Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Švejk
IP: uživatel18123
 Ahoj všem, mám problém s pionýrem. Po několika letech stání ho chci protáhnout technickou a dokončit polopřevod. Problém je že nedrží otáčky a chcípá. Když se ho podaří nakopnout a hned nechcípne tak po chvíli běhu najedou klesnou otáčky a zhasne (mám nastaven celkem vysoký volnoběh). Když na něm jedu tak je vše OK, pak ho postavím na stojan a nechám volnoběh a třeba po minutě klidného běhu se zas začne dusit a zhasne. Taky sem vypozoroval, že po ohřátí na stojanu se mu nepravidelně zvyšuji na okamžik otáčky než zas sám zhasne. Měnil sem kondenzátor, cívku, fajfku, svíčku, benzín. Čistil sem několikrát nadrž, palivový filtr, karburátor, trysky, vejfuk. Nastavil sem odtrh, předstih, mezeru cívek od rotoru, plovákovou hladinu. Už mě nic víc nenapadá tak prosím o radu zkušenější.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel18130
 V nejhoršim to protáhneš technickou a nebo evidenčkou i v tomhle stavu ... beztak to tam povezeš na vozejku ... když nenarazíš na kreténa,tak to jen sundáš z vozejku,on to vyfotí a zas mužeš kurtovat na vozejk.
Datum: 12. června 2015 12:30
Jméno: pepa
IP: uživatel18126
 Saje ti to falesny vzduch pravdepodobne guferem pod zapalkem...za ty leta spuchrelo...za chodu motoru strikni pod rotor zapalka horlavi sprej pokut vyleti otacky saje to tudma
Datum: 11. června 2015 15:50
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Zdravím. Mám problém. Mám 559, která má nový motor - 600 km, repasovanou kliku která má cca 200 km (CKR - jehly). Když jedu a vytočím motor tak na 3/4 plynu a zavřu plyn tak motorka začne neskutečně vibrovat. Při nižších otáčkách bez problému jakmile se dostanu za 3/4 plynu při zař. rychlosti a nebo 1/2 na neutralu okamžitě nastanou vibrace celé motorky a neskutečný rachot (od motoru začne něco řinčet). Nevíte někdo čím je to způsobeno? Začalo to dělat asi před 100 km zpět, jinak šlape jak hodinky. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2015 22:55
 Teď mě ještě napadlo - Možná ti vypadaly šrouby do motoru. podle mě závadu zjistíš sundáním levého deklu motoru.
Datum: 10. června 2015 22:55
Jméno: pepa
IP: uživatel18122
 Primar jeste raz...mohlo by se ti protacet kolecko na klice
Datum: 10. června 2015 8:32
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Primární řetěz je nový. Spojka byla dotažena a zajištěna takže by to muselo přijít dřív. Nějaké jiné nápady?
Datum: 10. června 2015 7:56
 Za sebe tipuju primární řetěz - vytahaný až za hranice snů(odstředivou silou se natáhne tak že drhne o kartery). Na kliku by jsem to moc netipoval. Možná by mohl být povolený spojkový koš.
Datum: 10. června 2015 0:58
 Zdar, mám 555tku. Na dvojku v tahu a vyšších otáčkách dochází asi v intervalech 10 sekund k jakoby vyskočení rychlosti, řádově ve vteřině se zase chytne a tak se top stále opakuje. Zkoušel jsem měnit převodová kolečka, řadící automat ale nic nepomáhá. Neřešil někdo něco podobného? Dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2015 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel18118
 Zdar. Přesně tohle jsem před lety řešil známýmu u j550. Nevyřešili jsme to. Respektive jemu to bylo fuk,je to motorka co stojí v rohu haly pod plachou. Tam jsme prvotně řešili problém,že dvojka vyskakovala,řadící automat byl v hajzlu,tak jsem ho opravil. Vyskakovalo to stále,tak jsem tam dal novou tvrdou pružinu a ta už to udržela,ale furt to dělalo tyhle procvaky...jak řikam,dál jsme to neřešili... ale určitě u tebe i u něj to bude ve dvojkovejch kolečkách a nejspíš budou jeblé i hřídele ... možná i volná předloha ve futrech.
Datum: 09. června 2015 17:22
 zdar draci, tak mám ještě jeden dotaz. Staďák nemá vůbec žádný výkon, na jedničku se jen tak tak rozjede, vím, že moto po výbrusu si musí chvíli sednout, ale s tímhle výkonem se to nedá ani zajíždět. Motor je teda po GO, válec po výbrusu, klikovka repas, nová ojnice s jehlama jak nahoře, tak dole, nový ložiska, gufera, všechno přečištěné. Po složení motoru se všechno krásně točilo.
Nevíte čím by to mohlo být? Zapalování, předstih, palivovka, karbec??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 9:26
 Zdravím, tak jsem to vyřešil, přečistil jsem karbec, zbrousil jsem hlavu a válec do roviny, aby těsnil, nastavil jsem předstih a jede to parádně, jen mi to nějak nechce brzdtit
Datum: 12. června 2015 9:26
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Toto bývá zaneseným výfukem. Zkus se na něj podívat.
Datum: 10. června 2015 11:59
 Ahoj, tak dneska jdu zkusit vyčistit karbec a zkusím zbrousit hlavu do rovna. Ok, to s tou matkou taky vyzkouším, jinak jezdím 1:25 na zajíždění s modrým Mogulem, uvidím jak to dopadne  Díky za pomoc, dám vám vědět.
Datum: 10. června 2015 11:46
 Zkus navléct M4 matku na jehlu plováku(zvýšit hladinu). Pokud máš S22 karbec jako já, tak z nějakého důvodu musím přes léto zvednout hladinu a na podzim a jaro jí zase snížit(M4 matka ten plovák zatíží tak, že klesne o milimetr a hladina je o to výš). Pak ještě jestli nemáš moc oleje v benzínu. 1:25 bývá nechutně moc a motor dost často nejde ani roztlačit(jezdím každodenně 1:33 už cca 15let bez zjevných závad, s jakým poměrem jsem zajížděl si už nevzpomenu).
Datum: 10. června 2015 1:07
Jméno: Olous
IP: uživatel18119
 Zkus, jestli ti nefouka pod hlavou  prave jsem to resil
Datum: 09. června 2015 11:12
Jméno: Petr
IP: uživatel16687
 Zkusil bych komplet vyčistit karbec jinak vůbec nevim čím by to mohlo být.
Datum: 09. června 2015 7:36
 ahoj, po dotahnutí předního kola se kolo netočí. jakmile trochu povolim , točí se krasně volně. mam tam vše jak ma byt,pokličku atd. nevíte čím by to mohlo být ?\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2015 19:23
 zkus dát podložku mezi štít brzdy a buben kola, setkal jsem se stím že to o sebe dřelo
Datum: 07. června 2015 19:23
 to kolo pravě sem dostal od kamoše. a ložiska šly pěkně a poznam když se to točí na ložiskách asi minutu, ale po dotahnutí na fest se přestane točit a jde ztuha. ještě skusím dat jinne kolo a napíšu\\r\\n
Datum: 07. června 2015 18:47
 točí se ti ložiska? když to máš povolené tak se mohou protáčet na osce, ale jakmile to dotáhneš tak už nemají šanci se protočit...
Datum: 07. června 2015 9:06
Jméno: pepa
IP: uživatel18112
 Proste se ti to prici...nepises u ceho to je ale delal jsi neco s tim kolem? Musi tam byt nezi lozisky trubka vicko ji ma navarenu a samotna loziska musi byt bez vule kdyz do nich zasunes osu...nemenil si loziska?
Datum: 07. června 2015 7:43
 zdar draci, mám problém se Stadionem, nejde mi vůbec nastavit bowden spojky, po stlačení páčky se mi vůbec nechce vracet zpět. Nevíte čím by to mohlo být? Nemůže to být třeba špatným bowdenem nebo vyčochtaným spojkovým košem? Palec spojky je v pohodě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2015 0:07
 No přišlo mi, že ten kluzák jde nějak strašně ztuha oproti tomu, jak to šlo předtím, asi si s tím ještě trochen pohraju. Bowden myslím, že se nezasekával.
Je pravda, že jak koš, tak talířek už mají nejlepší léta za sebou. Pokud to nějak nerozchodím, tak asi stejně budu kupovat spojku na šrouby, abych měl pokoj od segrovek.
Datum: 07. června 2015 0:07
 Tipoval by jsem to na roztřepené lanko někde v půlce bowdenu. Zkus ho úplně smontovat a zkus jestli se volně pohybuje, jestli ne tak ho zahoď a rovnou kup nový. Ohledně spojky může být totálně zakouslý "kluzák"(bronz v levým krytu motoru, co mačká na kuličku ve spojkovým talíři, možná se mohl vylomit ten nálitek v tom krytu). Pak leda že by byla zlomená pružina, nebo spojkový koš tak vytuněnej, že ho ani ta pružina nesrovnala. Jinak spjka se dá ozkoušet že vemeš například sikovkama za tu páčku a napodobíš sílu lanka. Je ještě možný, že se protáčí ten plech, který otáčí tou hřídelkou s tím palcem a kluzákem(já ho mám zavařený mosazí, takže netuším jak je to v originále)
Datum: 06. června 2015 22:08
 zdarec draci potřeboval bych poradit nevíte kolik lozisek je v rozetě? 1 nebo 2 u pionýra 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2015 21:44
 jedno
Datum: 07. června 2015 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel18113
 To se musíš podivat,některý rozety maj dvě ložiska (ty starší do j05) a některý maj jedno ... teoreticky by tam mělo bejt jedno,ale radši se koukni...
Datum: 06. června 2015 21:21
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Zdravím, JAWA 350 má neustále vysoké otáčky(asi 3500 ot.)po vypnutí sytiče klesnou, pak se zas zvýši, pod válcem, mezi karbem a válcem přetěsněno, vyměněno gufero pod zapalováním,(předtím chytala dost blbě, po výměně chytá líp, ale otáčky stejné) šoupátko v karbu je dole. Kdo by tušil PROSÍM poradte !
Mam podezření na tu gumu v které drží karburátor(je nová a namtlaná vazelínou), ale karb se v ní trochu mele. Co by se stalo kdyžbych prohodil trysky jak jsou v karburátoru, myslím, že ne, ale zvyšovalo by to otáčky ?? Za rady děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2015 14:43
Jméno: pepa
IP: uživatel18116
 Vem stetec plechobku z benzinem a mozna mista netesnosti natirej benzinem ...pokut netesni nasaje beno ze stetky a vyleti...co ten sitic zavira?
Datum: 07. června 2015 14:43
 Ahoj, řešil tady někdo problém s velkou vulí v okach motoru na uchycení kříže ?  předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2015 18:07
 Řešit to musím jelikož je tam velká vůle tak že se mi i trošku hýbe vejfuk nahoru a dolů. A nepraskne to když to prevrtam ?
Datum: 03. června 2015 18:07
Jméno: pepa
IP: uživatel18104
 Nu a pokut to chces resit nezbyde ti nez diry prevrtat a udelat do nich vlozky
Datum: 03. června 2015 15:31
 Čau draci potřebuju nasměrovat správným směrem. Mustang mi v nízkých otáčkách nechce táhnout a z válce se ozývají takové malé "výbuchy". Jakmile se dostane do otáček tak jede krásně. Hladinu mám nastavenou lehce bohatší (nad plovák). V airboxu mám 2 8mm dírky. Pokud ty dírky zacpu, tak to v nízkých otáčkách dělá pořád to samý, ale logicky už nejde do takových otáček. Svíčka N15 má tmavě šedou barvu a na izolátoru jsou malé kuličky. Předstih mám rysku na rysce - VAPE. Už si fakt nevím rady. Když to jednou zkouším tak to táhne krásně v nízkých, zkusím to za půl hodiny a už to nefunguje. Setkal se s tím někdo? Čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2015 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel18100
 Bílá svíčka je chudá směs,šedá svíčka je chudá směs + něco špatně
Datum: 29. května 2015 19:37
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Zkus trošku snížit hladinu v plovákové komoře
Datum: 29. května 2015 16:06
 Převoďák to na 99% nežere, z vejfuku nic neteče a ani to nekouří (v motoru olej je  ), hlava ani svíčka není zamaštěná a není to cítit. Zkusím si tedy ještě pohrát se směsí a předstihem a budu zkoušet a zkoušet.  Děkuji za nasměrování.
Datum: 29. května 2015 6:00
Jméno: standa
IP: uživatel2743
 Nežere to převoďák ? Vždy když se to chová jako bohatý a přitom je to chudý (šedá svíčka) tak to tahá olej z převodovky guferem či mezi bloky.... navíc chudá směs a relativně větší předstih = slabé detonace ? Zkontroloval bych to ...
Datum: 28. května 2015 23:22
 Ahoj,nejsem zrovna příznivcem malých obsahů a asi proto si už nevím rady.
