Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Paťas
IP: uživatel19416
 ZDAR DRACI!! mám problém s pionýrem 1 rychlost a aji 2 rychlost jede v poho na plný plyn problém nastává když zařadím trojku a dám plný plyn po chvilve se fichtl začne dusit a pokud neuberu plyn udusil by se uplně a když uberu a pak zase plnej tak to chvilku táhne ale pak se zase začne dusit.Musím jezdit tak na půl až čtvrt plynu a tak se jezdit nedá bo před kopečkem dáte plný aby jste se rozjeli a před kopcem se to začne dusit a musím celý kopec za dva. Fakt nevím čím by to mohlo být karburátor vyfoukanej už několikrát trisky též, nová cívka a taky se nic nezměnilo na hadičce od nádrže mám filtřík s hladinou v plovákové komoře už taky kolikrát hnuto a žádné zlepšení furt stejné. Ještě by vám někomu mohlo pomoct že čím víc je motor teplejší tím se to zhoršuje a zhoršuje. Předem díky za tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2018 20:50
Jméno: Paťas
IP: uživatel19416
 Tak jsem vyměnil svíčku za N15C a teď to na plný plyn na trojku škitá ale už se to nedusí po přidání plynu do kopečka a zase to škitá jenom na trojku .
Datum: 05. října 2018 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel16814
 Zkusil bych pořádně pročistit karburátor včetně všech i drobných kanálků. Ne nějak vyfoukat,ale vyčistit. Taktéž trysky. Seřídit hladinu. Zkontroluj těsnost a dotažení kolena karbecu. Eventuelně zkus jiný funkční karburátor. A benzínu tam teče dost? Neni ucpanej kohout a nebo třeba uzávěr nádrže?
Datum: 30. září 2018 8:46
Jméno: Paťas
IP: uživatel19416
 S rostoucí teplotou se to zhoršuje ale gufera vyměněný máme mezi kartrama to přetěsněný nemáma. Ty si myslíš že by si to tudy přisávalo? jinak horký motor drží volnoběh dobře. Z otáček padá jako každý fichtl a nezdechá. \r\n
Datum: 29. září 2018 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel19483
 Pokud se to zhoršuje s rostoucí teplotou tak přetěsnit motor + výměna gufer. Jak drží horký motor volnoběh? Perfektně a až skoro dlouho padá z otáček? a nebo rxchleji či pomaleji zdechá až nakonec zdechne?
Datum: 28. září 2018 18:52
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Posl.aktualizace: 20. srpna 2018 6:17
 ja bych s fleku sel,, jednak mam co dohanet a pak tu stros tzda mam zaplacene vzp a socialni zabespeceni uz bych nemul mit,, otazka kdo by mi vyplacel kapesne .-)
Datum: 20. srpna 2018 6:17
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19416
 Prosím o radu, ví někdo, jaké číslo má origo barva na červeného pionýra 21?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2018 12:36
Jméno: David
IP: uživatel12679
Datum: 02. srpna 2018 12:36
 Zdravím, mám dotaz pincek nechce jet v nízkých otáčkách (dusí se), při rozjezdu musím 1ku dost vytočit a v kopci nejde dát ani za 2. Ale jak se dostane do otáček tak jede krásně. Karbec vyčistěný a seřizený, výška hladiny, ani změna zářezu jehly nepomohla , předstih jsem nastavoval stokrát a pramalá změna. Vyměnil jsme gufera na klikovce, což taky nepomohlo. Nevíte čím by to ještě mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2018 13:55
 Volnoběžný trysky jsem vyzkoušel obě, lépe to jede s 32. Hladinku v plovákové komoře jsem zvýšil po horní plíšek ale trysku mám pořád na první zářezu z hora a zatím to docela dobře jede.
Datum: 10. srpna 2018 13:55
Jméno: Michal Břoušek
IP: uživatel19466
 Skus vyměnit svíčku a nebo se podivej jestli ti to neprofukuje pod hlavou případně hlavu dotahni a ještě me napadlo dat plýšek od jehly na jiný zářez standartně ma byt na druhym výřezu ze zhora a nebo skus vyčistit palivovej kohout
Datum: 07. srpna 2018 20:14
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Lanko jsem se snažil natáhnout tak, aby se co nejmíň ohýbalo a zároveň i dost promazal aby chodilo pěkně volně.  Dal jsem jinej karburátor komplet osazenej a je po problému
Datum: 02. srpna 2018 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel19462
 To muže bejt i lanko od plynu. Tmavá cihla pro záběh je naprosto v pořádku.
Datum: 30. července 2018 6:58
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Čau. Promiň draku, ale musím reagovat na to co napsal Standa. Mám motor po GO, nový ložiska gufera a udělanej výbrus. Mám ani ne 100 km od prvního chodu a Pionýr jede jako zaběhnutej. A nemůžu pořád doladit volnoběh. Jehla na prvním zářezu shora. Jinak se dusí. Na airboxu jedna díra zašpuntovaná. Mám na filtru takovou tu zahnutou trubku, když ji sundám tak je to o něco lepší. Plováková hladina OK. Předstih tam nějaký rozumný od oka je aby to jelo. Svíčka je celá tmavší, ale úplně černá není. Taková tmavá cihla. Dávám víc oleje kvůli záběhu. A při řazení mi strašně pomalu padá z otáček. Je fakt že to musím ještě doladit ale chová se to dost podobně. Asi něco v luftu?
Datum: 25. července 2018 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel19461
 Řešim taky bohatost směsi. Pio celkově seřízený. Jede to neskutečně (60ccm motor). V rámci běžnýho ježdění vše ok. Ale. Předevčírem jsem ukecal manželku na takovou krátkou projížďku. Cca 30km tam,koupání a zpět. Fichtl tahnul neskutečně i ve dvou. Na rovince 60- 65 dokonce 70. Ale bylo to tak rozpálený,že se začli projevovat anomálie. Ačkoliv by normálně volnoběžná směs chtělao chudit tak při řazení z jedničky na dvojku otáčky padali hrozně pomalu(chudý),přitom zas při volný jízdě mezi kořenama se to zakuckávalo (bohatý). Točí to teď úplnej nesmysl (snad 7,5-8 tis) a v úplný špičce se mi to zdá už chudý,ale necukne to,nevadne (!!!) nic...vše ok... Svíčka taková ocelově šedá okraje až černé. Elektroda černá,okolo izolátoru náznaky tmavě hnědé,čistá,vše bez povlaku. Co s tim? Nechci očesat zuby převodovky. Přijde mi,že jsem asi vyčerpal schopnost a rozsah origo karbecu  Mam teda šílenej předstih. Asi 2,5mm. Ale nehodlam na tom nic měnit,nikdy to takle skvěle nefungovalo. A ve dvou jedem jak na přejetý padesátce v jednom. Kopec nekopec. Jedničku vytočim do mrtě a dvojka se okamžitě chytá i do kopce. Dokonce i trojka  jen ty pomalu padající otáčky mi štvou... někdo nápad? Gufera,těsnění jsou dobrý. Motor je jinak přejetej na kaši. Šoupátko má dost vakl v karbecu,tudy by to mohlo tahnout luft?
Datum: 25. července 2018 13:26
 Plovák může být špatnej, zkus ho hodit do vody nebo do sklinky s benzínem a uvidíš, jestli bude plavat (nech ho plavat delší dobu)... Když budeš kupovat tu SVD trysku, tak pokud jseš ochotnej investovat o stovku víc, tak kup i tu 32 SVD, budeš mít víc možností na dobré odladění motoru
Datum: 24. července 2018 20:03
 Plýšek jsem ohnul maximálně jak to šlo a trochu to pomohlo. Ale zdá se mi, že plovák je dost nízko, ale žádnou prasklinu jsem na něm nenašel, není nějaký trik jak to zjistit ? Svíčka měla vždy cihlovou barvu. Obě trysky jsou ještě origo, tak zkusím koupit 35 SVD a uvidím.
Datum: 23. července 2018 22:15
 Máš to moc bohatý. Jak vypadá svíčka, typuju, že bude černá. Zkus snížit hladinu v plovákovce popř. můžeš zkusit snížit jehlu o 1 zářez. Trysky jsou jaké mají být, tzn. 38 volnoběžná a 68 hlavní? Měl jsem taky dlouhodobě problémy s bohatou směsí a pomohlo až dát menší volnoběžnou trysku. Tady na krámku jsem koupil 32 a 35 SVD trysky a díky nim se mi podařila směs krásně odladit. V létě mám trysku 32 a na studené období je vhodnější ta 35
Datum: 23. července 2018 18:25
Jméno: TOM
IP: uživatel18274
 Ahoj, mám další problém při skládání pionýra. Složil jsem řízení, ale když to s citem utáhnu aby to nemělo vůli, tak se to otáčí hodně ztuha. Dal jsem tam nová ložiska s plastovou klecí tady z krámku. Při otáčení do stran, je z vrchu vidět že se to ložisko v rámové misce ani nehne a ta malá miska s rádiusem se po tom šoupe. Dřív tam byly jenom sypaný kuličky. To ložisko jsem koupil kůli jednodušší montáži a ono tohle
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2018 9:41
 Zdravím, prosím pěkně - nemáte tip, kde na jižní Moravě / Vysočině najdu seriózní a spolehlivý motoservis / člověka, co by se ujal mé JAWY 05? S motoservisem Jonasmoto ve Výčapech mi právě došla trpělivost...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2018 11:53
Jméno: Petr
IP: uživatel19464
 V tuhle chvíli nevím v jakém je to stavu, byla tam v háji elektrika (vypálenej spoj) a nejspíš bylo potřeba to udělat znovu. Já to flikuju po víkendech a to to člověk rozvrtá a pak neví, kde přestal.
Navíc s tou eletrikou si nevěděl rady ani kámoš, tak jsem to odvezl do servisu a týpek je bohužel na přeshubu...
Datum: 05. srpna 2018 11:53
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Nejspolehlivější servis je ten, který si udělám sám  Co potřebuješ řešit?
Datum: 22. června 2018 7:43
Jméno: Tom
IP: uživatel19438
 Zdar, chci se zeptat jestli se dají sehnat gumový pouzdra na rám na zadní vidlici? Co jsem na internetu našel, tak u nich psali, že jsou silonový. Nevím jak bych tam ten silon narval, když mám rám i kyvku v práškový barvě a navíc to mám upravený, aby se ta kyvka dala sundat bez rozlisování tý kyvný osy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2018 10:58
 Cus. Potrebuju udělat pouzdra na fichtlu na vidlici. Už jsem to jednou dělal ale to jsem měl nahoře ty velké matice. Tedy jsem to rozebral a čumím nějaký šrouby a ne ty misky.
Problém je, ze dřív jsem vzal nasadu na koste a vymlatil pouzdra. Tady je ale jen taková malá díra na ten šroub a to je vše. Jak mám kurva ty pouzdra vydolovat. Vůbec mi to nejde. Zkoušel jsem třeba zavitnici ale to po tom pouzdře proste sjede nebo ho jen zničí a to je vše. Achjo. Prosím o tady jak ti děláte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2018 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel18293
 No uděláš si kurva vytahovák z roury a vytrháš to spodem. Roura co se tam vejde,nakonci ji rozŕízneš,cca 2-3cm,už nevim,ozkoušíš. A jednu polovinu vyřízneš a vyhodíš. Druhou polovinu rozklepeš kladivem do boku do pravýho úhle a nebo spíš ještě trochu zpět jako háček. Pak to celý naformuješ tak,abys to prostrčil silonama nahoru a přitlačenim se zachyt háčkem za vršek silonu. No škubeš. Mužeš si na tu rouru třeba přivařit nějakou velkou matici abys do ni moh mlátit kladivem a nebo vsadit železný pouzdro jako vyškubávák na vstřiky... důležitý je trefit tvar roury nahoře aby s háčkem prolezla a pak si s ni moh háčkovat... ať se daří
Datum: 29. května 2018 12:03
Jméno: Michal
IP: uživatel19426
 Zdar aky je rozdiel brucho prsa jawa 20 a 21 mam sport 21 1971a nejak mi vrchny kryt nepasuje do spodneho dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2018 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel10976
 Jo kámo,dvacítka měla ten dekl jinej - vyšší,nejde do bříška j21.
Datum: 25. května 2018 16:46
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 dobry den nevite o nekom kdo dela GO motoru na jawy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2018 18:50
 motogen-info@email.cz
Volat 775353731
Datum: 21. května 2018 18:50
 promiň to mělo být jinam  )
Datum: 17. května 2018 20:52
Jméno: vašík
IP: uživatel19418
 Když odšroubuješ víčko tak ti benzín protýká?
Datum: 17. května 2018 20:50
Jméno: mike
IP: uživatel19389
 zdar aka matica ide na cep rozaty J50/21 ta co tu maju???M25x1.5 ALEBO M20 DIKES
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2018 11:51
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Rozeta má čep v ložisku 6004 a to má vnitřní díru 20mm, takže M20. Stoupání neznám, to si musíš změřit. Předpokládám, že všechny Pio to mají stejně, takže nevidím důvod, proč by zdejší matice nepasovala...
Datum: 25. dubna 2018 11:51
Jméno: michal
IP: uživatel19380
Posl.aktualizace: 31. března 2018 23:35
 nepasuje draku,sesa
Datum: 31. března 2018 23:35
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 dobry den jake mnela bocni madla 350/638-5 (madarsko) chromovane nebo cerne ? maka tam jen jedno cerne a nevim zda to tak bylo origo diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2018 20:41
Jméno: Vojta
IP: uživatel19366
 Zdarec hoši, potřeboval bych radu mám jawu 50 05 a z ničeho nic mi začal vylézat čep kyvné vidlice (zřejmě ještě původní) co s tím? Jestli původní zalisovat zpět nebo lepší výměna za nový...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2018 17:53
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 dobry den co vse potrebuju k prihlaseni sajdy velorex 562 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2018 21:00
Jméno: Erik
IP: uživatel16886
 Zdarec, potřeboval bych poradit jakým způsobem v domácích podmínkách sundat kyvku u jawetty. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2018 19:35
 povolí se aretační šroub a čep se vytlačí, předtím je teda potřeba odstranit ucpávky ze strany... aspon tak to bylo u mojí sportky, šlo to lehce vyklepnout rukou přes šroubovák, ale jako vůli to nemá
Datum: 19. února 2018 19:35
 to zalezi jestli je to prirezle na pouzdrach,to je pak boj,, kazdopadne jako jediny prodava cep a pouzdra,,kdyby nahodou,, jak se to doproda,, u zto nikdo neudela
Datum: 18. února 2018 17:50
 čau draci.scháním zadní kolo na babetu 210.nevýte někdo o něčem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2018 10:31
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 Čau draci, mam problém 
Stala se mi taková příhoda, jsem jsem na projíždku se svým Mustangem, a za jízdy z ničeho nic mi párkrát cukl, pak jel kilometr v pohodě a pak začal cukat,tak říkám aha asi mi dochází benzín, zak jsem dojel na benzinku načerpám benzín, a jedu dal, a po 100m mi zdechl a ne a ne nastartovat.
Tak jsem to odtlačil domu, a doma to kontroluju a benzin tam je, trysky čisté, plováková hladina OK (zarovno s plovákem), předstih nastavený snad 10x na 1,6mm.
Když to vytlačím ven nakopávačkou ho nenastartuji a když ho rotlačim tak chytne ale furt hrozně cuká,pomalu se ani na jedničku nerozjedu.
Nevíte co by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2018 21:37
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 Ještě ted jsem se s tím hrál, pertinak,kladivko všechno je OK, mam doma ještě jedno staré zapalování, tak jsem ho tam dal, a chytl hned na 2 našlapnutí,tak přemýšlím co na tom prvním špatném zapalování muže byt špatné
Datum: 07. února 2018 21:37
Jméno: standa
IP: uživatel19350
 Vejfuk kouří? Neni totál ucpanej? Nemáš ve filtrboxu chcíplou suchou myš,která ucpala hrdlo? U vyhrabanejch stodoláků jsem zažil leccos
Datum: 07. února 2018 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel19350
 Možná kondik ? Prodřenej kabel k svíčce a někde projiskřuje,fajfka ... muže bejt i jeblý gufero,ale to by byla nahulená svíčka....muže bejt i nějak rozpadlý kladívko,pertinaxy ve šroubu,dotýká se kondik vývodem a nebo se dotýká něco jinýho... je toho mraky ... někde začni ať mužeš jednotlivé věci vyloučit.... to je prostě fichtl
Datum: 07. února 2018 20:35
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 Standa, díky zkusím to tak nastavit, na ty ložiska zkusím mrknout, ale kolík na klice je a magneto sedí to je všechno ok, celé jsem to měl rozdělané a znovu kontroloval, ale je mě divné, že na volnoběh to jede, volnoběh to drží, ale jakmile dám za 1 tak konec, tak moc to kucká a zdechá že se nedá ani 20m ujet
Datum: 07. února 2018 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel19350
 Nemáš volnou kliku v ložiskách? Nepřesadila se vačka,magneto? Je vše na kolíčku? Vačka by měla začít otvírat kladívko když je pertinax kladívka tak baj oko milimetr pod vrcholem vačky akorát v tom stoupání a v HU je kladívko cca 1,5-2mm za zubem vačky,pak ani ne půl otáčky kliky je otevřeně a zavře. Tohle je podstatnější než honění předstihu šuplérou. Takle když je nastavený zapalování a na kladívku je po skokovém otevření rozumný odtrh (0,3 - 0,5mm) s tím že kladívko včas před DU zase plně zavře tak je vše ok a motor MUSÍ jet. Následné chování motoru doladím pootočením doleva,doprava (hlídám odtrh). Šuplerou a cigaretovym papírkem jsem nastavoval pio 2x a neni to spolehlivý měření. Tohle mi funguje na 100% u všech motorek s kladívky. Nastavim nahrubo a pak doladim.... a to ani nemužu řikat jak jsem nastavoval karburátorový fáčko  nikdy líp nejelo,spotřeba do 6 litrů. Předtim to tchýni borci ve ZNAČKOVYM servisu nastavili stroboskopem tak dokonale,vyměnili svíčky,filtry,palivovou pumpu a auto škubalo jak debil,když už to jelo plynule tak to bylo líný a bralo to 7-8 litrů. Cena raketa. Už ji připravovali na to,že auto asi umírá,že s tim nejde nic udělat
Datum: 07. února 2018 19:05
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 řeším to už týden předstih nastavený na XXX hodnot karbec profouknutý vzduchem, i čistěný drátkama z oceláku, trysky všechno už dál nevím.
Jediné co tak když nastavuju předstih tak mě sepne před HU 1.6mm ale spíná už i někde ve spodu nebo půlce válce, spíná několikrát a to nevím jesli je dobře
Datum: 07. února 2018 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel19350
 Hele pokud tvrdíš že karbec je čistej tak jdi po svíčce. Nebyla třeba černě ohulená? Nebo pecka? Opravdu je ten karbec čistej? Palivovej ventil otvírá a zavírá? V tryskách ani v kanálkách bordel neni? Mě by to víc sedělo na ten karbec... přicpaná volnoběžná tryska nebo kanálek,vzdušnik... předstih bych volil klidně 1,9 ... řeš,uvidíš,bude to blbost...
Datum: 07. února 2018 17:44
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 dík to musím zkusit,ale venku háže jiskru pěkně
Datum: 07. února 2018 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel19350
 Svíčka
Datum: 07. února 2018 14:06
Jméno: 5021
IP: uživatel19342
 Ahoj mám problém s 21 sport. Kdykoliv přidám plyn tak to je jakobych ten plyn dal na max. Možná že je něco s lankem ale to fakt nevím, zatím se v tom moc nevyznám. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2018 13:24
Jméno: 5021
IP: uživatel19346
 No je pravda že než mi ho děda dal tak se na něm moc nepracovalo ale jezdil v phohodě. Možná by to mohlo být nějakým šroubem uvolněným nevím. Každopádně díky za rady
Datum: 05. února 2018 13:24
Jméno: standa
IP: uživatel19343
 Zkontroluj zda nezadrhává lanko. Pokud ne,tak bych zkontroloval karburátor,zda není přicpaná volnoběžná tryska. To jsou dvě jasný věci kterejma začneš. Těma vyloučíš zda to někde přisává faleš. Pokud to přisává tak bude chtít přetěsnit karbec,koleno,možná i válec,eventuelně i bloky či výměna gufer... takže napřed zkontroluj lanko a karbec,to je zadarmo a bez "práce".... je to nějakej pelech ze stodoly co 20 let nejel? A nebo motorka v běžném provozu? U stodolovýho pelechu to bude rovnou na přetěsnění všeho+gufera a třeba i něco víc,co je za ty leta už KO. Stodoláky většinou tahaj faleš a nebo olej
Datum: 04. února 2018 14:48
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 SESO potrebuji na jawu 350/638 predni trubky vidlice(chromovane),nemuzu je nikde sehnat,mnel bys je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2018 0:53
 na to zapomen draku , pred dvema roky byli vyrobeny v breznici a od te doby to neni kde vyrobyt,,
Datum: 19. ledna 2018 0:53
|



|