 čau, neví někdo proč mi praskaj žarovky na jawě 05? Ve předu mam 6v 15w, a v zadu 12v 5w. A to ani nesmim přepinat dalkový a tlumený jinak praskne hned zadni a předni potom taky protože de do ni moc proudu... Jaký žarovky tam mam teda dávat? Na modrý 21 mam stejný žarovky jako na 05 a tam vydržej i když motor víc vytočim... Žarovky kupuju jen od značky NARVA tak to neni tim že tam davam naky šmejdy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 11:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Použití omezovací tlumivky bylo řešení poplatné své době (elektronek), pokud máš magneto verzi 30W, tak doporučuji jednoduchou úpravu usměrněním světelného okruhu diodovým můstkem (nutné odletovat uzemněný vávod jednoho z pólů) a za to připojit regulaci (viz tu na konci článku) http://www.mujweb.cz/www/elektronic/regjaw.htm za pár korun, bez baterky a funguje to na první zapojení při pečlivé práci a máš po starostech s praskáním žárovek. Já to takhle provozoval pár let a nevím co to je prasklé vlákno  . V případě 20W by se museli usměrnit oba póly zvlášť a sloučit výstupy můstků... Jen pozor, je pak třeba používat 12V žárovky.. ale prosím vás už se mě neptejte proč
Datum: 16. března 2009 11:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
Datum: 16. března 2009 10:21
 Jakou tlumivku? Co to znamená silný rotor a proč si ho mám vážit?
Datum: 15. března 2009 18:29
 do zadu tlumivku...jinak "ocouzena" zarovka znaci opotrebovani starim, to je ze se tusim ten wolfram uklada z vnitrni strany toho skla, proto je takova zacernela, tobe praska vlakno - pretizeni, nevydrzela takovy napor stavy...cili pokud mi to Chong nevyvrati tak mas silny rotor nebo to mas u zadni zarovky blbe zapojeny (nemas tam zadnou nebo ti nesviti, pokud sviti tak je to prave silny rotor)
Datum: 15. března 2009 18:23
 ale tam neni 30w zapalováni tam je 05tkový, ja když dám dopředu 6v 25w a tak od toho neni vydet na cestu a svítí to strašne málo, potřebuju vyřešit co mám dat dozadu za žarovku???? a ješte jedna věc když tu zadní žárovku vyndám tak ani neni jako očouděná ale je jen praskly to vlakno tak jestli to sou takovy šmejdy?\r\n
Datum: 15. března 2009 17:59
 no ale pokud se nepletu tak 05 mela este tlumivku...pokud ma 30W zapalko tak neni co resit - sulfidka, jeden kabel od ni navic natahnout a dat dopredu 25W zarovku...pokud ma jenom splaseny rotor tak Chong mi gdysy posilal z toho sameho duvodu navod na sestrojeni regulace - nemusis nijak ubirat na vykonu jenom to nepresahne mez gdy ti praska ta zarovka, bud mi dej vedet na mail nebo at se na to primo vyjadri Chong
Datum: 15. března 2009 17:50
 zaleží jak máš zapojenou elektriku, ve schematu pro 30w není zadní žárovka přimo na kostru, zadní sulfidka je napojená na na vlákna přední žárovky, oba konce...jeden konec na dálkové vlákno a druhý drát na tlumené vlákno a už ti praskat nebude.
Datum: 15. března 2009 17:23
 dej před světelnou cívku usměrňovací diodu, žárovka potom bude o polovinu mín svítit, ja mam tohle na mustangu,protože se mi taky často palily žárovky a kdyš jezdím za tmy tak mam přepínač kde jednoduše tu diodu odpojím ,ale už potom netočím tolik ten motor at mi neshoří
Datum: 15. března 2009 13:44
 a nebo tam mas misto 20W 30W zapalko (treba z typu 21 po roce 75 nebo typ 23 cili mustang)...a nebo mas silny rotor, toho si vaz
Datum: 15. března 2009 12:45
 jastli mas zapalko jako na 555 mussis tam dat tlumivku do masky jak na j 555.dopredu 6v 15w hozadu mam 12v 15w na j 555.musis kombinovat
Datum: 15. března 2009 12:40
|



|