slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci jsem tu zase se stejným problémem měnil jsem na fíku ložiska a gufera a po složení fichtl lítal jak z praku ale po nějakých 30 km se to začalo srát tak jsem se v tom vrtat a přišel jsem na to že je filtr vzduchu zasranej tak jsem jezdil bez něj ale stejně to nejelo a pak koupil novej a je to s nim ještě horší fichtl se nechce vytočit je strašně línej špatně chytá a jak vidí kopec tak zdechne koukal jsem snad na vše měl jsem dole hlavu,válec,karbec, vejfuk jsem čistil zapalalko se šteloval snad stokrát nenapadá mě už nic s jehlou jsem si taky hrál a nic svíčka je světle hnědá dík moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka je spíš do hněda ale jezdim bez filtru vše se točilo volně je divný že ze začátku to jelo úplně neskutečně a pak to šlo do sraček pomalu ještě se mi nic podobnýho nestalo a ani na neutrál se mu nechce do otáček holt půjde zase pod kudlu
 
 
Datum: 08. května 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Nedal si moc oleje do motoru? Opravdu to nežere převoďák? Karburátor si zkoušel jiný? Ta svíčka je černá co?
 
 
Datum: 08. května 2014 8:41
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to bere olej z převodovky tak je svíčka spíš černá, prostě se to tváří jako bohatý. Pokud jsi měnil ložiska tak předpokládám že i gufera, a i to by se chovalo jinak. Prostě to máš blbě naladěný nebo jsi to špatně složil. Po složení motoru se ti všechno musí lehce točit jinak tam jsou takový ztráty že to prostě nejede. Jo a nezapomeň nafouknout kola a namazat řetěz i to má velkej vliv.
 
 
Datum: 08. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vše se dělalo už stokrát a furt nic jediný co mě napadá je faleš u kliky ale olej to nežere
 
 
Datum: 07. května 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak že po 156tý, výfuk, hladina, dobrý trysky a v tomhle případě bych se podíval na filtrbox. Další možnost, prostě jsi to blbě složil.
 
 
Datum: 07. května 2014 22:48
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17160    
zdarec draci bude tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/guma_pod_zd_svetlo_634.html pasovat na zadni svetlo ČZ 125/476 diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 9:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16152    
je to stejný ta prašivka má svetlo firmy pal co davali i na 350 .. jinak bych radej vzal gumu z monty jawa protže kvalita směsy kolísá
 
 
Datum: 08. května 2014 9:49
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel15205    
Čau , fichtl mi začal dělat tohle https://www.youtube.com/watch?v=AvUvHVz_cvs&feature=youtu.be , bohužel nemuzu prijit na to proc, vymenil sem karbec, seridil zapalko , vymenil gufero na klice, vymenil svicku , vymenil airbox i s filtre, proste vsechno cim by to mohlo byt , nemate nekdo na neakej typ ? treba inducka atd. ? ? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
pecka na kladívkách?
 
 
Datum: 08. května 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
mě to tohle na fichtlovi dělalo furt přes půlku plynu jezdil jak blázen ale když sem dal plnej kotel tak se to hltilo a dusilo a motor bafnul jednou za dvě sekudy skus si ještě jednou rozdělat ten karbec já sem to u fichtla vyčistil tak že se na to potřebovaly jen 3 věci tenký měděný drátek z trafa na 9V a pak trochu silnější (těm proštárej každou dírku co najdeš a uvidíš) a tyčinku do uší kterou sem vždycky olízal do mokra a pral sem to do dutinky kde sou trysky a pak to jelo krásně ale ta indučka si fakt nemyslim že by to dělala motor přes volnoběch šlape pěkně ale má to moc černej kouř černej jak uhel když se koukneš. já když sem jednou umejval fichtla hadicí tak sem ho pak nechal 3 dny schnout a odešel mi z toho mokra kondik :-)
 
 
Datum: 06. května 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Může to být i kondík nebo indukčka.
 
 
Datum: 06. května 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
mě se to stalo 3x poprve to dělal karbec jeto to jen přes pul plynu ale přes plnej se to hltilo po druhe filtr skus ho dát celej pryč a pak to slkus projet a nemo možná odtrh ale indučksa to nebude
 
 
Datum: 06. května 2014 17:15
 
 
 
 
Jméno: Ondra007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši, mam problém s fíkem... Jedu si po polňačce... Jedna, dva, tři... Pohodička... A najednou jakoby se mi seknulo šoupátko... Později mi došlo že to chytá samozápal... Na voloběh to jede a po chvilce to začne turovat... Když přidám jde za plynem ale zustane v otáčkách? Čim to muže být? Mam strach aby to nebyl prasklej válec ale komprece je dobrá a zvuk zdravej... Zkoušel jsem veškerou elektriku... I karbec.... Poraďte hoši.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
dotika ti tam benzin? když je plovákovka z ničeho nic suchá tak to začne ječet jak prase taky skus ten benzin
 
 
Datum: 06. května 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
někde ti to saje falešnej vzduch,často to je gufero pod zapalováním
 
 
Datum: 05. května 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdarec mám prosbu mám čz 175 487 je to dobrý stroj ale cosi začal zlobit jedu si to tak obcí a nemá cosi tach zakuckává se mosím to hnat aby to nezdechlo dojedu domů a v pohodě všecko jede paráda tak projistotu vyčistím karbec nacupu chvilku startuju po chvíli snažení párkrát protočí a zdechne na popáté chytne a jede dřív na volnoběch krásně držel a naráz chcípá nebo se mi rožne kontrolka dobíjení říkám si co je pak chci se rozjet a naráz ,, zařadím jedničku a motorka začne couvat motorka se spátečkou to se jentak nevidí potom sem vypnul a nastartoval a motorka jede dopředu asi určitě se změnil chod motoru to vysvětluje to nedobíjení ale jak se to povedlo tak to nevím prosím o pomoc . ps: omluvte chyby v textu jsem z valašska a tady se tak mluví odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2014 17:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
Skoro to vypadá jak když se povolila deska s kladívkem na dynamu a posunul se předstih. Naopak si myslim, že couvání dělá moc velkej předstih, kdy při našlapování píst nepřehoupne HÚ, ale vrátí se zpátky a následně se motor rozběhne opačně. To taky vysvětluje to nedobíjení, protože derivační dynamo roztočený obráceně se samo odbudí a tudíž nemůže generovat žádný napětí.
 
 
Datum: 04. května 2014 17:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17151    
chlape jedna býdná mas to divne rozhozene ..couvání dela malý předstih či už spíše předstih plusovej ...proste to palí až za hu a motr se točí do zadu..mohli to být aj samozapali...jinak dobíjení bych viděl na vaznoucí či opotřebene uhlíky či nesouosy rotor... cukaní muže delat dobíjení.....proste to nejak inteligentne vilad
 
 
Datum: 04. května 2014 17:09
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
zdar draci, chci poradit ohledně spojky na jawě 90,když se chci poprvé rozjet tak mi nejde spojka(motor studený) až se motor ohřeje tak spojka funguje,nevíte čím to může být ? za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2014 13:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17148    
bodejt by ne vždyti oleje jsou skoro stejne skus tam nalejt nejakej motorák....,,,,
 
 
Datum: 04. května 2014 13:21
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
zdar jezdím na pp80 zkousel jsem i pp90 ale furt je to stejné ,
 
 
Datum: 03. května 2014 14:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17143    
moc hustý olej v převodovce ....hustota s teplotou klesne a spojka nebud řídkým olejem unašet..... co jezdíš za olej?
 
 
Datum: 03. května 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chci se zeptat na uložení zadní kyvky. Má to být volně otočné nebo to má jít ztuha ? Protože mě se kývka vůči rámu hýbe strašně těžko. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
čim tužší, tím lepší.. samozřejmě aby s tim zas šlo hejbat.
 
 
Datum: 02. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Potřebuji radu když jsem stahoval sroubkem rotor tak jsem zapomel na vačku a ten šroub jsem tam zalomil :-D nevíte jak to ted sundam ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen tak do budoucna.. Druhá chyba, které se začátečníci dopouští je, že motor, kterej po složení nechce fungovat, startujou vrtačkou za ten samej šroubek, kterej jsi zalomil... Dopadá to stejně...
 
 
Datum: 05. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Jak už jsem řekl každý může udělat chybu alespon ted vím že už se mi to nikdy nestane kliku jsem zachranil tak nemám co řešit až budu mít složeno dám sem video jak vypadá a jede :-)
 
 
Datum: 03. května 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tragosi ty vole jak muzes rotor stahovat šroubem M5 ? :-D :-D .... uvažuj.. když takovým šroubem stahuješ rotor na čep tak asi těžko ho s ním budeš i sundávat :-D
 
 
Datum: 03. května 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsi dokázal sundat rotor a ještě je i nepoškozená klika, tak to s tebou asi nebude tak marný, jak jsem psal... :-D Jinak je mi jasný, že učenej z nebe nespadl, ale podle toho co jsi tu psal, to s tebou vypadalo dost špatně :-D
 
 
Datum: 02. května 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
:-D koukám že hajteři na sebe nedali dlouho čekat :-D je mi 18 let a je pravda že se ještě mám hodně co učit, občas člověk udělá chybu ale chybami se člověk učí každopádně jsem to sundal a kliku jsem zachránil a díky za rady :-)
 
 
Datum: 02. května 2014 17:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tragos jestli nechápeš tak jednoduchou věc, jako je stáhnutí rotoru z kliky, tak se vykašli na celé rozebírání motoru, protože ten motor potom už nikdy nepojede :-( . Pokud se do toho přeci jen pustíš, tak už si sháněj movou kliku, protože tuto už nedáš dohromady....
 
 
Datum: 02. května 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsi sháněj druhou kliku...
 
 
Datum: 02. května 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
tvl.. na rotoru je vačka, kterou projde šroub m5 skrz rotor ve kterým je závit m8, ten šroub m5 zašroubuješ do kliky a tím stáhneš vačku a rotor ke klice.. když to chceš sundat, tak vyšroubuješ šroub m5, sundáš vačku a zbývá ti rotor, ve kterym je díra m8 a do ní našroubuješ šroub m8 kterej protože je širší se nevejde do kliky a opře se o ni. tím jak utahuješ šroub m8 stahuješ rotor z kliky.
 
 
Datum: 02. května 2014 13:49
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
tvl to je hovadina vsak ten m5 zavit vede magnetem az ke klice ale m8 tak cca centimetr hluboko a pak uz je m5 tak jak se to muze opirat o kliku ?
 
 
Datum: 02. května 2014 13:40
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Když tam šroubuješ M8, tak se opře o kliku a tím magneto stáhne... Jestli si tam napral ten M5, tak jsi pěkný patlal. :-D
 
 
Datum: 02. května 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
motor pujde na puleni to neni problem ale jak to tamm jako stahnout m8? kdyz ten zavit je tam jen tak na zacatku ?
 
 
Datum: 02. května 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
vytáhovák na závity sem ještě neviděl, ale mohl by to bejt vytáhovák zalomenejch šroubů no..
 
 
Datum: 02. května 2014 12:30
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
to si stahoval rotor šroubkem m5 co drží vačku? asi si spíš ten šroubek zalomil v klice. takže sundat vačku a rotor stáhnout standartně šroubem m8. pak se modlit aby ten šroubek šel nějak vytáhnout třeba vytáhovákem na závity... jinak tě půlení asi nemine.
 
 
Datum: 02. května 2014 12:26
 
 
 
 
Jméno: Dušan      IP: uživatel17118    
zdar draci prosim o radu mám babettu 210 a když nasrtartuju tak po 15 sekundach chcípne nevíte čím by to mohlo bejt ?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2014 11:08
 
 
 
 
Jméno: Dušan      IP: uživatel17118    
ok
 
 
Datum: 16. května 2014 11:08
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
skus procistit karbec a sestelovat hladunu v plovaku
 
 
Datum: 02. května 2014 13:43
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel14936    
Ahoj prosím o pomoc spravuji kámošovi pionýra 21 jel v pohodě ale pak začal blbnout jeden den chytl na kop další den nešel ani roztlačit a ted už nejede vubec na roztlačení má snahu někdy chytne na 5-10 metrů ale výjímečně jiskra dobrá dokonce zkoušel novou svíčku ale nepomohlo to karburátor jde v pohodě přeplavit trysky čistý ale z výfuku prská hodně oleje je to naředěný 1:30 fakt nevim poraďte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2014 12:57
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Olej z toho teče i když to nakopáváš, roztlačuješ a ono to nechytá... Podiv se na předstih, jestli se ti zápalko nepootočilo - to je častý problém.
 
 
Datum: 02. května 2014 12:57
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel14936    
odvíjí se životnost gufera na tom jak s tím jezdíš?
 
 
Datum: 01. května 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesrovnávej to s jiným motorem
 
 
Datum: 01. května 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel14936    
ok ale ja mam mustanga origo stav nikdy nepuleny motor a šlape jak hodinky
 
 
Datum: 01. května 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli to bylo před tolika rokama tak to už budou simerinky jak šutr :-D .. vyměnit
 
 
Datum: 01. května 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel14936    
no myslím že to bylo asi tak....... ale ta GO byla dělana tak před 10-15 rokama a on to ted vytahl napřed to jelo pak to blblo a ted to nejede vubec vyjmečně to chytne a za 5 sekund pod plynem zdechne ještě se mi zdalo že byla troška oleje v zapalovani na spodu tak jestli to nejsou ty gufera ten pionyr už má něco za sebou
 
 
Datum: 01. května 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co přesně jeho GO obsahovala? znám borce který jako GO berou výměnu pístních kroužků...
 
 
Datum: 01. května 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel14936    
no nevím jestli je tam nemá původní měl by mít motor 1600km po GO
 
 
Datum: 01. května 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píšeš že z výfuku prská hodně oleje... při poměru 1:30 to dělat nebude.... kdy se naposled měnily simerinky?
 
 
Datum: 01. května 2014 18:08
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel17133    
jak to poznám? nemůže to být zapalováním?
 
 
Datum: 01. května 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebere to olej z převodovky přes simerink pod primárem?
 
 
Datum: 01. května 2014 13:39
 
 
 
 
Jméno: lojzik      IP: uživatel12689    
zdarec, mám simsona a když pustím benzín tak mi z karbecu teče pořád benál, to bude nejspíš prasklej plovák, ale když ho nastartuju, rozjedu se a přidávám plyn, tak od poloviny plynu to kucká a nezrychlí to když dám za 2 tak to zas zrychlí na půl plynu ale víc ne, je to s tím spojený ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 9:17
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď to budeš mít zaseklej plovák - zkus ho poklupat zlehka něčim, nebo máš moc vysokou hladinu, a uchcává se to proto to nejede a nejde do otáček, ovšem karburátor ze simsona je oříšek, hlavně zrovna ta hladina, do toho se radši moc nehrabat jako u babety ta to má podobně . . . . :-(
 
 
Datum: 30. dubna 2014 9:17
 
 
 
 
Jméno: lojzik      IP: uživatel12689    
čus chlapi, chci se zeptat, jel jsem na S11 a najednou to začlo vynechávat a zdechlo zkoušel jsem jiskru - neházel, zkusil jsem jen kabel - neházel. doma jsem zkusil asi 3 fajfky z funkčních fíků, neházel jiskru. Samozřejmě i jiný svíce jsem zkoušel furt nic. Zkoušel jsem ají drátem omotat svíci, ale nejelo to, tak co to je ?! Jediný co mě napadá je, že se něják rozhasilo zapalování, jinak nevím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2014 7:18
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo, že ti zapalovací cívka hází jiskru u vývodu na VN kabel o karter..
 
 
Datum: 02. května 2014 7:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano to značí že je cívka po smrti
 
 
Datum: 30. dubna 2014 14:10
 
 
 
 
Jméno: lojzik      IP: uživatel17130    
pardon, upsal jsem se, chtěl jsem napsat, že samotný kabel házel, ale se svící a fajfkou to už neházelo, vyzkoušel jsem různé fajfky a svíčky ale fur34t nic.
 
 
Datum: 30. dubna 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no odešla ti zapalovací cívka... pokud jsi měl odrušenou fajku nebo svíčku tak se to dalo očekávat.. takže bud novou cívku a nebo předělat na externí indučku z pionýra
 
 
Datum: 29. dubna 2014 22:23
 
 
 
 
Jméno: jupi      IP: uživatel15205    
Čau chlapi , dneska sem chtěl chtel vzit fichtla na technickou , ale bohuzel jsem nedojel. Po nastartovani to jelo 100 m a pak to zacalo cukat a chciplo to. Po tom co sem zastavil a znova se rozjel to zase jelo chvelku dobre , potom opet chciplo. Vsechno jsem vycistil , skontroloval jestli neni neco ucpanyho atd., ale nic sem neobjevil . Nevite cim by to mohlo byt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 12:35
 
 
 
 
Jméno: jupi      IP: uživatel15205    
tu uz jsem taky vymenil , ale furt mi pripada jakoby nestihal totykat benzin , pro plnym plynu to po chvelce zase zacne cukat
 
 
Datum: 30. dubna 2014 12:35
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bych zkusil vyměnit svíčku.
 
 
Datum: 29. dubna 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: jupi      IP: uživatel15205    
tohle vsechnoi uz jsem prosel a neni s tim problem , protyka konstantni proud paliva
 
 
Datum: 29. dubna 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Čau, nejspíš přicpanej kohout v nadrži, zkus jestli ti z hadičky teče dostatečnej proud benzínu, nebo jestli maš na hadičce filtr tak ten muže bejt přicpanej, možná ještě že by byl přicpanej ten jehlovej ventilek ale to spiš to první.
 
 
Datum: 29. dubna 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, zaseklo se mi pouzdro silentbloků v karterech, nevíte, jak ho vyndat? Motor stál 40let v garáži. Stahovák nemám a prostřední trubička mi vyjela aj s gumou, ale pouzdro zůstalo. Díky za rady, s pozdravem GOGO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomáš: maš stadiona? ono je to jen tenký plechoví kroužek a orech takové velikosti bude asi problém.. možná vystružit z kulatiny přípravek.. ale proč když to řízne a je to venku
 
 
Datum: 27. dubna 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel4888    
Normálně to nahřeješ a vemeš ořech stejný velikosti a vyklepneš, proč bych to rozřezával?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, děkuju, nejjednodušší řešení je to nejlepší :-) Myslel jsem, že budu muset vyrábět nějaký speciální stahovák. Tak děkuji za odpověď, S pozdravem, GOGO
 
 
Datum: 27. dubna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano.. normálně to jde rozřezat a pak vyloupnout
 
 
Datum: 27. dubna 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem zkoušel, to pouzdro je celkem dost kvalitní, takže to moc řezat nešlo. Říkáš, že se mám dále snažit to rozřezat?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš to rozřezat tenkým plátkem do pilky a pak to vyloupnout
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joj, promiň, zapomněl jsem napsat. Stadion S22
 
 
Datum: 27. dubna 2014 16:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na čem to je?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 16:12
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda kecám 40 let, Děda snad dělal GO někdy v roce 92. Ale nemyslím, že by to mělo nějakej zásadní vliv :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čauvec mám dva dotazy : 1 zní jaká je dobrá svíčka na fichtla která startuje dobře jak za tepla tak i za studena? mám tam brysk n17c a za studena to čapne na první kopnutí i bez přeplavení, a za tepla to sotva škitne tak to musím roztlačit. A 2 dotaz mám vífuk hikone a navařené kolínko z pio a dosedací plochu u válce mám pozohýbanou a orig. těsnění na to nestačí. Neexistuje nějaký tmel nebo něco žáruvzdorné aby se to vyplnilo a celé uzavřelo? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 13:06
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
ach ta hladina - věčnej boj no... nicméně ten plíšek se dá, mám ten pocit, po prasknutí zaletovat prachobyčejnou pájkou, nebo v případě jsou li obě ruce sehrané s hlavou, dá se i vyrobit provizorní náhrada.
 
 
Datum: 28. dubna 2014 13:06
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel15188    
takže říkáš koupit plíšek seřídit hladinu - menší dát novou svíčku n15c
 
 
Datum: 28. dubna 2014 12:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17123    
No chápu, zas ten tvuj nedotknutelnej plíšek...tak holt seřidíš hladinu a nebudeš roztlačovat a nebo neseřídíš a budeš roztlačovat, víc možností neni... svíčkou to neni...jen už ty palky maj něco za sebou a špatně zapalují bohatou směs... víc psát nemá cenu ... a jen pro zajímavost si všimni že 3/4 tvých problémů a dotazů se motá okolo hladiny v karbecu, kterou ty odmítáš seřídit...nebylo by dobrý už tu hladinu udělat? To jen k zamyšlení ... je to asi po pátý a naposledy co ti to píšu ...
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
podíval jsem se do jednoho témata a tam že pal 7 našel jsem 2x pal super 7 jedna házela víc druhá mín dal jsem tam tu co hází víc za tepla nakopl púrotože hlava jestě nebyla úplně studená a to taky laplo hne ale ujel jsem tak 100-200 metrů a při trojce to uplne zdechlo jak když skratuju obvod no a když jsem skoro zastavil tak sem rychle podřadil na 2 a motor naskčil ale už při dvojce to tzaky trochu vynechávalo tak jsem tam dal tu druhou palku a to sem nakopl tky na první a hned to zdechlo tak sem dojel domu přes 17c. hladina je stejně s ryskou a ten plíšk co tam je je tak chatrnej a poohýbanej že se to rači ani nebudu pokoušet přenastavit protože bych musel kupovat novej. a za studena když to nakopnu přes tu 17c tak to má slušnej volnoběch a po čase jak se motor ohřívá tak volnoběch slábne prostě to vrčí pak to sekundu vynechá a pak zas vrčí ale děláto jen při volnoběhu při jízdě ne. a právě že fichtla nakopnu počkám tak 5 sekun a hned jede bez cukání. a nevíte jak s tím kolínkem jestli na to není nějaký žáruvzdorrný tmel?
 
 
Datum: 27. dubna 2014 16:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17123    
To nebude svíčkou, ta má na seriovce v rozmezí N14, 15, 17 minimální význam... to že to klasicky nechce teplý chytit je způsobeno vysokou hladinou a nebo už stoletou prorejpanou tryskou volnoběhu...ale z 90% je to hladinou... zbylých 10% jsou nevysvětlitelné záhady...ale to jen pro ty , co prostě neumí seřídit motor a nebo maj motor těsně před smrtí... resumé : dej svíčku n15c (ta tam patří) a lehce sniž hladinu. Motor se správně seřízeným karburátorem studený chytí, sotva sotva drží chudší volnoběh ale nechcípne a dokud se trochu neohřeje tak nejede a škube, teplej motor pak jede doplna i vařicí ... to jen pár rad ode mě...
 
 
Datum: 27. dubna 2014 16:04
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to nebude tím že tam 17ka nemá co dělat. Už se to tu probíralo snad milionkrát. Naposled asi o 5 témat dřív. Dopr.... nebuďte líný si něco sami zjistit a najít.
 
 
Datum: 27. dubna 2014 13:53
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, potřebuji poradit. Jelikož nejsem příznivcem malého obsahu tak vás prosím o radu nedokážu pořádně vyladit stadiona s11. Předstih a odtrh mám podle norem. Karburátor vyčištěn snad několikrát svíčka nová. Motor krásně naskočí na volnoběh běží že bych to koupil ale jakmile má jet ve vyšších otáčkách tak nejde, začne vynechávat a nejde vůbec vytočit. Normálně bych šel na karburátor jenže na tomhle se nic ladit nedá. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2014 10:10
 
 
 
 
Jméno: míla      IP: uživatel14559    
možna že koleno výfuku je příliš dlouhý bud zkrátit nebo výfuk povytáhnout
 
 
Datum: 02. května 2014 10:10
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gufera jsou nová a výfuk vyčištěn. Dělám motorky už nějaký pátek ale ted už opravdu nevím.
 
 
Datum: 26. dubna 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17117    
co gufera?a naopak co výfuk vyčišten anebo je nový?
 
 
Datum: 26. dubna 2014 18:46
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdarec mám čz 175 487 je to parádní stroj ale cosi vyrže v motoru nevíte co to může bít ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: jir-cz      IP: uživatel15512    
Čau, jestli Ti v motoru něco vrže, tak zkontroluj olejové náplně a když to nepřestane sundej řetěz a nastartuj. Vrže dál tak to může být přidřený ložisko nebo špatně mazaný jakýkoli pouzdro. Prostě cokoli co se točí. Když jede žena na kole a něco vrže také se upozorní: Paní něco Vám vrže namazat.
 
 
Datum: 25. dubna 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: Mejcin      IP: uživatel14499    
Zdravim vsechny draky! Prasknul mi na 21 na zadnim kole jeden drat, da se to vymenit nebo musim cele kole rozplest? Je to drat na vnejsim povrchu (pod nim jsou dalsi dva draty)? Diky za rady ;-) at to jezdi!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo násilím ten drát tam dostat..
 
 
Datum: 25. dubna 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čus. rozplítat celé kolo nemusíš, ale povolit dráty jo. Aby šel drát vyměnit a pak celé vycentrovat.
 
 
Datum: 25. dubna 2014 16:48
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, máte někdo klasickej blatník z kejvačky 250 nebo 350? .. Jde mi o to jakej má ten blatník rozměr mezi tlumičema .. prej tam byl rozdíl v malejch a velkejch kejvačkách .. Díky moc draci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2014 14:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj draci, kolik by měla být tloušťka novýho brzdovýho obložení u fichtla? Nechal jsem si nalepit nový a má to 6-5mm podle místa kde měřím a nevleze se mi to do bubnu :-D Buben nestočím bo na něm mám napletený kolo, napadlo upnout brzdovej štít do soustruhu a stočit namontovaný pakny ale nevím jak to poberou pružiny aby se to odstředivou silou neroztáhlo... Jak by jste postupovali Vy? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2015 15:25
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18226    
Bruska i soustruh jsou podle mě zbytečně drastický řešení. Nemluvě o tom, že si moc neumím představit, jak by se ten štít s paknama, který v něm drží jen na pružinkách, mohl uchytit do soustruhu bez toho, aby po roztočení neulítaly ty pakny po dílně. To obložení je relativně měkký, takže se dá zbrousit pilníkem nebo hrubším smirkovým papírem. Jen je potřeba to dělat opatrně, aby si to zachovalo kruhový tvar. Drobné plošky se obrousí brzděním.
 
 
Datum: 26. července 2015 15:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
na 555 sem je taky stáčel na soustruhu a pohoda... teda, dělal sem tenkrát brzdy ještě na něčem jiném (už nevim co to bylo) a svojí bllbostí sem tam dal jiný pružiny... to pak lítaly pakny po dílně a štít se rozkočil :-)
 
 
Datum: 23. dubna 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel17111    
ja som zobral šmirgel a som to zbrusil a brzdí mi to do šmiku a nemám žiadne plochy určite by som to nebral karbobrúskou len dosereš obloženie ani sústuhom jednoducho obrusiť šmriglom aspoň 80 zrno
 
 
Datum: 23. dubna 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nejcistsi je stahnout buben i s paknama na soustruhu na maly otacky, pak to i brzdi a skoro okamzite.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 10:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 8 desetinek mm, ale ručně se mi to dělat nechce, ne že bych byl na to línej ale chci to trošku přesný :-D malý otáčky mě taky napadly ale nerad bych si to nožem utrhl to nalepený obložení, a zmenšit brzdovej klíč napadlo kámoše, říkal že to zkusí a pokud to bude fungovat tak to udělám taky :-)
 
 
Datum: 22. dubna 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: Nakaputa Umahanov      IP: uživatel16262    
Bejt prase a hledat nejaky levny reseni tak bych mirne vybrousil ten kuzel co pakny drzi roztahnuty
 
 
Datum: 22. dubna 2014 22:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17106    
musíš to točit do 100 obrátek čeče
 
 
Datum: 22. dubna 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
čau, záleží o kolik jsou větší, když jsem dával nový do čízy, byly větší jen asi o necelej milimetr na průměru, tak jsem to obrousil flexou, po pár tisících km už na nich nerovný plochy nejsou znát..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:32
 
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 16:25:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu