Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mara
IP: uživatel16838
 Zdravím, vím že to sem moc nepatří, ale už nevím kde by sem se měl zeptat. Mám Rieju spike 50 a po nastartování zdechne, nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2014 17:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 Asi nedotejka benzin
Datum: 17. září 2014 17:54
Jméno: mirek
IP: uživatel17565
 prosim o nejakej dobrej napad na klice jsem zalomil sroub a v nem vytahovak nemate nekdo dobrej napad co s tim mne akorad napada navit tam sroub na stahnuti vacky a nic vic
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2014 6:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17575
 Chtelo by t fotku pokud kouka kus ven navarit matici pokud je utopenej odvrtat prumer vrtaku spocitas velikost zavitu krat 0,8 pro m 6. Je to tedy 6 krar 0,8 to je vrtaj 4,8mm a peclive dulcikuj na prostrefek ostre nadtroje jsou podminkou a pak to asibude chtit protahnout zavitnijy
Datum: 14. září 2014 6:42
Jméno: luck001
IP: uživatel10284
 Zdrar draci mám takovej problém jeden mekánik mi měnil ložiska v motoru na babce 210 dneska jsem to hodil do rámu nadláb a zjistil že babka nemá výkon předtím jezdila krásně 55 ted sem rád že vytáhne 40 má někdo radu co dělat dál ??Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2014 19:20
 Měl jsem podobný problém po výměně ložisek, já vyměnil gufera a bylo to dobré.
Datum: 28. září 2014 19:20
Jméno: Radovan
IP: uživatel17552
 zdravim, jak mám vyčistit výfuk u fichtla,nebo čím
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2014 20:52
 zdravim mám mustanga a asi tak 10 let stál, před letošníma prázdninama jsem zkoušel protočit motor a šlo to, ale dneska jsem to zkoušel a vůbec to nejde, nejde ani rozjet. Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2014 20:31
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Čau, to bude chtít minimálně odrezit nádrž a palivový kohoutek. Možná i vyčistit karburátor.
Datum: 02. září 2014 20:31
Jméno: d.d
IP: uživatel17553
 Po deseti letech, bych to asi cely rozebral, vycistil, zrepasoval a pak naladil a frcel
Datum: 02. září 2014 17:06
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Čím to je že mi rynoip startuje jen za studena na drb ? jak se na tom projedu 5 minut tak už nechytne zapalování mám vape a svícku n14c
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2014 11:33
Jméno: pepa
IP: uživatel17551
 Je to v te male knizetce co byla k novimu stroji ve slovenstine
Datum: 04. září 2014 11:33
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Díky moc dráčci zase jste mě něco málo naučily  jo jo asi to má zbytečně moc bohatý jehlu jsem měl na 4 zařezu a už je docela zajetej
Datum: 02. září 2014 15:53
Jméno: d.d
IP: uživatel11737
 I kdyz vim, ze teply motor je vhodno startovat v naklonu na pravo, tak sem to nikdy v zadnym navodu necetl, kde to teda je napsany? Jinak tragosi, asi to mas moc bohaty.
Datum: 02. září 2014 13:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17551
 Toto je vlastnost ne zavada uz v navode je napsano teply motor startovat se strojem v naklonu k sobe..prosye soudruzy kdesi udelali chybu
Datum: 02. září 2014 13:23
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Čím to je že můj fichtl nemá spodek ? a když jedu fakt uplně pomalu a dám plnej tak se to zbluje :/ může to být tím že mám hlainu tak o 1,5mm víš? jinak zapalování vape to jsem skousel snad na všechny polohy a líp už to nejde seřídit
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 11:31
Jméno: standa
IP: uživatel17546
 Díry odzkoušej odecpa/přicpat dle chování motoru...
Datum: 30. srpna 2014 11:31
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Dobře děkuji za radu jo a v tom víku je taky díra mam ji tam nechat nebo odskoušet jak to pujde líp?
Datum: 30. srpna 2014 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel17546
 Určitě dej víko na sání a utěsni ho,to bude ono ... plus ta vysoká hladina
Datum: 30. srpna 2014 11:04
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Stando mám origo filtr bez toho vrcniho vicka a vyfuk čínu za 600 takze mam srovnat plovak a pak skouset streba nasadit to vykona na sani atd ?
Datum: 30. srpna 2014 10:16
Jméno: standa
IP: uživatel17546
 Hladina je na 100% vysoká,dále to muže dělat i výfuk (máš serii či rezo?) a pak to muže způsobovat i odpor sání a celkově neodladěná soustava karburátor-filtrbox .... taková kombinace neodladěný Hikone + tjunink "sportovní" filtr je 100% záruka,že to dole nepojede
Datum: 30. srpna 2014 6:30
Jméno: d.d
IP: uživatel17545
 1,5 mm je docela nadstandartne vysoka hladina
Datum: 29. srpna 2014 21:57
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Jinak na jedničku jede až moc ale ta 2jka a 3jka už moc netaha od spoda ale jak se dostane do otacek tak to jede dost
Datum: 29. srpna 2014 19:30
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 Zdar draci. Mám Babettu 207. Je po výbrusu a po výměně gufer, ale je s ní problém, že na volnoběh naskočí jen když mám šroubek směsi přikroucený na maximum. Do otáček nejde vůbec  co s tím může být? Tyristor i indučku jsem zkoušel přehodit z funkční babety ale beze změny. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2014 14:12
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 to že je po výměně gufer neznamená že těsní...........ve spojce jsem preventivně měnil gufero (které neteklo ) dal jsem nový a chcalo jak ........
Datum: 31. srpna 2014 14:12
Jméno: pepa
IP: uživatel17543
 V elektice to neni bere ti falesnej vzduch anebo je prilis opotrebeny vybrus
Datum: 29. srpna 2014 15:34
Jméno: lassy
IP: uživatel17538
 Zdravím, mám cz 175 477 jak dám trojku začne skákat. Neměl někdo takový problém. Čeká mě asi půlení, co? Je možné použít převodovku z motoru cz 175 487
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2014 18:03
 Zdar. Půlení Tě nemine. 487 převodovka je až na kulisu shodná.
Datum: 24. srpna 2014 18:03
Jméno: Marek
IP: uživatel13377
 Zdarec chapy mám babetu 225 a za tepla mi nechce startovat. kdyš k ní příjdu za studena na první šlápnutí chytne a jede ale za tepla se mi třeba dusí z volnoběhu ale pak zas jede normálné a kdyš jí zdechnu tak tak musim dát plnej a startovat jak debil a pak chytne. prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2014 8:10
Jméno: vacka
IP: uživatel14936
 když sem vydelal vacku zistil jsem že tam neni kolik na rotoru nemate nejakej figl nebo jak to poznam aby to bylo dobře na rotoru byla drážka tak jsem to dal tak aby se to to překrývalo s drážkou na vačce sem myslel že když se ten kolik odloupne tak tam zbyde díra je to možný setkali jste se s tím někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2014 22:50
Jméno: cross
IP: uživatel14936
 fichtl mi nejede dneska jsem ho koupil najel cca 15km a je to hluchý jiskra paradni velka svíčka cihlová trysky čistý benzin teče karbec jde přeplavit když stříknu do valce taky nic ani znamka snahy jediny na co jsem nechytal je zapalování zdají se mě kontakty kladivka větší než by měly být ale zas by to nehazelo tak paradni jiskru fakt nevim poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2014 8:28
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 jo to je špatná vačka musíš dát jinou
Datum: 24. srpna 2014 8:28
Jméno: cross
IP: uživatel14936
 tak tak tam naměřím 0,05 to kladivko hned spadne když s tim točim zda se mi že ta vačka je na jedne straně od zubu skoro plochá
Datum: 22. srpna 2014 23:39
Jméno: d.d
IP: uživatel17532
 A kolik je ten předstih, při tom 0,65 odtrhu?
Datum: 22. srpna 2014 22:47
Jméno: cross
IP: uživatel14936
 zkoušel jsem předstih a odtrh a nejde seřídit odtr musí být 0,65 abych dal předstih napadá mě zbroušená vačka co myslíte?a nevíte jak se nasazuje?
Datum: 22. srpna 2014 20:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel17531
 Zkus dat jinu svicku, kdyz to nepomoze tak je to predstih
Datum: 22. srpna 2014 14:30
 Draci chtěl bych připravit fichtla na fichtl cup ale když jedu tak mi motor vynechava poradíte mi jak mam neco s tim udelat dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2014 22:59
Jméno: d.d
IP: uživatel17532
 Svíčka, předstih, nebo směs? a co dráty držej? indučka atd taky ok? a co tam máme dál?
Datum: 22. srpna 2014 22:59
 Zdar borci. Zrenovoval jsem od základu čz 175/450 de lux a motorka po složení nejde řídit. Neudržím řídítka při rovné jízdě. Neustále táhnou doprava nebo doleva. Před renovací to bylo v pořádku. Kde jsem mohl udělat krpu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel17525
 A nemá to dvě stopy?
Datum: 18. srpna 2014 20:53
 Taky bych to viděl buď na ložisko v krku řízení. Nebo na vakl v kyvce, neměl jsi ji rozebranou?
Datum: 18. srpna 2014 14:13
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, těžko takle říct co je tam za chybu. Vem katalog jestli ho máš a podle něj rozeber celý předek a zkontroluj jestli jsi dal vše jak patří. To Ti můžou klidně dělat kuličky v krku. Jestli jsi ho moc utáhl. Nebo tam něco zavazí. Jedině celý to prostě projít znova.
Datum: 18. srpna 2014 13:10
Jméno: Koleno123
IP: uživatel17523
 Čau  nevíte čim může bejt že mi v motoru u Mosquita něco klepe? Nejvíc to klepe na čtyřku. Jelo to normálně, a když sem jel z práce po louce tak mi to hrabalo tak sem tam rychlejc rařadil na vyšší rachlost a začlo v tom klepat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 22:12
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdar draci, mam takovej problém se svou Babettou 210, když jedu menší rychlostí cca do 25 km/h tak mi tak divně cuká ve šlapátkách, jedu jedu a zničeho nic to tak cukne.. někdy je to celkem silný a otočí se o polovinu otáčky.. je to celkem nebezpečné když to nečekáte a z ničeho nic to cukne.. Nevíte někdo co s tím ? Nesetkal se s tím už někdo? Mám podezření na volnoběžku .. Kdyby někdo věděl budu rád za každou radu. Předem Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 11:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 Ahoj, mam problem s babettou 210, mam ji po výbrusu už najeto přes 1000km ale dělá problem že jede jenom 35–40km/h v mistě kde jela 50 a jenom z kopce ji vytočim na 45 a před vybrusem jsem jezdil normalně 50–55km/h. Babetta škube když jedu na plny plyn 35–40 jakoby chtěla jet vic, ale nejede a škube to(mění i jakoby zvuk), je to nepříjemné za jízdy, ale když ji vytočim z kopečka na těch 45 tak už neškube. svičku mam řekl bych že spravně zabarvenou, předstih 1,3mm před horni uvrati, vyfuk vyčištěný.karburator vyčištěný tak 10x
Nevím co s tím ale začalo to dělat až po výbrusu předtim jela dobře,už jsem z toho bezradný prosím poraďte někdo na co se kouknout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 20:45
Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 čau, babetta měla značnou rýhu ve válci a trochu zvonily kroužky.
Datum: 19. srpna 2014 20:45
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel17522
 Ahoj draku ! Jenom by mě zajímalo , proč jsi dělal výbrus , když Babetta jela 50 - 55 km / hod. Co jsi od toho ještě čekal ??
