slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  14  15  16  17  18  19  20  21  22  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: babetta 210      IP: uživatel12689    
Ahoj, trápím se už dýl s babetou, když chytne přidám, tak se hrozně dusí, dám plnej vyskočí sytič, vypadá to, že už pojede a zas chcípne, vůbec nemá sílu na to, aby se rozjela sama, když se mi s ní podařilo rozjet, tak jsem musel přidát jenom minimálně plyn, jak sem přidal víc, tak se zas dusí, pak mi to v mírném kopci stejně chcípně jak se zahřeje víc, třeba někdo bude vědět co by to mohlo bý, výfuk čištěněj, karbec vyvařenej v octu a vyfouklý trysky kompresorem, jiná svíce furt to nechce jet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2014 18:53
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tyrystor vadný.
 
 
Datum: 28. července 2014 18:53
 
 
 
 
Jméno: luko      IP: uživatel17141    
Dlouho jsem mel tento problem na sve babete 207. Zmenil jsem svicku a uz to jede
 
 
Datum: 28. července 2014 1:38
 
 
 
 
Jméno: karel majer      IP: uživatel15661    
Ahoj draci. Mám problém s pionýrem-mustang. Nechce běžet při přidání plynu se hltí, sundam filtr, tak jde do otáček, ale ujedu 300metrů bez filtru na plnej ceres a začne se jako přibržďovat a škubat. uberu plyn a trochu proturuju na neutrál a jede dalších 200-300metru. Pokud nasadím filtr, tak se ani nerozjedu. Vyměnil jsem 2X svíčku za nové, dal fungl novou cívku, fungl nové komplet zápalko, nový karburátor, vyčistil nádrž a kohout, vyčistil výfuk, a dal nový simerink od strany zapalování. Ještě snad vyměním simerink od spojky. Jinak chytí teplej i studenej na šlápnutí a sílu taky má a tak si nemyslím že by byl špatnej válec a píst. Proč to kus jede a potom začne zlobit a s filtrem nejede vůbec? A začalo to z ničeho nic. Přijel jsem na křižovatku, zastavil a už se nerozjel. Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: karel majer      IP: uživatel15661    
Karburátory jsem dával dva a jeden funglovku a pořád stejný a vždycky to začne dělat po stejný vzdálenosti. dal jsem tedy i novej kohoůt a filtr a pořád je to stejné.
 
 
Datum: 05. srpna 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Nechápu tě, koupiš karbec za pětikylo, zapalování za litr a další, ale novej filtr za stovku nekoupiš. Ono nejde o to vzít věc a vyměnit ji za jinou, ono je důležitý tu novou věc seřídit. Tím, že vezmeš karburátor z jiného pionýra neznamená, že jeho nastavení bude vyhovovat i tvému motu. Co ta svíčka? Jakou má barvu a co jiskra? Ještě koukni na indučku, zkus ji vyndat a znova nandat, jestli třeba není špatná kostra a svíčka málo nepálý nebo jesli nejsou volný konektory a ten kohoutek jsi měl vážně rozebranej? Co gumička není spuchřelá nebo naboptnalá, že by bránila průtoku paliva..? Stejně si myslím, že máš rozhašenej karbec nebo pak v tý elekrice, ale nejvíc ti řekne právě ta svíčka!!!
 
 
Datum: 29. července 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: karel majer      IP: uživatel15661    
No ty věci nový preventivně. Ventilek na karburátoru je v pohodě. Zlobí to uplně stejně i na ten novej karbec a zkoušel jsem i z jinýho pincka karbík a pořád to samé. Filtr je čistej a zkoušel jsem to i bez toho horního plastovýho krytu co je na filtru. kohoutek je plně průchozí a čistej. Vše jsem měl rozebraný a dokonce jsem dal i novej benzín. Zkoušel jsem snad všechno i takoví kraviny jako je ten benzín a pořád je to stejný.
 
 
Datum: 28. července 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdar chlape. Ach jo a co zkusit novej vzduchovej filtr.... Jakou barvu má svíčka? Vsadím se, že je cela černá a mokrá. Za mě zasranej filtr a bez něj je to bohatý jako .... Kup novej vzducháč, vyčisti trysky v karbecu hlavně ten ventilek ve víčku + koukni na plovák jestli nezůstává vyset, sniž o kousek hladinu a musí jed. Jen nechápu, proč novej karburátor, zapalování, indučka.....
 
 
Datum: 28. července 2014 18:04
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Čau, špatně ti dotýká benzín. Tipuju na špinavý ventilek ve víčku plovákové komory. Musí chodit naprosto bez zadrhávání. ;-)
 
 
Datum: 28. července 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: Honza17      IP: uživatel14719    
Zdarec Draci, mám takovej problém s Babettou 215...vlastně je to stejný jak 210... Když jí nastartuju tak se jí moc nechce. po přidání plynu se dostane do vyšších otáček, uberu a chci znova přidat tak po přidání zdechne :/ Chvilkama se udrží tak jí kousek projedu ale má snahu zdechat a po chvíli stejně zdechne.. Na co se mám zaměřit? elektriku? nebo karbec? JEště dodám že karbec byl už 2x rozdělanej a vyčištěnej.. svíčka měněná nespočetně... Pokud se v tom někdo vyzná a poradí budu rád :-) Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: Honza17      IP: uživatel14719    
Pochybuju, výfuk byl vyčištěnej cca před měsícem.. koleno teda né .. ale pochybuju že by to tím bylo mrknu na to
 
 
Datum: 27. července 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel10002    
Skus se mrknout na vifuk babeta je hodne hakliva na ucpany fifuk pak se chova jako pridrita me se to stalo taky sku povolit u valce sice to bude rvat a treba to pojede jeltli to bude tim tak ho vycisti
 
 
Datum: 27. července 2014 11:48
 
 
 
 
Jméno: Miroslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dobrý den. měl bych dotaz.. mam mopeda značky puch maxi N, za studena to nastartuju bez problemu jedu cca 15-20min a najednou to začene zdechat, chvilku to necham tak asi minutku a zase to nastartuju a jede to par metru pak to zase začne zdechat..koupil jsem novou svíčku,fajku kohoutek od nadrže.. všechno vyčištěné bez chyby.může mi někdo poradit kde by mohla být chyba? děkuju za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2014 23:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel17445    
Vadna indukcni civka jak se ohreje stoupnou i elektricke odpory a tva civka uz ma taky odpor ze po ohrati nefungujeu
 
 
Datum: 24. července 2014 23:42
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel12689    
Zdravím, nevíte někdo jakej závit je na přezovi v nádrži, jak se tam připevnujou prsíčka ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2014 12:16
 
 
 
 
Jméno: jawa_cross      IP: uživatel16838    
Zdravím, čím to je že mně babetta při startování prokluzuje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pročisti spojku popřípadě kup nove čelisti
 
 
Datum: 23. července 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: jawa_cross      IP: uživatel16838    
Jedná se o babettu 210
 
 
Datum: 23. července 2014 22:31
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17118    
Zdravím,mám takový problém s babettou 210 ze začátku když přeřazovala z 1 na 2 tak zachrastila,ted už nechce řadit skoro vubec až v hodně vysokých otáčkách spíš neřadí,nevím přesně co a jak,poradil by mi prosím někdo? :-) předem děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Nejspiš sa ti rozsypala spojka druhé rychlosti. Može už být spálené obložení na čelistech nebo zamazaný buben. Jednoznačně to potřebuje rozdělat a mrknůt sa na to.
 
 
Datum: 21. července 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17397    
Zdar, dávám do kupy pionýra 21 a chtěl jsem se zeptat, nevíte někdo jaký jsou přibližně rozměry tohoto držáku? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_brizka_pio2.html Páč beru díly z pionýra na díly a byl trochu napadenej kutilem, tak mě to nějak nesedí. Vyšrouboval jsem držák z toho pionýra, ten měl navrtanou ještě jednu díru v rámu a v ní měl právě ten držák uchycenej, no a u mýho pionýra tam tato díra není a držák je zkrátka krátkej. Tak jaký by měl mít rozměry ten držák? Abych zbytečě nekupoval novej. Díky. Tomáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 10:41
 
 
 
 
Jméno: jureš      IP: uživatel15847    
čus draci. kolik měří bužírka u toho delšího plynového lanka na jawu 21? mám takoví problém koupil sem 87cm lanko a je krátké pak sem našel 106cm které je zas dlouhé když mám šroubek na víčku úplně vyšroubovaný tak je v rukojeti velká vůle.staré lanko měří 90cm nevíte kde bych ho sehnal ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 7:49
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Já mám to delší lanko na 21. Protáhnu ho otvorem v masce u plynu, dírkou v horních brýlích, uprostřed spodních brýlí, vrchním otvorem prsíček a kolem rámu po straně karburátoru udělám takový oblouk nahoru aby nebylo zlomené. Lanko nikde blbě nečumí a otáčení řídítek nijak nepřidává nebo neubírá plyn. ;-)
 
 
Datum: 21. července 2014 7:49
 
 
 
 
Jméno: jureš      IP: uživatel15847    
i když ho mám na přímo tak když točím s řídítky tak se zvětšují otáčky (je prostě krátké) a zajímá mě jak dlouhou bužírku má to 106cm lanko tady v krámku.
 
 
Datum: 20. července 2014 18:40
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleži do jake dirky do plechu to davaš patři do prostřední a myslím že by nemělo jit přes předni masku
 
 
Datum: 20. července 2014 18:03
 
 
 
 
Jméno: Tedy      IP: uživatel17427    
Čus draci pomozte prosím, mustang mi nejede, jiskru hází, benzín tam jde, svíčka mokrá, děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2014 15:27
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel17416    
dej novou svíčku a uvidíš to mi taky dělalo a ještě vyčisti vzduchoví filtr a nebo koukni na hladinu plováku jestli je jak má být
 
 
Datum: 21. července 2014 15:27
 
 
 
 
Jméno: Tedy      IP: uživatel17427    
benzín je v sobotu koupený,a co mám teda udělat?
 
 
Datum: 20. července 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
když je mokrá svíčka, tak to bude špatný předstih (nebo to venku jiskru hází, ale pod tlakem ve válci ne)
 
 
Datum: 20. července 2014 8:58
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel11569    
Zdar, jak starej je tam benzín?? Může už být zvětralej.
 
 
Datum: 19. července 2014 22:05
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel10284    
Ahoj draci , mám babku 207 a mám sní takovej menší problém ,na půl plynu jezdí krásně a dám plnej a začne škytat, karbec je tam nový dellorto,civka nová ,tyristor a výbrus.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2014 15:50
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel17424    
Právě že vůbec ne , ale skusil sem odendat pal. filtr z hadičky a už to jede tak jak má :-) a s dellortem to jede opravdu lépe akorát je to hlučnější
 
 
Datum: 17. července 2014 15:50
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A vsadím se, že s původním Jikovem ta Babetta jede parádně, že?
 
 
Datum: 17. července 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci! Je tu někdo z Prahy nebo okolí, kdo opravuje tyhle čupr stroje? Mám Jawa 20 a potřeboval bych ho nechat opravit - seřídit. Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pomohl bych ti, ale sám nestíhám ani svoje stroje. První co bych v tvém případě udělal je, že bych dal nový gufera a možná i nový těsnění pod válec. Tím nic nezkazíš a je to záležitost několika korun a budeš mít aspoň částečnou jistotu, že tady zakopanej pes není. Pak udělat hladinu, jestly byly černý svíčky tak možná hladinu dát trošku míň než je teď. Já osobně bych dal teda novou trysku, protože jestli je tahle původní tak většinou už je tak proškrábaná že dávno nemá rozměr 68. Odtrh a předstih tak jak má být a musí to jezdit. Jo a vyčistit výfuk, to je občas taky zrada proč to nejede.
 
 
Datum: 18. července 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, žes zareagoval. No, zatím se neozval nikdo a nevím, kam ho odvést. Jezdil relativně v pohodě. Jenom nedržel na volnoběhu a trochu ničil svíčky (černé). No. A pak jsem ladil odtrh, v pohodě, hezky - když byl studenej - na první našlápnutí, druhý. Naskočil. Ale pak ho měl kolega na dvoudenním výletě. A od té doby nic moc. Tak jsem čistil trysky, nastavil plovák, nastavil odtrh znova.. A zkoušel i na rady předstih, ale to mi nějak nešlo a od té doby nevím, co s tím. Na roztlačení chvilku chytne, ale musím dávat hodně plynu a pak umře. Tak už se v tom nechci vrtat. Chci se poučit a k někomu ho dát a nechat ho seřídit. Věděl bys o někom? Bylo by to super! Už jsem z toho dost mrtvej a nešťastnej. Je krásně a já nic :-(
 
 
Datum: 18. července 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, myslím, že z těhlech končin se někdo ozve. Můžeš ještě prozradit, co to dělá, jak to zlobí nebo nějaký popis závad??
 
 
Datum: 18. července 2014 15:33
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Centrum, Holešovice.. Nebo kamkoliv. Nějak bychom tam motorku s kolegou snad dostali. Díky za info.
 
 
Datum: 18. července 2014 14:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z Prahy to je od kud??
 
 
Datum: 17. července 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám problémy s babettou 210. Obstojně startuje, jede, jakž takž řadí, ale prostě při každé jizdě z ničeho nic chcípne. Ihned přivřu sytič do poloviny, krásně nastartuju, nechám pár vteřin problavat a zase jedu i s vycvaknutím sytiče. A jede a tahá normálně a pak třeba po naročnější jízde třeba proti kopci začne zase zdechat a chcípne. Napadá mě dotýákání benzínu, ale benzín valý do karb. fest. Díky za nápady :-) :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2014 14:49
 
 
 
 
Jméno: jirí-cz      IP: uživatel15512    
Čus, podívej se do výfuku jestli se Ti neucpává.
 
 
Datum: 19. července 2014 14:49
 
 
 
 
Jméno: Staník      IP: uživatel15397    
Potřebuju poradit, mam CZ 125 a nastartuju bez plynu a bez plynu na volnoběh drží ale když přidám plyn tak okamžitě zdechne. čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2014 9:22
 
 
 
 
Jméno: Staníl      IP: uživatel15397    
Karbec kompletně vyčištěný a pořád to samé..
 
 
Datum: 16. července 2014 9:22
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
problém s karburátorem. přicpaná tryska a podobně. :-)
 
 
Datum: 14. července 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel17408    
Nazdar Draci dělal jsem celkovou Generálku svého Mustanga a při skládání se mi Zlomil jeden šroub který dotahuje Hlavu a válec.. Dotahoval jsem to s citem ale prostě se najednou ten šroub úplně na konci zlomil a zůstal mi tam ještě kus v závitu a pár milimetrů ještě čouhá ven.. Zkoušel jsem ten zbytek toho šroubu vytočit ven pomocí Kombinačkama ale nejde to... Nemáte prosím vás nějaké nápady jak to vyřešit?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
navrtej diru a vytoc vytahovákem na srouby neni zas tak drahy
 
 
Datum: 14. července 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: jouda      IP: uživatel15847    
skus to hasákem
 
 
Datum: 14. července 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Navařil bych na to matku a pak to vytočil.
 
 
Datum: 14. července 2014 1:11
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
Ahoj mám stadiona 22 motor asi 250 km v za běhu po výbrusu. Protože jsem neměl origo výfuk jezdil jsem na ladaku ze sima a vše ok. Tet jsem namontoval origo a stadak se začal v kopci prehrivat a zadirat.... Předstih na 3,0, benzin 1:25, karbec origo 15 difuzor tryska z fika, výfuk cistej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2014 15:52
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
Se nediv na malý obsah má vliv kdejaká blbost...
 
 
Datum: 16. července 2014 15:52
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
Záhada rozluštěna! Snížil jsem předstih na dva mm a strojecek šlape. Bych nerekl jakej ma vliv výfuk na predstih.
 
 
Datum: 15. července 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Čau draci nevíte z čeho je ten přední blatník http://motorky.bazos.cz/inzerat/35493612/CZ-125476.php motorka je moje už ji mám trochu upravenou ale bohužel sem to položil a blatník sem trochu zmuchlal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel15986    
Omlouvám se že sem se neozval. Pokud ten blatník máte doma můžete mi poslat foto ? A kolik by jste za něj chtěl ?
 
 
Datum: 14. července 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: jouda      IP: uživatel15847    
a našel sem takoví blatník aj doma chces ho ?
 
 
Datum: 12. července 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: jouda      IP: uživatel15847    
MZ 150 nejspíš
 
 
Datum: 11. července 2014 23:45
 
 
 
 
Jméno: Radek F.      E-mail:      IP: uživatel17401    
Poraďte prosím, Fichtl 05, nové simeringy i všechny ložiska, ale po zahřátí ztrácí výkon až chcípne a z výfuku jde humus něco jak benzín s olejem, karbec vyšištěn předstih seřízen, pár let stál, však před tím prý jel jak blázen, tak nevím, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17402    
Odstraň hnus z vejfuku,třeba je to tim...
 
 
Datum: 10. července 2014 14:54
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel17392    
Čau chtel by sem se zeptat co muže dělat fichtl že jede ale strasne pomalu ? A ještě když dám plný plyn tak mne tto střílý z karbecu ? vm že je to kravina ale opravdu to dělá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17395    
Musíš pustit brzdu,pak to docela jede...
 
 
Datum: 08. července 2014 18:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatný předstih,. seřídit zapaluvání
 
 
Datum: 07. července 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: mpepa      IP: uživatel15205    
cau , podle čeho rovnáte zadní kolo , aby bylo přesně v ose ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2014 9:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17388    
šmankote kluku ušatá hod to ze stojanu opři o zed a přiložíš jí ze strany výfuku k zadnimu kolu a uvidíš jak ti dosedne k přednímu.....pionír a oba plášte stejne takže tam nesmí být mezera toteř druha strana.....anebo to pořež po americku a demontuj kapoty.....
 
 
Datum: 06. července 2014 9:04
 
 
 
 
Jméno: dd      IP: uživatel17387    
jak to mám srovnat tou vodováhou na dvacítce?
 
 
Datum: 05. července 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17386    
rovný prkno ..anebo jsou dneska i vodovováhy....jinak proste změřím jak mam vyšroubovane šponováky řetezu ..logi cky prvně u rozety a pak na hrubo srovnam proti a dotahnu osu
 
 
Datum: 05. července 2014 20:21
 
<  14  15  16  17  18  19  20  21  22  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 13:47:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu