slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  19  20  21  22  23  24  25  26  27  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mám problém s fichtlem udělal jsem go ložisek a gufer a pak jel hodně dobře ale pak se to začalo srát tak sem vyčistil trysky sundal filtr a jelo dobře a pak se to začalo srát tak jsem koupil novej filtr vzduchu ale fichtl už vůbec nechce jet ani bez filtru už nevim co mám dělat zapalko jsem šteloval chytá na dup a drží i volnoběh ale nejede vůbec už mě nenapadá nic krom kroužků dík moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: jawsss      IP: uživatel16252    
tak to budeš nít jak už tu myslim někdo psal vysokou hladinu, aj jestli ju máš dobrou tak zkus dat malinkou nižší
 
 
Datum: 23. dubna 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jinak skutra nechci ani vidět kámoš mě poprosil o opravu skutra a po půl hodině hledá jak se to startuje jsem to vzdal
 
 
Datum: 23. dubna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska jsem zase vyčistil celej karbec a jehla byla přeskočená na 3 zářez a dal jsem jinou svíčku a už to jede celkem dobře jen to furt nechce filtr
 
 
Datum: 23. dubna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě zaráží že to po smontování jezdilo jinak bych to šacoval taky má chybu montáže, ale jestli to chvíli jezdilo a bez filtrů. líp než s ním tak bych to viděl na vysokou hladinu nebo netěsný ventil v plovákovce. Ale takhle se to těžko řeší když to člověk nevidí.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17112    
franky klid :-D přece nemužeš velkýmu klukovi napsat ať si koupí skůtra v obchoďáku :-D víš jak to nasere :-D Jinak já jsem přesvědčenej že je chyba někde v motoru od montáže ...
 
 
Datum: 23. dubna 2014 16:29
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel17110    
kup si skutra ......... v tescu maj ted slevu...................
 
 
Datum: 23. dubna 2014 13:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
hlava je uplně černá svíčky jsem zkoušel a nebyly moc černý ale vůbec to nekouří
 
 
Datum: 23. dubna 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17109    
Spíš to bude mít souvislost s tim půlenim a výměnou gufer a ložisek ... Něco bylo špatně udělaný ... Buď se po nějaký době drblo gufero a nebo někde netěsní těsnění ... Muže to žrát i převoďák ... Chová se to potom jak když je to bohatý,ale na ochuzení to jede ještě hůř ... Černá svíce ???
 
 
Datum: 23. dubna 2014 7:02
 
 
 
 
Jméno: jawsss      IP: uživatel16252    
tak to máš klasicky zacpaný karbec, hlavně vzduxhový kanálky, zazpalo se ti to tím jak si jezdil bez fitru, kompletně vyčisti karbec (slabý roztok kyseliny citronové) a pojedeti to
 
 
Datum: 22. dubna 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdy s filtrem problém nebyl bez něj to jakž takž jede ale s nim vůbec
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
prostě vem to všechno postupně. začni karbecem jak si budeš jistý že ho máš 100% tak tak zkus když to nebude dobrý tak výfuk, sání a pak zapalování,
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele jestli máš předstih i karbec cajk a vyčištěný výfuk tak si zkus pohrát s airboxem, to by mohlo zabrat,
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do se vytočit ale nechce se mu do otáček karbec a tryska byla první věc co jsem dělal
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
a na volnoběch de normálně vytočit, nebo jak přidáš se zadusí? jestli jo tak máš ucpanou hlavní trysku.
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: Michael      IP: uživatel16314    
Vím moc se to sem nehodí ale potřebuji pomoc... Koupil sem Yamahu dt 80 je po GO motoru ale nikdy po generálce nevrčela... Motorku jsem dal do hromady vše je ok jen nejde nastartovat hazí jiskru podle mě dává málo směsi ale už nevím jak to seřídit jinak skusil sem vše co de motorka při rozbíhání začne vrčet ale musim držet trochu plynu jak mile za něj vemu ta zase nic ale i tak po chvilce zase zdechne. Už si nevím rady.Jinak sitič funguje a těsní karbec je čistej jak nikdy... Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 17:11
 
 
 
 
Jméno: Michael      IP: uživatel16314    
Svíčka je nová. Rotor ok. Filtr jako novej. Na roztlačení chytá líp se sytičem... Je to DT 80 LC 2 s vodním chlazením
 
 
Datum: 23. dubna 2014 17:11
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Rotor zapalování je správně usazen v klínku na klice? Zkoušel jsi jinou svíčku? Vzduchový filtr a gumová hadice k airboxu jsou čistý? S otevřeným víkem airboxu to nechytne? Na roztlačení chytá líp se sytičem nebo bez? Je to DT 80 LC 2 s vodním chlazením? To je zatím vše co mne napadá.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čau na fichtlovi se mi začala posouvat zadní kyvka je to jen když jedu nějakým terénem když se prostě hodně tlumí a kyvka se hýbe tak sse posouvá do prava vždy jí tam musím domlátit kladivem a pak je to zas dobrý má cenu to vyměnit nebo koupit nouvou kostru? mám doma kostru z 21 tak bych to mohl použít z toho ale nevim jak se vyndává. nějaký nápad? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: hans175      E-mail:      IP: uživatel17098    
Potřebuju pomoct mám čz 175 487 ráno sem někam jel v pohodě sem nastartoval ale pak sem pro něco šel a já blb vypnul motor jaksy se to přechlastalo a nechce to chytit tak sem vyčistil karbec vyměnil svíčku prokopl válec a nacupal prokop zapl zapalování motorka lechce zavrčela a chcípla ani z velkého kopce nešla roztlačit sice nějaká snaha byla ale nic moc ještě mi od válce jak začíná koleno vífuku teče velké množství černého oleje asi je to zanesené mažu 1 : 50 a nevím sy stím rady prosím poradte doted to chytalo perfektně za studena aj za tepla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17103    
1:50 je pro zaběhnutou čízu 175/4x7 s pístem na jehlách a kvalitním olejem rozumnej poměr
 
 
Datum: 22. dubna 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, hned potom, co se naučíš česky, mohl by sis přečíst návod k obsluze. Už jenom to, že mažeš 1:50 není asi moc dobrý.. No a na konci toho manuálu je tabulka, kde je popsaných docela dost závad a jak je odstranit.. Myslím, že by ti to mohlo stačit..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Doufám, že si uvědomuješ, že "jasky" a "sy" by nenapsalo dítě na prvním stupni základní školy. A když už jsi to měl jednou nastartovaný, tak proč si to potom znovu přeplavoval? To snad slouží k 1. startu ne?
 
 
Datum: 21. dubna 2014 14:08
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím, prosím neví někdo RAL číslo tyrkysově zelené na pionýra. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 14:09
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
uz ses tu na to raz ptal ne ? je to Ral 5018
 
 
Datum: 20. dubna 2014 14:09
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
zdarec draci,prosím vás moc poradte mi už si nevím rady. Měnil jsem na jawě 90 přední vidlice. A nejde mi při vyšší rychlosti zatočit, když jedu tak 20 tak jde točit krásně,i když to mám na stojánku tak jde krásně točit doprava i doleva. vidlice byly měněny kvůli temu že původní byly trochu ohnuté.do vidlic jsem nalil převodový olej( jen kvůli temu aby byly tlumicé tvrdší,aby se tak nepropadali.pište vše co vás napadá,když budete mít nějakou otázku tak ji zodpovím,zatím děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 10:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17097    
tak ten krk pořadně prohlidni a hledej zda to nejni naražený zam mě se podívej i na brýle a prknem skoukni zda jdou kola v řadě
 
 
Datum: 21. dubna 2014 10:54
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
zdar draci za odpovědi moc dík, kuličky mi neschází dal jsem tam přesně 40 kusů o průměru 6 mm.
 
 
Datum: 20. dubna 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
a nechybí ti tam kuličkyy stejní problem sem mněl u babety :-) hodně zdaru
 
 
Datum: 20. dubna 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17092    
90 moc neznám ale logicky nedostaly ránu i talíře v krku řízení pépř spodní brýle asi ti nezbyde než szdemontovat tlumiče a talíře misky s kuličama skouknout
 
 
Datum: 20. dubna 2014 13:44
 
 
 
 
Jméno: Edvik      IP: uživatel17084    
Zdravím, co by podel vás mohlo dělat to že nedotíká benzín do válce? .. plováková hladina je dobrá, těsnění karbece taky, všechno je vyčištěné jak má být a stále nic :/ .. Děkuji za odpovědi. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A v nádrži je benzín přítomen?
 
 
Datum: 22. dubna 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci byl nějakej rozdíl v klasickej blatnících na kejvačkách (16" palcový kola klasika prostě) mezi 175, 250, 350? Nebyly tam nějaký rozdílný velikosti? Sháním teď jeden blatník a našel jsem jeden na 175 ale chtěl jsem ho mrsknout na třiapůlu .. tak jestli by to šlo :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: skokan      E-mail:      IP: uživatel4095    
teď koukám že sem nedal ten mail :-D, u těch blatníků je ještě rozdíl půlbuben, celobuben.
 
 
Datum: 19. dubna 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to tak, malá/velká kejva maji blatníky jiný... pak je ještě rozdíl kejvačka/panelka... dost pěkně to má zpracovaný jawarmaniak zde: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti_kajvacka.html
 
 
Datum: 19. dubna 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem si to tak trošku myslel .. že to bude něco jako u masek .. taky rozdíly .. no jo .. dobře .. já taky právě sháním :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
blatníky z malý a velký kejvačky jsou rozdílný v šířce, pokuď by ses ho chtěl zbavit tak se mi ozvi na mail dík :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych upřesnil, jedná se o přední blatníky.
 
 
Datum: 18. dubna 2014 21:53
 
 
 
 
Jméno: Hans      E-mail:      IP: uživatel17079    
Mam problém se svým pinckem, když jedu na jedničku nebo dvojku tak se bez problému nechá se krásně vytočit, ale jakmile tam dam za tři a trochu mu dam nakrmit tak začne cukat jako kr***. Myslel jsem, že by to bylo nastavením zapalování, ale i po seřízení to samy. (Karbec i trysky cisty, filtr cisty, svíčka dobrá) Nevím co s tím, děkuji za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17083    
Jen bych opravil,že když ohneš plíšek na palivovym ventilu dolu tak ventil zavírá dřív = nižší hladina a když ho přihneš nahoru = vyšší hladina ... trochy to asi myslel obráceně než to napsal... Beztak bych hladinu nezvyšoval,stačí aby špricovák sotva ťukal do plováku... Ale spíš to bude kohoutem ... Pust kohout a hned uvidíš jestli jde z hadičky jen slabej čůrek a nebo to teče "proudem"...
 
 
Datum: 18. dubna 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: MARQUEE ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřídit hladinu v plovákovce případně vyčistit kohoutek a kouknout na gumičku
 
 
Datum: 18. dubna 2014 10:48
 
 
 
 
Jméno: Hans      IP: uživatel17079    
Tu jehlu zkusím, ale už jsem dělal a nic moc rozdíl :/.. Přesně jak píšeš jakoby nedotikal benzín a převodovka rozhodně ne, po seřízení a prvním projetí vše bylo ok, jel jako nikdy a podruhý začal vynechávat a jenom na 3, nechápu to...
 
 
Datum: 18. dubna 2014 9:32
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlu na 2 zářez shora a pohrát jsi plíškem, pokud ho ohneš na horu tak hladinu snížíš,protože přivřeš ventil a dolu zvýšíš
 
 
Datum: 18. dubna 2014 6:41
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
cuká nebo vynechává? je to jakoby nedotikal benzín?? nemáš podezdření na převodovku?
 
 
Datum: 17. dubna 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím, prosím vás neví někdo RAL číslo "bílé" barvy na pionýra?? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám ral 1015, ale originál je světlejší. Já jsem ale s mou "slonovou kostí" spokojen :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdarec draci, chtěl jsem se zeptat jaká může být příčina když se rozjedu a ručička na tacháči hned vyskočí na 80 a až zastavím pomalu se vrací zpátky ? KM se normálně přičítaj ale rychlost neukazuje.. kdyby se stím už někdo setkal uvítal bych každou radu.. :-) a ještě se chci zeptat... mam mustanga a ve předu jak drží nádrž na 2 šroubech na rámu mám na těch matkách stržený závity.. neměl to už taky někdo ? Nějaké nápady jak to vyřešit ?? Jednoduché řešení je uřezat je a navařit nové ale tak jestli to už někdo řešil může být i víc řešení.. Jinak děkuji za vaše odpovědi a přeji mnoho KM bez nehod a poruch . :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 12:01
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čus, podívej se na náhoh jestli nemáš čtyřhran ohoblované. To zkontroluj i tachometru i v domečku. Většinou se pak ukroutí a pak neukazuje. Matky převrtat a závitníky udělat nový závity.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 12:01
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar draci, potřebuji poradit čím mam dostat tu rez z těch originalní kastlíků na jawu 90, za odpovědi dík. https://www.email.cz/download/i/1bvUv4nI2IT6jYvUB-B0Y0T-eP3k1RQ-dTeDmwdvDltmB1cAo2uIfvyzxjUIP9LBJcveTRM/DSCF9808.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Jo, to jsem taky přemýšlel, že bych to natřel kompletně znova bílou, ale nevím odstín té bílé a ten nápis cross 90 ten bych udělal přes šablonu, která se tady na krámku prodává + zlatý sprej a bezbarvý lak.druhá varianta byla že to nechám původní,protože se mi líbí že ta původní barva je tvrdší,takže mě napadlo rez odstranit nejprve odrezovačem a pak to rozleštit třeba tempem.zatím moc dík uvidím co ještě napíší ostatní.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
nebo to znova nabarvit bílou a asi i základem a malinkým štětečkem to cross optáhnou nevim no skus to
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:15
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
tušim že to asi ani nepůjde protože je to vyžraný přímo do plechu jedině přebarvit a obkreslit si to cross 90 protože toho nápisu je škoda
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:14
 
 
 
 
Jméno: cz477      IP: uživatel14336    
Zdravím mám čz 175/477 před zimou normalne jela udelal jsem prez zimu go motoru ... ted jsem to dal do hromady chvilku to jelo v pohode tak 2 km prijel sem domu zaparkoval a ráno uz to nechtelo chytit když jsem to nakonec nastartoval tak mezi kladívkem jako kdybych svařoval behem pul min se kladívko uplne zpálí ... kondenzátor už jsem vymemnil a zkoušel jsem dát dokonce i 2 ... zkoušel jsem vymenit cívku,rotor a zkoušel i odpojit dobijení jestli to nepřebijí a pořád to jiskří jako blázen nevite nekdo co by s tim mohlo bejt ?? Doufam že ne zapalování ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2014 12:21
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdarec draci, chtěl jsem se zeptat jaká může být příčina když se rozjedu a ručička na tacháči hned vyskočí na 80 a až zastavím pomalu se vrací zpátky ? KM se normálně přičítaj ale rychlost neukazuje.. kdyby se stím už někdo setkal uvítal bych každou radu.. :-) a ještě se chci zeptat... mam mustanga a ve předu jak drží nádrž na 2 šroubech na rámu mám na těch matkách stržený závity.. neměl to už taky někdo ? Nějaké nápady jak to vyřešit ?? Jednoduché řešení je uřezat je a navařit nové ale tak jestli to už někdo řešil může být i víc řešení.. Jinak děkuji za vaše odpovědi a přeji mnoho KM bez nehod a poruch . :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: Marty1      IP: uživatel15931    
Zdar, uz si nevim rady. Mam Jawu 21 a sehnal sem si vybrus (4b). Na stary pist to jede normalne,.. ale jakmile tam dam komplet novou vybrus sadu ( hlavu, pist) tak to ani neskytne. Predstih mam serizenej dobre. Ma to pochopitelne o dost vetsi kompresi, neprijde mi, ze by to nekde utikalo,sice to sici jak lokomotiva, ale tesneni tam mam klasicky a kdyz prilozim ruku, nic nikde nefouka. Nema to snahu vubec nastarovat.. kdyz vratim starou sadu, hned to chytne. coo s tim muze sakra uz byt . dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
Napsal jsi že zabrušuješ hlavu na válci...tak jsem odpověděl...to je fuk.... Jednou jsem to krouhnul ostrym nožem a bylo to ... Možná by nebylo marný kouknout,jestli nečumí píst z válce ven o desetinku-dvě,některý válce jsou krátký,to by pak chtělo podložit válec nejméňě jedním těsněním navíc... Nejčistší je ukrouhnout hlavu na soustruhu a vypodložit válec ....
 
 
Datum: 12. dubna 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: Marty1      IP: uživatel15931    
Proc bych tomu napomohl ? prave nekdo radil, kdyz se ubere rovnomerne hranka po celem obvodu, tak pak pist nebude mit do ceho narazet, timto sem prave klepani zmirnil.
 
 
Datum: 12. dubna 2014 16:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
Klepání pístu neodstraníš zabroušením hlavy... naopak tomu ještě napomužeš... Abych to shrnul,,,tak píst naráží do hlavy,tudíž nelze vůbec říci zda to nějakou kompresi má,protože odpor pístu v HU způsobuje malá hlava na píst 39mm. A už se to začíná rozmotávat ...
 
 
Datum: 12. dubna 2014 14:28
 
 
 
 
Jméno: Marty1      IP: uživatel15931    
pist mam nasazeny spravne, pohybuje se v nem normalne, je znat vetsi komprese pochopitelne, ten stary byl vybehany. Hlavu mam zabrousenou rovnomerne, mozna ji zkusim vzit o neco vice, protoze jde jeste slyset jemne klepani pistu :|
 
 
Datum: 12. dubna 2014 13:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17057    
a kde to teda sičí? tam to prostě musíš ucpat.... ale mužeš i válec zabalit do benzínove hadry ...melo by to nastát sme s z hadru a slíbit ...ale za mě dej pod hlavu i valec tesnění a bude klid .... jinak je ta hlava zabroušená po celé ploše do stejne barvy že?
 
 
Datum: 12. dubna 2014 12:41
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
máš píst nasezaný šipkou k výfuku? když nasadíš píst do válce pohybuje se vněm lehce? Hlavu by každopádně chtělo zabrousit
 
 
Datum: 12. dubna 2014 11:21
 
 
 
 
Jméno: Marty1      IP: uživatel15931    
U hlavy to prave nesyci, zabrusoval sem ji, aby sedela lepe a neklepal do ni pist.
 
 
Datum: 12. dubna 2014 10:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17056    
jak to syčí je to asi jasne prostě ti butalne netěsní hlava je asi zkroucená podle stareho válce...bud zalapovat zabrousit či použít polske těsnění pod ní ...pozor pečlive ho namontuj at nekouka do spalováku .....
 
 
Datum: 12. dubna 2014 8:51
 
 
 
 
Jméno: pitahorho ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mam na fichtlovi takovej problem, ze kdyz se vytoci tak v tech velkech otackach najednou zacne jakoby cvrcet nebo neco takovyho a strati to vykon a vypada to jakoby to delalo v magnetu a dela to jen spis pri zatezi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
A neni to tvý cvrčení náhodou pískot od zapalování? Muže bejt suchá a nebo vydřená plst co maže vačku - pak to nechutně píská
 
 
Datum: 12. dubna 2014 10:08
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slovo cvrcet jsem ještě neslyšel co tím myslíš? jako cvakání
 
 
Datum: 10. dubna 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jakubž      IP: uživatel13743    
mě to dělalo taky ale střílelo mi to do vejfuku a bylo to pístem
 
 
Datum: 10. dubna 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: Honza17      IP: uživatel14719    
Zdarec , draci chci se zeptat když budu mít válec na fichtlu s žádným nebo třeba 1,2,3 výbrusem bude to mít větší výkon a menší spotřebu než když budu mít třeba 8 výbrus ? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
Dole máš mail,tam stačí napsat,web ani FB nevedu.
 
 
Datum: 12. dubna 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: Honza17      IP: uživatel14719    
Aha, Stando já se chtěl zeptat nemáš nějaký stránky nebo něco ?? Když bych si to rozmyslel a chtěl udělat třeba větší výbrus srovnat tu vložku trošku upravit kanálky můžu se na tebe obrátit ?? Kolik si tak za co účtuješ ??? Děkuji moc :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17048    
Osobní zkušenost je,že nejmíň žere slícovanej zarovnanej válec s opravenými nedostatky z výroby ve vrtání 39mm a s origo vyleštěnou hlavou a HT65 , VT 35 a čistým výfukem z j21 - doutník ... Dost jsem jich dělal a majitelé se dostávají v cestovním použití k 2,5L/100km ... Rychlost +/- 75km/h,,,,, Naprosto holá serie vždy krká okolo 3-3,5 L protože nejde tak hladce a někde řadíš dřív dvojku atd...a to se do tý spotřeby promítne negativně ....
 
 
Datum: 10. dubna 2014 11:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
a je to tu opět 8.výbrus je sotva 55 ccm,do 60tky to má ještě daleko
 
 
Datum: 09. dubna 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: Strakos      IP: uživatel11695    
Zdarec, čím menší je plocha válce, tím menší výkon. Ale neni tomu tak vždycky. Když uděláš poslední výbrus, tak se ti objem z 49,9ccm zvedne na nějakých 60ccm, ale když karbec neosadíš tryskou s větším průměrem, tak to nepujde ani poznat. Spotřeba samozřejmě roste se zvěčujícím se průměrem trysky. Čím víc výbrusů, tím větší objem a s tryskou s větším průměrem roste i výkon, ale ne nijak obvzlášť. Spíš tam, kdes musel řadit dvojku, tak ti to trojka napohodu utahne. Moje zkušenost :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17042    
Zdravím, Mám problém na jawa pionýr 21, dělal jsem komplet motor( ložiska, gufera, klikovka ojnice) hlava válec píst kroužky všehno je fungl nové. Nakopnout jde na poprvé, ale ale drží tak 5 sekund a zdechne musím opakovat několikrát . Motor nechce běžet od spoda. na neutrál jde dobře, drží i volnoběh. Jak zmáčnu spojku dám 1 tak pomalu strácí výkon. když ho dostanu do otáček tak jede moc pěkně. Pak zařarim na 2 a opět nechce jet jen z kopce, když se dostává do otáček. Prostě jede jen v otáčkách. Filtr je novej, výfuk vypálenej vyčistěnej. Kdyby jste měl něko nějaký nápad předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 9:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17042    
Tak dík moc za rady problém je vyřešen. A filtrbox je utěsněn. bylo to cívkama v zápalku
 
 
Datum: 16. dubna 2014 9:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a co filtrbox?? máš ho utěsněný?? a jak tam máš zátky (pokud tam na ně jsou dírky)???
 
 
Datum: 09. dubna 2014 12:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17046    
To je jednoduché. Koukni se,jestli se šoupátko zvedá,když utahuješ šroub volnoběhu.... lepší rada mi nenapadá ... ovšem tato věc nemá naprosto žádnou souvislost s tvými problémy
 
 
Datum: 09. dubna 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17040    
Hladina je ok . volnoběh jde štelovat velice špatne. karbec jsem sundal pročistil i tu "pidi" dirku. ale jak jsem koukal na šoupátko tak se mi zdá v místě kde dosedá volnoběžný štelovací šroub tošku vydřené. je to možné tím?
 
 
Datum: 08. dubna 2014 21:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17045    
Válec ač je jaký je (již se nebudu vyjadřovat ke kvalitě polských "replik";-) tak válec za to nemuže... Já bych šel po tom volnoběžnym okruhu a překontroloval hladinu.
 
 
Datum: 08. dubna 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17040    
válec je http://www.fichtlkramek.cz/nahled/valec_vrtani_382.html. na hladinu kouknu a napíšu. zatim díky moc
 
 
Datum: 08. dubna 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17039    
Polovička origo karbeců má ucpanej volnoběžnej okruh vzduchu - nejde jen o trysku ale o vzdušník v difusoru a pidi dirku za šoupátkem - a o tý ani nikdo neví že tam je - to nejvíce ovlivňuje spodní spektrum otáček a volnoběh a dělá to tyhle problémy. Problém č.2 je že 3/4 respondentů zde na pokecu s těmito problémy maj hladinu že to skoro teče ven.... Sám jsem si to důkladně pročistil,seřídil a pio studenej chytá na první kop nohou a teplej na otočení startpáky rukou a bez plynu!!! A pak že to nejde ....
 
 
Datum: 08. dubna 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jinak hladinu máš mít tak, že když to nastartuješ, necháš chvíli běžet, pak to zdechneš, zavřeš benzín (ideální je odpojit hadičku uplně), odšroubuješ víčko a když šroubovákem potopíš plovák až na dno, tak hladina musí být zároveň s horní částí plováku (tou obroučkou která zavírá ventil). Tohle je správné nastavení pro seriový motor.
 
 
Datum: 08. dubna 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tak zaprvé, jehla nemá s hladinou nic spolešného, zadruhé jehla má být standartně v druhém zářezu zhora (v záběhu na třetí drážce). Ten nultý výbrus je originál válec nebo nový polák???
 
 
Datum: 08. dubna 2014 12:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17042    
Je to 38 (0 výbrus). Jehlu už jsem zkoušel na všecny zbůsoby( na první zářez se to zdá nejlepší), plíšek taky.
 
 
Datum: 08. dubna 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jinak co hladina v karburátoru??
 
 
Datum: 08. dubna 2014 10:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co to je za válec???
 
 
Datum: 08. dubna 2014 10:08
 
 
 
 
Jméno: Luki      IP: uživatel15967    
cus mam broblém z babetou 210 jednou jede potom zas ne netuším čím to muže byt dal jsem novou svíčku karburator jsem vyčistil benzin teče. ale stale to nechce jet a jak už to naskočí tak po vychladnutí už to nenakopnu. nevíte čím to muže být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přes vadné těsnění.
 
 
Datum: 08. dubna 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: Luki      IP: uživatel15967    
a přes co to všechno se muže sat ten falešný vzduch?
 
 
Datum: 08. dubna 2014 17:51
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No výborně, takže zapalko máš asi ok.. Takže by to mohlo sát falešnej vzduch, nebo ten karbec nemáš vyčištěnej dobře..
 
 
Datum: 08. dubna 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: luki      IP: uživatel17043    
ale svička házi jiskru modré barvy
 
 
Datum: 08. dubna 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vším a křišťálovou kouli tady asi nikdo nemá.. Co třeba zapalování?
 
 
Datum: 08. dubna 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: jawa50dandy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci mám problém u mého fichtla . Za studena se dusí nejede a sotva drží volnoběh a když se zahřeje tak šlape jak hodinky nevíte čim by to mohlo být ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17045    
Přijde mi normální že studenej dvoutakt kucká a nechce jet... Musí se trochec prohřát... Je to furt lepší než když studenej letí a teplej jede mizerně...
 
 
Datum: 08. dubna 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
chudá směs při studeném motoru.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 10:36
 
<  19  20  21  22  23  24  25  26  27  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 16:25:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu