Jméno: xx
IP: uživatel17345
 Zdar draci,chci se vás zeptat,jestli jde koupit nějaká barva v odstínu chromu,potřebuji na nalakování plechů,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2016 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel18531
 S tímto přístupem víc než souhlasím. Já musel lakovat,abych sjednotil barvu plechařiny  Po několika "nehodách" už to začínalo bejt moc "strakatý"
Datum: 05. února 2016 11:58
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Postupně jsem došel do stádia umýt-opravit-zamastit  Ne každý zásah je vždy k dobru, pěkná plechařina se dá na fichtla pořád ještě vcelku rozumně sehnat. Na lak to nejezdí a nový rejpanec se snáz ztratí
Datum: 03. února 2016 14:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně... ono pak záleží, jestli to bude moto k provozu, nebo na vyjetí 5x do roka kolem komína... mám obě varianty, tzn. 555 v akrylu a v dobrý víře vše co možná nejlíp udělaný (i když bych dneska taky udělal pár věcí jinak) no a pak fichtla, opět udělanej po mechanický stránce z gruntu, ale v syntetice, protože to prostě nemá smysl dávat do akrylátu, když je to na ježdění... jinak znám taky takový borce, co dělaj pio, lak akrylát, kola v chromu, ale zadní tlumiče lakovaný v celku, některý díly co maj bejt v zinku jsou v laku, zprasený linky i tam kde nemaj co dělat atp. ... to potom nějakej akrylát ztrácí cenu, když to stážej takový prasárny...
Datum: 02. února 2016 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel18526
 Mužu jen doporučit. Klasickou syntetickou barvu,někoho kdo umí stříkat (hlavně vždy perfektní podklad) a za ty prachy je výsledek úžasnej. Neni to úplně topka jako akryl atd,ale za tu cenu luxus. Mam pio lakovaný syntetikou,podklad finiška dvě vrstvy vybroušený do hladka (šmirgl 1000 a 2000 pod vodou),dvě vrstvy laku a fakt dobrý. Bez nějaký zlatky za práci kámošovi mi to vyšlo na 1200,- i se šmirglama,ředidlama,barvy,plniče... Někdo píše,že syntetika nějak degraduje či co ... kulový ... bude to 8 let a dobrý ... dnes každej druhej "renovuje" ,ale akorát udělá lak a kola,zbytek na prasáka a už nemá prachy,protože se už za kvalitně proveden lak akrylátem vydá jako sviň,do toho ranec za kola a došli prachy ... myslim že by byl obecně lepší přístup vše opravit a zrepasovat z gruntu,aby moto fungovalo na 120% a až na závěr za pár oláknout syntetikou a máš top fichtla s hodně pěknym lakem,vše v top stavu za půl ceny ...
Datum: 02. února 2016 17:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nic v odpovídající kvalitě neseženeš a celkově je to blbost... bude to jen další zprasenej střep... radši se zaměř třeba na lepší syntetiku s odstínem některého původního laku, výsledek bude jednoznačně přívětivější...
Datum: 02. února 2016 11:37
|



|