Jméno: los
IP: uživatel600
 cau... potrebuju PORADIT se zapalovanim..  kdy se maji otevirat kladivka? jak mam presne nastavit ten kos co jsou na tom civky? jak ho mam dat do leva nebo do prava? moc diky za vsechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 23:29
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
zapomel sem napsat ze kdyz pootocis klikou proti smeru chodu motoru a pist zajede o zminenych 1,6mm tak v tu chvili by melo byt na kladivku mezera 0.05mm(cig.pap),pokud tam ta mezera neni tak musis pootocit zapalovanim do prava nebo doleva az tam bude....pak znova prekontrolovat odtrh,jestli je stale 0.4mm...pokud ne tak znova dat odtrh 0.4 a znova natocit dle cigaretoveho papirku az ho to v 1.6 pred HU sepne a znova skontrolovat odtrh a tak dale az je to vse jak ma byl....ja ma osvedcene to jak jsem psal v prvnim prispevku,na 9 z 10 fichtlu to funguje...nejaky fichtl je abnormalni...pak se musi stelovat...
Datum: 05. srpna 2008 23:29
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
odtrh neni maximalni otevreni kladivka!!! to vacko: to cos napsal je absolutni blbost!!! pak ti mladi kluci maji umet serizovat zapalovani!! odtrh se steluje kdyz je pist v horni uvrati za predpokladu ze predstih je tak nejak OK,jinak tam nastelujes uplny blbosti!! Horni uvrat je pist uplne nahore nejblize hlave,v tu chvili ma byt odtrh 0.4mm(to ze se kladivka nekdy otviraji pri horeni smesi az na 0.7mm tu vacko jaksi opomel a pak prudce spadnou aby alespon 40 stupnu na klice byli zavreny a stihlo se vse vybit aby se to zase mohlo nabit a tak...je vice duvoduuu)...predstih je kdy skace jiskra,je to 5 stupnu pred horni uvrati coz odpovida 1.6mm,to je ze vemes sroubovak nebo klic a pootocis rotorem zpet proti semru chodu motoru o 1.6mm na zdvihu pistu(pist zajede o 1.6mm zpet do valce)... nejlepsi je to napred postavit jak sem psal nize a potom skouset stelovat pokud to nebude uplne OK...
Datum: 05. srpna 2008 23:23
odtrh je maximální otevření kladívka, to je 0,4 mm, to se nastavuje jen jedním šroubkem, zjisti, kdy je kladívko nejvíc otevřené, pak povol šroubek, vem plech tlustý 0,4 mm a dej ho mezi kontakty, musí to jít trochu z tuha vytáhnout a utáhni šroubek, to máš odtrh, teď předstih, vyndej svíčku, lepší je to ale když sundáš celou hlavu, vyjeď s pístem do horní úvratui, to je to místo, kdy je píst nejvýš ve válci a už se jakoby začíná vracet dolů, pak otoč pomocí šroubku na vačce doleva (proti směru hodinových ručiček) tak, aby se ti píst posunul dolů o třeba 1,6 mm, je to různý, pak povol 2 šoubky na statoru a otoč tím kotoučem s kladívkem, kondenzátorem a pod. tak, aby si měl mezi kontakty kladívka a toho kontakty mezeru 0,05 mm, to je tloušťka cigaretovýho papírku, je to šířka mezery, při který přeskakuje jiskra na svíčce, papírek musí jít vytáhnout, aniž by se potrhal, dej si záležet, nebude rychlovka, radši pomalu a pořádně, pak ti 21 šroubky na statoru utáhni, tím zajistíš polohu kotouče, na kterým je kladívko, kondík atd., ve skutečnosti je trochu jiný u každýho stroje odtrh, buď trochu větší nebo trochu menší a to samý s předstihem, musíš si to vyladit, nejlepší je štelovat předstih za chodu, tak, doufám, že to pochopíš, hodně štěští a ať jezdí
Datum: 05. srpna 2008 21:39
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Datum: 05. srpna 2008 17:39
Jméno: los
IP: uživatel600
TOMONICK... jak ze si to psal stim statorem?? tady se cast textu zakrila? moc dik a nebo budu radsi kdyby si me to napsal treba na Email.. Mischel-Nike@seznam.cz mocc dik
Datum: 05. srpna 2008 16:04
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
povol ho,otoc ho doleva az se opre o dekl a pak ho vrat o milimetr doprava a utahni. otoc klikou aby by byl pist uplne nahore(horni uvrat) u hlavy a na kladivkach podle merky dej 0,35 az 0,45 mm odtrh...u fichtlu je dany odtrh 0,4mm ale nekomu to na nej nejede,nekomu to dobre jede na 0,35mm nekomu zas na 0,45mm ..to musis odskouset... jinak predstih na pionyru je 1,6 az 1,9 mm pred HU ale pokud tomu nerozumis tak to radso otoc doleva a o milimetr vrat a melo by to byt ok...
Datum: 05. srpna 2008 15:52
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zdravim, odtrh se nastavuje 0,4mm kdys je pist v horni uvrati, (co nejvice vystrcenej), tim na co sou civky se menuje stator, ten se nastavuje takto:Uvedes pist do horni uvrati, treba sroubem na vacce(tos doprava), vem meridlo a vrat se pistem 1,6mm zpet(pootoc tim sroubem na vacce doleva o tolik, aby se pist posunul o 1,6mm), jakmile tim ucinis, udelej na kladivkach jednoduchy obvod se zarovkou a stator pootoc tak aby se otevrela a zarovka zhasla...  jednoduche no ne?
Datum: 05. srpna 2008 15:52
|



|