Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec draci. Mam Mustanga a za studena mi strašně spatně startuje, nakopnu ho ale hned chcipne, a takhle to je dokola. Nakonec ho musim roztlačit. Naskočí a hned chcipne a znovu a znovu, až po cca 50 metrech se chytí a jede. Karburátor vyčištěn, svíčka nová, fitr čistý. Zdá se mi že když podržím cepování tak je to lepší. Předstih a odtrh nastaveny. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 7:56
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Nastav si vyšší hladinu v karburátoru (aby lícovala s tím plíškem na plováku) nebo přicpi nějakou dírku na airboxu. Tohle se napoprvé nedá vyladit, musíš zkoušet.
Datum: 15. srpna 2014 7:56
Jméno: Domos
IP: uživatel17497
 Zdar draci, mam tady takovej problem u stadiona s-11. Mam prasklinu na pravem karteru (za retezovym koleckem tam kde karter konci a je tam ten oblouk) a tece olej. Myslite ze by se to dalo nejak vyvarit nebo zatmelit ? Popripadne kde sehnat neposkozeny karter? Moc diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 23:57
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 je to v poho , než to půjdeš vařit tak ty kartry omej a sešroubuj je k sobě bez střev a nech to zavařit třeba tigem
Datum: 11. srpna 2014 23:57
Jméno: Tomáš
IP: uživatel17499
 Běž za někým, kdo vaří hliník.. nejlíp do firmy kde se tím zabývají a oni ti to udělají, ale dost možná až to zavaří ti nebudou kartery sedět tak jako dříve.
Datum: 10. srpna 2014 17:24
Jméno: Domos
IP: uživatel17498
 A cim?? Tigem ?
Datum: 10. srpna 2014 14:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 rozebrat motor a zavařit
Datum: 10. srpna 2014 13:27
 Zdarec na čz 175 487 se mi začala točit ručička o 360 stupnů a zlámala se a začlo to tam mlátit myslíte že je to u motoru nebo v tacho ručička mě nevadí mám digitální ale nevypadá to dobře poradte co to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2014 16:26
 když zapneš mozek tak zjistíš že soukolí v motoru s tím nemá co dělat a že je problém v tachometru..........
Datum: 09. srpna 2014 16:26
Jméno: nigga
IP: uživatel17063
 zdravím potřebuji poradit s ložiskem v krku řízení vysipalo se mi a potřebuju ho viměnit jenže mi nejdou sundat řidítka.Povolil jsem středovou tyčku a všechny ty tři šrouby co drží horní brejle.Napadlo mě že jestli ty řiditka nejsou na závit pač sněma jde otačet ale nechci to riskovat abych je neukroutil.Děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2014 6:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a vyměnit se píše s tvrdým Y, ale ono koukám, že interpunkce ti taky nic neříká
Datum: 11. srpna 2014 6:06
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 když povolíš středovej šroud tak na hlavu šroubu klepni kladivem
Datum: 10. srpna 2014 11:06
 musíš zabrat a pujdou ven
Datum: 09. srpna 2014 20:44
Jméno: jawa05
IP: uživatel14936
 chci se zeptat byl jsem v mototechně koupit plovak na jawa05 říkal že na 05 nemají ale ze stadiona je to stejné ale zdá se mi že ten benzín tam teče nejak blbě napřed netekl a pak to z toho furt kapalo popřípadě kdyby nebyl stejný nevíte kde se dá sehnat na 05?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 7:24
 No on právě tak uplně ze stadiona stejný není. Mám doma oba a jsou trochu jiné.
Datum: 05. srpna 2014 7:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo bylo první byl jako ze stadiona s22 , další byl podobný jako z 21 ale měl plovák ze stadiona a pak už byl jen jednadvacítkovej
Datum: 04. srpna 2014 22:41
Jméno: jawa05
IP: uživatel14936
 ono bylo víc druhů karburátorů na 05tky?tak pravdepodobne mam ten nejnovější protože mam jednu z posledních
Datum: 04. srpna 2014 22:09
 Zdar. Záleží, jaký máš karburátor.
Datum: 04. srpna 2014 20:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 zdravim, omlouvám se za dotaz níže, ale napsal sem to špatně. Jedná se o to, že ikdyž je kolo co nejvíce utažené tak me s ním dá hýbat dozadu (dopředeu ne kuli napinakum) a pada mi retez. Prosim pomocte mi předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 21:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 měly by bejt správně. Dyžtak napište jak by to mělo být
Datum: 05. srpna 2014 21:36
 A máš ty napínáky poskládaný správně?
Datum: 05. srpna 2014 11:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 vše bylo mělo být jak má. a rozpěrka tam je (kovovej váleček
Datum: 04. srpna 2014 19:19
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Doplnění: Nějaká rozpěrka mezi kolem a kyvnou vidlicí bude asi chybět.
Datum: 04. srpna 2014 14:26
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, to ti tam musí chybět nějaký díl, to jinak není možné aby se po utažení kolo stále hýbalo.
Datum: 04. srpna 2014 14:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 zdravim mam problém us vé čz 125/476. Zadí kolo se mi i při velkém utažení hýbe . prosím poraďte co stim předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 9:00
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 tam nic jiného není-jedině ložiska kaput
Datum: 04. srpna 2014 9:00
Jméno: Macik
IP: uživatel17477
 zkus vyměnit ložiska
Datum: 04. srpna 2014 7:05
 Zdravím,mám jawu 350/638 ale moto je dvousopé,co muže být příčina? ,popř. kde a nebo jak to opravit? předem děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 20:05
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 Moto po nehodě, zohnutý rám.
Datum: 05. srpna 2014 20:05
 Zdar draci, čím to je, že mně babetta za studena nejde do otáček, jak se zahřeje cca za minutu, tak už jede normálně. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 13:28
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to bude asi tím že provozní teplota bude vyšší než 25 C
Datum: 10. srpna 2014 13:28
Jméno: karel***
IP: uživatel17211
 zdar dracin jak mám doháje ropůlit motor, všude píšou opatrně opatrně blablabla, ho**o se děje jak to mám sakra rozpůlit, to ložisko na klice drží jak čert, tak jak to sakra rozpůlit (omlouvám se za vulgaritu ale už mě to se**)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 13:22
 Pionýráku já pro změnu za posledních 14 dní vyhodil troje kartery protože byly zkroucený jak to nějaký prase rozebíralo. Pak tu všichni brečej, že se jim netočí převodovka.
Datum: 04. srpna 2014 13:22
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Tom: já takto půlím motory odjakživa a nikdy nebyl problém že by z něho tekl olej. Nikdy ani kapka dal sem těsnění z obchodu a silikon a nikdy netekla ani kapka!
Datum: 03. srpna 2014 22:19
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 a nebo jsi tam někde nechal jeden šroub....pak to jde lehce
Datum: 03. srpna 2014 15:22
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Žadnej šroubovák mezi kartery nervi, jestli to uděláš tak ti bude potom téct z motoru olej.
Koukni se na normální postup jak se to dělá http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html a rady pionýráka vůbec neposlouchej, protože
jestli on takhle půlí motor tak je to dobytek.
Datum: 03. srpna 2014 7:36
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 přes nejaký špalík narvi ho mezi bloky nebo šroubovák a kladívkem poťukat a pak narvat špalík.
Datum: 02. srpna 2014 21:24
Jméno: karel***
IP: uživatel17211
 díky
Datum: 02. srpna 2014 17:25
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 udelej si jednoduchej stahovák...stačí kousek pásoviny a dva šroubky...za 5min. neni co řešit..
Datum: 02. srpna 2014 16:15
Jméno: janko
IP: uživatel17472
 ahojte měnil jsem ložiska,gufera,a kroužky s pístem na jawa 21..po složení motorka jede ale trvá než se dostane do vysokých otáček...při větších otáčkách jsem si všiml že mezi přerušovačem se vytváří jiskra..co to muže být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2016 12:30
Jméno: josef
IP: uživatel18924
 vyměn kondezátor
Datum: 13. prosince 2016 12:30
Jméno: Kendy
IP: uživatel17471
 Zdravim, neviete mi povedať aká ma byť vzdialenosť zapaľovacieho pólu od rotora ? je lepšie ked je bližšie alebo dalej. Mam taky problem že pionier nie vždy naštartuje na nakopovačku. Ak beží a vypnem ho s vypínačom a znova nakopnem ide hned na prvu šupu, no ked zdochne sam z neznámeho dovodu tak už ho nenakopnem, je tam novy zapaľovací pol ktorým sa to troch zlepšilo noo stale to nieje ono. Neviem teraz či je to slabou iskrou alebo ho to presaje, resp. zaleje sviečku neviem si stým už rady. Hladina nastavená správne, nova sviečka ten zapalovací pol taktiež . A ešte by som sa chcel spýtať či môžem použiť indukčnú cievku z babety lebo viem že je na 100 dobra len či su rovnaké ? Dikyrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2014 13:03
 Zdar draci, potřeboval bych poradit s mojim fichtlem. Když stojím a mám neutrál tak má takovej špatnej volnoběh jako kdybych tam měl rychlost a zmačkutou spojku. A když přidám tak to trvá než to naleze do otáček. Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2014 16:58
 Ok, díky
Datum: 03. srpna 2014 16:58
Jméno: Fishman
IP: uživatel14517
 Tak zkus přidat vzduch vyčistit trysky a nebo na výčku karburatoru jak ti tam prochazí lanko tak zkus povyšroubovat ten šroubek
Datum: 03. srpna 2014 11:52
Jméno: pionýr23
IP: uživatel14936
 cus řešim takovej problém na mustangu když koupím novou svíčku tak tam vydrží cca 30km pak je jakoby zanesená a nedává jiskru opálím ji očistím a funguje ale když to dám zpátky tak to nastartuju chcípne to a zas nic tak musim jezdit na starou palku je suchá a černá jak uhel ředím m2t 1:33 nevím jestli to má něco společného ale za studena má docela vysokej volnoběh a za tepla zas moc malý že to po 5 sekundách chcípá ještě jedna otázka není nějaká lepší svíčka na pincka která bude 100% fungovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2014 6:01
Jméno: standa
IP: uživatel17469
 Prdlý gufero pod primárem
Datum: 02. srpna 2014 6:01
 vysoko hladina .....
Datum: 01. srpna 2014 14:23
 bohatá směs...
Datum: 01. srpna 2014 12:56
Jméno: cendac
IP: uživatel17466
 Čau mě to dělala dvěstěpadesátka najel jsem tak 25 km a bylo po svíčce. Chce to seštelovat karburátor. Jo a m2t je na h.....!Ale tím olejem to nebude.
Datum: 01. srpna 2014 10:32
 Otázka spíše na Sesu nebo na někoho kdo bude vědět.. Objednal jsem si ty převlečné matice do tlumičů na Kejvačku, ale v tom pytlíčku byly ještě takový gumičky kulatý .. Nevim kam je dát do té matice? Nikam mi tam nesedí .. jestli to přijde nějak navrh? Mě přišly a byly už jenom na volno v pytlíčku a proto nevim kam s nima na tu matici. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 9:05
 Nene hele.. to jsou velké gumičky .. jako ta matice.. čily jsem kouknul na starou matici a tam takhle u závitu byla taková gumička která se rozpadala.. a tady u té nové nic nebylo tak jsem jí tam vpasoval a sedí.. Čily vyřešeno! Díky
Datum: 31. července 2014 9:05
Jméno: cendac
IP: uživatel17460
 Není to těsnění pod výpušťák ?
Datum: 30. července 2014 14:35
Jméno: luko20
IP: uživatel17141
 cgtěl bych se zeptat na výhody/nevýhody, drapákové gumy a hladké gumy na zadním kole u jawy 20/21/23.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel17464
 Jen bych doplnil,že drapák je pro použití v terénu,kde potřebuješ aby kolo mělo větší záběr a nehrabalo,ale naopak na silnici muže ustřelovat a klade větší odpor celkově. Silniční guma dobře sedí logicky na silnici,klade menší odpor při jízdě a v terénu nemá dostatečný záběr-hrabe,ustřeluje ... pokud chceš gumy i na silnici tak doporučuju nějaké "enduro" ... třeba 16" x 2,75 od Mitasu
Datum: 31. července 2014 11:58
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Tak logicky - jedna z nich je určena do terénu a druhá na zpevněný povrch.
Datum: 30. července 2014 7:25
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Cusko draci muj fichtl pri jizde strasne kope do riditek a celove pri rychlost nad 45 se trese  je to docela neprijemny. Dost mi hazelo predni kolo tak jsem se vrhnul do centrovani. Kolo hazi podstatně mín ale fichtl furt skáče jak koza centruju tedka i zadni je to pakarna.. Jak to mate vy nehopsalo to treba uz novy ? Diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2014 23:10
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Zjistil jsem že v zadním kole byli docela vylítaný ložiska tak to zítra vyměním a ještě zadní kolo docentruju a snad už.. jinak ten zadní ráfek jde o dost hur centrovat asi na 3 místech je bouchlej :-/
Datum: 30. července 2014 23:10
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Ještě mne napadla jedna věc. Někdy se při foukání kola stane, že v jednom místě zůstane plášť více zalezlý v ráfku a tím to taky pěkně hází. Tohle máš OK?
Datum: 30. července 2014 17:50
Jméno: drak
IP: uživatel17458
 Ujisti se že nemáš na kolech osmice nebo něco podobného.. Dále je třeba zkontrolovat nebo rovnou vyměnit vložky předních teleskopů ( musí být nahoře i dole.. ). Dále můžeš vyměnit ložiska v předním i zadním kole a taky ložisko vidlice. Pak jen zkontrolovat pevné dotažení všech šroubů a mělo by to být ok
Datum: 30. července 2014 10:05
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Kola prohodit nemuzu je kazdy jiny. Krk je dotahlej a vidlice nema vuly. Kdyz zmacknu levy rameno tak to pruzi lip nez pravy to pravy trochu zadrhava. A to levy tak divne siči jak kdyby to bylo hydraulicky
Datum: 30. července 2014 9:12
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Tohle můžou dělat i špatný futra ve vidlicích nebo máš spodní futro vyjeté až úplně nahoře u horního, tak se vidlice dole viklá. Tohle se stává no.  Krk řízení máš doufám utáhlej.
Datum: 30. července 2014 7:26
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Jestli máš druhé kola tak je přehoď.
Datum: 29. července 2014 22:07
Jméno: mates
IP: uživatel17457
 Zdar draci, mám problém s babetou 207 která mi nechce chytnout, jiskru hází, benzín tam teče, karbec sem čistil už třikrát, svíčka je nová, je tam novej snímač i cívka, občas na chvilku chytne ale většinou ani neblafne, svíčka je lehce mokrá ale zdá se mi že je to málo, ventilek v karburátoru je v pořádku, jediný co mě napadá je plovák, nemá někdo zkušenosti co s tím?
ještě mě napadla krabička zapalování (se 4 vývody) je možné že by to házelo jiskru ale jak by se dala svíčka do válce tak to nešlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 18:03
 Zdravím mám problém s pionýrem, přestal držet volnoběh jakmile pustím plyn tak ihned chcípne. Štelovací šroubek je už skoro na doraz a nic předtím to drželo volnoběh alespoň za studena za tepla už ne ale teď už vůbec. Nevíte někdo příčinu jestli svíčka, falešnej vzduch nebo něco v karburátoru, motor je po Go. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 23:00
 Na plynovém lanku by měla být malá vůle tím se to nešteluje ale zkusím to šoupje
Datum: 29. července 2014 23:00
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Napni plynové lanko na karburátoru trošičku.
Datum: 29. července 2014 18:13
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 To bude faleš nebo ucpaná volnoběžná tryska.
Datum: 29. července 2014 17:17
 viděl bych to na šoupátko v karburátoru
Datum: 29. července 2014 14:01
Jméno: Kendy
IP: uživatel17452
 Nazdar chlapi,
ciem že sa tato tema žu už riešila milionkrat, ale mam problem s pionierom že zle štartuje. Na nakopovačku skoro vobec ale ked ho roztlačim pomaly pomaly odpaluje a potom sa rozbehne ide chvilu tak ako by mal a nakoniec zdochce z ničoho nič. Motor nove gufera, kružky, tesnenia isskra paradna, zapalovanie skontrolovane, nastavene podľa navodu na nete, na novo naťahaná kabeláž, všetko trubi, svieti len nejak nejde. Neviem či by to mohlo byť zlým kondenzátorom alebo indukčná cievka alebo karburátor neviem, poradte napr. zaručene dobre hodnoty na nastavenie zapalovanie.. Budem za každu rad za každu radu  Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 20:59
|



|