Jméno: pedro
IP: uživatel2039
vydělěj svíčku a skus jak pude motor těžce (nakopavačkou) a když to pude těžce tak máš asi holt přidřenej valec nebo si dal větší píst na menší valec prostě neco takovýho ..
Datum: 28. srpna 2008 12:46
zkontroluj olej v motoru
Datum: 28. srpna 2008 11:00
Pokud vím,většinou je přehřívání způsobeno přidírajícím se motorem. Nechci tě strašit,ale i tohle by to mohlo být. Jasně,hliník vede teplo,ale kartery a víčka by se neměly ohřát nějak extrémně. Mě se 350 taky přidírala a převodovka celá topila jako kamna,dal jsem to na vůbrus a všechno je ok. Nevím no,zkus na to mrknou a uvidíš.
Datum: 28. srpna 2008 8:06
víte o tom že dvoutaktní motor vzduchem chlazený má pracovní teplotu kolem 120°C a vzhledem k tomu že kartery sou z hliníku kterej velice dobře vede teplo, olej v převodovce působí jak kondenzátor a drží teplo ještě dlouho potom co motor už nejede,,svíčka je horká protože odvádí přebytečný teplo od elektrod ze spalovacího prostoru, to jen pro info, ale pokud si o karter v místě spojky nebo zapalování popálíte ruku tak je něco v nepořádku...
Datum: 28. srpna 2008 0:51
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
jo ale přehřejvat se to bude aj ze svičkou ....
Datum: 27. srpna 2008 23:55
Jméno: 00
IP: uživatel368
tak zkuš studenější svícu
Datum: 27. srpna 2008 23:22
Jméno: buben
IP: uživatel770
tak to za jizdy chlad nasledujicim zpusobem......kdyz pojdes z kopecka, tak tam dej nizsi kvalt, vypni zapalovani, a dej plnej plyn......bude se to chladit benzinem a pak to i lip pojede ja to takhle obcas udelam i kdyz se mi to neprehriva....a narust toho vykonu kdyz je to trochu ochlazeny na svych strojich dost pocituji.....
Datum: 27. srpna 2008 21:12
jeje tak to jestli si nemel starej puvodni pist osoupanej tak moc ze se zdalo ze mas tejnej prumer jak ten co si nasel ve skrini a ted to moc dre... to jeblbost davat tam valec s ryhama!!
Datum: 27. srpna 2008 21:02
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
ne ale dal sem tam jinej valec co sem našel ve skřini ?! Sou v nem ryhy a jezdim pomalu abych ho trochec zajel ale stejně , nakopnu po 100m ve 30km/h na trojku bez vytáčení a je to vařící !!!!
Datum: 27. srpna 2008 20:39
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
koukni jesi sou pistní kroužky na zamkach nebo nemáš to po vybrusu ?
Datum: 27. srpna 2008 20:32
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
j mě to taky pak vic nechce , mam 21 a nevim jestli tam mam přidelat pelchy at vic fuci na ten motor. Moc by se to tam asi nevlezlo tak budu uvažovat o nějákým větráku a jednu svetelnou civku .
Datum: 27. srpna 2008 20:18
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
kdyz to prudce schladis tak ten valec muze prasknout!!!!!a me se tak prehriva fik ze vypnu elektriku a on etse par vterin motor de nechtel sem tomu verit ale je to tim ze je uplne rozzhavena svicka a smes od toho este chyta!!ale jak se to prehreje tak to vubec netzahne upa to straci vykon az to nechce jet!
Datum: 27. srpna 2008 19:52
Jméno: Ikar
IP: uživatel111
proč se to nesmí chladt vodou ? vozil sem sebou pul litrovou inekcu a zajizdy to dřiv chladil...a pohoda
Datum: 27. srpna 2008 19:36
To sem slysel, taky, ze nakej amik jel na jednicku a zapek motor, ale k veci, zkontroluj hladinu prevod.oleje, vycisti valec, hlavu, aby to lip chladilo, hlavne to nechlad proudem vody na rozehratej valec !!
Datum: 27. srpna 2008 19:30
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
no to mu ale nepomože , mam stejnej problem počkam si na odpovedi, a možná bys měl vic mazat do benalu a dolit olej do převodovky ten taky chladí !!!
Datum: 27. srpna 2008 19:26
jednou sem cetl ze nekdo si pucil auto v praze (amik) a jak je zvyklej na automat tak v na dalnici do plzne volal ze má rozkvarenej motor tak tam prijeli a prej to bylo uplne na mol.. pac ten ridic zaradil a jel.......
Datum: 27. srpna 2008 19:24