nevím jak na ČZ250, ale tenhle úkon na pinckovi zvládneš nejlépe tak že vyndáš segrovku z náboje kola a domeček ložiska dokola ohřeješ nejlépe plamenem malou letlampou (elektrickou to jde taky ale výkon nicmoc), pak než to vychladne otočíš kolo, aby na ložisko působila gravitace a gumovým kladívkem několikrát rázně klepneš do bubnu... obvykle ložisko vypadne samo. Pak vyndáš rozpěrnou trubku se středícími plechy a ohřeješ z vnitřní strany domeček v patě bubnu, což jde hůř a hliník se zde tolik neroztáhne (proto první ložisko to u segrovky) a to vyrazíš ven, nejlépe přes ořech golaklíče aby se opíral o vnější kroužek ložiska (tuším že mě pasovala velikost 22)... a dílo je hotovo

Ložiska nelze vyrazit za vnitřní kroužek ložiska, protože tomu brání rozpěrná trubka... Pokud jde ložisko ven i bez nahřátí, tak je buben špatnej.