slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
čau prosím nevíte někdo kde sehnat horní brýle na čz 175?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2014 8:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
To horni zuzeni je spravne...
 
 
Datum: 19. června 2014 8:37
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
já mám brýle a ty mají průměr trubek myslím 29mm a sehnal jsem jiný tlumiče a ty jsou nahoře zúžený na 20mm
 
 
Datum: 18. června 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
ČZ 476,477 a první typy 471,472 a 487 mají stejné nosníky.
 
 
Datum: 18. června 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
tyhle jsem právě našel ale psal jsem prodejci aby mi změřil průměr těch děr ale už asi 3 dny neodpovídá....díky všem za tipy
 
 
Datum: 18. června 2014 8:19
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ej, sorry, totálně blbý link :-D. Tohle jsem chtěl http://aukro.cz/cz-477-471-472-nosniky-vidlice-i4336954636.html
 
 
Datum: 17. června 2014 19:29
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Totok https://www.facebook.com/photo.php?fbid=646999818712210&set=pb.291132824298913.-2207520000.1401705203.&type=3&theater ? Aj tak nebo tak, napsal bych raděj Procházkovi (ceskemotocykly.eu).
 
 
Datum: 17. června 2014 19:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
z jawy ani ničeho jineho nepudou musí to být 477 476 a první dvouválce ......chvilku počkej anebo skus pana aleše matějku ...má obchod monty jawa a na jawamanii nick monty..ale asi budou jen starší
 
 
Datum: 17. června 2014 10:42
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
bazos aukro jsem prolezl na aukru jsem jedny našel ale jak jsem zjistil tak se asi dělali dva druhy jeden s většíma dírama na trubky vidlic a druhý s menšíma a prodejce mi neodpovídá...na moto ústí mají na jawu 250 nevím jestli jsou stejný...a bohužel žádná burza se v okolí nekona
 
 
Datum: 17. června 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
bazos burza a možná moto ustí ...ale jen možná protože je to pořád motorka z roku 68 a nové díly na ní prostě už nebudou
 
 
Datum: 17. června 2014 8:16
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
477
 
 
Datum: 16. června 2014 16:23
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Zdar hoši na jawě 350 se mi stává že když klesnou otáčky tak to začne koktat a chcípne ale ve vyšších otáčkách jede normálně benzín v poho dobíjí baterka nabitá předstih 3mm na obouch indčky 8V čim by to mohlo být díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2014 23:15
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Dneska to přestalo jet uplně tak jsem šel po kabelech a našel jsem skřiplej drát co jde do induček tak jsem dal jinej a už to jede v poho.Ale děkuji za rady
 
 
Datum: 18. června 2014 23:15
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel17327    
Volnobeh to nebude ten je v poho dobíjení taky bezi i bez baterky baterka je nabita svicky mám z pily
 
 
Datum: 17. června 2014 11:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
tězko říct todle delalo spíš dobíjení kor jestli jezdíš se světli a baterku nešetříš pořad me neco tahne zvednout volnoběžne otáčky...popř přidat tomu na relatku ale nevím jake tam máš ...pokud to na zaplku tak o čvrt max pul otáčky zatahni matičku M4 na klíč 7mm co je jako ze předu zaplka na relatku...vesměs je zakapnuta barvou.....
 
 
Datum: 17. června 2014 8:28
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Na volnobeh beží dobře chytá na šlápnutí všechno ale prostě nekdy koktá v tech nizkých tak musim zmačknout spojku přidat plnej plyn a nekdy se chytne ale nekdy chcípne a pak to nenastartuje max na roztlačení ale z fakt prudkýho kopce indučky vim že maj bejt 6v ale ty byly asi v haji a jiný než 8v jsem doma neměl a tak jsem je tam dal jinak mohlo by to být těma indučkama?? díky
 
 
Datum: 16. června 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano indučky musí být 6V
 
 
Datum: 16. června 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17323    
nemeli by tam být indučky 6 v.... jinak tomu hold trošku přidej šroubkem co ma na karburaci hlavičku jakoby dolu .....pozor šteluje se to jen u ohřatýho motoru bez sitiče a klapky.......
 
 
Datum: 16. června 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
a co seřízení karburátoru na volnoběhu?
 