Potřebuji poradit. Dostal jsem na opravu stadiona s11. Dlouho nejel a neházel jiskru. A jak to býlá vše zaneseno. Nyní už jsem stadiona nastartoval. na volnoběžné otáčky běží krásně. Po přidání plného plynu nejde do otáček začne se hádat. Předstih jsem už ladil nekolikrát a už nevím na co jít. Gufera jsou nová, svíčka nová. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2015 3:27
 Toto mi dělal stadion s11 - ale s22 karbec(nevypadá jako vajíčko) - nízká hladina(úprava plováku - nemyslím si že to bude ono), ale spíše přicpaná nějaká tryska nebo kanálek. Zkusil bych ho profouknout kompresorem. Závadu by jsem jednoznačně tipoval na něco s palivem. Samozřejmě může být závada v palivu samotném. Obdobný problém jsem řešil u jawetty s olejem v poměru 1:25(stadion mi při tomto poměru jde steží roztlačit a co teprve taková 175/356 při zajíždění, kdy má podle výrobce být 1:20. Holt oleje se od dob socialismu asi změnily - mažu 1:33 už 17 let každodeního provozu a zatím žádná závada)
Datum: 27. května 2015 3:27
Jméno: aux
IP: uživatel18086
 zdarec
mam mustanga a mam problem se zapalováním
sice to hází jiskru ale malou a kvuli tomu to nejde nahodit
neví někdo co s tim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2015 14:35
 Tipuju to na mezeru mezi cívkama a magnetem. Dělávalo se to na cigerotý papírek, ale mě se osvědčilo ty cívky dát prostě co nejblíž k magnetu tak, aby magneto nedrhlo. Samozřejmě může být i něco jiného - načnutý kondík, provařená cívka, odizolování kladívek, fajfka(pokud máš tu verzi kde, se jakýsi "hrot" ve fajfce zapichuje do závitu na svíčce, rovnou jí zahoď a sežeň jinou. Ten hrot se upaluje a pak to děla hovadiny), svíčka(mezera 0.4mm a jestli háže tam kde má), nebo na kladívkách může být v sepnutém stavu nějakej hezkej přechodovej odpor, stejně tak jako všude možně v kabeláži(zažil jsem i rozlámaný kabely). Očka a všechno zaletovat, ne chytit roztřepený kabel pod zrezlou matku, jak to dost často vidím. Dost často udělání kabeláže poctivě pomůže. Zkusil bych ty cívky na magnetu a pak projít ty kabely, pak to řešil dál.
Datum: 24. května 2015 14:35
 Zdravím chlapi, v zimě jsem koupil Jawa 350-640 z tím že blbne jeden válec a teď po nastartování pravý nejde vůbec. Na zapalování mám jenom jeden snímač na L a na R je drát bez snímače, mají tam byt dva snímače?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2015 20:55
Jméno: safar
IP: uživatel18101
 Čauky Stando, dík za rady ale mám ještě něco. Při zkoumání proč to nedobíjí jsem našel vyhořelou černou krabičku Magneton 443 113 510 000 kterou se někdo pokoušel opravit přeletováním nových drátu. Na stránkách fichtl krámek jsem našel usměrňovací diodový A-u1 1 můžu to
zaměnit? A relé rozpínací mám 6V nemá tam být 12V. Jak si chtěl to číslo zapalka tak to je Typ 443 113 514 112 -14V - 15A
Datum: 29. května 2015 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel18096
 Nemá
Datum: 27. května 2015 16:22
Jméno: safar
IP: uživatel18095
 Tak jsem zkoušel vaše rady svíčky pálí, kabely nové. Ale našel jsem volný černý drát na zapalku. A prohodil sem vn kabel na hlavách a zdá se že to funguje. Nemůže se něco pokazit?
A stále mi svítí kontrolka dobíjení, má nemá?
Datum: 26. května 2015 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel18085
 Chci napsat to a samé. Dej nějaký info,fotku,opiš nějaký kod/označení na statoru ... co znam má jen jeden snímač,rotuje závora s dvěma konci,jdou dva impulzy za jedno otočení motoru = oba válce pálí v obou úvratích viz jak je popsáno níže... jeden snímač,jedna cívka s dvěma VN kabely (malá červená pogumovaná),dvě svíčky. A takový základní dotaz - pálí ti obě svíčky? Zkoušel jsi to? A když svíčky prohodíš přestane jít druhý válec a nebo problém přetrvává na stejném válci ... ? Vyloučil jsi závady typu prošlehlej vn kabel,fajfky,svíčky? Někde začni a budem pokračovat ...
Datum: 22. května 2015 19:39
 Dej fotku a uvidime.Ale kdyz jsi ho pořádně prohlidnes bude tam napsané.
Takže mas tam bezkontakt, tam je normální, ze je tam jeden snimac, ten dává signál do dvojite civky(z jedné cívky jdou dva zapalovaci kabely).Jiskru to hází v dolní i horní uvrati(motoru to nevadi v ničem) a stav pak jeden snimac.ti tvy mechanici toho asi ještě hodne nevydeli.
Datum: 21. května 2015 22:21
Jméno: safar
IP: uživatel18083
 Podle čeho poznám jaký zapalko mám. Já se vtom fakt nevyznám před 25 lety jsem měl ještě kladívka a ty sem si pošteloval sám. \r\nMístní automechanici taky vrtí hlavou že to má jenom jeden snímač. Nebo neznáte v okolí Českých Budějovic mechanika na moto Jawa?
Datum: 21. května 2015 20:08
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
 jaky tam máš fajky? Jestli tam jsou odrušeny (s pochrom. plech.) tak je rovnou vyhoď a zkus neodrušeny
Datum: 20. května 2015 10:25
 Dobré by bylo napsat co tam máš, PAL kladívka, Ducati, malé Vape, velké Vape.
Možná to rovnou vyfoť
Datum: 19. května 2015 22:02
Jméno: Jarda
IP: uživatel18078
 Zdravím, mám problém s Jawa 23 Mustang po cca 15 min jízdě přestane dávat jiskru, jiskru nedává ani s jinou svíčkou, začne zas házet jiskru až po cca 45 min vychladnutí, pak zas lítá jak z praku 15 min. Co vyměnit? Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2015 11:54
Jméno: pepa
IP: uživatel18084
 Elektricky prorazena inducka ..s teplem roste elektricky odpor...a jak se za provozu ohreje civka odpor v ni stoupne na tolik ze nemaka...proste dej jinou a vyzkousej to do zapalka na motor bych zatim nelez
Datum: 22. května 2015 11:54
 Já bych to viděl na indučku.
Datum: 19. května 2015 22:03
 nejdřív si projdi všechny kabely, jestli nejsou někde k něčemu připeklý, pak bych to tipoval na kondenzátor, případně indukčku.
Datum: 18. května 2015 12:24
Jméno: Štecky
IP: uživatel18071
 Dobrý den, mám takový problém. Stáhl jsem si z půdy fichtla 21 sport. Po oprášení sem se jel projet... Tah měl krásnej to ano, ale po chvíli ježdění začal vynechávat jako by docházel benzín, kterého tam byly 3 litry! Až nakonec úplně chcípnul a už nešel nijak nakopnout, ani rozjet na jedničku. Doma jsem zjistil že přestala skákat jiskra :/ Svíčku jsem vyměnil za novou, ale je to stejné, ani malá jiskra se neukázala.... Fajfka je OK tak vážně nevím čím to může být :/ Myslíte že cívkou? Nemáte někdo podobnou zkušenost? Popřípadě čím by to mohlo být? Moc děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2015 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel18080
 Ano,mluvíš ovšem o odtrhu. Ten bych zkontroloval. Ten předstih se tu zbytečně hrotí,pokud bude zapalování ať skoro napravo a nebo skoro nalevo a nebo uprostřed tak to bude dávat jiskru a pojede to nějak "slušně" ... po dvacáté osmé napíšu,že předstih určuje,kdy jiskra skočí. To podle toho jestli je předstih velkej,malej či akorát tak to jede líp či hůř,ale jiskra musí lítat,na tu to vliv nemá...
Datum: 19. května 2015 15:38
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 hele hele stando, jak píse stecky tak asi nejakou dobu fichtl lezel. tak proc by nemohl zkontrolovat predstih vacka mohla chytit rez filc na 100 pro suchej pertinax po par kilometru osoupanej.
Takze od zacatku horní uvrat odtrh na kladívkach a pak budes muset prenastavit predstih.
Datum: 19. května 2015 14:36
 Jo jo podívám se nějak na to  Akorát moc nevím jak hledat správně tu chybu... Sem úplnej amatér a pionýrům skoro vůbec nerozumím, tak nevím nevím jestli na to přijdu... Jsem mladý a nezkušený  Nemohl by jste mi nějak poradit jak mám postupovat při tom základním kontrolování? Díky Stando za odpověď
Datum: 17. května 2015 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel18074
 Hele když to jelo pěkně a najednou to nedává jiskru,tak to sakra asi nebude předstihem ??!!!!!! Proto jsem napsal to co jsem napsal. Maximálně se mohli uvolnit kladívka a spadli na sebe - vačka je nezvedne,ale určitě mu do motoru nevlezli trpaslicí který mu povolili stator a otočili s nim až doprdele,,,,myslete u toho trochu ! Překontroluj si věci který jsem ti napsal v prvním přízpěvku a mužeš si zkontrolovat i teda kladívka jestli v HU ty 3-4 desetiny,ale nic zbytečně "nešteluj" jak ti radí tenhle "radil" ....
Datum: 16. května 2015 18:29
 skus udelat predstih
Datum: 16. května 2015 18:02
Jméno: standa
IP: uživatel18072
 Podivej se,jestli se ti třeba nepohnul kondenzátor a nekostří se kabel co jde ven ... a nebo jinej zkrat ...kladívko,zapalovací pól,upadlý kabel ... hledej
Datum: 16. května 2015 6:45
Jméno: Martin
IP: uživatel18068
 Zdarec potřebuji radu asi tak dva dny pozoruju na mem Fichtl že tak divně při jizdě mláti někde v motoru řekl bych že píst , vubec nemá žadnej vykon na jedničku se sotva rozjede a dovjak se do otaček dostane s teži a skoro netáhne a postupně otačky upadaj ted už nechce ani nastartovat nevíte co by to mohlo bejt ? zkusil jsem jinou svičku vyčistit karburator novy hadičky z nadrže a vyčistit nadrž vyčistit trysky prosim o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2015 15:36
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Rozeber motor a podívej se do válce.Jestli ti nepopraskaly pistní kroužky.
Datum: 14. května 2015 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel18069
 Už odešel do věčných lovišť...
Datum: 14. května 2015 8:42
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Zdar draci,chci si pořidit Jawu 350/634-7 (konopnici),jestli by šla za 28 tis nějaká topka pořídit i s doklady,a ještě se chci zeptat majitelů 634 na její + a -,jinak předem dík =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2015 23:13
 A co teprv pionýři, chtít 10 000 Kč za tuctovou Jawu 21, která je ráda že je ráda sice s papírama, ale i tak panebože je to fichtl .. za tu cenu se dá koupit taková 640ka, čz 477 apod.. nejhorší je na tom fakt, že si ty ceny nastavují sami lidé
Datum: 14. května 2015 23:13
Jméno: Buvol
IP: uživatel14613
 Ty ceny jsou opravdu šílený. Za cenu jako je pěkná 634 se dá pořídit i slušný japonský youngtimer a to je už jiný svezení... Na Jawy nedám dopustit, ale přijde mi, že český trh se staršími stroji se jednoduše zbláznil.
Datum: 14. května 2015 19:32
 čau, za 28 topku opravdu nepořidiš, ja kupoval za 18 v podstatě nepojizdnou a nasipal jsem do ni dalšich 35 takže počitej že to nic levneho neni ale stoji to za to, ty 634ky byly asi nejlepši jawy co vyraběli, pevny ram ktery se ti nekrouti pod zadkem a motor je taky super, řekl bych že lepši než 640tkovy, ale počitej s tym že to ma pořad bubnove brzdy a 180kg takže to moc nebrzdi, jestli tě ještě něco zajma tak mi pisni na email nebo na fejsbuk
Datum: 14. května 2015 15:44
 Zdar draci, motor jawa typ 360(350ccm) s válcema a hlavama z typu 354 mi nedrží volnoběh(buďto se rozbíhá nebo zastavuje). Čím by to podle vás mohlo být?(ty hlavy a válce to nejspíš nebudou nebudou, protože před výměnou dvou bulharských ložisek(zmizlé klece) na klice to sice rachotilo jak šuple se šroubama, ale volnoběh to drželo parádně). Dále aby se motor probudil k životu musím dávát plný plyn a karburátor(několikrát čištěný) nehorázně přeplavit. Motoru kromě toho volnoběhu a šilených startů ve stylu dieselového stabiláku(které mi nijak nevadí, vypadá to epicky  ) nedokážu nic jiného vytknout. Najeto od složení cca 150km(výbrus, ojnice, písty ani klika nebyly repasovány nebo renovovány, protože byly v naprosto netknutém stavu). Jediná závažnější změna se odehrála v zapalování, které je momentálně VAPE(přičemž si nemyslím, že by jsem ho měl špatně načasované). Svíčky N15c, mezera opravdu 0.7(jinak to nešlo nastartovat). Palivo s olejem 1:33, jehla 4 zářez shora(na 5 ani 3 zářez nejel jak na ten 4.), šoupě není vyštíplé, klika bez simerinků se otáčela skoro sama......
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 12:17
 Seřízení zapalování jsem ověřil pomocí stroboskopu a nenašel žádnou závadu. Dokonce jsem si vyrobil mezikus na volné seřizování a nejlíp se stejně osvědčila hodnota z výroby od VAPE. Mám divnej pocit, že to nejspíš dělá hladina, takže zkusím zalaborovat s ní a když to nezabere, tak zase rozpůlím motor a podívám se na ten labyrint mezi klikama a na lícování těch válců. Simerinky byly dávány všechny nové, takže tam by závada neměla být(musel by blbnout jeden válec, což se neděje). Těsnění je papírový a nezjistil jsem že by někde foukalo. Zkusím ještě taky dotáhnout hlavy, jestli si trochu nesedly a nefoukaj(ale to by to nejelo tak jak to jede)
Datum: 27. dubna 2015 12:17
Jméno: standa
IP: uživatel18043
 A nemáš tam prdlý gufero a nebo někde netěsnost? Nic jiného mi už nenapadá,když to předtím fungovalo a teď ne. A s předstihem si seš jistej? Vyndaval jsi kolíček z kliky a přesazoval rotor ? Nebo je na kolíčku? Nevim jak to přesně bylo,ale některý vape se muselo přesadit na klice jinak to zlobilo...
Datum: 26. dubna 2015 15:50
 jde o to že to NENÍ po výbrusu....
Datum: 26. dubna 2015 14:28
Jméno: pepa
IP: uživatel18041
 Toto chovani je po vybrusu do urcite miry normalni...ma to vetsi treni...jinak vse podotahuj a pokut to nepomuze tomu pridej..
Datum: 26. dubna 2015 12:48
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Zdravím chlapy Omlouvám se že sem táhám tuto otázku ale potřebuji nutně poradit...Popíši defekt který má muj motocykl značky MZ někdo z vás tento problém měl třeba u jawy nebo něco takového (vím že toto je pokec pouze pro motorky značky jawa ale stranka pro MZ neexistuje )Problém je že nedokažu seštelovat chod motoru ,motor je po výbrusu a najel jsem stím asi 500km uplně v pohodě a ted nějak to přestalo chodit karburátor je uplně vyčištěn dokonce 2x a přívod paliva je uplně čistý a teče to jako z vodovodního kohoutku .Motor má mít cca 1800 - 2000 ot. volnoběh a když se znažim rozject tak do 4500ot se motor dusí a od 5000 víš se chytne a jede jako splašená a když zastavím a motor jak taž beží za tepla tak motor protočim ale když se chci rozjet tak motor se dostane do záběru a už to nevitočim chvíli stojí na stejných otáčkách třeba 2500ot a pak chcípne jo a zapoměl jsem ještě když se ten motor chytne tak občas zaškube(fluše)...Jedná se o motorku MZ ETZ 125 Saxon Sportstar tak bych nerad aby její život skončil . S pozdravem Robinn a děkuji předem za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 20:20
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Výška hladiny v karburátoru je dobrá?
Datum: 22. dubna 2015 20:20
Jméno: seboh
IP: uživatel18022
 Ahoj, mám kolo po novém výpletu, ale je problém s tím, že konce drátu vyčuhují z nýplu do prostoru pro duši. Jak to pořešit? flexou se tam asi nedostanu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 22:27
 půlkulatý pilník. Nebo i tou flexou se tam dostaneš.
Datum: 22. dubna 2015 22:27
Jméno: standa
IP: uživatel18023
 Normálně flexou,přes to pak ochranou gumu a tradá....
Datum: 20. dubna 2015 12:00
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 pilníkem. vždycky se to dělalo pilníkem.
Datum: 20. dubna 2015 9:44
|



|