slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Cooper21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny fichtlaky :-) prosím o pomocnou radu. Mám problém s fechtlem. Byl vcelku vyladěnej, chytal na brnk, jezdil, všechno šlapalo jak má. (dýl jak 5 let víkendovýho ježdění) Jednoho dne však při jízdě do mírnýho kopce začal pokašlávat a škubat, až chcípl uplně. Potom už nešel nastartovat, ani na roztlačení. Doma se mi ho posléze podařilo nakopnout, ale vubec nedržel volnoběh a chípal sám od sebe, jakoby na chcípák, ale aniž bych se čehokoliv dotkl, prostě z ničeho nic šmitec. A když jsem se zkoušel hrabat v karbecu a nastavil vyšší otáčky volnoběhu ( jehla 3. zářez od vrchu a šroubek volnoběhu dotaženej na max bez půl otáčky ) sice víc řval, ale volnoběh držel ( občas taky chcípl, ale už ne tak často). Když jsem ho s tímto nastavením chtěl projet, nakopnul jsem ho, šlapal bez chcípnutí (řval), ale jakmile jsem zařadil rychlost a rozjel se, omažitě chcípl. Neprodleně po rozjetí. A takhle to dělá pořád.. prostě jakmile je na motor jakoby větší 'zátěž' tak chcípne. nevíte pls čím by to mohlo být? tipuju nastavení karburátoru (přechlastávání??) nebo elektro (v elektrice se vubec nevyznam :-( ) prosím porad'te, už jsem na fechtlech dlouho nedělal a spoustu věcí si nepamatuju. každá rada dobrá :-) předem díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2015 23:12
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Díku dík! Jiskru to hází a chytá to, takže elektrika by měla být podle toho co říká Jirka v cajku :-) zatím to nejvíc ukazuje směrem karburátor a jeho čistota / seřízení, jak píše Standa. V octu jsem ho naštěstí ještě neuvařil, tak to ani dělat nebudu :-D (jednou jsem to dělal u totálně zoxidovanýho karbecu z *barn-find* 555tky.. pomohlo to :-) zkusím to tedy pořádně pročistit, případně koupím nový trysky, zčeknu přivod paliva ještě jednou a odmontuju tlumič výfuku. Jestli nepoběží tak nevim.. zítra jdu na to. Ještě jednou, dík všem za ochotu a spolupráci :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 23:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ten malej kondenzátor ti bere přebytečnou jiskru z kladivek(aby neshořeli), a ten velkej to je indučka která ti dělá z 6v tu velkou jiskru. Pokud jde jiskra na našlapování tak je nejspíše o.k. to by to nechytlo vůbec ikdyž stát se může cokoli
 
 
Datum: 09. února 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17851    
Na 200% ucpaný obě trysky + volnoběžnej vzdušnik. Vyrejpat,vyfoukat,vyčistit,zalejt a jedeš dál... v octu bych to asi nevařil,to je až dost agresivní a není zaručen výsledek,ba naopak ...
 
 
Datum: 09. února 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: Cooper21      IP: uživatel17847    
Ok, díky za vaše názory a rady :-) svíčky jsem zkoušel dvě, novější N17C a starší N15C, s oběma chytá. benzin bych asi vyměnit měl, nalil jsem tam už nějakej mix a dolil jsem ho olejem, kdyby náhodou. jinak kohout jsem měnil uplně novej asi před rokem (pak jsem už benzín nedolíval) neměl by bejt problém. Benal teče, ale je fakt že jsem měl před časem problém s tím plíškem nad plovákem..ta tyčinka co uzavírá tok se šprajcovala a furt mi přetýkala plovákovka. Podle všeho je však už tento problém vyřešen a hladina se drží v normálu. Výfus samozřejěm zkusím taky, je fakt že oleje do něj teče fakt hodně, a nečistil jsem ho pěkně dlouho. karbec sem ted\' rozdělal a chystám se ho vyvařit v octu. :-D jinak pokud problém přetrvá a půjde o elektro, asi jsem v háji. zkoušel jsem i měnit kondenzátor na cívce, ale nic se nezměnilo. napadá mě jedině ten velkej kondenzátor (?) od kterýho vede kábl ke svíčce..
 
 
Datum: 08. února 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Taky to může být zanesený výfuk.
 
 
Datum: 08. února 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Po nějaké době mi benzín rozežral sítko na kohoutu v nádrži a uplně se to ucpalo sajrajtem,ujel jsem tak 100m,pauza pak zase 100m. Nakonec jsem vyměnil kohout. Čiňan dělá sítko asi z papíru.
 
 
Datum: 08. února 2015 17:54
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
Zdravím, 5let je docela dlouhá doba na víkendové ježdění bez údržby. Jak říkali kolegové jdi po benzínu a pak po elektrárně pak výfuk.
 
 
Datum: 08. února 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První vyměn benzín, něco podobného jsem taky měl, rozdělal a překontroloval jsem vše, ukázalo se nakonec že je špatný benzín, i když byl ten den kdy problém nastal natankován.
 
 
Datum: 07. února 2015 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel11670    
Ještě zkus vyměnít svíčku ;-)
 
 
Datum: 07. února 2015 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše bude problém v benzínu. Skus jestli vytéká z nádrže a když jo tak to chce vyčistit karburátor. Rozdělat vyfoukat kompresorem a drátkem pročistit všechny dirky. Kouknout se taky na uzavírání benzínu nad plovákem
 
 
Datum: 07. února 2015 19:07
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 1:33:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu