 zdar draci mam problem fichtl mi vubec netahne dokopce hnedka strati vikon a trojka to porovine moc netahne a dvojka jede max. řé deto dootacek ale nema to silu a hnedka to straci vikon us jsem skousel prectich i odtrch a porad jeto stejny chyta na poprve ale proste nema silu us si nevim rady us jsem skousel dat bohatsi smes a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 21:25
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 Jo a jeste kdyz uz nic jinyho jukni krouzky...cau
Datum: 16. září 2008 21:25
 Jestlis půlil motor a netahne ti trojka tak máš přehozený kolečka v převodovce.
Datum: 16. září 2008 21:22
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 Ja bych to videl ze ti nekde bere falesnej vzduch.Kdyz to chyta na volnobeh a jde do otacek...Tohle to mi to delalo kdyz sem stratil ten stelovaci sroubek na volnobeh a tahalo to falesnej vzduch.Skus vsechno poradne pretesnit a checkni gufera.Cau
Datum: 16. září 2008 21:16
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Tak to mas hodne velky predstih, hold nepresne meris  nastav 1,2-1,5mm pred HU
Datum: 16. září 2008 21:04
 Nemáš moc vyšponovaný řetěz. Mně to dělalo. Potom zkontroluj jestli dotéká benzín, jak máš nahuštěný kola a jestli ti to někde špatně nekostří.
Datum: 16. září 2008 20:45
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja to mel rozebrany a tohle vsechno mam vporadku valecc dobrej loziska novy vse vporadku ale nekde je proste naka chybycka kterou nemuzu najit a kdyby to foukalo mezi karterama v klikovce tak by to blblo a neslo dootacek ale on chata na poprvy i bez plynu na neutral to chodi dootacek skopce to jede pres 80 km ale porovine a dokopce to vubec netahne
Datum: 16. září 2008 20:43
 nafukej kola namazej a nasponuj retaaz namaz loziska v kolach serid si karbec a kdy to nepomuze taak vybrus kamo vybrus
Datum: 16. září 2008 20:42
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Napada me ze je vybehanej valec, nebo mas vyklepanou kliku
Datum: 16. září 2008 20:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a vejfuk je vypaleny i koleno vsechno suprove utesneni filtr skoro novy ten je cistej
Datum: 16. září 2008 20:32
|



|