Tlumič se rozebere tak, že se stlačí horní miska (mustanga či celý kryt u pionýra), nejlépe nějakým přípravkem a vyrazí, či šikovně se odvrtá kolíček původně miskou zakrytý v patě oka. Pak se oko vyšroubuje. Sundá se kryt, pružina a vyšroubuje se z těla tlumiče zátka vodítka. Střeva vodítka si už moc nepamatuju, ale těsní to celé O kroužek a pístek je těsněný kůží. Problém je ale v tom, že O kroužek není vhodný pro těsnění hřídele tlumiče, protože nemá tlakem samosvěrný účinek jako má např. těsnící manžeta u klasického tlumiče. Tvar těsnění pomáhá prosakování oleje podél hřídele. Výsledek je tedy k ničemu, akorát mám dodnes všecko neustále zasírané od oleje a tlumící účinek trval jen jednu jízdu než se tlumič zavzdušnil. Tedy pokud ti jdeo o opravdové tlumení zadní kyvky, doporučuju použít nějakou z nabízených náhrad. Konstrukčně jsou původní tlumiče v podstatě zmetkem. Já původní nechal jen proto aby se zachoval historický vzhled motorky.

Holt netlumí ale vypadají tlumiče v novém laku a chromu fakt pěkně