slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  9  10  11  12  13  14  15  16  17  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Robinson      IP: uživatel12689    
Zdar chlapi, fichtl hází pěknou jiskru, karburátor vyvařený v octu, trysky čisté, zbytek palivové soustavy taky, svíce je po vyndání mokrá, předstih(1,7) odtrh(0,45) sežízený, zkoušel jsem jiné svíčky jiné fajfky, po vyměnění káblu ke svíci, jiskra byla ještě silnéjší, ale stále nechytá. Poradí někdo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 11:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar, tipnul bych to na špatnou vzdálenost mezi elektrodama, nebo brutálně nízkou hladinou v plovákový komoře(nebo přesnej opak z důvodu netěsnícího jehlovýho ventilu). Pak ještě dotaz na množství oleje v benzínu(mám zkušenost že 1:25 je problém nastartovat). Případně jestli startuješ "bez plynu" - můžeš mít vyštíplý šoupě v místě, kde se opírá o šroub volnoběhu. Dál vzduchovej filtr(může být přicpaný myším hnízdem, jako u kamaráda v simsonu :-) ), případně jestli tam není tak bych ho tam nasadil. Pak už jedině, že v zapalování se stala nějaká epická chyba v nastavení, nebo se v karbecu přicpal nějaký kanálek(profoukni to kompresorem). Případně zkus extrém aneb vstříknout cca 2ml paliva přimo do karburátoru do sání a roztlačit. Jestli ani neslíbí tak by mě docela zajímalo v čem by to mohlo být. Pak už jenom závady v motoru samotném, aneb rozpadlé kroužky, vydřený válec(např. dlouhodobý provoz s vypadlou seegrovkou na pístním čepu je fakt lahůdka), ruplý simerink na klice, foukající těsnění hlavy nebo pod válcem nebo mezi kartery. Je tu pár dalších drobností, jako "vytuněné" trysky, výška a opotřebovanost jehly na šoupěti a pár věcí by mě ještě napadlo, ale pravděpodobnost je malá aby způsobily tohle.
 
 
Datum: 20. dubna 2015 11:59
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Zdar draci,koupil jsem pionýra v origo. barvách(červená a bíla)a chtěl bych je zachovat,A tak se vás chci zeptat co je nejlepší na rozleštění laku,chromu a hliníku,jinak předem dík =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Máte ty kola na tu Jawettu krásný,pěkná práce,takhle by mě to taky stačilo vyleštit ten hliník,zkusím a uvidím,jinak mockrát dík za rady. = )
 
 
Datum: 20. dubna 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
obdoba standy... na tempo na starý laky si nemůžu stěžovat, jen je potřeba to jen oživit a dál to brát něčím bez abraziva (aby to zbytečně neubíralo lak)... já pak všechno beru hadrem a hydraulickym olejem... jinak pro představu silichromem jsou dělaný bubny těchto kol (pouze silichromem se mi ten povrch začal líbit, když sem to vzal klasicky leštící pastou, už se to moc lesklo, což nebyl záměr) http://crossar07.rajce.idnes.cz/Kola_Jawetta_Stadion/
 
 
Datum: 19. dubna 2015 22:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18020    
silichromem jsem čistil i dekly a kartery a šlo to
 
 
Datum: 19. dubna 2015 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
To ti neporadím,silichromem čistím jen za pomoci hadru zašlý chrom na řidítkách,ráfkách,výfuky... někdo tím i leští dekly,ale to já nedělal. Třeba ještě někdo napíše.
 
 
Datum: 19. dubna 2015 16:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Stando moc dík,a když tak na ten hliník nějakou tu pastu a leštící kotouč(beránek)?
 
 
Datum: 19. dubna 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
Já vždy na zašlý lak používal TEMPO,na chrom a kovy zas SILICHROM. Nevím jestli neexistuje i něco lepšího,ale tohle je levný a všude dostupný.
 
 
Datum: 19. dubna 2015 15:16
 
 
 
 
Jméno: MACHYNE      IP: uživatel15847    
zdarec mám jawu20 za studena nechce jet normálně chytne na nakopávačku a musím to nechat tak cca 2 min na volnoběh az potom mužu jet ale stejně sa jí moc do otáček nechce az jeste za neakou chvíli jede normálně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
Vyčisti si karbec,bude někde zrnko bordelu.
 
 
Datum: 19. dubna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Tak když máš studenej motor tak to je jasny že jede hůř. Až se zahřeje tak už jede normálně ne?
 
 
Datum: 19. dubna 2015 0:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
čau lidi nevíte někdo čím to je že fichtl mi za studena startuje dobře a jak se zahřeje tak nejde nastartovat vubec? musím ho roztlačit na nakopnutí zahřátej nechatne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2015 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
Zčásti má Pepe pravdu,jen bych to řek lépe,Vape to zapálí bohatý i za tepla,seriový zapalování tak v jednom případě z pěti. Kabeláž to ovšem neovlivňuje. Sám si dobře pamatuju,jak to teplý chytalo blbě. Nezapínat benzin,naklonit na stranu a ještě byl člověk rád že se to na druhý - třetí šlápnutí rozblafalo... a kdo tvrdí že ne tak kecá ... a paradox byl,že když jsem to ochudil hladinou aby to teplý chytalo tak se studenym člověk kolikrát i běhal okolo bloku než to chytlo ... na gymplu jsem si užil ... co mam vape tak to neznam ... směs mam seřízenou tak,aby to vařicí jelo max,takže první studenej start našpricovat až z toho leje benzin a na první jde,necham půl minutky poblafat a jedu... je zajímavý sledovat,jak má motor po studenym startu vyšší volnoběh vlivem chudé směsi,během dalších pár vteřin to klesá na normál ... spokojenost ... škoda že origo Jikov je tak mizernej karburátor a nemá kloudný štelování volnoběžný směsy ani sytič...
 
 
Datum: 19. dubna 2015 7:01
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Pepe elektroinstalace s tím, pokud je v pořádku, nemá co dělat. Na vině je moc bohatá volnoběžná směs.
 
 
Datum: 17. dubna 2015 11:40
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Mylsím že každý pionýr s originílní elektroinstalací za horka na nakopnutí startuje špatně, ale taky nevím co je ten hlavní důvod.. ? Nemůžeto být ohřátím zapalovací cívky?
 
 
Datum: 17. dubna 2015 6:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Čau,nejprvé zkus fichtla naklonít na pravou stranu a startuj.Ještě to může dělat bohatá směs.Jakou barvu má svíčka? ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2015 16:47
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel11569    
Zdar draci,mám dotaz mustafa mi zvláštně prská a vyfukuje směs z karburátoru ven v nízkých otáčkách se udrží, ale vůbec nejde za plynem . Zapalování je seřízený správně kondík,svíčku jsem už zkoušel . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel11569    
Nejdřív střílel i od výfuku ... karbec je čistej, ale tu hladinu zkouknu možná bych moch přestavit jehlu nebo ? každopádně díky za radu
 
 
Datum: 12. dubna 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18000    
Tim ze ti to prska benzin asi na zapalovani neseridis...mas roztelovany karbec...vycistit seridit hladinu project seridit volnobeh...
 
 
Datum: 12. dubna 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6354    
Ahoj, máme problém s jedním Pionýrem 50/20 1967. Když někam jedem, tak ho vytáhneme z garáže a roztláčíme asi 30-45 minut. Občas jenom trochu zabafá. Po 45 minutách ho z posledních sil konečně roztlačíme. Zpočátku sotva uveze jednu osobu po rovině, ale za chvilku se vzpamatuje. Po nějaké době ho zase chcípneme a po 10minutové přestávce zase chceme jet dál. To už chytne do dvou minut, vyjímečně i na páku. Pak když stojí třeba do dalšího dne, celý proces se opakuje. Zkoušeli jsme všechno co nás napadlo a na co jsme měli prostředky. Tisíc různých svíček, všechno vyčistit, filtr, fajfku, ... Kdo to dočetl až do konce, tomu gratuluju. Předem díky za jakékoliv rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@pepa: to startování s nakloněním vpravo platí jen u teplého motoru... Jim to blbne i u studeného motoru a to by byla blbost pionýra naklánět vpravo ;-)
 
 
Datum: 15. dubna 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6354    
Dobře, něco s tím uděláme. (A vpravo ho nakláníme.) :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2015 12:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18007    
Nemota se ti nekolik problemu dohromady? Urco nastavit hladinu a predstih..a asi zopakuju radu z navodu ze pionir Se ma za tepla startovat mirne naklonen na pravo a kopnout..
 
 
Datum: 13. dubna 2015 7:50
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim s konnym je to vyběhaný.na cvíli pomůžou nový kruhy ale výbrus je výbrus
 
 
Datum: 11. dubna 2015 12:30
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel16252    
presne tak nastav hladinu -navod na jawa-50.cz a svicku dej odtrh na 0.5mm pak este dystak odtrh
 
 
Datum: 11. dubna 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17999    
O desetinku bych sklepnul svíčku a taktéž o desetinku bych přidal na hladině v karbecu.
 
 
Datum: 10. dubna 2015 15:44
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych, že je válec už hodně vyběhaný a proto má malou kompresi, díky tomu nejde normálně nastartovat a za studena steží uveze jednoho člověka. Jak se zahřeje, tak se komprese zvýší a pak logicky i líp jede... ;-)
 
 
Datum: 10. dubna 2015 13:07
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to na slaby zapalování, vysumeni magnety v rozoru.
 
 
Datum: 10. dubna 2015 12:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa 350/354      IP: uživatel15397    
Zdravím, chtěl bych vás poprosit o radu. Jakým způsobem se zamyká sedadlo na kývačce? Na rámu mám navařenou pásovinu se závitem. Přijde tam něco přišroubovat, nebo jak? Přikládám obrázek: http://www.motorestart.cz/images/Motorky/Jawa350side/141.JPG Mohl by mi to někdo případně vyfotit? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
je to tim, že kejva nemá zamykací sedlo... je pouze jištěný šroubem proti vypadnutí...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: vašík      E-mail:      IP: uživatel17976    
zdar, hele nevite nekdo cim to je kdyz mi fekal na volnobeh de ale pri velkejch otackach chcipne? zkousel sem vyfuk svicku i karbec ale porad nic.. diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: pavel 2938      IP: uživatel16842    
ja bych to viděl na vadný kondenzátor
 
 
Datum: 05. dubna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Jakou má barvu svíčka?Ještě zkontroluj jehlu.
 
 
Datum: 03. dubna 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17980    
A klika ti jinak nelítá v karterech zleva doprava? Pak bych se zaměřil na dotékání benzinu a ucpanej karbec ... možná svíčka nebo někde probijí izolace ... ale pokud tam teče benzín a jiskra je plná pravidelná tak je to klasicky ucpaná hlavní tryska... v předstihu bych to asi neviděl,u klasickýho pio nedáš ani 2,5mm (sotva něco přes 2mm při odtrhu okolo 0,4mm) ...
 
 
Datum: 03. dubna 2015 15:58
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Jde ti tam buď málo benzínu (ucpaná tryska, nízká hladina) nebo málo vzduchu (ucpaný vzduchový filtr, málo vzduchu do airboxu) nebo v extrému špatný odtrh na kladívku.
 
 
Datum: 03. dubna 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17977    
Velkej predstih?
 
 
Datum: 03. dubna 2015 0:07
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte. Máte niekto skúsenosti so zváraním bloku motora na pionieri? Jedná sa o motor z Jawy 05. Viem, že najlepšie by bolo kartre vymeniť, ale na tento typ ich akosi neviem zohnať. Jedná sa o prasklinu na spodku ľavého bloku hneď pri tom úchyte na stupačky. Dá sa to zvariť aj oblúkom? Ďakujem za každú radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2015 10:52
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jenže jak do karterů šáhneš svářečkou tak se kroutí jako prase. Aby to pak kloudně jelo, musel bys je nechat srovnat, což neumí každý.
 
 
Datum: 31. března 2015 10:52
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vďaka za pomoc ... ale už sa mi podarilo zohnať bloky, tak len dúfam že do nich všetko sadne ako má. Vďaka ešte raz.
 
 
Datum: 29. března 2015 0:33
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nás by ti to zavařil známí ale asi jsi zdaleka já jsem z Berouna u Prahy.
 
 
Datum: 28. března 2015 20:51
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
svařit se dá skoro vše, klasickým obloukem (trafo, nebo invertor) ale hliník nesvaříš. k tomu je zapotřebí ochranné atmosféry argonu (asi) a zkušeného svářeče hliníku
 
 
Datum: 28. března 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chlapi.Chystám se dělat motor na mé 350/639.A chtěl bych si tam dát písty značky Almet a křoužky značky Buzuluk.Jenže nevím kde je sehnat.Njejich stránkách obchod není.Pokud někdo víte kde se dají koupit napište mi odkaz díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 21:04
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buzuluk Komárov u Hořovic vyrábělo do nedávna nevím co teť. Skus na internetu nebo ti to můžu zjistit. V případě zájmu dej vědět nebo se zeptám u nás v krámu na moto.
 
 
Datum: 28. března 2015 21:04
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Buzuluk normálně funguje a kroužky vyrábí. Bral jsem od nich minulej rok kroužky na Husaberg. Kroužky se poptávájí u Buzuluku po mailu nebo po telefonu, musíš ale znát přesně rozměry.
 
 
Datum: 24. března 2015 9:01
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. března 2015 23:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Vzhledem k tomu ze tyto fabriky zkrachovaly do roku 95 tak asi jen pisty z ahry hradec kralove a krouzky ktere vubec sezenes ...ahra je nastupnicky podnik almetu
 
 
Datum: 23. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Zdar draci mám dotaz k ČZ 175/477. Mám problém s převodovkou jednou mi spadl řetěz nacpall jse k přepážce u zapalování a tím se ohoblovala převodovka (ještě nevím jaké kolečko nerozdělával jsem to). A tak jse chci zeptat jestli je možné že to udělala nevymezená vůle převodovky. A také jse chci zeptat jestli bych v domácích podmínkách dokázal vyvrtat závit pro trysku oilmasteru do kartrů bez této díry. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 0:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Kdyz to radilo tak predloha az tak blbe vymezena nebyla....a zavit by mel jit v poho udelat....osobne bych dal vicko nad plovak z califa ale delej jak umis tusim ze tam je 7 zavit takze vybaveni pak uz moc nepouzijes .,,
 
 
Datum: 23. března 2015 0:30
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, potřebuju radu ohledně pincka (21) před rokem sem dělal generálku ale spíš jen ložiska a gufera klika byla vpohodě a na výbrus to ještě moc nebylo, jen sem vyměnil kroužky. všechno šlapalo jak má, ale po 2 měsících jako na potvoru mi spadla pružina co je u startovačky tak sem rozpulil a složil a motor táhl pěkně ale nechtělo to zaboha držet volnoběh ale neřešil sem to, tedka sem si tam udělal výbrus s tím že už to skoro nemělo tlak tak pomály zajíždím mám takm asi 65km ale motor mi jakoby vynechává, škube ale jen třeba při rozjezdu kdy má zápřah nebo když jedu do kopca (jeden škubanec za 3 metry) a navíc mi to nechce držet volnoběh taky a blbě startuje ale to vpohodě roztláčím. nevíte čím by to mohlo být že to škube a nedrží volnoběh? svíčka tmavě hnědá, jehla na druhém zářezu (na 3. se uchlastává) mažu 1:25 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 15:46
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
a co někde falešné přisávání vzduchu,mezi kartry,přes gufera,hlava válec blok, válec karburátor?
 
 
Datum: 28. března 2015 15:46
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Na karburaci jsi koukal? Zaměřil bych se proč to nechce držet volnoběh. Možná nízká hladina nebo karbec rozdělat a opatrně drátkem prošťourat všechny ty dírky co tam jsou
 
 
Datum: 26. března 2015 19:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Clovek by rek ze to mas chudy jen ta svicka klame
 
 
Datum: 23. března 2015 3:50
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.. Přivezl jsem na opravu fichtla, při pokusu nastartovat střílí do sání a pak se uleje.. (Připadá mi, že se ulejvá nějak moc, tohle se mi nestává ani u kejvačky).. Přitom je jehla na druhé drážce shora, hl. tryska 68.. Kdysi bych na to možná přišel, ale přeorientoval jsem se na auta a na tyhle malé prdítka už degraduju.. Za odpovědi díky.. Snad se k něčemu dopracujem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
nediv se ze ti to strili s predstihem 2,5 predstih ma byt tak 1,4-1,9mm
 
 
Datum: 19. března 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Pokuď mi je známo tak výška jehly má vliv pouze do přidání půl plynu. Pak již jehla nemá na chod motoru vliv. Od toho tam je pak hlavní tryska a množství vzduchu puštěné šoupátkem a tím i směs. Každý má svoji radu ale když ten motor neslyšíš tak to může být (sto) závad. Takže bez urážek
 
 
Datum: 18. března 2015 21:09
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtl chytne i bez šoupátka, vyzkoušený :-D Taky si myslím, trochu poladit předstih/odtrh, pokud by nezabralo tak indukční cívka, nebo se taky podívat zda je elektro dobře zapojená ..
 
 
Datum: 18. března 2015 20:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Když mi pio střílel do sání tak byla vada v pokaženym tyristoru a svíčka házela mnoho jisker i mimo HU. Takže bych opravdu šel po vadě v zapalování,v nastavení přesných hodnot bych to nehledal...
 
 
Datum: 18. března 2015 14:46
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jen taková poznámka - jak dop*dele může jehla ovlivnit startování? Startuje se snad bez plynu ne? :-D To jsou rady, že by se jeden ... Kouknul jsi se vůbec do válce? Jsou kroužky v pořádku? :-D
 
 
Datum: 18. března 2015 8:00
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih je 2,5mm zmenšit ho můžu za zkoušku nic nedám.. Výfuk se tváři ok, můžu ho zkusit odpojit jestli není zabetonovaný, ale myslím si že tím to nebude.. A s tou jehlou za pokus taky nic nedám.. Ale když by musela být na posledním rantlu, tak to není úplně košér ne?
 
 
Datum: 17. března 2015 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Aha,nejsi blbej... tak soráč no... Tak si to pořádně rozšteluj jak ti hned radí přátelé níže a pak třeba za 2 tejdny zjistíš že máš v háji svíčku,vysokou hladinu a zvodnatělej benzín :-) asi tak ...
 
 
Datum: 17. března 2015 21:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Výfuk je vpoho? To by mohlo dělat. Ale zase když to střílí do sání tak tam jde moc směsy. Dej jehlu níž a číhni na výfuk
 
 
Datum: 17. března 2015 20:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Co hladina ...ale kdyz to strili je predstih blbej dej vetsi...rades schod hlavu a donut kladivka otvirat 1,6 .2 mm od hu...
 
 
Datum: 17. března 2015 20:23
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zas takový vůl nejsem :-D Jasně, že plovák zavírá hladinu jsem kontroloval je ok.. Svíčka hází jiskru jako brno.. Prostě všechny základní věci které jsem schopen zjistit jsem zjistil a jeví se vše v pořádku, jinak bych sem ani nepsal.
 
 
Datum: 17. března 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Zaprvé zkontroluj jestli zavírá plovák a pak kpukni jestli to vůbec dává jiskru.
 
 
Datum: 17. března 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: Dalmacio      IP: uživatel17942    
Ahojte, sháním radu ohledně ČZ 125 / 516. Není to sice fichtl, ale doufám, že naleznu pomoc alespoň zde, když je na internetu v sekcích českých veteránů úplně mrtvo. Můj problém se týká nejspíše špatné funkčnosti spojky (možná lanka), moto nejde nakopávat a napadlo mě že by to mohlo být tím, že spojka zabírá příliš moc a proto jde píst ve válci příliš lehko,nakopávačka se nijak nedře ani nezasekává. Ovšem na druhou stranu jsem zjistil, že jde roztlačit a po roztlačení je téměř nemožné řadit, protože spojka nezabírá vůbec, nevíte si někdo rady? Budu vděčný za každou dobrou radu. Děkuji! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Co píšeš tak funkčnost spojky je na každym motoru stejná. Co jsem pochopil tak spojka ja špatná proto ti připadá že jde píst lehko. Co mám zkušenosti s těmito motocross speciály tak spojka slouží na rozjezd a po případě promáčknutí aby motor dostal otáčky. Prostě ta spojka to má zasebou. Nový lamely(jestli se dají splašit a bude to vpoho)
 
 
Datum: 17. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch      E-mail:      IP: uživatel17924    
zdravím pánove mam problem netýka se sice fichtla ale za to motokoloběžky s motorem 23cc 2T obdobny motor jako motorovka koupil jsem ji nedavno od jednoho pána a v tu chvili jela dobře ale později se začínaly zhoršovat studene stary a motor měl při plnem plynu problem jakoby spalovat prostě když jsem dal plny tak se začal dusit no a teď už ani neškytne máte někdo nějakou radu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch      IP: uživatel17924    
už to šlape ale jen od pul plynu nahoru mohlo by to byt svičkou zda se mi že při startovani nazačtku nehazi jen až se motor pořádně vytoči tak nwm nwm
 
 
Datum: 10. března 2015 15:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17923    
U tedle motoru je nejhorsi ze se nedaj moc demontovat rada dilu plastovych a nic moc odolnych...jiskru ti to dava? Pokud ano strikni beno do valce...a uvidis zda slibu
 
 
Datum: 08. března 2015 7:57
 
 
 
 
Jméno: martincech      IP: uživatel17908    
Zdravím,potřeboval bych vyměnit kyvnou vidlici na jawě 175/450,Jak na to? za každé rady děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2015 19:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zdar. 1. vytáhnout víčko s maznicí 2. vyrazit víčko na druhé straně (jestli tam nejsou víčka, tak tam je průchozí šroub) 3. vyšroubovat aretační šroub z rámu 4. vylisovat čep 5. vylisovat pouzdra 6. vše očistit 7. nalisovat nová pouzdra s miskami a o-kroužky 8. vyzkoušet zda jde nový čep zasunout do nových pouzder ve vidlici suvně, případně vidlici srovnat 9. vše nasadit na rám a správně natočený čep nalisovat do rámu. Bez lisu to jde taky, ale nic moc. tenkrát jsem použil závitovou tyč na tažení a měděnou tyčkou jsem to postupně vyklepal a zaklepal, ale na rovinu - je to na prd a práce na celý den. lisem na pár minut. možná jsem na něco zapomněl, tak sory.
 
 
Datum: 02. března 2015 19:17
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Zdar draci, sháním díly na Stellu. Pokud něco máte, nabídněte. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2015 15:04
 
 
 
 
Jméno: Dano      E-mail:      IP: uživatel17904    
Zdravim, neporadi niekto ako nasadit novy vyfuk (doutnik) na koleno ? :-D Je tam z vnutra taky ten blby O kruzok cez ktory to nie a nie ist... zn vyfuku HACCAR (asi turek), koleno asi povodne... Koleno zmontovane samozrejme...ale ani celou silou nie a nie, namazat ho nepomohlo... Zeby zbrusit nabehove hrany? Aj tak si myslim ze to z toho tesnenia kus urve... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdar. Mě když to nejde u velké jawy, tak dám kroužek do vařící vody změknout.. Předem namastím koleno a rychle kroužek do vyfuku a koleno do něj.
 
 
Datum: 28. února 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17895    
Spis zbrousit po obvode ten o krouzek aby to tam pustil jde to dobre na jakekoliv brusce...
 
 
Datum: 28. února 2015 18:09
 
 
 
 
Jméno: HonzaVolf      IP: uživatel17547    
Čau draci, mám problém s mustangem. Nejdřív jezdil, startoval všechno v poho. Potom chytil jen když sem stříknul benzín pod válec a potom už ani nenastaroval, ale házel jiskru a teď už nehází ani jiskru. Zkusil jsem vyměnit kondenzátor, svíčku i cívku, ale furt nic. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Projdi všecky kabely, potom zkus odpojit na indukční cívce pod krytem káblík který vede z přepínaču a zkus jestli jde jiskra. Jestli půjde tak je vada v přepínači.
 
 
Datum: 28. února 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdarec Draci, mám problém s Babettou 210. Když otevřu kohoutek tak najedou začne silným proudem téct z karbecu benzín ven. Karbec jsem rozebíral plovák se zdál být v poho zaseknutý nebyl. V čem by mohl být problém ? Předem Díky za rady a přeji Vám mnoho úspěšně najetých KM v tomto roce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2015 18:20
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Když plovák chodí tak se nezavírá ta jehla co je nad plovákem. Nechá se to vpoho rozdělat a pročistit. Vyzkoušíš to když do toho foukneš plovák zvedněš tak by to nemělo jít. Pozor ať si nehneš s víškou hladiny
 
 
Datum: 21. února 2015 18:20
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no tak plovák se zřejmě zvedá v hladině ale netěsní mosazný ventil na uzavírání............
 
 
Datum: 21. února 2015 18:14
 
<  9  10  11  12  13  14  15  16  17  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 2:21:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu