Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci jsem tu zase se stejným problémem měnil jsem na fíku ložiska a gufera a po složení fichtl lítal jak z praku ale po nějakých 30 km se to začalo srát tak jsem se v tom vrtat a přišel jsem na to že je filtr vzduchu zasranej tak jsem jezdil bez něj ale stejně to nejelo a pak koupil novej a je to s nim ještě horší fichtl se nechce vytočit je strašně línej špatně chytá a jak vidí kopec tak zdechne koukal jsem snad na vše měl jsem dole hlavu,válec,karbec, vejfuk jsem čistil zapalalko se šteloval snad stokrát nenapadá mě už nic s jehlou jsem si taky hrál a nic svíčka je světle hnědá dík moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2014 12:29
 svíčka je spíš do hněda ale jezdim bez filtru vše se točilo volně je divný že ze začátku to jelo úplně neskutečně a pak to šlo do sraček pomalu ještě se mi nic podobnýho nestalo a ani na neutrál se mu nechce do otáček holt půjde zase pod kudlu
Datum: 08. května 2014 12:29
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Nedal si moc oleje do motoru? Opravdu to nežere převoďák? Karburátor si zkoušel jiný? Ta svíčka je černá co?
Datum: 08. května 2014 8:41
 Když to bere olej z převodovky tak je svíčka spíš černá, prostě se to tváří jako bohatý. Pokud jsi měnil ložiska tak předpokládám že i gufera, a i to by se chovalo jinak. Prostě to máš blbě naladěný nebo jsi to špatně složil. Po složení motoru se ti všechno musí lehce točit jinak tam jsou takový ztráty že to prostě nejede. Jo a nezapomeň nafouknout kola a namazat řetěz i to má velkej vliv.
Datum: 08. května 2014 8:18
 vše se dělalo už stokrát a furt nic jediný co mě napadá je faleš u kliky ale olej to nežere
Datum: 07. května 2014 22:59
 Tak že po 156tý, výfuk, hladina, dobrý trysky a v tomhle případě bych se podíval na filtrbox. Další možnost, prostě jsi to blbě složil.
Datum: 07. května 2014 22:48
Jméno: Karel
IP: uživatel17160
Posl.aktualizace: 08. května 2014 9:49
Jméno: pepa
IP: uživatel16152
 je to stejný ta prašivka má svetlo firmy pal co davali i na 350 .. jinak bych radej vzal gumu z monty jawa protže kvalita směsy kolísá
Datum: 08. května 2014 9:49
Jméno: mustang23
IP: uživatel15205
 Čau , fichtl mi začal dělat tohle https://www.youtube.com/watch?v=AvUvHVz_cvs&feature=youtu.be , bohužel nemuzu prijit na to proc, vymenil sem karbec, seridil zapalko , vymenil gufero na klice, vymenil svicku , vymenil airbox i s filtre, proste vsechno cim by to mohlo byt , nemate nekdo na neakej typ ? treba inducka atd. ? ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2014 12:49
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pecka na kladívkách?
Datum: 08. května 2014 12:49
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 mě to tohle na fichtlovi dělalo furt přes půlku plynu jezdil jak blázen ale když sem dal plnej kotel tak se to hltilo a dusilo a motor bafnul jednou za dvě sekudy skus si ještě jednou rozdělat ten karbec já sem to u fichtla vyčistil tak že se na to potřebovaly jen 3 věci tenký měděný drátek z trafa na 9V a pak trochu silnější (těm proštárej každou dírku co najdeš a uvidíš) a tyčinku do uší kterou sem vždycky olízal do mokra a pral sem to do dutinky kde sou trysky a pak to jelo krásně ale ta indučka si fakt nemyslim že by to dělala motor přes volnoběch šlape pěkně ale má to moc černej kouř černej jak uhel když se koukneš. já když sem jednou umejval fichtla hadicí tak sem ho pak nechal 3 dny schnout a odešel mi z toho mokra kondik
Datum: 06. května 2014 22:27
 Zdar. Může to být i kondík nebo indukčka.
Datum: 06. května 2014 18:21
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 mě se to stalo 3x poprve to dělal karbec jeto to jen přes pul plynu ale přes plnej se to hltilo po druhe filtr skus ho dát celej pryč a pak to slkus projet a nemo možná odtrh ale indučksa to nebude
Datum: 06. května 2014 17:15
 Hoši, mam problém s fíkem... Jedu si po polňačce... Jedna, dva, tři... Pohodička... A najednou jakoby se mi seknulo šoupátko... Později mi došlo že to chytá samozápal... Na voloběh to jede a po chvilce to začne turovat... Když přidám jde za plynem ale zustane v otáčkách? Čim to muže být? Mam strach aby to nebyl prasklej válec ale komprece je dobrá a zvuk zdravej... Zkoušel jsem veškerou elektriku... I karbec.... Poraďte hoši....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2014 22:30
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 dotika ti tam benzin? když je plovákovka z ničeho nic suchá tak to začne ječet jak prase taky skus ten benzin
Datum: 06. května 2014 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 někde ti to saje falešnej vzduch,často to je gufero pod zapalováním
Datum: 05. května 2014 20:24
 Zdarec mám prosbu mám čz 175 487 je to dobrý stroj ale cosi začal zlobit jedu si to tak obcí a nemá cosi tach zakuckává se mosím to hnat aby to nezdechlo dojedu domů a v pohodě všecko jede paráda tak projistotu vyčistím karbec nacupu chvilku startuju po chvíli snažení párkrát protočí a zdechne na popáté chytne a jede dřív na volnoběch krásně držel a naráz chcípá nebo se mi rožne kontrolka dobíjení říkám si co je pak chci se rozjet a naráz ,, zařadím jedničku a motorka začne couvat motorka se spátečkou to se jentak nevidí potom sem vypnul a nastartoval a motorka jede dopředu asi určitě se změnil chod motoru to vysvětluje to nedobíjení ale jak se to povedlo tak to nevím prosím o pomoc . ps: omluvte chyby v textu jsem z valašska a tady se tak mluví
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 17:55
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 Skoro to vypadá jak když se povolila deska s kladívkem na dynamu a posunul se předstih. Naopak si myslim, že couvání dělá moc velkej předstih, kdy při našlapování píst nepřehoupne HÚ, ale vrátí se zpátky a následně se motor rozběhne opačně. To taky vysvětluje to nedobíjení, protože derivační dynamo roztočený obráceně se samo odbudí a tudíž nemůže generovat žádný napětí.
Datum: 04. května 2014 17:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17151
 chlape jedna býdná mas to divne rozhozene ..couvání dela malý předstih či už spíše předstih plusovej ...proste to palí až za hu a motr se točí do zadu..mohli to být aj samozapali...jinak dobíjení bych viděl na vaznoucí či opotřebene uhlíky či nesouosy rotor... cukaní muže delat dobíjení.....proste to nejak inteligentne vilad
Datum: 04. května 2014 17:09
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar draci, chci poradit ohledně spojky na jawě 90,když se chci poprvé rozjet tak mi nejde spojka(motor studený) až se motor ohřeje tak spojka funguje,nevíte čím to může být ? za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 13:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17148
 bodejt by ne vždyti oleje jsou skoro stejne skus tam nalejt nejakej motorák....,,,,
Datum: 04. května 2014 13:21
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar jezdím na pp80 zkousel jsem i pp90 ale furt je to stejné ,
Datum: 03. května 2014 14:09
Jméno: pepa
IP: uživatel17143
 moc hustý olej v převodovce ....hustota s teplotou klesne a spojka nebud řídkým olejem unašet..... co jezdíš za olej?
Datum: 03. května 2014 11:51
 zdar chci se zeptat na uložení zadní kyvky. Má to být volně otočné nebo to má jít ztuha ? Protože mě se kývka vůči rámu hýbe strašně těžko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 20:21
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 čim tužší, tím lepší.. samozřejmě aby s tim zas šlo hejbat.
Datum: 02. května 2014 20:21
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Potřebuji radu když jsem stahoval sroubkem rotor tak jsem zapomel na vačku a ten šroub jsem tam zalomil  nevíte jak to ted sundam ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2014 8:18
 Jen tak do budoucna.. Druhá chyba, které se začátečníci dopouští je, že motor, kterej po složení nechce fungovat, startujou vrtačkou za ten samej šroubek, kterej jsi zalomil... Dopadá to stejně...
Datum: 05. května 2014 8:18
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Jak už jsem řekl každý může udělat chybu alespon ted vím že už se mi to nikdy nestane kliku jsem zachranil tak nemám co řešit až budu mít složeno dám sem video jak vypadá a jede
Datum: 03. května 2014 12:49
Datum: 03. května 2014 11:32
 Když jsi dokázal sundat rotor a ještě je i nepoškozená klika, tak to s tebou asi nebude tak marný, jak jsem psal...  Jinak je mi jasný, že učenej z nebe nespadl, ale podle toho co jsi tu psal, to s tebou vypadalo dost špatně
Datum: 02. května 2014 19:43
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
Datum: 02. května 2014 17:42
 tragos jestli nechápeš tak jednoduchou věc, jako je stáhnutí rotoru z kliky, tak se vykašli na celé rozebírání motoru, protože ten motor potom už nikdy nepojede  . Pokud se do toho přeci jen pustíš, tak už si sháněj movou kliku, protože tuto už nedáš dohromady....
Datum: 02. května 2014 16:35
 už jsi sháněj druhou kliku...
Datum: 02. května 2014 14:38
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 tvl.. na rotoru je vačka, kterou projde šroub m5 skrz rotor ve kterým je závit m8, ten šroub m5 zašroubuješ do kliky a tím stáhneš vačku a rotor ke klice.. když to chceš sundat, tak vyšroubuješ šroub m5, sundáš vačku a zbývá ti rotor, ve kterym je díra m8 a do ní našroubuješ šroub m8 kterej protože je širší se nevejde do kliky a opře se o ni. tím jak utahuješ šroub m8 stahuješ rotor z kliky.
Datum: 02. května 2014 13:49
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 tvl to je hovadina vsak ten m5 zavit vede magnetem az ke klice ale m8 tak cca centimetr hluboko a pak uz je m5 tak jak se to muze opirat o kliku ?
Datum: 02. května 2014 13:40
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Když tam šroubuješ M8, tak se opře o kliku a tím magneto stáhne... Jestli si tam napral ten M5, tak jsi pěkný patlal.
Datum: 02. května 2014 12:49
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 motor pujde na puleni to neni problem ale jak to tamm jako stahnout m8? kdyz ten zavit je tam jen tak na zacatku ?
Datum: 02. května 2014 12:34
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 vytáhovák na závity sem ještě neviděl, ale mohl by to bejt vytáhovák zalomenejch šroubů no..
Datum: 02. května 2014 12:30
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 to si stahoval rotor šroubkem m5 co drží vačku? asi si spíš ten šroubek zalomil v klice. takže sundat vačku a rotor stáhnout standartně šroubem m8. pak se modlit aby ten šroubek šel nějak vytáhnout třeba vytáhovákem na závity... jinak tě půlení asi nemine.
Datum: 02. května 2014 12:26
Jméno: Dušan
IP: uživatel17118
 zdar draci prosim o radu mám babettu 210 a když nasrtartuju tak po 15 sekundach chcípne nevíte čím by to mohlo bejt ?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 11:08
Jméno: Dušan
IP: uživatel17118
 ok
Datum: 16. května 2014 11:08
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 skus procistit karbec a sestelovat hladunu v plovaku
Datum: 02. května 2014 13:43
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 Ahoj prosím o pomoc spravuji kámošovi pionýra 21 jel v pohodě ale pak začal blbnout jeden den chytl na kop další den nešel ani roztlačit a ted už nejede vubec na roztlačení má snahu někdy chytne na 5-10 metrů ale výjímečně jiskra dobrá dokonce zkoušel novou svíčku ale nepomohlo to karburátor jde v pohodě přeplavit trysky čistý ale z výfuku prská hodně oleje je to naředěný 1:30 fakt nevim poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 12:57
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Olej z toho teče i když to nakopáváš, roztlačuješ a ono to nechytá... Podiv se na předstih, jestli se ti zápalko nepootočilo - to je častý problém.
Datum: 02. května 2014 12:57
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 odvíjí se životnost gufera na tom jak s tím jezdíš?
Datum: 01. května 2014 20:56
 nesrovnávej to s jiným motorem
Datum: 01. května 2014 20:52
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 ok ale ja mam mustanga origo stav nikdy nepuleny motor a šlape jak hodinky
Datum: 01. května 2014 20:44
 no jestli to bylo před tolika rokama tak to už budou simerinky jak šutr  .. vyměnit
Datum: 01. května 2014 20:41
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 no myslím že to bylo asi tak....... ale ta GO byla dělana tak před 10-15 rokama a on to ted vytahl napřed to jelo pak to blblo a ted to nejede vubec vyjmečně to chytne a za 5 sekund pod plynem zdechne ještě se mi zdalo že byla troška oleje v zapalovani na spodu tak jestli to nejsou ty gufera ten pionyr už má něco za sebou
Datum: 01. května 2014 20:35
 co přesně jeho GO obsahovala? znám borce který jako GO berou výměnu pístních kroužků...
Datum: 01. května 2014 19:20
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 no nevím jestli je tam nemá původní měl by mít motor 1600km po GO
Datum: 01. května 2014 18:31
 píšeš že z výfuku prská hodně oleje... při poměru 1:30 to dělat nebude.... kdy se naposled měnily simerinky?
Datum: 01. května 2014 18:08
Jméno: mustang
IP: uživatel17133
 jak to poznám? nemůže to být zapalováním?
Datum: 01. května 2014 17:50
 nebere to olej z převodovky přes simerink pod primárem?
Datum: 01. května 2014 13:39
Jméno: lojzik
IP: uživatel12689
 zdarec, mám simsona a když pustím benzín tak mi z karbecu teče pořád benál, to bude nejspíš prasklej plovák, ale když ho nastartuju, rozjedu se a přidávám plyn, tak od poloviny plynu to kucká a nezrychlí to když dám za 2 tak to zas zrychlí na půl plynu ale víc ne, je to s tím spojený ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 9:17
 buď to budeš mít zaseklej plovák - zkus ho poklupat zlehka něčim, nebo máš moc vysokou hladinu, a uchcává se to proto to nejede a nejde do otáček, ovšem karburátor ze simsona je oříšek, hlavně zrovna ta hladina, do toho se radši moc nehrabat jako u babety ta to má podobně . . . .
Datum: 30. dubna 2014 9:17
Jméno: lojzik
IP: uživatel12689
 čus chlapi, chci se zeptat, jel jsem na S11 a najednou to začlo vynechávat a zdechlo zkoušel jsem jiskru - neházel, zkusil jsem jen kabel - neházel. doma jsem zkusil asi 3 fajfky z funkčních fíků, neházel jiskru. Samozřejmě i jiný svíce jsem zkoušel furt nic. Zkoušel jsem ají drátem omotat svíci, ale nejelo to, tak co to je ?! Jediný co mě napadá je, že se něják rozhasilo zapalování, jinak nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 7:18
 Nebo, že ti zapalovací cívka hází jiskru u vývodu na VN kabel o karter..
Datum: 02. května 2014 7:18
 ano to značí že je cívka po smrti
Datum: 30. dubna 2014 14:10
Jméno: lojzik
IP: uživatel17130
 pardon, upsal jsem se, chtěl jsem napsat, že samotný kabel házel, ale se svící a fajfkou to už neházelo, vyzkoušel jsem různé fajfky a svíčky ale fur34t nic.
Datum: 30. dubna 2014 13:50
 no odešla ti zapalovací cívka... pokud jsi měl odrušenou fajku nebo svíčku tak se to dalo očekávat.. takže bud novou cívku a nebo předělat na externí indučku z pionýra
Datum: 29. dubna 2014 22:23
Jméno: jupi
IP: uživatel15205
 Čau chlapi , dneska sem chtěl chtel vzit fichtla na technickou , ale bohuzel jsem nedojel. Po nastartovani to jelo 100 m a pak to zacalo cukat a chciplo to. Po tom co sem zastavil a znova se rozjel to zase jelo chvelku dobre , potom opet chciplo. Vsechno jsem vycistil , skontroloval jestli neni neco ucpanyho atd., ale nic sem neobjevil . Nevite cim by to mohlo byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 12:35
Jméno: jupi
IP: uživatel15205
 tu uz jsem taky vymenil , ale furt mi pripada jakoby nestihal totykat benzin , pro plnym plynu to po chvelce zase zacne cukat
Datum: 30. dubna 2014 12:35
 bych zkusil vyměnit svíčku.
Datum: 29. dubna 2014 21:01
Jméno: jupi
IP: uživatel15205
 tohle vsechnoi uz jsem prosel a neni s tim problem , protyka konstantni proud paliva
Datum: 29. dubna 2014 20:03
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Čau, nejspíš přicpanej kohout v nadrži, zkus jestli ti z hadičky teče dostatečnej proud benzínu, nebo jestli maš na hadičce filtr tak ten muže bejt přicpanej, možná ještě že by byl přicpanej ten jehlovej ventilek ale to spiš to první.
Datum: 29. dubna 2014 19:56
 Ahoj draci, zaseklo se mi pouzdro silentbloků v karterech, nevíte, jak ho vyndat? Motor stál 40let v garáži. Stahovák nemám a prostřední trubička mi vyjela aj s gumou, ale pouzdro zůstalo. Díky za rady, s pozdravem GOGO
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 21:08
 tomáš: maš stadiona? ono je to jen tenký plechoví kroužek a orech takové velikosti bude asi problém.. možná vystružit z kulatiny přípravek.. ale proč když to řízne a je to venku
Datum: 27. dubna 2014 21:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4888
 Normálně to nahřeješ a vemeš ořech stejný velikosti a vyklepneš, proč bych to rozřezával?
Datum: 27. dubna 2014 20:03
 Ok, děkuju, nejjednodušší řešení je to nejlepší  Myslel jsem, že budu muset vyrábět nějaký speciální stahovák.
Tak děkuji za odpověď,
S pozdravem,
GOGO
Datum: 27. dubna 2014 19:32
 ano.. normálně to jde rozřezat a pak vyloupnout
Datum: 27. dubna 2014 19:31
 To jsem zkoušel, to pouzdro je celkem dost kvalitní, takže to moc řezat nešlo. Říkáš, že se mám dále snažit to rozřezat?
Datum: 27. dubna 2014 19:15
 musíš to rozřezat tenkým plátkem do pilky a pak to vyloupnout
Datum: 27. dubna 2014 17:38
 Joj, promiň, zapomněl jsem napsat.
Stadion S22
Datum: 27. dubna 2014 16:21
 a na čem to je?
Datum: 27. dubna 2014 16:12
 teda kecám 40 let, Děda snad dělal GO někdy v roce 92. Ale nemyslím, že by to mělo nějakej zásadní vliv
Datum: 27. dubna 2014 15:32
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čauvec mám dva dotazy : 1 zní jaká je dobrá svíčka na fichtla která startuje dobře jak za tepla tak i za studena? mám tam brysk n17c a za studena to čapne na první kopnutí i bez přeplavení, a za tepla to sotva škitne tak to musím roztlačit. A 2 dotaz mám vífuk hikone a navařené kolínko z pio a dosedací plochu u válce mám pozohýbanou a orig. těsnění na to nestačí. Neexistuje nějaký tmel nebo něco žáruvzdorné aby se to vyplnilo a celé uzavřelo? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 13:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 ach ta hladina - věčnej boj no... nicméně ten plíšek se dá, mám ten pocit, po prasknutí zaletovat prachobyčejnou pájkou, nebo v případě jsou li obě ruce sehrané s hlavou, dá se i vyrobit provizorní náhrada.
Datum: 28. dubna 2014 13:06
Jméno: jawa50
IP: uživatel15188
 takže říkáš koupit plíšek seřídit hladinu - menší dát novou svíčku n15c
Datum: 28. dubna 2014 12:58
Jméno: standa
IP: uživatel17123
 No chápu, zas ten tvuj nedotknutelnej plíšek...tak holt seřidíš hladinu a nebudeš roztlačovat a nebo neseřídíš a budeš roztlačovat, víc možností neni... svíčkou to neni...jen už ty palky maj něco za sebou a špatně zapalují bohatou směs... víc psát nemá cenu ... a jen pro zajímavost si všimni že 3/4 tvých problémů a dotazů se motá okolo hladiny v karbecu, kterou ty odmítáš seřídit...nebylo by dobrý už tu hladinu udělat? To jen k zamyšlení ... je to asi po pátý a naposledy co ti to píšu ...
Datum: 27. dubna 2014 17:57
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 podíval jsem se do jednoho témata a tam že pal 7 našel jsem 2x pal super 7 jedna házela víc druhá mín dal jsem tam tu co hází víc za tepla nakopl púrotože hlava jestě nebyla úplně studená a to taky laplo hne ale ujel jsem tak 100-200 metrů a při trojce to uplne zdechlo jak když skratuju obvod no a když jsem skoro zastavil tak sem rychle podřadil na 2 a motor naskčil ale už při dvojce to tzaky trochu vynechávalo tak jsem tam dal tu druhou palku a to sem nakopl tky na první a hned to zdechlo tak sem dojel domu přes 17c. hladina je stejně s ryskou a ten plíšk co tam je je tak chatrnej a poohýbanej že se to rači ani nebudu pokoušet přenastavit protože bych musel kupovat novej. a za studena když to nakopnu přes tu 17c tak to má slušnej volnoběch a po čase jak se motor ohřívá tak volnoběch slábne prostě to vrčí pak to sekundu vynechá a pak zas vrčí ale děláto jen při volnoběhu při jízdě ne. a právě že fichtla nakopnu počkám tak 5 sekun a hned jede bez cukání. a nevíte jak s tím kolínkem jestli na to není nějaký žáruvzdorrný tmel?
Datum: 27. dubna 2014 16:36
Jméno: standa
IP: uživatel17123
 To nebude svíčkou, ta má na seriovce v rozmezí N14, 15, 17 minimální význam... to že to klasicky nechce teplý chytit je způsobeno vysokou hladinou a nebo už stoletou prorejpanou tryskou volnoběhu...ale z 90% je to hladinou... zbylých 10% jsou nevysvětlitelné záhady...ale to jen pro ty , co prostě neumí seřídit motor a nebo maj motor těsně před smrtí... resumé : dej svíčku n15c (ta tam patří) a lehce sniž hladinu. Motor se správně seřízeným karburátorem studený chytí, sotva sotva drží chudší volnoběh ale nechcípne a dokud se trochu neohřeje tak nejede a škube, teplej motor pak jede doplna i vařicí ... to jen pár rad ode mě...
Datum: 27. dubna 2014 16:04
 Jestli to nebude tím že tam 17ka nemá co dělat. Už se to tu probíralo snad milionkrát. Naposled asi o 5 témat dřív. Dopr.... nebuďte líný si něco sami zjistit a najít.
Datum: 27. dubna 2014 13:53
 Ahoj, potřebuji poradit. Jelikož nejsem příznivcem malého obsahu tak vás prosím o radu nedokážu pořádně vyladit stadiona s11. Předstih a odtrh mám podle norem. Karburátor vyčištěn snad několikrát svíčka nová. Motor krásně naskočí na volnoběh běží že bych to koupil ale jakmile má jet ve vyšších otáčkách tak nejde, začne vynechávat a nejde vůbec vytočit. Normálně bych šel na karburátor jenže na tomhle se nic ladit nedá. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 10:10
Jméno: míla
IP: uživatel14559
 možna že koleno výfuku je příliš dlouhý bud zkrátit nebo výfuk povytáhnout
Datum: 02. května 2014 10:10
 Gufera jsou nová a výfuk vyčištěn. Dělám motorky už nějaký pátek ale ted už opravdu nevím.
Datum: 26. dubna 2014 20:09
Jméno: pepa
IP: uživatel17117
 co gufera?a naopak co výfuk vyčišten anebo je nový?
Datum: 26. dubna 2014 18:46
 Zdarec mám čz 175 487 je to parádní stroj ale cosi vyrže v motoru nevíte co to může bít ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 16:57
Jméno: jir-cz
IP: uživatel15512
 Čau, jestli Ti v motoru něco vrže, tak zkontroluj olejové náplně a když to nepřestane sundej řetěz a nastartuj. Vrže dál tak to může být přidřený ložisko nebo špatně mazaný jakýkoli pouzdro. Prostě cokoli co se točí.
