Ohřátím se roztahuje více píst a kroužky, klasicky to je problém při záběhu, když je udělaný ,,těsný,, výbrus, tak se zadírá, tedy analogicky když máš volnější píst (viz. zmíněný schůdek ve válci), tak při zahřátém motoru by měl být těsnější.. a tudíž by měl být menší problém se ztrátou komprese přes kroužky, zároveň při vyšší rychlosti proudění plynu (paliva) méně vadí všelijaké netěsnosti, protože jimi plyn nedokáže protéct. Tedy pokud je motor kaput, jsou problémy vždy se startem motoru a ne vysokými otáčkami. Něco jiného samozřejmě je že je snížený výkon a tudiž je problém otáčky udržet i s malým kopcem. Mě jednou nešel do otáček mustang a chyba byla ve vejfuku.. plyn neměl kam proudit

. Zkusil jsi se podívat i tam? JInak schůdek neznamená vždy nadměrné opotřebení...