uz jsem rozebral motor a jdu na to vsechno od zacatku....
Datum: 12. května 2017 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel19123
 Jo dobře,přehodil kolečka,na dvojku to jede jak raketa a trojka se nechytá,jen rovina a z kopce,to je klasika,ale to škubání nemá nic společnýho s převody. Šel bych po tom,zda dotéká benzin,zda je správně nastavený karburátor a zapalování,dobrá svíčka,zda se ti neucpává víčko u bandy atd... klasika u škubajícího motoru.... u dvojky o problému nemusíš ani vědět,protože převod do síly tě nenutí jet max otáčky. Pokud citelně ztrácí do sebemenšího stoupání na rozjetym motoru tak bych šel po kompletnim nastavení všeho,motor muže být totál rozhašený a ta silná dvojka tě mate a ty si nesprávně myslíš,že motor je ok. Každopádně bych tu dvojku prohodil nazpátek a raději bych dal o zub dva menší kolečko do motoru. Určitě se to zlepší v celkové dynamice. Kdysi jsem taky zkoušel rychlou dvojku. Nemá to naprosto žádný reálný výhody,naprostej nesmysl. Často se k tomu uchylujou lidi právě proto,že jim motor jede "blbě" a kvalty se jim nechtěj sbírat odspoda. Přitom je to jen o seřízení. A při přehozený dvojce se problém s nastavením právě nejvíce prohloubí a projeví při jízdě na trojku....
Datum: 12. května 2017 18:48
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Já si je jednou přehodil omylem prostě den blbec. Jen co jsem se rozjel bylo mi jasno a tak znova rozborka,to jsem si dával jména.
Datum: 12. května 2017 18:09
Jméno: Marquee
IP: uživatel19120
 Jsem si vědom, že je mám obráceně..... No tvl... Já už tady z toho nemůžu. Hlavně, že je v motoru vše ok
Datum: 11. května 2017 7:46
Jméno: ventil
IP: uživatel18398
 Diky...tim by to mohlo byt? Toho jsem si vedom ze mam prohozene. Jenomze kdyz tu trojku rozjedu z kopce tak stale se mnou skube ikdyz ma otacky celkem fajn ze by se chytla.... Prijde rovinka tak se jeste drzi ale jakmile je jen lehky stoupani tak jdou otacky dolu.... Ale diky zkusim je prohodit zpet do originalu...
Datum: 10. května 2017 14:18
Jméno: fgvhbj
IP: uživatel19118
 Podľa mňa máš prehodené 2 kolečká v prevodovke.
Datum: 10. května 2017 14:00
Jméno: čzták
IP: uživatel19109
 Zdravim mám problém s kývačkou čz 175 450 bohatost směsi jsem utáhl na max a povolil o 1,5 otáčky ale furt nemá takové zrychlení jako dřív mám ještě povolit o 1/4 ? má i špatný starty.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2017 20:43
Jméno: čzták
IP: uživatel19116
 díky všem za rady
Datum: 06. května 2017 20:43
Jméno: standa
IP: uživatel19112
 Zved bych o zub jehlu a doupravil bohatost dle potřeby.
Datum: 04. května 2017 21:25
Jméno: čzták
IP: uživatel19114
 Tak jsem to naladil a po jízdě jsem se kouknul na svíčku jakou má barvu a má docela světlou cihlovou ještě to není ono mám tedy o trochu povolit šroub směsi (vodorovný) ?
Datum: 04. května 2017 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel19112
 Tak platí to co píše LK dole. Základní nastavení s odpovídajícíma tryskam a doladit. Jinak těsnění ok? Sání sedí dobře? Neni v něm něco zapadlýho atd? Filtr průchozí? Kolikrát jsou to úplný kraviny a člověk s tim už ztrácí nervy
Datum: 04. května 2017 16:37
Jméno: čzták
IP: uživatel19113
 karbec jsem celej kompletně vyčistil
Datum: 04. května 2017 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel19112
 Mě takle začal blbnout před 3 lety pérák. Karbec tam mam stejnej asi jako ty (26mm z kejvy). Smítko bordelu a chlup ve volnoběžný trysce. Nedokážu pochopit jak se tam vzal ten chlup. Blbě to chytalo a když už to udrželo volnoběh tak mizerně a při jízdě to bylo takový tupý. Zkus vyčistit karbec.
Datum: 04. května 2017 10:19
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 *samozřejmě ne doladit předstih, ale volnoběh
Datum: 03. května 2017 22:00
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 no základní nastavení je jasný (tzn. velikost příslušných trysek+poloha jehly) a šroub směsi s volnoběhem je nutný nastavit individuálně dle projevu motoru... takže +- nastavit směs a volnoběh tak, aby bylo možný moto nastartovat, pak dle reakce na plyn nastavit volnoběžnou směs a nakonec doladit předstih stavěcím šroubem šoupátka,,, nějaké udávané otáčky jednotlivých šroubů jsou dobré tak pro to základní nastavení, ovšem konečný výsledek může být podstatně jiný...
Datum: 03. května 2017 21:59
Jméno: čzták
IP: uživatel19111
 Takže řikáte že směs mám regulovat jenom podle jízdy a pak volnoběh seřídit jenom šroubkem ? jinak jehlu mám na druhém zářezu zhora.
Datum: 03. května 2017 21:53
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 máš dobře otryskovanej karburátor? ... jinak dle mejch zkušeností je u tohodle motoru 1,5 otáčky moc... většinou se pohybuju kole 3/4... každopádně to nastav tak, aby to šlo za plynem, tady není třeba nějak striktně dodržovat tabulkové hodnoty,,,, jde jen o to, kolik vzduchu na volnoběh pustíš k palivu, který je dávkovaný volnoběžnou tryskou...
Datum: 03. května 2017 21:30
|



|