Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Babetak
IP: uživatel15124
 Ahoj!
Mám takový problém.Mám jawu210 (babettu).
Nejde startovat, ale je tam nová svíčka která dává jiskru. Prostě neteče benzín do karburátoru.
Třeba se mi ji podaří nastartovat protože nějakou záhadou tam trocha toho benzínu nateče.
Ale když chci s ní jet někam dál tak prostě jede jenom na to co má v karburátoru a pak chcípne, a už nastartovat nejde.
Myslím si že je tam poškozené těsnění u karburátoru a jde tam moc vzduchu.
Je to možné?
Předem díky za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2014 17:36
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 mě to dělalo víčko od nádrže,vznikl tam podtlak a benzín to nepustilo do karbece-tak jsem ho tolik nedotahoval a hned to bylo v poho.......
Datum: 15. února 2014 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel16805
 Ucpanej kohout
Datum: 15. února 2014 11:51
 ucpanej kohout
Datum: 14. února 2014 7:28
 řekl bych že bude spíš problém s dotíkáním benzínu, zkontroluj čistotu kohoutku a sítka v nádrži a případně celou soustavu kudy teče benzín
Datum: 14. února 2014 1:01
 Zdar draci .. nedávno jsem kutil na svojom Pionýru 555 elektroinstalaci .. ale zjistil jsem že nefunguje světelná cívka .. no tak jsem sundal magneto .. nic jsem nezjistil tak jsem ho zase nandal, .. říkal jsem no co až se najdou peníze tak tam koupim třeba Vape.. se zase rozešteloval předstih .. zjistil jsem že kladívko už je špatný že už je sjetý, nu což neváhal jsem a rozdělal dal tam kladívko, jenže sem nedával pozor na to jak je kladívko odizolováno .. jak je to tam přiděláno tou matičko nemá to bejt nějak odizolované??? Jestli ne tak už nevim čim by to mohlo bejt.. Mohlo by se stát něco v tom zapalování? Jako jestli by se tam mohlo něco spálit? No nevím .. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2014 17:17
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 naprosto přesně řečeno, rozepnutá kladívka nesmí být vodivě spojena (samozřejmě to platí po odpojení zapalovacího pólu a indukční cívky). Dá se to proměřit i ohmetrem, i když tato metoda nemusí být stoprocentní. Každopádně kladívko musí běhat na plastové ose a v místě kudy prochází šroub kladívkem a jeho držákem je malá izolační podložka, na ní pak z každé strany jedna velká
Datum: 14. února 2014 17:17
 Díky moc .. asi jsem to vážně špatně odizoloval .. kdyby někdo měl foto jak to správně odizolovat nebo tak něco tak bych byl rád .. Díky moc draku
Datum: 14. února 2014 14:13
 no může bejt spálenej kondík, nebo tak něco, ale zaměřil bych se na to jestli si to správně zaizoloval tak jak to bylo. správně se ti nesmí mezi sebou žádnym způsobem vodivě dotýkat kladívka, teda kromě toho když jsou seplý, tudíž je odizolovnak i šroub co spojuje kladívka plastovou vložkou plus pod podložkama taky z každý strany nevodivej materiál, nevim jak to líp popsat, foto dodat nemůžu . . .. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/izolator_kladivka_sada.html
Datum: 14. února 2014 1:07
 Ahoj draci, už jsem celkem nasranej až smutnej. Vůbec, ale vůbec si nevím rady s vyndáním ložiska z krytu magneta, je v náboji a nejde absolutně po zahřátí víka na vysokou teplotu a bouchání s ní o ponk ani o kousek ven. Šroubovákem se tam nedostanu, protože tam není jak se dostat. A pak další problém, chtěl jsem nandat píst do válce, ale nejde to a už vůbec ne v pohodě, nevím kde je problém. Děkuji za rady a ještě připojuji foto dalšího ložiska které mě trápí a nevím co s tím. Děkuji moc http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio/#IMG_20140205_165811.jpg http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio/#IMG_20140205_165757.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 17:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a já mám kus závitovky a takovej svařenej hrníček.. závitovku přiboduju k ložisku a vytáhnu... a že mi při každym vytahování ubyde 20mm závitovky? neřešim, zase tak často to ložisko neměnim, takže než rozřežu těch 30 cm, nějaká voda v potoce uteče...
Datum: 11. února 2014 17:58
 tohle je vynález ze kterýho jsem vycházel, ale vyskakovalo mi to, proto jsem zvolil vytlačení tyčkou z druhé strany
Datum: 11. února 2014 11:22
 Ahoj chlapi, díky za rady tady jsem včera večer našel hezký video https://www.youtube.com/watch?v=c6yDui--kcQ , taže to už nějak sundám a uvidíme co mne zase překvapí při dělání go  Děkuji všem  Kobe
Datum: 11. února 2014 10:46
 kdyby to bylo málo tak ti to zejtra můžu vyfotit
Datum: 11. února 2014 1:16
 přípravek jsem popisoval pro pravý kryt, na ložisko na klice by měl stačit obyčejnej třípackovej stahovák s tenkejma zoubkama, když se pod to nedostanš tak bych si flexou udělal zářezy tak v půlce toho ložiska a ty si můžeš udělat jak široký chceš,,, k tomu přípravku na pravý víko: udělal sem v malování takový schemátko ze kterýho to musíš dát, v ideálnim případě použij nějakou spojkovou tyčku, je dostatečně tvrdá, ale třeba já mám šuplík s rozbitym nářadim tak jsem ty vyfiknul z prasklýho šroubováku,,, odkaz je tu http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=84527&act=moto-denik-detail&ddid=45087 ,,, jo a tu tyčku nedělej moc dlouhou, určitě znáš vzpěrný tlak
Datum: 11. února 2014 1:07
 kraken: tak teda tomu postupu jsem neporozuměl, nemám takovou představivost. Odkud to ložisko vytahueš tím tvým postupem? Z té kliky co je na obrázku? nebo z pravého krytu motoru? (A jak svařujete ložiska tak na tom sváru bych se teda houpat nechtěl  Ale rozhodně vyzkouším.
Datum: 10. února 2014 22:50
 ,, no nevim" mělo vyjádřit to jak doma kroutim hlavou  ale vem to čert
Datum: 10. února 2014 21:37
 Tak když nevíš, tak nepiš, že je to prasárna.
Datum: 10. února 2014 21:35
 no nevim, vzhledem k tomu jak často to tu všichni rozebíráte si myslim že to neni zrovna vrchol elegance  když to jde čistě a hezky, nehledě na to že flexu má narozdíl od svářečky uplně každej
Datum: 10. února 2014 21:31
 jirko slovo nejdne není... to jsou jen vadné ruky... taky běžně navařuju kulatiny na ložiska a pak je vymlátím ven.... nedovedu si třeba představit jak bych vytahoval zarostené ložisko ze setrváku když by na něj nešlo nic navařit
Datum: 10. února 2014 21:17
 Krakene, to mi teda vysvětli, co je to za prasárnu
Datum: 10. února 2014 21:13
 vy jste teda pěkný prasáci, přitom stačí jednoduchej přípravek, naříznout flexou šroub kterej je o milimetr širší než vnitřek ložiska tak 3 cm od kraje, pak mu nechat jen rantlík a na šířku ložiska ho ošmrdlat a pak to tam zaskočí a z druhý strany do toho zasunete tyčku o průměru spojkový tyčky, opřete a vyboucháte ven  jak do toho zaleze ta tyčka tak se to nikdy nezmáčkne a poleze to samo, akorát musíte mít vyndanou vypínací páčku, práce na 15 minut a bude to opakovatelně použitelný
Datum: 10. února 2014 20:56
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Nevidim jedinej důvod, proč by na ložisko nešlo něco přivařit. Svařovat téměř neumím, ale ložiska vytahuju tak, že do středovýho kroužku něco přivařím a z drůhé strany to vyklepu (třeba ložisko v středu kola) nebo tak jak píše kolecko.
Datum: 10. února 2014 20:02
 Jirka: Nejde...mě to teda v tom případě nejde už pěkných pár let, co tenhle postup používam  Né, teď vážně. Jde to...
Datum: 10. února 2014 19:29
 na ložisko nic nenavaříš. To nejde. Já bych to viděl v krajním případě na flexku a fik a ložisko přeříznout. Pokud se tam tedy nedostane stahovák.
Datum: 10. února 2014 19:09
 Jak už jsem psal v Tvém minulém dotazu, doporučuji na ložisko přivařit něco, za co chytneš stahovák. Podobně bych postupoval i v případě toho druhého ložiska. Píst bez kroužků do válce dostaneš? Maji kroužky určitou vůli ve válci? Je to po výbrusu, novém pístu, kroužcích?
Datum: 10. února 2014 18:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 a pokud se ti tam ložisko protáčí samozdrějmě jak psal chong že dam jde prstem za studena tak bych to zalepil ale když to tam de celkem silou natlačit prstem za studena tak bych to oťukal důlčíkem ono to dost taky pomůže pomůže
Datum: 10. února 2014 17:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Zahřát to je blbost protože se ti roztahuje jak ložisko tak i ten kolík na klikovce já jsem to dělal tak že jsem si vlaz šroubovák který měl průměr ta 8-9 zbrousil jsem ho do špičatého klínku s ne moc nakloněným spádem a bochal jsem to tam a pak až tam byla dostatečná díra tak jsem použil stahivák
Datum: 10. února 2014 17:54
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 nejprve opatrně zatlučeš dva šroubováky (jako klíny) proti sobě pod ložisko, ale ne moc hluboko, abys neorval odsazení setrváku. Když ho orveš, nic se neděje, dá se to opilovat jehlovým pilníkem. 3roubovákama lze u zapáčit. Jakmmile vznikne dostatečná mezera, použiješ dva klíče (obvykle stranové sedmnáctky) a proti sobě zapáčíš... a bude to venku. Určitě bych hřídel máznul předtím červenou brzdovkou a nechal macerovat tak den  Osobně bych si ale položil otázku jestli nejdou ložiska nějak moc dobře ven z domečků ložisek.. platí pravidlo že musí jít dovnitř jen v nahřátém karteru (nejlépe nad 100°C. Když Ti tam nové ložisko spadne za studena, nebo tam jde s lehkou silou, určitě bych ložisko do karteru lepil...
Datum: 10. února 2014 17:46
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
 Ahoj draci potřebuju pomoct potřebuju koupit rafaky i se spajchtlema ktere mam koupit? DIk
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2014 17:18
Jméno: pepa
IP: uživatel16790
 nejlíp chromovanou nerez od monty jawa
Datum: 09. února 2014 17:18
 na jakou masinu draku?
Datum: 09. února 2014 17:04
Jméno: Pomoc
IP: uživatel16771
 Čus draci.Potřebuji pomoc na fechtlovi mi neháže svíčka jiskru(ale je funkční)a do fajfky proud jde nevíte co stím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 7:22
 Opálený kontakty na kladívku, škvarek, v háju izolace na kladívku, špatně nastavený zapálko, uhnilej nějakej konec vysokonapěťovýho kabelu.......
Datum: 10. února 2014 7:22
Jméno: Vladimír
IP: uživatel14157
 Zkus vyměnit zapalaovací cívku, mě to pomohlo. Taky muže mít rotor slabé magnety.
Datum: 09. února 2014 21:27
Jméno: Pomoc
IP: uživatel16771
 Funkční je,je odzkoušena ale jde do té fajfky slabý proud nevím co s tím
Datum: 09. února 2014 13:39
 a ukostříš tu svíčku na válec když jí zkoušíš?  jestli jo a nehází a proud tam jde tak ti skoro zaručim že funkční neni
Datum: 08. února 2014 21:31
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, potřebuji poradit s tachometrem. Jedná se o tachometr který měl mustang a Jawa 90. Tachometr mi přestal ukazovat rychlost, tak se vás ptám jestli by to šlo nějak doma opravit, když ne tak mi prosím napište přibližnou cenu opravy tachometru,děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2014 17:40
 je to vevnitř jemná mechanika ale spravit se na tom dá všecko, nebo spravit, koukneš co je špatný a vyměníš to z jiného tachometru, oprava nevim kolik stojí, hlavní je nic nezničit až do toho polezeš a až se to na tebe vysype tak vědět kam to vrátit, já spravil tacháč na pionýra a v poho, ale pár věcí musíš ohnout a tak, neni to na opravy moc uzpůsobený  kolik stojí oprva nevim
Datum: 08. února 2014 17:40
Jméno: tomas20
IP: uživatel16669
 Dobry den, poradi mi prosim nekdo, kde si nechat za nejakou normalni cenu opiskovat revmaplechy a stupackovej kriz na jawa 20? Bud v Praze, nebo strednich cechach. Mate nejake tipy i s pripadnou cenou? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2014 15:14
 Jirkal komaxit Nestrašovice... jeden ráfek písek + komax vyjde na 150co jsem se ptal. Samotnej písek bohužeů nwm, ale bude to za hubičku
Datum: 08. února 2014 15:14
Jméno: DRN
IP: uživatel13436
 V čelákovicích vim, případně horní počernice
Datum: 08. února 2014 9:01
Jméno: tomas20
IP: uživatel1337
 pro kolecko...a u koho si to tedy nechavas piskovat? Dik.
Datum: 07. února 2014 21:34
 no řek bych že na tom to právě visí
Datum: 07. února 2014 14:49
 Pískovat věci nechávam běžně. U nás všude pískujou ručně. Pokud zaměstnanec neni debil, tak se plechum nic nestane...
Datum: 07. února 2014 14:32
 nic bych nepískoval, dej si práci se smirkem nebo to nech ať si to udělá lakýra, málokde pískujou ručně a i tak to občas podělaj a v pískovacim boxu ti z toho nic nezbude
Datum: 07. února 2014 14:18
 Dobrý den vlastním fichtla 05 a hazí jiskru jak bejk benzín tam teče a né a né chitnout a předstih je taky dobrý, nevíte co by s tím mohlo být, děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 14:50
Datum: 06. února 2014 14:50
Jméno: Juraj
IP: uživatel1026
 Zdarec, nevíte nekdo, jaké jsou rozměry o-kroužků, které těsní zadní kyvku na ČZ487? Ať hledám, jak hledám, nemožu to najit :/ ... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 17:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel16785
 Original Okružky som nekúpil len z väčších spravil menšie a dal to tam nevedel som kupiť nikde ten rozmer
Datum: 06. února 2014 17:02
 Zdar draci.. řešim velkej problém .. máte někdo zkušenost s tím že prej praskali rámy na Jawě 350/354 .. právě že původnímu majiteli prasknul a tak tam dal Paneláckej rám .. jo jenže co tam teďkon napasovat za masku? Když kejvačková maska mi tam nejde? Je moc vysoká a nešla by tím teda utáhnout.. Ptám se teda byl spodek masky u velké kejvačky a panelky stejnej? Jako abych na spodek masky Panelky napasoval vršek od Kejvačky.. ???? Máte s tím někdo zkušenosti? A jestli pasuje spodek masky od Panelky na vršek masky od Kejvačky tak jestli někdo nemáte doma spodek od té Panelky.. sháním aby dole bylo 21cm tedy velká kejvačka.. Je to tedy stejné????  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 8:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16783
 spodek z čezety by to mohl být ale ne jednovýfukový ale dvouvýfukovy ..řada 450 měla spodky hliníkove odlitky a jestli tam je spodek z čz musel by tam být celej předek z čz de luxe a ten má masku taky odlejvanou
Datum: 06. února 2014 8:40
Jméno: Jarda
IP: uživatel16782
 Nemáš náhodou spodek masky z jednovýfukové čezety? Ten je o něco vyšší (a taky užší) než z jawy kývačky a panelky. To že rámy často praskaly je pravda. Možná bych být tebou uvažoval o sehnání rámu z kývačky, pokud bys dělal renovaci a nový lak. Sám mám taky na kývačce vyměněný rám z panelky, ale kromě té nádrže je problém i se zamykáním řízení, sedla atd., ten rám je prostě v detailech jiný.
Datum: 06. února 2014 1:35
 Super .. díky moc .. Nádrž tam mám danou, která tam pasuje .. vim že Kejva měla rám 30x30 a Panelka 30x40 ..  To jsem se dočetl .. měl jsem jenom problém s maskou ..  Díky moc
Datum: 05. února 2014 10:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16779
 mASKA TI VELIkostně pude je s panelkou zamená jen pozor na apravne upevnění šrobky či nacvakávací ale jestli máš nadrž s ampermetrem tak ta nejde na šiší trubku panelkovího rámu nedostaneš musíš mít spimačku na masce a panelkovou nadrž
Datum: 05. února 2014 9:10
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim potruju poradit s simsonem 4kvalt kdyz jedu na 4 tak to sype cca 50-55km/h me osobne se to zda dost malo muzete mi nekdo poradit cim to muze byt diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2014 23:26
Jméno: pepa
IP: uživatel16781
 sekundar ..co ti čumí z převodovky na řetěz zpočítej zuby ...rychlej převosd je 13 zubu a víc..pomalej pod 13
Datum: 05. února 2014 23:26
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 jaky kolecko mas na mysli?
Datum: 05. února 2014 14:13
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 tak a je to tady kolecko
Datum: 05. února 2014 13:43
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 po rovince to jede 50-55km/h do kopce cca 40km/h
Datum: 05. února 2014 10:25
Jméno: standa
IP: uživatel16778
 Asi tam má převod do pomala,to pak ty simsony jeli jen 55...s tim rychlym převodem jedou trochu přes 60 (tachometrově 80) ...
Datum: 05. února 2014 9:50
Jméno: pepa
IP: uživatel16779
 za mě to je ok 80 kg a buhví jak velkej kopec.... eště jetá 50 co bys nechtěl ... a samohřejmě spočítat zuby na rozetách jestli tam kamarad dal 11 či 12 zubu na převodovku aby se zdalo že ten motor tahne ykdyž je před smrtí tak je vymalováno
Datum: 05. února 2014 9:19
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Ma vaha je 82kg
Datum: 05. února 2014 7:54
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 ne motor jsem kupoval novy od kamaráda motor je vporadku kvalty vse v poradku nevim cim to muze byt
Datum: 05. února 2014 7:42
 A předpokládám že myslíš podvozek že mu třeba nedrhne stojánek o zem.  to sem ještě neslyšel
Datum: 04. února 2014 18:51
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Dobrá, takže znova. Honzo má motor dostatečný výkon, kola nekladou žádný odpor, pneu dostatečně dofouklé, tvá hmotnost není příliš velká?
Datum: 04. února 2014 16:50
 jin: Tím podvozkem měl na mysli nejspíše vliv pasivních účinků...A Honza o motoru nepsal nic...takže ani jestli je v pořádku...
Datum: 04. února 2014 16:39
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Nepsal nic o tom že má špatnej motor. A předpokládám že myslíš podvozek že mu třeba nedrhne stojánek o zem.
Datum: 04. února 2014 16:06
 tak 17 zubý kolečko ti samo nepomuže, záelží na celkovým stavu podvozku a motoru
Datum: 04. února 2014 15:18
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Dej tam 17 sekundární kolečko
Datum: 04. února 2014 14:10
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Ne ja mam simsona s51electronik
Datum: 04. února 2014 10:21
 Pokud to je SR50, tak sme na tom stejně
Datum: 04. února 2014 10:08
 Zdar draci, mám tu docela problém ... Nejde mi nasadit spodní díl masky na teleskopy.. prostě to tam nejde museli by se silou roztáhnout teleskopy a možná ani to by nešlo.. Byl tam nějaký rozdíl mezi spodními brejlemi co drželi tlumiče u kejvačky a panelky?? Byl tam rozdíl v tom? Tlumiče myslim byli stejný ale jestli tam byl i ten díl ty "brejle" co držej klakson a tlumiče.. jestli ano má někdo doma ty brejle na kyvku? Moc by mi to pomohlo ..  A kdyby ne poraďte jak jste to dělali vy a jestli jste se s něčím takovým taky setkali .. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 20:17
 Už vyřešeno.. majitel tam měl masku z malý Kejvy.. sehnal jsem pouze masku z velký kejvy a cajk.
Datum: 17. února 2014 20:17
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Cus draci, mam problem s fikem, kdyz jedu tak vetsinou musim stat na plovaku aby sel pekne do otacek, hladinu jsem delal stokrat jako karbec celkove, se zapalovanim to uz lepe nedoladim. Tezko se to popisuje na neutral bezi dobre obcas i ta jednicka jde jak se preradi zacne tocit tak konec musim drzet plovak. Vyfuk jsem cistil ted jsem dal z mustanga to se zda byt o.k. Filtr jsem mel vyndanej, kdyz jsem ho vratil tak uz docela sel. Ale porad dam jedna-dva a stojim na plovaku a trojka jde tak nejak postupne (chce to vyladit cucak a plyn a taky se da roztocit) Snad me nekdo pomuzete
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 18:43
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Pomohl az cely karbec, zitra to zkusim doladit
Datum: 04. února 2014 18:43
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Dej ještě jednu jízdu do tý doby než to přestane jet hned zavři přívod benzínu a koukni do plovákovky a koukni na stav hladiny benzínu.
Datum: 04. února 2014 15:08
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 A co může být ucpaný? Výfuk je čistej proto jsem zkusil i jinej, tryska jsem zkousel porad. Rano jsem trochu laboroval, a kdyz jsem ho projel tak jel tak jak ma pak se to zas ohralo a slo to do kopriv, to uz udelal 2 ted zas bez cucaku moc nejede kdyz jsem to jel projed trojka nesla do plnejch kdyz jsem se vracel tak uz sla i trojka (+cucak). Este zkusim celej karbec..
Datum: 04. února 2014 14:31
 Já bych řekl, že to máš ucpaný  Mrkni ještě na trysky...
Datum: 04. února 2014 8:06
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Benzin doteka tak jak ma nadrz jsem necistil od dob koupe (3roky) ale vse je stale ciste hadicka je o.k cast jsem menil protoze jsem vni nasel dirky. Na to vicko mrknu ale nemyslim ze se to zavdusnuje bentin tece jak ma, hladinu jsem delal i s kontrolou dotikani  Snad se zitra nekam posunu
Datum: 04. února 2014 0:06
 a co takhle dotíkání benzínu a čistota nádrže, kohotku a hadičky, a nebo přicpaná dírka ve víčku nádrže . . ..
Datum: 03. února 2014 21:58
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Nemyslim ze me pomuze vetsi tryska  Ackoli to zni logicky, ale zda se me to zbytecny (kdybych ji mel uz to zkousim ale jelikoz stoji 140, soudruhum ta 68 stacila tak proc by nestacila me?)
Datum: 03. února 2014 20:22
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 dej větší hl.trysku
Datum: 03. února 2014 20:20
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Druhy zarez z hora, byl vyzkousen i treti..
Datum: 03. února 2014 20:14
 jak máš nastavenou bohatost směsi ?
Datum: 03. února 2014 19:27
Jméno: Babeta
IP: uživatel16771
 Zdravím draci,můžu se zeptat jestli pasuje přední kolo z fechtla na babettu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 20:26
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 NE
Datum: 03. února 2014 20:26
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, prosím vás o radu budu renovovat svého pionýra jawu 20. A potřeboval bych vědět kod barvy bíle a vínově červené,dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 19:18
 já mám barvy: ral 3004 a ral 1015
myslím že to je červená višeň a slonová kost.
Datum: 10. února 2014 19:18
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 jinak sem ti našel číslo té bílé barvy 1026
Datum: 03. února 2014 15:53
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 jury dík za tu červenou, ale ta slonová kost se mi zdá taková moc do béžové,uvidím co mi poradí ostatní.
Datum: 02. února 2014 19:33
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 číslo červené je 8850 a já lakuju zbytek sloní kosti
Datum: 02. února 2014 19:04
 Ahoj šikulové, mam dotaz ohledně ČZ 250/455. Sehnal jsem před dvěmi lety tuhle mašinu a zrenovoval jsem ji. Jenže se potýkám sproblémem, na trojku to občas udělá šerednej kravál nejspíš v motoru, zní to jako když si škrtnou šeredně zuby o sebe, ale když jsem měl rozpůlený motor tak nic omletýho nebylo a vydlička sjetá taky nebyla. Na pohled vydlička se tvářila, že má pravý úhel. Co stím? Musím stejně rozpůlit motor, protože mi s převodovky prosakuje olej čím dál víc. Použil jsem totiž silikon i papír a to byla asi chyba, dám samotný silikon, snad nebude problém s malou vůlí
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 11:45
Jméno: manouš
IP: uživatel16764
 Omlouvám se, chtěl jsem napsat válečkové, že tam nepatří. Valivé samozdřejmě, jaké jiné  ale kuličkové!! Tak tetka nevim jestli jsem popletl jenom já sebe a nebo jste to popletli taky :/ Má tam snad být někde válečkové?? V knížce jsem nic takového myslim nenašel eště se podívám projistotu. Původně byli na hřídeli kliky, ale prý to tam dávali někteří dotatečně pro delší životnost, myslim že je to nesmysl, tyhle loža snad netrpí a dal jsem tam kuličkoví ty nejkvalitnější co mě dali. Jen nevim jestli jsem tam dal se správnou hodnotou, myslim vůlí, nebo co se tam rozlišuje?!
Datum: 06. února 2014 11:45
 Klika i hlavní hřídel jsou uloženy ve valivých ložiskách. Docela by mně zajímalo, co jsi tam místo nich dal.
Datum: 03. února 2014 11:36
 Tam snad valiví loža nikam nepatří!?? Byli na klice, ale dal jsem vše podle knížky a nikde tam valiví psaný nebyli! Je to knížka přímo na tenhle typ. Mam tedy na hlavní hřídel dát valiví?
Datum: 03. února 2014 9:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16765
 říká ti něco axialní vule hřídelu? hlavně předlohy nastuduj si dočkala a najdi hodnoty pro převodovku čz ....prostě hlavní hřídel je ve valivích hřídelu bez vule ale problem je s předlohou která je na futrech jejíš čela se oleštují ....až to rozpulíš dej tam jen předlohu a kartery zavři na 2 šrouby a u otevřeneho futra změr o kolik se posouvá pokud je to víc jak 02mm je třeba tam dát podložku z planžety aby vule byla ok
Datum: 02. února 2014 19:02
Jméno: bedy
IP: uživatel12628
 zdar nechce se mi kupovat furt nový lanka , mám jich doma aspon 30 a moje otazka zni jak opravujete bowdeny . co je potřeba mít . je nějaká sada, kdyžtak napište vše. BEDY (proc je fichtlkramek nakej divnej )
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 To že někomu nadměrně praskaj lanka znamená,že má něco špatně. Já když už utrhnu plyn,tak tam rozmáčknu čtyřku matku a dopiluju to,aby vlezla do háčku v rychlopalu,ale to samo o sobě je už na houby,to je tak na rok,pak to zas uletí. Hodně jsem trhal zadní brzdu a tam jde dokonce šestka matice... Spojku opravuju pětkou maticí (není to vidět,mam plné páčky) ... Popravdě jsem dohromady od 12 let koupil na svý motorky tak 6 lanek  a většinu furt opravuju  až když je krátký tak ho vyhodim...
Datum: 02. února 2014 19:14
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Kam se to vleze, tam rozklepnu matku, většinou M4. Tam, kde je potřeba přesný tvar roztřepím konec lanka, cca 2mm a po řádném prohřátí zacínuji. Trafopájkou to nejde, chce to hořák..
Datum: 02. února 2014 19:00
 mě lanka drží tak 3 roky, i když brzdový lanka drží dýl ty sem ještě neměnil, ale plynový tolik nevydrží, občas nevydrží spojkový.k tý opravě - já spravoval zatim jenom plynový to jde dobře a stačí na něj použít kousek elktrikářský svorky(čokoláda), a pak to jenom uzpůsobit aby se to vešlo do rychlopalu
Datum: 02. února 2014 18:26
 Co s těma lankama děláte?
Datum: 02. února 2014 17:57
Jméno: maniak
IP: uživatel16764
 mám ten samej problém hlavně se spojkovým lankem  Asi se mrknu po lanku na novou motorku který by šlo dát na jawu
Datum: 02. února 2014 17:16
 Zdar potřebuješ pájku a cín, FK je upravenej tos tady asi dlouho nebyl
Datum: 02. února 2014 16:51
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Neviete niekto RAL odtien tejto zelenej?
http://imgupload.sk/viewer.php?file=rou3g61ehzh6tm3qa7ym.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 13:13
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Dik
Datum: 02. února 2014 13:13
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 už to tu někdo řešil nejblíž má k tomu Ral 5018
Datum: 02. února 2014 13:11
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
Posl.aktualizace: 30. ledna 2014 21:47
 Zdar. Jestli ti to chytá blbě a slabě ti svítěj světla, tak bych to viděl na nějaký přechoďáky v ukostření a nebo na slabý magneto..
Datum: 30. ledna 2014 21:47
 tak to máš špatně seřízený zkus si stím víc pohrát a nelad to podle příruček, každej fichtl je vlastně originál, vždycky něco pozměn, projed to a prostě si stím musíš hrát
Datum: 30. ledna 2014 19:24
 Zdravím pánové, má někdo nápad, čím zalepit závity spodní krytky vidlice u Jawy 90, aby jím neprosakoval olej? Naposled jsem to lepil nějakým silikonem, ale očividně to nevydrželo. Díky za každou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 15:55
 V devadesátce se moc nevyznám, ale pokud myslíš takový ty chromovaný, tak janvm, ale zkusil bych normálně teflonovou pásku na vodárenskou montáš, pořádně ten závit omotat a natvrdo utáhnout. Používal jsem to taky na utěsnění oleje, ale někde jindy, tak nevím jestli to u 90tky jde.
Datum: 31. ledna 2014 15:55
|



|