 
Datum: 16. června 2014 9:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak Borci vidlice mám hotový aspoň teda částečně. u levé strany nastal menší problém. Když zasunu kluzák co to jde snažím se to našroubovat na pružinu a ono to nejde. takže jde kluzáák v pohodě vytáhnout ven. na pravé straně je to OK. ale i když je to na té levé straně jako by jen zasunutý je ten levý luzák stejně dlouhý jak ten kluzák pravý který je zašroubován. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17317    
unavená pružina je to videt že se unavila jak na delce tak na pruměru a proto ti z te šroubovice vypadne ......vem šupleru a metr a vše si proměř a měl bys to opotřební videt
 
 
Datum: 14. června 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čau mám problém s fichtlem ve čtvrtek normálně krásně jezdil ale pak jsem k večeru dal jinej filtr. hnedka ráno jsem se jel projet a fichtl při vytočení kuckal jak kdyby tam nedotíkal benzín a už nebyl tolik živej. tak jsem ten filtr dal spátky ale už to nepomohlo. vždy při plnejch otáčkách to dělá jak kdyby tam nestíhal dotíkat benzín. hladinu jsem kontroloval radši jsem ji dal větší ale furt nic. kladívko, odtrh, předstich vše jsem dělal asi 30 krát na jiné hodnoty pořád to vynechává, kondenzátor taky jinej ale nepomohlo bez filtru jsem zkusil jetz kus dělá to to samí. hlava přetěsněná karburátory jsem zkoušel 3 pořád to dělá. zjistil jsem že po silnici to dělá jen když hodně vytočím 3 ale když vjedu třeba na louku dělá to ještě hůř. akorád jsem kupoval benzín nemohlo by to být tim že sem ho třeba víc zředil? nebo už nwm co s tim dělat za studena to lapne na první až druhej nákop takže nevim už co s stim.. prosím poraďte díky za odpovědi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2014 15:13
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
hladina byla správně s ryskou. když jsem jí dal větší dělalo to stejně..
 
 
Datum: 16. června 2014 15:13
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co hladina??
 
 
Datum: 16. června 2014 11:03
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
už nevim costim prosim poradte vše okolo el. až po karbec měněno ale nepomohlo..
 
 
Datum: 15. června 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
kohoutek teče hodně pěkně. prostě po silnici to dělá jen když vytočím 3 ale po poli to kucká a vinechává furt a trojka se v nějaké části zasekne a otáčky to už dál nepustí. svíčky jsem zkoušel 2 ta co sem tam měl má takovou hnědo cihlovou barbu není to takové jasně cihlová ale trochu do hněda už nevím co s tím...
 
 
Datum: 15. června 2014 10:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17317    
co ucpaný kohout ? kolik ti z nej nateče skoušel si to?? musý to být tři čvrtiny nadobky od m 2 t za pul minuty..... jvyndej svíčku a jakou ma barvu????
 
 
Datum: 14. června 2014 20:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci má tady někdo zkušenost s montáží pochromovaných kluzáků(asi dobovej tuning na mém fichtlu) přes to PVC pouzdro do nosných trubek. Kžyž to vezmu výstružníkem 22 tak je to pořád těsný,pilníkem to moc nejde tak mě napadlo to zkusit nahřát na el vařiči ? nebo je to blbost ? přece jen chrom je odolný vysokým teplotám a možná akorát tak zežloutne než aby se pořádně nahřál.. Nebo nějaké další nápady? Ať vám to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2014 0:09
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
já to dělám tak že do vidlice zabouchám jedno pouzdro a 22 vrtákem do dřeva to vyvrtnu a je hotovo... :-)
 
 
Datum: 14. června 2014 0:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na výstružníku ale víc jak 22 mm nedám :/
 
 
Datum: 13. června 2014 23:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
stavitelný výstružník a stružit dál. nahřívání je nesmysl - zničí se pouzdra.
 
 
Datum: 13. června 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: Formanc      IP: uživatel14719    
Zdar draci chtěl sem se zeptat mam Babettu 210 a jezdila normalne nakonutí vždy za tepla i studena pohodka ale občs kdys sem jel takto začlo tak vrčet a a nechtělo to jet vic seklo se to třeba na 40 a teťka z ničeho nic už de jen nastartovat chatne hned ale nende vubec točit mam plnej plyn a nic prostě se nevitoči zkoušel sem jinej tyristor civku faju svičku zapalovani sem čistil a šteloval a furt to samo nevite čim by to mohlo byt ???? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17317    
gufera??? saje falešnej a plaší se
 
 
Datum: 14. června 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj vespolek, byl by někdo tak moc hodný a oměřil mi to plexi okýnko na brzdové pumpě na 639/640 ? Dneska někomu přišlo hrozně zábavný mi ho rozflákat, takže mimo toho, že mám půl nádrže poblitý od brzdovky, tak jsem i bez sklíčka. Jak jsem tu tak hledal, tak nový už sehnat nejde, tak prosím o nějakou okotovanou fotku, nebo výkres podle kterýho by to mohl někdo vyrobit. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: jawa pionýr      IP: uživatel14936    
čus draci mam problém pionýr mi při rozjíždění začne chcípat jako by neměl sílu se rozjet nedělá to po každý většinou je to ok když se to zahřeje čistil sem karburátor a nepomohlo to nemáte nějaký tip čím to může být benzín zapalování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 6:59
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
zdar draku skontroluj si předstih a odtrh, potom koukni jestli máš funkční plovák tím šteluješ směs, a na jehle jsou 4 zářezi dej to na 2ze spoda to se mi taky stalo měl jsem špatně udělanou jehlu!!!
 
 
Datum: 09. června 2014 6:59
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel16049    
Ahoj draci, poskladal jsem motor na fichtla, a jde težce otocit spojkovym a retezovym kolečekem, myslíte že to je v porádku? Predem dekuju, vsechny věci pekne zapadly do drážek v kartru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2014 14:26
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel13452    
U jednoho z prvních motorů co jsem dělal se mi stalo že po složení se mi dokonce blokovalo kolo na volnoběch ale jakmile jsem to poprvé nastartoval a zozjel se tak si to opravdu sedlo a pak už to bylo v pohodě ale to byla spíše náhoda a zbytečný risk za mě rozebrat nebo alespoň povolit šrouby udělat mezeru mezi kartery a zkusit jestli se to toči vše jak má.
 
 
Datum: 07. června 2014 14:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17280    
Když složíš motor bez primáru tak se musí převodovka volně točit na všechny kvalty ať točíš sekundárem a nebo spojkovym košem. Taktéž klika bez gufer se musí otáčet sáhnutím prstu bez odporu. Jestli ne,je někde problém - znova rozebrat,vyřešit... neexistuje "že si to snad sedne" - to je kravina největší ...
 
 
Datum: 06. června 2014 16:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17279    
no jestli ti vše zapadlo volne do karteru a ne do ložisek znamená to že ložiska jsou v karterech volně??? to mužou mít taky takovou vuli že se ti muže spříčit převodvka jmenovite hřídele .... ložiska si dal nova? a těsko soudit jestli je to jen odpor tesne na hranicvi kdy se to zabehne či už se ti tam neco seká musíš selským rozumem docílit 100 pro vysledku
 
 
Datum: 06. června 2014 10:56
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci mam problem s 250/559 panelkou. Kdyz ji nahodim tak chvilku podrzim sytic pak ho vypnu motor jde pekne rekneme pravidelne ale za cca 20 sekund skomira a zdechne.Prijde mi ze na zapli sytic by masina mela bublat ale zahllti se a zdechne. Karburator serizen podle prirucky, trysky original hlavni 96 volnobezna 50 sroub vzduchu 1/2 otacky. Jeste me zarazi jedna skutecnost a to ze na karburatoru jikov 2926 SD-2769 (mam namontovan) je na komore sytice original vyvrtana dirka cca 3mm a na karburatoru jikov 2926 SD 11b je tato dirka zaslepena. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
mám doma taky tuhle panelu , ale ještě jsem na ní nejel .Třeba takovej wartburg se taky zahltí se sytičem , hned jak motor chytne tak je lepší sytič vypnout
 
 
Datum: 07. června 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus benzin tece krasne kohout vycisten peclive utesnen nove sito. Procital sem ruzna fora mam podezreni na gufero u zapalovani ma to stejne priznaky. Protoze sroubem vzduchu at ladim jak ladim vysledek stejny tzv dira v plynu.
 
 
Datum: 06. června 2014 17:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17279    
co jinak jde ti z nadrže dost benzínu ? asp tři čvrte male flašky od M2 t za 30 sekund ti musí přez kout případne filtr nadojit
 
 
Datum: 06. června 2014 11:04
 
 
 
 
Jméno: Juraj      E-mail:      IP: uživatel1026    
Čaute hoši, nemáte někdo foto rozdělaného diferenciálu z invalidního vozíku s motorem z Babetty? Na netu jsem se dočetl, že by měl být kuličkový, ale zatím jsem nezkoumal kde je šroub na seřízení prokluzu-nepřenáší moment. Rozdělávat se mi to zatím moc nechce, protože nevím, do čeho du a je tam přístup jak k penězom. Rád bych o tem aj s nekým pokecal. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdarec draci, chtěl jsem se zeptat zda může špatně nastavený předstih nebo odtrh nějak značně ovlivnit spotřebu paliva? Jedná se o Pincka :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jedině tim způsobem, že to pořádně netáhne a ty seš tak nucenej tahat to na nižší převodovej stupeň v otáčkách..
 
 
Datum: 01. června 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17260    
nijak výrazně určitě ne.
 
 
Datum: 31. května 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel15725    
Zdar chci se zeptat mám mustanga a když víc vytočím kvalt tak v tom začne jakoby škubat vždycky jako by motor na malou chvilku vynechal. Nevíte někdo čím by to mohlo bejt? Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel7266    
no ono to neni že by tam netek benzín spíš jako by na malou chvilku vynechalo zapalování nebo jako by se to trochu ulilo nebo jako by to střelilo ještě před zážehem směs do vejfuku ale nevim. rozhodně tam teče benzínu dost.
 
 
Datum: 29. května 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám dojem že se to tu řešilo zrovna včera, s největší pravděpodobností ti buď nedotýká benzín nebo máš nízkou hladinu a příště prosím trošku prohlídni fórum než se zaptáš na věc která se tu řeší týden co týden
 
 
Datum: 28. května 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
čau jak to má být otočený http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=1147 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2014 23:20
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
ok dík
 
 
Datum: 31. května 2014 23:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jak je to na obrázku. To znamená tím šikmým směrem k řidítkům..
 
 
Datum: 31. května 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pochybuju že to "okrasný" sešikmení nemá bejt vidět :-D
 
 
Datum: 28. května 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se ti to líbí :-D
 
 
Datum: 28. května 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
rovnou stranou nahoru ?
 
 
Datum: 28. května 2014 16:11
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus se mrknout na nějaký fotky na netu a zapojit mozek, napovim ti že by to nemělo odstávat od tý trubky řídítek :-)
 
 
Datum: 27. května 2014 23:07
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel16049    
Draci, cim to je, kdys se mi klikovka hybe jakoze dopredu a dozasu (muzu,ji potahnout k sobe, kdys shodim viko od zapalovani, myslidím ze se to jmenuje axialni vule, a chci na to dat bezkontaktni zapalko, a bojim se, ze mi to neco stim zapalkem udela, kdys se ta klika hybe, respektive ta *TYČ* od setrváku.jawa pionyr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel16049    
Ale do,posledni,doby to,jelo,krasne a moto byl po,celkove go motora, a pekne byl zajety,, tak cim to...
 
 
Datum: 28. května 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17246    
Lítá mu klika v motoru. Bezkontakt bych nedával,čekal bych že už tam budou oba druhy vůli a u vape mužeš prodřít stator....u nečeho s rotující clonou čidlem urazíš čidlo. Motor bych rozebral,zjistil zda jsou v háji jen ložiska nebo i hřídele/čepy kliky a podle toho postupoval dále ...
 
 
Datum: 28. května 2014 6:42
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějak jsem nepochopil co se ti hýbe na klikovce. Klikovka v ložiskách karteru, nebo ojnice?
 
 
Datum: 27. května 2014 22:51
 
 
 
 
Jméno: jedlaa      IP: uživatel15098    
Zdravim draci :-) mám jawu 20 a když jedu třeba za 3, tak po chvíli cejtím jak to začíná zbržďovat až musim podřadit na 2 a i na tu dvojku to pomalu začne brzdit, tak musim podřadit za 1 dát mu trochu a zase to chvilku na tu 2 a 3 jede a pak se to zase opakuje.... nevíte někdo čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2014 6:07
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci si to mít opravené, ale nechci nic dělat, a hledat něco na internetu už vůbec ne............ do pr.... když už ti někdo napíše čím to může být a na co je třeba se podívat, tak co třeba trochu zahledat na netu jak se to seřizuje???? internet je toho plný, ono to chce nebýt líný................prostě dnešní mládež a její přístu "tady jsem a o pro mě můžete udělat hlavně po mě nic nechtějte"
 
 
Datum: 28. května 2014 6:07
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak tady je přímo odkaz na seřízení karburátoru http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 27. května 2014 22:54
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pročíst příručku k motorce a návody na http://www.jawa-50.cz to je pro moderního začínajícího fichtlaře snad už základ
 
 
Datum: 27. května 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
přihýbáním plíšku ve víku plokákovky..
 
 
Datum: 27. května 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: jedlaa      IP: uživatel15098    
netušim jak se ta hladina nastavuje....
 
 
Datum: 27. května 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych zkusil benzín, špatně dotéká, vyčisti to :-) zkus hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 27. května 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: hans175      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdarec potřebuji poradit jak spravit velkou vůli ve startovací páce mám čz 175 487 zkusil sem vše dokonce sem koupil novou páku ale zdá se mi že je to ještě větší šmejt jak ořiginál nevěřím že by byla opotřebovaná ta zakalená oska dorvu to na fest a stejně je tam vůle prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2014 15:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
tak tu mezeru probrus flexou aby se to mohlo stáhnout ještě víc
 
 
Datum: 28. května 2014 15:47
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel17233    
Zdar draci! Na babetě jsem dělal výbrus a mám problém, že nastartuje, ale nejde do otáček a celkem se hřeje :/ co to může být? Předstih jsem kontroloval. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2014 18:06
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Dal si koružky do zámků ? nebo netočil píst?
 
 
Datum: 25. května 2014 18:06
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel17233    
pod hlavu jsem nedával nic,pry tam nic nepatří.jen pod válec. ono se to ani nerozjede
 
 
Datum: 25. května 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17235    
přesne tak plnej víkon od toho čekej klidne až po roce si to musí sednout jinak pokut to jede normálně jen pořadně mazej na 1 ku 25 a jezdi a jestli to chcípa výbrusem to nebude ...tak co si dal jako těsnění pod hlavu?
 
 
Datum: 25. května 2014 17:45
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17234    
nejdřív bude potřeba ten výbrus zajet... hlavně při správném nastavení stroje!
 
 
Datum: 25. května 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: jedlaa      IP: uživatel15098    
Zdravím draci mám jawu 20 a mám teďka s ní problémy.... když jedu tak po chvilce začne ztrácet výkon a začne to i jakoby brzdit a prostě to nejede, musim podřadit až na jedničku ze 3.... kopce jsem jezdil za 2 a teďka jedině za 1.... prostě nevim co s tim je... jestli se to nějak dusí nebo co... za každou radu budu rád díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: krtek-venda      E-mail:      IP: uživatel17226    
Podívej se, jestli nemáš ucpaný výfuk. Zvlášť poslední díl se čtyřmi dírami, pokud máš starší typ. Krtek.
 
 
Datum: 24. května 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Čau, nevíte prosím někdo v čem muže být problém u mé babetty 210, když nastartuji bez problému na první kop nechám chvíli zahřát a jedu a vše je v pohodě ale jakmile se dostane tak 35-40 km/h víc nejede a má takovej divný zvuk dá se říct chrastění, ale chvíli to dělá, jak ujedu cca 500m tak uberu plyn a přidám zase na max tak už to dá 50km/h a má normální zvuk , a pak to dělá když jedu třeba s půlkou plynu cca 35km/h tak ta babetta jakoby škube a chrastí, tohle dělá i když už je po těch 500m, začalo mi to dělat po výbrusu, který sem nezajel uplně nejlépe ale už mám 1000 km po výbrusu a dělá to stále, a zdá se mi že mi podfukuje hlava protože je ze spod špinavý valec od oleje, na te babettě je najeto 10 tis km a nikdy nebyl pulenej motor, prosím poraďte co by to mohlo být a kouknu na to, jestli to má vliv na tu hlavu to opravdu nevím. zatím děkuji za odpověď doufám že někdo poradí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to viděl na řadící pakny - kolem 35km/h začnou zabírat a jak ubereš plyn, tak se chytnou a jedeš na dvojku :-D
 
 
Datum: 27. května 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Dobře, děkuji za info taky si myslím že v tom bude problém :-) dneska ještě zkusím srovnat tu hlavu a uvidím co to dělá
 
 
Datum: 25. května 2014 10:41
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
ty v kuse protože sem koupil odděleně ty co tam musíš skládat chvilku ticho a začalo to zase s těmahle to nedělá necinká nic
 
 
Datum: 25. května 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
jj díky moc asi to vyměním, mám tam původní jehličky, jaké tam máš ty to v kuse už ? :-) ale nelíbí se mi to jak to dělá ty problémy za jízdy..
 
 
Datum: 24. května 2014 20:00
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj mně na babettě chrastilo ložisko pístního čepu dal jsem noví a ticho jinak mám najeto 8300km a motor nikdy nepulen šlape krásně
 
 
Datum: 24. května 2014 17:43
 
<  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 13:47:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu