 Zdravím chci se zeptat jak upravit přední brzdu, protože když zmacknu přední brzdu na doraz tak to brzdi cele bidne, brzdova paka už je taky vic napnuta, brzdove obložení taky dobre, tak me napadá jestli je možné ze je vnitřek bubnu už "vyjety" a je třeba shánět novy? Dík za všecky možné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2016 18:47
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 to si nesedne,tak možná za 20000 km.líznout bubny ale i pakny.nikdy to nebude uplně ono,hlavní problém je taky v lanku a bovdenu.všechno se moc natahuje než začne pořádně brzdit.
Datum: 05. října 2016 18:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak bylo psáno, nejlepší je líznout buben, podle něho stočit pakny osazený na štítu, dál zkrátit obložení na úběžné čelisti a ramínko brzdového klíče natočit na tisícihranu tak, aby při záběru svíralo s koncem lanka cca 90°,,, pak jdou obě kola bez problému dostat do smyku...
Datum: 10. srpna 2016 16:33
Jméno: standa
IP: uživatel18786
 Na hodně projetyn bubnu si to nesedne kluci :-/
Datum: 10. srpna 2016 14:07
 jak dlouho jsou nové? chvilku trvá než si to sedne... kord když nemáš srovnanej buben
Datum: 09. srpna 2016 22:50
 Právě že tam jsou nove brzdove pakny a nic, vnitřek bubnu jsem nestáčel, jinak pootoceni na tisicihranu mám a výsledek porad stejný. Uvidím zkusím sehnat ty z J90 a pak dam dyztak vědět, jinak jsem mel mustanga a stim sem problém neměl zabrzdit na místě.
Datum: 09. srpna 2016 22:23
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 mam jen nové obložení stočené na rozměr budnu. Klíč v bronzovém pouzdírku, teflonový bovden a pokud zabrzdím víc, tak se ohne spodní kluzák vydlice. Po třech zabrždění je z vidlice hokejka, takže to moc nepřeháněj. Soudruzi počítali s tím, že to nebude brzdit.
Datum: 09. srpna 2016 17:25
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Ke stočenému bubnu to chce i nové/repasované pakny s vyšším obložením a nechat je stočit podle bubnu, aby se dříve zaběhly. Pakny z J90 jsou o 5mm širší než z Pionýra, ale neshánějí se zrovna snadno. Možná je jen sjeté obložení jako na většině fichtlů...
Datum: 09. srpna 2016 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel18783
 Zaprvé nechat osoustružit vnitřek bubnu. Do osoustruženýho bubnu je lepší použít pakny z j90 protože jsou o fous vyšší. Zadruhé lze upravit pakny tak,aby braly po celé ploše. Někde na netu je na to výkres,ale když si to vezmeš do ruky a podiváš se,kde se co jak roztahuje a dosedá tak tě to trkne
Datum: 09. srpna 2016 13:34
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Možná bude stačit uvolnit páčku brzdového klíče a pootočit ji na tisícihranu .
Datum: 09. srpna 2016 6:42
|



|