Jméno: filip
IP: uživatel17721
 zdravim , mam 639 a mam motor po vybrusi a chcem aby sa mi zvysila rychlost aqle ostala aj taka poho sila i na mirnejsi kopce ... jaky mam dat rozetu neco kolecko do motoru ? nebo obiji a kolik zubu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2014 18:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 A pozor na to zelený pásmo v analogovém otáčkoměru, to je pásmo, kdy to žere a nejede .)
Datum: 17. prosince 2014 18:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Jinak Jeník tam počítá převodový poměry, ale pro 634, resp. 638+ se sajdou...
634: 3,17 1,88 1,33 1
638+:2,92 1,73 1,23 1
Proto tam jsou takové skoky. To byl taky důvod, proč jsem do 471 narval převodovku z 638+.
Datum: 17. prosince 2014 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel17725
 Filipe je vidět,že jsi na tom zatim prd najel. Asi je jedno co tam dáš,protože ve finále zjistíš,že potřebuješ jezdit v zelenym spektru otáčkoměru aby tě to nesežralo  kam se sere trabant  takže dáš nějaký optimální kolečko... Navíc je to sbiječka...poznáš...starší motory 634/632 sice netočí tolik,ale na muj vkus to byla kultivovanější jízda i ta spotřeba byla lepší ... a mělo to spodek i průběh... jezdil jsem na obojim a ta 638 (resp.639) po 632 mi absolutně nenadchla... jak když v tom motoru něco nefunguje ... a to jsem nejezdil na žádný jebce rozpelešený,tachometrově šla ke 150 (na dálnici v klesání) ... na tom bych chtěl jet do světa,to aby člověk za sebou tahnul na kolečkách kubikovou bečku benzinu
Datum: 17. prosince 2014 17:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17714
 Myslim ze pozadavek na naviseni kroutaku a vykonu je lichej. Je to neco za neco oboji nelze a to od jenika je znamej fakt ze jawacka prevodovka je dlouha jakp... na jezdeni je lepsi sekundar do tahu vzdyt kazdymu dedovi na burze jde o to aby to tahlo.... co ti doporucim ja je sekundar ponechat a provest snizeni hlav za cenu zatizeni motoru
Datum: 17. prosince 2014 12:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 140km/h se sériovou 350 je hezká pohádka. Nevěřte origo tachometrům. Doporučuji prostudovat: http://jenikovo.wz.cz/upravy/37.htm Tam je problematika sekundárního převodu hezky rozebraná. A těch 145 už ani radši nekomentuju...
Datum: 17. prosince 2014 11:02
Jméno: Karlos mobil
IP: uživatel1072
 Jako nejlepsi pomer mezi rychlosti a silou se mi na 638 osvedcilo kolecko se 17 zubama, ale s 16 zubama to jede taky paradne.
Datum: 16. prosince 2014 12:48
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Měl jsem 350/639, tahala 145 bez jakýchkoli úprav a po dálnici to při tý rychlosti bylo jak sedět na uhánějící zbiječce jak se to celý klepalo.Neumim si představit takhle jet po běžný silnici. Neni to závodní stroj a rám na vyžší rychlosti neni stavěnej.Jestli se chceš zabít,tak si kup provaz a nenič motorku.
Datum: 16. prosince 2014 1:34
Jméno: rosi48
IP: uživatel17722
 jako 350/639? kolik bys na tom chtel jezdit?spasuj kanalky ve valci,serid to a 140 ti to pojede, a pokud nemas podvozek na 100% tak jezdit na tom este rychleji je celkem sranda...
Datum: 15. prosince 2014 19:57
 co to je 639 ?
Datum: 15. prosince 2014 19:26
|



|