Jméno: Karel Novak
IP: uživatel16565
 Dobrý den, byl by někdo ochotný zkritizovat mi pio ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2016 19:18
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Jak kde, někde je leštěný zinek, někde chrom a někde nerez. Třeba šrouby kol jsou chrom. Vzhledem k tomu, že vlastním několik 3D tiskáren, tak si udělám plastové přípravky na utažení a následně chrom matici nepoškodím. Nedokážu si představit, že bych celou moto šrouboval za pomoci přípravku a tak používám ze zásady nerez. Blatníky, maska, prsa, jsou z nerezu. Dá se říct, že 90% šestihranů je nerez. Půlkulaté, válcové, čočkové hlavy většinou leštěný zinek a někde nerez. V případě že musím nějaký šroub výrábět, tak použiju nerez. Perfektní na tom je, že si uděláš přesné šrouby doma a to hned a jako bonus prostě nezreznou. Na burze chtěj za "originální šroub" v průměru 30 kč a na to jim seru. V případě, že by někdo tvrdil, že nerez není originál, tak mu na to z vysoka seru. Jestli nechceš mít za 10 let rezavé šrouby, tak použij nerez. V opačném případě ty šrouby jdou prostě do píče.
Datum: 02. března 2016 19:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ano, oproti tvým fotkám se zdá stojánek víc podraženej, ale pio stojí v pohodě, tak to zatím řešit nebudu... jinak se mi líbí ten spojovák, to je leštěný nerez? Řeším teď spoj. mat. na malou kejvu, tak že bych se nechal inspirovat...
Datum: 02. března 2016 10:40
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Gumy neřeším. Dle fotek ti moto stojí na 3 bodech - tjs. jedno kolo by mělo být ve vzduchu. Přijde mi, že máš stojánek moc podraženej.
Datum: 26. února 2016 4:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to 61... je to stará fotka, SPZ už mám přemalovanou na původním plechu, ale bojím se s tím jezdit, protože mě papíry živěj a nepotřebuju o ně kvůli takový kravině přijít (jsem řidič kamionu)... jinak co máš na mysli s tím stojanem? jestli myslíš ty návleky z kousků pneu hadice, tak ty tam jsou jen z důvodu, abych to nemusel stavět na koberci jako ty. stojí to i bez nich samozřejmě
Datum: 25. února 2016 21:43
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Hele je to dobré.... Kolikátej máš rok ? soudím, že to bude mladé, tak 61-62 ???? Linky máš v pořádku, akorát jinou verzi, a vše se odvijí dle roku. Osobně bych vyhodil SPZ a namaloval jinou a se stojánkem by si měl také něco provést.
Datum: 25. února 2016 18:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 25. února 2016 18:07
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Chytrej a všímavej chlapec je ten lk. Člověk musí udělat humbuk s labyrintem aby si toho někdo všiml. Ráfky byly ve více verzích - stříbrné, chromované s linkou a i bez linky. Motexky se jednoznačně používaly ALE v dobových materiálech jsou ty kroužky taky. S parabolou si mě teda urazil - podivej se na druhou fotku ta parabola je svatá. Soudečky byly ale byla i klasika - je to běžně k vidění u většiny deluxů. Sedlový plech - souhlasím originál má být tmavší. Linkování odpovídá a bylo celkem asi 8 linkovacích verzí. Pneu 2,5 nebo 2,75 a vzorek by měl být jemnější. Pneu co mám já, je ze starších let a je to socialistická barumka nikoliv mitas.......................... Za sebe mohu napsat, že červená barva neodpovídá skutečnosti, šroub stahujicí podsedlák a prsa by měl být půlkulatý nikoliv hranatý (půlkulatej šroub sice mám, ale je to stím moc "vysoké" - nelíbí se mi), Uchycení zpětného zrcátka není "pionýrácké" , očka držící bowdeny neodpovídají rozměrem, hliník nikdy nebyl jako zrcadlo, svíčka také není dobová a výfuk jako slovenská skurvená replika je delší o 2 mm. Vnitřek klaksonu by měl být červený, nikoliv sříbrný (při lakování jsem na něj zapoměl a pak jsem byl línej špinit pistoly). Samozřejmě je možné že se v některých bodech pletu, každopádně jsem čuměl na staré filmy/ seriály a hodně pracoval s "rudým právem" a dalšími starými tiskopisy.
Datum: 25. února 2016 0:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Franky, když kritika tak ok... ráfky by měly bejt v tý stříbrný, co je rozeta a výplet v Zn (chápu, že je to dneska móda); přední manžety by si zasloužily stáhnout motexkou; parabola se nezdá zrovna v nejlepším stavu; rozhodně to chce soudečkový hefty; špatná barva sedlovýho plechu; nějak se mi nezdá to linkování, respektive linka kolem podsedlovýho plechu, která je protažená až k motoru a olinkování krytu řetězu (ale nevím s jistotou); pneu by měly bejt 2.50x16" a rozhodně bych dal jinej vzorek alespoň na předek, tohle je hrozný kladivo... jinak práce super, moc se mi to líbí...
Datum: 24. února 2016 21:24
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jo...pěkná práce.mě se to líbí.....zlatý český ruce
Datum: 24. února 2016 19:06
Jméno: Karel Novak
IP: uživatel16565
 Tak konkrétně hlavičky šroubů jsem domrdal - všude imbusy a křížáky. Po technické stránce 100% a po celkové 99,99%. Některé drobnosti ještě musím dodělat. Konkrétně namalovat SPZ, start páka (nemam segrovku), zátka oleje, průchodka na fajfku a k sedlu musím sehnat pružinu. Dělal jsem to pro souseda a protože moje garáž je veřejnosti uzavřená, tak jsem musel fotit..... a když už jsem fotil, tak se světu pochlubim... Odkaz: http://ulozto.cz/xpV7iCBQ/555-kominik-rar
Datum: 23. února 2016 21:59
 oskubeme ta az az toho se neboj a doufam ze mas spravne hlavicky sroubku
Datum: 23. února 2016 16:37
Jméno: švanda
IP: uživatel18566
 Hoď to sem není nic jednoduššího než kritika po internetu .
Datum: 23. února 2016 14:42
Jméno: Karel Novak
IP: uživatel16565
 Já jsem ale náročnej a proto potřebuju náročnou kritiku. Opravdu dostanu, co si zasloužím ?
Datum: 23. února 2016 14:34
 strcsem odkaz na tveho fika a dostanes co si pravem zaslouzis
Datum: 23. února 2016 10:30
|



|