 draci prosimvas mě fik jede na 1 good, ale na 2 to prostě nemá sílu. jedině z kolpce nebo na pěkný silnici ale jinak ne... po louce vůbec. jen z kopce. pls poradte. a když je studenej tak se dusí, ale o bude asi svíčka a už dojíždm nádrž al ta dvojak to je i s plnou.... a zajimavy je že s naturalem to de. dokud se neohreje karbec a neudela se rossol v tryskach ale ze zacatku to de.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 4:07
 novou svýčku n15 nebo n17 vyndat a úplně rozebrat karburátor, vymejt kanálky injekřní stříkačkou a tech benzínem hlavně musí bejt dobře nastavená směs dát nový těsnění na obě strany příruby nejlíp koupit a nejlíp i pod válec může se stát že to může přisávat i kolem gufera na straně zapalování to byla dost častá závady kdyš dachly netáhly, složit karburýtor benzín super95+olej mogul tsf v poměru 1:40 novej filtr a pokud máš do filtru tu hliníkovou trubičku tak vyhodit a vyvrtat ještě 3 - 4 10 díry navíc a novej filtr správnej předstih a odtrh a zkontrolovat jestli nejsou zapečený kroužny nebo to může chtít výbrus ale to je málo pravděpodobnýjá jsem měl jehlu u mustanga na 1. zářezu úplně nejníž a trhal mi ruce, chytal držel volnoběh ale s naturálem byli ohromný potíže často chytal samozábal hlavně když bylo horko nechtěl ani chcípnout. otázky na mejl satelitt@seznam.cz
Datum: 08. ledna 2009 4:07
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 A máš vzduchovej filtr?
Datum: 03. ledna 2009 18:05
|



|