Když jede žena na kole a něco vrže také se upozorní: Paní něco Vám vrže namazat.
Datum: 25. dubna 2014 16:57
Jméno: Mejcin
IP: uživatel14499
 Zdravim vsechny draky! Prasknul mi na 21 na zadnim kole jeden drat, da se to vymenit nebo musim cele kole rozplest? Je to drat na vnejsim povrchu (pod nim jsou dalsi dva draty)? Diky za rady  at to jezdi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 23:17
 a nebo násilím ten drát tam dostat..
Datum: 25. dubna 2014 23:17
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čus. rozplítat celé kolo nemusíš, ale povolit dráty jo. Aby šel drát vyměnit a pak celé vycentrovat.
Datum: 25. dubna 2014 16:48
 Zdar draci, máte někdo klasickej blatník z kejvačky 250 nebo 350? .. Jde mi o to jakej má ten blatník rozměr mezi tlumičema .. prej tam byl rozdíl v malejch a velkejch kejvačkách .. Díky moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2014 14:56
 Hoj draci, kolik by měla být tloušťka novýho brzdovýho obložení u fichtla? Nechal jsem si nalepit nový a má to 6-5mm podle místa kde měřím a nevleze se mi to do bubnu  Buben nestočím bo na něm mám napletený kolo, napadlo upnout brzdovej štít do soustruhu a stočit namontovaný pakny ale nevím jak to poberou pružiny aby se to odstředivou silou neroztáhlo... Jak by jste postupovali Vy? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2015 15:25
Jméno: Petr
IP: uživatel18226
 Bruska i soustruh jsou podle mě zbytečně drastický řešení. Nemluvě o tom, že si moc neumím představit, jak by se ten štít s paknama, který v něm drží jen na pružinkách, mohl uchytit do soustruhu bez toho, aby po roztočení neulítaly ty pakny po dílně. To obložení je relativně měkký, takže se dá zbrousit pilníkem nebo hrubším smirkovým papírem. Jen je potřeba to dělat opatrně, aby si to zachovalo kruhový tvar. Drobné plošky se obrousí brzděním.
Datum: 26. července 2015 15:25
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 na 555 sem je taky stáčel na soustruhu a pohoda... teda, dělal sem tenkrát brzdy ještě na něčem jiném (už nevim co to bylo) a svojí bllbostí sem tam dal jiný pružiny... to pak lítaly pakny po dílně a štít se rozkočil
Datum: 23. dubna 2014 14:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel17111
 ja som zobral šmirgel a som to zbrusil a brzdí mi to do šmiku a nemám žiadne plochy určite by som to nebral karbobrúskou len dosereš obloženie ani sústuhom jednoducho obrusiť šmriglom aspoň 80 zrno
Datum: 23. dubna 2014 14:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nejcistsi je stahnout buben i s paknama na soustruhu na maly otacky, pak to i brzdi a skoro okamzite.
Datum: 23. dubna 2014 10:53
 je to 8 desetinek mm, ale ručně se mi to dělat nechce, ne že bych byl na to línej ale chci to trošku přesný  malý otáčky mě taky napadly ale nerad bych si to nožem utrhl to nalepený obložení, a zmenšit brzdovej klíč napadlo kámoše, říkal že to zkusí a pokud to bude fungovat tak to udělám taky
Datum: 22. dubna 2014 22:21
Jméno: Nakaputa Umahanov
IP: uživatel16262
 Bejt prase a hledat nejaky levny reseni tak bych mirne vybrousil ten kuzel co pakny drzi roztahnuty
Datum: 22. dubna 2014 22:15
Jméno: pepa
IP: uživatel17106
 musíš to točit do 100 obrátek čeče
Datum: 22. dubna 2014 22:00
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 čau, záleží o kolik jsou větší, když jsem dával nový do čízy, byly větší jen asi o necelej milimetr na průměru, tak jsem to obrousil flexou, po pár tisících km už na nich nerovný plochy nejsou znát..
Datum: 22. dubna 2014 21:32
|



|