slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  10  11  12  13  14  15  16  17  18  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cooper21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim všechny :-) asi před dvěma týdny jsem tu uz psal, fechtlika se mi nakonec podařilo rozchodit, šlo o problém s udržením volnobehu a chcipanim po rozjezdu. Nakonec to byl mírně zanesenej karbec, a zřejmě hlavně svicky, který jsem zkoušel. Koupil jsem nový trisky, svíčku, vyčistil karburator, a zas šlape, chytá na brnk a volnoběh udrží i v nizkych otakcach :-) bohužel se na vás musím obratit znovu, poněvadž se vyskytl nový, celkem zákeřný problém. Je to zřejmě neco podobneho jak píše kolega podemnou, jakmile se rozjedu a motor dostane vetsi otáčky, začne jakoby "ob výbuch" vynechavat.. sice jedu, ale motor nemá žádný tah.. nechce to zkrátka chytit pravidelný chod. Nejhorší na tom ale je, ze občas se chytne a jede normálně, pravidelně (pouze se ztrátou výkonu ve vyšších otackach)..avšak jak ho zkusim vytocit vic, zase začne vynechavat. Pls poraďte co poladit.. Jestli předstih.. ale v tom se moc hrabat nechcu, je tam nastavenej furt ten stejnej se kterým to jezdivalo vpohode.. nebo bohatá/chudá směs? Nebo vadna svicka? Prestoze na volnobeh s ní šlape bez problémů.. fakt nevim. Díky za pripadne rady, ochotu a trpělivost :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2015 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17889    
Projdi co jsem psal,nic z toho neni žádná věda. Jen bacha,zapamatuj si jak je složená izolace na kladívku až ho budeš měnit,to jediný jde zmastit...šroub co prochází od pružiny ke konektorum musí bejt odizolovanej od pevný části kladívka a k tomu slouží ty dvě izolační placky a kroužek dovnitř...to nepopleť...ale jak to rozebereš tak to hned pochopíš. Ať se daří.
 
 
Datum: 22. února 2015 13:36
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Díky všem za rady a názory! :-) Bohužel jsem však přesně tam kde jsem nechtěl být, v elektrice. Zkrat na kostru je asi fakt nejpravděpodobnější příčina, jak píše standa. Teoreticky by to mohla být i příčina předchozícho chcípání / vynechávání, které mě dovedlo až k výměně celého karburátoru a mnoha dalším prověrkám. když namontuji starou svíčku, se kterou jsem dřív jezdil, tak to začne zas stejne chcípat. s novou to nechcípá, volnoběh drží, ale za jízdy prostě vynechává. podívám se na to co píšeš ty, stando, ale jak říkám, na elektriku jsem fakt hloupej, a problém muže být teoreticky kdekoliv v obvodě.. pokusím se s tím nějak poprat. ještě jednou díky.
 
 
Datum: 22. února 2015 12:39
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám teď s motorem 555 ten samý problém, motor sice jede ale jsou problémy se starty, vynechává to, podusí se to občas .. a vyměnil jsem už celé zapalování, zkoušel různé předstihy, odtrhy, svíčky, nic moc nezabírá, takže to tipuju na karbec, kterej sem sice čistil, ale asi tam je něco ucpanýho ještě, jinak nevím, možná ještě výfuk zanesený, ale to by neměl být .. jinak pokud se bojíš předstihu tak normálně si udělej rysky v původní poloze a pootáčej doleva/doprava a uvidíš co to bude dělat .. ale tipuju to spíš na ten karb :-)
 
 
Datum: 21. února 2015 14:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17886    
Ne,podle mě to probijí a k tomu ještě ta jiskra bude slabá. Zaměřil bych se na izolaci kladívka,jak pertinax tak jestli v kladívku na čepu neni mastnej bordel,dál jestli se nedotýká kondik někde vývodem na kostru atd....taky muže bejt poloupadle kabel od zapalovací cívky,prolámanej VN kabel,horší fajfka....to jestli má a nebo nemá dobře nastavený zapalování snad pozná hned...něco pod půl milimetru na kladívku v Hu a aby kladívko začlo otvírat chvilinku před Hu....víc ho v tuhle chvíli z nastavení nepálí....přesný doladění je detail,pojede to líp či hůř nahoře či dole a bude si muset najít komprosmis,ale rozhodně to pojede a nebude vynechávat.
 
 
Datum: 20. února 2015 20:02
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ano ale když to nejde ve vysokejch otáčkách tak by to nic jiného dělat nebude. Nevěřím tomu že když bude probíjet kladívko že to půjde na malý otáčky. Většinou to pak nejde vůbec. Může tam být napečená pecka a už to je v háji.
 
 
Datum: 20. února 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17885    
Já nevim co máte všichni furt s tim předstihem a odtrhem,jak nějakej fantom co vás všechny pronásleduje a za všechno může . To že motor škube při vynechání jiskry je způsobeno tím,že jiskra vynechává z jakéhosi zkratu na kostru a to buď v kladívku či okolo.... rozhodně to neni tím,že by si jiskra řekla,máš na kladívku odtrh jen 0,28mm a předstih 1,2mm a tudíž za trest budu vynechávat...to rozhodně ne... jiskra ti bude skákat ať máš předstih 3mm a nebo 1mm - to je nastavení předpalu,nerozhoduje o tom,jestli bude jiskra silná,slabá,vynechávající,ale rozhoduje o tom,v jaký okamžik jiskra proběhne. Na vynechávání muže mít už jen kladívko,které by mělo v HU odtrh pod 1 desetinu a probíhalo by tam tak silné jiskření,že by to zaškubávalo,ale předpokládam že jen úplnej blb by v HU nastavil odtrh 0,05mm :-D
 
 
Datum: 20. února 2015 13:24
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ja bych spíš řekl že malý odtrh(tim pádem i předstich. Dej píst do horní uvratě a podívej se jak jsou kladivka daleko od sebe
 
 
Datum: 19. února 2015 19:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4628    
Nejspíš vadná izolace kladívka či kondenzátor
 
 
Datum: 19. února 2015 13:05
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojky mám problem s mustangem když motor dám do otáček tak vynechává a za jízdy to kucká nevíte co stím je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 23:10
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
Svíčka, předstih,tryska,benzín.
 
 
Datum: 18. února 2015 23:10
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel17872    
Ahoj Draci, mam takovej problém s výpletem předního kola u Jawy 550. Pořídil jsem novej ráfek a dráty. Dráty mam o délce 156 a 185 jak to bylo u původního výpletu, ale nesedí mi to krátké dráty zašroubované pouze do 2mm. je možné ty 185 zaměnit za 190 a vše bude Ok? momentálně ty 185 jsou skoro svisle. mají být ty dráty asi ve stejném úhlu jak na levé tak i na pravé straně? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2015 17:06
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel17872    
Ano ano. Dráty mám stejné délky jako ty původní i ráfky když porovnám jsou stejné. rozdíl je akorát že nové mají důlky pro matice a staré vypadají jak díra po hřebíku. A ty 185 už povolit nemůžu tak mě akorát napadá zkusit tam dát 190 co se dávají do zadního kola a tím pádem by se mi mohli podařit i došroubovat ty 156.
 
 
Datum: 17. února 2015 17:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
když porovnáš staré a nové dráty, tak jsou stejně dlouhé? Jde o to, aby si měl kolo vypletené na střed, tzn. aby ráfek nebyl k jedné straně...podle toho co píšeš musíš povolit dlouhé dráty a krátké přitáhnout
 
 
Datum: 17. února 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
zdarec mam dotaz sou klikovky magneta a vacky na jawe 50 zameny?? nebo se to nemuze prehazet de mi o to ze sem poskladal motor a kdyz nastavim predstih 1,4 a strtuju tak to strily z vejfuku a nechce chytit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17881    
Hezky řečeno... a je to pravda ... roky tu apeluju na použítí zdravého rozumu při seřizování pio ... s minimálním úspěchem ...
 
 
Datum: 18. února 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
Pouze doplním. Zapojení indukční cívky u J20 a J23 je odlyšné - viz schémata zapojení. Já seřizuji zapalko podle návodu V.Krejbicha, a jiskru mi to dává již při otáčení šroubovákem za vačku (při demontované svíčce). Návod je z roku 1964 a lze jej použít i v současnosti - návod je dostupný na netu.
 
 
Datum: 18. února 2015 18:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a směs s je ok? gufera ok? netahá to někde nějakej vzduch?... taky se mi stalo, že mi sem maník dal fichtla že potřebuje nastavit předstih... asi po dvouhodinovem nastatvování a zkuošení všeho možnýho sem shodil levý víko a zjistil jsem, že je vystřelený gufero pod primárem... motor střílel a kupodivu občas i chytnul...
 
 
Datum: 18. února 2015 17:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17878    
Ja vim ze tam je nesouosost delal sem s tim dost fichtlu a jezdej tak nevim no
 
 
Datum: 18. února 2015 7:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
všechno hezký, i na setiny, jenom nezapomínej na nesouosou svíčku s válcem... takže buď máš spešl držák místo hlavy, nebo použij hlavu třeba z jawetty a nebo si prostě myslíš, že je tam 1,5mm a ve skutečnosti je to třeba 0,7 ...
 
 
Datum: 17. února 2015 22:24
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
hale simte pist do hu udelam odtrh na 0,4 mm pak vezmu uchylkomer se spesl udelanym drzakem mysto svicky a mezi kladivka cigaretovej papirek pootacim a kdyz de papirek ven nastavim uchylkomer na nulu a pak do hu cca 1,5 mm udelal sem uz hodne fichtlu a vsecky chytaji ale jak delam sviho nikdy nefunguje
 
 
Datum: 17. února 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
tak rotory v rámci motorů 20, 21, 23 záměnný jsou, jen se musí ohlídat poloha zapalovacího pólu u 20W a 30W verze... tzn. u rotoru s označením 05 (20W) má být zapalovací pól vpravo dole a u rotoru s označením 20 (30W) vlevo nahoře... vačku tam máš nejspíš taky správnou, když ti jde nastavit předstih (např. kejvačková otvírá v poloze, kdy se píst nepohybuje kolem HU, takže předstih nenastavíš, resp. bys jí musel někam otočit, ale to není tvůj případ) ... pokud to ale hází kvalitní jiskru, bude chyba jinde... jakym způsobem ten předstih nastavuješ?
 
 
Datum: 16. února 2015 22:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
hale jawa 21 ale motor je poskladanej z hromady dilu co se mi tu valeji
 
 
Datum: 16. února 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
co je to za pio?
 
 
Datum: 16. února 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: babeta      IP: uživatel17859    
čau draci mam problém s 210 nechce držet volnoběh a vůbec nízké otáčky a strašně špatně startuje studená karburátor mam dellorto čistý a nový ale předstihem to není ani faleš to nikde netahá vše přetěsněno snímač cívka a gyt nové.Kdyby někoho něco napadlo sem stím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2015 9:19
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel17868    
Měl sme stejnejn problém. koukni napíst.
 
 
Datum: 16. února 2015 9:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Stou tryskou jsi zkoušel šroubovat-co je na bohatost směsy?Dotáhni a o jednu otáčku povol. Pak se podívej na jehlu jastli ji máš dobře danou kdyžtak ji o drážku zvedni
 
 
Datum: 14. února 2015 15:41
 
 
 
 
Jméno: babeta      IP: uživatel17859    
hladina ok zkoušel jsem aj trysku jiných průměrů a bez reakce
 
 
Datum: 13. února 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Když ten karbec rozděláš tak se podívej jakou máš hladinu. Jsou tam na boku takový drážky tak aby byla hladina benzínu zároveň.(pust do toho benzín nenaklápěj a povol dole tu misku).
 
 
Datum: 13. února 2015 17:47
 
 
 
 
Jméno: Cooper21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny fichtlaky :-) prosím o pomocnou radu. Mám problém s fechtlem. Byl vcelku vyladěnej, chytal na brnk, jezdil, všechno šlapalo jak má. (dýl jak 5 let víkendovýho ježdění) Jednoho dne však při jízdě do mírnýho kopce začal pokašlávat a škubat, až chcípl uplně. Potom už nešel nastartovat, ani na roztlačení. Doma se mi ho posléze podařilo nakopnout, ale vubec nedržel volnoběh a chípal sám od sebe, jakoby na chcípák, ale aniž bych se čehokoliv dotkl, prostě z ničeho nic šmitec. A když jsem se zkoušel hrabat v karbecu a nastavil vyšší otáčky volnoběhu ( jehla 3. zářez od vrchu a šroubek volnoběhu dotaženej na max bez půl otáčky ) sice víc řval, ale volnoběh držel ( občas taky chcípl, ale už ne tak často). Když jsem ho s tímto nastavením chtěl projet, nakopnul jsem ho, šlapal bez chcípnutí (řval), ale jakmile jsem zařadil rychlost a rozjel se, omažitě chcípl. Neprodleně po rozjetí. A takhle to dělá pořád.. prostě jakmile je na motor jakoby větší 'zátěž' tak chcípne. nevíte pls čím by to mohlo být? tipuju nastavení karburátoru (přechlastávání??) nebo elektro (v elektrice se vubec nevyznam :-( ) prosím porad'te, už jsem na fechtlech dlouho nedělal a spoustu věcí si nepamatuju. každá rada dobrá :-) předem díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2015 23:12
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Díku dík! Jiskru to hází a chytá to, takže elektrika by měla být podle toho co říká Jirka v cajku :-) zatím to nejvíc ukazuje směrem karburátor a jeho čistota / seřízení, jak píše Standa. V octu jsem ho naštěstí ještě neuvařil, tak to ani dělat nebudu :-D (jednou jsem to dělal u totálně zoxidovanýho karbecu z *barn-find* 555tky.. pomohlo to :-) zkusím to tedy pořádně pročistit, případně koupím nový trysky, zčeknu přivod paliva ještě jednou a odmontuju tlumič výfuku. Jestli nepoběží tak nevim.. zítra jdu na to. Ještě jednou, dík všem za ochotu a spolupráci :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 23:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ten malej kondenzátor ti bere přebytečnou jiskru z kladivek(aby neshořeli), a ten velkej to je indučka která ti dělá z 6v tu velkou jiskru. Pokud jde jiskra na našlapování tak je nejspíše o.k. to by to nechytlo vůbec ikdyž stát se může cokoli
 
 
Datum: 09. února 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17851    
Na 200% ucpaný obě trysky + volnoběžnej vzdušnik. Vyrejpat,vyfoukat,vyčistit,zalejt a jedeš dál... v octu bych to asi nevařil,to je až dost agresivní a není zaručen výsledek,ba naopak ...
 
 
Datum: 09. února 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Ok, díky za vaše názory a rady :-) svíčky jsem zkoušel dvě, novější N17C a starší N15C, s oběma chytá. benzin bych asi vyměnit měl, nalil jsem tam už nějakej mix a dolil jsem ho olejem, kdyby náhodou. jinak kohout jsem měnil uplně novej asi před rokem (pak jsem už benzín nedolíval) neměl by bejt problém. Benal teče, ale je fakt že jsem měl před časem problém s tím plíškem nad plovákem..ta tyčinka co uzavírá tok se šprajcovala a furt mi přetýkala plovákovka. Podle všeho je však už tento problém vyřešen a hladina se drží v normálu. Výfus samozřejěm zkusím taky, je fakt že oleje do něj teče fakt hodně, a nečistil jsem ho pěkně dlouho. karbec sem ted\' rozdělal a chystám se ho vyvařit v octu. :-D jinak pokud problém přetrvá a půjde o elektro, asi jsem v háji. zkoušel jsem i měnit kondenzátor na cívce, ale nic se nezměnilo. napadá mě jedině ten velkej kondenzátor (?) od kterýho vede kábl ke svíčce..
 
 
Datum: 08. února 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Taky to může být zanesený výfuk.
 
 
Datum: 08. února 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Po nějaké době mi benzín rozežral sítko na kohoutu v nádrži a uplně se to ucpalo sajrajtem,ujel jsem tak 100m,pauza pak zase 100m. Nakonec jsem vyměnil kohout. Čiňan dělá sítko asi z papíru.
 
 
Datum: 08. února 2015 17:54
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
Zdravím, 5let je docela dlouhá doba na víkendové ježdění bez údržby. Jak říkali kolegové jdi po benzínu a pak po elektrárně pak výfuk.
 
 
Datum: 08. února 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První vyměn benzín, něco podobného jsem taky měl, rozdělal a překontroloval jsem vše, ukázalo se nakonec že je špatný benzín, i když byl ten den kdy problém nastal natankován.
 
 
Datum: 07. února 2015 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ještě zkus vyměnít svíčku ;-)
 
 
Datum: 07. února 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše bude problém v benzínu. Skus jestli vytéká z nádrže a když jo tak to chce vyčistit karburátor. Rozdělat vyfoukat kompresorem a drátkem pročistit všechny dirky. Kouknout se taky na uzavírání benzínu nad plovákem
 
 
Datum: 07. února 2015 19:07
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel16838    
Zdravím mam babetu 210 ZVL a když ji tlacim s vypnutým motorem tak mne jakoby porad zabíral kval, nevíte někdo čím by to mohlo byt? A ještě se chci zeptat, když je babetta studena a chci jet tak se mi dusí. Díky za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Musíš zmáčknout na pravé straně motoru takové kolečko vedle zapalování zmáčknout o a pootočit abys měl neutrál.
 
 
Datum: 02. února 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj co má doma tak za studena se dusí každá babetta nechám jí chvilku proběhnout se sytičem a jede se :-) jinak že zabírá když jí tlačíš tak mně to začala dělat po Go motoru a spojekale nějak to nezlobí tak to neřešim
 
 
Datum: 02. února 2015 8:15
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel16838    
Jakou svíčku do babetty 210 ZVL? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2015 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17825    
Brisk N15C,,,do ničeho dražšího bych neinvestoval...
 
 
Datum: 01. února 2015 21:10
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17808    
Chlapi cim vylestit chrom ? Proste ho ozivit ... Dij odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17812    
Ruco vede silichrom a pak lestici kotouc se zelenou pastou co je ve tvaru cihly
 
 
Datum: 27. ledna 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Silichromem
 
 
Datum: 25. ledna 2015 20:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
polít CocaColou a leštit alobalem :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2015 21:43
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
většinou stačí hadr namočený v tech benzínu pokud to nejde tak mosazný kotuč na vrtaču. pokud to chces fakt hodně dobré tak sa používaju něake leštící pasty
 
 
Datum: 24. ledna 2015 20:02
 
 
 
 
Jméno: David451 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,chtěl bych se zeptat jesli jsou kola na jawu dandy 50 stejná jako na Dandy 125. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 7:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ne
 
 
Datum: 21. ledna 2015 7:41
 
 
 
 
Jméno: Milka      IP: uživatel17700    
Zdar draci, mám takovej problém z pinckem 21 je po výbrusu nová gufera nové zápalko, jede pěkně ,ale jenom bez vzduchovýho filtru.\\\\r\\\\nKdyž nasadím filtr (s novou vložkou) jede jen na čtvrt plynu, když filtr shodím jede zas parádně. Předem dík za každou radu. Miloš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17802    
No a já toho mýho zmetka třeba donutil fungovat až menší volnoběžnou tryskou. Nepochopitelný. Jsem na VT 35 a furt by to chtělo ještě tak o 2 menší. Některý motory jsou úplně blbuvzdorný a jiný choulostivý. Nikdy jsem nenašel vysvětlení.
 
 
Datum: 21. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Je to zajímavý, ale každý pincek je jinak háklivej na vzduch. Třeba fichtl mýho kámoše jede s filtrem, bez filtu, dokonce i s přidušenou hadicí pořád stejně. :-D To u toho mojeho se stačí trošku hnout se směsí a je to v háji. Ten můj mi taky nechtěl s filtrem moc jet. Přicházel jsem na to strašně dlouho, ale bylo to prostě pořád moc bohatý (černočerná svíčka). Nakonec jsem sešteloval poměr a hlavně hladinu (hodně mě překvapilo, že taková blbost má vliv), dokud nezačala být svíčka do cihlova. Od té doby mi i s originál filtrem jede fík parádně. :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel17700    
No zatím dík všem něco vyzkouším a dám vědět.
 
 
Datum: 20. ledna 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17799    
Delal mi to ucpanej lauf.. jinak si pohrat se slozenim smesy
 
 
Datum: 20. ledna 2015 13:21
 
 
 
 
Jméno: Gothestrasse11      IP: uživatel17772    
Zdar, zkus si pohrát s temi dírkami na airboxu, pokud tam máš ten a ne jiný filtr. Mě to pomohlo jednu záslepku odendat:-)
 
 
Datum: 19. ledna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seridit karburator
 
 
Datum: 19. ledna 2015 20:24
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Myslim, že by se mohl uchlastávat
 
 
Datum: 18. ledna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14719    
Zdar Draci, oživuji po cca 20 letech 250-ku kejvačku. A mám problém :-( Nehází jiskru, zkoušel jsem vyměnit indučku stále nic.. svíčka dobrá (zkoušena na jiném stroji),kabel od indučky jsem taky zkoušel dávat spolu s indučkou jiný a problém přetrvává . Baterka dobrá, světla svítí, troubí.. Už fakt nevím. Čím by to mohlo být ? Předem Děkuji za Vaše rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 23:47
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
což takhle izolátor na kontaktu není nacucanej olejem? pokud ano je tam svod a házet jiskru to nebude,taktéž i kondík
 
 
Datum: 17. ledna 2015 23:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se na kladívka, ta stříbrná vrstva na nich po pár desítkách let jaksi zoxiduje... je to měsíc co jsem rozhýbával mustanga po 20 letech :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2015 23:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17793    
Přesně tak. Jako první bych šel po zkratu či upadlym kabelu. Tak si ty jednotlivý kabely propípej,propípej i spínačku,jestli přepíná...
 
 
Datum: 17. ledna 2015 21:04
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zdar, klasika - kontakty, kondenzátor, předstih, odtrh, fajfka, zapojení a stav vodičů, spínačka,.....
 
 
Datum: 17. ledna 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdárek draci chci se zeptat mám mustanga a ted jsem dodělal GO motoru a nejde mě motor do otáček,nemohly by jste mě poradit co by to mohlo dělat? nebo kde je problém? děkuji předem za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2015 10:44
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevím ale ono to nechce jet ani na ten volnoběh když mu přidám tak se to dusí a chcípne to
 
 
Datum: 18. ledna 2015 10:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17791    
A co treba to ze to neni zajety??
 
 
Datum: 17. ledna 2015 16:20
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdarec draci, chci se zeptat jaký mám dát ložiska na kliku do Babetty 210 ? vyplatí se kupovat nějaký lepší? Po případně jaký? A ještě jaký do pincka? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 9:53
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Na babettu na klikovku patříja ložiska 6203/C3 a na pionýra patříja 6303/C3. Kup je v mototechně.
 
 
Datum: 15. ledna 2015 9:53
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Lepší znamená dražší? Osvědčený originál na tisice.km - vždy je to už jenom náhradní díl.
 
 
Datum: 14. ledna 2015 20:27
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Potřeboval bych poradit. Chci vyměnit ložiska na zadním kole na své Babetě 210. Jak mám sundat volnobězný pastorek (cvrčka) abych se dostal k ložisku pod ním ,které potřebuji vyklepnout? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17783    
Člověče snad sme si tenkrát dělali takovej přípravek,něco jako klíč na flexu a povolovalo se to na opačnou stranu,takže doprava a utahuje se doleva - po směru šlapání
 
 
Datum: 14. ledna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawa125dandy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci můžu se zeptak, jestli nemá někdo doma jawau 125 dandý, nebo sport, nebo dakar?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawa125dandy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
potřeboval bych nějaký díly které neseženu na fichtl krámku a rady o motorce...
 
 
Datum: 10. ledna 2015 21:32
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
ZDR. Jak prekonat na pinckovi 2 machy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
tak jako snazim se.......... i kdyz po dvouch mesicnich toulkach po ukrajine se sam divim..
 
 
Datum: 07. ledna 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky ty žiješ? :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2015 17:25
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
tak rikal jsem si ze 182 banu je na dnesni pomery malo............. chtelo by to tu dvoustovecku pokorit.................................
 
 
Datum: 06. ledna 2015 23:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja zacinam mit s toho celejo strach,,to ten rok pekne zacina :-(
 
 
Datum: 06. ledna 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Ja jsem tvrdy odpurce aut. Akorad to zatezuje nasi zemi - ovzdusi uz neni co byvalo.... taji ledovce nekde uplne v prdeli.... atd atd...... takze jsem presel na zelenou vlnu a vsude chodim pesky, pripadne na velke vzdalenosti se prepravuji po elektrifikovane zeleznici.
 
 
Datum: 06. ledna 2015 17:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dooo,,vzdyt zima se potahne do kvetna :-( nehse frenky prejit na auta,, ze by nasel nejaky poredny autoforum,,, co mas za auto?
 
 
Datum: 06. ledna 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Zdravím Vás mistře ! nebojte ........ zima bude krátká. Dal jsem si do nového roku za cíl "věnovat se motorkám". Tak nějak začít musím ..
 
 
Datum: 06. ledna 2015 0:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kurna frenky je na zpatky,,to bude zas zimni jizda,, uz aby bylo jaro :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2015 0:13
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel15004    
zdarec potřebuju vědět kolik se dava oleje do prední vidlice čz 175/477 diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Do jednoho...
 
 
Datum: 09. ledna 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel15004    
a do jednoho tlumiče bo obou?
 
 
Datum: 06. ledna 2015 15:51
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
0,03 galonu
 
 
Datum: 05. ledna 2015 23:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17755    
120 ml
 
 
Datum: 05. ledna 2015 23:24
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
Zdarec draci, mám na vás dotaz chci se vás zeptat jaká je asi aktuální cena Jawy 90 cross s TP v původním stavu.A ještě cena čz 125/516,za odpověd děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau, teď jsem se díval na aukro a je tam croska s TP za 5000 kč. A je pékná.
 
 
Datum: 13. ledna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci, mám problém. Na Mustangu když jedu, tak na jedničku a dvojku vše v pohode, ale když dám za tři, tak nemá výkon a cca po 200 metrech to chcipne a když jedu jen na dvojku, je všechno v pohodě. Poraďte prosím díky Sotor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2014 23:30
 
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj díky za radu, předstih a odtrh je v pořádku. To jsem udělal jako první. těsnit by to mělo, protože cca před 600 km jsem dělal GO. Asi jsem něco udělal špatně, ale zkontroluji to díky moc za rady.
 
 
Datum: 31. prosince 2014 23:30
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neměl jsi rozdělanej motor? Pokud ano, tak máš pravděpodobně prohozený kolečka v převodovce
 
 
Datum: 31. prosince 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar buď ti nejde benzín pořádně, vadné gufera, těsnění pod válcem prdlé, netěsní hlava, karbec netěsní třeba nebo vyhoněný válec, připečené kroužky,zacpaný výfuk, špatný předstih,kondenzátor nebo cívka nebo indučka. Neco z toho je špatné. Jako první bych seřídil předstih napřesno dva milimetry před horní úvratí. Odtrh 0,4 v horní úvrati,před horní úvratí 0,05-0,10mm. Jak nepomože předstih tak potom vyčistit kompletně palivovů soustavu,karburátor, nastavit plíšek na jehle na druhý zářezek od vrchu,nastavit hladinku v plovákovce tak aby dosahovala když j eplovák daný dole když si ho dáš šroubováčkem dole tak ti mosí sahat po horní okraj plováku. Nastavíš to buď přihnutín nebo odehnutím plíšku na víčku plovákové komory. Vyčistit trysky( profůknůt hubou). Tyd tyto věci udělaj a potom vyčisti ještě svíčku nastav na ní mezerku pul milimetru a mosí to jet. Když ne tak buď ten kondenzátor cívka nebo ucpaný výfuk.
 
 
Datum: 31. prosince 2014 16:47
 
<  10  11  12  13  14  15  16  17  18  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 10:43:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu