Jméno: sam87
IP: uživatel18852
 Zdar chlapi. Podařil se mi docela hezký úlovek, dostal jsem docela nečekaně od tchana na nározky dva stadióny... S11 a S22. Oba dva stroje stály někde na půdě 55let, přičemž z té 11-ky někdo vzal kola na nějaký vozík, jinak je kompletní. Tomuto stroji dám čas až na zimu. Ale jelikož ta 22-jka je kompletní, tak jsem vyměnil zadní plášť a duši, (přední po nafoukání drží!!!) a zkouška sirééééén.... Jiskru dává slušnou, benzin jde, ale motor byl chycen. Střiknul jsem mu na válec odrezovač a WD a nechal. Další den po mírném poklepu povolil, ale u horní úvratě mi ho chytalo natvrdo. Po chvíli točení bez svíčky to povolilo. Zkouška startu se povedla, ale žádná sláva... Motor nastartuje, ale tak nepravidelně běží, a prská do karburátoru. Myslím, že vše by mělo byt čisté a funkční... Poradí mi někdo, jestli jsou chycené kroužky? A nemá to kompresi? Anebo ještě někde jinde by mohl být zakopaný pes? Nikdy jsem tento stroj neměl, moje strdcovka je 550(mám 2ks) a 555(1ks doma) ale je to hezká výzva do sbírky... Dík za radu!!! Sam
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:20
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 tak to shoď a vem válec s pístem 2000 smirkem,pořádně to mázni a zkus znovu.ale ty gufera ty budou jasný,nebo brzy budou a ž se to drobet rozchodí
Datum: 14. října 2016 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel18854
 Souhlas. Když to tak dlouho stálo tak to chce rozhodit,vyčistit kliku hlavně na dolnim uložení,promazat ložiska,vyměnit gufera a asi i těsnění a pokud to nemá tlaky tak rovnou výbrus. A určitě vyčistit vejfuk. To že to prská muže bejt i špatná jiskra a nebo spíš tvrdý gufera... řikam rozhodil bych to
Datum: 29. září 2016 6:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud to bylo přirezlý, tak bych při nejmenším shodil válec a skouknul to,,, další věc je všechno vyčistit a seřídit, možná bude nutná výměna gufer a 100% tutovka to bude až po komplet GO... pokud to 50 let nejelo, tak tě to stejně nejspíš v brzký době čeká...
Datum: 28. září 2016 15:27
|



|