slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Vacko      E-mail:      IP: uživatel2384    
Zdar lidi, potřeboval bych od vás radu. Nedávno sem složil motor z dachla a teď ho zabíhám. Když je studenej, tak v pohodě chytne i běží. Jakmile se ohřeje a chci mu trochu přidat, tak se chvíli drží v otáčkách, ale pak se najednou začne dusit a ztrácí výkon i točky, až nakonec chcípne. Vím, že při záběhu se motor nemá moc vytáčet, to dodržuju, ale potřebuju, aby se aspoň udržel v točkách, když mu trochu přidám, jinak bych s nim daleko nedojel. Mohla by to dělat gufera na klice?Díky za rady a nápady všem příznivcům těchto nízkých kubatur :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2008 21:19
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Vacko      E-mail:      IP: uživatel2384    
ale ňákej zásadní rozdíl sem nepoznal
 
 
Datum: 01. dubna 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: Vacko      E-mail:      IP: uživatel2384    
já sem měl původně jehlu na spodní 3. drážce, pak sem právě myslel, že tam jde moc benzínu a málo vzduchu a tak semm jí přendal na 2. drážku
 
 
Datum: 01. dubna 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
skousel si pustit vic benzinu do valce?? mozna to bude tim a nebo si udelal spatne tesneni nekde mozna spatne utahla hlava tim guferem to nebude jak jsem prve psal
 
 
Datum: 01. dubna 2008 15:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
jo a este moje icq 255-365-576
 
 
Datum: 31. března 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
budto toje guferem je spatny nebo to taky muze delat to ze jsou spatne utesneni bloky ksobe ale to spis ty gufera tohle mi delali taky to sami ja nevedel cim to je
 
 
Datum: 31. března 2008 22:35
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:19:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu