Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hans175
IP: uživatel15653
 Ahojte prtaskl mi držák světla z horní strany co je přišubovaný k tlumiči jde o čz 175 487 bud vybracemi nebo sem někde narazil jel sem trochu po horší cestě trošičku se třepe dá se stím jezdit poradte je to velká závada mám to opravit hned nebo až přez zimu jinak je to skvělá motorka ještě mně nikde nenechala
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 0:01
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 co na to říct, ty sám snad vidíš jak velká závada to je, motorka tě kvůli tomu nikde nenechá, maximálně ti upadne světlo.. nebo to dej někomu šikovnýmu zavařit a máš klid..
Datum: 07. dubna 2014 0:01
Jméno: bohous
IP: uživatel13988
 mam problem u jawy 21 rozlozil jsem zadni kolo a kdyz ho slozim neco tam dre o sebe ma to kolo rozperky nebo ne?ja si totiz myslim ze mne tam neco vypadlo nebo jinak nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 19:05
Jméno: bohous
IP: uživatel13988
 uz sem na to prisel ja mam totiz polovysypany lozisko u brzdy jediny co nevim jak to mohlo jezdit
Datum: 05. dubna 2014 19:05
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 mezi kolo a buben dej podložku a bude to cajk
Datum: 05. dubna 2014 12:28
 Zdar draci, když jedu z kopce na neutrál tak mi fechtl nějak chřastí viz video http://youtu.be/7x52jaESetY . Dál bych se chtěl zeptat jestly někdo nepozná co to chrastí tady : https://www.youtube.com/watch?v=RmvS7vJItOI&feature=youtu.be díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 10:14
 Dobře skusím to . a do válce se mrknu v tejdnu (nemám trobkovou 10 )
Datum: 06. dubna 2014 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel17031
 No já video neposlouchal,jen sem reagoval na ten primár,chybně. Tohle cvakání lze snadno odstranit. Lehounce povol řadící automat na motoru a prašť na něj od strany řadičky aby zajel co nejvíc dozadu k sekundárnímu kolečku a pak utahni na krev. Oni už maj někdy ohlodanou aretační packu co zapadá do karteru a kartery v tom zářezu taky už mívaj vakl a když se to tam dá šejdrem víc k primáru tak pak rachtaj neutrály a někdy i vyskakuje trojka a když se do toho takle bací tak to odskočí dozadu a je to v poho. Ale časem se to uvolní a bude to na novo.
Datum: 06. dubna 2014 8:34
 Když sem natáčel video tak ten řetěz nebyl došponovaný po došponování to dělalo to samý
Datum: 05. dubna 2014 23:30
 pokud jsi to tlačil na neutrál, tak se primár nehýbal, ale jen převodovka a sekundár, tipl bych to na ten "náboj" sekundárního kolečka, jsou tam ok ložiska a nemáš přepnutý řetěz ? u toho druhýho videa těžko řict, takovej rezonující zvuk, jako kdyby něco bylo volného .. teď nevím jak je to s teorií, ale nemůžou zvonit žebra? na simsonech a dvácách bývají ti "antirezonanční" gumy ..
Datum: 05. dubna 2014 21:29
 To chrastění v převodovce sem myslel to jak je sylšel asi od 0:09 to právě chrastí víc a pak to cvakne a zas stichne
Datum: 05. dubna 2014 21:17
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to chrastění když to tlačíš podle mě jde z převodovky,je bud přiohlá nebo obroušená vidlička (řetěz to těžko bude když se motor netočí) a to druhý chrastění bude pístní čep
Datum: 05. dubna 2014 20:24
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 mě to dělalo v převodovce dal jsem jiný kolečko to 18 zubý a hned to v neutrálu mezi jednočkou a dvoukou taky chrastilo i když jsem to nastartoval ale jak jsem zmáčkl spojku hned to chrastit přesdtalo ale pak toho nechalo
Datum: 05. dubna 2014 12:32
 Dobře dobře , díky borci  hlavně sem se ptal abych se tak ujistil aby třeba to třeba nebylo něco v převodovce a nebo klika
Datum: 04. dubna 2014 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel17031
 Odpověď dostaneš až to rozebereš  neunáhloval bych se..
Datum: 04. dubna 2014 22:35
 Lamely jsou ferodo nový od minulého léta ale spojka de docela stuha to bude ono ?  takže to bude chtít nový lamely ?
Datum: 04. dubna 2014 21:47
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 To se spíš vymačkali zuby na lamelách - to se děje u všech novodobých replik lamel,řetězem to nebude.
Datum: 04. dubna 2014 21:14
 Díky ale ten primár sem měnil asi před 3 rokama je možný že by se tak rychle vytahal ? je možný kdyby tam bylo mín oleje než má bejt že by to takhle chrastilo ? (olej mi uniká kolem startpáky)
Datum: 04. dubna 2014 20:37
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Moc poznat to není, ale to první bych typnul na vytahanej primární řetěz (pokud to chrastí od levého víka). Druhé řinčení je pro dachla typický, ale videjko zkresluje.
Datum: 04. dubna 2014 20:34
 Zdar draci mám promlém koupil jsem si pionýra 20 když ho roztláčím občas blafne tak +- jednou za 20 m svíčka nová a mokrá když jí vytáhnu kladívka čistý akorát si nejsem jist tou jiskrou furt se my sdá že by měla mít jinou barvu a že by mohla bejt větší čímto může bejt ??? díky za odpovědi zkoušel jsem snad už všechno =D
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 17:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 nastav předstich + odtrh + karbec a pöjede
Datum: 05. dubna 2014 17:57
 Zdar draci. Mám problém na Pionýrovi .. Když nastartuju motor a jezdim tak krásně pořád táhne, nevynechává nic. Ale když se motor ohřeje cca po nějakém 1km, tak Pionýr začne cukat.. možná bych řekl i vynechávat.. ale spíš začne cukat.. Tak jsem vyměnil svíčku (Brisk N15YC) očistil kladívko. A dělá to pořád. Nevím si rady. Myslel jsem že tam asi nedotejká benzín, ale s tim jsem nic nedělal a Pionýr ještě tak před 14 dny jezdil krásně! A ještě že mi to lehce zasírá kladívko.. Čím se zase tohle děje? Prosím poraďte.. třeba jste se s tím taky někdo setkal
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 20:38
 Jojo .. zatím drží tak až odejde tak tam dám klasiku N15C .. ono já jsem ji chtěl koupit .. ale na pumpě u nás měli zase jenom tuhle :/ .. Předstih, odtrh je nastvanevej hodně pěkně.. Pionýr chytá na jedno našlápnutí i za studena vždycky prostě.. Jinak zápalko jsem měl taky 2x sundaný a žádná jakovy tužka tam není  Plus jsem se na to záápalko ještě dneska koukal a ničeho jsem si nevšimnul  .. Nicméně, jak mi to tuhle nejelo (měnil sem kladívko a neodizoloval jsem ho) tak jsem byl bezradnej a první co jsem tam dal nějakej starší asi vadnej kondik.. tak potom jak jsem kladívko teda odizoloval tak jsem kondik nějak neřešil a napadlo mě to až dneska a tak jsem tam dal ten novej kondik co tam byl a Pincek jede jak drak..  Takže asi vyřešeno bylo to vadným gondíkem  Díky moc draku, tobě taky přeju
Datum: 01. dubna 2014 20:38
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 kámo YC hoď rovnou do pr**** ta mi na fíkovy vidržela max 14 dní a druhej den buď neházela nebo házela ale v tom tlaku nehodila dej tam brisk n15c-17c jestli ti to nepojede i přes tyhle svíčky tak hledej vadu v zapalování víš koli věcí dokáže kladívko? takovej odrtch je o 3 chlupy menší nebo větší a nejde to nastartovat nebo de ale musí se jedině roztlačit zkus i indučku nebo něco z karbecem. jo a to kladívko musí mít i s kontaktem pochromovaný jiskřicí plochy jinak se budou tvořit pecky apalovatr se kup je tam rovnou nový. asi je to blbost ale jednou jsem zaslechl od kamaráda že je prej v tom pařezáckým zapalování schovaná taková civeška tlustá asi jako tužka a když s ní neco je tak to prej špatně startuje asi je to blbost to zapoalko jsem měl jenom jednou v živote a nijak jsem to nezkoumal skus se tam mrknou ale hlavně dej tu svíčku jinou a kladívko .// Ať to jezdí
Datum: 31. března 2014 21:08
 Ještě abych doplnil je to Jawa 555!
Datum: 31. března 2014 18:27
Jméno: Kalík
IP: uživatel16630
 Zdarec draci potřebuju pomoct. když nastavím volnoběh a to mam řiditka rovně když je otočim doleva tak se přidá plyn a naopak doprava mi to chcipne tak co je za problem? fakt nevim asi spatny lanovod anebo poslete fotku jak ma lanovod plynu jit díky  ))
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 21:35
 to je verze pionýra na NASCAR  , musíš přestat ladit volnoběh lankem, to má štelovák jen kvůli akorátové vůli  volnoběh se nastavuje šroubkem mezi tryskami
Datum: 30. března 2014 21:35
 Máš moc napnutý lanko. Plyn musí mít nějakou vůli, aby se ti právě nedělo to co se ti děje. Na karbecu je na víčku od šoupátka stavitelný šroub, tak ho trochu zašroubuj dovnitř, tím se zvětší vůle lanka a měl by jsi mít po problému
Datum: 30. března 2014 20:56
 A co bys řekl?
Datum: 30. března 2014 20:36
Jméno: Kalík
IP: uživatel16629
 A co stim mam delat?
Datum: 30. března 2014 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 máš moc napnuté lanko
Datum: 30. března 2014 20:19
Jméno: ondra
IP: uživatel15967
 Cus draci mam problem z dvou rychlostní babetou nechce mi naskočit a jak už naskočí tak za chvilku zdechne. svíčka hází jiskru karburátor jsem vyčistil a kohoutek taky a benzín do karburátoru teče. nevite čím by to mohlo ještě být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2014 14:16
 Všude.. Máš nastavenej karbec a zapalko? Jiskra je jaká? Modrá, bílá? Co benzín? Nemáš tam deset let starou mrchu? Ucpanej vejfuk? Přisává to falešnej vzduch........ Přečti si příručku, vzadu je toho napsanýho docela dost..
Datum: 28. března 2014 14:16
 Ahoj, mám pionýra, jde normálně nastartovat, ale jakmile přidám na neutrál plyn začne se jakoby dusit a ani na jedničku nejede  ... nemáte nějaké tipy nebo návrhy čím by to mohlo být ? Měnil jsem tam i karbec i jsem všechno pročistil, nastavoval předstih a odtrh a stejně nejede. Svíčky jsem tam zkoušel 3 a ani na jednu to nešlo. Prosím pomoc! Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 23:55
Jméno: Zetko
IP: uživatel16992
 mne to skôr pripada ako predzapal alebo kontakty a kondik skus ocistit kladivko alebo lepsie vymen ho radsej  a bacha aby si dal dobre izolatory aby ti to neslo do kostry !!! dalej skus pre istotu pozret tesnenia od karburatoru a tiez pod valcom  a prekontroluj pre istotu tie gufera a aj od spojkovej strany  a pre istotu skus dat novu fajku a premeraj kabel fajkovy lebo aj to ti môze robit bordel .... a premeraj kablovacku od svetla k motoru ci ti nebije do kostry .... a ten predstih mno najpresnejsie sa to da spravit takto .... odmontuj hlavu valca, pomocou šublery si nastav predstih cca 1,7mm ak mas nejaku presviecovacku alebo pipac na kable alebo staci aj Ohm meter sundaj od kladivka vsetky droty aj od kondiku pripoj o kostru jeden a druhy na kladivko piest nechaj v polohe 1,7 a toc statorom kym ti neprestane svietit alebo pipat podla toho cim to nastavujes pre istotu skontroluj ci sa ti piest neposunul ak nie dotiahni sroby a este raz to vyskusaj odtrh si daj podla cigaretoveho papierika a zasrobuj a zase preskusaj .... pokial to spravis dobre lebo nepoznam tvoje schopnosti alebo ci pochopis ako som ti to vysvetlil .... hned to musi fachat jako hodinky  ale samozrejme tiez ked budes mat vymeneny kondik alebo ocistene kontakty a somozrejme dobru fajku a vsetko ostatne musi byt OK pretoze toto casto roby zle nastaveny predzapal a samozrejme daj dole vyfukove koleno a aj filter na skusku http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html alebo ak si znaly v elektrike postav si toto a zo zapalovanim uz problemy viac mat nebudes  vyjde ta to do 10 eur alebo 250 Kč suciastky aj s trafom a mas klud
Datum: 03. dubna 2014 23:55
Jméno: standa
IP: uživatel16996
 A pokud se jedná o staré zapalování z j555/05 a lítá tam takovej skoro žlutomodrej plamen mezi kladívkama tak je v hajzlu stator zapalování/vinutí.
Datum: 27. března 2014 14:13
 pokud ti mezi kontaktama kladívka lítá jiskra tak je špatnej kondík
Datum: 27. března 2014 11:35
 Gufera mám měněné teď nedávno.. No chtěl bych se zeptat u kladívka to má nebo nemá házet jiskru? Jelikož kamarádi mají taky pionýra a jeden říká že má a jeden že nemá tak se proto ptám tady.  ..
Datum: 27. března 2014 10:35
 nesaje ti to někde falešnej vzduch? třeba máš někde mezi válcem a kolínkem netěsnost nebo ti odešlo gufero u magneta . . .
Datum: 26. března 2014 23:37
Jméno: Erik
IP: uživatel14264
 Ano výfuk jsem vypaloval, ale není to přímo dušení.. nevím jak to vysvětlit prostě podržím na chvíli plyn a ono to skáče.. chvíli to zařve pak se to zadusí a takhle do kola .. snad ještě zkusím vyměnit indukční cívku jestli to nepomůže.
Datum: 26. března 2014 22:30
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Vyfuk máš čistý?
Datum: 26. března 2014 22:17
Jméno: cz477
IP: uživatel16994
 Typ gufera ve předních vydlicích u Čezety 476/7 ? Potřeboval bych poradit, v katologu ND to je popsané jenom jako těsnění...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2014 19:46
 32×39×8
Datum: 26. března 2014 19:46
 Ahoj draci.. sem naštvanej.. dneska jsem rozdělal motor a vyměnil píst a válec .. dal jsem tam ten 40mm válec a teď abych se dostal k tomu co mě naštvalo! Pionýr klasicky chytne, paráda při volnoběhu šlape, krása prostě, ale když dám jedničku a chci se rozjet nemá skoro žádnou sílu, prostě začně chcípat.. Jsem bezradnej .. nevim čím by to mohlo bejt.. Myslítee že by to mohlo bejt tím že by tam nedotejkal benzín?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 13:47
 Hlava je upravena na 40mm válec .. výfuk tak ten zkontroluji .. karburátor je novej čistej profouknutej ..
Datum: 23. března 2014 13:47
 Máš ukrouhlou hlavu? neklepe ti do ní píst?.
Datum: 23. března 2014 12:09
Jméno: Bear
IP: uživatel16773
 Nejspíš zasviněnej, ucpanej výfuk.
Datum: 22. března 2014 11:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co zasraná hlavní tryska?
Datum: 21. března 2014 22:56
Jméno: jirin10
IP: uživatel16441
 Zdar, mám dotaz, co má být u 175/477 mezi rozetou a tou chromovou pokličkou , mě totiž dře právě o rozetu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 10:13
Jméno: dracek
IP: uživatel15188
 ty si ale drak
Datum: 20. března 2014 10:13
 zdravim,
Chci se zeptat, kdyz jedu do kopce, mam plny plyn tak najednou prestane jet jak kdybych dal chcipak. Staci podradit na 2ku a jede to dal dalsich treba 50km. Ne ze bych to na trojku nejak dusil a prosteto ztrati vykon. Mate napad co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 22:26
 tak palivová soustava je čistá. je to po celkové opravě motorky. Ale zkusím tu hladinu v plovákové komoře. Dám vědět.
Datum: 19. března 2014 22:26
 pionýr má sklon tohle dělat do větších kopců když už máš skoro prázdnou nádrž, ale pokud to dělá furt tak vyčisti celou palivovou soustavu
Datum: 19. března 2014 22:02
Datum: 19. března 2014 21:37
Jméno: vcolik
IP: uživatel16538
 cau, mam problem s pionierom, pri štartovani za studena vobec nechce nastartovat a ked nastartuje tak nechce sa mu do otacok, ked sa zahreje tak ide pekne, aj pekne startuje problem je ze musim roztlacať, neviete cim to moze byť? hladina ok sviecka cihlova n15c skusal som aj n17 prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 7:51
Jméno: standa
IP: uživatel16969
 Sklepej trochu svíčku. A zkontroluj jestli neni ucpana VT.
Datum: 19. března 2014 7:51
Jméno: vcolik
IP: uživatel16538
 mesiac to šlo krasne až po mesiaci sa to zacalo drbat tak hladam problem
Datum: 19. března 2014 7:12
 Zdar, seřiď karburátor komplet, zapalko a musí to jet, taky jsem měl takový problém.
Datum: 18. března 2014 21:38
Jméno: tremat@seznam.cz
IP: uživatel16842
 Čau hele já bych to neřešil bud rád že je to tak kdyby to bylo naopak to by byl problém (za studena paráda a za tepla by se dusil =D ) takže skoušet můžeš předstih atd. ale nemá to cenu
Datum: 18. března 2014 19:53
 Ahoj Draci, tak jak se vede? Kdo dokáže poradit? Popíšu situaci: Udělal jsem GO motoru, kromě výměny pístu a kroužku a výbrusu. I přes dělání všeho dle návodů se mi po pár prošlápnutích nechtěla vracet našlapávačka. Ze začátku to jelo jak kdy, co se týká jedničky tak ta táhla a někdy se dusila ale dvojka a trojka max z kopce. Tak jsem vyčistil výfuk, a pustil se do předstihu a když jsem myslel, že je nastaven tak šla těžce prošlápnout nakopávačka, zjistil jsem, že je to pouze když je v hlavě svíčka, jinak to šlo v pořádku. A od té doby už ani ´tuk. Tak jsem se dnes nasral a rozpůlil motor a kupodivu všechno uvnitř v pořádku. až na pružinu, která byla trošku ohnutá, ale hlavně nadělala pěknej bordel viz obrázek http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio#20140318_153906.jpg zkusí mi někdo poradit jestli ta skříň je ještě k použití a jestli už se někomu nestalo to co mě? A ještě to házelo divnou malou jiskru i u nové svíčky, ale jak poznám, že jsou rotor nebo stator naprd? Děkuji za jakékoliv odpovědi které pomohou. Díky kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 21:56
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 kartery dle mího OK jen bych tu díru srovnal vrtákem a dal novou pružinu jinak ta jiskra může bejt třeba i indučka
Datum: 19. března 2014 21:56
 cus draci potrebuju pomoct na své čz 175/470 sundal sem pravý kryt od motoru kde je starovací segment a nemohu ho vratit zpět nějaký rady nebo nejaka stranak díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 17:26
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 když mluví o krytu a startovacím segmentu, tak bych si tipnul, že sundal víko spojky bez řadičky otočený na startování a vypadla mu řadící hřídel se segmentem, ale ten pravej kryt tam moc nesedí..
Datum: 17. března 2014 17:26
 Čau. Uplně nechápu, na co se vlastně ptáš. Jaké víko motoru to je, pravé nebo levé? Píšeš, že nemůžeš zpátky vrátit kryt, tam snad ale ani problém být nemůže, nebo ano?
Datum: 17. března 2014 16:08
Jméno: cz477
IP: uživatel16953
 Zdravím, potřebuju poradit jaké patří gufero do předních vidlí u ČZ 477, pořípadně jak to rozdělat. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2014 18:34
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Nevíte někdo jak se opravuje náhon tachometru když špatně ukazuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2014 19:00
 no prvně bych se podíval proč ukazuje špatně a pak ti možná někdo řekne jak danou závadu spravit  to sou dotazy
Datum: 16. března 2014 19:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16951
 promazat řídkým olejem?? jestli je zlomenej viměnit
Datum: 16. března 2014 13:16
Jméno: Mustang
IP: uživatel9676
 Mám dotaz na jawu mustang, když mi vibruje od motoru celý fechtl jako i řídítka atd... může to dělat ložisko pod spojkou ? Klika ok ložiska na klice taky , spojkový koš taky. Dělá to, to ložisko ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 17:46
Jméno: Mustang
IP: uživatel9676
 Kliku jsem měnil, takže ta to být nemůže a spojkový koš taky na , protože když dáš kvalt a zmáčkneš spojku tak se ti netoči ani koš ani přítlačák , takže podle mě to muže dělat jen primární kolečkoa primární řetaz
Datum: 17. března 2014 17:46
 A proč by to nemohla dělat klika, když zmáčkneš spojku? To jako když zmáčkeš spojku, tak se ten motor přestane točit?
Datum: 17. března 2014 9:37
Jméno: Mustang
IP: uživatel9676
 motor je na fest , začlo to dělat po výměně spojky , a klika to neni protože když dám kvalt a mám zmáčklou spojku tak to vibruje furt , tudíž to můžou dělat už asi jen dvě věci , podle mě to je primární kolečko nebo ten řetaz
Datum: 16. března 2014 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel16949
 Blbě utaženej motor v rámu - to nejspíš. Dále to muže dělat i blbá/rozhozená/nevyvážená klika a nebo zle šmajdající spojkovej koš. To že si myslíš,že je to ok,neznamená že to skutečně ok je ... sám sobě jsem si to už nejednou potvrdil ...
Datum: 16. března 2014 9:00
 podivej se jakym způsobem je motor přidělanej k rámu  ještě nějaký otázky ohledně vibrací?
Datum: 15. března 2014 19:28
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim mam problem s pionyrem kdyz jedu zaradim 1,2,a kdyz tam zaradim za 3 tak motorka zacne chcipat muzete mi nekdo poradit dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2014 19:56
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 ok zitra skusim
Datum: 14. března 2014 19:56
 ošmirglovat kladívka  tomu řikám kvalitní rada
Datum: 14. března 2014 19:53
Jméno: dfgds
IP: uživatel5546
 nedotika benzin, vycisti karbec a kohoutek nebo zkus treba osmirglovat kladivka
Datum: 14. března 2014 19:40
Jméno: Kendy
IP: uživatel16942
 Zdravim draci,rnrnneviem či to tu patrí , ale skusim.. Asi mesiac dozadu sme robili s kamaratom komplet GO na simsonovi, tzn. vybrus, ložiska, tesnenia, gufera, dokonca novy karburator ale ked sme to zložili a naštartovali tak strašne dymí. Mysleli sme si či to náhodou neťaha olej z prevodovky tak sme olej vypustili ale žiadna zmena... Chcel by som sa spýtať na Váš názor.. čo by ste poradili skontrolovať.. mam podozrenie na ten ,,novy,, neoriginál karburátor. Už fakt neviem. rnrnVopred ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2014 19:40
|



|