 cau draci-mam problem s mustangem-kdyz se po 3 km zahreje tak prestane tahnout a skoro nejede-kdyz je studenej tak vali v klidu 70 ale pak ztraci. zkousel jsem vse-motor pretesnenej,nova inducka , novej vysokonapetovej kabel,nova fajfka,nova svicka vycistenej vejfuk. i kdyz prijedu a rychle vymenim svicku opet za studenou nez to zchladne - a nedivte se.Tak stejne pak nejede-ale chytne na 1. slapnuti jak za studena tak za tepla. jeste jsem nezkousel kondenzator a novy krouzky. jinak je udrzovanej a po go a vybrusu najeto tak 2,5 tis km. prosim poradte nekdo kdo tomu rozumi. a dale když prijedu a je poradne zahratej a vyndam svicku a jakoze to chci nakopnou takze sakozrejme bez tlaku -tak pist jezdi ve valci jak blazen takze se nepridira. oleje davam taky dost tak co s tim? diky vsem za rozumny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 22:52
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 tak a uz sa to tu pytam 5x aku mas sviečku hm? mala by byt N7
Datum: 02. prosince 2008 22:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 standa ma pravdu tez mi to litalo po studenym nakopnuti do prikrych kopcu jak hovado a pak by llinejsi (ale u me ten rozdil zas tak moc znat nebyl)...bohatost poznas podle svicky a gdyz shodis ten filtr tak uvidis...
Datum: 28. listopadu 2008 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel4642
 moc bohata smes...! nebo priskrcenej vzduchovej filtr...! kdyz je studenej tak jede jak splasenej,protoze studenej potrebuje bohatsi smes...zrovna dneska jsem to resil...shod sání a uvidis...mozna se taky mylim,ale ja bych na to vsadil krk....
Datum: 28. listopadu 2008 17:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a taky to muze bejt olej z prevodovky ze jde do klikovky...ted me to napadlo...projevuje se to velkym kourem, jinym smradem a proste se chova line (neskyta! ale je linej malo tahne a pak vubec nic) a taky je cerna svicka...pokud mas mokrej spodek motoru a tydlecty priznaky tak je to pak jasny - prevodak...
Datum: 28. listopadu 2008 17:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak bud se ti to pridira nebo to mas vylitany...jelikoz to mas uz tak dlouho po vybrusu tak asi to druhy...ale zkusil bych vymenit krouzky nebo vlastne rozebrat a zkouknot valec, muze byt podrapany, muze byt prdly krouzek, co treba futro v ojnici a proste to cely prolizt jestli neni negde neco v nenormalu...gdysi to delavali u kamose lozsika na klice, mel tam nejaky jiny typ a gdyz se mu to zahralo tak se ty loziska roztahla az se mu zacla drit...projdi uvidis, gdyz tak ty krouzky
Datum: 28. listopadu 2008 17:03
 No....podle toho co řikáš je to takovej klasickej vyběhanej fík...  Pokud máš všechno čistý a správně nastavený (ale tomu já ze svejch důvodů nevěřim...  ) tak by to ještě chtělo změřit kompresy na studenym a teplym. A nebo sundat válec a vložit kroužky do válce a zkontrolovat vůli v zámku....! Kondenzátorem tohle nebude....! Ono taky to může bejt tvůj subjektivní pocit protože fichtl ztrácí každej teplem výkon ale zase to teplo je potřeba taky pro provoz...!  Třeba závodní motor když nakopneš a hned jedeš tak až tak za kilometr a půl se začně chytat že se v něm přestanou prát tlaky...! Ale podle mě tvůj problém je jasnej. Uhřátý kroužky neudržej kompresy pouštěj ji do kliky tim ji ohřejvaj a celej cyklus jde pomalu ale jistě do kytek....
Datum: 28. listopadu 2008 10:17
|



|