slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  22  23  24  25  26  27  28  29  30  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Klezlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám 350/640, Vape bezkontakt. Při projížďce jsem zastavil (motor byl zahřátý) a když jsem chtěl nastartovat, tak mi to nechtělo chytnou ani na roztlačení. Po dojetí domů se mi to podařilo po chcípnutí nahodit, ale najednou mi z levého výfuku vyšla rána. Také nedrží volnoběh, kdy po přidání plynu se chvíli drží tak 2000 ot. a potom to klesne a chcípne. Zkoušel jsem seřizovat šroubek pod šoupátkem, ale jakoby vůbec nereagoval. A poté se rány z výfuku ozývaly častěji. Svíčka má pěknou cihlovou barvu. Nevíte čím to bude? Předtím to nedělalo nastartovat šlo. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2014 7:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16883    
A zkusil si vyčistit karburátor? Benzín tam teče? Mě to přijde jak ucpanej karbec... A nebo zkrátka dosloužily svíčky...
 
 
Datum: 02. března 2014 7:50
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše jawa46, to mě napadlo jako první
 
 
Datum: 02. března 2014 0:29
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
možná vynechává zapalování
 
 
Datum: 01. března 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli kolísá volnoběh ale svíčka je cihlová na tuty to někde podsává :-)
 
 
Datum: 01. března 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Vydeli ste niekto pioniera komplet celeho v bielej farbe,Ako by to podľa vás vyzeralo?Nemáte niekto foto? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2014 8:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16880    
jinak nejni to mix bíle a slonové kosti??
 
 
Datum: 01. března 2014 8:12
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Dik,celkom dobre
 
 
Datum: 27. února 2014 19:34
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar tady to máš stačí trošku hledat na googlu http://www.biker1984.cz/biker1984/4-moje-soukrome-motocykly/21-21-Jawa-50-20
 
 
Datum: 27. února 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci .. jakej drátek mám kam připojit aby mi to chcípalo? http://www.motoservis-jakuba.cz/wp-content/uploads/Pio-555.gif .. Jednou jsem to měl celé zapojené a pořád to nechtělo klasicky chcípnout .. Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky pánové .. já jsem to potom z jednoho článku nějak vydedukoval .. prozvonil a dokončil.. jinak díky moc ;-)
 
 
Datum: 25. února 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyť to tam je nakreslený, z 1 na indukčce na 1 spínačky a z 31 spínačky na kostru..
 
 
Datum: 24. února 2014 16:45
 
 
 
 
Jméno: roboj      IP: uživatel16857    
Ahoj zapoj 31 na kostru.
 
 
Datum: 24. února 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych právě potřeboval jenom čísla těch drátků který mám zapojit aby mi to chcíplo .. elektriku jako klasickou na světla zapojovat nebudu protože to je jenom takovej Pionýr na "zábavu".. Právě nevim jakej mám zapojit .. kterej to dělá .. :-)
 
 
Datum: 24. února 2014 15:20
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zapoj to presne tak jak to je nakresleny a kdyz to porad nepujde tak mas nekde spatnou kostru
 
 
Datum: 24. února 2014 15:04
 
 
 
 
Jméno: ASTRATIX      E-mail:      IP: uživatel16213    
Dobrý den, již si nevím rady a proto se obracím na vás. Jde o mou JAWU Mustang model 23. Z mě neznámého důvodu nejde při zařazeném rychlostním stupně s motorkou jakkoliv pohnout. Zadní kolo se vůbec netočí a ani při rozběhu a následném naskočení na stroj se vůbec nepohnulo. Současně s tímto problémem nejde ani startovací klika. Hýbat s ní sice jde, ale točí se ztuha a naprázdno, nehýbe pístem. To by byl asi výčet tohoto problému, mnohokrát děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 14:10
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Těch možných důvodu proč se ti to nehýbe je strašně moc. Bez rozebrání to těžko zjistíš. Namátkou: ulomený zub na předlohové hřídeli, nějaký předmět ve spalovacím prostoru ... pokud motorka dlouho stála, může být zarezlý píst ve válci
 
 
Datum: 24. února 2014 14:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak k tomuto stavu došlo? už jsi to tak koupil, a nebo se ti az běhu zastavil motor a už se nepohne?
 
