Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
najlepsi to hned spoznas ked kuknes na matice ktere drza kolenka do valcu,ti cosa srubuju z venku valce take hvezdicove tak jeto kivacka a ked do nutra take mensi tak jeto panelka.alebo podla hlavy a valca.
Datum: 12. července 2008 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel3468
jinak na motoru je vyrazene cislo. podle prvnich cisel poznas typ. nejznamejsi: 599(250 panelka) 592 (250 panelka s hranatou bandou) 353(250 kyvacky)354(350 kyvacky) 360(350 panelka) 361 (350 Sportka) 590 (250 Sportka) je to vzdy ty prvni 3 cisla na cisle motoru.
Datum: 12. července 2008 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel3468
typycky znak panelky je spinacka na FAB klicek pod riditkama a zamykaci kasliky a sedacku,je to takovej zamecek nad kaslikama. 25O panelky meli sani do valce(kyvacky maji sani do karteru pod valcem) a 350 vysokou hlavu. Kyvacky maji klasicky zaobleny motor(jako perak),kulate hlavy,sedacku kytara atd....to jsou nektere z rysu,ale pokud se jedna o nejakou mutaci tak to uz poznas jedine podle stitku a motoru
Datum: 12. července 2008 16:46
Ono je to jak v roku výroby,tak i mají jinou nádrž-první kývačky měly nanádrži bošák a ampérmetr,potom přechod kývačka*panelka už ho neměly a panela ho už neměla od začátku. Typy se liší i řídítky-plech masky přechází v krycí plech řídítek-panela nebo je jenom na masce a řídítka jsou vidět skoro celá-kejva. ono je toho hrozně moc,ale jsou to takový nevýrazný detaily.
Datum: 12. července 2008 14:54
na takych motorkach sou vzdy neake rozdfily treba jine riditka,nadrz apodoben...........
Datum: 12. července 2008 9:55