To Chaong: To vížejo... už to dělám běžně... no když položíš sklo normálně na ponk tak se ti vnit určitě nebude... dyť je tvrdý... a proč sklo? protože je dokonale hladký... takže to podle něj bude vypadat... ty vodítka se daj vylisovat ven... ale nesmíš to přehnat, jinak se ti tam pak nevejdou hřídele a těsní to ještě hůř... ale když to jenom zarovnáš tak to je paráda... vopravdu pak stačí jen ten papír... ale já stejně radši dávám papír i silikon...
Hux
Datum: 16. června 2008 15:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ta rada se zabroušením na skle se mi líbí.. chtěl bych se zeptat Huxe jestli to někdy dělal... u jedný půlky si to umím představit, ale u druhé, kde jsou ti vodící trubky zalisované v karteru... tak to nevím, protože bez poškození vodítek při vyjmutí si to moc představit neumím. A taky jsem se chtěl zeptat proč zrovna na skle? Podle mě je dost pružné, tedy bych řekl že to není jen o skle, ale také o pevné podložce pod sklem, která však musí být pevná a rovná, když to sklo bude kopírovat povrch... Do barvy se dříve namáčelo těsnění protož neexistovali dnes běžné vulkanizační těsnící tmely. Barva dobře těsní jen pokud nezatuhne. Pak se stane křehkou a následně může olej prosakovat. Teoreticky by to nemělo vadit, ale viděl jsem i převodovku (favorit) co tekla jak dunaj a přitom nešly půlky díky barvě pomalu od sebe, muselo se do nich pořádně říznout gumovým kladívkem :o). K tomu sklu... není to spíš tak že se sklo přikládá na kartery tak aby bylo vidět skrz sklo barvení jednotlivých ploch barvivem pro odhad zakřivení zabroušené plochy? :o)
Datum: 16. června 2008 11:56
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
tak diky zarady u jednoho motoru dam jen ten papir namoceny v oleji ale ten druhy motor nevim asi to skusim stou barvou namocit papir do barvy
Datum: 16. června 2008 11:26
Hele jestli chceš použít jen papír, tak zabruš kartery na skle... normálně vem tabuli skla na ní dej šmirgl, a bruš dosedací těsnící plochy... ale nepřežen to zas!
Datum: 16. června 2008 10:24
já používám papír a před montáží ho dám na pár hodin do oleje nebo stačí to papírový těsnění pomazávat olejem, aby se papír nasák a změk
Datum: 16. června 2008 9:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
papír mastit nemusíš, promastí se sám. Papír těsní dostatečně za předpokladu nepoškozených a vyrovnaných ploch karteru. Já se s takovými dosud nesetkal, kvůli zásahu mnoha kutilů (kterých je tu plný web), takže jsem odkázanej na papír a nerovnosti doháním tenkou vrstvou zvulkanizovaného (!) tmelu (lukopren). Veliká spokojenost, krom velmi poškozených karterů mi neteklo nic.
Datum: 16. června 2008 7:19
Jméno: BO
IP: uživatel2050
já mám papír a silikonj protože když nedám papír tak sou v motoru moc malí vůle a nejde řadit ....
Datum: 15. června 2008 21:57
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3205
nemyslim ze by papier tesnil tak dobre ako silikon...silikon je proste naj...
Datum: 15. června 2008 21:35