Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 čau prosím nevíte někdo kde sehnat horní brýle na čz 175??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2014 8:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 To horni zuzeni je spravne...
Datum: 19. června 2014 8:37
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 já mám brýle a ty mají průměr trubek myslím 29mm a sehnal jsem jiný tlumiče a ty jsou nahoře zúžený na 20mm
Datum: 18. června 2014 16:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ČZ 476,477 a první typy 471,472 a 487 mají stejné nosníky.
Datum: 18. června 2014 10:24
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 tyhle jsem právě našel ale psal jsem prodejci aby mi změřil průměr těch děr ale už asi 3 dny neodpovídá....díky všem za tipy
Datum: 18. června 2014 8:19
Datum: 17. června 2014 19:29
 Totok https://www.facebook.com/photo.php?fbid=646999818712210&set=pb.291132824298913.-2207520000.1401705203.&type=3&theater ? Aj tak nebo tak, napsal bych raděj Procházkovi (ceskemotocykly.eu).
Datum: 17. června 2014 19:28
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 z jawy ani ničeho jineho nepudou musí to být 477 476 a první dvouválce ......chvilku počkej anebo skus pana aleše matějku ...má obchod monty jawa a na jawamanii nick monty..ale asi budou jen starší
Datum: 17. června 2014 10:42
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 bazos aukro jsem prolezl na aukru jsem jedny našel ale jak jsem zjistil tak se asi dělali dva druhy jeden s většíma dírama na trubky vidlic a druhý s menšíma a prodejce mi neodpovídá...na moto ústí mají na jawu 250 nevím jestli jsou stejný...a bohužel žádná burza se v okolí nekona
Datum: 17. června 2014 10:16
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 bazos burza a možná moto ustí ...ale jen možná protože je to pořád motorka z roku 68 a nové díly na ní prostě už nebudou
Datum: 17. června 2014 8:16
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 477
Datum: 16. června 2014 16:23
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Zdar hoši na jawě 350 se mi stává že když klesnou otáčky tak to začne koktat a chcípne ale ve vyšších otáčkách jede normálně benzín v poho dobíjí baterka nabitá předstih 3mm na obouch indčky 8V čim by to mohlo být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2014 23:15
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Dneska to přestalo jet uplně tak jsem šel po kabelech a našel jsem skřiplej drát co jde do induček tak jsem dal jinej a už to jede v poho.Ale děkuji za rady
Datum: 18. června 2014 23:15
Jméno: Panel
IP: uživatel17327
 Volnobeh to nebude ten je v poho dobíjení taky bezi i bez baterky baterka je nabita svicky mám z pily
Datum: 17. června 2014 11:07
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 tězko říct todle delalo spíš dobíjení kor jestli jezdíš se světli a baterku nešetříš pořad me neco tahne zvednout volnoběžne otáčky...popř přidat tomu na relatku ale nevím jake tam máš ...pokud to na zaplku tak o čvrt max pul otáčky zatahni matičku M4 na klíč 7mm co je jako ze předu zaplka na relatku...vesměs je zakapnuta barvou.....
Datum: 17. června 2014 8:28
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Na volnobeh beží dobře chytá na šlápnutí všechno ale prostě nekdy koktá v tech nizkých tak musim zmačknout spojku přidat plnej plyn a nekdy se chytne ale nekdy chcípne a pak to nenastartuje max na roztlačení ale z fakt prudkýho kopce indučky vim že maj bejt 6v ale ty byly asi v haji a jiný než 8v jsem doma neměl a tak jsem je tam dal jinak mohlo by to být těma indučkama?? díky
Datum: 16. června 2014 22:43
 ano indučky musí být 6V
Datum: 16. června 2014 22:28
Jméno: pepa
IP: uživatel17323
 nemeli by tam být indučky 6 v.... jinak tomu hold trošku přidej šroubkem co ma na karburaci hlavičku jakoby dolu .....pozor šteluje se to jen u ohřatýho motoru bez sitiče a klapky.......
Datum: 16. června 2014 10:32
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 a co seřízení karburátoru na volnoběhu?
Datum: 16. června 2014 9:33
 Tak Borci vidlice mám hotový aspoň teda částečně. u levé strany nastal menší problém. Když zasunu kluzák co to jde snažím se to našroubovat na pružinu a ono to nejde. takže jde kluzáák v pohodě vytáhnout ven. na pravé straně je to OK. ale i když je to na té levé straně jako by jen zasunutý je ten levý luzák stejně dlouhý jak ten kluzák pravý který je zašroubován.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:22
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 unavená pružina je to videt že se unavila jak na delce tak na pruměru a proto ti z te šroubovice vypadne ......vem šupleru a metr a vše si proměř a měl bys to opotřební videt
Datum: 14. června 2014 20:22
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čau mám problém s fichtlem ve čtvrtek normálně krásně jezdil ale pak jsem k večeru dal jinej filtr. hnedka ráno jsem se jel projet a fichtl při vytočení kuckal jak kdyby tam nedotíkal benzín a už nebyl tolik živej. tak jsem ten filtr dal spátky ale už to nepomohlo. vždy při plnejch otáčkách to dělá jak kdyby tam nestíhal dotíkat benzín. hladinu jsem kontroloval radši jsem ji dal větší ale furt nic. kladívko, odtrh, předstich vše jsem dělal asi 30 krát na jiné hodnoty pořád to vynechává, kondenzátor taky jinej ale nepomohlo bez filtru jsem zkusil jetz kus dělá to to samí. hlava přetěsněná karburátory jsem zkoušel 3 pořád to dělá. zjistil jsem že po silnici to dělá jen když hodně vytočím 3 ale když vjedu třeba na louku dělá to ještě hůř. akorád jsem kupoval benzín nemohlo by to být tim že sem ho třeba víc zředil? nebo už nwm co s tim dělat za studena to lapne na první až druhej nákop takže nevim už co s stim.. prosím poraďte díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2014 15:13
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 hladina byla správně s ryskou. když jsem jí dal větší dělalo to stejně..
Datum: 16. června 2014 15:13
 a co hladina??
Datum: 16. června 2014 11:03
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 už nevim costim prosim poradte vše okolo el. až po karbec měněno ale nepomohlo..
Datum: 15. června 2014 20:05
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 kohoutek teče hodně pěkně. prostě po silnici to dělá jen když vytočím 3 ale po poli to kucká a vinechává furt a trojka se v nějaké části zasekne a otáčky to už dál nepustí. svíčky jsem zkoušel 2 ta co sem tam měl má takovou hnědo cihlovou barbu není to takové jasně cihlová ale trochu do hněda už nevím co s tím...
Datum: 15. června 2014 10:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 co ucpaný kohout ? kolik ti z nej nateče skoušel si to?? musý to být tři čvrtiny nadobky od m 2 t za pul minuty..... jvyndej svíčku a jakou ma barvu????
Datum: 14. června 2014 20:46
 Čau draci má tady někdo zkušenost s montáží pochromovaných kluzáků(asi dobovej tuning na mém fichtlu) přes to PVC pouzdro do nosných trubek. Kžyž to vezmu výstružníkem 22 tak je to pořád těsný,pilníkem to moc nejde tak mě napadlo to zkusit nahřát na el vařiči ? nebo je to blbost ? přece jen chrom je odolný vysokým teplotám a možná akorát tak zežloutne než aby se pořádně nahřál.. Nebo nějaké další nápady? Ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2014 0:09
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 já to dělám tak že do vidlice zabouchám jedno pouzdro a 22 vrtákem do dřeva to vyvrtnu a je hotovo...
Datum: 14. června 2014 0:09
 na výstružníku ale víc jak 22 mm nedám :/
Datum: 13. června 2014 23:16
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 stavitelný výstružník a stružit dál. nahřívání je nesmysl - zničí se pouzdra.
Datum: 13. června 2014 19:42
Jméno: Formanc
IP: uživatel14719
 Zdar draci chtěl sem se zeptat mam Babettu 210 a jezdila normalne nakonutí vždy za tepla i studena pohodka ale občs kdys sem jel takto začlo tak vrčet a a nechtělo to jet vic seklo se to třeba na 40 a teťka z ničeho nic už de jen nastartovat chatne hned ale nende vubec točit mam plnej plyn a nic prostě se nevitoči zkoušel sem jinej tyristor civku faju svičku zapalovani sem čistil a šteloval a furt to samo nevite čim by to mohlo byt ???? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:48
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 gufera??? saje falešnej a plaší se
Datum: 14. června 2014 20:48
 Ahoj vespolek, byl by někdo tak moc hodný a oměřil mi to plexi okýnko na brzdové pumpě na 639/640 ? Dneska někomu přišlo hrozně zábavný mi ho rozflákat, takže mimo toho, že mám půl nádrže poblitý od brzdovky, tak jsem i bez sklíčka. Jak jsem tu tak hledal, tak nový už sehnat nejde, tak prosím o nějakou okotovanou fotku, nebo výkres podle kterýho by to mohl někdo vyrobit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2014 17:48
Jméno: jawa pionýr
IP: uživatel14936
 čus draci mam problém pionýr mi při rozjíždění začne chcípat jako by neměl sílu se rozjet nedělá to po každý většinou je to ok když se to zahřeje čistil sem karburátor a nepomohlo to nemáte nějaký tip čím to může být benzín zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 6:59
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 zdar draku skontroluj si předstih a odtrh, potom koukni jestli máš funkční plovák tím šteluješ směs, a na jehle jsou 4 zářezi dej to na 2ze spoda to se mi taky stalo měl jsem špatně udělanou jehlu!!!
Datum: 09. června 2014 6:59
Jméno: dotaz
IP: uživatel16049
 Ahoj draci, poskladal jsem motor na fichtla, a jde težce otocit spojkovym a retezovym kolečekem, myslíte že to je v porádku? Predem dekuju, vsechny věci pekne zapadly do drážek v kartru
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2014 14:26
Jméno: Přema
IP: uživatel13452
 U jednoho z prvních motorů co jsem dělal se mi stalo že po složení se mi dokonce blokovalo kolo na volnoběch ale jakmile jsem to poprvé nastartoval a zozjel se tak si to opravdu sedlo a pak už to bylo v pohodě ale to byla spíše náhoda a zbytečný risk za mě rozebrat nebo alespoň povolit šrouby udělat mezeru mezi kartery a zkusit jestli se to toči vše jak má.
Datum: 07. června 2014 14:26
Jméno: standa
IP: uživatel17280
 Když složíš motor bez primáru tak se musí převodovka volně točit na všechny kvalty ať točíš sekundárem a nebo spojkovym košem. Taktéž klika bez gufer se musí otáčet sáhnutím prstu bez odporu. Jestli ne,je někde problém - znova rozebrat,vyřešit... neexistuje "že si to snad sedne" - to je kravina největší ...
Datum: 06. června 2014 16:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17279
 no jestli ti vše zapadlo volne do karteru a ne do ložisek znamená to že ložiska jsou v karterech volně??? to mužou mít taky takovou vuli že se ti muže spříčit převodvka jmenovite hřídele .... ložiska si dal nova? a těsko soudit jestli je to jen odpor tesne na hranicvi kdy se to zabehne či už se ti tam neco seká musíš selským rozumem docílit 100 pro vysledku
Datum: 06. června 2014 10:56
 Cau draci mam problem s 250/559 panelkou. Kdyz ji nahodim tak chvilku podrzim sytic pak ho vypnu motor jde pekne rekneme pravidelne ale za cca 20 sekund skomira a zdechne.Prijde mi ze na zapli sytic by masina mela bublat ale zahllti se a zdechne. Karburator serizen podle prirucky, trysky original hlavni 96 volnobezna 50 sroub vzduchu 1/2 otacky. Jeste me zarazi jedna skutecnost a to ze na karburatoru jikov 2926 SD-2769 (mam namontovan) je na komore sytice original vyvrtana dirka cca 3mm a na karburatoru jikov 2926 SD 11b je tato dirka zaslepena.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2014 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 mám doma taky tuhle panelu , ale ještě jsem na ní nejel .Třeba takovej wartburg se taky zahltí se sytičem , hned jak motor chytne tak je lepší sytič vypnout
Datum: 07. června 2014 19:37
 Cus benzin tece krasne kohout vycisten peclive utesnen nove sito. Procital sem ruzna fora mam podezreni na gufero u zapalovani ma to stejne priznaky. Protoze sroubem vzduchu at ladim jak ladim vysledek stejny tzv dira v plynu.
Datum: 06. června 2014 17:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17279
 co jinak jde ti z nadrže dost benzínu ? asp tři čvrte male flašky od M2 t za 30 sekund ti musí přez kout případne filtr nadojit
Datum: 06. června 2014 11:04
 Čaute hoši, nemáte někdo foto rozdělaného diferenciálu z invalidního vozíku s motorem z Babetty? Na netu jsem se dočetl, že by měl být kuličkový, ale zatím jsem nezkoumal kde je šroub na seřízení prokluzu-nepřenáší moment. Rozdělávat se mi to zatím moc nechce, protože nevím, do čeho du a je tam přístup jak k penězom. Rád bych o tem aj s nekým pokecal. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2014 13:15
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdarec draci, chtěl jsem se zeptat zda může špatně nastavený předstih nebo odtrh nějak značně ovlivnit spotřebu paliva? Jedná se o Pincka  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2014 20:52
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jedině tim způsobem, že to pořádně netáhne a ty seš tak nucenej tahat to na nižší převodovej stupeň v otáčkách..
Datum: 01. června 2014 20:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17260
 nijak výrazně určitě ne.
Datum: 31. května 2014 20:10
Jméno: Jarda
IP: uživatel15725
 Zdar chci se zeptat mám mustanga a když víc vytočím kvalt tak v tom začne jakoby škubat vždycky jako by motor na malou chvilku vynechal. Nevíte někdo čím by to mohlo bejt? Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 19:19
Jméno: Jarda
IP: uživatel7266
 no ono to neni že by tam netek benzín spíš jako by na malou chvilku vynechalo zapalování nebo jako by se to trochu ulilo nebo jako by to střelilo ještě před zážehem směs do vejfuku ale nevim. rozhodně tam teče benzínu dost.
Datum: 29. května 2014 19:19
 mám dojem že se to tu řešilo zrovna včera, s největší pravděpodobností ti buď nedotýká benzín nebo máš nízkou hladinu a příště prosím trošku prohlídni fórum než se zaptáš na věc která se tu řeší týden co týden
Datum: 28. května 2014 11:29
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
Posl.aktualizace: 31. května 2014 23:20
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 ok dík
Datum: 31. května 2014 23:20
 tak jak je to na obrázku. To znamená tím šikmým směrem k řidítkům..
Datum: 31. května 2014 12:06
 ale pochybuju že to "okrasný" sešikmení nemá bejt vidět
Datum: 28. května 2014 21:51
 jak se ti to líbí
Datum: 28. května 2014 21:50
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 rovnou stranou nahoru ?
Datum: 28. května 2014 16:11
 zkus se mrknout na nějaký fotky na netu a zapojit mozek, napovim ti že by to nemělo odstávat od tý trubky řídítek
Datum: 27. května 2014 23:07
Jméno: pomoc
IP: uživatel16049
 Draci, cim to je, kdys se mi klikovka hybe jakoze dopredu a dozasu (muzu,ji potahnout k sobe, kdys shodim viko od zapalovani, myslidím ze se to jmenuje axialni vule, a chci na to dat bezkontaktni zapalko, a bojim se, ze mi to neco stim zapalkem udela, kdys se ta klika hybe, respektive ta *TYČ* od setrváku.jawa pionyr
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 16:57
Jméno: pomoc
IP: uživatel16049
 Ale do,posledni,doby to,jelo,krasne a moto byl po,celkove go motora, a pekne byl zajety,, tak cim to...
Datum: 28. května 2014 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel17246
 Lítá mu klika v motoru. Bezkontakt bych nedával,čekal bych že už tam budou oba druhy vůli a u vape mužeš prodřít stator....u nečeho s rotující clonou čidlem urazíš čidlo. Motor bych rozebral,zjistil zda jsou v háji jen ložiska nebo i hřídele/čepy kliky a podle toho postupoval dále ...
Datum: 28. května 2014 6:42
 Nějak jsem nepochopil co se ti hýbe na klikovce. Klikovka v ložiskách karteru, nebo ojnice?
Datum: 27. května 2014 22:51
Jméno: jedlaa
IP: uživatel15098
 Zdravim draci  mám jawu 20 a když jedu třeba za 3, tak po chvíli cejtím jak to začíná zbržďovat až musim podřadit na 2 a i na tu dvojku to pomalu začne brzdit, tak musim podřadit za 1 dát mu trochu a zase to chvilku na tu 2 a 3 jede a pak se to zase opakuje.... nevíte někdo čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 6:07
 Chci si to mít opravené, ale nechci nic dělat, a hledat něco na internetu už vůbec ne............ do pr.... když už ti někdo napíše čím to může být a na co je třeba se podívat, tak co třeba trochu zahledat na netu jak se to seřizuje???? internet je toho plný, ono to chce nebýt líný................prostě dnešní mládež a její přístu "tady jsem a o pro mě můžete udělat hlavně po mě nic nechtějte"
Datum: 28. května 2014 6:07
Datum: 27. května 2014 22:54
 pročíst příručku k motorce a návody na http://www.jawa-50.cz to je pro moderního začínajícího fichtlaře snad už základ
Datum: 27. května 2014 22:38
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 přihýbáním plíšku ve víku plokákovky..
Datum: 27. května 2014 21:35
Jméno: jedlaa
IP: uživatel15098
 netušim jak se ta hladina nastavuje....
Datum: 27. května 2014 21:24
 já bych zkusil benzín, špatně dotéká, vyčisti to  zkus hladinu v plovákovce
Datum: 27. května 2014 21:15
 Zdarec potřebuji poradit jak spravit velkou vůli ve startovací páce mám čz 175 487 zkusil sem vše dokonce sem koupil novou páku ale zdá se mi že je to ještě větší šmejt jak ořiginál nevěřím že by byla opotřebovaná ta zakalená oska dorvu to na fest a stejně je tam vůle prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 15:47
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak tu mezeru probrus flexou aby se to mohlo stáhnout ještě víc
Datum: 28. května 2014 15:47
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 Zdar draci! Na babetě jsem dělal výbrus a mám problém, že nastartuje, ale nejde do otáček a celkem se hřeje :/ co to může být? Předstih jsem kontroloval. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2014 18:06
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Dal si koružky do zámků ? nebo netočil píst?
Datum: 25. května 2014 18:06
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 pod hlavu jsem nedával nic,pry tam nic nepatří.jen pod válec. ono se to ani nerozjede
Datum: 25. května 2014 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel17235
 přesne tak plnej víkon od toho čekej klidne až po roce si to musí sednout jinak pokut to jede normálně jen pořadně mazej na 1 ku 25 a jezdi a jestli to chcípa výbrusem to nebude ...tak co si dal jako těsnění pod hlavu?
Datum: 25. května 2014 17:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17234
 nejdřív bude potřeba ten výbrus zajet... hlavně při správném nastavení stroje!
Datum: 25. května 2014 17:12
Jméno: jedlaa
IP: uživatel15098
 Zdravím draci mám jawu 20 a mám teďka s ní problémy.... když jedu tak po chvilce začne ztrácet výkon a začne to i jakoby brzdit a prostě to nejede, musim podřadit až na jedničku ze 3.... kopce jsem jezdil za 2 a teďka jedině za 1.... prostě nevim co s tim je... jestli se to nějak dusí nebo co... za každou radu budu rád díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2014 11:29
 Podívej se, jestli nemáš ucpaný výfuk. Zvlášť poslední díl se čtyřmi dírami, pokud máš starší typ. Krtek.
Datum: 24. května 2014 11:29
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Čau, nevíte prosím někdo v čem muže být problém u mé babetty 210, když nastartuji bez problému na první kop nechám chvíli zahřát a jedu a vše je v pohodě ale jakmile se dostane tak 35-40 km/h víc nejede a má takovej divný zvuk dá se říct chrastění, ale chvíli to dělá, jak ujedu cca 500m tak uberu plyn a přidám zase na max tak už to dá 50km/h a má normální zvuk , a pak to dělá když jedu třeba s půlkou plynu cca 35km/h tak ta babetta jakoby škube a chrastí, tohle dělá i když už je po těch 500m, začalo mi to dělat po výbrusu, který sem nezajel uplně nejlépe ale už mám 1000 km po výbrusu a dělá to stále, a zdá se mi že mi podfukuje hlava protože je ze spod špinavý valec od oleje, na te babettě je najeto 10 tis km a nikdy nebyl pulenej motor, prosím poraďte co by to mohlo být a kouknu na to, jestli to má vliv na tu hlavu to opravdu nevím. zatím děkuji za odpověď doufám že někdo poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2014 6:56
 Já bych to viděl na řadící pakny - kolem 35km/h začnou zabírat a jak ubereš plyn, tak se chytnou a jedeš na dvojku
Datum: 27. května 2014 6:56
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Dobře, děkuji za info taky si myslím že v tom bude problém  dneska ještě zkusím srovnat tu hlavu a uvidím co to dělá
Datum: 25. května 2014 10:41
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 ty v kuse protože sem koupil odděleně ty co tam musíš skládat chvilku ticho a začalo to zase s těmahle to nedělá necinká nic
Datum: 25. května 2014 10:31
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 jj díky moc asi to vyměním, mám tam původní jehličky, jaké tam máš ty to v kuse už ?  ale nelíbí se mi to jak to dělá ty problémy za jízdy..
Datum: 24. května 2014 20:00
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj mně na babettě chrastilo ložisko pístního čepu dal jsem noví a ticho jinak mám najeto 8300km a motor nikdy nepulen šlape krásně
Datum: 24. května 2014 17:43
|



|