Jméno: Pecan
IP: uživatel1226
 cau hele fichtlari ja uz si fakt nevim rady ja kdyz nastartuju mustanga tak me zacne rvat na plnej vikon a kdyz pridam tak rve este vic a neubira menil sem pist. krouzky tak ja newim estli to muze byt tim.diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 16:28
Jméno: jawa555.50
IP: uživatel1058
 zkrat bowden
Datum: 17. února 2009 16:28
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Myslel sem tu pružinu nad šoupátkem, ale neumel sem si vzpomenout na spravny nazec, jak to čtu znova, tak sem tam napsal kravinu  sory, ale i tak myslim že to je hlavni duvod !!!
Datum: 30. ledna 2009 19:15
 spis bych skouknul to tesneni,kdyz sundaval karburator,hlavu,valec atd tak je dost mozny ze to bude nekde foukat,simerink je sice taky moznej,ale vzhledem k tomu ze to predtim nejspis nedelalo tak bych to videl spis na naky to tesneni
Datum: 30. ledna 2009 18:40
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 je v prdeli simering pod zapalováním -sundej zapalko vyndej vačku našroubuj místo ní šroub M8utáhni ho rotor sleze vyměn simering a rat tam zapalko pozor je tam takovej malej količek ten nesmiš stratit
Datum: 30. ledna 2009 18:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co je to za blbost.......pružinka na štelovacim šroubu volnoběhu nemá na vracení jehly vliv........spíš máš na mysli pružinu nad šoupátkem ne?..........ale jak píše kolecko-viděl bych to na faleš.....
Datum: 30. ledna 2009 18:12
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Podivej se, jestli si nezapomel dat, pod šroub volnoběhu tu pružinu !!! Ta tam musí být, aby se vracela jehla !!!
Datum: 30. ledna 2009 18:00
 nebo si tam dal spatne tesneni nebo si to blbe utahnul a taha ti to falesnej vzduch,k tomu bych se priklanel spis
Datum: 30. ledna 2009 17:56
 Skus povolit šroubek na seřizování volnoběhu.Když to nepomůže tak zkus povolit plynový lanko a když ani to nepomůže tak vyměň plynový lanko
Datum: 30. ledna 2009 17:49
|



|