Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Neviete niekto či sa tento tachometer použival aj v stadione S22.http://imgupload.sk/viewer.php?file=7sml9gsjtnxik8e1t3jg.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 22:45
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kamarád ho má na s22 a myslím si že je původní
Datum: 26. ledna 2014 22:45
Jméno: Pavel
IP: uživatel8528
 Prosím o radu nejdou mi vytáhnout ven řidítka na pio 21 at do nich tluču ze spoda nebo točíme ve dvou kolem dokola tak se ani nehnou nahoru :/ Děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 10:46
Jméno: Pavel
IP: uživatel8528
 Díky moc chlapy
Datum: 26. ledna 2014 10:46
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 to su borci
Datum: 25. ledna 2014 20:12
 Šroub co drží řidítka musíš trochu vyšroubovat a klepnout do něho kladivem, aby se zarazil a vyrazil se ze spodní části řidítek takový kužel, který spodní číst řidítek roztahuje, pak půjdou vytáhnout
Datum: 25. ledna 2014 19:22
 Zdar. Vyklepnuli jste tu kuželovou rozpěrku?
Datum: 25. ledna 2014 18:59
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak se vyndavá to menší šnekové kolečko z náhonu pro tachometr? Náhon je z mustanga, ale nevím jestli je tam to kolečko nalisované nebo nějak našroubované.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 20:37
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Bezva zejtra se do toho putím.
Datum: 25. ledna 2014 20:37
Jméno: honza
IP: uživatel5136
 nahřej to horkovzduškou a potom to vytáhneš úplně v klidu kleštěma
Datum: 25. ledna 2014 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Je to tam nalisované,ale jde to vyndat.Nejlepší by bylo kdyby jsi našel nějakou matici co na to pasuje(třeba z náhonu) a upnul to do svěráku.Pak to vytáhneš
Datum: 25. ledna 2014 14:31
Jméno: ...
IP: uživatel16629
 Ahoj draci potřebuju poradit jaka bila barva se stříka na předni světlo a takrnDiiiiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2014 21:07
 na světlo se barva nikdy nestříkala ! a navíc by stačilo sjet o trošku dolu včera se tu řešilo !
Datum: 23. ledna 2014 21:07
 čau, v létě roku 2012 sem si nechávál dělat GO motoru motoservisu. píst, kroužky, gufera, ložiska, lamely, klikovka, dostal sem to krásně seřízené, tak sem to zajel. cca 1000 km sem jezdil s 12z, to malé kolečko co je na výstupu motoru a pak sem si tam dal 11z a jezdil sem na polnackách a někdy po cestě a pořád sem jezdil v plných otáčkách někdy ve dvou nebo ve třech. vydrželo to do léta 2013 a potom mě začlo při plných otáčkách tam něco dělat mlátit (ale v nízkých to nedelalo) a když to tak mlátilo tak to nezabíralo, nemělo výkon, a zpomalito to, potom se to zas chytlo a pak po 2 vteřinách zase dokola ale jen v plných otáčkách. je možné že bych na tom motoru odrovnal ložiska na klice? nebo mi popřípadě poradte co by to mohlo byt. předem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2014 12:41
 to je teda go.nový píst a starý válec....odvezl bych jim to tam at se starají...
Datum: 24. ledna 2014 12:41
 klikovka byla na repasu ale výbrus se nedelal, jen se tam dal kroužky a píst nový a ložiska sou tam dané ty správné
Datum: 23. ledna 2014 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel16732
 Osobně bych to rozebral,tohle teoretizování je takový k ničemu... To muže bejt cokoliv... Jestli byl motor po opravdové GO tak ale neni možný aby se takle vysypal... Co muže odejít už po roce je výbrus,píst,kroužky...pokud jen někdo vyměnil ložiska a gufera tak to muže bejt cokoliv... Ojnice (dole) ,píst atd,primár,spojka,koš,vybouchaná převodovka ... A nebo tam někdo dal třeba ložiska bez c3 a utahuje se to...
Datum: 23. ledna 2014 18:10
 a co by mohlo byt KO na te ojnici? myslíš že to bude to bronzové pouzdro?
Datum: 23. ledna 2014 17:25
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 řekl bych KO ojnice...
Datum: 23. ledna 2014 12:22
Jméno: ..:Playboy:..
IP: uživatel16629
 čau draci nevite nekdo co to je za barvy jako abych je mohl koupit Modra(,........) bíla (...........) https://www.google.cz/search?q=modra+barva+pro+pionyra&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AfDfUp3pC6ar7AbHrIHwAw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1600&bih=732#q=jawa+21+modra&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=2UfZQ69fMU6fFM%253A%3Bj4KT0txHzjgPLM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jawa-50.cz%252Ffilesystem%252Fgalerie%252F21%252Fjawa-50-typ-21-sport_30.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fjawa-czechoslovakia.meu.zoznam.sk%252Fjawa-export%252F%3B1024%3B768 Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2014 20:45
Jméno: ..:Playboy:...
IP: uživatel16629
 Jo díky a ta bíla barva je normal bíla nebo nejaka ta jiná ?
Datum: 22. ledna 2014 20:45
 ty razantně tmavší kusy jsou uplně mimo, humáč, jinak ty světlejší správný modrý jsou 5012 a ty tmavší 5015 a taky dost podle foťáku a světla, já nechávám lakovat 5015
Datum: 22. ledna 2014 19:05
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau všichni, potřebuji radu.Dělám go motoru u 175/450 a nemůžu tam povolit 3 šrouby. Zkoušel jsem WD-40, brzdovku a horkovzdušku, ale nic nepomohlo. Nějakérady, tryky, nevím si s tím rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 23:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 tiež som mal ten problém trieskas som so srubovakom a kladivom ale na koniec so len zodrel hlavičku tak som to vzdal hodil do stojanovej vrtačky chce to ostrý vrtak a dobre oko a presne som tu hlavičku odvrtal bez poškodenia kartra potom to len rozpoliš a s hasakom alebo blickami vytočíš štift čo trčí
Datum: 21. ledna 2014 23:21
 Přesně jak říká kolečko úderem uvolníme napětí v závitu pak pořádný šroubovák a není možné aby nešel ven  v nejhorším případě navařit matku..
Datum: 21. ledna 2014 22:44
Jméno: Marťas
IP: uživatel16456
 Zkus to povolit vrtačkou  Není boha aby to nešlo !
Datum: 21. ledna 2014 19:35
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16726
 nebo ty šrouby polej kolou
Datum: 21. ledna 2014 19:15
 Čau. Vem úderový šroubovák a pořádně na ty šrouby třískni kladivem.
Datum: 21. ledna 2014 18:19
Jméno: Vojta
IP: uživatel16629
 Čau draci. Budu dělat rekonstrukci jawy 21 chci ho udělat na světle modro. Ale, nevím jaký je.odstín poradíte mi? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2014 22:07
 někdo 5012 někdo 5015, za mě dává ta patnáctka lepší kontrast s tou šedou, takže určo tu
Datum: 20. ledna 2014 22:07
 já dával ral 5015
Datum: 20. ledna 2014 21:58
 Ahoj Draci, potřeboval bych poradit.
Na jawě 250 se mi při jízd pořád opakovaně napíná a povoluje řetěz (až o 3cm) - děje se to ve stejným ,,rytmu,, napíná povoluje, napíná povoluje.....
- zkoušel jsem zadní kolo napnout nebo povolit na napínácích ale nic..děje se to furt stejně....motor mám po GO + hnací kolečko v motoru, novou rozetu s osičkou jak v rozetě tak i v kole, vycentrovaná kola taktéž, už fakt nevím co s tím
Nemá někdo nějaké zkušenosti nebo se s tím už setkal?
Díky moc Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 20:38
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Je to zla reťaz.A ak si ju čim skôr nevymeniš tak si dojebeš rozetu aj zaberové koliesko.
Datum: 21. ledna 2014 20:38
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Tu rozetu bys mohl vyzkoušet, a to tak že ji budeš muset sundat (nevděčná práce) vzít náboj rozetu, dát ho do svěráku, lehoulince dotáhnout, dát rozetu a roztočit, házivost poznáš okem. Ale myslím, že kvůli rozetě to nebude (kvůli způsobu uchycení při obrábění). Ale spíš řetěz, hlavně pak klasický řetězy ČZ Favorit se takhle blbě vytahávaj... Pak by jsi se ještě mohl dívat, v jaké frekvenci se to děje, jestli jednou za otáčku kola, problém je v rozetě, jestli jednou za otáčku řetězu, bude to řetěz...
Datum: 20. ledna 2014 23:43
Jméno: Honza
IP: uživatel13201
 Vím i o případu (konkrétně Simson) kde nová rozeta neměla otvor pro ložisko na středu, ale excentricky - takže celá "šmajdala" a tím i napínala a povolovala řetěz, dalším problémem může být již zmiňovaný nepravidelně vytahaný řetěz (ale pokud je nový tak nepřipadá v úvahu - leda by to byl nějaký shit co se vytáhne na prvních metrech)...
Datum: 20. ledna 2014 21:53
Jméno: standa
IP: uživatel16720
 Špatný rozety a nebo řetěz...pokud jsou rozety opravdu nové a správného typu tak je vytahanej a nebo nesprávnej řetěz...
Datum: 20. ledna 2014 19:16
 Řekl bych, že řetězem to taky nebude, protože ten týpek co mi dělal GO tvrdil, že vyměnil i řetěz...napadlo mě jestli by to třeba nemohla dělat ta hřídelka v motoru, jak je na ní to kolečko jak pohání ten řetěz z motoru...třeba je nějak maličko ohlá.....ale když sem se na to díval z boku tak ty zuby šly rovnoměrně......je to zapeklitý kudla!....asi to vyzkouším ten řetěz no vyměnit....
Datum: 20. ledna 2014 16:09
Jméno: Jakub
IP: uživatel15122
 Špatná řetězová sada, buď řetěz nebo rozeta.....
Datum: 19. ledna 2014 23:09
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 A novej řetěz si kupoval ?
Datum: 19. ledna 2014 22:59
 Rozetu tam mám taky právě novou...a ani nejmenší zlepšení se u toho neprojevilo..
Datum: 19. ledna 2014 22:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 podle mě je to nejspíš výrobní vada rozety,ted jsem s kamarádem dával novou řetězovku na babettu(je pravda že tam přišroubováváš věnec a nikdy se asi netrefíš přesně) ale šmajdá to stejně jako rozeta na mý bábě co je už 5 minut před smrtí
Datum: 19. ledna 2014 21:11
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Mam jawa 20 a mám problémi so štartovaním.Treba ju tlačiť cca 300metrov potom naskoči ťaha celkom dobre na volnobech klepe,vytočiť sa tiež dá sviečka cihlova.Ked ho ale zhasnem tak ho zase môžem tlačiť ako muľa 300 metrov.Poradte niečo už ma to nebavi Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 20:52
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Vymenil som celý karbec z funkčného fichtla a nepomohlo.Potom som vymenil indučku kabel a fajku a už ide jak lusk.
Datum: 15. ledna 2014 20:52
 Tipoval bych to na 70% předstih/odtrh. Já mám ted na J555 motoru nastaven předstih úplně od oka a taky nechytá tak prvních 300m pak chvilku vynechává a pak se rozjede .. nebo to taky může být tou palivovou soustavou, chce to vše vyčistit a seštelovat...
Datum: 14. ledna 2014 22:34
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
 A předstih a odtrh máš?
Datum: 14. ledna 2014 21:36
 Opravdu velká úcta za odhodlání tlačit několikrát fichtla 300 metrů. Jinak to prostě vidím na přicpanou palivovou soustavu spolu se špatně nastavenou hladinou plovákovky... tod první bych vyzkoušel
Datum: 14. ledna 2014 19:02
Jméno: letec
IP: uživatel16336
 Cau na simsonu se mi dost casto stava ze ve spojkovy časti na tom čepu kde drží celí řazení vypadne zajištovací podložka a celý řazení se mi pohne a řadí pouze 1, N, 2 ted se mi to stalo znovu tak jsem odmontoval víčko nápustě oleje a podložka tam drží a točí se... neví čim by to teda mohlo bejt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 16:13
Jméno: Vojta
IP: uživatel16629
 Ahoj mám problém jawa 21 nestartuje na start pace ale de roztlacit svicky sem zkousel karburator cistej a jehla dobre nastavena hladina taky je po GO predstih i odtrh je ale nevím co by se mohlo posrat za tepleho motora to nastartuje dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 6:16
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 No hele, taky můžeš mít špatný kroužky (nemyslím "sjetý", ale ulomený, zapečený) pak to neni možný na páku nastartovat. Nebo moc bohatá směs - moc vysoká hladina v plovákovce. A nebo ucpaný vzduchový filtr či moc zaslepený airbox. Závadu musíš najít sám, nikdo tu nemáme věšteckou kouli.
Datum: 14. ledna 2014 6:16
Jméno: Vojta
IP: uživatel16629
 Bylo to tak asi nejaky ty 3 roky nebo 5 roku to stalo bud venku nebo pod pristreskem potom sme to privezli a udelali opravy
Datum: 13. ledna 2014 21:51
 ale klidně můžeš hledat výmluvu v motorce když to tak řeknu  nevim, musel bych ten vehykl vidět, taky bych si položil otázku jestli to třeba někdy startovalo, nebo jestli to třeba nepřestalo startovat potom co jsi něco potunil  ,,, nemyslim to špatně
Datum: 13. ledna 2014 21:33
 nechci tě nějak podceňovat, ale jestli jsi dnes přišel na to jak se motorka startuje tak bych tomu dal pár dní praxe  je to trošku alchymie  jinak si to akorát rozese**** a už ti to nepojede vůbec
Datum: 13. ledna 2014 21:30
 špatnej kondenzátor poznáš na motoru když běží, když je špatnej tak lítá na statoru mezi kladívkem a kostrou jiskra
Datum: 13. ledna 2014 21:24
Jméno: Vojta
IP: uživatel16629
 Jestli tady vubec jeste nejake komentare budouu ale vzal bych za vděk kdybyste mi pomohli karburator je cistej a nemohlo by to byt ty ehhm jak se tomu rika kondenzator myslim kdyby byl spatnej jelo by to vubec?
Datum: 13. ledna 2014 21:20
 mohlo by bejt unavený magneto, ale to by to chtělo větší rozjezd a otáčky i teplý, pokud chyba, tak v karburátoru, ještě počkáme na vyjádření starejch pardálů
Datum: 13. ledna 2014 20:37
 no podle mě se tomu nelíbí ta směs, když to teplý chytí, to nejde takle hrc prc, mohl si to teď uchlastat a budeš kvůli tomu něco spravovat
Datum: 13. ledna 2014 20:35
Jméno: Vojta
IP: uživatel16629
 No zkoušel jsem to ještě dnes ale nychytlo a benal je
Datum: 13. ledna 2014 20:30
Jméno: Vojta
IP: uživatel16629
 Aha hned zitra to skusim
Datum: 13. ledna 2014 20:25
 no to prostě tak je, děláš to takhle? : přeplavit, s vypnutym zapalkem dvakrát třikrát šlápnout, zapnout a šlápnout napočtvrtý? někdy s kusem plynu, když je tepleji tak bez plynu? co jsem drandil i jiný motorky tak každá má svůj fígl kterej to chce vychytat...
Datum: 13. ledna 2014 20:22
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Načo slúžia u pioniera v zadných tlmičoch tie kožene manžetky?Čo keby som ich tam nedal? vadilo by to????dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 14:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 michal: a musel jsi je nějak upravovat? nemáš možnost to nějak zjistit do čeho původně byly, nebo alespoň rozměry? mám doma stejnavý manžety, ale jsou moc velký, typuju tak pro válec 22-23mm, ve fichtláckejch tlumičích je ale cca 19mm....
Datum: 15. ledna 2014 14:37
Jméno: michal
IP: uživatel16414
Datum: 13. ledna 2014 22:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16696
 ano mají svuj význam bez nich to kope jak blbec...bud si sežen manžetydo pumpičky anebo vraž nějakýmu čalouníkovy na pivo a on ti dá kus kuže hověziny a normalně to z ní vysekej a vystřihej
Datum: 13. ledna 2014 10:22
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, čím by mohlo být střílení do karburátoru u čz 250/455? Střílí to občas asi tak jednou za 50 metrů, potom začne motorka zdechat, po cupování motor zas běží. Někdy zdechne úplně, předstih ok, když se chytne tak jede dobře. pravděpodobně to bude něco s karburátorem? A taky se nedá jet jinak než se zataženým kovovým filtrem na karbutárou, pokud ho otevřu motor ani neblafne a je suchá svíčka, jak to zavřu chytá hned. Karburátor tam je 2924 SBD 12 b. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 9:39
 měl jsem to samé a byl to ucpaný karbec. pořádně ho profoukni kompresorem. pořádnej tlak a né nejaké lochtátko
Datum: 13. ledna 2014 9:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli ti to jede se zavřeným filtrem tak je to jasný - chudá směs takže je bud ucpanej karbec nebo se ti nezvedá jehla současně se šoupátkem nebo to někde saje falešnej vzduch
Datum: 12. ledna 2014 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel16694
 to je motr po go? jinak to střílení me vede k předstihu či vynechava zaplko a ten zbytek špatný stav motoru
Datum: 12. ledna 2014 20:30
Jméno: Eda
IP: uživatel16629
 Draci! Prosím pomozte! Já už normálně nevim. Mám Jawu pionýra 21 sport a za studena né a né naskočit. Hladina v plovákovákovce je dobrá, předstih je taky udělaný, benal je, skoušel jsem motor protočit, ale nenaskočí tak jak by měl naskočí asi 20 min šlapáni na start páku jenže to se bojím ze se něco zrobí v převodovce. Ale roztlačit jde. PS: Dělali jsme GO motoru a udelali jsme novou elektriku vše je dobře zapojeno světla svítí ale nenaskočí. Prosím pomozte mi už jsem asi zkoušel vše. Už jsem s toho zoufalý
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:23
Jméno: Eda
IP: uživatel16629
 Svíčka je mokrá zkoušel jsem N15C i 17 karboš čistý odstih je ale nastartuje jen na roztlačení když to je horky ten motor tak startne suprově
Datum: 12. ledna 2014 10:23
Jméno: Panel
IP: uživatel15063
 A co svíčka koukal jsi na ní ? Když to třeba 5x prošlápneš je mokrá nebo suchá? Taky se mi to stávalo u 20 a stočilo jen vyčistit karbec a pak šla na první. Nebo zkus ještě jinou svíčku dát jestli tam máš Brisk N15C zkus tam dát 17.
Datum: 12. ledna 2014 10:16
 Nazdar draci. Renovoval jsem pionýra a mám problém s předníma vidlema. Vyměnil jsem silonová futra, protáhnul výstružníkem, nasadil zpátky a zjistil jsem, že při zatížení se propadnou dost dolů. Za jízdy, když trefím větší dolík, tak mi přidrhne plášť o blatník. Může to být unavenejma pružinama? Nebo mám krátký pružiny? Použil jsem ty co tam byly původně. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 13:09
 kluzáky jdou v pouzdrech s mírným odporem. Když jsou vidlice spadlý dolů a postavím pionýra na stojánek, tak kluzáky vyjedou do normální polohy samy od sebe. Ale když to shodím ze stojánku a sednu si na to, tak se zamáčknou tak, že mezi běhounem pláště a blatníkem je cca 2cm vůle
Datum: 12. ledna 2014 13:09
 A jak lehkou jdou kluzáky v pozdrech? jestli je máš na těsno a k tomu starý vyměklý péra tak to jde až na doraz.
Datum: 12. ledna 2014 12:48
 Drhne to běhounem o vršek. Do renovace jsem vrazil 15000,- Kč, takže 60,- Kč za pružiny bych fakt neřešil. Jen mě zaráží, že to předtím nedělalo a použil jsem ty samý pružiny
Datum: 12. ledna 2014 11:06
 jestli to předtím nedělalo tak to pružinama nebude
Datum: 11. ledna 2014 17:52
 Jo, no záleží kde to drhne.. ale tak přece když už něco takovýho dělám tak těch 60Kč za 2 pružiny dám a je pokoj
Datum: 11. ledna 2014 16:37
 Ahoj. Ten plášť drhne bokem o vnitřní bok blatníku, nebo přímo běhounem o horní část blatníku?
Datum: 11. ledna 2014 12:44
Jméno: lgkp
IP: uživatel13407
 nazdar draci chci se zeptat na jawě 23 mi litttá nahoru a dolu ručička tachometru myslíte že bude asy v tachometru ta pruinka unavená nebo je to někde jinde
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 8:32
 No to spíš vypadá že se ti zasekává bovden.Zkontroluj jestli na každém konci ( hlavně u rozety) je dostatečně dotáhlej. Pokud bude problém přetrvávat tak bowden namazat po případě vnitřek (to čtyřhrané lanko) posunout tak aby na každé straně dostatečne vylézalo a tím pádem pak při našroubování zabíralo a otáčelo tím čtyřhranem v tachometru a šnekem u rozety. doufám že si mě pochopil
Datum: 08. ledna 2014 8:32
Jméno: tomas20
IP: uživatel16669
 Poradte mi prosim, jake srouby presne patri na uchyceni revmaplechu u jawa 20, na fotkach jsem videl s pulkulatou hlavou a jednou drazkou M5x10, ale ty snad nejsou nikde k sehnani, myslim, ze srouby na krizovej sroubovak,ktere maj vsude, by tam vypadali blbe. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 18:45
 nebo pokud máš možnost pohrát si se soustruhem... problém bude z povrchovkou..
Datum: 08. ledna 2014 18:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 ano patří tam tyto šroubky a opravdu nejsou k sehnání ani v těch best železářstvích. má je ale etovar sice trošku delší, ale má.. http://etovar.cz/cs/ceske-povalecne-motocykly/1971-sroub-m5-x-18-pulkulata-hlava.html a pokud děláš krutorenovaci, měl bys je tam rozhodně dát, ale jestli děláš jen takovej lepší repas, tak v pohodě bych šel do jinýho typu s drážkou třeba s válcovou hlahvou, nebo klasickej šestihran.. ty na křížák bych nedával, jednak sou hnusný a druhak budeš muset sebou vozit křížák, kterej ne fichtla nepatří. taky celkem záleží co máš za rok výroby, neb u novějších typů už byli snad šestihrany. nebo oběhni pár dědů po pvsi a těch pár šroubečků ti jistě někdo věnuje.
Datum: 07. ledna 2014 11:06
Jméno: tomas20
IP: uživatel16669
 Dobry den, muzete mi prosim nekdo poradit, na jaky tlak se maji spravne pumpovat kola u jawa 20? Pokud uz tady takovy dotaz je, tak se omlouvam. DekujirnrnA jeste se chci zeptat, jestli nekdo nevi, kde se daji koupit srouby s pulkulatou hlavou a drazkou M5x10, snad vsude maj s hlavou jen na krizovej sroubovak. Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 19:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 já to foukám podle trochyho
Datum: 06. ledna 2014 19:06
 já to taky foukám podle sebe
Datum: 06. ledna 2014 18:38
 přesně tak stando, mě to neuskakuje a víc už to naklopit nejde, musel bych zkrátit stupačky
Datum: 06. ledna 2014 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel16672
 Já do těch silničních gum dávam +/- 2,5atm... Ale když dam 3atm,tak to jede líp,ale má to tendenci odskakovat v zatáčkách... Co se píše v manuálu nevim,tak sem ani nechtěl přizpívat... Od mala to foukam tak,aby to bylo nafouklý,nebylo to měkký ani extra tvrdý...tak asi tak...nehledal bych nějaké pevné hodnoty...asi jako s předstihem...tak aby to dobře jelo...
Datum: 06. ledna 2014 17:04
 já osobně silniční pio foukám na 3,5 atm... mě ta třecí plocha stačí
Datum: 06. ledna 2014 16:45
 stáhni si příručku k jawa 50 tam je vše napsaný(najdeš ji skoro všude na netu), jinak to je přední 1,5 atp a zadní 1,9 atp když jezdíš sám ve dvouch to je 1,9 v předu a 2,3 vzadu
Datum: 06. ledna 2014 14:45
Datum: 06. ledna 2014 10:38
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Zdarec draci, mám trochu problém. Pincek mně na volnoběh krásně přede, všecko je v pořádku, ale jakmile se chcu rozjet, tak se mně začne dusit. Musím ho dostat do vyších otáček, pak se z těch nabraných rozjede, ale zase padnou a pak už začíná navyšovat. Jakmile se dostane do těch výších, tak škube asfalt. Nevíte čím by to mohlo byt? Myslel sem že zapalování, tak sem koupil Vape a dělá to pořád to stejný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 22:52
Jméno: Martin
IP: uživatel17040
 Zdravím už jsi to nějak vyřešil? Mám stejný problém a už nevím co mam dělat.
Datum: 07. dubna 2014 22:52
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Netahá ti to niekde falešný ?
Datum: 06. ledna 2014 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel16671
 Tak vyměň mechanika
Datum: 06. ledna 2014 13:56
Jméno: Strakos13
IP: uživatel10418
 Tam sem ju hledal taky, zkoušel sem tři různý karburátory a pořád stejnej problém.
Datum: 06. ledna 2014 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel16671
 Ty vole vape je zlatý...nějak to tam dáš a chytá to na otočení... Jinak já bych hledal chybu v nastavení karburátoru...
Datum: 06. ledna 2014 11:56
 já jen že to vape pomocí rysek moc nastavit nejde...
Datum: 06. ledna 2014 9:46
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 To nemám, ale myslím si, že u toho vapéčka by neměl byt problém...
Datum: 05. ledna 2014 21:54
 Strakos13: máš stroboskop ?
Datum: 05. ledna 2014 21:48
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 1,6 před horní úvratí
Datum: 05. ledna 2014 21:27
 nejede ti to tak koupíš vape.. ty seš ale pracháč  ... jak máš vubec seřízený předstih?
Datum: 05. ledna 2014 20:22
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Já sem právě vyčistil celej karbec, profůkal sem všecky kanálky kompresorem, aj sem nastavil hladinu v plovákové komoře. Benzín valí jak má, to by zlobilo i při vyších otáčkách. Já když přidám plyn z volnoběhu, tak je to takový zdechlý, pak jak už to dostane švunk, tak to valí. Ale na ten rozjezd je to přidušený.
Datum: 05. ledna 2014 18:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16667
 dotejká ti benzín? za 30 sekunt ti ma natect třičvrtě nadobky od m2 tjinak ucpanej lauf----karbec,,, neco ti nepřímo ovlivnuje bohatost směsi
Datum: 05. ledna 2014 16:32
|



|