Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Hafis
IP: uživatel15555
 Čau, můj fichtl mi vůbec nechce jet. Strávil jsem u něj 10 hodin a na nic. Jenom předstih jsem šteloval 2h a nic. Prostě jde o to, že se nepřidává plyn -> to tlačím a podle toho jak běžíte tak vám to vrčí. (jako kdybyste měli neutrál a trochu vás brzdil a podle rychlosti byly otáčky větší)................Profoukl jsem karburátor, vyčistil trysky, filtr je OK, předstih nastavený, výměnil jsem několik svíček, plováková komora je OK, benzín teče, jiskru to hází a plyn je taky nastavený OK a mám to na dobrém zářezu v plovákový komoře.............Prosím, víte, co to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 13:31
 A má je tu sesa? Nikde to tu nevidím
Datum: 07. července 2014 13:31
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 prd ve válci.............v nádrži
Datum: 05. července 2014 21:11
Jméno: hafis
IP: uživatel15555
 jako ve valci?
Datum: 05. července 2014 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Tohle dělá fichtl "bez kroužků" ...
Datum: 05. července 2014 19:24
 Zdarec děda má mf 70 nechce jet startu je pěkně ale strašně se dusí a nemá tach nová svíčka 10 min jede zčerná a nejede podle mně špatně nastavený karbec může byt to něco jinýho děda mi nevěřil že je to karbec furt že cívka ale jiskru to mělo hezkou tak ji odvezl do jednoho servisu tam u nás měli to tam týden velice mu vyměnili gufera a dali novou cívku a chtěli za to 3 900 hajzli a ani se neráčili utřít z ní prach a mastnotu vlastně podle mě na ni ani nesáhli prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 13:19
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 No tak to žere olej z převodovky ... rozpůlit,přetěsnit,vyměnit gufera...
Datum: 05. července 2014 13:19
 Kouří to jako vyhoněný nafták spotřeba velká svíček sme použili 5
Datum: 05. července 2014 13:03
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Muže to být v karburátoru,ale moc tomu nevěřím. Jestli ta fréza jezdila 30-40let na to a samé nastavení,tak nevidim důvod,proč by v roce 2014 najednou chtěla chudší směs. Jakou barvu má kouř z výfuku? Neni modrobílý a takový štiplavý? Kouří se vůbec z výfuku? Není ucpaný? Svíčka je ok? Zkoušeli jste jinou?
Datum: 05. července 2014 11:38
 Jede to furt stejně cívka byla v pořádku jiskrřa jak zvon chytalo to perfekně i před servisem jenom se to dusilo
Datum: 05. července 2014 8:51
Jméno: standa
IP: uživatel17380
 A nedořek si jak to dopadlo po servisu?? Já bych taky vyměnil gufera a cívku...
Datum: 04. července 2014 22:03
 Zdarec ,dneska sem na fíkovy prolítl pěknou díru ,okamžitě chcípl asi po 15 minutách hraní s nim chytil ale nějak stratil výkon při jízdě občas škytne a jede o dost pomaleji. Koukal sem na hlavu a na válec ale nezdá se mi žebych to nějak poškodil. Nevíte někdo co se mohlo zničit popřípadě na co se mám kouknou.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 11:02
 Díky už to maká jak má.
Datum: 07. července 2014 11:02
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau podívej se na eletriku
Datum: 07. července 2014 6:33
Jméno: kuba
IP: uživatel17379
 Čau draci, mám menší problém. Teda vlastně celkem velkej  včera jsem jezdil na fichtlu (vše cajkec) přijdu dnes ráno a nic. Svíčku jsem vyměnil za novou, předstih je seřízeny na mm přesně, kondenzátor novej, všechny kontakty a drátky očištěné, karburator vylesteny líp jak z výroby,kladívka očištěná. Ale dává to malinkou jiskru,opravdu jen malou, takže se ve válci s benzínem ta jiskra utopí... nevíte někdo co s tím ještě může být? Už vážně nevím  celkem to pospícha děkuju za všechny nápady  budu za ně vděčný
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 19:52
 muj dachtlík mi jezdil jak na 3mm předstih tak na 1mm předstih takže tim to nebude když to má na mm
Datum: 07. července 2014 19:52
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 04. července 2014 13:22
 předstih a odtrh nemusí být u každýho fichtlu stejnej, takže nejlepší hodnoty je dobrý si najít sám
Datum: 04. července 2014 11:42
 Zkus novou indukčku na 99% to bude tím
Datum: 04. července 2014 9:14
 Hoj draci,
už mám zase problém se svým staďákem. Když zařadím rychlost, motorka se okamžitě udusí a zdechne. Volnoběh běží krásně a dá se i vytočit do otáček, ale okamžitě, jak tam dám kvalt, tak to můžu možná tak tlačit z kopce. Výfuk je čistý, nový.
Děkuji za radu, díky
GOGO20
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:19
 Super díky, vyzkouším hned jak bude možnost, už jsem se bál, že se někde kously kola nebo tak.
Datum: 02. července 2014 22:19
 simerinky na klice... měl jsem stejný problém u pionýra.. na volnoběh šel. šel i vytáčet ale to zařazení kvaltu se zadusil....
Datum: 02. července 2014 21:36
 Ahoj kolegové! Tak už to nešlo jinak, sám to nezvládnu. Koupili jsme před časem krasavce, už je i přepsanej, jezdil, jen nedržel volnoběh (vždycky lehce pod plynem) a trochu žral svíčky (svíčka černá, mokřejší). No. Takže jsem seřídil odtrh, vyčistil trysky, seřídil plovák a koupil novou svíčku. Na nakopnutí stále nereaguje na roztlačení se chytne, musím ho držet pod plynem víc a víc a pak prostě chcípne. Je asi něco špatnýho s tím, že tam jde moc benzínu nebo to nestíhá spalovat, svíčka háže (mi přijde) jen občas.. No a tak bych prosil. Je tu někdo z Phy, kdo by měl chuť a čas se na to placeně mrknouti? Jsem už dost utahanej a rád bych jezdil a budu k ruce. Děkuju moc! Díky! Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2014 18:21
 Tak jsem dneska skoro dvě hodiny šteloval ten předstih a nic. I když povolím magneto, tak s tím nejde plynule točit, je to nějaký zakousnutý. Vyřešilo by to bezkontaktní zapalování VAPE? Nevím, jestli ho mám objednávat. Jak jsem psal, jsme z toho unavenej, a nevím, na koho se obrátit o pomoc..  Díky!
Datum: 04. července 2014 18:21
 Předstih jsem neseřizoval. Na to jsem se neodvážil. Mrknu jak na to. Mohlo by to být tím? Už jsem z toho byl takovej unavenej. Tak možná jsem něco přehlédl, atp. Díky!
Datum: 04. července 2014 0:32
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, když už jsi seřizoval odtrh, seřídil jsi i předstih?
Datum: 03. července 2014 6:00
Jméno: Jirka
IP: uživatel17372
 Zdarec, opravuji BABETTU 210 po 8 letech stani. Vymenil jsem rozbehove celisti (1,6 mm) uz prokluzovaly, a nakonec jsem,ji,zprovoznil. Mam dva problemy:rn1: Na volnobeh se na stojonu toci stale zadni kolo, a to i po nastaveni volnkbehu na minimum az to chcipe.rn2. Po zahrati a po nastartovani se zvedaji samy otacky. Musim odpojit fajfku od svoce, a brzdit i nohama. Takhle rychle jsem pravotocivou zatacku jeste nikdy neprojel  . rnrnSvici mam N15C, a asi to je dobry, plynovy lanko je vymeneny, a z kopce nevyrazuje na neutral (furt se roztaci motor, ale ani nevim, jestli ta moznost vyrazeni vubec je) rnrnDiky chlapi za rady, jinak jela fakt suprove  at vam to jezdi!hrn jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 0:50
 Zdar.
1. a 2. bych tipnul gurefa na klice.. Prostě to přisává, volnoběh neseřídíš a po zahřátí (a roztažení) vyletí do otáček).
A to s tím neutrálem.. Nevím no, prostě ten automat není tak chytrej aby poznal, že zrovna jedeš z kopce a chceš vyřadit.. Už z principu jede na volnoběh jen když stojí zadní kolo, nezabírá řadící spojka a funguje volnoběžka..
Datum: 03. července 2014 0:50
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 Zdravím zkušenější, na kamarádově Jawě 585 Mosquito a za boha nejde nastartovat. Jiskru hází, svíčka mokrá a já mám nervy v kýblu. Když už se po půl dni podařilo tak byla naprosto bez výkonu. 5 v ten okamžik zbytečný kvalt, na ni to nejelo vůbec. Mimo to přestali fungovat blinkry ale to je vedlejší. Poradíte zkušenější???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2014 14:38
Jméno: Jindra B.
IP: uživatel17530
 Zdarec.Před lety jsem řešil stejný problém u úplně nového stroje,čerstvě koupeného.Ty samé příznaky,přesně jak popisuješ.Jediné,co nakonec pomohlo,bylo rozpůlení motoru a výměna gufer na klice a celý motor (karter) přetěsnit.Od těch dob OK. Moc jsem tě asi nepotěšil?!?
Datum: 21. srpna 2014 14:38
 Teď jsem došel z dílny, 12 hodin jsem se s tím mordoval, karbec rozhozenej asi 100, baterka dobytá kontakty prolítlé jisrku hází, pokopala mě několikrát, a ne a ne naskočit, jiank svíčka morká a vyzkoušel jsem ji několik, jde do servisu a bude...
Datum: 01. července 2014 23:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17368
 elektrikou to nejni jak to jde spustit......
Datum: 01. července 2014 11:49
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 ok, zkusím teda ještě kouknout na plovák. Jinak co se týče elektriky- mohla by to dělat třeba špatně zvolený tip svíčky nebo vada na elektrice? Jiskry to háže kvalitní a párkrát mě to kvalitně nakoplo
Datum: 30. června 2014 12:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17366
 proste se ti to muže uchcavat a to se presne chová jak píšeš druhej přiznak je že z karburace furt kape či teče palivo..jinak pokud vím melo to karburaci podobnou simsonu a 638 jave .....proste se podivej nač tam ten plovak je a skus to nejak donuti k provozu
Datum: 30. června 2014 12:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17366
 s kamaradem sme v 17 moskyto převrtali na 70 ale už tomu bude 11 let tak jedu z matne paměti
Datum: 30. června 2014 12:00
Jméno: pepa
IP: uživatel17366
 nemusí být ok muže ti nezavirat benzin demontuj karrbec a pri pracovní poloze musí jít pusou foukniút do trubičky pro hadičku ale jak karbec otočíš vzhuru nohama profouknout to jít nesmí......pak eště je totazka aby byla seřízená na spravnou víšku .....
Datum: 30. června 2014 11:59
 No jelikož je svíčka mokrá tak předpokládám že by hladina měla být OK. Jinak máte někdo k tomuto stroji nějaký manuál? Stačilo by mě aspoň hrubé nastavení karburátoru.
Datum: 30. června 2014 11:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17365
 olejem ta zavada nenastala jde o to kdyby se to ochudilo moc aby se to neraflo ...jinak se mi zda že plovák nejak včas nedovírá benzin a je to spíš uchc...
Datum: 30. června 2014 10:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17365
 co hladina
Datum: 30. června 2014 10:23
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 No do motorky dáváme mogul TSF v poměru od výrobce. Zkoušel jsem to bez hrdla a plive benzín do sání. Jinak motorka jinak než s plným knedlem nejede. Stalo se to však ze dne na den.Předtím to prý u kohosi měl a bylo mu vyměněn rotor. Prý starý byl vyosený a ryl do karteru. Svíčka černá, mokrá zkoušel jsem však i jiné a stále nic.
Datum: 30. června 2014 0:36
Jméno: pepa
IP: uživatel17363
 pokut pomitu vyčochtan motor a vadna gufera je to jen nevhodná směs pro daný motor ....skusit odpojit airbox jestli to není bohatý...pokut se to nezmení ani pak možná spíš nedotýka benzín na dalku těško soudit ...jakou barvu ma svíčka?skuste ji trošku potejrat at se vybarvi a radej dejte dost oleje do benzinu
Datum: 30. června 2014 0:17
Jméno: martin
IP: uživatel17062
 cau je lakobenzin odmastovac, budu strikat plechy obrousim to odmastim a nastrikam. dekuji martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 16:30
 Na odmašťování se používá technický benzín...
Datum: 29. června 2014 16:30
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 vždy to nejprv ostříknu acetonem a otřu
Datum: 29. června 2014 16:25
Jméno: pepa
IP: uživatel17362
 za me obrousit umejt horkou vodou odmastit kde co vijiš nitrem pak zaklad pak kit znovu zaklad a pak až vrch......ale delej jak umíš
Datum: 29. června 2014 15:56
Jméno: pepa
IP: uživatel17362
 benzínem neeeee je sam o sobe mastnej ..bud nitro ředidlem anebo lihem benzin ti udelam mastne mapy a je to pak na písek
Datum: 29. června 2014 15:54
Jméno: martin
IP: uživatel17062
 cus chlapi mam dotaz na jawu 555 ohledne prednich tlumicu , hybam s kolem ye strany na stranu cim to je co mam koupit tlumice jsem skousel dotahnou na hore a porad to samy dekuji martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 16:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17362
 těsko soudit co stim je ale pokut vule nejni v naboji a jeho ložiscích tak zas tolik toho tam nejni.....http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.htm
Datum: 29. června 2014 16:04
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Prosím o radu nestartuje mi fichtl po Go ani na roztlaceni kdyz jsem ho poskladal tak jel v phoode a druhy den uz nejel je mozny ze jsem neak spatne utahl zapalko a ono se tak o centimetr protocilo ale skosuel jsme ho nastavovat znova a nic kondik kladivko i kontakt mam novej skosel jsem menit inducku i zapalovaci civku nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2014 18:03
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 aha tak ted už to vím dík brzo sem přidám videjko až to bude zajetý trochu ale to nepochopite
Datum: 28. června 2014 18:03
 nevíš proč? už se to tu psalo Xkrát.. pozoce zapalovací cívky je závislá na tom jaký rotor je použitý (jestli 20W a nebo 30W) .. ony totiž mají jinak poskládané magnety a proto je správná pozice cívky důležitá... když je cívka jinde než má být je jiskra slabá a bud to jede mizerně a nebo vubec
Datum: 27. června 2014 19:02
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Nevím proč ale když jsem dal zapalovaci pol na jine misto tak uz to jelo
Datum: 27. června 2014 12:17
 jak máš odizolované kladívko?.. jinou svíčku jsi zkoušel?
Datum: 26. června 2014 19:00
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 prestih je nastaven cca 1,6 odtrh 0,45 jiskru to prave nedava to resim ze je problem nejspis v elektrice bo tak neco jo a kdyz tam dam svicku a parkrat nakopku pak ji vytahnu tka je mokra
Datum: 26. června 2014 18:20
 taky by se hodilo vědět, jestli je svíčka mokrá nebo suchá
Datum: 26. června 2014 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel17355
 Samozřejmně že se muže zapalování pootočit,ale tak to poznáš snad okamžitě jak se na to podiváš ...
Datum: 26. června 2014 14:25
 jiskru do dává? jaký je předstih? myslím hodnotu a né "v pohodě"
Datum: 26. června 2014 14:04
 Zdar draci, už delší čas mám problém s dvacítkou, konkrétně Jawa 50/20 1967, při startu na nakopnutí chytne, protůruji, poté se zadusí a i s mnohokrát přeplaveným karbecem nejde nakopnout ani roztlačit, nakonec po dlouhém roztlačování střílí z vejfuku a poté se začne chytat, ale cuká, poté již motor běží ale ve vyšších otáčkách stále vynechává a cuká, i po pár kilometrech problém stále trvá, myslel jsem že je to hlavou, konkrétně servaným zavitem, hlavu jsem dal novou, svíček jsem odzkoušel mraky, karbec i sání je stoprocentně vyčištěný předstih by měl bejt taky v pohodě, ale problém furt trvá. Nevím si už rady. rnDíky za odpověď !
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2014 16:34
Jméno: vaclav
IP: uživatel16008
 Díky za rady borci. Mrknu na to.... možná tam hapruje tech 5 desetin...
Datum: 26. června 2014 16:34
Jméno: standa
IP: uživatel17355
 Malej odtrh na kladívkách. Máš tam v HU 4 desetiny? Nebo chybně jako spousta borců 5 setin ? Jak jsi nastavoval zapalování?
Datum: 26. června 2014 14:22
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Nebo ti to saje faleš u karbce nebo gufero zápalka.
Datum: 26. června 2014 12:28
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Jestli střílí, tak je to špatnej předstih.
Datum: 26. června 2014 8:52
 že je vyladěn tak jak má být v mezi 1,6 - 1,9 mm
Datum: 25. června 2014 21:46
 co to znamená že předstih je v pohodě?
Datum: 25. června 2014 20:00
Jméno: jirka
IP: uživatel10514
 Dobrý den, vlastním už delší dobu jawu 20, moc sem na ní nejezdil, ale jak se oteplilo,
tak jsem s ní chtěl vyjet, ale nepodařilo se mi ji nastartovat. Už mě nenapadá,
čím by to mohlo být. Svíčka je nová n15c, jiskra je, svíčka je mokrá,
Motorka delší dobu stála ztoho usuzuji, že předstih i odtrh je ok.
Benzinový kohout jsem dal pro jistotu nový, benzín s olejem v poměru 33:1,
nový filtr, karburátor jsem několikrát čistil.
Vždycky když chvíli stojí tak se jí povede na pár sekund nastartovat,
ale hned zase chcípne, nebo když sundám karburátor a dám ho tam znova,
potom už nenastartuje, zase ho musím chvíli nechat stát.. prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2014 19:52
 zkus vyměnit svíčku.
Datum: 24. června 2014 19:52
Jméno: pavel
IP: uživatel10514
 zdar draci, mam problém, pincek nejde nastartovat, teda vlastně jde ale vždycky po pár sekundách chcípne, pak to chce několik průšlapů a zase na chvíli chytne, ale nikdy to neudrží. co by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 22:19
 může to být uplně všechno. Začni tím, že vytáhneš svíčku a koukneš zda je suchá a nedostává to benzín. Třeba můžeš mít ucpané trysky, vzduch filtr, hadičku, málo paliva.
Datum: 23. června 2014 22:19
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím co má největší podíl na tom aby pionýr chodil na nakopnutí vím že hlavně předstih ale co dál už ne. Mám motor po go ze začátku chodil na nakopnutí ale teď de sotva na roztlačení. Neměl jste někdo podobnej defekt?? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 21:57
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 hlavne hned nekupuj civky  uz se mi parkrat stalo ze motor po GO se po chvilce rozsteloval
Datum: 23. června 2014 21:57
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Děkuju za odpovědi jinak pionýr je po kompletní renovaci nádrž i karbec jsou čisté no zkusím to zítra poštelovat
Datum: 23. června 2014 20:55
 Proč mám pocit, že uživatel15188 trpí schizofrenií? Jinak za mě ta jiskra  A nebo máš bordel v karbu (a nádrži)
Datum: 23. června 2014 13:23
Jméno: jawa50
IP: uživatel15188
 jako první zkus koupit indukční cívku a zapalovací cívku a od toho hledej dalčí problémy karbec, kladívko, magneto, kondík..
Datum: 23. června 2014 12:15
Jméno: Standa
IP: uživatel17342
 Začal bych tim,že bych si nastavil zapalování baj oko aby byl odtrh nějak mezi 0,3-0,5mm a předstih okolo 1,5mm a na svíčce aby byl takovej odtrh aby lítala dostatečně silná jiskra (přesnej předstih nehraje až takovou roli) a hlavně bych vyšteloval karbec,tam je 90% problémů se startovánim,volnoběhem,nízkejma otáčkama atd....
Datum: 23. června 2014 10:52
 Může to dělat x-věcí. Začal bych předstihem, kontrolou zapalování - kondík, kladívka, cívky, kabeláž, indukčka, svíčka. Pak jít třebas dál - karburátor (hladina, zanesení), nebo ještě dál - horší komprese. Pořád do kola
Datum: 23. června 2014 9:11
Jméno: Hanes 17777
IP: uživatel14719
 Zdarec, chtěl bych se zeptat jaké byly z výroby sekundární kolečka na Mustangách ? a Jaké na 21 ?? 12 nebo 13 ? Díky moc za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2014 14:37
 Dwein: Já myslím, že volitelné kolečko bylo pouze předmětem vášnivých debat v anarchistických kroužcích.
Datum: 22. června 2014 14:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17340
 zákazník si tenkrát určitě nemohl vybrat jaký mu tam daj ve výrobě kolečko, to byl bohužel jen sen kterej se jim zdál o západních imperialistickejch zemích. zákazník byl v tý době rád, že nějakej ten stroj vůbec byl k dostání a když už byl tak zákazník, aby si ho odvezl domů, musel překousnout třeba poškrábanej lak atp. tím ale nepopírám že kolečka nebyli, akorát to bylo asi takhle: na pařezy a 05 se dávali nejspíše 12z, neb měli hovno co výkon. pak když výkon u 20,21,23 stoupl začlo se dávat zřejmě standartně 13z. to ale nic nemění na tom, že ten 12z byl bez problémů k dostání jako nd, protože jich museli mít na skladě hafo hrozně moc do foroty.
Datum: 22. června 2014 14:17
 Oboje, zákazník si mohl vybrat buď 12z, nebo 13z.
Datum: 22. června 2014 11:58
Jméno: Pavel
IP: uživatel17118
 Zdravím,mám problém s mojí dvourychlostní babetou když se rozjíždím a ona přeřazuje z 1 na 2 tak divně "cvaká,cinká",muže to nějak něco poškodit nebo semmuže jezdit dále,popř. jak se to dá opravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2014 14:22
Jméno: jawa50
IP: uživatel17346
 Zdravím Pájo, když to cvaká a cinká tak je to špatný (ještě že to nechrastí) mám pro tebe radu z jedničky nepřeřazuj na dvojku ale rovnou na trojku tím by se to mělo vyřešit. Rád pomůže méně znalím drakům, dračicím a dráčatům  TAK DOUFÁM ŽE MITO NĚJAKEJ DEBILNÍ MODERÁTOR ZAS RYCHLE SMAŽE -_-
Datum: 24. června 2014 14:22
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Mam problem s jiskrou kdyz pootocim s rotorem tak mezi kladivkama je malinka jiskra ale kdyz tam pripojim inducku tak uz tam neni a nehazi jiskru ani svicka
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2014 11:38
 Je to jednoduché...z logiky věci musí být pevný kontakt odizolován od pohyblivého, a kondík, cívka, a kabel k indukčce musí být připojeny na pohyblivý kontakt.
Datum: 20. června 2014 11:38
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 jo a jak poznam ze mam to kladivko spravne odizolovany je jakoby spojeny s kondenzatorem pod nim je ten plisek na pripojeni inducky pak je izolace pak zapalovaci pol a podtim je kladivko
Datum: 20. června 2014 11:14
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 svicka je dobra inducka taky menil jsem to i skousel na druhym fichtlu myslim si ze to bude asi spatnej kabel co vede od inducky do zapalka a doufam v to jinak uz fakt nevim
Datum: 20. června 2014 11:11
Jméno: pepa
IP: uživatel16094
 špatná kabeaž k indutce špatna svíčka fajfka kabel.....při poruše zapalka je lepší měnit ne od zapalka ale od svíčky íp se ti určuje prvek co odešel
Datum: 20. června 2014 10:06
 mezi kladívkem to jiskřit nemá.... tvuj problém že bud
1) špatně odizolované kladívko
2) špatná indučka
3) špatný kondík
Datum: 19. června 2014 22:43
Jméno: jastin
IP: uživatel17328
 Dobrej, mam problém s pinckem. Po cca pěti kilometrech najednou ovadne, že musím podřadit až na jedničku a chvíli na ní jet než se to rozjede. A když ho naklopím na pravou stranu, tak se zvedne volnoběh. Válec, píst, předstih v pořadku, karbec přetěsněnej. Napadla mě blbá hladina nebo gufera na klice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2014 1:14
Jméno: jastin
IP: uživatel16847
 Jj, to vse je ok, to bylo prvni co jsem vymenil.
Datum: 21. června 2014 1:14
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Máš správný těsnění mezi válcem a karburátorem ?
Datum: 21. června 2014 1:05
Jméno: jastin
IP: uživatel17332
 Valec je teplejsi nez obvykle, to je pravda. Karbec sem cistil nekolikrat, elektrika je v pohode. I jsem zkouse ruzny hodnoty predstihu a je to porad stejny. Jinak triska origo 68, jehla na druhem zarezu od zhora. Sorry, ze pisu bez hacku a carek, ale na mobilu jr to tak rychlejsi.
Datum: 18. června 2014 22:40
Jméno: standa
IP: uživatel17330
 Ucpanej špunt v bandě ... a nebo kohout ...
Datum: 18. června 2014 20:35
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15877
 od chudý směsi bych přešel na kontrolu čistoty výfuku
Datum: 18. června 2014 20:21
Jméno: jastin
IP: uživatel17328
 Valec je teplejsi nez obvykle, to je pravda. Karbec sem cistil nekolikrat, elektrika je v pohode. I jsem zkouse ruzny hodnoty predstihu a je to porad stejny. Jinak triska origo 68, jehla na druhem zarezu od zhora. Sorry, ze pisu bez hacku a carek, ale na mobilu jr to tak rychlejsi.
Datum: 18. června 2014 19:50
 Nazdar Draci, mám dosti ošemetný problém, scháním zadní plech na pincka, ale pouze tip bez ozdobných lišt a prolisů (u nádrže má vyřízlou pouze půlku plechu). Nemáte někdo info o nějakém ve slušném stavu na prodej? Díky za případné info
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 22:27
Jméno: standa
IP: uživatel17344
 Hele ten modrej je presne on. Pokud mas nejakej volnej muzes zasli mi na mail podrobny fotky a cenu. Diky
Datum: 23. června 2014 22:27
Jméno: ludek-olaf
IP: uživatel14898
Datum: 23. června 2014 19:27
Jméno: jawasss
IP: uživatel17037
 ja hodim odkaz ale presne sem mepochopil ktery myslis
Datum: 20. června 2014 11:47
Jméno: Standa
IP: uživatel15640
 A byly by fotky?
Datum: 19. června 2014 23:16
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 jedny mě takové doma leží ale jsou v dezolátním stavu, ale Co2 svářečka by si stím poradila
Datum: 19. června 2014 20:07
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15877
 já nemám, tak se nezlob.
Datum: 18. června 2014 20:24
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
Datum: 18. června 2014 16:09
Jméno: Standa
IP: uživatel15640
 Podle kvality... kdyby byl v dobry stavu, tak se určitě dohodnem, páč ho už schánim dost dlouho
Datum: 17. června 2014 19:01
Jméno: kolovratek
IP: uživatel16838
 kolik by jsi za ten plech dal?
Datum: 17. června 2014 17:02
|



|