 zdarte motorkáři,tak zitra už do školy co,mno radši byh eště prázdninoval a jezdil na mašině,ale k mému dotazu..mám jawu 350/640 a tyto motorky mají nevýhody,že od spoda tak netáhnou..mno vím že se to nedá nijak uplně vyřešit,ale chtěl bych se zeptat na nejaké maličkosti,které to aspoň trochu zlepší..?!díky za odpovědi a ať to jezdí!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 15:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Standa - našel jsem teď náhodou tvůj tři dny starý dotaz na mě ohledně magnet, jestli tě to zajímá napiš mi na mail, já ti napíšu co o tom vím. Omlouvám se že to píšu sem.
Datum: 02. září 2008 15:22
mno šak letí,ale mosíš to držet nad 3t.ot,na rovině to je v poho,jen v kopcí ve 2 to chce točit..
Datum: 01. září 2008 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel3955
to mi nepovidej ze nova 640 nechce odspoda...kluci u nas na servisu ji meli..byla to ta verze s kapotou a dvoukomorakama a sla taky jako hovado...musis ji drzet svini...pak leti jak ER 5...ale ta maximalka a spotreba sou zoufaly,no....
Datum: 01. září 2008 9:45
rozhašený to neni!!a pokuďs jezdil na 634,tak ta to nedělá,to sou ty starší motory,ty nové motory 638 jeli skvěle ve vysokých otáčkách,ale v nízných to nemělo takovou akceleraci..kámoš má 632,a tomu to od spoda jede skvěle,ale ve vyších otáčkách to neni takové jak na tech 638,tam to je jak kdyby zaplo turbo,škubne ti to hlavů a je to jak yamaha   ,sem to trochu vyřešil tim,že sem dal menší řetězové kolečko,takže se to rychlej vytočí,ale zas to tolik nejede..
Datum: 31. srpna 2008 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel3945
350 nejde od spoda??? coze??? vzdyt je to sakra dvoutaktni dvouvalec...ja teda jezdil na 634 a ta se zvedala este na dvojku a hvizdala i na asfaltu...to jedine ze to mas nejaky rozhaseny...ta 634 na ktery sem jezdil ja byl original...akorat mela VAPE a nestekala...
Datum: 31. srpna 2008 22:15
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1404.html myslíte toto??
Datum: 31. srpna 2008 20:37
ata klingeritová clona,kde to přesně je,vždyť mezi karbecem a sáním je enom spojka sání?
Datum: 31. srpna 2008 20:24
Zdarec, nejlepší je mít přesné elektronické zapalování, a hlavně lepší karburátor. Mnoho let jsem jezdil se zapalkem twin esse a karburátorem Bing. Jezdila až 160. A spotřeba dlohodobá 2.7l.
Datum: 31. srpna 2008 20:13
dokonale utěsněný vejfuky (i uvnitř ty klingeritivý kroužky) tzv. doutníky, nic jinýho se s tim dělat asi nedá+ proříznutí clonky neuškodí...
Datum: 31. srpna 2008 17:42
Jo a nebo jestli se ti chce tak rozeber válce a vybruš si kanálky musíš sikoupit takovej pilník a pak to pojede víc ale bude to trochu víš žrat ale jinak350ka musí jet jak drak
Datum: 31. srpna 2008 15:56
Klingeritovou clonku mezi karburátorem a sáním prořízni na průměr hrdla karburátoru. Hlavní trysku dej 92. O nějakého toho koníka se ti zvýší výkon.
Datum: 31. srpna 2008 15:03
|



|