slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Neviete niekto či sa tento tachometer použival aj v stadione S22.http://imgupload.sk/viewer.php?file=7sml9gsjtnxik8e1t3jg.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 22:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
kamarád ho má na s22 a myslím si že je původní
 
 
Datum: 26. ledna 2014 22:45
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel8528    
Prosím o radu nejdou mi vytáhnout ven řidítka na pio 21 at do nich tluču ze spoda nebo točíme ve dvou kolem dokola tak se ani nehnou nahoru :/ Děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel8528    
Díky moc chlapy :-)
 
 
Datum: 26. ledna 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
to su borci
 
 
Datum: 25. ledna 2014 20:12
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šroub co drží řidítka musíš trochu vyšroubovat a klepnout do něho kladivem, aby se zarazil a vyrazil se ze spodní části řidítek takový kužel, který spodní číst řidítek roztahuje, pak půjdou vytáhnout ;-)
 
 
Datum: 25. ledna 2014 19:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Vyklepnuli jste tu kuželovou rozpěrku?
 
 
Datum: 25. ledna 2014 18:59
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak se vyndavá to menší šnekové kolečko z náhonu pro tachometr? Náhon je z mustanga, ale nevím jestli je tam to kolečko nalisované nebo nějak našroubované. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Bezva zejtra se do toho putím.
 
 
Datum: 25. ledna 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel5136    
nahřej to horkovzduškou a potom to vytáhneš úplně v klidu kleštěma
 
 
Datum: 25. ledna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Je to tam nalisované,ale jde to vyndat.Nejlepší by bylo kdyby jsi našel nějakou matici co na to pasuje(třeba z náhonu) a upnul to do svěráku.Pak to vytáhneš
 
 
Datum: 25. ledna 2014 14:31
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel16629    
Ahoj draci potřebuju poradit jaka bila barva se stříka na předni světlo a takrnDiiiiik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na světlo se barva nikdy nestříkala ! a navíc by stačilo sjet o trošku dolu včera se tu řešilo !
 
 
Datum: 23. ledna 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, v létě roku 2012 sem si nechávál dělat GO motoru motoservisu. píst, kroužky, gufera, ložiska, lamely, klikovka, dostal sem to krásně seřízené, tak sem to zajel. cca 1000 km sem jezdil s 12z, to malé kolečko co je na výstupu motoru a pak sem si tam dal 11z a jezdil sem na polnackách a někdy po cestě a pořád sem jezdil v plných otáčkách někdy ve dvou nebo ve třech. vydrželo to do léta 2013 a potom mě začlo při plných otáčkách tam něco dělat mlátit (ale v nízkých to nedelalo) a když to tak mlátilo tak to nezabíralo, nemělo výkon, a zpomalito to, potom se to zas chytlo a pak po 2 vteřinách zase dokola ale jen v plných otáčkách. je možné že bych na tom motoru odrovnal ložiska na klice? nebo mi popřípadě poradte co by to mohlo byt. předem děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2014 12:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je teda go.nový píst a starý válec....odvezl bych jim to tam at se starají...
 
 
Datum: 24. ledna 2014 12:41
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikovka byla na repasu ale výbrus se nedelal, jen se tam dal kroužky a píst nový a ložiska sou tam dané ty správné
 
 
Datum: 23. ledna 2014 19:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16732    
Osobně bych to rozebral,tohle teoretizování je takový k ničemu... To muže bejt cokoliv... Jestli byl motor po opravdové GO tak ale neni možný aby se takle vysypal... Co muže odejít už po roce je výbrus,píst,kroužky...pokud jen někdo vyměnil ložiska a gufera tak to muže bejt cokoliv... Ojnice (dole) ,píst atd,primár,spojka,koš,vybouchaná převodovka ... A nebo tam někdo dal třeba ložiska bez c3 a utahuje se to...
 
 
Datum: 23. ledna 2014 18:10
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co by mohlo byt KO na te ojnici? myslíš že to bude to bronzové pouzdro?
 
 
Datum: 23. ledna 2014 17:25
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
řekl bych KO ojnice...
 
 
Datum: 23. ledna 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: ..:Playboy:..      IP: uživatel16629    
čau draci nevite nekdo co to je za barvy jako abych je mohl koupit Modra(,........) bíla (...........) https://www.google.cz/search?q=modra+barva+pro+pionyra&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AfDfUp3pC6ar7AbHrIHwAw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1600&bih=732#q=jawa+21+modra&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=2UfZQ69fMU6fFM%253A%3Bj4KT0txHzjgPLM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jawa-50.cz%252Ffilesystem%252Fgalerie%252F21%252Fjawa-50-typ-21-sport_30.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fjawa-czechoslovakia.meu.zoznam.sk%252Fjawa-export%252F%3B1024%3B768 Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: ..:Playboy:...      IP: uživatel16629    
Jo díky a ta bíla barva je normal bíla nebo nejaka ta jiná ?
 
 
Datum: 22. ledna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty razantně tmavší kusy jsou uplně mimo, humáč, jinak ty světlejší správný modrý jsou 5012 a ty tmavší 5015 a taky dost podle foťáku a světla, já nechávám lakovat 5015
 
 
Datum: 22. ledna 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau všichni, potřebuji radu.Dělám go motoru u 175/450 a nemůžu tam povolit 3 šrouby. Zkoušel jsem WD-40, brzdovku a horkovzdušku, ale nic nepomohlo. Nějakérady, tryky, nevím si s tím rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 23:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
tiež som mal ten problém trieskas som so srubovakom a kladivom ale na koniec so len zodrel hlavičku tak som to vzdal hodil do stojanovej vrtačky chce to ostrý vrtak a dobre oko a presne som tu hlavičku odvrtal bez poškodenia kartra potom to len rozpoliš a s hasakom alebo blickami vytočíš štift čo trčí
 
 
Datum: 21. ledna 2014 23:21
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak říká kolečko úderem uvolníme napětí v závitu pak pořádný šroubovák a není možné aby nešel ven :-) v nejhorším případě navařit matku..
 
 
Datum: 21. ledna 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: Marťas      IP: uživatel16456    
Zkus to povolit vrtačkou :-) Není boha aby to nešlo !
 
 
Datum: 21. ledna 2014 19:35
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16726    
nebo ty šrouby polej kolou
 
 
Datum: 21. ledna 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Vem úderový šroubovák a pořádně na ty šrouby třískni kladivem.
 
 
Datum: 21. ledna 2014 18:19
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel16629    
Čau draci. Budu dělat rekonstrukci jawy 21 chci ho udělat na světle modro. Ale, nevím jaký je.odstín poradíte mi? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdo 5012 někdo 5015, za mě dává ta patnáctka lepší kontrast s tou šedou, takže určo tu ;-)
 
 
Datum: 20. ledna 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dával ral 5015
 
 
Datum: 20. ledna 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa      E-mail:      IP: uživatel11052    
Ahoj Draci, potřeboval bych poradit. Na jawě 250 se mi při jízd pořád opakovaně napíná a povoluje řetěz (až o 3cm) - děje se to ve stejným ,,rytmu,, napíná povoluje, napíná povoluje..... - zkoušel jsem zadní kolo napnout nebo povolit na napínácích ale nic..děje se to furt stejně....motor mám po GO + hnací kolečko v motoru, novou rozetu s osičkou jak v rozetě tak i v kole, vycentrovaná kola taktéž, už fakt nevím co s tím Nemá někdo nějaké zkušenosti nebo se s tím už setkal? Díky moc Venca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Je to zla reťaz.A ak si ju čim skôr nevymeniš tak si dojebeš rozetu aj zaberové koliesko.
 
 
Datum: 21. ledna 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Tu rozetu bys mohl vyzkoušet, a to tak že ji budeš muset sundat (nevděčná práce) vzít náboj rozetu, dát ho do svěráku, lehoulince dotáhnout, dát rozetu a roztočit, házivost poznáš okem. Ale myslím, že kvůli rozetě to nebude (kvůli způsobu uchycení při obrábění). Ale spíš řetěz, hlavně pak klasický řetězy ČZ Favorit se takhle blbě vytahávaj... Pak by jsi se ještě mohl dívat, v jaké frekvenci se to děje, jestli jednou za otáčku kola, problém je v rozetě, jestli jednou za otáčku řetězu, bude to řetěz...
 
 
Datum: 20. ledna 2014 23:43
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel13201    
Vím i o případu (konkrétně Simson) kde nová rozeta neměla otvor pro ložisko na středu, ale excentricky - takže celá "šmajdala" a tím i napínala a povolovala řetěz, dalším problémem může být již zmiňovaný nepravidelně vytahaný řetěz (ale pokud je nový tak nepřipadá v úvahu - leda by to byl nějaký shit co se vytáhne na prvních metrech)...
 
 
Datum: 20. ledna 2014 21:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16720    
Špatný rozety a nebo řetěz...pokud jsou rozety opravdu nové a správného typu tak je vytahanej a nebo nesprávnej řetěz...
 
 
Datum: 20. ledna 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: Jawa      E-mail:      IP: uživatel11052    
Řekl bych, že řetězem to taky nebude, protože ten týpek co mi dělal GO tvrdil, že vyměnil i řetěz...napadlo mě jestli by to třeba nemohla dělat ta hřídelka v motoru, jak je na ní to kolečko jak pohání ten řetěz z motoru...třeba je nějak maličko ohlá.....ale když sem se na to díval z boku tak ty zuby šly rovnoměrně......je to zapeklitý kudla!....asi to vyzkouším ten řetěz no vyměnit....
 
 
Datum: 20. ledna 2014 16:09
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel15122    
Špatná řetězová sada, buď řetěz nebo rozeta.....
 
 
Datum: 19. ledna 2014 23:09
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
A novej řetěz si kupoval ?
 
 
Datum: 19. ledna 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa      E-mail:      IP: uživatel11052    
Rozetu tam mám taky právě novou...a ani nejmenší zlepšení se u toho neprojevilo..
 
 
Datum: 19. ledna 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
podle mě je to nejspíš výrobní vada rozety,ted jsem s kamarádem dával novou řetězovku na babettu(je pravda že tam přišroubováváš věnec a nikdy se asi netrefíš přesně) ale šmajdá to stejně jako rozeta na mý bábě co je už 5 minut před smrtí
 
 
Datum: 19. ledna 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Mam jawa 20 a mám problémi so štartovaním.Treba ju tlačiť cca 300metrov potom naskoči ťaha celkom dobre na volnobech klepe,vytočiť sa tiež dá sviečka cihlova.Ked ho ale zhasnem tak ho zase môžem tlačiť ako muľa 300 metrov.Poradte niečo už ma to nebavi Dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Vymenil som celý karbec z funkčného fichtla a nepomohlo.Potom som vymenil indučku kabel a fajku a už ide jak lusk.
 
 
Datum: 15. ledna 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tipoval bych to na 70% předstih/odtrh. Já mám ted na J555 motoru nastaven předstih úplně od oka a taky nechytá tak prvních 300m pak chvilku vynechává a pak se rozjede .. nebo to taky může být tou palivovou soustavou, chce to vše vyčistit a seštelovat...
 
 
Datum: 14. ledna 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16629    
A předstih a odtrh máš?
 
 
Datum: 14. ledna 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opravdu velká úcta za odhodlání tlačit několikrát fichtla 300 metrů. Jinak to prostě vidím na přicpanou palivovou soustavu spolu se špatně nastavenou hladinou plovákovky... tod první bych vyzkoušel
 
 
Datum: 14. ledna 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel16336    
Cau na simsonu se mi dost casto stava ze ve spojkovy časti na tom čepu kde drží celí řazení vypadne zajištovací podložka a celý řazení se mi pohne a řadí pouze 1, N, 2 ted se mi to stalo znovu tak jsem odmontoval víčko nápustě oleje a podložka tam drží a točí se... neví čim by to teda mohlo bejt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 16:13
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel16629    
Ahoj mám problém jawa 21 nestartuje na start pace ale de roztlacit svicky sem zkousel karburator cistej a jehla dobre nastavena hladina taky je po GO predstih i odtrh je ale nevím co by se mohlo posrat za tepleho motora to nastartuje dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 6:16
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
No hele, taky můžeš mít špatný kroužky (nemyslím "sjetý", ale ulomený, zapečený) pak to neni možný na páku nastartovat. Nebo moc bohatá směs - moc vysoká hladina v plovákovce. A nebo ucpaný vzduchový filtr či moc zaslepený airbox. Závadu musíš najít sám, nikdo tu nemáme věšteckou kouli. :-P
 
 
Datum: 14. ledna 2014 6:16
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel16629    
Bylo to tak asi nejaky ty 3 roky nebo 5 roku to stalo bud venku nebo pod pristreskem potom sme to privezli a udelali opravy
 
 
Datum: 13. ledna 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale klidně můžeš hledat výmluvu v motorce když to tak řeknu ;-) nevim, musel bych ten vehykl vidět, taky bych si položil otázku jestli to třeba někdy startovalo, nebo jestli to třeba nepřestalo startovat potom co jsi něco potunil :-) ,,, nemyslim to špatně
 
 
Datum: 13. ledna 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci tě nějak podceňovat, ale jestli jsi dnes přišel na to jak se motorka startuje tak bych tomu dal pár dní praxe :-) je to trošku alchymie :-) jinak si to akorát rozese**** a už ti to nepojede vůbec
 
 
Datum: 13. ledna 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatnej kondenzátor poznáš na motoru když běží, když je špatnej tak lítá na statoru mezi kladívkem a kostrou jiskra
 
 
Datum: 13. ledna 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel16629    
Jestli tady vubec jeste nejake komentare budouu ale vzal bych za vděk kdybyste mi pomohli karburator je cistej a nemohlo by to byt ty ehhm jak se tomu rika kondenzator myslim kdyby byl spatnej jelo by to vubec?
 
 
Datum: 13. ledna 2014 21:20
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohlo by bejt unavený magneto, ale to by to chtělo větší rozjezd a otáčky i teplý, pokud chyba, tak v karburátoru, ještě počkáme na vyjádření starejch pardálů :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podle mě se tomu nelíbí ta směs, když to teplý chytí, to nejde takle hrc prc, mohl si to teď uchlastat a budeš kvůli tomu něco spravovat
 
 
Datum: 13. ledna 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel16629    
No zkoušel jsem to ještě dnes ale nychytlo a benal je
 
 
Datum: 13. ledna 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel16629    
Aha hned zitra to skusim
 
 
Datum: 13. ledna 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to prostě tak je, děláš to takhle? : přeplavit, s vypnutym zapalkem dvakrát třikrát šlápnout, zapnout a šlápnout napočtvrtý? někdy s kusem plynu, když je tepleji tak bez plynu? co jsem drandil i jiný motorky tak každá má svůj fígl kterej to chce vychytat...
 
 
Datum: 13. ledna 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Načo slúžia u pioniera v zadných tlmičoch tie kožene manžetky?Čo keby som ich tam nedal? vadilo by to????dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
michal: a musel jsi je nějak upravovat? nemáš možnost to nějak zjistit do čeho původně byly, nebo alespoň rozměry? mám doma stejnavý manžety, ale jsou moc velký, typuju tak pro válec 22-23mm, ve fichtláckejch tlumičích je ale cca 19mm....
 
 
Datum: 15. ledna 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
ja sem ta dal tohle akorat uz nevim miry a sem spokojen http://www.agrozetshop.cz/manzeta-do-brzd/d-93635/ ale fakt nevim miry ale vzhledem k tomu ze to lezelo u dedy typuju to na starou skodovku
 
 
Datum: 13. ledna 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16696    
ano mají svuj význam bez nich to kope jak blbec...bud si sežen manžetydo pumpičky anebo vraž nějakýmu čalouníkovy na pivo a on ti dá kus kuže hověziny a normalně to z ní vysekej a vystřihej
 
 
Datum: 13. ledna 2014 10:22
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, čím by mohlo být střílení do karburátoru u čz 250/455? Střílí to občas asi tak jednou za 50 metrů, potom začne motorka zdechat, po cupování motor zas běží. Někdy zdechne úplně, předstih ok, když se chytne tak jede dobře. pravděpodobně to bude něco s karburátorem? A taky se nedá jet jinak než se zataženým kovovým filtrem na karbutárou, pokud ho otevřu motor ani neblafne a je suchá svíčka, jak to zavřu chytá hned. Karburátor tam je 2924 SBD 12 b. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel15827    
měl jsem to samé a byl to ucpaný karbec. pořádně ho profoukni kompresorem. pořádnej tlak a né nejaké lochtátko :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jestli ti to jede se zavřeným filtrem tak je to jasný - chudá směs takže je bud ucpanej karbec nebo se ti nezvedá jehla současně se šoupátkem nebo to někde saje falešnej vzduch
 
 
Datum: 12. ledna 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16694    
to je motr po go? jinak to střílení me vede k předstihu či vynechava zaplko a ten zbytek špatný stav motoru
 
 
Datum: 12. ledna 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: Eda      IP: uživatel16629    
Draci! Prosím pomozte! Já už normálně nevim. Mám Jawu pionýra 21 sport a za studena né a né naskočit. Hladina v plovákovákovce je dobrá, předstih je taky udělaný, benal je, skoušel jsem motor protočit, ale nenaskočí tak jak by měl naskočí asi 20 min šlapáni na start páku jenže to se bojím ze se něco zrobí v převodovce. Ale roztlačit jde. PS: Dělali jsme GO motoru a udelali jsme novou elektriku vše je dobře zapojeno světla svítí ale nenaskočí. Prosím pomozte mi už jsem asi zkoušel vše. Už jsem s toho zoufalý :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:23
 
 
 
 
Jméno: Eda      IP: uživatel16629    
Svíčka je mokrá zkoušel jsem N15C i 17 karboš čistý odstih je ale nastartuje jen na roztlačení když to je horky ten motor tak startne suprově
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:23
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel15063    
A co svíčka koukal jsi na ní ? Když to třeba 5x prošlápneš je mokrá nebo suchá? Taky se mi to stávalo u 20 a stočilo jen vyčistit karbec a pak šla na první. Nebo zkus ještě jinou svíčku dát jestli tam máš Brisk N15C zkus tam dát 17.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Renovoval jsem pionýra a mám problém s předníma vidlema. Vyměnil jsem silonová futra, protáhnul výstružníkem, nasadil zpátky a zjistil jsem, že při zatížení se propadnou dost dolů. Za jízdy, když trefím větší dolík, tak mi přidrhne plášť o blatník. Může to být unavenejma pružinama? Nebo mám krátký pružiny? Použil jsem ty co tam byly původně. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 13:09
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kluzáky jdou v pouzdrech s mírným odporem. Když jsou vidlice spadlý dolů a postavím pionýra na stojánek, tak kluzáky vyjedou do normální polohy samy od sebe. Ale když to shodím ze stojánku a sednu si na to, tak se zamáčknou tak, že mezi běhounem pláště a blatníkem je cca 2cm vůle
 
 
Datum: 12. ledna 2014 13:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak lehkou jdou kluzáky v pozdrech? jestli je máš na těsno a k tomu starý vyměklý péra tak to jde až na doraz.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 12:48
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Drhne to běhounem o vršek. Do renovace jsem vrazil 15000,- Kč, takže 60,- Kč za pružiny bych fakt neřešil. Jen mě zaráží, že to předtím nedělalo a použil jsem ty samý pružiny
 
 
Datum: 12. ledna 2014 11:06
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to předtím nedělalo tak to pružinama nebude
 
 
Datum: 11. ledna 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, no záleží kde to drhne.. ale tak přece když už něco takovýho dělám tak těch 60Kč za 2 pružiny dám a je pokoj :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 16:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Ten plášť drhne bokem o vnitřní bok blatníku, nebo přímo běhounem o horní část blatníku?
 
 
Datum: 11. ledna 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: lgkp      IP: uživatel13407    
nazdar draci chci se zeptat na jawě 23 mi litttá nahoru a dolu ručička tachometru myslíte že bude asy v tachometru ta pruinka unavená nebo je to někde jinde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 8:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to spíš vypadá že se ti zasekává bovden.Zkontroluj jestli na každém konci ( hlavně u rozety) je dostatečně dotáhlej. Pokud bude problém přetrvávat tak bowden namazat po případě vnitřek (to čtyřhrané lanko) posunout tak aby na každé straně dostatečne vylézalo a tím pádem pak při našroubování zabíralo a otáčelo tím čtyřhranem v tachometru a šnekem u rozety. doufám že si mě pochopil :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2014 8:32
 
 
 
 
Jméno: tomas20      IP: uživatel16669    
Poradte mi prosim, jake srouby presne patri na uchyceni revmaplechu u jawa 20, na fotkach jsem videl s pulkulatou hlavou a jednou drazkou M5x10, ale ty snad nejsou nikde k sehnani, myslim, ze srouby na krizovej sroubovak,ktere maj vsude, by tam vypadali blbe. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 18:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo pokud máš možnost pohrát si se soustruhem... problém bude z povrchovkou..
 
 
Datum: 08. ledna 2014 18:45
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
ano patří tam tyto šroubky a opravdu nejsou k sehnání ani v těch best železářstvích. má je ale etovar sice trošku delší, ale má.. http://etovar.cz/cs/ceske-povalecne-motocykly/1971-sroub-m5-x-18-pulkulata-hlava.html a pokud děláš krutorenovaci, měl bys je tam rozhodně dát, ale jestli děláš jen takovej lepší repas, tak v pohodě bych šel do jinýho typu s drážkou třeba s válcovou hlahvou, nebo klasickej šestihran.. ty na křížák bych nedával, jednak sou hnusný a druhak budeš muset sebou vozit křížák, kterej ne fichtla nepatří. taky celkem záleží co máš za rok výroby, neb u novějších typů už byli snad šestihrany. nebo oběhni pár dědů po pvsi a těch pár šroubečků ti jistě někdo věnuje.
 
 
Datum: 07. ledna 2014 11:06
 
 
 
 
Jméno: tomas20      IP: uživatel16669    
Dobry den, muzete mi prosim nekdo poradit, na jaky tlak se maji spravne pumpovat kola u jawa 20? Pokud uz tady takovy dotaz je, tak se omlouvam. DekujirnrnA jeste se chci zeptat, jestli nekdo nevi, kde se daji koupit srouby s pulkulatou hlavou a drazkou M5x10, snad vsude maj s hlavou jen na krizovej sroubovak. Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 19:06
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
já to foukám podle trochyho
 
 
Datum: 06. ledna 2014 19:06
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to taky foukám podle sebe
 
 
Datum: 06. ledna 2014 18:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak stando, mě to neuskakuje a víc už to naklopit nejde, musel bych zkrátit stupačky :-D
 
 
Datum: 06. ledna 2014 17:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16672    
Já do těch silničních gum dávam +/- 2,5atm... Ale když dam 3atm,tak to jede líp,ale má to tendenci odskakovat v zatáčkách... Co se píše v manuálu nevim,tak sem ani nechtěl přizpívat... Od mala to foukam tak,aby to bylo nafouklý,nebylo to měkký ani extra tvrdý...tak asi tak...nehledal bych nějaké pevné hodnoty...asi jako s předstihem...tak aby to dobře jelo...
 
 
Datum: 06. ledna 2014 17:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já osobně silniční pio foukám na 3,5 atm... mě ta třecí plocha stačí :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2014 16:45
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stáhni si příručku k jawa 50 tam je vše napsaný(najdeš ji skoro všude na netu), jinak to je přední 1,5 atp a zadní 1,9 atp když jezdíš sám ve dvouch to je 1,9 v předu a 2,3 vzadu
 
 
Datum: 06. ledna 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 06. ledna 2014 10:38
 
 
 
 
Jméno: Strakos13      IP: uživatel11695    
Zdarec draci, mám trochu problém. Pincek mně na volnoběh krásně přede, všecko je v pořádku, ale jakmile se chcu rozjet, tak se mně začne dusit. Musím ho dostat do vyších otáček, pak se z těch nabraných rozjede, ale zase padnou a pak už začíná navyšovat. Jakmile se dostane do těch výších, tak škube asfalt. Nevíte čím by to mohlo byt? Myslel sem že zapalování, tak sem koupil Vape a dělá to pořád to stejný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 22:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17040    
Zdravím už jsi to nějak vyřešil? Mám stejný problém a už nevím co mam dělat.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 22:52
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Netahá ti to niekde falešný ? :-D
 
 
Datum: 06. ledna 2014 13:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16671    
Tak vyměň mechanika ;-)
 
 
Datum: 06. ledna 2014 13:56
 
 
 
 
Jméno: Strakos13      IP: uživatel10418    
Tam sem ju hledal taky, zkoušel sem tři různý karburátory a pořád stejnej problém.
 
 
Datum: 06. ledna 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16671    
Ty vole vape je zlatý...nějak to tam dáš a chytá to na otočení... Jinak já bych hledal chybu v nastavení karburátoru...
 
 
Datum: 06. ledna 2014 11:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jen že to vape pomocí rysek moc nastavit nejde...
 
 
Datum: 06. ledna 2014 9:46
 
 
 
 
Jméno: Strakos13      IP: uživatel11695    
To nemám, ale myslím si, že u toho vapéčka by neměl byt problém...
 
 
Datum: 05. ledna 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Strakos13: máš stroboskop ?
 
 
Datum: 05. ledna 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: Strakos13      IP: uživatel11695    
1,6 před horní úvratí
 
 
Datum: 05. ledna 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejede ti to tak koupíš vape.. ty seš ale pracháč :-D ... jak máš vubec seřízený předstih?
 
 
Datum: 05. ledna 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: Strakos13      IP: uživatel11695    
Já sem právě vyčistil celej karbec, profůkal sem všecky kanálky kompresorem, aj sem nastavil hladinu v plovákové komoře. Benzín valí jak má, to by zlobilo i při vyších otáčkách. Já když přidám plyn z volnoběhu, tak je to takový zdechlý, pak jak už to dostane švunk, tak to valí. Ale na ten rozjezd je to přidušený.
 
 
Datum: 05. ledna 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16667    
dotejká ti benzín? za 30 sekunt ti ma natect třičvrtě nadobky od m2 tjinak ucpanej lauf----karbec,,, neco ti nepřímo ovlivnuje bohatost směsi
 
 
Datum: 05. ledna 2014 16:32
 
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 19:47:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu