Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus draci mám problém s fichtlem udělal jsem go ložisek a gufer a pak jel hodně dobře ale pak se to začalo srát tak sem vyčistil trysky sundal filtr a jelo dobře a pak se to začalo srát tak jsem koupil novej filtr vzduchu ale fichtl už vůbec nechce jet ani bez filtru už nevim co mám dělat zapalko jsem šteloval chytá na dup a drží i volnoběh ale nejede vůbec už mě nenapadá nic krom kroužků dík moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 21:44
Jméno: jawsss
IP: uživatel16252
 tak to budeš nít jak už tu myslim někdo psal vysokou hladinu, aj jestli ju máš dobrou tak zkus dat malinkou nižší
Datum: 23. dubna 2014 21:44
 a jinak skutra nechci ani vidět kámoš mě poprosil o opravu skutra a po půl hodině hledá jak se to startuje jsem to vzdal
Datum: 23. dubna 2014 20:45
 dneska jsem zase vyčistil celej karbec a jehla byla přeskočená na 3 zářez a dal jsem jinou svíčku a už to jede celkem dobře jen to furt nechce filtr
Datum: 23. dubna 2014 20:43
 mě zaráží že to po smontování jezdilo jinak bych to šacoval taky má chybu montáže, ale jestli to chvíli jezdilo a bez filtrů. líp než s ním tak bych to viděl na vysokou hladinu nebo netěsný ventil v plovákovce. Ale takhle se to těžko řeší když to člověk nevidí.
Datum: 23. dubna 2014 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel17112
 franky klid  přece nemužeš velkýmu klukovi napsat ať si koupí skůtra v obchoďáku  víš jak to nasere  Jinak já jsem přesvědčenej že je chyba někde v motoru od montáže ...
Datum: 23. dubna 2014 16:29
Jméno: Franky
IP: uživatel17110
 kup si skutra ......... v tescu maj ted slevu...................
Datum: 23. dubna 2014 13:30
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 hlava je uplně černá svíčky jsem zkoušel a nebyly moc černý ale vůbec to nekouří
Datum: 23. dubna 2014 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel17109
 Spíš to bude mít souvislost s tim půlenim a výměnou gufer a ložisek ... Něco bylo špatně udělaný ... Buď se po nějaký době drblo gufero a nebo někde netěsní těsnění ... Muže to žrát i převoďák ... Chová se to potom jak když je to bohatý,ale na ochuzení to jede ještě hůř ... Černá svíce ???
Datum: 23. dubna 2014 7:02
Jméno: jawsss
IP: uživatel16252
 tak to máš klasicky zacpaný karbec, hlavně vzduxhový kanálky, zazpalo se ti to tím jak si jezdil bez fitru, kompletně vyčisti karbec (slabý roztok kyseliny citronové) a pojedeti to
Datum: 22. dubna 2014 22:01
 nikdy s filtrem problém nebyl bez něj to jakž takž jede ale s nim vůbec
Datum: 22. dubna 2014 21:34
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 prostě vem to všechno postupně. začni karbecem jak si budeš jistý že ho máš 100% tak tak zkus když to nebude dobrý tak výfuk, sání a pak zapalování,
Datum: 22. dubna 2014 21:33
 hele jestli máš předstih i karbec cajk a vyčištěný výfuk tak si zkus pohrát s airboxem, to by mohlo zabrat,
Datum: 22. dubna 2014 21:22
 do se vytočit ale nechce se mu do otáček karbec a tryska byla první věc co jsem dělal
Datum: 22. dubna 2014 21:16
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 a na volnoběch de normálně vytočit, nebo jak přidáš se zadusí? jestli jo tak máš ucpanou hlavní trysku.
Datum: 22. dubna 2014 21:00
Jméno: Michael
IP: uživatel16314
 Vím moc se to sem nehodí ale potřebuji pomoc...
Koupil sem Yamahu dt 80 je po GO motoru ale nikdy po generálce nevrčela... Motorku jsem dal do hromady vše je ok jen nejde nastartovat hazí jiskru podle mě dává málo směsi ale už nevím jak to seřídit jinak skusil sem vše co de motorka při rozbíhání začne vrčet ale musim držet trochu plynu jak mile za něj vemu ta zase nic ale i tak po chvilce zase zdechne. Už si nevím rady.Jinak sitič funguje a těsní karbec je čistej jak nikdy... Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 17:11
Jméno: Michael
IP: uživatel16314
 Svíčka je nová. Rotor ok. Filtr jako novej. Na roztlačení chytá líp se sytičem... Je to DT 80 LC 2 s vodním chlazením
Datum: 23. dubna 2014 17:11
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Rotor zapalování je správně usazen v klínku na klice? Zkoušel jsi jinou svíčku? Vzduchový filtr a gumová hadice k airboxu jsou čistý? S otevřeným víkem airboxu to nechytne? Na roztlačení chytá líp se sytičem nebo bez? Je to DT 80 LC 2 s vodním chlazením? To je zatím vše co mne napadá.
Datum: 23. dubna 2014 12:14
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čau na fichtlovi se mi začala posouvat zadní kyvka je to jen když jedu nějakým terénem když se prostě hodně tlumí a kyvka se hýbe tak sse posouvá do prava vždy jí tam musím domlátit kladivem a pak je to zas dobrý má cenu to vyměnit nebo koupit nouvou kostru? mám doma kostru z 21 tak bych to mohl použít z toho ale nevim jak se vyndává. nějaký nápad? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 16:30
 Potřebuju pomoct mám čz 175 487 ráno sem někam jel v pohodě sem nastartoval ale pak sem pro něco šel a já blb vypnul motor jaksy se to přechlastalo a nechce to chytit tak sem vyčistil karbec vyměnil svíčku prokopl válec a nacupal prokop zapl zapalování motorka lechce zavrčela a chcípla ani z velkého kopce nešla roztlačit sice nějaká snaha byla ale nic moc ještě mi od válce jak začíná koleno vífuku teče velké množství černého oleje asi je to zanesené mažu 1 : 50 a nevím sy stím rady prosím poradte doted to chytalo perfektně za studena aj za tepla
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 13:26
Jméno: hh
IP: uživatel17103
 1:50 je pro zaběhnutou čízu 175/4x7 s pístem na jehlách a kvalitním olejem rozumnej poměr
Datum: 22. dubna 2014 13:26
 Hele, hned potom, co se naučíš česky, mohl by sis přečíst návod k obsluze. Už jenom to, že mažeš 1:50 není asi moc dobrý.. No a na konci toho manuálu je tabulka, kde je popsaných docela dost závad a jak je odstranit.. Myslím, že by ti to mohlo stačit..
Datum: 22. dubna 2014 11:36
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Doufám, že si uvědomuješ, že "jasky" a "sy" by nenapsalo dítě na prvním stupni základní školy. A když už jsi to měl jednou nastartovaný, tak proč si to potom znovu přeplavoval? To snad slouží k 1. startu ne?
Datum: 21. dubna 2014 14:08
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím, prosím neví někdo RAL číslo tyrkysově zelené na pionýra. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 14:09
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 uz ses tu na to raz ptal ne ? je to Ral 5018
Datum: 20. dubna 2014 14:09
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdarec draci,prosím vás moc poradte mi už si nevím rady. Měnil jsem na jawě 90 přední vidlice. A nejde mi při vyšší rychlosti zatočit, když jedu tak 20 tak jde točit krásně,i když to mám na stojánku tak jde krásně točit doprava i doleva. vidlice byly měněny kvůli temu že původní byly trochu ohnuté.do vidlic jsem nalil převodový olej( jen kvůli temu aby byly tlumicé tvrdší,aby se tak nepropadali.pište vše co vás napadá,když budete mít nějakou otázku tak ji zodpovím,zatím děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 10:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17097
 tak ten krk pořadně prohlidni a hledej zda to nejni naražený zam mě se podívej i na brýle a prknem skoukni zda jdou kola v řadě
Datum: 21. dubna 2014 10:54
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar draci za odpovědi moc dík, kuličky mi neschází dal jsem tam přesně 40 kusů o průměru 6 mm.
Datum: 20. dubna 2014 21:33
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 a nechybí ti tam kuličkyy stejní problem sem mněl u babety  hodně zdaru
Datum: 20. dubna 2014 20:10
Jméno: pepa
IP: uživatel17092
 90 moc neznám ale logicky nedostaly ránu i talíře v krku řízení pépř spodní brýle asi ti nezbyde než szdemontovat tlumiče a talíře misky s kuličama skouknout
Datum: 20. dubna 2014 13:44
Jméno: Edvik
IP: uživatel17084
 Zdravím, co by podel vás mohlo dělat to že nedotíká benzín do válce? .. plováková hladina je dobrá, těsnění karbece taky, všechno je vyčištěné jak má být a stále nic :/ .. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 11:51
 A v nádrži je benzín přítomen?
Datum: 22. dubna 2014 11:51
 Zdar draci byl nějakej rozdíl v klasickej blatnících na kejvačkách (16" palcový kola klasika prostě) mezi 175, 250, 350? Nebyly tam nějaký rozdílný velikosti? Sháním teď jeden blatník a našel jsem jeden na 175 ale chtěl jsem ho mrsknout na třiapůlu .. tak jestli by to šlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 20:03
 teď koukám že sem nedal ten mail  , u těch blatníků je ještě rozdíl půlbuben, celobuben.
Datum: 19. dubna 2014 20:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 19. dubna 2014 18:28
 Já sem si to tak trošku myslel .. že to bude něco jako u masek .. taky rozdíly .. no jo .. dobře .. já taky právě sháním
Datum: 18. dubna 2014 22:09
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 blatníky z malý a velký kejvačky jsou rozdílný v šířce, pokuď by ses ho chtěl zbavit tak se mi ozvi na mail dík
Datum: 18. dubna 2014 22:00
 Abych upřesnil, jedná se o přední blatníky.
Datum: 18. dubna 2014 21:53
 Mam problém se svým pinckem, když jedu na jedničku nebo dvojku tak se bez problému nechá se krásně vytočit, ale jakmile tam dam za tři a trochu mu dam nakrmit tak začne cukat jako kr***. Myslel jsem, že by to bylo nastavením zapalování, ale i po seřízení to samy. (Karbec i trysky cisty, filtr cisty, svíčka dobrá) Nevím co s tím, děkuji za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 21:34
Jméno: standa
IP: uživatel17083
 Jen bych opravil,že když ohneš plíšek na palivovym ventilu dolu tak ventil zavírá dřív = nižší hladina a když ho přihneš nahoru = vyšší hladina ... trochy to asi myslel obráceně než to napsal... Beztak bych hladinu nezvyšoval,stačí aby špricovák sotva ťukal do plováku... Ale spíš to bude kohoutem ... Pust kohout a hned uvidíš jestli jde z hadičky jen slabej čůrek a nebo to teče "proudem"...
Datum: 18. dubna 2014 21:34
 seřídit hladinu v plovákovce případně vyčistit kohoutek a kouknout na gumičku
Datum: 18. dubna 2014 10:48
Jméno: Hans
IP: uživatel17079
 Tu jehlu zkusím, ale už jsem dělal a nic moc rozdíl :/.. Přesně jak píšeš jakoby nedotikal benzín a převodovka rozhodně ne, po seřízení a prvním projetí vše bylo ok, jel jako nikdy a podruhý začal vynechávat a jenom na 3, nechápu to...
Datum: 18. dubna 2014 9:32
 jehlu na 2 zářez shora a pohrát jsi plíškem, pokud ho ohneš na horu tak hladinu snížíš,protože přivřeš ventil a dolu zvýšíš
Datum: 18. dubna 2014 6:41
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 cuká nebo vynechává? je to jakoby nedotikal benzín?? nemáš podezdření na převodovku?
Datum: 17. dubna 2014 23:01
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím, prosím vás neví někdo RAL číslo "bílé" barvy na pionýra?? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 17:47
 já mám ral 1015, ale originál je světlejší. Já jsem ale s mou "slonovou kostí" spokojen
Datum: 16. dubna 2014 17:47
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdarec draci, chtěl jsem se zeptat jaká může být příčina když se rozjedu a ručička na tacháči hned vyskočí na 80 a až zastavím pomalu se vrací zpátky ? KM se normálně přičítaj ale rychlost neukazuje.. kdyby se stím už někdo setkal uvítal bych každou radu..  a ještě se chci zeptat... mam mustanga a ve předu jak drží nádrž na 2 šroubech na rámu mám na těch matkách stržený závity.. neměl to už taky někdo ? Nějaké nápady jak to vyřešit ?? Jednoduché řešení je uřezat je a navařit nové ale tak jestli to už někdo řešil může být i víc řešení.. Jinak děkuji za vaše odpovědi a přeji mnoho KM bez nehod a poruch .
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 12:01
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čus, podívej se na náhoh jestli nemáš čtyřhran ohoblované. To zkontroluj i tachometru i v domečku. Většinou se pak ukroutí a pak neukazuje. Matky převrtat a závitníky udělat nový závity.
Datum: 14. dubna 2014 12:01
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, potřebuji poradit čím mam dostat tu rez z těch originalní kastlíků na jawu 90, za odpovědi dík.
https://www.email.cz/download/i/1bvUv4nI2IT6jYvUB-B0Y0T-eP3k1RQ-dTeDmwdvDltmB1cAo2uIfvyzxjUIP9LBJcveTRM/DSCF9808.JPG
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 17:06
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Jo, to jsem taky přemýšlel, že bych to natřel kompletně znova bílou, ale nevím odstín té bílé a ten nápis cross 90 ten bych udělal přes šablonu, která se tady na krámku prodává + zlatý sprej a bezbarvý lak.druhá varianta byla že to nechám původní,protože se mi líbí že ta původní barva je tvrdší,takže mě napadlo rez odstranit nejprve odrezovačem a pak to rozleštit třeba tempem.zatím moc dík uvidím co ještě napíší ostatní.
Datum: 14. dubna 2014 17:06
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 nebo to znova nabarvit bílou a asi i základem a malinkým štětečkem to cross optáhnou nevim no skus to
Datum: 14. dubna 2014 15:15
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 tušim že to asi ani nepůjde protože je to vyžraný přímo do plechu jedině přebarvit a obkreslit si to cross 90 protože toho nápisu je škoda
Datum: 14. dubna 2014 15:14
Jméno: cz477
IP: uživatel14336
 Zdravím mám čz 175/477 před zimou normalne jela udelal jsem prez zimu go motoru ... ted jsem to dal do hromady chvilku to jelo v pohode tak 2 km prijel sem domu zaparkoval a ráno uz to nechtelo chytit když jsem to nakonec nastartoval tak mezi kladívkem jako kdybych svařoval behem pul min se kladívko uplne zpálí ... kondenzátor už jsem vymemnil a zkoušel jsem dát dokonce i 2 ... zkoušel jsem vymenit cívku,rotor a zkoušel i odpojit dobijení jestli to nepřebijí a pořád to jiskří jako blázen nevite nekdo co by s tim mohlo bejt ?? Doufam že ne zapalování ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2014 12:21
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdarec draci, chtěl jsem se zeptat jaká může být příčina když se rozjedu a ručička na tacháči hned vyskočí na 80 a až zastavím pomalu se vrací zpátky ? KM se normálně přičítaj ale rychlost neukazuje.. kdyby se stím už někdo setkal uvítal bych každou radu..  a ještě se chci zeptat... mam mustanga a ve předu jak drží nádrž na 2 šroubech na rámu mám na těch matkách stržený závity.. neměl to už taky někdo ? Nějaké nápady jak to vyřešit ?? Jednoduché řešení je uřezat je a navařit nové ale tak jestli to už někdo řešil může být i víc řešení.. Jinak děkuji za vaše odpovědi a přeji mnoho KM bez nehod a poruch .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 12:15
Jméno: Marty1
IP: uživatel15931
 Zdar, uz si nevim rady. Mam Jawu 21 a sehnal sem si vybrus (4b). Na stary pist to jede normalne,.. ale jakmile tam dam komplet novou vybrus sadu ( hlavu, pist) tak to ani neskytne. Predstih mam serizenej dobre. Ma to pochopitelne o dost vetsi kompresi, neprijde mi, ze by to nekde utikalo,sice to sici jak lokomotiva, ale tesneni tam mam klasicky a kdyz prilozim ruku, nic nikde nefouka. Nema to snahu vubec nastarovat.. kdyz vratim starou sadu, hned to chytne. coo s tim muze sakra uz byt . dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Napsal jsi že zabrušuješ hlavu na válci...tak jsem odpověděl...to je fuk.... Jednou jsem to krouhnul ostrym nožem a bylo to ... Možná by nebylo marný kouknout,jestli nečumí píst z válce ven o desetinku-dvě,některý válce jsou krátký,to by pak chtělo podložit válec nejméňě jedním těsněním navíc... Nejčistší je ukrouhnout hlavu na soustruhu a vypodložit válec ....
Datum: 12. dubna 2014 16:49
Jméno: Marty1
IP: uživatel15931
 Proc bych tomu napomohl ? prave nekdo radil, kdyz se ubere rovnomerne hranka po celem obvodu, tak pak pist nebude mit do ceho narazet, timto sem prave klepani zmirnil.
Datum: 12. dubna 2014 16:34
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Klepání pístu neodstraníš zabroušením hlavy... naopak tomu ještě napomužeš... Abych to shrnul,,,tak píst naráží do hlavy,tudíž nelze vůbec říci zda to nějakou kompresi má,protože odpor pístu v HU způsobuje malá hlava na píst 39mm. A už se to začíná rozmotávat ...
Datum: 12. dubna 2014 14:28
Jméno: Marty1
IP: uživatel15931
 pist mam nasazeny spravne, pohybuje se v nem normalne, je znat vetsi komprese pochopitelne, ten stary byl vybehany. Hlavu mam zabrousenou rovnomerne, mozna ji zkusim vzit o neco vice, protoze jde jeste slyset jemne klepani pistu :|
Datum: 12. dubna 2014 13:01
Jméno: pepa
IP: uživatel17057
 a kde to teda sičí? tam to prostě musíš ucpat.... ale mužeš i válec zabalit do benzínove hadry ...melo by to nastát sme s z hadru a slíbit ...ale za mě dej pod hlavu i valec tesnění a bude klid .... jinak je ta hlava zabroušená po celé ploše do stejne barvy že?
Datum: 12. dubna 2014 12:41
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 máš píst nasezaný šipkou k výfuku? když nasadíš píst do válce pohybuje se vněm lehce? Hlavu by každopádně chtělo zabrousit
Datum: 12. dubna 2014 11:21
Jméno: Marty1
IP: uživatel15931
 U hlavy to prave nesyci, zabrusoval sem ji, aby sedela lepe a neklepal do ni pist.
Datum: 12. dubna 2014 10:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17056
 jak to syčí je to asi jasne prostě ti butalne netěsní hlava je asi zkroucená podle stareho válce...bud zalapovat zabrousit či použít polske těsnění pod ní ...pozor pečlive ho namontuj at nekouka do spalováku .....
Datum: 12. dubna 2014 8:51
 Zdar mam na fichtlovi takovej problem, ze kdyz se vytoci tak v tech velkech otackach najednou zacne jakoby cvrcet nebo neco takovyho a strati to vykon a vypada to jakoby to delalo v magnetu a dela to jen spis pri zatezi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 A neni to tvý cvrčení náhodou pískot od zapalování? Muže bejt suchá a nebo vydřená plst co maže vačku - pak to nechutně píská
Datum: 12. dubna 2014 10:08
 slovo cvrcet jsem ještě neslyšel co tím myslíš? jako cvakání
Datum: 10. dubna 2014 20:56
Jméno: Jakubž
IP: uživatel13743
 mě to dělalo taky ale střílelo mi to do vejfuku a bylo to pístem
Datum: 10. dubna 2014 18:22
Jméno: Honza17
IP: uživatel14719
 Zdarec , draci chci se zeptat když budu mít válec na fichtlu s žádným nebo třeba 1,2,3 výbrusem bude to mít větší výkon a menší spotřebu než když budu mít třeba 8 výbrus ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 7:26
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Dole máš mail,tam stačí napsat,web ani FB nevedu.
Datum: 12. dubna 2014 7:26
Jméno: Honza17
IP: uživatel14719
 Aha, Stando já se chtěl zeptat nemáš nějaký stránky nebo něco ?? Když bych si to rozmyslel a chtěl udělat třeba větší výbrus srovnat tu vložku trošku upravit kanálky můžu se na tebe obrátit ?? Kolik si tak za co účtuješ ??? Děkuji moc
Datum: 11. dubna 2014 15:32
 Osobní zkušenost je,že nejmíň žere slícovanej zarovnanej válec s opravenými nedostatky z výroby ve vrtání 39mm a s origo vyleštěnou hlavou a HT65 , VT 35 a čistým výfukem z j21 - doutník ... Dost jsem jich dělal a majitelé se dostávají v cestovním použití k 2,5L/100km ... Rychlost +/- 75km/h,,,,, Naprosto holá serie vždy krká okolo 3-3,5 L protože nejde tak hladce a někde řadíš dřív dvojku atd...a to se do tý spotřeby promítne negativně ....
Datum: 10. dubna 2014 11:26
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a je to tu opět 8.výbrus je sotva 55 ccm,do 60tky to má ještě daleko
Datum: 09. dubna 2014 22:20
Jméno: Strakos
IP: uživatel11695
 Zdarec, čím menší je plocha válce, tím menší výkon. Ale neni tomu tak vždycky. Když uděláš poslední výbrus, tak se ti objem z 49,9ccm zvedne na nějakých 60ccm, ale když karbec neosadíš tryskou s větším průměrem, tak to nepujde ani poznat. Spotřeba samozřejmě roste se zvěčujícím se průměrem trysky. Čím víc výbrusů, tím větší objem a s tryskou s větším průměrem roste i výkon, ale ne nijak obvzlášť. Spíš tam, kdes musel řadit dvojku, tak ti to trojka napohodu utahne. Moje zkušenost
Datum: 09. dubna 2014 18:31
Jméno: Martin
IP: uživatel17042
 Zdravím,
Mám problém na jawa pionýr 21, dělal jsem komplet motor( ložiska, gufera, klikovka ojnice) hlava válec píst kroužky všehno je fungl nové. Nakopnout jde na poprvé, ale ale drží tak 5 sekund a zdechne musím opakovat několikrát . Motor nechce běžet od spoda. na neutrál jde dobře, drží i volnoběh. Jak zmáčnu spojku dám 1 tak pomalu strácí výkon. když ho dostanu do otáček tak jede moc pěkně. Pak zařarim na 2 a opět nechce jet jen z kopce, když se dostává do otáček. Prostě jede jen v otáčkách. Filtr je novej, výfuk vypálenej vyčistěnej. Kdyby jste měl něko nějaký nápad předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 9:06
Jméno: Martin
IP: uživatel17042
 Tak dík moc za rady problém je vyřešen. A filtrbox je utěsněn. bylo to cívkama v zápalku
Datum: 16. dubna 2014 9:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a co filtrbox?? máš ho utěsněný?? a jak tam máš zátky (pokud tam na ně jsou dírky)???
Datum: 09. dubna 2014 12:32
Jméno: Standa
IP: uživatel17046
 To je jednoduché. Koukni se,jestli se šoupátko zvedá,když utahuješ šroub volnoběhu.... lepší rada mi nenapadá ... ovšem tato věc nemá naprosto žádnou souvislost s tvými problémy
Datum: 09. dubna 2014 10:31
Jméno: Martin
IP: uživatel17040
 Hladina je ok . volnoběh jde štelovat velice špatne. karbec jsem sundal pročistil i tu "pidi" dirku. ale jak jsem koukal na šoupátko tak se mi zdá v místě kde dosedá volnoběžný štelovací šroub tošku vydřené. je to možné tím?
Datum: 08. dubna 2014 21:31
Jméno: standa
IP: uživatel17045
 Válec ač je jaký je (již se nebudu vyjadřovat ke kvalitě polských "replik"  tak válec za to nemuže... Já bych šel po tom volnoběžnym okruhu a překontroloval hladinu.
Datum: 08. dubna 2014 19:00
Jméno: Martin
IP: uživatel17040
Datum: 08. dubna 2014 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel17039
 Polovička origo karbeců má ucpanej volnoběžnej okruh vzduchu - nejde jen o trysku ale o vzdušník v difusoru a pidi dirku za šoupátkem - a o tý ani nikdo neví že tam je - to nejvíce ovlivňuje spodní spektrum otáček a volnoběh a dělá to tyhle problémy. Problém č.2 je že 3/4 respondentů zde na pokecu s těmito problémy maj hladinu že to skoro teče ven.... Sám jsem si to důkladně pročistil,seřídil a pio studenej chytá na první kop nohou a teplej na otočení startpáky rukou a bez plynu!!! A pak že to nejde ....
Datum: 08. dubna 2014 17:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jinak hladinu máš mít tak, že když to nastartuješ, necháš chvíli běžet, pak to zdechneš, zavřeš benzín (ideální je odpojit hadičku uplně), odšroubuješ víčko a když šroubovákem potopíš plovák až na dno, tak hladina musí být zároveň s horní částí plováku (tou obroučkou která zavírá ventil). Tohle je správné nastavení pro seriový motor.
Datum: 08. dubna 2014 14:00
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tak zaprvé, jehla nemá s hladinou nic spolešného, zadruhé jehla má být standartně v druhém zářezu zhora (v záběhu na třetí drážce). Ten nultý výbrus je originál válec nebo nový polák???
Datum: 08. dubna 2014 12:38
Jméno: Martin
IP: uživatel17042
 Je to 38 (0 výbrus). Jehlu už jsem zkoušel na všecny zbůsoby( na první zářez se to zdá nejlepší), plíšek taky.
Datum: 08. dubna 2014 12:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jinak co hladina v karburátoru??
Datum: 08. dubna 2014 10:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co to je za válec???
Datum: 08. dubna 2014 10:08
Jméno: Luki
IP: uživatel15967
 cus mam broblém z babetou 210 jednou jede potom zas ne netuším čím to muže byt dal jsem novou svíčku karburator jsem vyčistil benzin teče. ale stale to nechce jet a jak už to naskočí tak po vychladnutí už to nenakopnu. nevíte čím to muže být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 18:23
 Přes vadné těsnění.
Datum: 08. dubna 2014 18:23
Jméno: Luki
IP: uživatel15967
 a přes co to všechno se muže sat ten falešný vzduch?
Datum: 08. dubna 2014 17:51
 No výborně, takže zapalko máš asi ok.. Takže by to mohlo sát falešnej vzduch, nebo ten karbec nemáš vyčištěnej dobře..
Datum: 08. dubna 2014 11:38
Jméno: luki
IP: uživatel17043
 ale svička házi jiskru modré barvy
Datum: 08. dubna 2014 10:24
 Vším a křišťálovou kouli tady asi nikdo nemá.. Co třeba zapalování?
Datum: 08. dubna 2014 7:26
 čus draci mám problém u mého fichtla . Za studena se dusí nejede a sotva drží volnoběh a když se zahřeje tak šlape jak hodinky nevíte čim by to mohlo být ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 19:04
Jméno: standa
IP: uživatel17045
 Přijde mi normální že studenej dvoutakt kucká a nechce jet... Musí se trochec prohřát... Je to furt lepší než když studenej letí a teplej jede mizerně...
Datum: 08. dubna 2014 19:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 chudá směs při studeném motoru.
Datum: 07. dubna 2014 10:36
|



|