Jméno: Jarda
IP: uživatel5933
 Můžete mi to nastavení předstihu popsat jako pro uplnýho blbce kterej to ještě nedělal moc prosim.. Děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 16:30
 1,2 - 1,5 mm taky, udava se to na motorek po roce 75 nebo tak nejak, steloval sem to dycky podle teto hodnoty a gdyz to neslo nebo to bylo spatny tak pak podle 1,6 - 1,9 mm...jinak frikulin a Dobešová to pod timhle vysvetlili hezky, nejlip se to dela podle ty zarovky pac hned vis presne gdy ti to pali...doporucuju to pak jeste doladit za chodu...
Datum: 29. dubna 2009 16:30
 Tak dobře, zkusim to uplně nejvíc do detailů. Nejdříve sundej hlavu válce (ta část motoru co je v ní svíčka). Povolíš jí 4-ma maticema - sundáš. potom ti tam zustane valec kerej se ti nesmí pohnout, proto ho něčim zafixuj. Potom sundej na pravy straně ten trojuhelníkovej kryt. Ted uvidíš nad kondezátorem (váleček s drátem) kontakty přerušovače ( kladívka) mezi nima je mezera. V prostřed zapalovaní je šroub s hlavičkou na plochej šroubovák, tim toč doprava a pozoruj dokud se neotevře upe nejvíc, vraž tam něco co ma 0,4 mm a stahni šroubkem na destičce, co je vedle. Ted mezi ty kontakty dej cigaretovej papír a toč PROTi otačení motoru tj. doleva. Hlídej až tam papír začne tak trochu držet. Ted přeměř vzdalenost od hrany válce k pístu, a to by mělo pravě davat těch 1,6 až 1,9 mm. Pokud to nepomuže bud to zkus znova, ale taky by možna nebylo od věci to někomu přenechat, nic ve zlym, každej se to musí naučit a je lepší to nejdřív vidět.
Datum: 29. dubna 2009 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel5934
 rekl bych ze frikulin a dobeška ti to popsali jak pro blbce.....ale muzes este skusit http://www.fichtlkramek.cz/faq/id5.html jen bych dodal ze predstih u mustanga je stejny jako u 21,tj. 1.6-1.9mm pred HU .....kde kdo vzal hodnoty 1.2-1.5mm netusim a spravne nejsou
Datum: 29. dubna 2009 11:09
|



|