Datum: 17. srpna 2014 20:09
Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 čau, díky moc zatím za radu, svíčka je nová od výbrusu a dával jsem dokonce i jinou a stále stejné, hladina by taky měla byt OK plovak jsem šteloval podle navodu na internetu,
ale všechno překontroluji ještě, díky zatím
Datum: 16. srpna 2014 12:21
Jméno: martin
IP: uživatel17516
 Ahoj,měl sem uplně stejnej problém. před go motoru jela,jen si přisavala luft pres gufero.. po go a výbrusu když sem moto zajel tak nejela víc jak 30km-h,z kopečka chytla druhej dech a valila jak pila. Hladina dobrá,předstih,svíčky měněny,výfuk čistej,kabely zkontrolovany atd. Už sem si taky nevěděl rady. Při posledním zkoušení sem zastavil a sundal sem ten kousek hadice co zpojuje sání od karbecu a rám,bo sání vzduchu do karbecu je vedeny přes rám,kde je jen drátěnka. A moto jelo 55km-h. Když sem ale zkoušel pusou pruchodnost vzduchu rámem tak v pohodě. Dal sem na karbec jakejsi kuželovej kn filtr s minibika a jezdím. Jen když sem zkoušel při nastartovanym motoru prstem přiškrcovat přísun vzduchu do karbeca tak to bylo strašně náchylny,stačilo o kousíček víc přiškrtit vzduch prstem a zdechla.Je to divny,asi motor rozhodím znovu a znovu složím protože to musí frčet aji s normál filtrem přes rám jak to má origo.A hlavně se mě zdá že sem vypustil mín oleja z převodovky než sem nalil,tak kvuli tomu to rozhodím znovu . JinaK jede v pohode,ale nebudu dolívat olej do převodovky a hlídat to. Někde se stala chyba  . Jinak jede 55km-h.
Datum: 16. srpna 2014 8:22
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Šel bych po věcech,s kterými se manipulovalo při sejmutí válce a jeho opětovné montáži. Takže překontrolovat těsnění pod válcem,zda sedí hlava a nefouká,těsnění pod sacim kolenem,zda dobře sedí sání na karburátoru a neodpadá od něj za jízdy (změna zvuku/škubání). A svíčka ok? Hladina ok?
Datum: 16. srpna 2014 7:28
Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 omlouvam se za ty znaky s čísly, nevím proč to udělalo, má tam být misto toho 35 až 40km/h atd.
Datum: 15. srpna 2014 22:43
Jméno: emn.
IP: uživatel15661
 Ahoj chlapi. Poradte prosim. Koupil jsem babetu 20 a7 a nejak nevhce tahnout. Dokonce mam pocit ze na pul plynu jede lip jak na plnej. Zapalko je tam bez kladivka. Muze to byt predstih? Jinak je to po vybrusu, ale porad nic moc. Dekuju za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 18:26
Jméno: rzhs
IP: uživatel17512
 ahoj, Mám Jawettu, ale nejde do otáček (je jak kdyby přidušená). Nevím už čím to může být. Na jewetě jsem už zkoušel - cívku(tu černou), kondenzátor, svíčku, karburátor a přívod benzínu, výfuk i filtr. Poraďte někdo prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 předstih máš nastavenej správně? Jestli jo, tak to tipuju na rozhozenou směs, na kterou je jawetta sakra háklivá ...
Datum: 16. srpna 2014 16:13
 ahoj, Mám Jawettu, ale nejde do otáček (je jak kdyby přidušená). Nevím už čím to může být. Na jewetě jsem už zkoušel - cívku(tu černou), kondenzátor, svíčku, karburátor a přívod benzínu, výfuk i filtr. Poraďte někdo prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 17:48
 gufera nová a kompresi má.
Datum: 14. srpna 2014 17:48
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Gufera a taky vylitanej vybrus
Datum: 14. srpna 2014 11:50
|



|