Jméno: Petr
IP: uživatel6354
 Ahoj, máme problém s jedním Pionýrem 50/20 1967. Když někam jedem, tak ho vytáhneme z garáže a roztláčíme asi 30-45 minut. Občas jenom trochu zabafá. Po 45 minutách ho z posledních sil konečně roztlačíme. Zpočátku sotva uveze jednu osobu po rovině, ale za chvilku se vzpamatuje. Po nějaké době ho zase chcípneme a po 10minutové přestávce zase chceme jet dál. To už chytne do dvou minut, vyjímečně i na páku. Pak když stojí třeba do dalšího dne, celý proces se opakuje. Zkoušeli jsme všechno co nás napadlo a na co jsme měli prostředky. Tisíc různých svíček, všechno vyčistit, filtr, fajfku, ... Kdo to dočetl až do konce, tomu gratuluju. Předem díky za jakékoliv rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 13:32
 @pepa: to startování s nakloněním vpravo platí jen u teplého motoru... Jim to blbne i u studeného motoru a to by byla blbost pionýra naklánět vpravo
Datum: 15. dubna 2015 13:32
Jméno: Petr
IP: uživatel6354
 Dobře, něco s tím uděláme. (A vpravo ho nakláníme.)
Datum: 13. dubna 2015 12:45
Jméno: pepa
IP: uživatel18007
 Nemota se ti nekolik problemu dohromady? Urco nastavit hladinu a predstih..a asi zopakuju radu z navodu ze pionir Se ma za tepla startovat mirne naklonen na pravo a kopnout..
Datum: 13. dubna 2015 7:50
 souhlasim s konnym je to vyběhaný.na cvíli pomůžou nový kruhy ale výbrus je výbrus
Datum: 11. dubna 2015 12:30
Jméno: jawas
IP: uživatel16252
 presne tak nastav hladinu -navod na jawa-50.cz a svicku dej odtrh na 0.5mm pak este dystak odtrh
Datum: 11. dubna 2015 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel17999
 O desetinku bych sklepnul svíčku a taktéž o desetinku bych přidal na hladině v karbecu.
Datum: 10. dubna 2015 15:44
 Řekl bych, že je válec už hodně vyběhaný a proto má malou kompresi, díky tomu nejde normálně nastartovat a za studena steží uveze jednoho člověka. Jak se zahřeje, tak se komprese zvýší a pak logicky i líp jede...
Datum: 10. dubna 2015 13:07
 Vypadá to na slaby zapalování, vysumeni magnety v rozoru.
Datum: 10. dubna 2015 12:44
|



|