
Ještě zkus fajfku "sešroubovat" z konce kabelu a zkus jestli přeskočí jiskra na 2mm od karteru(když přeskočí, zkus vyměnit fajfku), jestli nepřeskočí, máš očividně závadu v zapalování. Někde se něco propálilo, utrhlo nebo prorazilo na kostru. Projdi veškerý kabely, jestli nejsou někde připeklý, prodřený, přetrhlý, zlomený, jestli ti zkratovač zapalování(vypínač v masce) není stále seplej na kostru a samozřejmě jestli dráty vedou tam kam mají. Zkusil bych samostatně činnost zapalovací cívky(odpojíš z ní všechny kabely, kromě toho vysokonapěťovýho, kterej podržíš 2mm od obalu popř. od svorky s číslem 1, a na svorky 1 a 15 připojíš jedním pólem 9v baterku(popřípadě autobaterku) a druhým budeš ťukat na ten druhý(delším připojením je šance, že jí oddělaš a stejně houby zjistíš, polarita je šumák, ale musí házet jiskru)) Dál bych se podíval na cívku v motoru, jestli má opravdu minimální mezeru od rotoru. Pak už je řešení v rozborce zapalování v motoru a přezkoušení všech komponent na průraz, případně zkusit vyměňovat(kondík, rozpojený kladívka - vše vůči statoru musí být izolovaný(ideálně aby ti to nějaký elektrikář proměřil megmetem), malá cívka jestli není přerušená). Nakonec už jen vyčáchlý magneto.....