Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
Posl.aktualizace: 12. března 2016 23:48
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Když je to speciálně pro mě, tak tě nechám ..... Tacháků jsem se na rozebíral .... dělal jsem jak 555,21, 23 a vím..... jsou jak 4 místný, tak 5 místný................... "Kolíky" v náhonu musíš udělat z vrtáku - ten se ti nikdy nestřihne a lanko ti nikdy nepraskne pokud ho máš vedené normálně a bovden předem vykoupaný v teplym oleji ............. Teďka jsem si repásnul zadní kluzáky na Janečka a kolík pro šroub napínáku řetězu jsem urobil o5 z vrtáku. (Akorát jsem ho udělal volnější o 0.4 a zalepil barvou.... kdybych to náhodou v budoucnu musel rozebírat..... ) P.S. klasickej HSS vrták za 7 kč je naprosto ideální na takové to píčoviny.....
Datum: 12. března 2016 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel18582
 Speciálně pro tebe se Franky půjdu podivat. Mam všechny stejný a všechny ze starý 05,20,21 ale snad najdu i jeden z mustanga. Když mi to vyjde tak zítra či v pondělí napíšu. Dnes jsem až do noci v robotě .
Datum: 12. března 2016 17:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 novější tachometry mají standardně pětimístný číslo... čtyř mají tacho typu 555 apod. ...
Datum: 12. března 2016 13:31
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Při vší úctě ..... Stando ..... meleš hovna.
Datum: 12. března 2016 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel18581
 A že se tak blbě ptám,oni měli nějaký fichtly 5-ti místný počitadlo ujetých km? Nebo tim pátym číslem myslíš metry? Já mam všechny doma 4 místný. Tzn max 9999,9 a jede znova... jinak si taky dovolím podotknout,že tvé počínání mi přijde podivné. Nic bych nestáčel,kolik je na pio najeto nikdy nikdo nezjistí,protože všechny tacho se po 9999 přetočí na nulu a za druhé je u pio klasika,že se každou chvíli strhne náhon a nebo lanko. Kolíčky v náhonu se mi přestaly střihat až když jsem tam narval pořádný "kolíky" .Lanko jsem vyměnil/opravil 3x a pak mi došla trpělivost. Lanko jsem vyhodil. Až budu sundavat rozetu tak vyhodim i náhon. Když budu chtít vědět kolik jedu/točím tak tam dam otáčkoměr na VN kabel. Při převodu 13/55 se 6000ot/min = 60km/h. Víc mi nezajímá. Tak asi tak.
Datum: 12. března 2016 13:23
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 vrtačka je v pohodě ... akorát ty jsi línej držet ji 46 dnů a 9 hodin ..... v kuse .....
Datum: 07. března 2016 2:34
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Vyraž na 8840km dlouhý výlet  Nejrychlejší to bude rozborkou, ale nějak mi uniká smysl celého konání? Pokud chceš počítat km od nuly, pořiď si digitální tacho z bicyklu a mechanický tacho nech na pokoji...
Datum: 02. března 2016 13:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejjednodušší řešení je, brát stav kterej tam je, jako výchozí, případně stočit tou vrtačkou na nějaký rozumný číslo (třeba 10 000,11 000 apod.)... dalším řešením je rozpertlování rámečku tachometru, rozebrání, přeskládání číselníku a opětovné složení,,, ovšem hrozí poničení rámečku tachometru a nesprávné nastavení předpětí pružiny rafičky a tím i "rozhození" přesnosti měření aktuální rychlosti...
Datum: 02. března 2016 10:28
|



|