 
Datum: 23. února 2014 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
taky bych to tak viděl
 
 
Datum: 23. února 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9676    
Zadřel jsi to no :-D
 
 
Datum: 23. února 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci .. jak jsem tu psal jednou o té 350 že mi nejdou ty vejfuky stejně .. že jeden dělá tu..tu.. tu..tu.. a druhej tun....tun... ten si jen tak blafe.. No nic méně vyměnil jsem kladívko, cívku a tak nějak to šlo.. ale teď to dělá znovu .. Nevíte co by to teda mohlo bejt dál? 1) Svíčky nový 2) Cívka vyměněna nová 3) kondík novej 4) Kabel od cívky ke svíčce novej 5) fajka nová .. Tak už nevim co vyměnit .. koukal jsem svíčky házej stejné jiskry .. Napadlo mě překontrolovat předstih odtrh a takový .. ale když to má pěkný stejný jiskry??? No jináč .. taky mi trochu prská na kladívkách .. nevíte čím by to mohlo báti? Nějakej kabel prohozenej? Ono to jako není nic hrozného jen tam tak přeskakuje modrá jiskra.. Četl jsem že to někde tvoří nějaký oblouk elektrický či co .. ale opravdu nevim .. bylo to v té knížce napsané na mě až moc odborně .. Díky za rady draci.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 8:46
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
kouknul bych se, jestli nejsou pecky na kontaktech, a nebo nejsou zamaštěný od oleje izolátory kontaktů, pak si to hází kudy chce, pecky opilovat pilníčkem na kontakty a nastavit znovu
 
 
Datum: 23. února 2014 8:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
předstih nemá žádnej vliv na kvalitu jiskry.Sázím na to že ho máš rozházenej a podle toho co píšeš zbytek elektroinstalace (kabeláž) bude asi taky nic moc.Mě furt dělala 350 pecky na kladívkách,očistil jsem pecku a po 1km jízdy tam byla zase .Jednoho dne jsem vyškubal všechnu kabeláž a udělal znovu.Ted už není problém.
 
 
Datum: 23. února 2014 1:49
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
cau muj simson mi porad nejak blbne když vyjedu po ranu ujedu cca 200m (když je motor studenej) po 200m zniceho nic chcipne a uz ho nenastartuju a když je zase studenej tak zase jede Muzete mi někdo poradit kdo stim ma nejake skusenosti dik :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16844    
Indicie si dostal,teď musíš zvednout své blahorodí a něco s tim děla;-) samo se to on-line neopraví ...
 
 
Datum: 22. února 2014 16:58
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
benzin mi tam tece chvily to jede a pak když je motor teplej tak to chcipne
 
 
Datum: 22. února 2014 13:59
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tipl bych to na nedotíkající palivo .. natankuj nádrž, vyčisti kohoutek, zkontroluj zda nemáš zlomenou hadičku (popř. vyčistit/vyndat přídavný palivový filtr na hadičce), vyčistit plováky a pole příručky nastavit .. nebo hned jak to chcípne vyndej svíčku - suchá = bez paliva, mokrá = problém se svíčkou nebo zapalováním ..
 
 
Datum: 22. února 2014 10:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16844    
A benzin ti tam teče? Neulejvá se to? Výfuk průchozí?
 
 
Datum: 22. února 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
smes,inducku,zapalko
 
 
Datum: 21. února 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs ? Špatná svíčka ? Vadná indukčka ? Chyba v zapálku ? Co jsi zkoušel ?
 
 
Datum: 21. února 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj draci, jak se lehce pozná rozdíl mezi 05 a 20 motorem, mám rozdělaný dva motory a chci dát dohromady ten co je původní což je 20 a ten druhej je už vyčištěnej všechno ale potřebuju z něj jen klikovku s pistem válcem a hlavou a startovací segment, když jsem měřil klikovku tak ta měla stejné rozměry, ale třeba ozubený kolečka jsou trošku jinačí, třeba to s pružinkou je o chlup větší, díky za rady :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Tak to je super, díky moc za radu, oba jsou 20ky :-P
 
 
Datum: 21. února 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ty rozměry to je asi průměr hádám.... je to jednoduchý 24z má 05 a 23 zubů 20/21/23 k nim patří hlavní hřídele s 13z na 05 a 14z na 20/21/23, předlohová hřídel má u obou typů 14z a výstupní kolečko 23z
 
 
Datum: 21. února 2014 16:05
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Teď jsem přeměřil ty čepy na klikovce a ty jsou 17 mm oboje a mají jak jsi psal vyfrézované vnitřní strany, takže by to logicky mělo být stejné. Když jsem se koukal na ty kartery tak ty jsou identické, leda bych tam opomenul nějakou maličkost, ale to spíš ne. A přeěřil jsem ty ozubený kolečka a tam to je dno 21.3 mm a druhý 21.25 mm :-)
 
 
Datum: 21. února 2014 14:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
pokud máš kolečko se zubatkou o chlup větší 24z a hřídel do které zapadá 13z tak je to převodovka z 05, kartery na 05 mají v nálitku na zapalko pouze dvě díry pro šrouby krytu zapalování, kartery 20/21/23 mají díry na šrouby většího průměru protože mají vodící čepy a ještě jednu díru pro "mazací" kanál, jinak klika 05 má menší průměr hlavních čepů (15mm) klika na 20/21/23 má průměr čepů 17mm, navíc klika na 05 je vyvážená díramy z boku setrvačníků a klika na 20ku odfrézováním materiálu z vnitřní strany setrváků, vyjímkou můžou být kliky z uplně posledních 05tek ktré jsou stejné s těmi novějšími jinak dvojková kolečka mají šířku 12mm u 05 a u 20 jsou širší, ještě něco???? :-D
 
 
Datum: 21. února 2014 14:29
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Tak ty kolečka mají stejnej průměr, ale šířka se liší o 0,15 mm, je to problém, když je chci vyměnit? :-)
 
 
Datum: 21. února 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: Patrik Šustek      IP: uživatel16838    
Zdar draci, jak vyčistit kanálky, když mám válec po výbrusu? Nechci výbrus poškodit tak se ptám. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16839    
To se dělá před výbrusem,teď už do toho nešahej. Hranky si strhni,ale to s těma kroužkama je naprosto zbytečný.
 
 
Datum: 21. února 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16510    
mužeš jehlovím pilníkem srazit hranku kanalu a by po ní kroužky lechce nabíhali ...a pokud nemaš KO kruhy tak obič kroužky sražet hranku smirkem do hladka.....anebo se na to vysrad a dát to tam ono si to sedne taky
 
 
Datum: 20. února 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draci , vym ze je to blbej dotaz ale tak co uz . :-D koupil sem ČZ 175 (cross to je ovsem jedno) tusim ze je to 487 (?) rikal sem si jak hrozne to pojede ale prd , na volnobech to jen tak jako bubla pridam plyn tak nejde vubec vytocid do otacek jen naprazdno toci pist , pustim spomatuje se a zas bubla . Kdyz jedu tak v pohode jede, toci ale jede tak cca co ja vym 60-75km/h a ze by to tahla se rict neda (vazim tak metrak na zadni ani omylel rozjez tak tak a pak tak jako plynule tahne na vsechny kvalty :-D ) ja bych rek ze tam tece moc benzinu ale tim to neni cim to muze byt ??? Diky moc . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 8:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I hodně vylítaná hranatá číza ti to kilo udělá. Takže spíš pořádně seštelovat...
 
 
Datum: 22. února 2014 8:11
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      IP: uživatel16118    
jo jo diky moc :-D
 
 
Datum: 21. února 2014 15:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16179    
u hranate čz je zavislost mez stavem výbrusu a výkonem ta motrka sice jde natočit i 2 mm vui v zamku kružku ale má kadenci pioníra on jak je ten motor do otáček tak se jako by zadrhne jak nemá tlaky....u žadne jine jawy čz to nejni tak patrne .....prostě ten motr je relativne technicky na víši a kus dřeva místo pístu už nezkousne.....chce trošku peči ..po výbrusu by ti 175 mela ject kilo spolehlive....pozor fakt at namas 125 motor tan da 7 8 pětek ....a ma dost
 
 
Datum: 21. února 2014 12:38
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      IP: uživatel16118    
Stala 3800Kč
 
 
Datum: 21. února 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16510    
200 ccm kyt 1500 filtr 250 upravenej lauf 500 za praci ...kolit ta motorka stála?
 
 
Datum: 20. února 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16510    
ten prazdnej lauf je taky blbě ....jinak bud motor ze 125 anebo to někdo prodal protže uhnal výbrus a to je polovina ceny motorky.....dát valec po víbrusu n na 200 ccm nasadit filtr aby motor nežral bahno a sehnad druhej lauf a upravit ho dle traila
 
 
Datum: 20. února 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      IP: uživatel16118    
vejfuk je prazdnej jen trupky a nakonci -cosi- jakoze koncovka a ucitel je tupej vyc nes ja :-D
 
 
Datum: 20. února 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš asi ucpanej vejfuk, to ale asi nebude všechno.. Asi i ucpanýho učitele češtiny..
 
 
Datum: 20. února 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16145    
Zdravím, měl bych dotaz, jestli někdo netuší kde v Praze, popř. blízké okolí Prahy, by bylo možné nechat vycentrovat kola na fichtla. Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
http://www.velohanousek.cz/ zkus to tady vozim tam kola na zavodni motorku bez problemu
 
 
Datum: 20. února 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel16835    
zdar já mám zkušenost s http://www.moto-ruzicka.cz/ MoTo-R, Antonín Růžička Prodej, servis a náhradní díly Jawa V korytech 20 100 85, Praha 10
 
 
Datum: 20. února 2014 20:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
u Růžičky ve Strašnicích, bezproblémová domluva, vycentroval mi kolo na 487 do druhého dne, druhé bylo několikrát bouchnuté, tak ho zkusil, ale nebyl si jistej výsledkem a neúčoval si ho.. cenu už si nepamatuju ale myslim že taky za 100Kč
 
 
Datum: 20. února 2014 14:58
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel16106    
V kolárně jsem našel odvážnou duši ( mechanika) , který se na to cítil. Musel jsem mu donést kromě samozřejmé osky také to heblo s br. čelistmi - aby jak říkal - věděl kde bude střed ráfku. Chtěl 100Kč/kolo( normální bicyklové 50 kaček). No proč ne - zvádl to .Tom
 
 
Datum: 20. února 2014 12:36
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar draci, mam jednu otázku na vás, mam doma 90tku v původních barvách, lak je krásný, takže bych ho nechtěl přestříkávat.Jen se vás chci zeptat jestli by ten originalní lak šel něčím trochu oživit, zatím dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 23:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16854    
Leštěnka cleaner polish.
 
 
Datum: 24. února 2014 23:12
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tempem ten lak porušíš, bude to hezký ale je to vidlácký a hlavně krátkodobý řešení, sežeň si pastu white max, maji jí na http://www.chromtechnik.cz , těmahle sajrajtama tipu silichrom se nesmí dělat ani chrom natož měkká barva
 
 
Datum: 21. února 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, mockrát dík, zkusím to a uvidím jak to bude vypadat
 
 
Datum: 20. února 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
jo, tempem se to dá rozleštit pěkně... pak už to stačí jenom udržovat něčim, co neubírá lak...
 
 
Datum: 20. února 2014 9:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawettu s původním zašlím lakem jsem rozleštil tempem a je to pěkné, jako nové
 
 
Datum: 19. února 2014 22:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co třeba tempo nebo jiný pasty na leštění starých laku ? :-)
 
 
Datum: 19. února 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Ahoj,mám problém s mojí jawou 23.Zničeho nic přestala táhnou a je slabá.Dřív co jsem jezdil kopec na 2 teď jezdím kopce za 1,ale jinak startuje v pohodě,jak za studena tak za tepla startuje na 1 našlápnutí.Volnoběh drží taky v pohodě.Čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
a taky vejfukovej kanál nebo třeba kroužky dle najetejch km i výbrus nebo vyprášit filtr,vyčistit karbec nebo taky seštelovat zapalko
 
 
Datum: 19. února 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: Romel      IP: uživatel16106    
Jo to znám , jak už je tu psáno - zcela zanesený výfuk - skoro jsem talčil fichtal domů - pak jsem to vyčistil a opět táhl jako kůň. Tom
 
 
Datum: 19. února 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono je dobrý si přečíst návod, vzadu je dost variant, proč motor ztrácí výkon..
 
 
Datum: 19. února 2014 15:21
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Ok dík mrknu se na ten výfuk.
 
 
Datum: 19. února 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vším.. Co třeba ucpanej výfuk?
 
 
Datum: 19. února 2014 7:25
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
zdravim da se nejak vyrobit bowden na tachometr????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2014 17:59
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu se dá vyrobit protože kdyby nešel tak si ho asi nebudeš moct koupit .. :/ :-D
 
 
Datum: 18. února 2014 17:59
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdrar draci.. nedostalo se mi tu nějak odpovědi.. nebo dostalo ale já jsem to nějak přehlédl .. Je normální že na Jawě 350/354 je jeden výfuk studenej a jeden teplej? Jeden je právě takovej vlahej a ten druhej je fakt teplej .. nevim jestli je to normální .. Ale řekl bych že ne .. díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměnil jsem kondik .. nic .. pořád stejný .. tak jsem vyměnil cívku a paráda.. jede :-) Takže asi nějaká porušená/vadná cívka..
 
 
Datum: 18. února 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
a čím to bylo?
 
 
Datum: 17. února 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře, dobře .. všechno v pohodě .. se nezlobte no .. jinak už jsem to vyřešil!
 
 
Datum: 17. února 2014 20:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16822    
Ty voxx,,,,kolikrát ještě potřebuješ slyšet,že je ten vejfuk studenej,protože ten válec nepálí a nebo pálí jen občas,,,to je jak v tom předchozim tématu,,,,pět lidí ti tam vysvětlujem,proč se to děje a co s tim máš udělat a ty to nakonec uzavřeš tim,že řešíš,že je vejfuk studenej,ale že ti asi nepálí válec je ti jedno,,, nechápu logiku :-D takže ať se motor klidně hádá,hlavně když jsou vejfuky teplý :-D
 
 
Datum: 17. února 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kouknu na to vše prokontroluju kdyžtak se ozvu :-D
 
 
Datum: 17. února 2014 15:22
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře.. díky díky
 
 
Datum: 17. února 2014 15:21
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/nejede-pomoc-defekt/id257579.html - Já myslím, že je tam odpovědí dost.. Zkontroluj kladívka..
 
 
Datum: 17. února 2014 15:19
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
zdar čim upevnit silentbloky u stadionu páč sou vymačkany díry v karterech a motor mi lítá ze strany na stranu (jinak silentbloky sou nový) nákej epoxid? aler abych to z toho pak někdy taky dostal ven .Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nejsou ty silentbloky spíš užší než originál? Mě se to už stalo :-)
 
 
Datum: 17. února 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: Rimi      IP: uživatel16816    
Zdar typci vyskytl se mi problém v zapalování (neháže jiskru ) , jel sem a přestalo mi to jet jako kdyby došel benzin, tak sem vyměnil civku, kondik, svíčku , znova ukostril a ani jiskra. Tak pokud nikdo vítr čím by to mohlo byt tak mi odpověděte předem díky za odpovědi ;-) . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Rimi      IP: uživatel16821    
Ok díky
 
 
Datum: 16. února 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau ještě je tam káblik a faja. Zkus to vyměnit nebo káblik z obou stran kousek uříznout a opět smontovat, faju vyčistit.
 
 
Datum: 16. února 2014 13:56
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8528    
Nevíte někdo prosím jak sundat pružiny z přední vydlice z tech držáků ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyšroubovat vlevo
 
 
Datum: 15. února 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci .. mám problémek s Jawou/ČZ 350/354 .. když ji nastartuju chytne na 1. našlápnutí .. ale jeden vejfuk jede rychleji než ten druhej .. jeden jede krásně a ten druhej si jen tak občas praskne .. bylo to tak správně? Já si myslim že by měli jet oba stejně .. protože jeden vejfuk je teplej a jeden studenej .. svíčky jsou nový .. mám podežření na předstih.. Co vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2014 15:10
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šlo mi hlavně o to že je jeden koleno výfuku vlahý (skoro studený) a to druhý je žhavý.. To mi přišlo divný.. Výfuky jsou čistý!
 
 
Datum: 16. února 2014 15:10
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já se to já to hnedka nerozházim .. jenom překontroluju .. potom zkusim ty fajfky a indučky.. Díky moc draci ;-)
 
 
Datum: 16. února 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16814    
Než rozházíš předstih,tak se koukni jakou jiskru dávaj svíčky,eventuelně prohodit indučky,jestli pak přestane jít opačnej válec tak víš,že je to indučkou... A úplně zaprvý mužeš přehodit fajfky na kabelech ... A nebo zkontrolovat jestli se třeba něco nekostří u jedný či druhý indučky...no je toho spousta ...
 
 
Datum: 16. února 2014 11:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16815    
je to uplně normalní vlastnost prostě to je jawa a takove neduhy ta motrka má ......pokut nejni lauf ucpanej neřešit
 
 
Datum: 16. února 2014 10:35
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výfuky jsou čištěný .. dneska pujdu zkouknout ten předstih a odtrh. Díky draci, já jen jestli se s tím někdo někdy setkal.. V životě jsem totiž 350 neměl .. tak pořádně nevím.. Díky
 
 
Datum: 16. února 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
A co takhle své podezření změnit v ověření.. tedy jít a změřit jakej předstih má kterej ze dvou válců... Nebo chceš abychom Ti šli změřit oředstih my? :-D
 
 
Datum: 16. února 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: kokot      IP: uživatel16512    
Vyčistit druhý výfuk :-P
 
 
Datum: 16. února 2014 3:11
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO může to být víc věcí. Zkusil bych v první řadě kouknout na jiskry (vyndat obě svíčky a prošlapnout jestli lítaj obě jiskry) A pak bych určitě prošel odtrh, přestih a hlavně bych vyčistil kontakty na kladívkách. nebranikl bych se i třeba vymenit tu svíčku, i ikdyž je nová. Dále asi bude fajn skouknout odtrh na te nove svíčce.. Když nepomuze, tak indučka, kondík , vysokonapětový klabel, fajfka projít....
 
 
Datum: 15. února 2014 23:39
 
 
 
 
Jméno: Kozel      IP: uživatel8528    
Prosím o radu spravuji přední vydlu pio 21 a chci se zeptat jestli když jsem tam ty pouzdra už nalisoval je můžu přímo v tom protahnout tím výstružníkem 22, a jestly nebude vadit že jsem tam nedal z5 ten ocelovej kroužek dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 20:48
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Podle mě je to nahřátí kravina,ten silon nemá rad vysoký teploty protože změní tvar a vypadne.ten vrták nevim to taky nevidím dobře,protože netrefíš přesnej rozměr kluzáku.nejlepší je výstružník ale taky to není jednoduchý,musí se stružit po kouskách a kontrolovat aby šel rovně a první pouzdro co je uvnitř jsem nebral uplně natěsno protože po zaklepnutí na svý místo se ještě drobet zatáhne a pak kluzák nejde vytáhnout.hlavně pořád zkoušet kluzák a navíc ten kluzák neni rovný,jsou na něm místa kde jsou drobet boule,třeba kde je uchycený držák pružiny.a ten kroužek by tam měl být,protože drží pružinu aby se nekroutila.
 
 
Datum: 12. ledna 2015 20:48
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
Tak jsme to tam nalisoval jak ma byt nazhavil jsem kluzak protahoval jsme to tak an po 10ty a kdyz jsme se konecne dostal na konec tak sjem kluzak vytahl i s pouzdrama :-D asi to protahnu vystruznikem nebo si to premerim v tom i venku a stocim to na soustruhu
 
 
Datum: 16. února 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
Jo a ten vyndal jsem z toho ten ocelovej kroužek co je pod mazací dírkou nebude to vadit když tam nebude?
 
 
Datum: 16. února 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
Dík jo a tu teplotu zhruba jako když lisuješ ložiska do karteru ? proste nahrát to tak že když na to cakneš vodu aby to zasišelo
 
 
Datum: 16. února 2014 16:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to,několikrát jsem to dělal nahřátým kluzákem.Hlavně ho nesmíš dočervena nahřát,jinak ti ten silon vyteče.musíš to přesně odhadnout
 
 
Datum: 16. února 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
Pokusím se sehnat na praxi vystruznik. Myslíš že by se ten kluzak neak vyrazne znicil? Jo a vrtakem 22 to nejde ? psali to taky na te strance
 
 
Datum: 16. února 2014 11:25
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu zkus sehnat výtružník, jde to, ale má to spoustu záporů včetně toho že tam to pouzdro nebude moc držet a ten kluzák musí bejt fakt žhavej a to mu co to tuhosti taky nepřidá, když už tak to udělat kluzákem kterej pak nepoužiješ
 
 
Datum: 15. února 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
to jsem četl ale ptam se jestly to jde jeden muj znami o tom pochybuje
 
 
Datum: 15. února 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
 
 
Datum: 15. února 2014 16:25
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
A jde to udělat tak že to tam normálně nalisuji obě a protáhnu to zhavim kluzákem?
 
 
Datum: 15. února 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kozel: vždyť už ti to hh napsal, nejdřív se musí pouzdra nalisovat a při ponechání ve vidlici je vystružíš. Po vystružení prvního pouzdra, toto pouzdro posuneš o tuším 16cm hlouběji do vidle a pak nalisuješ druhé pouzdro a to také vystružíš. Jinak výstružník nemá cenu kupovat (stojí okolo 1000,-), zeptej se v okolí, kdo má soustruh apod. jestli tento výstružník nemá a nepůjčí ti ho :-)
 
 
Datum: 15. února 2014 12:33
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
*Myslím (sry za tu dramatiku spěchal jsem)
 
 
Datum: 14. února 2014 18:03
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
(Protahnout ručně)
 
 
Datum: 14. února 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel8528    
Mydlím ten ocelovej kroužek co je ve vnitř po tou dírkou na mazání jo a když si koupím výstružník 22 můžu to normalně protáhnout jak to bude ve vnitr nalisovany nebo venku? jo a kluzák mi tam nejde proto píšu a děkuju za odpoved :-)
 
 
Datum: 14. února 2014 17:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
naopak, pouzdra se mají první nalisovat a až potom vystružit. Nejlepší je stavitelný výstružník, kdy vždy vystružíš díru, zkusíš jestli kluzák projde, když ne, tak trochu zvětšíš průměr výstružníku a opět stružíš atd, dokud kluzák suvně neprojde. Jakej ocelovej kroužek máš namysli?
 
 
Datum: 14. února 2014 17:07
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, nemáte radu jak přilepit brzdové obložení na stadiona? Při oddělání předního kola obložení z jedné pakny uplně odpadlo a na druhý je odchlíplé. Nýtovat to nechci a tu Taiwan čelist si taky nejsem jistý, jestli je tam chci na tom stroji. Je to na originál stroj a tak to spravit než bych sehnal originál nějaký pakny. Připadá mi, jako by to bylo orig. lepeno na nějaký hermetik- je to možný? Nějakej starej hermetik asi doma mám...Je jasný, že bych si to mohle někdy, někde nechat nalepit, ale nemám tušení jestli se dá samotné obložení sehnat, pač když už bych to dělal, tak bych dával nový. Díky za rady a názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
dej to firmě, která renovuje pakny a spojky, stojí to pár korun a máš jistotu, že to neupadne při brzdění
 
 
Datum: 14. února 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau, lepidla na lepení obložení: GAMAL lepidlo na třecí obložení, odolnost do 350stupňů Celsia. Na kovovou paknu antikorozní nátěr GAMAL B. Další lepidlo ARALDITE 71 se vytvrzuje při zvýšené teplotě. Víc Ti neporadím. Na hermetik nikdy ten ztvrdne a praská.
 
 
Datum: 14. února 2014 15:27
 
<  22  23  24  25  26  27  28  29  30  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 19:46:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu